Online

Pašreiz BMWPower skatās 98 viesi un 26 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: DPF pilns

AutorsZiņojums
Locis
28. Jan 2018, 21:41 #481

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10806

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Piemēram,trekns degmaisījums čakarā dzinēju? Nu būs lielāka dūmainība,ko nomērīs,bet tas jau nenozīmē,ka dzinēju čakarē.
Drīzāk tad ir jēga nomērīt,vai dzinējs jau nav sačakarēts pirms veic kaut kādas darbības.
Offline
N53series
28. Jan 2018, 21:42 #482

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


28 Jan 2018, 21:41:06 @Locis rakstīja:
Piemēram,trekns degmaisījums čakarā dzinēju? Nu būs lielāka dūmainība,ko nomērīs,bet tas jau nenozīmē,ka dzinēju čakarē.
Drīzāk tad ir jēga nomērīt,vai dzinējs jau nav sačakarēts pirms veic kaut kādas darbības.


'lielaaka duumainiiba' neradiis papildus slodzi katam/iem, DPF? un izpluudee esoshajiem sensoriem?

moska labaak apguut dzineeju darbiibas pamatlietas, pirms izteikt apgalvojumus
Offline
Kaross
28. Jan 2018, 21:45 #483

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


28 Jan 2018, 21:21:31 @yanks rakstīja:
nu re čipotājs atnāca bet neko nepateica tad pastāsti kā tas notiek...



Ir jāsaprot dzinēja darbības pamatprincipi, tad arī sapratīsi kā tas notiek.
Uz tavu jautājumu jau atbildēju. Neviens čipotājs to nevarēja pamanīt.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Locis
28. Jan 2018, 21:46 #484

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10806

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Es dzinēju arī saprotu dzinēju,nevis izplūdi. Var jau būt,ka tur viss izgriezts.
Offline
N53series
28. Jan 2018, 21:51 #485

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


28 Jan 2018, 21:46:38 @Locis rakstīja:
Es dzinēju arī saprotu dzinēju,nevis izplūdi. Var jau būt,ka tur viss izgriezts.


mjaa. nu, tad - iemaacies, kas ir dzineejs. a to tuulinj teiksi, ka par vaarstu temperatuuraam, slodzi, u.t.t. arii neskaitaas, jo dzineejs ir bloks, bet vaarsti nav dzineejs.
Offline
N53series
28. Jan 2018, 21:53 #486

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


28 Jan 2018, 21:45:57 @Kaross rakstīja:

28 Jan 2018, 21:21:31 @yanks rakstīja:
nu re čipotājs atnāca bet neko nepateica tad pastāsti kā tas notiek...



Ir jāsaprot dzinēja darbības pamatprincipi, tad arī sapratīsi kā tas notiek.
Uz tavu jautājumu jau atbildēju. Neviens čipotājs to nevarēja pamanīt.


un nevareeja pamaniit, jo nav ne jaudas stendu, ne nox meeriitaaju, ne tiek veiktas reaalu apstaaklju simulaacijas/izbraukuma sesijas.
a to baigi kruta/nosleepumaini izklausiijaas

ja buutu pabraukushi ar nox zondi izpuuteejaa, buutu momentaa pamaniijushi.
Offline
JZ
28. Jan 2018, 22:18 #487

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


28 Jan 2018, 21:36:00 @N53series rakstīja:

28 Jan 2018, 21:33:50 @Locis rakstīja:
Ok,bet jānonāk kaut kā līdz iemeslam sākt kaut ko mērīt.


taa bija totaala shara. pilniigi nejaushi atklaaja. viena [USA< skjiet] instituuta paaris profesori ar studentiem gatavoja zinaatnisku darbu par izmeshiem. un nejaushi traapiijaas arii modificeetais VW aparaats, kursh uzraadiija nenormaalus NOx izmeshus


es piekrītu viedoklim par to ka ar "nejauši" tur nebija nekāda sakara, izspēlēja scenāriju, un viss, lielākais prikols bija tā ziņa par vw grupas kaut kādu tur vadītāju, kam nācās aiziet pensijā dēļ šī skandāla, un ne tā ka ar kaunu un negodu, jo nu, krāpniecība tomēr, bet viņam vēl tur padsmit miljonus uzdāvināja, par labiem pārdošanas rezultātiem

nedomāju ka kāda valsts te eiropā būtu spējīga kaut ko tādam VW padarīt, nodarbina viņi daudz cilvēku un maksā daudz visādos budžetos iekšā un gan jau ka kredītējas arī pietiekami milzīgos apjomos, un es domāju ka pat EPA ilgi un dikti tur konsultējās visdažādākajos līmeņos, pirms uzrēķināt to 30 miljardu sodu, kas ko pastāstija ko kā kad mērīt, hz, bet ar bumbiņu tur diezvai bija jebkāds sakars...

un tad ne tik smieklīga bija tā VW atmazka, jo redz ieplūdē veidojas kaut kāds virpulis kaut kur, traucējis kaut kādam sensoram pareizi kaut ko tur mērīt, un tādēļ, lai labotu šo problēmu, bija jāieliek kaut kāds "gaisa plūsmas taisnotājs", nu un jāupdeito softs protams, man liekas ka viņi tā publiski arī vainu neatzina
Offline
sys9291
28. Jan 2018, 22:22 #488

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

nu kādam nepatika VW un sāka meklēt utis - vai nu lai kaut ko nokopētu - vai nu lai kaut ko atrastu...un nogremdētu..
Ko dabonam rezultātā pēc atsaukuma? droselētu gaisu un pārmapotu DDE. Ko darīt laimīgajam auto īpašniekam, kura auto neiet kā agrāk un tērē vairāk? Arī sudzēt tiesā VW ar brēcienu: jūs mani apkrāpāt?
Offline
viesic
28. Jan 2018, 22:27 #489

Kopš: 20. Feb 2006

No: Staicele

Ziņojumi: 43

Braucu ar:

http://media.ccc.de/v/32c3-7331-the_exhaust_emi...andal_dieselgate
Offline
N53series
28. Jan 2018, 22:36 #490

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

pag, kas par sviestu.
es ar nox zondi meeru BMW - taatad man nepatiik BMW?
es kaut ko perinu pret bMW es gribu BMW iegaazt

nee, atskjiriibaa no powera degradantiem, ir cilveeki, ka peeta. peeta dzineejus, peeta atgaazes.
driizaak ir teema - ar kuru galu VW domaaja, cerot, ka neviens nekad neatklaas to sviestu..

nox zonde maksaa 500, aprikojums taas vadiibai - veel tikpat ot sili. tas bija tikai laika jautaajums, kad/kameer kaads to atklaas.

man ir [gana pamatotas] azdomas, ka ar FSI benziniem VW viss ir tikpat kruta. vieniigais - tie dzineji pasen nonjemti no razhoshanas, pieraadiit gruutaak.

jaa, tieshi taa - klientiem, kuru auto cietushi no gljuka, VW piedaavaa[ja] kompensaacijas.
par to visu tachu bija info meedijos [es te nedomaaju FB].
Offline
N53series
28. Jan 2018, 22:38 #491

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


28 Jan 2018, 22:18:26 @JZ rakstīja:

28 Jan 2018, 21:36:00 @N53series rakstīja:

28 Jan 2018, 21:33:50 @Locis rakstīja:
Ok,bet jānonāk kaut kā līdz iemeslam sākt kaut ko mērīt.


taa bija totaala shara. pilniigi nejaushi atklaaja. viena [USA< skjiet] instituuta paaris profesori ar studentiem gatavoja zinaatnisku darbu par izmeshiem. un nejaushi traapiijaas arii modificeetais VW aparaats, kursh uzraadiija nenormaalus NOx izmeshus


es piekrītu viedoklim par to ka ar "nejauši" tur nebija nekāda sakara, izspēlēja scenāriju, un viss, lielākais prikols bija tā ziņa par vw grupas kaut kādu tur vadītāju, kam nācās aiziet pensijā dēļ šī skandāla, un ne tā ka ar kaunu un negodu, jo nu, krāpniecība tomēr, bet viņam vēl tur padsmit miljonus uzdāvināja, par labiem pārdošanas rezultātiem

nedomāju ka kāda valsts te eiropā būtu spējīga kaut ko tādam VW padarīt, nodarbina viņi daudz cilvēku un maksā daudz visādos budžetos iekšā un gan jau ka kredītējas arī pietiekami milzīgos apjomos, un es domāju ka pat EPA ilgi un dikti tur konsultējās visdažādākajos līmeņos, pirms uzrēķināt to 30 miljardu sodu, kas ko pastāstija ko kā kad mērīt, hz, bet ar bumbiņu tur diezvai bija jebkāds sakars...

un tad ne tik smieklīga bija tā VW atmazka, jo redz ieplūdē veidojas kaut kāds virpulis kaut kur, traucējis kaut kādam sensoram pareizi kaut ko tur mērīt, un tādēļ, lai labotu šo problēmu, bija jāieliek kaut kāds "gaisa plūsmas taisnotājs", nu un jāupdeito softs protams, man liekas ka viņi tā publiski arī vainu neatzina


velti, luudzu, 15 min teemai. citaadi - 3 rindkopas pilniigu dumiibu
Offline
JZ
28. Jan 2018, 22:42 #492

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

ja tu domā ka tā pilnīgi uz dullo viņi to atklāja, tad man nav pat ko teikt...
Offline
N53series
28. Jan 2018, 22:48 #493

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


28 Jan 2018, 22:42:21 @JZ rakstīja:
ja tu domā ka tā pilnīgi uz dullo viņi to atklāja, tad man nav pat ko teikt...


jaa, konkreets instituuts veica konkreetu peetijumu, bet JZ to zin labaak

klau, es arii pilniigi nejaushi meeru NOx, un so?
Tu arii to labaak zini, ne? ko es meeru, kaapeec
Offline
JZ
28. Jan 2018, 23:29 #494

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

man itnemaz neinteresē kādēļ tu kaut ko mēri un es neteicu ka zinu labāk par to institūtu, es saku ka visi, kas ir saistīti ar dīzeļu ražošanu zināja stipri pirms tā amerikāņu institūta kas un kā tur tajā VW motora vadībā notiek, tik viņiem kasīties savā starpā nav vajadzīgs, ne pa tiešo vismaz, neviens vairāk nepelna dēļ tādiem savstarpējiem kašķiem, un tādi 30 miljardu sodu naudu uzrēķini nenotiek tāpat vien, kādam vajadzēja paspaidīt VW, to arī izdarija, reku pat Electrify America ielika pāris miljardus...

tāpat pilnīgas muļķības nebija šī rīcība , un pilnīgas muļķības nebija arī par pirmajiem patchiem ieplūdei un softam

tā kā, ja tu tici ka tur tas viss sākās tajā institūtā no nejaušības, tad ticības ziemassvētku vecītī un zeķes karināšanas svētku priekšvakarā, noteikti domā ka pie mums VID noraksta miljardu arī tāpat vien, jo, nu, neatgūstami parādi tak... es ieteiktu padomāt par to rindu ar gribētājiem tikt tajā neatgūstamo parādu sarakstā, un no kā viņi būtu gatavi šķirties, lai tur tiktu
Offline
N53series
28. Jan 2018, 23:40 #495

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


28 Jan 2018, 23:29:25 @JZ rakstīja:
man itnemaz neinteresē kādēļ tu kaut ko mēri un es neteicu ka zinu labāk par to institūtu, es saku ka visi, kas ir saistīti ar dīzeļu ražošanu zināja stipri pirms tā amerikāņu institūta kas un kā tur tajā VW motora vadībā notiek, tik viņiem kasīties savā starpā nav vajadzīgs, ne pa tiešo vismaz, neviens vairāk nepelna dēļ tādiem savstarpējiem kašķiem, un tādi 30 miljardu sodu naudu uzrēķini nenotiek tāpat vien, kādam vajadzēja paspaidīt VW, to arī izdarija, reku pat Electrify America ielika pāris miljardus...

tāpat pilnīgas muļķības nebija šī rīcība , un pilnīgas muļķības nebija arī par pirmajiem patchiem ieplūdei un softam

tā kā, ja tu tici ka tur tas viss sākās tajā institūtā no nejaušības, tad ticības ziemassvētku vecītī un zeķes karināšanas svētku priekšvakarā, noteikti domā ka pie mums VID noraksta miljardu arī tāpat vien, jo, nu, neatgūstami parādi tak... es ieteiktu padomāt par to rindu ar gribētājiem tikt tajā neatgūstamo parādu sarakstā, un no kā viņi būtu gatavi šķirties, lai tur tiktu


es pienjemu domu - ja kaads aatraak buutu pamaniijis, meegjinaatu uzcepties [nauda liela iesaistiita, te tev taisniiba]. prikols jau tieshi tajaa, ka arii konkurenti, meerot tos VW, izmantoja stendus, nevis tupa braukaaja apkaart [kaa budzetnieki/studenti].
redzot, ka 10+ gadu laikaa par pashu BMW, piemeram, nav nopluudis praktiski nekas [softi, sheemas, algoritmi, top secret ieksheejaa dokumentaacija], secinu, ka NDA nosaciiijumi tur skarbi ir bijushi.
jaa, arii N43/N53 peec pirmajiem paardesmit kkm normaas neiekljaujaas. bet - jauni ieklajujaas, no razhoshanas nonjemti un.. vismaz shajaa sadaljaa BMW 'proskochilo'

''man itnemaz neintersē'' , ''neteicu, ka zinu'', bet ntie posti iedirsti..

[ Šo ziņu laboja N53series, 28 Jan 2018, 23:56:58 ]

Offline
Nerds
29. Jan 2018, 01:13 #496

Kopš: 24. Sep 2017

Ziņojumi: 341

Braucu ar:

Prikols tad kãds tam visam?

Ar ko kăds var pamatot visu to sensoru, dpf, egr utt ahujenno vajadzîbu, ja to visu izravějot ãrã atgãzu normas pie pãrbaudes ir normas robežãs.


Ja neskaităs tas teoretikis, kurš uzskata, ka tik viss original darbojas.
Offline
N53series
29. Jan 2018, 01:17 #497

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


29 Jan 2018, 01:13:14 @Nerds rakstīja:
Prikols tad kãds tam visam?

Ar ko kăds var pamatot visu to sensoru, dpf, egr utt ahujenno vajadzîbu, ja to visu izravějot ãrã atgãzu normas pie pãrbaudes ir normas robežãs.


Ja neskaităs tas teoretikis, kurš uzskata, ka tik viss original darbojas.


ko tu stulbam padariisi.
palasi sho pashu teemu par NOx kontroli, par E2 un E4 normaam, par tendencem arii muusu banaanijaa. un jaa, saac mazliet domaat, citadi vnk piedirs sho forumu ar stulbumu.
Offline
Mizx
29. Jan 2018, 01:32 #498

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5746

Braucu ar:


29 Jan 2018, 01:13:14 @Nerds rakstīja:
Prikols tad kãds tam visam?

Ar ko kăds var pamatot visu to sensoru, dpf, egr utt ahujenno vajadzîbu, ja to visu izravějot ãrã atgãzu normas pie pãrbaudes ir normas robežãs.


Ja neskaităs tas teoretikis, kurš uzskata, ka tik viss original darbojas.
Kuras pārbaudes? Tehniskās apskates Latvijā? Tehniskā apskatē pie mums pārbauda tieši tikpat, cik Depo celtniecības maskas iepakojumos pa desmit aiztur putekļus, salīdzinājumā ar gāzmasku.
Offline
Nerds
29. Jan 2018, 01:40 #499

Kopš: 24. Sep 2017

Ziņojumi: 341

Braucu ar:


29 Jan 2018, 01:32:33 @Mizx rakstīja:

29 Jan 2018, 01:13:14 @Nerds rakstīja:
Prikols tad kãds tam visam?

Ar ko kăds var pamatot visu to sensoru, dpf, egr utt ahujenno vajadzîbu, ja to visu izravějot ãrã atgãzu normas pie pãrbaudes ir normas robežãs.


Ja neskaităs tas teoretikis, kurš uzskata, ka tik viss original darbojas.
Kuras pārbaudes? Tehniskās apskates Latvijā? Tehniskā apskatē pie mums pārbauda tieši tikpat, cik Depo celtniecības maskas iepakojumos pa desmit aiztur putekļus, salīdzinājumā ar gāzmasku.

A kas tieši ir vajadzigs parastam braucějam, zinãtniskie raksti?
Offline
Mixzzz
29. Jan 2018, 08:29 #500

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


29 Jan 2018, 01:40:01 @Nerds rakstīja:

29 Jan 2018, 01:32:33 @Mizx rakstīja:

29 Jan 2018, 01:13:14 @Nerds rakstīja:
Prikols tad kãds tam visam?

Ar ko kăds var pamatot visu to sensoru, dpf, egr utt ahujenno vajadzîbu, ja to visu izravějot ãrã atgãzu normas pie pãrbaudes ir normas robežãs.


Ja neskaităs tas teoretikis, kurš uzskata, ka tik viss original darbojas.
Kuras pārbaudes? Tehniskās apskates Latvijā? Tehniskā apskatē pie mums pārbauda tieši tikpat, cik Depo celtniecības maskas iepakojumos pa desmit aiztur putekļus, salīdzinājumā ar gāzmasku.

A kas tieši ir vajadzigs parastam braucějam, zinãtniskie raksti?

Tas ka pie mums ir banānija nenozīmē, ka tas viss nav vajadzīgs, normālās valstīs bez tā visa TA neiziesi.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo