Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 92 viesi un 33 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: Audi topiks

AutorsZiņojums
Ruktraktors
21. Aug 2019, 12:08 #221

Kopš: 04. Jul 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 90

Braucu ar: E91


21 Aug 2019, 12:04:59 @kurlis rakstīja:
Mode nāk atpakaļ, paši agrāk par tādiem tikai sapņot varējāt <3




Speciāli gāji UG2, lai screenu uztaisītu
Offline
kurlis
21. Aug 2019, 12:10 #222

Kopš: 19. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3407

Braucu ar: ķieģeli

Biju ieseivojis "BeSt_CaRZ" disketē
Offline
CP17
21. Aug 2019, 12:15 #223

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Drapakiem


21 Aug 2019, 11:43:51 @Oo_jaa_rs rakstīja:

21 Aug 2019, 11:11:18 @VMR rakstīja:
Bik pārcentušies ar tiem bamperiem, imho...

+10000

Pieradīsiet, man sākumā bmw jauno modeļu milzīgās kapota nieres arī likās pepec, tagad vairs tik traki neliekas, hvz

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
smudo
21. Aug 2019, 13:11 #224

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1339

Braucu ar:

Var konfigurēt black line un pieskaņot tumšu vai melnu krāsu - tad tās līnijas nomaskēsies un nekritīs acīs. Vēl arvien ir moderni likt dažādus dizaina elementus, kam nav funkcionālas nozīmes - pat 2019. gada R8 ir dažas fake "ventilācijas lūkas" Šis RS6 pirmo reizi būs pieejams arī US tirgū - pieņemu, ka tur tam varētu būt labs pieprasījums.

Mums Latvijā īpaši nebūs "jāpierod", jo šis auto ar bagātu aprīkojumu maksās jau pie 150k EUR - daudz tādus ielās neredzēsim tāpat kā neredzam daudz G series M5 vai AMG E63s, jo arī tie maksā jauni no 120-130k un uz augšu. Psiholoģiski reti kurš gatavs tādu cenu maksāt par BMW, Audi vai Mercedes-Benz. Latvijā parasti, ja kāds vēlas iztērēt tādu naudu par auto, tad nopērk Porsche vai Bentley. Otrreizējais tirgus jau ir kas cits.
Offline
EJ93RR
21. Aug 2019, 13:35 #225

Kopš: 10. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 438

Braucu ar: trisdesmito...

Biedri, velos dzirdet lietotāju pieredzi par Audi A6 C7 (2011-2014) interesē dízelis/avant/automāts! Izskatu ari sulas pakas un 6cyl!
Varbūt kāds var padalīties sava pieredzē?
Paldies!
Offline
Elviss
21. Aug 2019, 13:45 #226

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 18924

Braucu ar: VAZ 2101 80'


21 Aug 2019, 13:11:23 @smudo rakstīja:
Var konfigurēt black line un pieskaņot tumšu vai melnu krāsu - tad tās līnijas nomaskēsies un nekritīs acīs. Vēl arvien ir moderni likt dažādus dizaina elementus, kam nav funkcionālas nozīmes - pat 2019. gada R8 ir dažas fake "ventilācijas lūkas" Šis RS6 pirmo reizi būs pieejams arī US tirgū - pieņemu, ka tur tam varētu būt labs pieprasījums.

Mums Latvijā īpaši nebūs "jāpierod", jo šis auto ar bagātu aprīkojumu maksās jau pie 150k EUR - daudz tādus ielās neredzēsim tāpat kā neredzam daudz G series M5 vai AMG E63s, jo arī tie maksā jauni no 120-130k un uz augšu. Psiholoģiski reti kurš gatavs tādu cenu maksāt par BMW, Audi vai Mercedes-Benz. Latvijā parasti, ja kāds vēlas iztērēt tādu naudu par auto, tad nopērk Porsche vai Bentley. Otrreizējais tirgus jau ir kas cits.

A ko citu ņemt, ja ne Tevis nosauktās markas par 120-130k?
Visas auto cenas ar katru modeli pieliekas klāt. Neizbēgami.

-----------------
Offline
smudo
21. Aug 2019, 13:54 #227

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1339

Braucu ar:

Tā ir - pat vidēji aprīkots A6 C8 ar 4 cil. dzinēju maksā ap 60k EUR un cena pat par 4 cil. auto var pietuvoties arī 80k, ja gribi bagātīgu aprīkojumu. Taisnības labad jāsaka, ka līdzīgs vidēji aprīkots C7 bija tikai kādi 5k EUR lētāks (kas procentuāli gan ir 10%). Ik pa laikam gan ir dažādas akcijas un konkrētus modeļus var dabūt pa krietni labāku cenu - piemēram Q7 ar 3.0d tirgoja pa 60k EUR. Moller Audi modeļiem nelabprāt dod atlaides ārpus akcijām - atšķirībā no Domeniks un BM Auto.
Offline
Vantage
21. Aug 2019, 14:07 #228

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 5436

Braucu ar: Ingolstadt und Togliatti


21 Aug 2019, 13:35:38 @EJ93RR rakstīja:
Biedri, velos dzirdet lietotāju pieredzi par Audi A6 C7 (2011-2014) interesē dízelis/avant/automāts! Izskatu ari sulas pakas un 6cyl!
Varbūt kāds var padalīties sava pieredzē?
Paldies!


Ko tieši tu gribi dzirdēt??

Ņem 3.0TDI kvaka, max aprīkotu.

Neņem multitronic FWD un bomžpaketi.

Ņem, sliktākajā gadījumā līdz 200.000km pierādāmus un pat tad skaties lai stronic nav pesda. Nu un v6 raksturīgākās problēmas.
Offline
Gizmo_88
16. Sep 2019, 17:45 #229

Kopš: 20. Mar 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 85

Braucu ar: VW

Varbūt kāds var ieteikt normālu vietu kur var normāli audi apkopt - ellas, filtri, utt?
Offline
VMR
16. Sep 2019, 20:17 #230

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 9942

Braucu ar: sporta variantu

Apkopjos Auto Union, viss labi
Offline
Vantage
27. Sep 2019, 15:12 #231

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 5436

Braucu ar: Ingolstadt und Togliatti

VAGa znatoki

3.0 tdi biturbo competišn 326ps
vai
4.0 tfsi 450ps

+/-?

abi maksā aptuveni vienādu ciparu.
Offline
smudo
27. Sep 2019, 15:16 #232

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1339

Braucu ar:

V8 bus atraks un vairak degvielu teres poe tam tas jau starta ir S modelis, kas saja gadijuma gan neko daudz nemaina. Tie V8 biturbo ir diezgan labi dzineji - tos sen uzstada dazados Audi, ka ari Porsche, Bentley un Lambo.
Offline
kkas
27. Sep 2019, 15:22 #233

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 5462

Braucu ar: zviedru ledusskapi


21 Aug 2019, 12:15:14 @CP17 rakstīja:

21 Aug 2019, 11:43:51 @Oo_jaa_rs rakstīja:

21 Aug 2019, 11:11:18 @VMR rakstīja:
Bik pārcentušies ar tiem bamperiem, imho...

+10000

Pieradīsiet, man sākumā bmw jauno modeļu milzīgās kapota nieres arī likās pepec, tagad vairs tik traki neliekas, hvz


2000o gadu sākumā vēl ņirdzāt un likāt lauku tjūninga topikā. nu jau gadus 5 pat vienkāršākajā tautas vāģī ir milzīga radiātora reste un citi apņirgtie tjūna elementi. tagad braucat un slavējat
tāpat arī ar šito rs, pēc gadiem būs klasika un karsta čurāšana
Offline
40
27. Sep 2019, 22:17 #234

Kopš: 11. Oct 2014

Ziņojumi: 290

Braucu ar:

A6 2.0 tdi 18gada ar 7pak.Stronic ir tas pats Multitronic , no kura vajag izvairīties?

[ Šo ziņu laboja 40, 27 Sep 2019, 22:17:53 ]

Offline
smudo
27. Sep 2019, 22:27 #235

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1339

Braucu ar:


27 Sep 2019, 22:17:25 @40 rakstīja:
A6 2.0 tdi 18gada ar 7pak.Stronic ir tas pats Multitronic , no kura vajag izvairīties?


Nē, tas ir uzticams divsajūgu automāts.
Offline
Vantage
30. Sep 2019, 08:16 #236

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 5436

Braucu ar: Ingolstadt und Togliatti


27 Sep 2019, 15:16:46 @smudo rakstīja:
V8 bus atraks un vairak degvielu teres poe tam tas jau starta ir S modelis, kas saja gadijuma gan neko daudz nemaina. Tie V8 biturbo ir diezgan labi dzineji - tos sen uzstada dazados Audi, ka ari Porsche, Bentley un Lambo.


Par degvielu itkā būtu vienalga, spiritmonitor rāda +2-3l virs biturbo 3.0, kas arī nav nekāds ekonomijas paraugs. par tiem mezgliem tieši arī ir pārliecība, ka tas nav n63 briesmu stāsts, cik nu to var no interneta izprast.


27 Sep 2019, 16:34:18 @1UP rakstīja:

27 Sep 2019, 15:12:00 @Vantage rakstīja:
VAGa znatoki

3.0 tdi biturbo competišn 326ps
vai
4.0 tfsi 450ps

+/-?

abi maksā aptuveni vienādu ciparu.


Kārtīgs auto ir ar 3.0+ benzīna dzinēju. Bēdigi, ka cilvēkiem viss grozās ap kapeikas iepišanu, visa dzīve tā paiet, pišot kapeiku.


ja sipt kapeiku, tad jāņem 2.0d. abas manis pieminētās modifikācijas defaultā maksā vienādu ciparu biku virs 40k eur ar kārtīgu aprīkojumu (ja mēs skatāmies ~50kkm nobraukušus) un te vairāk jautājums vai tas 4.0tfsi ir to vērts. nav jēgas apzināti kāpt šrotā, ja pastāv nevajadzīgi riski un vēl pēc tam no tās lamatas nevar tikt projām.
Offline
mrpresident
24. Nov 2019, 22:58 #237

Kopš: 31. May 2004

Ziņojumi: 912

Braucu ar: oooo

Ir kādam pieredze ar A8 D3 4.2 tdi?
Kāds tas motors? Cik izturīgs? Cik problemātisks?
Offline
er673
25. Nov 2019, 11:50 #238

Kopš: 06. Jun 2011

Ziņojumi: 251

Braucu ar:

No Moller ir šeit kāds, padod lūdzu ziņu PM
Offline
bmwaddict
26. Nov 2019, 02:43 #239

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 6486

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

kur var novilkt normaali ejoshu vag-com, man ir kkaads zilais VAG-KKL kabelis ar CH340 chipu kas tipa domaats vag-com 409.1 versijai bet neviens no vag-com 409.1 ko esmu vareejis novilkt negrib ar to sadarboties

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 26 Nov 2019, 03:21:59 ]

Offline
Zalespljavejs
26. Nov 2019, 08:42 #240

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 924

Braucu ar: sporta traktoru


26 Nov 2019, 02:43:35 @bmwaddict rakstīja:
kur var novilkt normaali ejoshu vag-com, man ir kkaads zilais VAG-KKL kabelis ar CH340 chipu kas tipa domaats vag-com 409.1 versijai bet neviens no vag-com 409.1 ko esmu vareejis novilkt negrib ar to sadarboties


Nopērc HEX + CAN kabeli ar VCDS.
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips