Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 137 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: DPF pilns

AutorsZiņojums
sys9291
16. Jan 2018, 15:07 #441

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

nu EGR jau īsti uz atbilstību EU normām vismaz apskates līmenī iespaidu neatstāj...A par DPF nu nezinu - bet liekas, ka diez vai. Ņemot vērā ka ar auto būs kādu laiku braukts un truba + bunduļi piekvēpuši...
Offline
sys9291
16. Jan 2018, 15:09 #442

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


16 Jan 2018, 14:56:06 @Mizx rakstīja:
Redz, JZ, mēs dzīvojam tādā banānu valstī, kurā jaudas stendu kalibrēšanu uzskata par kaut ko eksotisku un bezjēdzīgu. Citur par normu. Piemēram, šrots Vācijā un viņiem ir kalibrēts jaudas stends, jo 100% auto pirms izjaukšanas viņi uz tā testē. Ja jaucamama auto parametri ir ar lielāku kā 10% nobīdi no rūpnīcas noteiktiem rādītājiem, motors tiek izbrāķēts. Ja auto nav braucams, motors tiek izbrāķēts. Rezultātā visu pārdod ar garantiju. Kā tas notiek mūsu šrotos gan jau pats zini. Tā ka nav ko sūkstīties, ka kalibrēšana ir dārga un sarežģīta. Lietas maksā tik, cik maksā un prasa noteiktu attieksmi. Sākot taupīt uz kalibrēšanām, sāksies taupīšana uz apkopēm vispār un ķēdīte aiziet.

domāju, ka šeit visu ietekmē juridiskais aspekts - jo redzi Vācijas šrotā par pārdoto preci ir jāuzņemas kaut kāda atbildība...
Offline
JZ
16. Jan 2018, 15:11 #443

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

ok, nopirki kalibrēti nomērīto motoru no viņiem, ieliki savam auto, bet tas neiet kā vajag, tu paņem kaut kādu salona akselerometru, pamēri, tur ir 150zs solīto 200 vietā, bet tagad, lai celtu pretenziju pret to šrotu, tev vajag kalibrētu stendu... tad tāda iemesla dēļ jelgaviešiem tagad ir jātērē daudz naudas ļoti apšaubāmas absolūtās kalibrēšanas veikšanai? cik bieži būs tādi klienti? un pat tad beigās tas vācietis tevi atšūs jo izrādīsies ka riepas par lielu bija tev uz tā mērītā auto, vai transmisijas zudumi lielāki dēļ kādas kārbas problēmas utt utml - tādi šroti tādus kalibrētus stendus tur saimniecībā ne jau lai klientam piedāvātu pašu labāko un vienmēr labāko, bet lai ir pamats atšūt pretenzijas

te nav ar banāniem sakars, bet putru galvā dažiem, kas domā ka katrā lauku nostūrī visiem tagad ir jāsertificējas kaut kur, jo reizi piecgadē var kāds ar īpašajām prasībām atbraukt...
Offline
Mizx
16. Jan 2018, 15:23 #444

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5746

Braucu ar:


16 Jan 2018, 15:11:27 @JZ rakstīja:
ok, nopirki kalibrēti nomērīto motoru no viņiem, ieliki savam auto, bet tas neiet kā vajag, tu paņem kaut kādu salona akselerometru, pamēri, tur ir 150zs solīto 200 vietā, bet tagad, lai celtu pretenziju pret to šrotu, tev vajag kalibrētu stendu... tad tāda iemesla dēļ jelgaviešiem tagad ir jātērē daudz naudas ļoti apšaubāmas absolūtās kalibrēšanas veikšanai? cik bieži būs tādi klienti? un pat tad beigās tas vācietis tevi atšūs jo izrādīsies ka riepas par lielu bija tev uz tā mērītā auto, vai transmisijas zudumi lielāki dēļ kādas kārbas problēmas utt utml - tādi šroti tādus kalibrētus stendus tur saimniecībā ne jau lai klientam piedāvātu pašu labāko un vienmēr labāko, bet lai ir pamats atšūt pretenzijas

te nav ar banāniem sakars, bet putru galvā dažiem, kas domā ka katrā lauku nostūrī visiem tagad ir jāsertificējas kaut kur, jo reizi piecgadē var kāds ar īpašajām prasībām atbraukt...
Nevajag jau nu burt tādu drāmu. Pēc tā teksta sajūta, ka visur redzi uzmetējus un pašam nekad nekas nav noticis veiksmīgi. Te jātiek vaļā no stulbās latviešu domāšanas kā tik no kaut kā izvairīties, neizdarīt, neizpildīt, jo gan jau kaut kā izgrozīsies uz neizglītotu cilvēku rēķina.

Edit. Savukārt kā runa par policijas alkometriem, CSDD bremžu stendiem, tā tie visi nekam neder, nestrādā pareizi, metrmēri arī neko nerāda, ja pa tuvu krustojumam auto bijis atstāts. Tad nez kāpēc visi gudri dokumentus prasīt un apgalvot, ka tās iekārtas "nedarbojas". Kaut kā nenopietni sanāk, ka jaudas stenda rādījumam visiem akli jātic, bet bremžu stenda rādījumus jāapšauba. Tipiski Latvijai.

[ Šo ziņu laboja Mizx, 16 Jan 2018, 15:27:51 ]

Offline
JZ
16. Jan 2018, 15:33 #445

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

tu mani nezini, nezini ko es daru un priekš kā, tādēļ nesāc te kaut ko žvadzināt

pēc tava teksta es redzu ka tu pēc būtības nesaproti sarežģītību (un vienlaicīgi bezjēdzību) tevis prasītajai ruļļu stenda kalibrēšanai, jo ne jau viens pats stends vai rullis tur ir jāmēra, lai tas kalibrēšanas iestādījums būtu patiess arī 2 mēnešus vēlāk, tā visa telpa ir jānotur konstantā temperatūrā, un nepietiek arī ar viena un tā paša gaisa pūtēja uz mašīnu izmantošanas, vajag apkārtējā gaisa temperatūru noturēt tieši tādu pat kā kalibrēšanas brīdī, tāpat gaisa mitrumu arī, kas mūsu klimatā nozīmētu kondicionēt veselus angārus ar gaisu, tikai lai Mizx var precīzi savam traktoram nomērīt zirgus, tad ir jāzin transmisijas zudumus konkrētajam aprīkojumam, jātur speciāls riepu komplekts arī, ar ko nebraukā apkārt, jo dilums (diametra izmaiņa) ietekmēs uz mērījumu utt utml TAS VISS NAV TĀ VĒRTS, jo tev nav klientu, kam tas būtu vajadzīgs, tikai klauni, kas iedomājas ka tas ir svarīgi
Offline
N53series
16. Jan 2018, 15:46 #446

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


16 Jan 2018, 14:37:52 @JZ rakstīja:

16 Jan 2018, 14:30:45 @N53series rakstīja:
Jz,nu tu dzen..
Papildus mizx gribu piebilst -
ir gana daudz apstaaklju,kas ietekmee raadiijumus konkreetaa vietaa. Ruupniicaa nevar nokalibreet ar garantiju,ka uz vietas viss buus ok.
Otra lieta - nee,muusu chiperi pamataa vnk paarmet citu karti. Nevis custom jaajaas. Taa jau ir augstaakaa pilotaazha,ne stage 1.
Pat,ja pamaina dalju kartes,iznjemot diizeljus,to pirmo meeriijumu peec stock kartes,paareejaas izmainjas ir nelielas.
Tad nu ir staasts - ja katra mazaakaa nianse maina rezultaatu par paaris % (jeb vairaak kaa kartes korekcijas),ir mega svariigi saprast,kaa sho meeriijumu kljuudu minimizeet. Te,kaa redzam,meeriitajam vispaar nav sajeega par teemu,kaa rezultaataa - klienti maksaa par hvz ko,vinjsh pats izdara skjiibus secinaajumus.


es teicu ka VAR, bet ne to ka tā ir pieņemta prakse, domāju ka ja tu pirksi stendu ar tādu prasību, tevi 9/10 ražotājiem pasūtīs tālāk, un 10tais uzliks 50% uzcenojumu, un nekādu kalibrēšanu neveiks tāpat tāda ir mūsdienu realitāte

ja reiz tu esi tik gudrs, tad vajag saprast cik nejēdzīga ir tava prasība par kaut kādu absolūto vai pat relatīvo tik augstu precizitāti tādai iekārtai, un es atkārtošu vēlreiz - šos ruļļu stendus tik precīzām lietām PRINCIPĀ neizmanto, jo visiem, ar saprašanu, ir skaidrs kādēļ to nevajag darīt, precizitātei un atkārtojamībai ir motoru stends, un es zinu vismaz vienu tādu te, un no ārpuses tur pie tā klāt netikt, un pat tur absolūtā precizitāte īsti nevienu neinteresē, interesē kvalitātes kontrole ražotajai produkcijai, tb nomēritajam motoram nr. 10, un nomērītajam motoram nr. 1001 ir jābūt līdzīgiem, tam to izmanto, nevis tādēļ, lai pārbaudītu ka bukletā ierakstītie 200zs ir 200,00 +/-2, kas nozīmēs jau 1%...




Cilveek,izlasi un meegjini aptvert,ko rakstu.
Es nerunaaju par absoluutajiem cipariem. Es runaaju par relatiivo kljuudu.
Piem.meeriijumaa x tika nomeeriiti 300Nm. Naakoshajaa 310Nm. Grieze pieauga? Ir panaakums? Nee,jo deelj kljuudaam meeriijumos patiesiibaa var buut griezes kritums.
Vai sho nekaadi nav iespeejams aptvert?
Offline
Kaross
16. Jan 2018, 15:46 #447

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

tas pēdējais teikums no JZ ir kā naglai uz galvas.
Pilnībā piekrītu JZ.

Un godātais @MixZ, lūdzu, nocitē kaut vienu manu teikumu, ka es būtu pieminējis eiro normas! To, ka izņemot DPF nemainās normas. Kaut vienu. Lai nebūtu tukša diršana. No top performances jau nonāci līdz kaut kādiem apgalvojumiem, kurus neesmu rakstījis. Tu esi īsts interneta cīnītājs. Aprāvies kādus 10 postus atpakaļ, bet jorprojām savu "trulo" taisnību mēģini izcīnīt.
Bet to, ka mašīnas Vācijā bez DPF iet apskates es varu 100% apgalvot, jo esmu vismaz padsmit Vācijā dzīvojošiem letiņiem izņēmis DPF. Vācijā reģistrētiem auto, kuru tur iet TA. Tas, ka viņus var apturēt uz ceļa un paņemt priekšā pēc pārbaudes, es neapstrīdu.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 16 Jan 2018, 15:49:39 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
sys9291
16. Jan 2018, 15:48 #448

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

Kaspič - nu nomierinies taču BEIDZOT!
Offline
N53series
16. Jan 2018, 15:49 #449

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


16 Jan 2018, 15:46:34 @Kaross rakstīja:
tas pēdējais teikums no JZ ir kā naglai uz galvas.
Pilnībā piekrītu JZ.

Un godātais @MixZ, lūdzu, nocitē kaut vienu manu teikumu, ka es būtu pieminējis eiro normas! To, ka izņemot DPF nemainās normas. Kaut vienu. Lai nebūtu tukša diršana. Bet to, ka mašīnas Vācijā bez DPF iet apskates es varu 100% apgalvot, jo esmu vismaz padsmit Vācijā dzīvojošiem letiņiem izņēmis DPF. Vācijā reģistrētiem auto, kuru tur iet TA. Tas, ka viņus var apturēt uz ceļa un paņemt priekšā pēc pārbaudes, es neapstrīdu.


Cik saprotu,tur tas tuv ir ejams pie sertificeetiem privaatajiem. Ne visiem shobriid ir tie nox un mikrodalju meeriitaaji. Attieciigi,letinji iet tur,kur var iziet. Un,ja izdraazh,jaadomaa - raud krokodila asaras par Sajmi,kas jaatlaizh.
Offline
sys9291
16. Jan 2018, 15:53 #450

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

NOMIERINIES!!!
Offline
karlsonss
16. Jan 2018, 16:00 #451

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Man liekasjums vajag šķūneru topiku kur villoties.
Offline
JZ
16. Jan 2018, 16:06 #452

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


16 Jan 2018, 15:46:15 @N53series rakstīja:

16 Jan 2018, 14:37:52 @JZ rakstīja:

16 Jan 2018, 14:30:45 @N53series rakstīja:
Jz,nu tu dzen..
Papildus mizx gribu piebilst -
ir gana daudz apstaaklju,kas ietekmee raadiijumus konkreetaa vietaa. Ruupniicaa nevar nokalibreet ar garantiju,ka uz vietas viss buus ok.
Otra lieta - nee,muusu chiperi pamataa vnk paarmet citu karti. Nevis custom jaajaas. Taa jau ir augstaakaa pilotaazha,ne stage 1.
Pat,ja pamaina dalju kartes,iznjemot diizeljus,to pirmo meeriijumu peec stock kartes,paareejaas izmainjas ir nelielas.
Tad nu ir staasts - ja katra mazaakaa nianse maina rezultaatu par paaris % (jeb vairaak kaa kartes korekcijas),ir mega svariigi saprast,kaa sho meeriijumu kljuudu minimizeet. Te,kaa redzam,meeriitajam vispaar nav sajeega par teemu,kaa rezultaataa - klienti maksaa par hvz ko,vinjsh pats izdara skjiibus secinaajumus.


es teicu ka VAR, bet ne to ka tā ir pieņemta prakse, domāju ka ja tu pirksi stendu ar tādu prasību, tevi 9/10 ražotājiem pasūtīs tālāk, un 10tais uzliks 50% uzcenojumu, un nekādu kalibrēšanu neveiks tāpat tāda ir mūsdienu realitāte

ja reiz tu esi tik gudrs, tad vajag saprast cik nejēdzīga ir tava prasība par kaut kādu absolūto vai pat relatīvo tik augstu precizitāti tādai iekārtai, un es atkārtošu vēlreiz - šos ruļļu stendus tik precīzām lietām PRINCIPĀ neizmanto, jo visiem, ar saprašanu, ir skaidrs kādēļ to nevajag darīt, precizitātei un atkārtojamībai ir motoru stends, un es zinu vismaz vienu tādu te, un no ārpuses tur pie tā klāt netikt, un pat tur absolūtā precizitāte īsti nevienu neinteresē, interesē kvalitātes kontrole ražotajai produkcijai, tb nomēritajam motoram nr. 10, un nomērītajam motoram nr. 1001 ir jābūt līdzīgiem, tam to izmanto, nevis tādēļ, lai pārbaudītu ka bukletā ierakstītie 200zs ir 200,00 +/-2, kas nozīmēs jau 1%...




Cilveek,izlasi un meegjini aptvert,ko rakstu.
Es nerunaaju par absoluutajiem cipariem. Es runaaju par relatiivo kljuudu.
Piem.meeriijumaa x tika nomeeriiti 300Nm. Naakoshajaa 310Nm. Grieze pieauga? Ir panaakums? Nee,jo deelj kljuudaam meeriijumos patiesiibaa var buut griezes kritums.
Vai sho nekaadi nav iespeejams aptvert?


bet tu palaidi garām ko es iepriekš teicu par relatīvajiem mērījumiem - tu nemēri vienu apgriezienu konkrētu punktu griezes momentu pret otru vienlaicīgi ignorējot pārējo līkni, tu salīdzini izmaiņas starp līknēm, ja tu neko nedarot ar auto nevari 3x (vai vienalga cik) pēc kārtas dabūt daudz maz līdzīgu mērījumu, tas uzreiz nenozīmē jaudas stenda problēmu, jo tik pat labi auto var kaut kas sākt notikt ne tā kaut kur, kur nav temperatūras vai jebkādu citu sensoru, kad man bija darīšana ar to lietu, tad stenda cilvēks vairākas reizes testēja auto tieši ticamas bāzes iegūšanai, un tikai kad bija panākta pieņemama atkārtojamība, tad sāka bakstīties ap kartēm

un tai pat laikā ir absolūti nepamatoti uzskatīt ka tā mērījumu nestabilitāte uzreiz ir stenda problēma, kur slodzes motoriem droši vien (nu, es tā pieņemu, neapgalvoju) seko līdz tinumu temperatūrai, tāpat kaut kādi sprieguma/frekvenču pārveidotāji arī droši vien ir izmantoti, jo paļauties uz tīkla stabilitāti nebūtu pareizi - kā es teicu, stenda parametriem ir vieglāk izsekot līdzi kā tam, kas notiek auto, kur nu vēl tik niecīgās gradācijās, bet to te daži galīgi nevēlas saprast

pasaki vēl ka tev nav skaidrs cik sarežģīti būtu iegūt ārkārtīgi precīzu to mērījumu atkārtojamību ar tādu aprīkojumu, jo, ja vajag tik precīzi, tad ir jālīmē stiepes sensori uz kādas vārpstas, un tādā veidā jāmēra cik tad griezes tur tieši šobrīd ir, un pat tad tur +/-10Nm precizitāte pie 300Nm absolūtā būs ļoti pieņemams rādītājs... jo sāks jau nākamā čupiņa ar apsaites elektroniku ietekmēt to rādījumu, tā kā vienā brīdī nākas ar to sadzīvot, un tas nebūt nenozīmē ka esam lauķi laukos, un pilsētā to dara citādi, nē, lauķi laukos ir tie, kas domā ka te viss ir 2x2=4 sarežģītības līmenī
Offline
N53series
16. Jan 2018, 16:19 #453

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


16 Jan 2018, 16:06:40 @JZ rakstīja:

16 Jan 2018, 15:46:15 @N53series rakstīja:

16 Jan 2018, 14:37:52 @JZ rakstīja:

16 Jan 2018, 14:30:45 @N53series rakstīja:
Jz,nu tu dzen..
Papildus mizx gribu piebilst -
ir gana daudz apstaaklju,kas ietekmee raadiijumus konkreetaa vietaa. Ruupniicaa nevar nokalibreet ar garantiju,ka uz vietas viss buus ok.
Otra lieta - nee,muusu chiperi pamataa vnk paarmet citu karti. Nevis custom jaajaas. Taa jau ir augstaakaa pilotaazha,ne stage 1.
Pat,ja pamaina dalju kartes,iznjemot diizeljus,to pirmo meeriijumu peec stock kartes,paareejaas izmainjas ir nelielas.
Tad nu ir staasts - ja katra mazaakaa nianse maina rezultaatu par paaris % (jeb vairaak kaa kartes korekcijas),ir mega svariigi saprast,kaa sho meeriijumu kljuudu minimizeet. Te,kaa redzam,meeriitajam vispaar nav sajeega par teemu,kaa rezultaataa - klienti maksaa par hvz ko,vinjsh pats izdara skjiibus secinaajumus.


es teicu ka VAR, bet ne to ka tā ir pieņemta prakse, domāju ka ja tu pirksi stendu ar tādu prasību, tevi 9/10 ražotājiem pasūtīs tālāk, un 10tais uzliks 50% uzcenojumu, un nekādu kalibrēšanu neveiks tāpat tāda ir mūsdienu realitāte

ja reiz tu esi tik gudrs, tad vajag saprast cik nejēdzīga ir tava prasība par kaut kādu absolūto vai pat relatīvo tik augstu precizitāti tādai iekārtai, un es atkārtošu vēlreiz - šos ruļļu stendus tik precīzām lietām PRINCIPĀ neizmanto, jo visiem, ar saprašanu, ir skaidrs kādēļ to nevajag darīt, precizitātei un atkārtojamībai ir motoru stends, un es zinu vismaz vienu tādu te, un no ārpuses tur pie tā klāt netikt, un pat tur absolūtā precizitāte īsti nevienu neinteresē, interesē kvalitātes kontrole ražotajai produkcijai, tb nomēritajam motoram nr. 10, un nomērītajam motoram nr. 1001 ir jābūt līdzīgiem, tam to izmanto, nevis tādēļ, lai pārbaudītu ka bukletā ierakstītie 200zs ir 200,00 +/-2, kas nozīmēs jau 1%...




Cilveek,izlasi un meegjini aptvert,ko rakstu.
Es nerunaaju par absoluutajiem cipariem. Es runaaju par relatiivo kljuudu.
Piem.meeriijumaa x tika nomeeriiti 300Nm. Naakoshajaa 310Nm. Grieze pieauga? Ir panaakums? Nee,jo deelj kljuudaam meeriijumos patiesiibaa var buut griezes kritums.
Vai sho nekaadi nav iespeejams aptvert?


bet tu palaidi garām ko es iepriekš teicu par relatīvajiem mērījumiem - tu nemēri vienu apgriezienu konkrētu punktu griezes momentu pret otru vienlaicīgi ignorējot pārējo līkni, tu salīdzini izmaiņas starp līknēm, ja tu neko nedarot ar auto nevari 3x (vai vienalga cik) pēc kārtas dabūt daudz maz līdzīgu mērījumu, tas uzreiz nenozīmē jaudas stenda problēmu, jo tik pat labi auto var kaut kas sākt notikt ne tā kaut kur, kur nav temperatūras vai jebkādu citu sensoru, kad man bija darīšana ar to lietu, tad stenda cilvēks vairākas reizes testēja auto tieši ticamas bāzes iegūšanai, un tikai kad bija panākta pieņemama atkārtojamība, tad sāka bakstīties ap kartēm

un tai pat laikā ir absolūti nepamatoti uzskatīt ka tā mērījumu nestabilitāte uzreiz ir stenda problēma, kur slodzes motoriem droši vien (nu, es tā pieņemu, neapgalvoju) seko līdz tinumu temperatūrai, tāpat kaut kādi sprieguma/frekvenču pārveidotāji arī droši vien ir izmantoti, jo paļauties uz tīkla stabilitāti nebūtu pareizi - kā es teicu, stenda parametriem ir vieglāk izsekot līdzi kā tam, kas notiek auto, kur nu vēl tik niecīgās gradācijās, bet to te daži galīgi nevēlas saprast

pasaki vēl ka tev nav skaidrs cik sarežģīti būtu iegūt ārkārtīgi precīzu to mērījumu atkārtojamību ar tādu aprīkojumu, jo, ja vajag tik precīzi, tad ir jālīmē stiepes sensori uz kādas vārpstas, un tādā veidā jāmēra cik tad griezes tur tieši šobrīd ir, un pat tad tur +/-10Nm precizitāte pie 300Nm absolūtā būs ļoti pieņemams rādītājs... jo sāks jau nākamā čupiņa ar apsaites elektroniku ietekmēt to rādījumu, tā kā vienā brīdī nākas ar to sadzīvot, un tas nebūt nenozīmē ka esam lauķi laukos, un pilsētā to dara citādi, nē, lauķi laukos ir tie, kas domā ka te viss ir 2x2=4 sarežģītības līmenī

Nee,es runaaju par citu teemu -
Jaasaprot,kaadi apstaaklji nosaka neprecizitaatei
Kaa tos minimizeet
Kaa samazinaat kljuudas ietekmi.
Par peedeejo - vairaaki atkaartoti meeriijumi,ideaali - xyxyxy seciibaa,pareiza atemaatika tos meeriijumus apstraadaajot, utt.
Diemzheel,reaali te par pirmo sadalju ir stopors.
Offline
Mizx
16. Jan 2018, 17:16 #454

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5746

Braucu ar:


16 Jan 2018, 15:46:34 @Kaross rakstīja:
tas pēdējais teikums no JZ ir kā naglai uz galvas.
Pilnībā piekrītu JZ.

Un godātais @MixZ, lūdzu, nocitē kaut vienu manu teikumu, ka es būtu pieminējis eiro normas! To, ka izņemot DPF nemainās normas. Kaut vienu. Lai nebūtu tukša diršana. No top performances jau nonāci līdz kaut kādiem apgalvojumiem, kurus neesmu rakstījis. Tu esi īsts interneta cīnītājs. Aprāvies kādus 10 postus atpakaļ, bet jorprojām savu "trulo" taisnību mēģini izcīnīt.
Bet to, ka mašīnas Vācijā bez DPF iet apskates es varu 100% apgalvot, jo esmu vismaz padsmit Vācijā dzīvojošiem letiņiem izņēmis DPF. Vācijā reģistrētiem auto, kuru tur iet TA. Tas, ka viņus var apturēt uz ceļa un paņemt priekšā pēc pārbaudes, es neapstrīdu.
Yes! Beidzot saprati, ka Tavi teksti šajā diskusijā ir ne par tematu! Par jaudu te citas diskusijas, kur runāties.
Offline
Staris
16. Jan 2018, 18:02 #455

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB


16 Jan 2018, 15:46:34 @Kaross rakstīja:

Bet to, ka mašīnas Vācijā bez DPF iet apskates es varu 100% apgalvot, jo esmu vismaz padsmit Vācijā dzīvojošiem letiņiem izņēmis DPF. Vācijā reģistrētiem auto, kuru tur iet TA. Tas, ka viņus var apturēt uz ceļa un paņemt priekšā pēc pārbaudes, es neapstrīdu.

Tas ir kā? Apskati var iziet ar amputētu DPF, bet uz ceļa Policija spēj konstatēt, ka viņš ir amputēts un uzliek sodu? Policija gudrāka par TA?
Offline
Mizx
16. Jan 2018, 18:26 #456

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5746

Braucu ar:


16 Jan 2018, 18:02:20 @Staris rakstīja:

16 Jan 2018, 15:46:34 @Kaross rakstīja:

Bet to, ka mašīnas Vācijā bez DPF iet apskates es varu 100% apgalvot, jo esmu vismaz padsmit Vācijā dzīvojošiem letiņiem izņēmis DPF. Vācijā reģistrētiem auto, kuru tur iet TA. Tas, ka viņus var apturēt uz ceļa un paņemt priekšā pēc pārbaudes, es neapstrīdu.

Tas ir kā? Apskati var iziet ar amputētu DPF, bet uz ceļa Policija spēj konstatēt, ka viņš ir amputēts un uzliek sodu? Policija gudrāka par TA?

Vienkārši — Vācijā TA var iziet dažādos arī visai kreisos servisos, arī sarunājot. Ja CP kaut kas nepatiks, viņi aizvedīs uz pārbaudi un tad jau vairs neko nesarunās. Principā šī iespēja CP jebkuru noņemt no trases arī disciplinē un nav pilnīgs haoss sistēmā, bet ir, kas mēģina riskēt. Biežāk jau pārkāpj tie, kas zina, ka neplāno braukt tur, kur var sanākt nepatikšanas, piemēram, diez vai kāds riskēs ar sarunātu apskati bez DPF mēģinās braukt pilsētas centrā, kur prasa zaļo uzlīmi. Vālēs pa "laukiem" un viss, gluži kā pie mums braukā bez OCTA.
Offline
Staris
16. Jan 2018, 18:30 #457

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Jasno. Tad paliek jautājums par to vai bez sarunāšanas var iziet TA normālajā servisā. No malas jau visiem skaidrs, ka tam auto kaut kas nav tīrs, bet kā to pārbaudīt un juridiski pierādīt, lai nav tā, ka TA inspektors uz ausi un smaržu nosaka tehnisko stāvokli.

[ Šo ziņu laboja Staris, 16 Jan 2018, 18:31:25 ]

Offline
Mizx
16. Jan 2018, 18:35 #458

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5746

Braucu ar:


16 Jan 2018, 18:30:55 @Staris rakstīja:
Jasno. Tad paliek jautājums par to vai bez sarunāšanas var iziet TA normālajā servisā. No malas jau visiem skaidrs, ka tam auto kaut kas nav tīrs, bet kā to pārbaudīt un juridiski pierādīt, lai nav tā, ka TA inspektors uz ausi un smaržu nosaka tehnisko stāvokli.
Tur mēra visu un reāli. Mums tak pat nu jau veci VW Crafter var jebkādā stāvoklī iziet TA, ja izputējs vidū zem auto, jo vietējie netiek klāt un tāpēc neko nemēra. Bez zaļajām uzlīmēm Eiropā plāns ieviest vēl līmeni augstākas zilās, tās dīzeļus principā automātiski nobanotu, benzīnniekiem arī būtu ko pasvīst, jo daudziem parametriem būtu jābūt pa nullēm. Attiecīgi to visu viņu TA ir jāvar reāli nomērīt, jo īpaši ja sanāk diskusija ar CP Vācijā, nav tik pāris parametri kā mūsējiem.
Offline
Staris
16. Jan 2018, 19:08 #459

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Tātad viņi vadās pēc mērījumiem nevis trula fakta - DPF ir vai nav?
Attiecīgi, ja tev motors, piemēram, ar amputētu DPF var iekļauties visās normās, tad apskati teorētiski var iziet?

Atvainojos par muļķa jautājumiem.
Offline
Mizx
16. Jan 2018, 19:17 #460

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5746

Braucu ar:


16 Jan 2018, 19:08:22 @Staris rakstīja:
Tātad viņi vadās pēc mērījumiem nevis trula fakta - DPF ir vai nav?
Attiecīgi, ja tev motors, piemēram, ar amputētu DPF var iekļauties visās normās, tad apskati teorētiski var iziet?

Atvainojos par muļķa jautājumiem.
Padomā pats kā civilizētā pasaulē izskatītos apskates tehniķa mēģinājumi izgāzt auto pamatojoties uz to, ka viņam nepatīk kā izskatās metināts izpūtējs un viņš tāpēc netic, ka viss ir kārtībā? Ja izpūtējs ir vienā gabalā, bez caurumiem, tad kritērijs ir vairs tikai mērījumi. Un viņiem tak tās pilsētu uzlīmes jādala, par to arī atbildība, lai nedod visiem pēc kārtas un aizdomu gadījumā var aizsūtīt nomērīt visus parametrus. "Man nepatīk..." vēl ir spēkā pie mums, tur tas līmenis ir tikai par kaimiņa šrotu, ko var nosūdzēt attiecīgiem dienestiem izkratīšanai uz aizdomu pamata.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo