Online

Pašreiz BMWPower skatās 95 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: Audi topiks

AutorsZiņojums
shibernieks
28. Jun 2020, 13:56 #241

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

Man pagaidām visādas problēmas ar addblue sistēmu. Nomainīja nox sensoru un pēcāk vadības bloku. Sensors laikam ap 700 bija, vadības bloks 1k.

Dinamika lieliska priekš tā patēriņa. Cienītā regulāri dabūn vidējo brauciena patēriņu zem 6,5l.

Ir dzirdēts par 313zs, kuram viena turbīna pabeidzās zem 200k nobraukuma. Lollerā par remontu paprasīja kosmosu.
Offline
m8archa
28. Jun 2020, 22:04 #242

Kopš: 28. Dec 2009

Ziņojumi: 1020

Braucu ar: Zirdzinnu

Kā ar oficiālajiem servisiem Igaunijā? Ir doma par c7, bet negribas saskarsmi ar mollera auniem.

Cik sapratu, viens ir Pērnavā, otrs Tallinā

[ Šo ziņu laboja m8archa, 28 Jun 2020, 22:05:13 ]

Offline
daticho
29. Jun 2020, 10:02 #243

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11364

Braucu ar: FN-15


28 Jun 2020, 13:56:05 @shibernieks rakstīja:
Man pagaidām visādas problēmas ar addblue sistēmu. Nomainīja nox sensoru un pēcāk vadības bloku. Sensors laikam ap 700 bija, vadības bloks 1k.

Dinamika lieliska priekš tā patēriņa. Cienītā regulāri dabūn vidējo brauciena patēriņu zem 6,5l.

Ir dzirdēts par 313zs, kuram viena turbīna pabeidzās zem 200k nobraukuma. Lollerā par remontu paprasīja kosmosu.


īsti nav skaidrs, tev ir BiTdi?
Offline
kkr
29. Jun 2020, 10:46 #244

Kopš: 18. Jan 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 7

Braucu ar: 7


29 Jun 2020, 10:02:09 @daticho rakstīja:

28 Jun 2020, 13:56:05 @shibernieks rakstīja:
Man pagaidām visādas problēmas ar addblue sistēmu. Nomainīja nox sensoru un pēcāk vadības bloku. Sensors laikam ap 700 bija, vadības bloks 1k.

Dinamika lieliska priekš tā patēriņa. Cienītā regulāri dabūn vidējo brauciena patēriņu zem 6,5l.

Ir dzirdēts par 313zs, kuram viena turbīna pabeidzās zem 200k nobraukuma. Lollerā par remontu paprasīja kosmosu.


īsti nav skaidrs, tev ir BiTdi?


Biturbo: ķēdes mēdz grabēt un salīdzinoši ātrāk sprauslas izbeidzas, ja izpūš viņām blīvgredzenus, turbu gan nav gadījies nevienam mainīt.
No apkopes viedokļa nekas atšķirīgs kā parastais 3.0tdi, tik tas ka bremzes dārgākas.
Offline
daticho
29. Jun 2020, 11:34 #245

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11364

Braucu ar: FN-15


29 Jun 2020, 10:46:56 @kkr rakstīja:

29 Jun 2020, 10:02:09 @daticho rakstīja:

28 Jun 2020, 13:56:05 @shibernieks rakstīja:
Man pagaidām visādas problēmas ar addblue sistēmu. Nomainīja nox sensoru un pēcāk vadības bloku. Sensors laikam ap 700 bija, vadības bloks 1k.

Dinamika lieliska priekš tā patēriņa. Cienītā regulāri dabūn vidējo brauciena patēriņu zem 6,5l.

Ir dzirdēts par 313zs, kuram viena turbīna pabeidzās zem 200k nobraukuma. Lollerā par remontu paprasīja kosmosu.


īsti nav skaidrs, tev ir BiTdi?


Biturbo: ķēdes mēdz grabēt un salīdzinoši ātrāk sprauslas izbeidzas, ja izpūš viņām blīvgredzenus, turbu gan nav gadījies nevienam mainīt.
No apkopes viedokļa nekas atšķirīgs kā parastais 3.0tdi, tik tas ka bremzes dārgākas.



ķēdes/spriegotājs grab lielākajai daļai. Manam vecajam pie 228000km tā žvadzēja spriegotājs, ka Moller kliedza lai mainu nost, jaunais īpašnieks jau sabraucis līdz 320000km un neko nav darījis.
Offline
daticho
29. Jun 2020, 11:38 #246

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11364

Braucu ar: FN-15


29 Jun 2020, 11:36:06 @Vantage rakstīja:
problēma ir cena. tāpēc laikam nebūtu īsti prāts ņemt bitdi piedāvājumu ar 180kkm un pat daudz vairāk par to summu ko prasa šeit. ir te viens ssā limonāds sarkans fl bitdi normāli nopakots, bet vvz cik tur viss ir tīrs. uz savu risku. citādi +1-2l vs. 180kw un -1-2sec paātrinājumā plus aktīvais izpūtējs, bremzes un nekas cits.

audi boerse ā6/7 fl, aprikots, pasvaigs ap 50-80kkm, ar kadu garantiju un 326hp būs jau ap +-35k.


mani uzrunāja šis skaistulis ar RS salonu

https://autoplius.lt/skelbimai/audi-a6-3-0-l-un...as-11725649.html

izsitu visu, DE viens ipasnieks, nacis no izsoles, nopulēts un nekas vairak nav darīts.
Offline
daticho
29. Jun 2020, 11:53 #247

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11364

Braucu ar: FN-15

sedans kā suga riebjas + visu tipu gaišie saloni un grieZti
Ir vēl šis https://autoplius.lt/skelbimai/audi-a6-3-0-l-un...nas-9940491.html

tik besī tā klima
Offline
daticho
29. Jun 2020, 11:58 #248

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11364

Braucu ar: FN-15


29 Jun 2020, 11:36:06 @Vantage rakstīja:
problēma ir cena. tāpēc laikam nebūtu īsti prāts ņemt bitdi piedāvājumu ar 180kkm un pat daudz vairāk par to summu ko prasa šeit. ir te viens ssā limonāds sarkans fl bitdi normāli nopakots, bet vvz cik tur viss ir tīrs. uz savu risku. citādi +1-2l vs. 180kw un -1-2sec paātrinājumā plus aktīvais izpūtējs, bremzes un nekas cits.

audi boerse ā6/7 fl, aprikots, pasvaigs ap 50-80kkm, ar kadu garantiju un 326hp būs jau ap +-35k.


aizmirsi vienu būtisku "nekas cits".. RS6 kārba ir šiem BiTdi attiecīgi, tur nenormālus ņutonus un ir 8 gang

[ Šo ziņu laboja daticho, 29 Jun 2020, 11:59:04 ]

Offline
maize
29. Jun 2020, 12:02 #249

Kopš: 15. Jun 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 479

Braucu ar: lsd

ir kādam info par šo?

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/audi/a6/hhidb.html
Offline
daticho
29. Jun 2020, 14:00 #250

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11364

Braucu ar: FN-15


29 Jun 2020, 12:08:25 @Vantage rakstīja:

29 Jun 2020, 11:58:50 @daticho rakstīja:

29 Jun 2020, 11:36:06 @Vantage rakstīja:
problēma ir cena. tāpēc laikam nebūtu īsti prāts ņemt bitdi piedāvājumu ar 180kkm un pat daudz vairāk par to summu ko prasa šeit. ir te viens ssā limonāds sarkans fl bitdi normāli nopakots, bet vvz cik tur viss ir tīrs. uz savu risku. citādi +1-2l vs. 180kw un -1-2sec paātrinājumā plus aktīvais izpūtējs, bremzes un nekas cits.

audi boerse ā6/7 fl, aprikots, pasvaigs ap 50-80kkm, ar kadu garantiju un 326hp būs jau ap +-35k.


aizmirsi vienu būtisku "nekas cits".. RS6 kārba ir šiem BiTdi attiecīgi, tur nenormālus ņutonus un ir 8 gang


jā, no praktiskā viedokļa daudz izturīgāka nekā stronic.

tas baltais gan bomžpakete, atvaino. bet protams visu izšķir stāvoklis.

p.s tās klimas, jeb vienzonas klimatakontrole taviem abiem variantiem ir vienādas!


Jā, baltais ir nabagmāja.

Bet klima normāla gan ir must have, kgan, var arī pievērt acis. Ja ir sēdekļi pa 4000 eur kā papildopcija un exclusive krāsa ar 313 zs :sex:

Bet auto kopumā, ir ļoti labs, ir bijis 2014.g S Line, gribas atkal justies kā ciUvēkam
Offline
RS7
29. Jun 2020, 14:04 #251

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9315

Braucu ar: dīzeļ Teslu

beņki sex, un klimai lcd pogas vieta var ielikt

Offline
daticho
29. Jun 2020, 14:09 #252

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11364

Braucu ar: FN-15


29 Jun 2020, 14:04:30 @RS7 rakstīja:
beņki sex, un klimai lcd pogas vieta var ielikt




Tu par to baklažāna krāsas LT?
Lūk, salons ir, krāsa arī, bet māte kapēc nevar ielikt el.bagažnieku, 360 kameru un el.un apsilādmu stūri
Offline
smudo
29. Jun 2020, 14:14 #253

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3517

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX

Tie, manuprāt, ir parasti S-line sēdekļi, kurus var ielikt kaut vai 1,8T versijā. Ja esi jau atķesējis ādas salonu, tad papildus jāpiemaksā 2k EUR par S-line salonu. Izskatās labi, protams S-line piekare uz 20 colām pa Rīgu būs pacieta - man ir S-line piekare ar 18 collu diskiem - ļoti labi jūt asās bedres pilsētā, toties auto ir ļoti stabils un nepeld arī pa sliktu 1.sķiras šoseju ļoti lielā atrumā. Un tā "RS kārba" ir parasts tiprotnic - ja nemaldos, tad facelift nemaz vairs nenāca S-tronic. Jaunajam A6 visiem 3,0d ir Tipronics.

Jaunam auto manā skatījumā tiptronics ir trūkums, bet vecam, ja negribas remontēt, klasiskais tipronics būs uzticamāks. Pabraucot pēc kārtas ar S-tronic un tiptronic, var ļoti labi just S-tronic priekšrocības, ka tas slēdzas atrāk un pecīzāk.
Offline
RS7
29. Jun 2020, 14:17 #254

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9315

Braucu ar: dīzeļ Teslu


29 Jun 2020, 14:09:10 @daticho rakstīja:

29 Jun 2020, 14:04:30 @RS7 rakstīja:
beņki sex, un klimai lcd pogas vieta var ielikt




Tu par to baklažāna krāsas LT?
Lūk, salons ir, krāsa arī, bet māte kapēc nevar ielikt el.bagažnieku, 360 kameru un el.un apsilādmu stūri

https://m.autoplius.lt/skelbimai/audi-a6-3-0-l-...649.html#gallery
par šo beņķi
Offline
daticho
29. Jun 2020, 14:24 #255

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11364

Braucu ar: FN-15


29 Jun 2020, 14:14:17 @smudo rakstīja:
Tie, manuprāt, ir parasti S-line sēdekļi, kurus var ielikt kaut vai 1,8T versijā. Ja esi jau atķesējis ādas salonu, tad papildus jāpiemaksā 2k EUR par S-line salonu. Izskatās labi, protams S-line piekare uz 20 colām pa Rīgu būs pacieta - man ir S-line piekare ar 18 collu diskiem - ļoti labi jūt asās bedres pilsētā, toties auto ir ļoti stabils un nepeld arī pa sliktu 1.sķiras šoseju ļoti lielā atrumā. Un tā "RS kārba" ir parasts tiprotnic - ja nemaldos, tad facelift nemaz vairs nenāca S-tronic. Jaunajam A6 visiem 3,0d ir Tipronics.

Jaunam auto manā skatījumā tiptronics ir trūkums, bet vecam, ja negribas remontēt, klasiskais tipronics būs uzticamāks. Pabraucot pēc kārtas ar S-tronic un tiptronic, var ļoti labi just S-tronic priekšrocības, ka tas slēdzas atrāk un pecīzāk.


Man bija 20' gan bez S Line piekares, bija komfortablāk nekā ar F11 ziemas R19.
Bet S - Line piekari es varētu paciest ar 20' ja ir pārējā komplektācija atbilstoša.
Offline
bum_bumz
29. Jun 2020, 15:21 #256

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6439

Braucu ar: E34


29 Jun 2020, 14:09:10 @daticho rakstīja:

29 Jun 2020, 14:04:30 @RS7 rakstīja:
beņki sex, un klimai lcd pogas vieta var ielikt




Tu par to baklažāna krāsas LT?
Lūk, salons ir, krāsa arī, bet māte kapēc nevar ielikt el.bagažnieku, 360 kameru un el.un apsilādmu stūri

Tas jau ir baigi daudz. Dēla B9 ir ļoti daudz kas, bet blakussēdētāja beņķis jākurbulē. Nez, cik rubļus iepisa tas egoists
Offline
smudo
29. Jun 2020, 19:29 #257

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3517

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


29 Jun 2020, 14:24:32 @daticho rakstīja:

29 Jun 2020, 14:14:17 @smudo rakstīja:
Tie, manuprāt, ir parasti S-line sēdekļi, kurus var ielikt kaut vai 1,8T versijā. Ja esi jau atķesējis ādas salonu, tad papildus jāpiemaksā 2k EUR par S-line salonu. Izskatās labi, protams S-line piekare uz 20 colām pa Rīgu būs pacieta - man ir S-line piekare ar 18 collu diskiem - ļoti labi jūt asās bedres pilsētā, toties auto ir ļoti stabils un nepeld arī pa sliktu 1.sķiras šoseju ļoti lielā atrumā. Un tā "RS kārba" ir parasts tiprotnic - ja nemaldos, tad facelift nemaz vairs nenāca S-tronic. Jaunajam A6 visiem 3,0d ir Tipronics.

Jaunam auto manā skatījumā tiptronics ir trūkums, bet vecam, ja negribas remontēt, klasiskais tipronics būs uzticamāks. Pabraucot pēc kārtas ar S-tronic un tiptronic, var ļoti labi just S-tronic priekšrocības, ka tas slēdzas atrāk un pecīzāk.


Man bija 20' gan bez S Line piekares, bija komfortablāk nekā ar F11 ziemas R19.
Bet S - Line piekari es varētu paciest ar 20' ja ir pārējā komplektācija atbilstoša.


A6 C7 bija četri piekares veidi, ja neskaita RS modeļus - 1) standarta, 2) Sport - nedaudz stingrākas atsperes un -20mm pret standartu (viss pārējais kā standartam), 3) S-Line - 30mm pret standartu, cietāki amji un lielāka diametra atsaites 4) regulējamā, ja nemalos, uz gaisa spilveniem (šo vairs neatceros).
Offline
6500
29. Jun 2020, 21:53 #258

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:


29 Jun 2020, 14:24:32 @daticho rakstīja:

29 Jun 2020, 14:14:17 @smudo rakstīja:
Tie, manuprāt, ir parasti S-line sēdekļi, kurus var ielikt kaut vai 1,8T versijā. Ja esi jau atķesējis ādas salonu, tad papildus jāpiemaksā 2k EUR par S-line salonu. Izskatās labi, protams S-line piekare uz 20 colām pa Rīgu būs pacieta - man ir S-line piekare ar 18 collu diskiem - ļoti labi jūt asās bedres pilsētā, toties auto ir ļoti stabils un nepeld arī pa sliktu 1.sķiras šoseju ļoti lielā atrumā. Un tā "RS kārba" ir parasts tiprotnic - ja nemaldos, tad facelift nemaz vairs nenāca S-tronic. Jaunajam A6 visiem 3,0d ir Tipronics.

Jaunam auto manā skatījumā tiptronics ir trūkums, bet vecam, ja negribas remontēt, klasiskais tipronics būs uzticamāks. Pabraucot pēc kārtas ar S-tronic un tiptronic, var ļoti labi just S-tronic priekšrocības, ka tas slēdzas atrāk un pecīzāk.


Man bija 20' gan bez S Line piekares, bija komfortablāk nekā ar F11 ziemas R19.
Bet S - Line piekari es varētu paciest ar 20' ja ir pārējā komplektācija atbilstoša.


Nu hvz...man audi piekare pret bmw konkreti nepatika...A7 sline ar R20 pret f11 mpaka ar R20 salidzinot....bmw vienos vartos,bet katram jau laikam savs...vienigais rAudi ,kas patika bija R8

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
shibernieks
29. Jun 2020, 23:16 #259

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

Tādiem auto vajag pneimu. Bez pneimas viņi ir nebaudāmi. Pneima par dārgu remontos? Nu tad ne uz to auto skaties. Dacia jāpērk. Tur viss ar cirvi iztests un remontējams ar āmuru.
Offline
karro
30. Jun 2020, 15:32 #260

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4381

Braucu ar: studentu variantu

kaut ko gribas pamainīt dzīvē, varētu padzīvot lielākas kupejas dzīvi, piemēram, A5

kas tur ar motōriem? es nezinu, vai es gribu dieseli, lai gan, kā tur ir ar tiem V6?, bet no benzīniem liekas, ka bez 3L nekas nesāksies, tomēr smaga mašīna.

pameklēju internātos, kas tur par lielākajām problēmam pēc-2012 A5, neko baigi neatradu

kam pievērst uzmanību, meklējot braucamo, ja neskaita parastās lietas?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo