Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 84 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: m47n2 darba temperatūra ziemā

AutorsZiņojums
N53series
20. Feb 2018, 10:49 #41

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


20 Feb 2018, 10:41:39 @E6030d rakstīja:

20 Feb 2018, 10:36:43 @N53series rakstīja:

20 Feb 2018, 10:30:10 @E6030d rakstīja:

20 Feb 2018, 10:25:41 @N53series rakstīja:

20 Feb 2018, 10:03:19 @E6030d rakstīja:

20 Feb 2018, 09:17:28 @N53series rakstīja:

20 Feb 2018, 09:15:09 @E6030d rakstīja:

20 Feb 2018, 09:12:51 @N53series rakstīja:

20 Feb 2018, 09:09:28 @E6030d rakstīja:

20 Feb 2018, 09:05:57 @N53series rakstīja:
bisku maina. par DPF off vajadzeetu vnk pa muti uzshaut.
un jaa, arii DPF var ielikt atpakalj, bet domaaju, to nespesi pacelt. buusim nu reaali.

Ner plukata. Vel nav. Bet tikko bus vajadziba - to izdarisu.. vienalga tavs jefina viedoklis
Pa muti uzsaut... skatos, baigais blatotajs esi! Zinu sitos uzsavejus. vienigais, ko bari uzsaut- klaviaturai

E61? 3 litru diizelis? izraveets EGR un DPF?
kaarteejais kapeikjaaklis?



noveelu, lai tu vai kaads no tev tuvajiem deelj taam diizelju mikrodaljaam plaushu veezi dabuu.
un tad, kad njaudeesi ziedojumu vortaalos naudu operaacijai, ko pats nopelniit nespeej, iepostee sho postu

Kartejais zalji domajosais jampampinsh. Domaa ar filtriem pasauli izglabt? Skruvee dzinejus labak un nenjaudi


Debiloiid,palasi,kaapeec dpf tika ieviesti. Kak raz pasaules meerogaa - pilniigi pajaat,nulles ietekme.

Vel tu nevari atpisties. Man tacu ir DPF- liec man mieru


Smadzenju ta nav!

Nejau es svesiem cilvekiem solu pa muti. Atbildetu par saviem vardiem nevis pluutitu seit

Parakstiisi papiiru,ka neskriesi uz menteni suudzeeties,uzshaushu.
Offline
E6030d
20. Feb 2018, 10:53 #42

Kopš: 23. Jan 2018

Ziņojumi: 182

Braucu ar: Liselin


20 Feb 2018, 10:49:49 @N53series rakstīja:

20 Feb 2018, 10:41:39 @E6030d rakstīja:

20 Feb 2018, 10:36:43 @N53series rakstīja:

20 Feb 2018, 10:30:10 @E6030d rakstīja:

20 Feb 2018, 10:25:41 @N53series rakstīja:

20 Feb 2018, 10:03:19 @E6030d rakstīja:

20 Feb 2018, 09:17:28 @N53series rakstīja:

20 Feb 2018, 09:15:09 @E6030d rakstīja:

20 Feb 2018, 09:12:51 @N53series rakstīja:

20 Feb 2018, 09:09:28 @E6030d rakstīja:

20 Feb 2018, 09:05:57 @N53series rakstīja:
bisku maina. par DPF off vajadzeetu vnk pa muti uzshaut.
un jaa, arii DPF var ielikt atpakalj, bet domaaju, to nespesi pacelt. buusim nu reaali.

Ner plukata. Vel nav. Bet tikko bus vajadziba - to izdarisu.. vienalga tavs jefina viedoklis
Pa muti uzsaut... skatos, baigais blatotajs esi! Zinu sitos uzsavejus. vienigais, ko bari uzsaut- klaviaturai

E61? 3 litru diizelis? izraveets EGR un DPF?
kaarteejais kapeikjaaklis?



noveelu, lai tu vai kaads no tev tuvajiem deelj taam diizelju mikrodaljaam plaushu veezi dabuu.
un tad, kad njaudeesi ziedojumu vortaalos naudu operaacijai, ko pats nopelniit nespeej, iepostee sho postu

Kartejais zalji domajosais jampampinsh. Domaa ar filtriem pasauli izglabt? Skruvee dzinejus labak un nenjaudi


Debiloiid,palasi,kaapeec dpf tika ieviesti. Kak raz pasaules meerogaa - pilniigi pajaat,nulles ietekme.

Vel tu nevari atpisties. Man tacu ir DPF- liec man mieru


Smadzenju ta nav!

Nejau es svesiem cilvekiem solu pa muti. Atbildetu par saviem vardiem nevis pluutitu seit

Parakstiisi papiiru,ka neskriesi uz menteni suudzeeties,uzshaushu.

Busi spejigs? Draudi?

[ Šo ziņu laboja E6030d, 20 Feb 2018, 10:53:39 ]

Offline
N53series
20. Feb 2018, 10:57 #43

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


20 Feb 2018, 10:53:22 @E6030d rakstīja:

20 Feb 2018, 10:49:49 @N53series rakstīja:

20 Feb 2018, 10:41:39 @E6030d rakstīja:

20 Feb 2018, 10:36:43 @N53series rakstīja:

20 Feb 2018, 10:30:10 @E6030d rakstīja:

20 Feb 2018, 10:25:41 @N53series rakstīja:

20 Feb 2018, 10:03:19 @E6030d rakstīja:

20 Feb 2018, 09:17:28 @N53series rakstīja:

20 Feb 2018, 09:15:09 @E6030d rakstīja:

20 Feb 2018, 09:12:51 @N53series rakstīja:

20 Feb 2018, 09:09:28 @E6030d rakstīja:

20 Feb 2018, 09:05:57 @N53series rakstīja:
bisku maina. par DPF off vajadzeetu vnk pa muti uzshaut.
un jaa, arii DPF var ielikt atpakalj, bet domaaju, to nespesi pacelt. buusim nu reaali.

Ner plukata. Vel nav. Bet tikko bus vajadziba - to izdarisu.. vienalga tavs jefina viedoklis
Pa muti uzsaut... skatos, baigais blatotajs esi! Zinu sitos uzsavejus. vienigais, ko bari uzsaut- klaviaturai

E61? 3 litru diizelis? izraveets EGR un DPF?
kaarteejais kapeikjaaklis?



noveelu, lai tu vai kaads no tev tuvajiem deelj taam diizelju mikrodaljaam plaushu veezi dabuu.
un tad, kad njaudeesi ziedojumu vortaalos naudu operaacijai, ko pats nopelniit nespeej, iepostee sho postu

Kartejais zalji domajosais jampampinsh. Domaa ar filtriem pasauli izglabt? Skruvee dzinejus labak un nenjaudi


Debiloiid,palasi,kaapeec dpf tika ieviesti. Kak raz pasaules meerogaa - pilniigi pajaat,nulles ietekme.

Vel tu nevari atpisties. Man tacu ir DPF- liec man mieru


Smadzenju ta nav!

Nejau es svesiem cilvekiem solu pa muti. Atbildetu par saviem vardiem nevis pluutitu seit

Parakstiisi papiiru,ka neskriesi uz menteni suudzeeties,uzshaushu.

Busi spejigs? Draudi?

Nu,ja neveiksi straujas kustibas,gan jau kaut kaa traapiishu. Ja pielieksies,pat ar kaaju varu pa dibenu uzshaut
Offline
E6030d
20. Feb 2018, 10:59 #44

Kopš: 23. Jan 2018

Ziņojumi: 182

Braucu ar: Liselin


20 Feb 2018, 10:57:05 @N53series rakstīja:

20 Feb 2018, 10:53:22 @E6030d rakstīja:

20 Feb 2018, 10:49:49 @N53series rakstīja:

20 Feb 2018, 10:41:39 @E6030d rakstīja:

20 Feb 2018, 10:36:43 @N53series rakstīja:

20 Feb 2018, 10:30:10 @E6030d rakstīja:

20 Feb 2018, 10:25:41 @N53series rakstīja:

20 Feb 2018, 10:03:19 @E6030d rakstīja:

20 Feb 2018, 09:17:28 @N53series rakstīja:

20 Feb 2018, 09:15:09 @E6030d rakstīja:

20 Feb 2018, 09:12:51 @N53series rakstīja:

20 Feb 2018, 09:09:28 @E6030d rakstīja:

20 Feb 2018, 09:05:57 @N53series rakstīja:
bisku maina. par DPF off vajadzeetu vnk pa muti uzshaut.
un jaa, arii DPF var ielikt atpakalj, bet domaaju, to nespesi pacelt. buusim nu reaali.

Ner plukata. Vel nav. Bet tikko bus vajadziba - to izdarisu.. vienalga tavs jefina viedoklis
Pa muti uzsaut... skatos, baigais blatotajs esi! Zinu sitos uzsavejus. vienigais, ko bari uzsaut- klaviaturai

E61? 3 litru diizelis? izraveets EGR un DPF?
kaarteejais kapeikjaaklis?



noveelu, lai tu vai kaads no tev tuvajiem deelj taam diizelju mikrodaljaam plaushu veezi dabuu.
un tad, kad njaudeesi ziedojumu vortaalos naudu operaacijai, ko pats nopelniit nespeej, iepostee sho postu

Kartejais zalji domajosais jampampinsh. Domaa ar filtriem pasauli izglabt? Skruvee dzinejus labak un nenjaudi


Debiloiid,palasi,kaapeec dpf tika ieviesti. Kak raz pasaules meerogaa - pilniigi pajaat,nulles ietekme.

Vel tu nevari atpisties. Man tacu ir DPF- liec man mieru


Smadzenju ta nav!

Nejau es svesiem cilvekiem solu pa muti. Atbildetu par saviem vardiem nevis pluutitu seit

Parakstiisi papiiru,ka neskriesi uz menteni suudzeeties,uzshaushu.

Busi spejigs? Draudi?

Nu,ja neveiksi straujas kustibas,gan jau kaut kaa traapiishu. Ja pielieksies,pat ar kaaju varu pa dibenu uzshaut

Sarunats
Offline
RSAWorkshop
20. Feb 2018, 11:27 #45

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6069

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


20 Feb 2018, 09:10:13 @throwaway rakstīja:
E46 un DPF? Tiešām
Jā, man arī sievas autiņam ir, t.i bija izravēts, nācās pirkt un stellēt atpakaļ

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
sys9291
20. Feb 2018, 11:38 #46

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

uz E39 vienreiz redzēju - uz E46 neesmu sastapies...
A kā uz E46 ar aktīvo reģenerāciju? uz E39 bija tikai pasīvā...
Offline
RSAWorkshop
20. Feb 2018, 11:46 #47

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6069

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Domāju, ka nekā, nekādu datčiku nav, nekā nav Cik lasiju, tad tas ir kkāds kombinēts katalizators+DPF 18327790305
Nebija arī tik dārgs kā DPF

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
sys9291
20. Feb 2018, 11:51 #48

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

un cik tādam life-time? principā šie pasīvie DPF bija izvēles aprīkojums, jo DDE softa priekš DPF nebija...
Offline
RSAWorkshop
20. Feb 2018, 12:05 #49

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6069

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

gan jau savus 250k tagad novilks ja vsp tik ilgi braukās ar to auto

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Rockstar
20. Feb 2018, 12:46 #50

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3400

Braucu ar:

Par 30€ autora BMW aprīkošu ar speciālu termo-nano kartonu
Offline
Peecis
20. Feb 2018, 15:18 #51

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2299

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

Tā EGR ietekme uz dzinēja silšanu tiek krietni pārspīlēta.
2.0d mīnus grādos pa pilsētu ar ieslēgtu salona apsildi 90 grādus diez vai sasniegs vispār.
Varbūt pēc stundas, kad uz salonu vairs neaizies tik daudz siltuma.
Galvenais rādītājs termostata darbībai ir brauciens pa šoseju. Ja tad t turas ap 90 (+/- 4 grādi), tad ir ok
Offline
Achtung
20. Feb 2018, 15:25 #52

Kopš: 13. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 738

Braucu ar: hergestellt in deutschland / made in germany

Mans M57 3.0 arī nesilst. Ja pa pilsētu grozoties kkad temperatūru arī var dabūt, tad izbraucot uz šosejas, grādi nokrīt - bulta rāda vairs 45 - 50 leņķa grādos.
EGR esamību nezinu, un ir pirms DPF laikmeta auto.
Iespējams, ka abiem termostatiem pienācis kirdiks.
Offline
Peecis
20. Feb 2018, 15:30 #53

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2299

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


20 Feb 2018, 15:25:08 @Achtung rakstīja:
Mans M57 3.0 arī nesilst. Ja pa pilsētu grozoties kkad temperatūru arī var dabūt, tad izbraucot uz šosejas, grādi nokrīt - bulta rāda vairs 45 - 50 leņķa grādos.
EGR esamību nezinu, un ir pirms DPF laikmeta auto.
Iespējams, ka abiem termostatiem pienācis kirdiks.

Var sākt ar EGR termostatu. To viegli nomainīt.
Offline
Staris
20. Feb 2018, 15:32 #54

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

iespējams?
Un patēriņš arī nezināmu iemeslu dēļ ir pacēlies? Gan jau dēļ tā, ka ziema un ārā auksts

Sāc uzreiz ar lielo termostatu. EGR termostats daudz retāk bojājas kā lielais.

[ Šo ziņu laboja Staris, 20 Feb 2018, 15:32:34 ]

Offline
Achtung
20. Feb 2018, 15:38 #55

Kopš: 13. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 738

Braucu ar: hergestellt in deutschland / made in germany

Patēriņš ir cēlies. Pavisam drīz par termostatu darbību tikšu skaidrībā. Interesanti, cik rādīs tuvāko dienu apsolītajos mīnusos.
Offline
FisherS
20. Feb 2018, 15:48 #56

Kopš: 20. Jun 2013

Ziņojumi: 1470

Braucu ar: tīriem diskiem


20 Feb 2018, 10:57:05 @N53series rakstīja:

Nu,ja neveiksi straujas kustibas,gan jau kaut kaa traapiishu. Ja pielieksies,pat ar kaaju varu pa dibenu uzshaut


Pirdien, tev rokas neceļas tik augstu, lai matus izmazgātu, kur nu vel kāju pacelt līdz dirsai.
Offline
girts-s
20. Feb 2018, 15:58 #57

Kopš: 25. Apr 2017

Ziņojumi: 69

Braucu ar: bmw;

Man gan ir M47 dīzelis, rudnī samainiju abus termostatus (mazais bija beigts), antifrīzu un tagad silda salīdzinoši ātri un temperatūra turas stabili.
Offline
uldens1
20. Feb 2018, 15:59 #58

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15741

Braucu ar:


20 Feb 2018, 15:18:13 @Peecis rakstīja:
Tā EGR ietekme uz dzinēja silšanu tiek krietni pārspīlēta.
2.0d mīnus grādos pa pilsētu ar ieslēgtu salona apsildi 90 grādus diez vai sasniegs vispār.
Varbūt pēc stundas, kad uz salonu vairs neaizies tik daudz siltuma.
Galvenais rādītājs termostata darbībai ir brauciens pa šoseju. Ja tad t turas ap 90 (+/- 4 grādi), tad ir ok
huinu tu raksti,15min. Un 90 gradi,protams man ir strťadajosa elektriska piesildisana
Offline
Peecis
20. Feb 2018, 16:04 #59

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2299

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


20 Feb 2018, 15:59:32 @uldens1 rakstīja:

20 Feb 2018, 15:18:13 @Peecis rakstīja:
Tā EGR ietekme uz dzinēja silšanu tiek krietni pārspīlēta.
2.0d mīnus grādos pa pilsētu ar ieslēgtu salona apsildi 90 grādus diez vai sasniegs vispār.
Varbūt pēc stundas, kad uz salonu vairs neaizies tik daudz siltuma.
Galvenais rādītājs termostata darbībai ir brauciens pa šoseju. Ja tad t turas ap 90 (+/- 4 grādi), tad ir ok
huinu tu raksti,15min. Un 90 gradi,protams man ir strťadajosa elektriska piesildisana

Atslēdz un paskaties kā tad būs pēc 15 min. Es teiktu kā kādi max 60 grādi būtu.
3.0d ar Webastu arī uzsilst super ātri.
Offline
maris333
20. Feb 2018, 16:11 #60

Kopš: 05. May 2016

Ziņojumi: 67

Braucu ar: e46 330d, f31 320d

man gan ar m57 ātri viss uzsilst, pat korķu režīmā 15-20 min un darba temp, stāv un nekas nepeld.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo