Online

Pašreiz BMWPower skatās 67 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: Audi topiks

AutorsZiņojums
Elviss
21. Aug 2019, 13:45 #181

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21517

Braucu ar: VAZ 2101 80'


21 Aug 2019, 13:11:23 @smudo rakstīja:
Var konfigurēt black line un pieskaņot tumšu vai melnu krāsu - tad tās līnijas nomaskēsies un nekritīs acīs. Vēl arvien ir moderni likt dažādus dizaina elementus, kam nav funkcionālas nozīmes - pat 2019. gada R8 ir dažas fake "ventilācijas lūkas" Šis RS6 pirmo reizi būs pieejams arī US tirgū - pieņemu, ka tur tam varētu būt labs pieprasījums.

Mums Latvijā īpaši nebūs "jāpierod", jo šis auto ar bagātu aprīkojumu maksās jau pie 150k EUR - daudz tādus ielās neredzēsim tāpat kā neredzam daudz G series M5 vai AMG E63s, jo arī tie maksā jauni no 120-130k un uz augšu. Psiholoģiski reti kurš gatavs tādu cenu maksāt par BMW, Audi vai Mercedes-Benz. Latvijā parasti, ja kāds vēlas iztērēt tādu naudu par auto, tad nopērk Porsche vai Bentley. Otrreizējais tirgus jau ir kas cits.

A ko citu ņemt, ja ne Tevis nosauktās markas par 120-130k?
Visas auto cenas ar katru modeli pieliekas klāt. Neizbēgami.

-----------------
Offline
smudo
21. Aug 2019, 13:54 #182

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX

Tā ir - pat vidēji aprīkots A6 C8 ar 4 cil. dzinēju maksā ap 60k EUR un cena pat par 4 cil. auto var pietuvoties arī 80k, ja gribi bagātīgu aprīkojumu. Taisnības labad jāsaka, ka līdzīgs vidēji aprīkots C7 bija tikai kādi 5k EUR lētāks (kas procentuāli gan ir 10%). Ik pa laikam gan ir dažādas akcijas un konkrētus modeļus var dabūt pa krietni labāku cenu - piemēram Q7 ar 3.0d tirgoja pa 60k EUR. Moller Audi modeļiem nelabprāt dod atlaides ārpus akcijām - atšķirībā no Domeniks un BM Auto.
Offline
Gizmo_88
16. Sep 2019, 17:45 #183

Kopš: 20. Mar 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 91

Braucu ar: VW

Varbūt kāds var ieteikt normālu vietu kur var normāli audi apkopt - ellas, filtri, utt?
Offline
VMR
16. Sep 2019, 20:17 #184

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10289

Braucu ar: sporta variantu

Apkopjos Auto Union, viss labi
Offline
smudo
27. Sep 2019, 15:16 #185

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX

V8 bus atraks un vairak degvielu teres poe tam tas jau starta ir S modelis, kas saja gadijuma gan neko daudz nemaina. Tie V8 biturbo ir diezgan labi dzineji - tos sen uzstada dazados Audi, ka ari Porsche, Bentley un Lambo.
Offline
kkas
27. Sep 2019, 15:22 #186

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8880

Braucu ar: zviedru ledusskapi


21 Aug 2019, 12:15:14 @CP17 rakstīja:

21 Aug 2019, 11:43:51 @Oo_jaa_rs rakstīja:

21 Aug 2019, 11:11:18 @VMR rakstīja:
Bik pārcentušies ar tiem bamperiem, imho...

+10000

Pieradīsiet, man sākumā bmw jauno modeļu milzīgās kapota nieres arī likās pepec, tagad vairs tik traki neliekas, hvz


2000o gadu sākumā vēl ņirdzāt un likāt lauku tjūninga topikā. nu jau gadus 5 pat vienkāršākajā tautas vāģī ir milzīga radiātora reste un citi apņirgtie tjūna elementi. tagad braucat un slavējat
tāpat arī ar šito rs, pēc gadiem būs klasika un karsta čurāšana
Offline
40
27. Sep 2019, 22:17 #187

Kopš: 11. Oct 2014

Ziņojumi: 412

Braucu ar:

A6 2.0 tdi 18gada ar 7pak.Stronic ir tas pats Multitronic , no kura vajag izvairīties?

[ Šo ziņu laboja 40, 27 Sep 2019, 22:17:53 ]

Offline
smudo
27. Sep 2019, 22:27 #188

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


27 Sep 2019, 22:17:25 @40 rakstīja:
A6 2.0 tdi 18gada ar 7pak.Stronic ir tas pats Multitronic , no kura vajag izvairīties?


Nē, tas ir uzticams divsajūgu automāts.
Offline
mrpresident
24. Nov 2019, 22:58 #189

Kopš: 31. May 2004

Ziņojumi: 1275

Braucu ar:

Ir kādam pieredze ar A8 D3 4.2 tdi?
Kāds tas motors? Cik izturīgs? Cik problemātisks?
Offline
er673
25. Nov 2019, 11:50 #190

Kopš: 06. Jun 2011

Ziņojumi: 277

Braucu ar:

No Moller ir šeit kāds, padod lūdzu ziņu PM
Offline
bmwaddict
26. Nov 2019, 02:43 #191

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

kur var novilkt normaali ejoshu vag-com, man ir kkaads zilais VAG-KKL kabelis ar CH340 chipu kas tipa domaats vag-com 409.1 versijai bet neviens no vag-com 409.1 ko esmu vareejis novilkt negrib ar to sadarboties

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 26 Nov 2019, 03:21:59 ]

Offline
Zalespljavejs
26. Nov 2019, 08:42 #192

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2345

Braucu ar: tautas auto


26 Nov 2019, 02:43:35 @bmwaddict rakstīja:
kur var novilkt normaali ejoshu vag-com, man ir kkaads zilais VAG-KKL kabelis ar CH340 chipu kas tipa domaats vag-com 409.1 versijai bet neviens no vag-com 409.1 ko esmu vareejis novilkt negrib ar to sadarboties


Nopērc HEX + CAN kabeli ar VCDS.
Offline
Frostijs
26. Nov 2019, 08:47 #193

Kopš: 05. Oct 2016

No: Ventspils

Ziņojumi: 616

Braucu ar: Z1000sx



17.8.0 versija vcds

20e + 3e omniva
Offline
Stators
28. Nov 2019, 11:14 #194

Kopš: 12. Mar 2017

Ziņojumi: 109

Braucu ar: spirtu


24 Nov 2019, 22:58:46 @mrpresident rakstīja:
Ir kādam pieredze ar A8 D3 4.2 tdi?
Kāds tas motors? Cik izturīgs? Cik problemātisks?

Mēdz trūkt klaņi, ēd tik daudz ,ka nav jēgas no tā ,ka tas ir dīzelis, kārbas šiem ari nāca tiaki aisin kuras drošvien nebūs tik viegli saremontēt vai atrast citu. 3.0 + čips manuprāt daudz labāka izvēle, ies ļoti neslikti, turklāt skanēs patīkamāk un apkopt vieglāk/lētāk.
Offline
wanksta
08. Dec 2019, 18:34 #195

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7239

Braucu ar: muti

Kas ir ar A8 D4 bīdeli 4.2tdi?
Domāju par šito modeli nobraukumos ap/līdz 150 kilometriem

Ā un tās Led matriks gaismas, attaisno cerības?

[ Šo ziņu laboja wanksta, 08 Dec 2019, 18:41:42 ]

Online
kars
22. Feb 2020, 14:53 #196

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Jaunais RS6 pret tiešajiem konkurentiem.

Jā bezjēdzīgs tests, bet man patīk pasmieties par rAudi

Vēl jautājums kāpēc rs6 ir tik liela izmēra diski dēļ repa? Kāds ir skaidrojums


https://youtu.be/cYrVTpVeeDs
Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
smudo
22. Feb 2020, 18:02 #197

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX

RS6 ir smagākais no visiem un ar vismazāk zs - fiziku neapmānīsi. BMW vispār ir sedans, kam ir dēl tā ir krietni vieglāka virsbūve un labākas gaida pretestības īpašības - līdz ar to loģiski, ka tas ir ātrākais auto kompānijā. Par Panamera Turbo S - tas ir plug-in hibrīds ar 300kg hibrīda sistēmu un detuned 550zs dzinēju, to pašu, kas ir RS6 un tam it 45km full EV range - nesaprotu, kādēļ tas te tiek likts klāt salīdzinājumam - tam auto ir cita doma.

Turklāt MB ir E63 S versija un BMW ir competition versija. Audi RS6 ir tikko prezentēts un tas ir "parastājā" bāzes versijā. Persofrmanvr versija, kas formāli konkurēs ar AMG S un M Competition būs ne ātrāk kā pēc gada.

Par lielajiem diskiem - tas ir ļoti smags un tam priekšā ir milzīgas bremzes, bet arī riteņi ir milzīgi (ārējais diametrs), tādēļ ar 21 collu (un par 22 collu) tas esot pārsteidzoši komfortabls. Bet pamatā protams, ka tas ir dēļ vizuālā un ar performance nekāda sakara nav - tieši otrādi - dēļ tiem 22 collu ratiem tas noteikti zaudē nedaudz dinamikā.
Offline
rr94
22. Feb 2020, 21:31 #198

Kopš: 14. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 562

Braucu ar: 7k rpm

///MPower
Offline
kars
25. Feb 2020, 21:28 #199

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Kā tas nabags understeero
Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
smudo
25. Feb 2020, 22:45 #200

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX

Da beidz, tas nav nekas traks - ikdienā uz ielas nekad to nejutīs 99% braucēju. Protams, MB ir ļoti neitrāla vadība un ātrajos līkumos pārmet uz oversteer, ko šis ļoti pieredzējušais vadītājs labi saķer un piekoriģē, bet vidējam braucējam tur uzreiz pie tāda ātruma uz ielas būtu grāvis vai vāks Zinu džekus, ka Minišosejā un YTR pasākumos savā klasē ar FWD pa pirmajām vietām laida un apļa laiki bieži bija ātrāki pa nākamās dzinēja klases RWD auto un turklāt viņu laiki ļoti stabili, tādēļ ka patīk vai nē, bet tas ir vieglākais veids, kā ātri braukt trasi. Esmu arī blakus sēdējis Biķerniekos šosejas braucējiem ar sportam būvētiem FWD un biju šokā par understeer daudzumu, bet tas viņiem ļāva ļoti agresīvi griezt iekšā ātrajos likumos, ko es ar savu neitrāli vadāmo RWD auto nekad neatļautos. Un apļa laiki abiem minētajiem FWD braucējiem bija zem 1:40 ar 1,6l un 1,8l NA vecām lamatām.

Atgriežoties pie video - ar visu lielo understeer, nedaudz mazākiem zs, -100Nm, un + 100kg svara un relatīvi drausmīgām Hankook Ventus riepām pret MB Michelin Pilot Sport 4S, kas ir iespējams labākās ielas ne semislick riepas, beigās zaudēja tikai 0,6 sek uz gandrīz divu minūšu apli... - nu Tu pats visu saproti un man laikam nav nekas tālāk jāsaka.

P.S. Man ļoti nepatīk understeer un nemēģinu to attaisnot, bet tas ir rūpnīcā inženieru apzināti iebūvēts un ja tas ļoti nepatīk, bet ja vari atļauties to auto, tad ar piekares ģeometrijas regulējumu (mazākā mērā) vai noteikti ar modifikācijām piekarē no tā tiksi vaļā, bet kā jau teicu, tad šim auto tas nav aktuāli, jo trasē tos universāļus tāpat neviens nedzīs.

[ Šo ziņu laboja smudo, 26 Feb 2020, 07:26:21 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo