Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 37 viesi un 6 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: Audi topiks

AutorsZiņojums
Locis
21. Nov 2020, 21:13 #361

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 7640

Braucu ar: F11, Ranger limited, Tuareg, L200, Daily, Jumper, Stralis, Volvo FL, Atego, Deutz Fahr, Massey Ferg


21 Nov 2020, 21:04:48 @Belluuns rakstīja:
Nu jebkurā gadījumā dīzelim ir jāmin grīdā, vajag spiedienu visos mezglos, izplude, ieplūde, eļļa

Nu tas skaidrs, bet ja kaut kādas blives pie maza nobraukuma jau tek, neko tur nepadarīsi ar braukšanas palīdzību.
Offline
andzhi
21. Nov 2020, 21:13 #362

Kopš: 09. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar:

A un visus 176kw var partaisit uz cuguna sukni.
Viens pat no rupnicas ir, kods CAPA
Offline
andzhi
21. Nov 2020, 21:32 #363

Kopš: 09. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar:


21 Nov 2020, 21:04:31 @ruberc rakstīja:

21 Nov 2020, 10:10:18 @andzhi rakstīja:
Dsg 7?
Mainija drosi vien ne spararatu bet sajugu, ta varetu but pie tada noskrejiena ja droci pa pilsetu uz 1-2-3-2 parnesumiem.
Bet ja laika pamanit problemu nav jamaina viss sajugs sbora, var iztikt ar disku mainu, kas nemaksa daudz un mainas vienas barba dienas laika, ar pipesanu un pusdienam
(Vismaz man ta sanaca darot to pirmo reiz dzive)
Spararats sitiem beidzas reti.

Manam nomainija spararatu Mollerā, detaļa viņu, par darbu samaksāju 600€. Bet nekas nemainījās. Es no Audi točna neko daudz nezinu. Šis man ir pirmais. Nopirku ar 74 000 km noskr. Varbut patiešām sajuga vaina ?
Nav kam uzprasīt? Pie daudziem esmu bijis, visi rausta plecus. UN PATIEŠĀM TĀ MAŠĪNA 90% bija pa pilsētu braukusi !
IZŅEMOT TO DEBĪLO SKAŅU( nāk no kārbas kaut kur), AR AUTO VISS IR OK.



Man ta grabosa skana pazuda kad nomainiju sajuga ieslegsanas varstus.
Iegugle dl501 vai 0b5 repair kit.
No ta komplekta varstus var nopirkt atseviski, RECRO ir uz vietas, divi lielie maksaja kkas ap 80eur/gab.
Par razotaju nepateiksu bet iepakojumi un visi numuri bija borgwarner (kas ari ir karbas razotajs).
Karba nav janem nost, viss darams no apaksas.

Man ta skana ipasi izteikta bija iedarbinot dzineju lidz ieslegsanai D vai R, iesledzot kko un atkal N, skanas nebija.

Pec tam gan paradijas vel izteigaki un citi simptomi, kas ari pazuda ar to varstu mainu.
Offline
shibernieks
21. Nov 2020, 21:54 #364

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5849

Braucu ar:


21 Nov 2020, 21:12:24 @soulfreak rakstīja:
"Spasibo, ņinada jemu takuju tačilu"
Čomam ir arī GT-R, ko attiecīgi lieto un kārtīgi apkopj, bet tādas bēdas tur ne tuvu nav.
Gribēja sev ikdienas komforta auto, jo ir 5 hobijauto, bet neviena ko jāt ziemā.

Tas čoms rimi baltmaizi ar pa 2x zemāku ciparu kā normāli var nopirkt meklē?

Izklausās pēc tīņu murgiem.
Offline
soulfreak
21. Nov 2020, 22:03 #365

Kopš: 01. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6220

Braucu ar: tīru sirdsapziņu


21 Nov 2020, 21:54:02 @shibernieks rakstīja:

21 Nov 2020, 21:12:24 @soulfreak rakstīja:
"Spasibo, ņinada jemu takuju tačilu"
Čomam ir arī GT-R, ko attiecīgi lieto un kārtīgi apkopj, bet tādas bēdas tur ne tuvu nav.
Gribēja sev ikdienas komforta auto, jo ir 5 hobijauto, bet neviena ko jāt ziemā.

Tas čoms rimi baltmaizi ar pa 2x zemāku ciparu kā normāli var nopirkt meklē?

Izklausās pēc tīņu murgiem.


Kāda jēga dzesēt muti par tīņu murgiem?
Cilvēks neko nesaprot no vācu auto, vēlējās ikdienas auto komfortam, vienu no variantiem izdomāja A7 - patīkot. Nekas, jau pateicu, ka bez 20eur tur nav ko iesākt + apkopes nebūs kā vecākiem, vienkāršākiem auto. Chill, ne tev jāpērk, ne tev jāremontē!
Offline
bum_bumz
22. Nov 2020, 01:39 #366

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 3884

Braucu ar: E34


21 Nov 2020, 20:55:47 @Locis rakstīja:
Domāji 176 kw?
Tikai zinu, ka pirmajiem 3.0tdi bija kaut kādas problēmas ar sprauslām un sūkni un no kaut kadam 2007. beigām jau bija OK un tad laikam tieši tie 176kw parādījās.

wiki rāda 1kw vairāk, bet jā, iekš 2009.g. fl
Offline
Vantage
22. Nov 2020, 11:48 #367

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 6256

Braucu ar: Ingolstadt und Togliatti


21 Nov 2020, 18:59:13 @Locis rakstīja:
Vantage, nepiekrītu, ka 3.0tdi maz aizrādījumu , 180 kw motoram pie īstiem 100k jau ar garantiju tek eļļa starp motoru un kārbu, nesasniedzot 200k jau ķēdes spriegotājs aukstam klabēja, turbīna nepūta, starp galvām nosēžas eļļas radiatoram blīve, tek uz tosola trubām un zūd antifreeze, tad vēl visādi tosola flanči tek un ap 200k jau divas sprauslas beigtas. Meistari, kas to visu laboja, teica, ka tas ir standarts un ntajiem 3.0tdi jau to visu labo. Tas ir pirktam 3 gadigam auto ar 100k.


Galīgi nepiekrītu Tev, tie ir kautkādi daži indivīdi - katram auto un modelim var atrast raksturīgas briesmu lietas, sūdzas par katru un ir kāds, kam ir bijis trakāk - KATRAM AUTO tādu var atrast. Es nesaku, ka nav NEKAS jādara, bet uzskatu, ka ir sīkumi un daudz labāk nekā vecie 3.0d. Vidēji daudz labāk atsauksmju nekā F10 3.0d, kas arī ir ar savām niansēm. Kņigu čital.
Offline
Locis
22. Nov 2020, 13:10 #368

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 7640

Braucu ar: F11, Ranger limited, Tuareg, L200, Daily, Jumper, Stralis, Volvo FL, Atego, Deutz Fahr, Massey Ferg

Nu man kā reizi paralēli saimniecībā F11 3.0d un 3.0 tdi 180kw, varu tieši ļoti labi salīdzināt un, neskatoties, ka F11 2x vairāk noskrējis, daudz mazāk izmaksājis.
Pat meistari, kas abas markas remontē to pašu apstiprina, ka vidēji bmw mazāka jebļa. Es nesaku, ka visi kā viens tie 3.0tdi plīst, bet nu pateikt, ka mazāk, kā F10, arī nav īsti taisniba. Kā jau teicu, ka ne tikai vados no savas personīgās pieredzes, bet arī no tiem, kas tās mašīnas remontē.
Katrā ziņā taisnība kaut kur pa vidu, man nepaveicās ar 3.0 tdi, citam ar F10.

[ Šo ziņu laboja Locis, 22 Nov 2020, 13:21:27 ]

Offline
ruberc
22. Nov 2020, 13:48 #369

Kopš: 09. Oct 2006

Ziņojumi: 128

Braucu ar:


21 Nov 2020, 21:32:00 @andzhi rakstīja:

21 Nov 2020, 21:04:31 @ruberc rakstīja:

21 Nov 2020, 10:10:18 @andzhi rakstīja:
Dsg 7?
Mainija drosi vien ne spararatu bet sajugu, ta varetu but pie tada noskrejiena ja droci pa pilsetu uz 1-2-3-2 parnesumiem.
Bet ja laika pamanit problemu nav jamaina viss sajugs sbora, var iztikt ar disku mainu, kas nemaksa daudz un mainas vienas barba dienas laika, ar pipesanu un pusdienam
(Vismaz man ta sanaca darot to pirmo reiz dzive)
Spararats sitiem beidzas reti.

Manam nomainija spararatu Mollerā, detaļa viņu, par darbu samaksāju 600€. Bet nekas nemainījās. Es no Audi točna neko daudz nezinu. Šis man ir pirmais. Nopirku ar 74 000 km noskr. Varbut patiešām sajuga vaina ?
Nav kam uzprasīt? Pie daudziem esmu bijis, visi rausta plecus. UN PATIEŠĀM TĀ MAŠĪNA 90% bija pa pilsētu braukusi !
IZŅEMOT TO DEBĪLO SKAŅU( nāk no kārbas kaut kur), AR AUTO VISS IR OK.



Man ta grabosa skana pazuda kad nomainiju sajuga ieslegsanas varstus.
Iegugle dl501 vai 0b5 repair kit.
No ta komplekta varstus var nopirkt atseviski, RECRO ir uz vietas, divi lielie maksaja kkas ap 80eur/gab.
Par razotaju nepateiksu bet iepakojumi un visi numuri bija borgwarner (kas ari ir karbas razotajs).
Karba nav janem nost, viss darams no apaksas.

Man ta skana ipasi izteikta bija iedarbinot dzineju lidz ieslegsanai D vai R, iesledzot kko un atkal N, skanas nebija.

Pec tam gan paradijas vel izteigaki un citi simptomi, kas ari pazuda ar to varstu mainu.


Manam pie palaišanas ne vienmēr ir tā graboņa. Tukšgaitā tāda kā malšana, kā padilis gultnis lēni griestos. Ja nobrauc kadus 150-200 km bez apstājas , tad ir klusāka tā skaņa.
Pa īstam neesmu atradis servisu kur remontēties.
Mollers ir dārgs un nekādu info no viņiem nedabūt !
Vai ir vērts varbūt aizbraukt uz Recro ?
Offline
andzhi
22. Nov 2020, 14:39 #370

Kopš: 09. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar:

Recro piedavas diagnostiku, pabrauks ar kompi no juglas lidz bergiem un atpakal, paskatis spiedienus sajuga, ellas t*, piedavas uztaisit sajuga adoptaciju, adoptacijai ja viss +/- kartiba vajadzes pabraukt mazliet vairak ka lidz bergiem, ja nav kartiba tad nemaz nevares lidz galam pabeigt.
Bet to visu moller gan jau darija pirms vai pec vai ari abas reizes ar spararata mainu.

Ka ari to visu var izdarit pasam, pietiek ar kinas vcds kabeli un kompi.

Ps es pie recro esmu nemis tikai detalas, jo viss atri un uz vietas.
Mainiju visu pats.

Pie tada nobraukuma pa pilsetu var but ari sajugs, bet cik sapratu ta skana jau sen un nemainas?! Taksto hvz.

Offline
andzhi
22. Nov 2020, 14:53 #371

Kopš: 09. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar:

Par sajugu, adoptaciju un spiedieniem piem. te nedaudz aprakstits, krieviski.
https://www.drive2.ru/l/531613873103438059/

[ Šo ziņu laboja andzhi, 22 Nov 2020, 14:54:26 ]

Offline
andzhi
22. Nov 2020, 15:04 #372

Kopš: 09. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar:

Un vel
Braucot mierigi, piemeram 50-60kmh, ar kruizu, taisna cela, lai slodze nemainas nav sajutas ka karba itka "spelejas" ar sajugu? Jutams gan pasam, gan redzams uz tahometra, bulta lec +/-100rpm.
Pamegini para un nepara parnesuma, pie nelielas nemainigas slodzes (1300-1500rpm)
Jamegina gan siltam, gan tikko iedarbinatam.

[ Šo ziņu laboja andzhi, 22 Nov 2020, 15:08:44 ]

Offline
Sandis_UR
23. Nov 2020, 21:48 #373

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3678

Braucu ar: BITURBO

Ko tautieši saka par q7 ap 2015-2017 gadu? Viss labi? Kā ar patēriņu? Cik saprotu tas pats motors un kārba to gadu A6 Allroudam?
Un vai visiem q7 no 15ta gada var pieslēgt Android auto, neta info ir pretrunīga un īsti nevar saprast.
Kādas izteiktākās kaites?
Offline
PowerBMW
23. Nov 2020, 22:04 #374

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5570

Braucu ar:


23 Nov 2020, 21:48:37 @Sandis_UR rakstīja:
Ko tautieši saka par q7 ap 2015-2017 gadu? Viss labi? Kā ar patēriņu? Cik saprotu tas pats motors un kārba to gadu A6 Allroudam?
Un vai visiem q7 no 15ta gada var pieslēgt Android auto, neta info ir pretrunīga un īsti nevar saprast.
Kādas izteiktākās kaites?

VISS TAS AUTO IR LIELA KAITE
ĀMEN

bet ja nopietni tad dilst sadalenes,starters ar ģeneratoru vienā korpusā,piedzenas ar celiņsiksnu,elektro gļuki vienkārši kosmosā,gemars ne auto,bet ja dzīve garlaiciga,kādēl ne
Offline
OS83
23. Nov 2020, 22:26 #375

Kopš: 06. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 176

Braucu ar: GTG


23 Nov 2020, 21:48:37 @Sandis_UR rakstīja:
Ko tautieši saka par q7 ap 2015-2017 gadu? Viss labi? Kā ar patēriņu? Cik saprotu tas pats motors un kārba to gadu A6 Allroudam?
Un vai visiem q7 no 15ta gada var pieslēgt Android auto, neta info ir pretrunīga un īsti nevar saprast.
Kādas izteiktākās kaites?



Bija divi tādi, vienu sūtīju jaunu 2015 gādā. Nu tur bija ritīga bēdu ieleja, visu laiku pa servisu dzīvojās, 101 problēma itin visā, sākot ar dzinēju, beidzot ar salonu. Beigās ZB un pārdevu ar 15k km uz tāfeles. Pēc tam uzreiz nopirku tādu pašu no vācijas dīlera ar 7k km nobraukumu. Nobraucu līdz pirmajai apkopei (30k km) ne reizi problēmas nebija. Tā kā hvz, laimes spēle.

Kkur te kāds bija iemetis linku sen atpakal, kur biju aprakstījis visas problēmas ar ko saskāros, tam Q7 ko sūtīju jaunu. Slinkums meklēt.

[ Šo ziņu laboja OS83, 23 Nov 2020, 22:30:42 ]

Offline
miki
23. Nov 2020, 22:43 #376

Kopš: 28. Jul 2006

Ziņojumi: 345

Braucu ar: e36 328, e30 convertible, Trafic, Q7


23 Nov 2020, 21:48:37 @Sandis_UR rakstīja:
Ko tautieši saka par q7 ap 2015-2017 gadu? Viss labi? Kā ar patēriņu? Cik saprotu tas pats motors un kārba to gadu A6 Allroudam?
Un vai visiem q7 no 15ta gada var pieslēgt Android auto, neta info ir pretrunīga un īsti nevar saprast.
Kādas izteiktākās kaites?



23 Nov 2020, 22:04:07 @PowerBMW rakstīja:

23 Nov 2020, 21:48:37 @Sandis_UR rakstīja:
Ko tautieši saka par q7 ap 2015-2017 gadu? Viss labi? Kā ar patēriņu? Cik saprotu tas pats motors un kārba to gadu A6 Allroudam?
Un vai visiem q7 no 15ta gada var pieslēgt Android auto, neta info ir pretrunīga un īsti nevar saprast.
Kādas izteiktākās kaites?


Ģimenē pašlaik ir 2 gab q7 lietošanā. Viens ir nobraukts no nobraukts intervālā 40-80k km, otrs 60-100k km. VĒrā ņemamie remonti ir - vienam ķedes spriegotāja maiņa (atsaukums), otram pie 85k sāka zust dzesēšanas škidrums lēni...tur vārsts kaut kāds nācāa mainīt, kas esot slimība..atrodas nepateicīgā vietā, jānoārda pus motors, remonta izmaksas 500-1000eur, atkarībā, kur taisa. Moller tās detaļas ir uz vietas daudz, it kā visiem ar 3.0 motoru birstot nost. Pati detaļa ap 80 eur maksāja šķiet. Elektro gļuki...vienam nobruka kaut kāds bloks durvīs, nestrādāja logu pacelājs laika vai hvz kas..neatceros vairs...otram atpakaļskata kamera atteicās, tur arī kkādu bloku samainījām, izmaksas nebija kosmoss...s-line bremžu diski padārgi bija. Patēriņš priekš tās bundžas ir mega mazs...pirms q7 braucu ar X5 40d, pie vienāda brauksanas stila aptuveni 2,5l/100km Q7 ēd mazāk. Čipots iet pietiekami...tikai tā nožēlojamā audi aizture uz pedāli..tas ir kkas nožēlojams, braucu pašlaik nepilnu gadu, bet nevaru vēl pierast, kaut gan sačipoju un uzliku arī pedal box, kam teorētiski arī bija jālikvidē to aizturi....salīdzonot ar otru Q7, kuram nekas nav darīts, labāk ir, bet nu es vēljoprojām kliedzu uz to auto situācijās,.kad nedara to, ko es gaidu...bet tā feins ģimenes auto...vietas ļoti daudz salonā, kājām vietas nereāli daudz priekšā un arī aizmugurē ir daudz daudz vairāk vietas kā X f15. Kabatiņās durvīs, viduskonsulē, bardačokā pamaz vietas. Matix gaismas ir kaut kas feins, tik interesanti skatīties kā diodes spēlejas izgaismojot teritorijas apkārt citiem auto..G05 laser gaismas ir tik pat gaišas un iespējams rāda mazliet tālāk (testējot gan nevarēju īsti saprast vai ir labākas), taču uzvedas primitīvāk.
Ja nebūtu iespēja mega cenā tikt pie šī Q7, noteikti būtu pircis F15, kurš vizuāli patīk labāk...taču tas ir pus paaudzi vecāks auto.
Offline
Locis
23. Nov 2020, 22:49 #377

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 7640

Braucu ar: F11, Ranger limited, Tuareg, L200, Daily, Jumper, Stralis, Volvo FL, Atego, Deutz Fahr, Massey Ferg

Njā, tas vārsts laikam tas pats, kas touaregam problēma, kā nekā vag grupa,atrodas dziļi starp galvām. Pa lielam tur, ka jauc ārā, jamaina viss blives, flanči, viss ko redz, lai pēc brīža nav atkal jājauc
Offline
Fandulis
23. Nov 2020, 22:49 #378

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 10980

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Nove Pluss, Artilērijas ielas galā, vismaz agrāk, tur bija jēdzīgi čaļi, pa sajūgiem un kārbām audi, porsche. Kā tagad nezinu.

Vismaz saprast, kas tur notiek. Remotēja tāpat Recro

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 23 Nov 2020, 22:54:23 ]

Offline
VMR
23. Nov 2020, 23:00 #379

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10092

Braucu ar: sporta variantu

Hvz, par kādu aizturi visi raud, es neko tādu īpašu nejūtu. Pirms apdzīšanām parasti ielieku S režīmā un aiziet... Android Auto ir
Offline
Sandis_UR
23. Nov 2020, 23:17 #380

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3678

Braucu ar: BITURBO


23 Nov 2020, 22:43:46 @miki rakstīja:

23 Nov 2020, 21:48:37 @Sandis_UR rakstīja:
Ko tautieši saka par q7 ap 2015-2017 gadu? Viss labi? Kā ar patēriņu? Cik saprotu tas pats motors un kārba to gadu A6 Allroudam?
Un vai visiem q7 no 15ta gada var pieslēgt Android auto, neta info ir pretrunīga un īsti nevar saprast.
Kādas izteiktākās kaites?



23 Nov 2020, 22:04:07 @PowerBMW rakstīja:

23 Nov 2020, 21:48:37 @Sandis_UR rakstīja:
Ko tautieši saka par q7 ap 2015-2017 gadu? Viss labi? Kā ar patēriņu? Cik saprotu tas pats motors un kārba to gadu A6 Allroudam?
Un vai visiem q7 no 15ta gada var pieslēgt Android auto, neta info ir pretrunīga un īsti nevar saprast.
Kādas izteiktākās kaites?


Ģimenē pašlaik ir 2 gab q7 lietošanā. Viens ir nobraukts no nobraukts intervālā 40-80k km, otrs 60-100k km. VĒrā ņemamie remonti ir - vienam ķedes spriegotāja maiņa (atsaukums), otram pie 85k sāka zust dzesēšanas škidrums lēni...tur vārsts kaut kāds nācāa mainīt, kas esot slimība..atrodas nepateicīgā vietā, jānoārda pus motors, remonta izmaksas 500-1000eur, atkarībā, kur taisa. Moller tās detaļas ir uz vietas daudz, it kā visiem ar 3.0 motoru birstot nost. Pati detaļa ap 80 eur maksāja šķiet. Elektro gļuki...vienam nobruka kaut kāds bloks durvīs, nestrādāja logu pacelājs laika vai hvz kas..neatceros vairs...otram atpakaļskata kamera atteicās, tur arī kkādu bloku samainījām, izmaksas nebija kosmoss...s-line bremžu diski padārgi bija. Patēriņš priekš tās bundžas ir mega mazs...pirms q7 braucu ar X5 40d, pie vienāda brauksanas stila aptuveni 2,5l/100km Q7 ēd mazāk. Čipots iet pietiekami...tikai tā nožēlojamā audi aizture uz pedāli..tas ir kkas nožēlojams, braucu pašlaik nepilnu gadu, bet nevaru vēl pierast, kaut gan sačipoju un uzliku arī pedal box, kam teorētiski arī bija jālikvidē to aizturi....salīdzonot ar otru Q7, kuram nekas nav darīts, labāk ir, bet nu es vēljoprojām kliedzu uz to auto situācijās,.kad nedara to, ko es gaidu...bet tā feins ģimenes auto...vietas ļoti daudz salonā, kājām vietas nereāli daudz priekšā un arī aizmugurē ir daudz daudz vairāk vietas kā X f15. Kabatiņās durvīs, viduskonsulē, bardačokā pamaz vietas. Matix gaismas ir kaut kas feins, tik interesanti skatīties kā diodes spēlejas izgaismojot teritorijas apkārt citiem auto..G05 laser gaismas ir tik pat gaišas un iespējams rāda mazliet tālāk (testējot gan nevarēju īsti saprast vai ir labākas), taču uzvedas primitīvāk.
Ja nebūtu iespēja mega cenā tikt pie šī Q7, noteikti būtu pircis F15, kurš vizuāli patīk labāk...taču tas ir pus paaudzi vecāks auto.


Jā ekoloģija prasa savu, manam 17gada biturbo allrodam ari ta bēda, tik gan asi uzsākot no vieta, gaita braucot viss ok.
Cik tad sanāca degvielas patērinš? Vai savam varēji pieslēgt android auto?
Vēl vai7 vietīgai versijai arī dokatka nāk līdzi?
Uz cik zs uzčippji, cik saprotu q7 nāk motors arī ar 2 turbīnām, jeb tikai 1?
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips