Online

Pašreiz BMWPower skatās 104 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
Mizx
04. Apr 2024, 20:17 #10861

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5769

Braucu ar:


04 Apr 2024, 19:57:10 @GirtzB rakstīja:

04 Apr 2024, 12:49:30 @Mizx rakstīja:

04 Apr 2024, 08:41:05 @atrabotka rakstīja:
Varbūt varat ieteikt, kur Rīgā aizbraukt pārbaudīt amīšu stāvokli uz stenda? Bez kaut kādām papildus ritošās pārbaudēm vai vēl ko - tikai amīšus.
Pirms daudziem gadiem es amortizatorus testēju Kurbada ielā (pie Satekles ielas CircleK), vismaz Googlā karājas uzraksts "Auto apkalpes centrs". Ar pakalpojumu biju apmierināts.

Lai cik čakli nebūtu stenda kur "testē" amotrizatorus nenoņemot no auto aizstāvji uz šāda veida neko vairāk par strādā/nestrādā pateikt nevar, pārāk daudz citu kustīgu un elastīgu daļu procesā piedalās...
Amortizācijas pakāpi jau var noteikt, var novērtēt cik tas auto šūpojas / nešūpojas / iešūpojas. Skaidrs, ka būs atšķirības atbraucot ar patukšiem baloniem, vai ar uz diskiem uztītu izolācijas lentu. Vismaz pa asīm būtu jāparādās vienādiem rādījumiem abās pusēs, ja viss ir kārtībā.
Offline
RSAWorkshop
04. Apr 2024, 20:25 #10862

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6096

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Amortizatoriem ir speciāls testa stends kur liek iekšā noņemtu amortizatoru un tad testē. Pie nepieciešamības arī taisa vaļā, remontē, regulē
Parastajiem veikalu sūdiem to darīt neatmaksājas, bet dārgākiem, piemēram EDC un līdzīgām tehnoloģijām vai arī tiem kur speciālais šķidrums maina blīvumu atkarībā no impulsa gan to darīt atmaksājas
Moš kaut kad nopirkšu tādu stendu....

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
GirtzB
04. Apr 2024, 20:28 #10863

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21933

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


04 Apr 2024, 20:17:06 @Mizx rakstīja:

04 Apr 2024, 19:57:10 @GirtzB rakstīja:

04 Apr 2024, 12:49:30 @Mizx rakstīja:

04 Apr 2024, 08:41:05 @atrabotka rakstīja:
Varbūt varat ieteikt, kur Rīgā aizbraukt pārbaudīt amīšu stāvokli uz stenda? Bez kaut kādām papildus ritošās pārbaudēm vai vēl ko - tikai amīšus.
Pirms daudziem gadiem es amortizatorus testēju Kurbada ielā (pie Satekles ielas CircleK), vismaz Googlā karājas uzraksts "Auto apkalpes centrs". Ar pakalpojumu biju apmierināts.

Lai cik čakli nebūtu stenda kur "testē" amotrizatorus nenoņemot no auto aizstāvji uz šāda veida neko vairāk par strādā/nestrādā pateikt nevar, pārāk daudz citu kustīgu un elastīgu daļu procesā piedalās...
Amortizācijas pakāpi jau var noteikt, var novērtēt cik tas auto šūpojas / nešūpojas / iešūpojas. Skaidrs, ka būs atšķirības atbraucot ar patukšiem baloniem, vai ar uz diskiem uztītu izolācijas lentu. Vismaz pa asīm būtu jāparādās vienādiem rādījumiem abās pusēs, ja viss ir kārtībā.

Nenoņemot no auto tu redzi visu kopā ar visām izdilušajām buksēm, ķīlējošiem šarnīriem, nogurušajām atsperēm un nevienādo spiedienu dažādu ražotāju riepās
T.i. tas stends pēc būtības parāda to pašu ko tu iesvārstot katru auto stūri atseviški pasaki uz aci

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 04 Apr 2024, 20:29:47 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Depijs
05. Apr 2024, 13:39 #10864

Kopš: 17. Sep 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 400

Braucu ar: LC120

Paturpināšu iesākto tēmu par motoru uzticamību. Pa lielam lēnām skatos citu auto ģimenei kaut ko budžetā līdz 8k, manuālis, benzīns. Iekrita acīs Jetta ar 1.4 TSI, kādi tie ir dzinēji uzticamības ziņā? Pa lielam man iedotie kritēriji nav baigi ierobežojoši. Nav svarīgs auto izmērs vai marka. Galvenais iekļaujas budžetā ir benzīns, manuālis, 4 durvis un spējīgs aizvilkt piekabi 2 reizes vasarā līdz Kolkas pusei. Tagad lasu ka manuāliem ar sajūgiem VW iet švaki. Vajag kaut ko maximāli uzticamu kas netaisa pārāk daudz problēmas. Dīzelis atkrīt dēļ tā ka ikdienā auto brauc mazus gabalus labi ja 5-10km salasas, negribas čakaru ar DPF, reģenerācijām un CSDD.

[ Šo ziņu laboja Depijs, 05 Apr 2024, 13:42:15 ]

Offline
Indo
05. Apr 2024, 14:59 #10865

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 4960

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati


05 Apr 2024, 13:39:46 @Depijs rakstīja:
Paturpināšu iesākto tēmu par motoru uzticamību. Pa lielam lēnām skatos citu auto ģimenei kaut ko budžetā līdz 8k, manuālis, benzīns. Iekrita acīs Jetta ar 1.4 TSI, kādi tie ir dzinēji uzticamības ziņā? Pa lielam man iedotie kritēriji nav baigi ierobežojoši. Nav svarīgs auto izmērs vai marka. Galvenais iekļaujas budžetā ir benzīns, manuālis, 4 durvis un spējīgs aizvilkt piekabi 2 reizes vasarā līdz Kolkas pusei. Tagad lasu ka manuāliem ar sajūgiem VW iet švaki. Vajag kaut ko maximāli uzticamu kas netaisa pārāk daudz problēmas. Dīzelis atkrīt dēļ tā ka ikdienā auto brauc mazus gabalus labi ja 5-10km salasas, negribas čakaru ar DPF, reģenerācijām un CSDD.


1.4TSI pa lielam viss ok. Reizi 70tkm vēlams nomainīt zobsiksnu ar spriegotājrullīšiem un sveces, 100-120tkm sāks tecēt antifrīzs - jāmaina sūknis. Un pat ar visu to, ka eļļa mainīta 1x20tkm, 250tkm tie dzinēji toč iet bez problēmām. Pagaidām lielāku nobraukumu mūsu autoparkā nav. DQ200 robotkārbām reizi pa reizei ir jāmaina sajūgs, bet tas arī baigi atkarīgs no braukšanas stila un pilsēta/ārpilsēta cikliem. Ar manuāliem vispār nekādu problēmu.

[ Šo ziņu laboja Indo, 05 Apr 2024, 17:14:11 ]

Offline
GirtzB
05. Apr 2024, 19:31 #10866

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21933

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Atklāti sakot ņemt ikdienas pārvietotāju ar manuāli mūsdienās ir mazohisms, modernie automāti un divsajūgu kārbas nodrošina daudz labāku dinamiku un mazāku degvielas patēriņu kā manuālis. Atstājiet manuāli entuziastu/weekend auto, daily tikai tomāts.

p.s. Pēc depija velmju saraksta ideālais auto ir octavia 1.4 TSI DSG...

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 05 Apr 2024, 19:32:30 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Indo
05. Apr 2024, 19:45 #10867

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 4960

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati

Es arī viennozīmīgi par DSG.

VW Golf '15-17'rūsē labi. Durvju rokturi, piekto durvju (wagon) lukturu vietas un durvis kā tādas. Apakšā nesošās sijas utt. Tur kaut kāds ražošanas kasjaks bijis. >17. ir daudz labāk.
Offline
Depijs
05. Apr 2024, 20:39 #10868

Kopš: 17. Sep 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 400

Braucu ar: LC120


05 Apr 2024, 19:31:30 @GirtzB rakstīja:
Atklāti sakot ņemt ikdienas pārvietotāju ar manuāli mūsdienās ir mazohisms, modernie automāti un divsajūgu kārbas nodrošina daudz labāku dinamiku un mazāku degvielas patēriņu kā manuālis. Atstājiet manuāli entuziastu/weekend auto, daily tikai tomāts.

p.s. Pēc depija velmju saraksta ideālais auto ir octavia 1.4 TSI DSG...


Cilvēkam ir 60 gadi un grūti ir pārliecināt pārsēsties uz automatu, lai gan daudz vienkāršāks. Manuālis ir must have. Octavia mazāka izvēle, bet labs variants

[ Šo ziņu laboja Depijs, 05 Apr 2024, 20:42:28 ]

Offline
GirtzB
06. Apr 2024, 11:08 #10869

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21933

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


05 Apr 2024, 20:39:17 @Depijs rakstīja:

05 Apr 2024, 19:31:30 @GirtzB rakstīja:
Atklāti sakot ņemt ikdienas pārvietotāju ar manuāli mūsdienās ir mazohisms, modernie automāti un divsajūgu kārbas nodrošina daudz labāku dinamiku un mazāku degvielas patēriņu kā manuālis. Atstājiet manuāli entuziastu/weekend auto, daily tikai tomāts.

p.s. Pēc depija velmju saraksta ideālais auto ir octavia 1.4 TSI DSG...


Cilvēkam ir 60 gadi un grūti ir pārliecināt pārsēsties uz automatu, lai gan daudz vienkāršāks. Manuālis ir must have. Octavia mazāka izvēle, bet labs variants

Nav jāpārliecina ir vienkārši jāpiesēdina pie stūres...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
HiJaCKeR
06. Apr 2024, 11:19 #10870

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4523

Braucu ar: BMW E90 330i


06 Apr 2024, 11:08:11 @GirtzB rakstīja:

05 Apr 2024, 20:39:17 @Depijs rakstīja:

05 Apr 2024, 19:31:30 @GirtzB rakstīja:
Atklāti sakot ņemt ikdienas pārvietotāju ar manuāli mūsdienās ir mazohisms, modernie automāti un divsajūgu kārbas nodrošina daudz labāku dinamiku un mazāku degvielas patēriņu kā manuālis. Atstājiet manuāli entuziastu/weekend auto, daily tikai tomāts.

p.s. Pēc depija velmju saraksta ideālais auto ir octavia 1.4 TSI DSG...


Cilvēkam ir 60 gadi un grūti ir pārliecināt pārsēsties uz automatu, lai gan daudz vienkāršāks. Manuālis ir must have. Octavia mazāka izvēle, bet labs variants

Nav jāpārliecina ir vienkārši jāpiesēdina pie stūres...

varbūt cilvēkam patīk pašam kontrolēt braukšanas procesu, var būt arī ne obligāti raķete.

tādu pazīstu. nopirka mazlietotu manuāli, jo jauniem vairs nebija. ko nākošo pirks hvz, laikam jau zirgu.

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 06 Apr 2024, 11:25:28 ]

Online
Kasics
06. Apr 2024, 18:11 #10871

Kopš: 19. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2473

Braucu ar: kuģi pa bruģi.

Via šie divi izplūdes gāzu spiediena devēji ir savstarpēji aizvietojami vai tomēr atšķiras ar kaut ko?
OEM abiem vienāds itkā- 13627789219



[ Šo ziņu laboja Kasics, 06 Apr 2024, 18:12:59 ]

Offline
Indo
06. Apr 2024, 18:28 #10872

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 4960

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati


06 Apr 2024, 11:19:53 @HiJaCKeR rakstīja:

tādu pazīstu. nopirka mazlietotu manuāli, jo jauniem vairs nebija. ko nākošo pirks hvz, laikam jau zirgu.


Ieliek "M" un štepselē uz nebēdu.
Offline
Mizx
06. Apr 2024, 18:39 #10873

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5769

Braucu ar:


06 Apr 2024, 18:28:55 @Indo rakstīja:

06 Apr 2024, 11:19:53 @HiJaCKeR rakstīja:

tādu pazīstu. nopirka mazlietotu manuāli, jo jauniem vairs nebija. ko nākošo pirks hvz, laikam jau zirgu.


Ieliek "M" un štepselē uz nebēdu.
Aha. Ir pieredzēts. Tā ir laba metode! Manuāļa fanam iedeva tādu. 2 nedēļas nobraukāja raustot kloķi, bet pēc tam atzina, ka automāts ir labāk un tā bija pēdējā reize, kad konkrētais cilvēks gados brauca manuālā režīmā. Pēc tam vairākus auto nomainīja un uz manuāļiem vairs neskatījās.
Offline
GirtzB
06. Apr 2024, 20:09 #10874

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21933

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

+daudz tieši tāda pata pieredze ar citiem "konservatīvajiem"
pēc aprakstītajām prasībām, tas auto tiks lietots vairāk kā "whitegood" t.i. ikdienas pēcpuses pārvietotājs, nevs svētdienas agro rītu izbraucieniem pa tukšiem ceļiem, attiecīgi DSG.

Es pat mūsdienās, ja auto nav vajadzīgs katru dienu un "pakalpojuma pārklājums" der izskatītu citybee/bolt un atmestu vispār ideju par "problēmas" iegādi.

p.s.
Lai manuālās kārbas paliek tiešā entuziastu auto ar precīzu un stingru "kulisi" nevis iz.... vecu VAG un ja vēl ar izstieptām trosēm tad vispār....

"raķetei" tieši ir divsajūgu kārbu/tomāts.
Manuālis ir tiem, kam patīk un tie auto vienmēr ir lēnāki par analogiem "automātiem"

Tādēļ manuāļu faniem ir visādi forši auto sākot ar NA Miatu un beidzot ar Gordon Murray Automotive T.50. Pa vidu mētājas dažādi GTi Golfi, RS Škodas, veci S8 un e38 6-gang(c) Sporcment u.c. brīnumumi visās "atruma" kategorijās un budžetos.

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 06 Apr 2024, 20:20:14 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Fandulis
06. Apr 2024, 20:21 #10875

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 12941

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Jā, starp citu, man viens pazīstamais, vecticībnieks, nopirka manuāli volvo džipu, viņam sūdīgi slēdzas ātrumi, pateica, ka kaut kādas troses izstaipījušās. Es ierēcu, teicu, ka viņam galvā troses izstaipījušās. Tur reāli ir troses?
Offline
GirtzB
06. Apr 2024, 20:23 #10876

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21933

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


06 Apr 2024, 20:21:10 @Fandulis rakstīja:
Jā, starp citu, man viens pazīstamais, vecticībnieks, nopirka manuāli volvo džipu, viņam sūdīgi slēdzas ātrumi, pateica, ka kaut kādas troses izstaipījušās. Es ierēcu, teicu, ka viņam galvā troses izstaipījušās. Tur reāli ir troses?

Vai nu sviras ar dilstošām buksēm vai troses. Torses biežak visdiem "šķērsmotora" auto, sviras vai kloķis pa taisno no kārbas tiem, kam motors/kārba gaereniski...

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 06 Apr 2024, 20:27:08 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Fandulis
06. Apr 2024, 20:27 #10877

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 12941

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Jomajo, tas gan pārsteigums, domāju, ka tikai sviras ir.

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 06 Apr 2024, 20:35:24 ]

Offline
andronss8
07. Apr 2024, 08:37 #10878

Kopš: 13. Feb 2009

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 477

Braucu ar: e39 530i

Jautājums spečukiem. Kāpēc ss.lv E70 pārsvarā visi cenšas atbrīvoties no m57 210kw sd motoriem? Mazāk no 173kw.Nodoklis +/- vienāds.
Offline
martins_usars
07. Apr 2024, 09:04 #10879

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 772

Braucu ar: kvēpu spēku

Kā nespeciālists pieļauju tāpēc, ka divas 20 gadus vecas turbīnas ir divas 20 gadus vecu turbīnu problēmas Jau viena turbīna sagādā galvassāpes, mēģinot pa lēto restaurēt vai knauzerēt, ar divām ir Un neiet tie auto tik ļoti labi, lai pistos ar neadekvātām uzturēšanas izmaksām. Tāpēc vecais labais M57 ar vienu turbo un brauc pa lēto - to es saprotu.
Offline
andronss8
07. Apr 2024, 09:33 #10880

Kopš: 13. Feb 2009

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 477

Braucu ar: e39 530i


07 Apr 2024, 09:04:15 @martins_usars rakstīja:
Kā nespeciālists pieļauju tāpēc, ka divas 20 gadus vecas turbīnas ir divas 20 gadus vecu turbīnu problēmas Jau viena turbīna sagādā galvassāpes, mēģinot pa lēto restaurēt vai knauzerēt, ar divām ir Un neiet tie auto tik ļoti labi, lai pistos ar neadekvātām uzturēšanas izmaksām. Tāpēc vecais labais M57 ar vienu turbo un brauc pa lēto - to es saprotu.

300€ vai tad ir kosmoss par jaunu turbo.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo