Online

Pašreiz BMWPower skatas 25 viesi un 1 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: Audi topiks

AutorsZiņojums
Stators
28. Nov 2019, 11:14 #241

Kopš: 12. Mar 2017

Ziņojumi: 74

Braucu ar: spirtu


24 Nov 2019, 22:58:46 @mrpresident rakstīja:
Ir kādam pieredze ar A8 D3 4.2 tdi?
Kāds tas motors? Cik izturīgs? Cik problemātisks?

Mēdz trūkt klaņi, ēd tik daudz ,ka nav jēgas no tā ,ka tas ir dīzelis, kārbas šiem ari nāca tiaki aisin kuras drošvien nebūs tik viegli saremontēt vai atrast citu. 3.0 + čips manuprāt daudz labāka izvēle, ies ļoti neslikti, turklāt skanēs patīkamāk un apkopt vieglāk/lētāk.
Offline
wanksta
08. Dec 2019, 18:34 #242

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 5432

Braucu ar: muti

Kas ir ar A8 D4 bīdeli 4.2tdi?
Domāju par šito modeli nobraukumos ap/līdz 150 kilometriem

Ā un tās Led matriks gaismas, attaisno cerības?

[ Šo ziņu laboja wanksta, 08 Dec 2019, 18:41:42 ]

Offline
kars
22. Feb 2020, 14:53 #243

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7309

Braucu ar: velo

Jaunais RS6 pret tiešajiem konkurentiem.

Jā bezjēdzīgs tests, bet man patīk pasmieties par rAudi

Vēl jautājums kāpēc rs6 ir tik liela izmēra diski dēļ repa? Kāds ir skaidrojums


https://youtu.be/cYrVTpVeeDs
Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
smudo
22. Feb 2020, 18:02 #244

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1591

Braucu ar:

RS6 ir smagākais no visiem un ar vismazāk zs - fiziku neapmānīsi. BMW vispār ir sedans, kam ir dēl tā ir krietni vieglāka virsbūve un labākas gaida pretestības īpašības - līdz ar to loģiski, ka tas ir ātrākais auto kompānijā. Par Panamera Turbo S - tas ir plug-in hibrīds ar 300kg hibrīda sistēmu un detuned 550zs dzinēju, to pašu, kas ir RS6 un tam it 45km full EV range - nesaprotu, kādēļ tas te tiek likts klāt salīdzinājumam - tam auto ir cita doma.

Turklāt MB ir E63 S versija un BMW ir competition versija. Audi RS6 ir tikko prezentēts un tas ir "parastājā" bāzes versijā. Persofrmanvr versija, kas formāli konkurēs ar AMG S un M Competition būs ne ātrāk kā pēc gada.

Par lielajiem diskiem - tas ir ļoti smags un tam priekšā ir milzīgas bremzes, bet arī riteņi ir milzīgi (ārējais diametrs), tādēļ ar 21 collu (un par 22 collu) tas esot pārsteidzoši komfortabls. Bet pamatā protams, ka tas ir dēļ vizuālā un ar performance nekāda sakara nav - tieši otrādi - dēļ tiem 22 collu ratiem tas noteikti zaudē nedaudz dinamikā.
Offline
riddler
22. Feb 2020, 18:09 #245

Kopš: 10. Dec 2004

Ziņojumi: 54199

Braucu ar: German Ferrari

galvenais ka audi zaudēja

un kuru vairs reāli krata 3 sekundes desmitdaļas starp viņiem

viss tas horsepower war ir palicis bezjēdzīgs, elektrība viņus mazgā kā sūdus.

un reāli pielietot arī vnk nav kur

-----------------

ZIEMA IR SŪDS TM
Offline
rr94
22. Feb 2020, 21:31 #246

Kopš: 14. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 363

Braucu ar: 7k rpm

///MPower
Offline
kars
25. Feb 2020, 21:28 #247

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7309

Braucu ar: velo

Kā tas nabags understeero
Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
smudo
25. Feb 2020, 22:45 #248

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1591

Braucu ar:

Da beidz, tas nav nekas traks - ikdienā uz ielas nekad to nejutīs 99% braucēju. Protams, MB ir ļoti neitrāla vadība un ātrajos līkumos pārmet uz oversteer, ko šis ļoti pieredzējušais vadītājs labi saķer un piekoriģē, bet vidējam braucējam tur uzreiz pie tāda ātruma uz ielas būtu grāvis vai vāks Zinu džekus, ka Minišosejā un YTR pasākumos savā klasē ar FWD pa pirmajām vietām laida un apļa laiki bieži bija ātrāki pa nākamās dzinēja klases RWD auto un turklāt viņu laiki ļoti stabili, tādēļ ka patīk vai nē, bet tas ir vieglākais veids, kā ātri braukt trasi. Esmu arī blakus sēdējis Biķerniekos šosejas braucējiem ar sportam būvētiem FWD un biju šokā par understeer daudzumu, bet tas viņiem ļāva ļoti agresīvi griezt iekšā ātrajos likumos, ko es ar savu neitrāli vadāmo RWD auto nekad neatļautos. Un apļa laiki abiem minētajiem FWD braucējiem bija zem 1:40 ar 1,6l un 1,8l NA vecām lamatām.

Atgriežoties pie video - ar visu lielo understeer, nedaudz mazākiem zs, -100Nm, un + 100kg svara un relatīvi drausmīgām Hankook Ventus riepām pret MB Michelin Pilot Sport 4S, kas ir iespējams labākās ielas ne semislick riepas, beigās zaudēja tikai 0,6 sek uz gandrīz divu minūšu apli... - nu Tu pats visu saproti un man laikam nav nekas tālāk jāsaka.

P.S. Man ļoti nepatīk understeer un nemēģinu to attaisnot, bet tas ir rūpnīcā inženieru apzināti iebūvēts un ja tas ļoti nepatīk, bet ja vari atļauties to auto, tad ar piekares ģeometrijas regulējumu (mazākā mērā) vai noteikti ar modifikācijām piekarē no tā tiksi vaļā, bet kā jau teicu, tad šim auto tas nav aktuāli, jo trasē tos universāļus tāpat neviens nedzīs.

[ Šo ziņu laboja smudo, 26 Feb 2020, 07:26:21 ]

Offline
shibernieks
25. Feb 2020, 22:47 #249

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5797

Braucu ar:

Nabagi te drīzāk spriež par kaut ko tālu un nesasniedzamu
Offline
kars
25. Feb 2020, 22:52 #250

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7309

Braucu ar: velo


25 Feb 2020, 22:47:31 @shibernieks rakstīja:
Nabagi te drīzāk spriež par kaut ko tālu un nesasniedzamu
Loģiski vienkārši gribējās pasmieties par audi

Smudo tu jauc understeer'u ar oversteeru?

Inženieri jau centās saglābt to pis taisni, riepas audi pat ir vienāda platumu f/r (platākas kā MB priekšā)

Vaina ir vecā labā klasiskā audi motora novietojuma + quattro sistēma, priekšējās pusasis nākā ārā no kārbas, savādāk to motoru nevar nolikt kā tikai pašā purngalā.

[ Šo ziņu laboja kars, 25 Feb 2020, 23:10:03 ]

Offline
Ruudis
26. Feb 2020, 07:18 #251

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1866

Braucu ar: Pienpak

Te arī auģuku nedaudz piesmej

https://www.youtube.com/watch?v=U67xm7aZrQU&t=1060s

[ Šo ziņu laboja Ruudis, 26 Feb 2020, 07:18:47 ]

Offline
smudo
26. Feb 2020, 07:29 #252

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1591

Braucu ar:


25 Feb 2020, 22:52:38 @kars rakstīja:
Smudo tu jauc understeer'u ar oversteeru?


Paldies, ka norādīji - 3 no 4 vietām postā tiešām biju otrādāk uzrakstījis!
Offline
hustla
27. Feb 2020, 00:59 #253

Kopš: 28. Jun 2009

Ziņojumi: 3595

Braucu ar:

Sveiki!

Pamazām sāku meklēt Audi A6 3.0Tdi (C7 2012-2014g).

Kas onkuļiem no pieredzes sakāms? Cik problemātisks dzinējs, cik uzticama ekektronika? Labāk skatīties uz 3.0Tdi vai 3.0Tdi Biturbo? Kas šim modelim ar DPF, EGR, cik vienkārši un prātīgi ir to visu izņemt/atslēgt? Pārsvarā ikdienā sanāk braukt īsus gabalus.

Kā piemēri:


3.0Tdi

3.0Tdi Biturbo
Offline
kars
27. Feb 2020, 01:10 #254

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7309

Braucu ar: velo

Man arī ikdienā pārsvarā sanāk īsus gabalus braukt. Tāpēc nafig to dīzeli
Nekāda ekonomija vēl jo vairāk uz īsajiem gabaliem bez EGR, kamēr nav iesilis rij kā benzīns.

Latvieši stulbā dīzeļmīļu tauta

[ Šo ziņu laboja kars, 27 Feb 2020, 01:13:19 ]

Offline
HS
27. Feb 2020, 01:38 #255

Kopš: 24. Apr 2014

No: Gulbene

Ziņojumi: 1009

Braucu ar: 523i un e65 735, ienīstu E-36, man ar besī biezie :@


27 Feb 2020, 00:59:31 @hustla rakstīja:
Sveiki!

Pamazām sāku meklēt Audi A6 3.0Tdi (C7 2012-2014g).

Kas onkuļiem no pieredzes sakāms? Cik problemātisks dzinējs, cik uzticama ekektronika? Labāk skatīties uz 3.0Tdi vai 3.0Tdi Biturbo? Kas šim modelim ar DPF, EGR, cik vienkārši un prātīgi ir to visu izņemt/atslēgt? Pārsvarā ikdienā sanāk braukt īsus gabalus.

Kā piemēri:


3.0Tdi

3.0Tdi Biturbo

pizgets domāšana, vel neesi nopircis un jau prāto izņemt/atslēgt dpf/egr
Offline
Vantage
27. Feb 2020, 08:03 #256

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 5823

Braucu ar: Ingolstadt und Togliatti

nekas tur ar dpf/egr nav. es neticētu, ka tur tie ap 250kkm, jo oriģināli ap 300kkm vajadzētu bez nekādām problēmām. nekas problemātisks tur vispār nav

Ja dikti gribās, PM un pa 17k atdošu savu. 180kw, pneima, acc, b&o, full led, nightvision, sporta diferenciālis, komfortsitze koža u.c loriņi. pirkts LV, 240kkm.
Offline
hustla
27. Feb 2020, 18:52 #257

Kopš: 28. Jun 2009

Ziņojumi: 3595

Braucu ar:


27 Feb 2020, 08:03:47 @Vantage rakstīja:
nekas tur ar dpf/egr nav. es neticētu, ka tur tie ap 250kkm, jo oriģināli ap 300kkm vajadzētu bez nekādām problēmām. nekas problemātisks tur vispār nav

Ja dikti gribās, PM un pa 17k atdošu savu. 180kw, pneima, acc, b&o, full led, nightvision, sporta diferenciālis, komfortsitze koža u.c loriņi. pirkts LV, 240kkm.

Ir sludinājums, kur var apskatīt tavu A6?

Kas vsp viņiem ar to pneimu? Nav bieži un kosmiski remonti? Mēdz būt šis modelis arī bez pneimo?
Un kā ar kārbu? Arī ir vairāki veidi automātam, ja jā, tad uz kuru skatīties un kurai ar līkumu?
Offline
bum_bumz
27. Feb 2020, 19:01 #258

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 3603

Braucu ar: E34

S-kartingi Parastais jau ir paciets.

12.gads ~400K. Pa bāni slīdot, tur viss vēl oridžinal, bet šeit sāksies investīcijas

13.gadā pirkām 3 gadus vecu ar 185K
janvārī nopirkām 3 gadus vecu ar 183K. B9, bet tas neko nemaina.
ar A6 nobrauca līdz nepilni 320K. mainīts tika: bremzes priekšējie amji, eļļa tikai dzinējā, kārbā ne. piekare palika stock, 6 gadi LV, pārējos kāšus jau savulaik aprakstīju
Offline
shirminieks
27. Feb 2020, 21:00 #259

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 584

Braucu ar:

Ko varat pastāstīt par A4 B9 (konkrētāk interese Allroad, bet tur laikam nebūs pārāk plaša pieredze):
- Cik slikti ir ar 3.0tdi ķēdēm (grabesanu)? Kads ir mainījis un zinās ciparu?
- Cik uzticami/izturigi AUDI ir adaptive amortizatori?

Kādi citi uzkrītoši defekti/problēmas, no ka jauzmanas?
Offline
PowerBMW
27. Feb 2020, 21:20 #260

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5529

Braucu ar:


27 Feb 2020, 01:10:58 @kars rakstīja:
Man arī ikdienā pārsvarā sanāk īsus gabalus braukt. Tāpēc nafig to dīzeli
Nekāda ekonomija vēl jo vairāk uz īsajiem gabaliem bez EGR, kamēr nav iesilis rij kā benzīns.

Latvieši stulbā dīzeļmīļu tauta


bezīna mīļi tāpat kā LPG droņītāji vienmēr besās uz tiem dīzeļiem
grib brauc ar benzīnu,ko čīkst visu laiku!



runājot par topiku!

audī ir sū...s un tas arī viss
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips