Online

Pašreiz BMWPower skatās 125 viesi un 23 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: DPF pilns

AutorsZiņojums
N53series
16. Jan 2018, 10:24 #421

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


16 Jan 2018, 10:21:55 @abyss rakstīja:
Tur taču virsrakstā rakstīts, ka Dynos do not lie.

Tas ir WTF, kā Tu no tā raksta izsecināji, ka Dyno strādā ar tādu neprecizitāti?

Pamainot testa apstākļus, PROTAMS, tiks iegūti citi rezultāti, tas taču ir common sense. Varbūt vēl uzstutē to Dyno uz Himalajiem tur būs vēl citi rezultāti.


driikst, es katram mulkjim neatbildeeshu?
Offline
Usins
16. Jan 2018, 10:29 #422

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3523

Braucu ar: w163 3.2; w639 4x4; 2.5 tdi v6 fwd

par stendiem un kalibrēšanu.
tāda mēroga iekārtas kas tiek montētas uz vietas noteikti būs jākalibrē pēc montāžas.

es nezinu, kā izskatās etalona zirga spēks, to droši vien ir grūtāk atvest uz stendu, kā litru/metru/kilogramu

eksistē tāds jēdziens: starplaboratoriju salīdzināšana, kad references laboratorija izvēlas, sagatavo pārbaudāmo objektu, to kalibrē, t.i. pārbauda ap 20-30 dažādos režīmos, un nosūta nākamai laboratorijai, katrai laboratorijai ir atkal jāveic tikpat tādas pašas pārbaudes un rezultāti jāsūta references laboratorijai.

Tad pēc šādiem rezultātiem var redzēt pēc kādiem stabiem veikti mērījumi.

Tā kā process ir ļoti darbietilpīgs un lielu risku sabojāt seju nozarē, (ko gan zinātu šaurs loks tehnisko vadītāju), tad laboratorijas ar lielu aizrautību necenšas piedalīties šādos testos.

par testa objektu, pieņemu, ka dyno stendam tas varētu būt kāds īpaši sagatavots elektroauto.

lai gan ņemot vērā augsāk pieminētos ventilatoru faktorus, nevar zināt vai tas būtu pareizi.

jaudas testi laikam ir nereglamentētā svēra, tā kā iekārtu precizitāti pieļauju, vispār neviens nekontrolē.

akreditētām laboratorijām vismaz periodiski ierodas LATAK un seko, lai etaloni ir kalibrēti, nenoteiktības būtu aprēķinātas +- korekti un tā.
Offline
smudo
16. Jan 2018, 13:28 #423

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3505

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX

Manuprat, vel arvien tiek runats pa tris dazadam lietam:
1) jaudas stenda absoluto merijmu, kas nav sarunas objekts
2) Kaross pieminetos 0,1 - 0,5%, kas ir pasa stenda iespejama kluda (jo principa tur ir loti vienoars darbibas princips, tadel pats stends vera nemamas kludas merijumos negenere
3) pasa auto dzineja speja vairakas reizes pec kartas atkartoti veikt vienu un to pasu darba ajomu, ko stends nomeritu. Pedejo punktu ietekme daudzi apstakli un te jau paliek sarezgitak runat par kadiem konkretiem kludas procentiem, jo ir daudz dazadu apstaklu. Seit vislabak viedokli pajautat, piemeram Gintam K, kas ir veicis simtiem vai pat tukstosiem sadu merijumu.
Offline
Mizx
16. Jan 2018, 13:31 #424

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5730

Braucu ar:


16 Jan 2018, 09:12:17 @Kaross rakstīja:

16 Jan 2018, 00:51:52 @Mizx rakstīja:
Kaross kaut kur pazudis no paša ierosinātām derībām... Bet par nekalibrētiem jaudas stendiem turpina murgot neatbilstošā diskusijā. Nezina, ka pat nomainot ventilatoru jaudas stenda priekšā viss mērījumos mainās — bezjēdzīgs pasākums, ja tā nav akreditēta laboratorija ar kalibrētām iekārtām. Vasja ar ebay nopirktu china diagnostikas iekārtu apkārt kvartālam braucot tiešām dažreiz var dabūt patiesākus datus kā gaidīt no tādas "laboratorijas", jo tajās viss ir kā veicas, var tiešām mēģināt analizēt tikai salīdzinošus datus, ar ko hobija vai auto remontu līmenī protams, ka pilnīgi pietiek.


Nekur neesmu pazudis. Nezinu ko uz tām glupībām atbildēt, lai neradītu turpmāku bezjēdzīgu diskusiju.
To savu veco miskasti Passatu vari kādam citam muļķim mēģināt iesmērēt. Tu mēģini te kaut kādu nereālu uzdevumu mēģināt risināt. Mašīnai bez DPF dabūt izpūtējā to pašu ko mašīnai ar DPF. Varu atbildēt - nē, tas nav iespējams. Es tev piedāvāju normālu darījumu ar normālu auto. Kaut vai savu 2011.gada F11. Man ir saglabāts izpūtējs ar DPF, uztaisīts otrs bez DPF. Varu atrast arī citus, jaunākus auto.

Un joprojām Tu brauc auzās rakstot glupības par stendiem. Ko tu gribi darīt veicot mērījumus auto? Mainīt ventilatorus vietām? Braukāt starp 5 stendiem un kaut ko salīdzīnāt? Tava cīņa pret jaudas stendiem ir bezjēdzīgs pasākums. Tu gribi teikt Mustang dyno MD1500 (~80000 Euro), kas ir Jelgavā pārdod nekalibrētu? Ņemiet paši pisieties un kalibrētjiet.
Rīgā tikko pilnīgi jauns AWD stends uzstādīts no Autodyn Superflow manāmi virs 100 000E izmaksās. Tas arī būs nekalibrēts? Jauns stends!
Vienkārši man nav ko teikt.

Sākās kaut kāds dumības par ABS blokiem un beigās jau visi bloki tiek programmēti vienādi un visiem ražotājiem līdz tam, ka visi stendi sūdi, visi nekalibrēti. Tev kaut vienai no tavām glupībām ir pamatojums? Vēmiens nāk šito sūdu lasot.

Misters profesors N53 kaut ko stūma par 5% kļūdu, aplauzās, visus nosauca par lohiem, tagad jaunumi. Stendi ir nekalibrēti. Cirks un klauni netrūkst
Tev zināšanas un saprašana kā 3-gadīgam bērnam. Stendus pārdod nekalibrētus, jo tos nemaz nevar nokalibrēt rūpnīcā. Maza daļa mēriekārtu tiek kalibrēta rūpnīcā, visbiežāk jāpieņem, ka mēriekārtas pēc iegādes vēl papildu jāpārbauda, ja ražotājs nenosaka (līdzi dod dokumentu), ka tas nav jādara. Piedevām, visām iekārtām kas sastāv no dzelžiem + datora, pamainot kaut ko katrā no lietām kalibrēšana jāveic no jauna. Piemēram, stends uzstādīts, nekas nemainās, bet programmai pieejams atjauninājums. Uzinstalējot atjauninājumu, vecā kalibrācija ir uzspraužama uz nagliņas un jātaisa jauna, nav pat spēkā iespēja salīdzināt mērījumus pirms un pēc programmas pārinstalācijas. Saprotu, ka ar tehniku esi uz "Jūs", ja šo visu nezini.
Offline
N53series
16. Jan 2018, 13:35 #425

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

Es runaaju par 5% relatiivo kljuudu.
Es iemetu linku,kur chalji ieguust praktiski taadus pashus ciparus.
Jaa,es mineeju,ka stendus paardod nekalibreetus un neverificeetus. Kalibreeshanu un verificeeshanu veic peec montaazhas.
Kaross,ja tev veel kas neskaidrs,pajautaa.
Offline
Mizx
16. Jan 2018, 13:37 #426

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5730

Braucu ar:


16 Jan 2018, 09:23:15 @Kaross rakstīja:
Pareizi @Staris pateica. Mums ir nepieciešami mērījumi pirms un pēc izmaiņām.
@Mizx stāsta, ka kaut ko izņemot no auto, ko paredzējis ražotājs uzreiz viss ir dirsā un nav performances.

12 Jan 2018, 12:47:28 @Mizx rakstīja:
..... Bet par kaut kā amputēšanu ir līdzīgs piemērs, Mercedes-Benz vēl pirms dažiem gadiem nevarēja pilnībā atslēgt ABS / ESP utt. sistēmu. Pie mums "gudrinieki" to risināja izraujot attiecīgo drošinātāju. Sanāca šo lietu izrunāt rūpnīcā ar inženieriem, viņi pateica, ka auto šādā gadījumā ir principā avārijas režīmā un un top performance dabūt nevar. Lai arī varbūt šķitīs, ka ir OK, reāli parametri auto būs apgriezti. .....


Es tev piedāvāju turpat uz stenda neaiztiekot ventilatorus samērīt 10 dažādos režīmos to performanci, patēriņu. Turpat izprogrammēt DPF un mērīt uzreiz bez DPF jebkādos režīmos.
Tu tam nepiekrīti, jo nāksies apēst tos apgalvojumus un palikt par muļķi.
Ja stends ir tik slikts un nepareizi rāda, tad jau mērījumi atšķirsies ļoti un reāli es teorētiski būšu zaudētājs. Ja stends ir pietiekoši labs, tad mērījumi pirms un pēc neatšķirsies. Attiecīgi tu varēsi uzreiz 2 savus apgalvojumus pierādīt vai 2 x palikt par muļķi. Visas kārtis tavā pusē.

Nav starpības vai stends mēra Zs vai ponijus vai kilogramus. Ja būs dzinējam izmaiņas performancē, būs reāli redzamas izmaiņas tajos nekalibrētajos ponijos. Ja stends ir labs un kļūda ir minimāla, tad no 10 mērījumiem atšķirības nebūs.
to arī mums ir jāredz.
Kad beidzot nokāpsi no saviem ponijiem??? Diskusija ir par DPF, attiecīgi es šajā diskusijā NEKAD TOP PERFORMANCE NEESMU SAISTĪJIS AR HP/NM. Runa ir TIKAI par top performance atbilstoši noteiktām EURx normām, nevis šādiem variantiem:

RUNA IR TIKAI PAR EURx NORMĀM AR / BEZ DPF.
Offline
Kaross
16. Jan 2018, 13:41 #427

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4322

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

bla bla bal bal bla bla bla bal bal..
Tas ir viss?
To Autodyn Superflow stendu par vairāk ka 100 000Euro brauc uzstādīt cilvēks no rūpnīcas ASV, kas arī nokalibrē. tu gribi teikt iekārtu paŗ tādu summu pārdodot viņa rādis kaut ko varbūt aptuveni un katrā vietā citādāk un neviens pirms lietošanas nekalibrēs.
Tu ar katru brīdi brauc lielākās auzās rakstot tās muļķības. Un pilnīgi nekam no tevis nav pamatojuma.
Piesējies tai kalibrācijai. Es taču tev uzrakstīju. Varu piedāvāt normālu auto, nevis vecu miskasti. Varēsi parādīt savu taisnību + 1000Euro nopelnīt. Apdirsīsi kājas ātrāk kā te forumā.
Kapēc to visu ignorē?
Un pārmeties tagad uz citu pusi. TOp performance skaitās euro normas.
Bērnudārzs. Un vēl es neko nesaprotu no tehnikas.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 16 Jan 2018, 13:46:24 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Mizx
16. Jan 2018, 14:04 #428

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5730

Braucu ar:


16 Jan 2018, 13:41:59 @Kaross rakstīja:
bla bla bal bal bla bla bla bal bal..
Tas ir viss?
To Autodyn Superflow stendu par vairāk ka 100 000Euro brauc uzstādīt cilvēks no rūpnīcas ASV, kas arī nokalibrē. tu gribi teikt iekārtu paŗ tādu summu pārdodot viņa rādis kaut ko varbūt aptuveni un katrā vietā citādāk un neviens pirms lietošanas nekalibrēs.
Tu ar katru brīdi brauc lielākās auzās rakstot tās muļķības. Un pilnīgi nekam no tevis nav pamatojuma.
Piesējies tai kalibrācijai. Es taču tev uzrakstīju. Varu piedāvāt normālu auto, nevis vecu miskasti. Varēsi parādīt savu taisnību + 1000Euro nopelnīt. Apdirsīsi kājas ātrāk kā te forumā.
Kapēc to visu ignorē?
Un pārmeties tagad uz citu pusi. TOp performance skaitās euro normas.
Bērnudārzs. Un vēl es neko nesaprotu no tehnikas.
Cik sen jau Tev šajā diskusijā aizrādīju, ka Tu laikam lasīt neproti, jo Tev saka par DPF, Tu pretī par HP. Vienā brīdī sāk šķist, ka pilnīgi stulbs esi, ja tik ilgi nepielec.

Kur tad ir tas kalibrētais stends? Jelgavā pateica, ka viņiem nav un nekad nav bijis. Varu pajautāt arī tiem citiem, man nav grūti. Tikai šī diskusija ir par DPF, to neaizmirsti, zirgi te maz interesē, ja vien netiek amputēti. Varu ar to Tavu miskasti bez DPF aizbraukt uz Vāciju un paskatīties, kā reālus testus ies — viss izrādās pat vienkāršāk, jo nav nevienam jādod savu jauno auto iespējamai sabojāšanai. Ja dabūšu zaļo uzlīmi, dabūsi naudu. Ja ne, būsi man izmaksājis ceļu un testus.
Offline
sys9291
16. Jan 2018, 14:07 #429

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

a ko jūs tur gribat izveidot? TOP performanci pie EURO normām ar DPF?
Offline
Mizx
16. Jan 2018, 14:15 #430

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5730

Braucu ar:


16 Jan 2018, 14:07:05 @sys9291 rakstīja:
a ko jūs tur gribat izveidot? TOP performanci pie EURO normām ar DPF?
Jā, ieskaitot apgalvojumu, ka atslēdzot DPF nekas cits nemainoties, viss paliekot tikai labāk un EUR normas netiekot zaudētas, visas apskates visās valstīs tāpat varot iziet un motors no tā tikai laimīgāks. Daži, piemēram, es, netic, ka bez DPF var iziet jaunās EUR normas, bet man sola pierādīt, ka varot.
Offline
JZ
16. Jan 2018, 14:15 #431

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

jaudas stends var (es nesaku ka tā ir, bet par to ka iespējams to izdarīt ir) būt kalibrēts no rūpnīcas, lūk kādēļ:
rūpnīcā tas var būt samontēts pilnībā un pārbaudīts ar kādu no viņiem pieejamiem etaloniem, un tad to izgriež pa tukšo, lai redzētu rites pretestības un citas lietas, tos rādītājus pieraksta, tad tas tiek izjaukts reizinātājos un salikts atpakaļ jebkurā citā, attiecīgi sagatavotā vietā, un, par cik tur nav rūķīši un fejas iejauktas tajos mērījumos, bet elektromotoru radīta slodze gultņos iekarinātos veltņos, tad jaunuzstādīto tukšu stendu vietā X riktē tik ilgi, līdz jauniem tukšie mērījumi sakrīt ar rūpnīcā veiktajiem pierakstiem, kad tie sakrīt, tad var pieņemt ka stends ir tādos pat apstākļos kā rūpnīcā, un, pie nosacījuma ka atmosfēras apstākļi ir vienādi, arī jaunajā vietā etalona nomērītais kilovats būs tieši tik pat resns, kā rūpnīcā, ar etalonu, nomērītais kilovats

tad par pašu mērīšanas/regulēšanas metodiku, nezinu kā te vietējie dara, bet, lai atkārtotajiem mērījumiem būtu ticamība, tad izmaiņas auto regulējumā neveic uzreiz visā mērāmajā diapazonā, tb ja paredzēts regulēt motoru 3-6k diapazonā, tad tu nemaini uzreiz visu karti 3-6k, bet maini 3-4, un 4-6 atstāj kā bija, lai vari salīdzināt ar iepriekš uzmērīto līkni un pārliecināties ka nekādi neparedzēti apstākļi nav ietekmējuši jauno mērījumu, tb "bāzes" 3-6k mērījumam liksi virsū jauno, modificēto 3-4k+4-6k, kur abiem šiem mērījumiem 4-6k segmentam ir jāsakrīt ar iepriekšējo, ja tie nesakrīt, tad vari attiecīgi izdarīt kaut kādus pieņēmumus par arī par atšķirībām 3-4 diapazonā, un tas ir normāli šāda tipa jaudas stendam, kur tu nekontrolē pilnīgi visu, kā to dara uz plikā motoru jaudas stenda

tā var notikt relatīvā salīdzināšana uz kaut kāda buidui stenda, kas absolūtajās vērtībās var būt pat kļūdās par 50%, bet absolūtais interesē tikai visādus gunārus, normāli cilvēki vērtē relatīvo pieaugumu

par kaut kādiem riepu spiedieniem, izslīdēšanām utt utml vispār nav pieņemts runāt, jo kaut kādas izslīdēšanas momentā ir pamanāmas uz nomērītās līknes, citas ir vienkārši elementāras lietas, kam jāseko līdz, un ko cilvēki arī dara, bet vienam kadram te ir uzskats ka apkārt VISI ir pilnīgi idioti, un neviens nezin ko dara, un tādēļ ticēt nevar absolūti nekam

un stenda stāvoklim starp mērījumiem izsekot līdz nav tik sarežģīti, tur nav 100 parametru, kas ietekmēs tieši stenda mērījumu, un softs var sekot līdz attiecīgajām temperatūrām, spriegumiem utt utml un brīdināt ja kaut kas ir ārpus normas

un atkal, bieži nevienu īsti neinteresē relatīvās kļūdas starp atkārtotajiem mērījumiem, vairāk pievērš uzmanību tam cik stabili dzinējs strādā max slodzes apstākļos tieši tad, kad apkartējā temperatūra biš uzkāpj, gaisa plūsmas ir mazāk utt utml - tb kaut kādi pāris procenti kļūdas turp/šurp nav tik svarīgi kā paša dzinēja darbības stabilitāte mainīgos apstākļos, tas, ka tie apstākļi ietekmēs gala jaudu - nav būtiski, jo kaut kādā ātrumposmā būs lēnāki vidējā ātruma posmi, tad būs ātrāki, būs diena, kad ir siltāks gaiss, būs vakars, kad vēsāks, bet motoram ir jāstrādā uzticami abos

tā kā visa tā pāris procentu kļūdas padarīšana būtībā ir tikai gunāriem, matu skaldīšanai un interneta kaujām, reālajiem cilvēkiem, kas tos stendus izmanto pēc būtības, tas maz interesē

[ Šo ziņu laboja JZ, 16 Jan 2018, 14:17:21 ]

Offline
Mizx
16. Jan 2018, 14:20 #432

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5730

Braucu ar:


16 Jan 2018, 14:15:38 @JZ rakstīja:
jaudas stends var (es nesaku ka tā ir, bet par to ka iespējams to izdarīt ir) būt kalibrēts no rūpnīcas, lūk kādēļ:
rūpnīcā tas var būt samontēts pilnībā un pārbaudīts ar kādu no viņiem pieejamiem etaloniem, un tad to izgriež pa tukšo, lai redzētu rites pretestības un citas lietas, tos rādītājus pieraksta, tad tas tiek izjaukts reizinātājos un salikts atpakaļ jebkurā citā, attiecīgi sagatavotā vietā, un, par cik tur nav rūķīši un fejas iejauktas tajos mērījumos, bet elektromotoru radīta slodze gultņos iekarinātos veltņos, tad jaunuzstādīto tukšu stendu vietā X riktē tik ilgi, līdz jauniem tukšie mērījumi sakrīt ar rūpnīcā veiktajiem pierakstiem, kad tie sakrīt, tad var pieņemt ka stends ir tādos pat apstākļos kā rūpnīcā, un, pie nosacījuma ka atmosfēras apstākļi ir vienādi, arī jaunajā vietā etalona nomērītais kilovats būs tieši tik pat resns, kā rūpnīcā, ar etalonu, nomērītais kilovats

tad par pašu mērīšanas/regulēšanas metodiku, nezinu kā te vietējie dara, bet, lai atkārtotajiem mērījumiem būtu ticamība, tad izmaiņas auto regulējumā neveic uzreiz visā mērāmajā diapazonā, tb ja paredzēts regulēt motoru 3-6k diapazonā, tad tu nemaini uzreiz visu karti 3-6k, bet maini 3-4, un 4-6 atstāj kā bija, lai vari salīdzināt ar iepriekš uzmērīto līkni un pārliecināties ka nekādi neparedzēti apstākļi nav ietekmējuši jauno mērījumu, tb "bāzes" 3-6k mērījumam liksi virsū jauno, modificēto 3-4k+4-6k, kur abiem šiem mērījumiem 4-6k segmentam ir jāsakrīt ar iepriekšējo, ja tie nesakrīt, tad vari attiecīgi izdarīt kaut kādus pieņēmumus par arī par atšķirībām 3-4 diapazonā, un tas ir normāli šāda tipa jaudas stendam, kur tu nekontrolē pilnīgi visu, kā to dara uz plikā motoru jaudas stenda

tā var notikt relatīvā salīdzināšana uz kaut kāda buidui stenda, kas absolūtajās vērtībās var būt pat kļūdās par 50%, bet absolūtais interesē tikai visādus gunārus, normāli cilvēki vērtē relatīvo pieaugumu

par kaut kādiem riepu spiedieniem, izslīdēšanām utt utml vispār nav pieņemts runāt, jo kaut kādas izslīdēšanas momentā ir pamanāmas uz nomērītās līknes, citas ir vienkārši elementāras lietas, kam jāseko līdz, un ko cilvēki arī dara, bet vienam kadram te ir uzskats ka apkārt VISI ir pilnīgi idioti, un neviens nezin ko dara, un tādēļ ticēt nevar absolūti nekam

un stenda stāvoklim starp mērījumiem izsekot līdz nav tik sarežģīti, tur nav 100 parametru, kas ietekmēs tieši stenda mērījumu, un softs var sekot līdz attiecīgajām temperatūrām, spriegumiem utt utml un brīdināt ja kaut kas ir ārpus normas

un atkal, bieži nevienu īsti neinteresē relatīvās kļūdas starp atkārtotajiem mērījumiem, vairāk pievērš uzmanību tam cik stabili dzinējs strādā max slodzes apstākļos tieši tad, kad apkartējā temperatūra biš uzkāpj, gaisa plūsmas ir mazāk utt utml - tb kaut kādi pāris procenti kļūdas turp/šurp nav tik svarīgi kā paša dzinēja darbības stabilitāte mainīgos apstākļos, tas, ka tie apstākļi ietekmēs gala jaudu - nav būtiski, jo kaut kādā ātrumposmā būs lēnāki vidējā ātruma posmi, tad būs ātrāki, būs diena, kad ir siltāks gaiss, būs vakars, kad vēsāks, bet motoram ir jāstrādā uzticami abos

tā kā visa tā pāris procentu kļūdas padarīšana būtībā ir tikai gunāriem, matu skaldīšanai un interneta kaujām, reālajiem cilvēkiem, kas tos stendus izmanto pēc būtības, tas maz interesē
Cik maksā visu lieku reizi samontēt rūpnīcā un tad jaukt ārā satraucoties, lai tik kaut kas pa ceļam netiktu sabojāts un galā pareizi uzbūvēts. Lētāk pārdot iekārtu un galā kalibrēt, ja ir tāda prasība. Jo bieži tādas nemaz nav, interesē paspēlēties vispār, nevis dabūt precīzus rezultātus. Jūs tak savus personīgos voltmetrus un bīdmērus nenesat uz LNMC, pašu vajadzībām pietiek ar to, ko šie rāda, kamēr strādā.
Offline
N53series
16. Jan 2018, 14:30 #433

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

Jz,nu tu dzen..
Papildus mizx gribu piebilst -
ir gana daudz apstaaklju,kas ietekmee raadiijumus konkreetaa vietaa. Ruupniicaa nevar nokalibreet ar garantiju,ka uz vietas viss buus ok.
Otra lieta - nee,muusu chiperi pamataa vnk paarmet citu karti. Nevis custom jaajaas. Taa jau ir augstaakaa pilotaazha,ne stage 1.
Pat,ja pamaina dalju kartes,iznjemot diizeljus,to pirmo meeriijumu peec stock kartes,paareejaas izmainjas ir nelielas.
Tad nu ir staasts - ja katra mazaakaa nianse maina rezultaatu par paaris % (jeb vairaak kaa kartes korekcijas),ir mega svariigi saprast,kaa sho meeriijumu kljuudu minimizeet. Te,kaa redzam,meeriitajam vispaar nav sajeega par teemu,kaa rezultaataa - klienti maksaa par hvz ko,vinjsh pats izdara skjiibus secinaajumus.
Offline
JZ
16. Jan 2018, 14:31 #434

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

Mizx, tu zini kur ir pieejams jaudas stenda mērīšanas etalons? kāds tas vispār izskatās?

un ka tas ir jātransportē arī, un kas notiks, ja etalonu nometīs zemē un tas "salieksies"? cik tas maksās?

ir lietas ko vajag darīt, un ko ir absolūti ekonomiski neizdevīgi un NEVAJADZĪGI darīt, tieši tā iemesla dēļ, ka tā absolūtā kalibrēšana nevienam nah te nav vajadzīga, ja mēs būvētu jaunus RAFus EKO5 normām, pat tad tos regulētu uz motoru stenda un simulētu apstākļus attiecīgi normā pieprasītajiem apstākļiem, bet to nedara uz ruļļiem, jo ir vienkārši nejēdzīgi dārgi turēt tādu stendu konstantā temperatūrā, mitrumā, simulēt reālu gaisa apjoma kustību kaut kādam auto pie 100 vai 80km/h utt utml, lai tikai kāds gunārs savam traktoram nomērītu Nm ar absolūto precizitāti un iegūtu 2 pačota punktus interneta kaujā - tas nav tā vērts priekš stenda īpašnieka - jo kā es teicu - praktiski visi relatīvie darbi uz tā ir saistīti ar relatīvajiem salīdzinājumiem

vajag domāt līdz ko un kam tu prasi, un ja tev pasaka nē - tad tas uzreiz nenozīmē ka visi ir lohi un nabagi, un nevar atļauties etalonu nomērīt uz stenda

un precīzijas pretestība 20 grādu kondicionētā telpā priekš voltmetra, vai biezuma plāksnīte priekš bīdmēra ir kā piliens jūrā pret to, ko vajag tādam jaudas stendam, lai tas dienu no dienas turpinātu uzrādīt stabilus absolūtos mērījumus - jebkuram inženierim tam būtu jābūt skaidram... ja to nesaprot, tad nevajag te tagad sākt un kladzināt kaut kādas dumības, jo visādi lohi momentā uz to pavilksies
Offline
sys9291
16. Jan 2018, 14:34 #435

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


16 Jan 2018, 14:15:34 @Mizx rakstīja:

16 Jan 2018, 14:07:05 @sys9291 rakstīja:
a ko jūs tur gribat izveidot? TOP performanci pie EURO normām ar DPF?
Jā, ieskaitot apgalvojumu, ka atslēdzot DPF nekas cits nemainoties, viss paliekot tikai labāk un EUR normas netiekot zaudētas, visas apskates visās valstīs tāpat varot iziet un motors no tā tikai laimīgāks. Daži, piemēram, es, netic, ka bez DPF var iziet jaunās EUR normas, bet man sola pierādīt, ka varot.

bez DPF jau eiropā apskati neizies, bet te ir cita sāpe - jaunajiem dzinējiem, un arī transmisijai jau mehāniskā izturības rezerve ir stipri mazāka ar visu no tā izrietošo un pat stock dzinēji pie niknākās komplektācijas ilgtermiņā netur slodzi...
Es gan nešaubos, ka piem. Kaross ir spējīgs uzražot monstru, bet ikdienas lietošanai tas diez vai derēs - kā sporta auto protams OK

[ Šo ziņu laboja sys9291, 16 Jan 2018, 14:36:09 ]

Offline
sys9291
16. Jan 2018, 14:35 #436

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

To ADMIN
Ieteikums radīt jaunu topiku par jaudas stendiem - lai puikas villojas...
Offline
JZ
16. Jan 2018, 14:37 #437

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


16 Jan 2018, 14:30:45 @N53series rakstīja:
Jz,nu tu dzen..
Papildus mizx gribu piebilst -
ir gana daudz apstaaklju,kas ietekmee raadiijumus konkreetaa vietaa. Ruupniicaa nevar nokalibreet ar garantiju,ka uz vietas viss buus ok.
Otra lieta - nee,muusu chiperi pamataa vnk paarmet citu karti. Nevis custom jaajaas. Taa jau ir augstaakaa pilotaazha,ne stage 1.
Pat,ja pamaina dalju kartes,iznjemot diizeljus,to pirmo meeriijumu peec stock kartes,paareejaas izmainjas ir nelielas.
Tad nu ir staasts - ja katra mazaakaa nianse maina rezultaatu par paaris % (jeb vairaak kaa kartes korekcijas),ir mega svariigi saprast,kaa sho meeriijumu kljuudu minimizeet. Te,kaa redzam,meeriitajam vispaar nav sajeega par teemu,kaa rezultaataa - klienti maksaa par hvz ko,vinjsh pats izdara skjiibus secinaajumus.


es teicu ka VAR, bet ne to ka tā ir pieņemta prakse, domāju ka ja tu pirksi stendu ar tādu prasību, tevi 9/10 ražotājiem pasūtīs tālāk, un 10tais uzliks 50% uzcenojumu, un nekādu kalibrēšanu neveiks tāpat tāda ir mūsdienu realitāte

ja reiz tu esi tik gudrs, tad vajag saprast cik nejēdzīga ir tava prasība par kaut kādu absolūto vai pat relatīvo tik augstu precizitāti tādai iekārtai, un es atkārtošu vēlreiz - šos ruļļu stendus tik precīzām lietām PRINCIPĀ neizmanto, jo visiem, ar saprašanu, ir skaidrs kādēļ to nevajag darīt, precizitātei un atkārtojamībai ir motoru stends, un es zinu vismaz vienu tādu te, un no ārpuses tur pie tā klāt netikt, un pat tur absolūtā precizitāte īsti nevienu neinteresē, interesē kvalitātes kontrole ražotajai produkcijai, tb nomēritajam motoram nr. 10, un nomērītajam motoram nr. 1001 ir jābūt līdzīgiem, tam to izmanto, nevis tādēļ, lai pārbaudītu ka bukletā ierakstītie 200zs ir 200,00 +/-2, kas nozīmēs jau 1%...

[ Šo ziņu laboja JZ, 16 Jan 2018, 14:38:32 ]

Offline
JZ
16. Jan 2018, 14:49 #438

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


16 Jan 2018, 14:30:45 @N53series rakstīja:
Jz,nu tu dzen..
Papildus mizx gribu piebilst -
ir gana daudz apstaaklju,kas ietekmee raadiijumus konkreetaa vietaa. Ruupniicaa nevar nokalibreet ar garantiju,ka uz vietas viss buus ok.
Otra lieta - nee,muusu chiperi pamataa vnk paarmet citu karti. Nevis custom jaajaas. Taa jau ir augstaakaa pilotaazha,ne stage 1.
Pat,ja pamaina dalju kartes,iznjemot diizeljus,to pirmo meeriijumu peec stock kartes,paareejaas izmainjas ir nelielas.
Tad nu ir staasts - ja katra mazaakaa nianse maina rezultaatu par paaris % (jeb vairaak kaa kartes korekcijas),ir mega svariigi saprast,kaa sho meeriijumu kljuudu minimizeet. Te,kaa redzam,meeriitajam vispaar nav sajeega par teemu,kaa rezultaataa - klienti maksaa par hvz ko,vinjsh pats izdara skjiibus secinaajumus.


es teicu ka VAR, bet ne to ka tā ir pieņemta prakse, domāju ka ja tu pirksi stendu ar tādu prasību, tevi 9/10 ražotājiem pasūtīs tālāk, un 10tais uzliks 50% uzcenojumu, un nekādu kalibrēšanu neveiks tāpat tāda ir mūsdienu realitāte

ja reiz tu esi tik gudrs, tad vajag saprast cik nejēdzīga ir tava prasība par kaut kādu absolūto vai pat relatīvo tik augstu precizitāti tādai iekārtai, un es atkārtošu vēlreiz - šos ruļļu stendus tik precīzām lietām PRINCIPĀ neizmanto, jo visiem, ar saprašanu, ir skaidrs kādēļ to nevajag darīt, precizitātei un atkārtojamībai ir motoru stends, un es zinu vismaz vienu tādu te, un no ārpuses tur pie tā klāt netikt, un pat tur absolūtā precizitāte īsti nevienu neinteresē, interesē kvalitātes kontrole ražotajai produkcijai, tb nomēritajam motoram nr. 10, un nomērītajam motoram nr. 1001 ir jābūt līdzīgiem, tam to izmanto, nevis tādēļ, lai pārbaudītu ka bukletā ierakstītie 200zs ir 200,00 +/-2, kas nozīmēs jau 1%...

pielīdzināt voltmetru vai mikrometru jaudas stendam un prasīt pēc kalibrēšnaas... tas ir pisec... tu paturi plikā rokā to savu tikko nokalibrēto mitutoyo bīdmēru un jau radīsi pietiekami lielu kļūdu, vai paturi mērāmo detaļu plikā rokā pārāk ilgi, bakstoties mēģinot noķert galējo mikrometra rādījumu... nerunājot par to kā temperatūra ietekmē visdažādāko elektro mērinstrumentu precizitāti - tiem, kam tankā - tā precizitāte (sevišķi elektronikai) ir dota tikai un vienīgi pie 20 grādiem, līdz ko tu to voltmetru iznes laukā pie -5, tā visa tā kalibrēšana ir cūkām, man ir bijis gadījums kur atdodu alumīnija detaļas klientam, kur precizitāte ir +/- 2,5 (jā - 2,5) mikroni, un šis man pēc 10min trubā kliedz ka esu visu šķērsām izdarijis, tad es palūdzu cilvēku nomierināties, un patūrēt detaļas rokā pāris minūtes, jo tās visu nakti nostāvēja -10 grādos aukstā mašīnā, vēl pēc 15min jau zvana atvainoties, ka jā, līdz ko pasildija līdz kaut aptuveni 20 grādiem, tā detaļas iekļāvās prasītajā tolerancē

kalibrēšana un metroloģija ir smalkas padarīšanas, un tādam ruļļu stendam to vienkārši nav vērts darīt, kaut tā iemesla dēļ, ka vienreiz tur atbrauc žigulis, kam karbim ieplūdē ņem gaisu no karstā izpl kolektora korpusa, nākamais ir kaut kāds rwd dragsteris ar gaisa pieplūdi prom no jebkā kaut nedaudz siltāka par apkārtējo gaisu, tad seko kaut kāds awd wrc ar uz papīra izrēķinātiem zudumiem transmisijā, tad kā jūs tagad šīm 3 mašīnām iegūsiet ticamus absolūtos mērījumus MOTORA JAUDAI, kad tur pa vidam bez stenda ir 7846529038574 mainīgie, kas reālo motora jaudu var ietekmēt plūs mīnus tramvaja pietura

ja es būtu tāda stenda īpašnieks vai lietotājs, un tad man tāds Mizx atnāk un paprasa kalibrētos zirgspēkus, es ar garantiju nosūtītu viņu uz franciju, lai atved man kilograma etalonu, ar ko nokalibrēt stendu pirms mērīt to traktoru...

[ Šo ziņu laboja JZ, 16 Jan 2018, 14:50:16 ]

Offline
Mizx
16. Jan 2018, 14:50 #439

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5730

Braucu ar:


16 Jan 2018, 14:34:04 @sys9291 rakstīja:

16 Jan 2018, 14:15:34 @Mizx rakstīja:

16 Jan 2018, 14:07:05 @sys9291 rakstīja:
a ko jūs tur gribat izveidot? TOP performanci pie EURO normām ar DPF?
Jā, ieskaitot apgalvojumu, ka atslēdzot DPF nekas cits nemainoties, viss paliekot tikai labāk un EUR normas netiekot zaudētas, visas apskates visās valstīs tāpat varot iziet un motors no tā tikai laimīgāks. Daži, piemēram, es, netic, ka bez DPF var iziet jaunās EUR normas, bet man sola pierādīt, ka varot.

bez DPF jau eiropā apskati neizies, bet te ir cita sāpe - jaunajiem dzinējiem, un arī transmisijai jau mehāniskā izturības rezerve ir stipri mazāka ar visu no tā izrietošo un pat stock dzinēji pie niknākās komplektācijas ilgtermiņā netur slodzi...
Es gan nešaubos, ka piem. Kaross ir spējīgs uzražot monstru, bet ikdienas lietošanai tas diez vai derēs - kā sporta auto protams OK
Kaross ar putām uz lūpām te lapu lapām mēģina iestāstīt, ka iziešot Eiropā skati ar atslēgtu kā minimums DPF, bet arī EGR varot ņemt nost. Par to jau tā ņemšanās.
Offline
Mizx
16. Jan 2018, 14:56 #440

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5730

Braucu ar:

Redz, JZ, mēs dzīvojam tādā banānu valstī, kurā jaudas stendu kalibrēšanu uzskata par kaut ko eksotisku un bezjēdzīgu. Citur par normu. Piemēram, šrots Vācijā un viņiem ir kalibrēts jaudas stends, jo 100% auto pirms izjaukšanas viņi uz tā testē. Ja jaucamama auto parametri ir ar lielāku kā 10% nobīdi no rūpnīcas noteiktiem rādītājiem, motors tiek izbrāķēts. Ja auto nav braucams, motors tiek izbrāķēts. Rezultātā visu pārdod ar garantiju. Kā tas notiek mūsu šrotos gan jau pats zini. Tā ka nav ko sūkstīties, ka kalibrēšana ir dārga un sarežģīta. Lietas maksā tik, cik maksā un prasa noteiktu attieksmi. Sākot taupīt uz kalibrēšanām, sāksies taupīšana uz apkopēm vispār un ķēdīte aiziet.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo