Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 68 viesi un 18 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: Audi topiks

AutorsZiņojums
AF
09. Nov 2018, 08:40 #181

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3750

Braucu ar: stūri rokās!


08 Nov 2018, 23:00:03 @1UP rakstīja:
"Auto Union", SIA
Ganību dambis 17A
tas ir tas slavenais Audi meistars kurš bijis pie moller?
Ir atsauksmes.
Sory par tādu stulbumu, pašam besī vags, bet šefam mati krīt ārā ar to A8L jebeli , tamdēļ meklēju tiešām profesionāļus šajā arodā, jo pat dīlerī ir tupa PC un vadiņa pārnēsātāji - nekas vairāk.
Offline
AF
09. Nov 2018, 10:06 #182

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3750

Braucu ar: stūri rokās!

Sazvanījos, teica ka ar automātu diagnostiku un to saistīto neņemās.
Offline
1UP
09. Nov 2018, 11:58 #183

Kopš: 05. Jul 2018

Ziņojumi: 170

Braucu ar:

Automāti tāda specifiska lieta, nav baigi daudz Latvijā, kas ar viņiem ņemas.
RAAP, esmu taisijis pilno eļļas maiņu ar skalošanu, viss bija ok, bet atsauksmes dalās un esmu dzirdējis, ka nopietnākus gadijumus viņi ved uz Recro.
Recro, neko labu nēsmu dzirdējis, pieredze nav.
Bergs & Co" SIA(Vēja 20a), braucu pēc ieteikumiem ar kārbas problēmu, beigās bija kardāna problēma, bet to arī sataisija un viss bija ok. Tajā laikā biju dzirdējis par viņiem daudz labas atsauksmes.
Offline
AF
09. Nov 2018, 14:39 #184

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3750

Braucu ar: stūri rokās!

Par raap zinu tikai tās labākās atsauksmes, un to ka paši viņi visu labo.

Ok mēģināsim paspēlēties ar softu tad vedīšu uz RAAP
Offline
shuttle
09. Nov 2018, 21:19 #185

Kopš: 28. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 271

Braucu ar:


30 Oct 2018, 16:39:49 @ne rakstīja:
Vel jo vairāk, laikam, apstiprinās, ka lielos vilcienos viens un tas pats sanāk.

Nenojātu BMW, domāju, būs grūtāk atrast nekā audi.

Pats lietoju un citiem isaku. Ja jāvizina tikai sava un dāmu pēcpuse tad divas durvis. Ja esi izdevies ģimenes tēvs, tad sportback, normāls bagāžnieks.

Offline
RR04
21. Nov 2018, 11:10 #186

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 359

Braucu ar: 9449

Kādas atsauksmes par audi v6 3.0tdi 245hp dzinējiem?
Ir kādas izteiktas slimības?

[ Šo ziņu laboja RR04, 21 Nov 2018, 11:11:14 ]

Offline
VMR
21. Nov 2018, 11:51 #187

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 9809

Braucu ar: sporta variantu

Ļoti labs dzinējs, no 150 līdz 250 nobraucu bez problēmām. Kaut kādus kolektora(?) vārstiņus nomainīja par ~150 eur.
Offline
Manson
21. Nov 2018, 11:59 #188

Kopš: 03. Mar 2010

No: Jelgava

Ziņojumi: 526

Braucu ar: Audi


21 Nov 2018, 11:10:26 @RR04 rakstīja:
Kādas atsauksmes par audi v6 3.0tdi 245hp dzinējiem?
Ir kādas izteiktas slimības?


Ja nav nobraukts un saimnieks nav rūpējies, tad jau viss kaut kas var būt. Pie 120k jānomaina spriegotāji, pie reizes blīvslēgi kartera starplikai un citi sīkumi. Tad vēlāk jāparūpējas par motora hidraulisko padušku, kas man pie 170k sāka sulot + vēl daži blīvslēgi pie reizes. Darbs ar oem materiāliem ap 1400 + 800 eur, cik atceros...
Jaudas, patēriņa attiecība

PS: c6 virsbūvē gan no tā cik atceros izbēgu

[ Šo ziņu laboja Manson, 21 Nov 2018, 12:01:05 ]

Online
RR04
21. Nov 2018, 12:30 #189

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 359

Braucu ar: 9449

Principā standarta lietas. Galvenais ar bija uzzināt vai nav kādas slimības (nodilušas sadalenes )

Paldies par info

[ Šo ziņu laboja RR04, 21 Nov 2018, 12:30:30 ]

Offline
smudo
21. Nov 2018, 13:39 #190

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1015

Braucu ar:

Kedes spriegotaji var notiet ari 200k + lidz mainai. To maina Auto Union kopa ar darbu un paligmaterialiem bus nedaudz virs 1k EUR, bet Moller pie 1,5k EUR
Offline
smudo
21. Nov 2018, 14:14 #191

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1015

Braucu ar:

Padalisos ar nelielu testdrive pieredzi. Panemu Spanija Audi A5 sportback 2,0d S-tronik (7 atrumu karba), 2018. gads un 9k km nobraukums. Del virsbuves formas aizmugure bus erti sedet tikai tiem, kas nav garaki pa 180cm. Auto bija ar Sline, lidz ar to tam bija Sport piekare (nedaudz zemakas atsperes ar standarta amortizatoriem) un ar 245/40 18 collu riteniem bija loti komfortabls un labi turejas kalnu serpantinos. Nespaidot gazes pedali likuma vidu, understeer nebija jutams, kas bija patikams parsteigums sada izmera auto. Patika kā divsajugu karba strada Sport rezima. Atrumos lidz 150 dinamika ciesami laba sadam dzinejam (mazjaudigakais 2.0tdi 110kW dzinejs), bet virs 180 kmh paatrinas loti lenam (max pamēģināju 220 pēc spidometra, kas kā izrādās faktiski ir arī max ātrums). Latvija ka daily driver bus tiesi laika - ir ari dazadi 4 cilindru benzina dzineji, ja pamata sanak pa pilsetu braukat. Ikdiena braucu ar A6 C7 facelift ar sadu pasu karbu, bet 140kW un neskatoties un lielaku svaru, A6 skiet nedaudz dinamiskaks. Atri braucot pa kalnu serpantiniem kombinacija ar atrgaitas celiem (140-150kmh rezima) maksimalais noveroteis videjais dienas parerins bija 6,1l/100km. Ja brauc pēc noteikumiem, tad nedaudz zem 5l. Man kopuma nepatik digitalie displeji, bet pabraucot ar tadu 1400 km, pieradu. Navigacija bazeta uz google Maps, kas patika, bet paraleli tapat visu laiku tureju iespegtu Waze - vietas kur celi bija tikko parbuveti Waze kartes bija aktualakas, lai arī šis auto bija 2018. gada. Salidzinajuma ar A6 C7 facelift interjera dizains un visa elektronika ir krietni modernaka, bet tapat jutams, ka A6 ir nedaudz labāk nopakots un subjektīvi šķiet pamatīgāks, bet tai pašā laikā ari smagaks (gandrīz 150 kg) un mazak manevretspejigs. A5 bija ļoti maza baka - aptuceni 40 litri un ar pilnu uzpildi vairak pa 850km videji nerādīja max range (un tas pa soseju). Kopuma patika - apsvertu ka mainu savam A6, bet varbut ar 3,0tfsi 354zs dzineju S5 versija. Zel tikai, ka lai taupitu izmaksas, lielajiem dzinejiem vairs nav pieejams Stronic, kas aizstats ar ZF 8 atrumu automatu (tapat ka BMW, ssavukārt, Mercedes jau savos auto liek 9 atrumu ZF karbu).

[ Šo ziņu laboja smudo, 24 Nov 2018, 18:56:44 ]

Offline
ne
21. Nov 2018, 14:27 #192

Kopš: 21. Jun 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 12

Braucu ar:

Kāds varētu padalīties ar info kur auto vest pirms iegādes pārbaudīt?

Pagaidām noskatīts šis
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/audi/a5/bkidjj.html
Offline
smudo
21. Nov 2018, 14:44 #193

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1015

Braucu ar:

Moller vai Auto Union.
Offline
cipargalva
21. Nov 2018, 14:47 #194

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 2839

Braucu ar: quattro


21 Nov 2018, 12:30:10 @RR04 rakstīja:
Principā standarta lietas. Galvenais ar bija uzzināt vai nav kādas slimības (nodilušas sadalenes )

Paldies par info


Galvenais vajag vienā laikā nomainīt spilvenu un ķēdi, un teikt, ka
Offline
shibernieks
21. Nov 2018, 23:13 #195

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5712

Braucu ar:


21 Nov 2018, 11:59:24 @Manson rakstīja:

21 Nov 2018, 11:10:26 @RR04 rakstīja:
Kādas atsauksmes par audi v6 3.0tdi 245hp dzinējiem?
Ir kādas izteiktas slimības?


Ja nav nobraukts un saimnieks nav rūpējies, tad jau viss kaut kas var būt. Pie 120k jānomaina spriegotāji, pie reizes blīvslēgi kartera starplikai un citi sīkumi. Tad vēlāk jāparūpējas par motora hidraulisko padušku, kas man pie 170k sāka sulot + vēl daži blīvslēgi pie reizes. Darbs ar oem materiāliem ap 1400 + 800 eur, cik atceros...
Jaudas, patēriņa attiecība

PS: c6 virsbūvē gan no tā cik atceros izbēgu

Kas tās par muļķībām? Kēžu spriegotājus nav jāmaina pie noteiktiem km, bet gan tad, kad parādās trokšņi. Kādam problēma izlien zem 100k, cits noiet 500k un vēl nekas nav izbeidzies.
Dzinējam ir 2 spilveni, kas arīdzan var iztecēt zem 100k un var arī krietni vēlāk. No savas pieredzes varu teikt, ka Moller iztecējušu spilvenu apkopēs nepamanīja kamēr netaisīja defektāciju uz atpirkšanu.
Ieplūdnieki ir tradicionāla kaite sākot jau no 171kw versijas.

Dzinējam patīk, ka to griež regulāri līdz redlainam.
Offline
ilmars4998
26. Nov 2018, 14:46 #196

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1150

Braucu ar: 528i, XY-28

kā cīnīties ar kondensātu uz EGR smadzenēm (nu jau bija iemeties zaļais) A4 2.0 tdi 2011.g
izdevās visu satīrīt un izžāvēt, bet pēc nedēlas atkal shēma mitra


Offline
siga
26. Nov 2018, 17:48 #197

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 35

Braucu ar: kukušku

Esmu redzējis elektronikas aparātos mazus spilventiņus 1cm x 1cm ar silica gel, kurus reizi gadā vajadzēja mainīt. Praktiski tie ir baltie kristāliņi, kurus kaķu kaku kastēs ber, izdomā tikai kādu iepakojumu tiem, piemēram bērna zeķi
Offline
Negantelis
13. Dec 2018, 20:48 #198

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 827

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.

Neko nesaprotu no Audi,audisti noteikti no galvas zin. A4 b5 1.9smirdelis 81kw. Sievietei ārzemēs sākusi kaukt ģeneratora siksna. Kādi tur spriegotāji,ruļļi,siksna? Pēc vin vispār rāda ka nav tādas mašīnas.
Offline
Vantage
13. Jan 2019, 11:33 #199

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4681

Braucu ar: '11 C7 3.0TDI quattro / '83 21060

paskatieties uz šo salonu tāds samopals vēl nav redzēts - nekomforta krēsliem piešūts lumpaks

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/audi/a6/bkgldp.html

Offline
RS7
13. Jan 2019, 11:36 #200

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 5847

Braucu ar: dīzeļ Teslu


13 Dec 2018, 20:48:51 @Negantelis rakstīja:
Neko nesaprotu no Audi,audisti noteikti no galvas zin. A4 b5 1.9smirdelis 81kw. Sievietei ārzemēs sākusi kaukt ģeneratora siksna. Kādi tur spriegotāji,ruļļi,siksna? Pēc vin vispār rāda ka nav tādas mašīnas.
110 zs
Offline

Moderatori: AV, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, muldis, noisex, zzips