Online

Pašreiz BMWPower skatās 100 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
hhcc
15. Dec 2021, 18:19 #9461

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 57

Braucu ar:


15 Dec 2021, 18:07:00 @DM-101 rakstīja:

15 Dec 2021, 17:40:45 @hhcc rakstīja:

15 Dec 2021, 16:50:28 @DM-101 rakstīja:

15 Dec 2021, 16:39:40 @sys9291 rakstīja:

15 Dec 2021, 16:24:42 @hhcc rakstīja:

15 Dec 2021, 16:17:54 @DM-101 rakstīja:
kungi, par teemu - veeju un HESu MW.
juus neesiet redzeejushi fenomenu - propelleri reizeem negriezhas. Un apaksheejaa bjefaa uudnes straumiite ir preciizi 0.
nee?
Nu, moska veerts shim pieveerst uzmaniiibu


Par ūdeni runa bija tieši par Latviju - nu Daugavas HESi ir pats pamats ok, TEC1 un TEC2 kopējā jauda arī ir ap 1000MW un Daugava tiešām nevar visu laiku strādāt ar maksimālo jaudu, bet Daugavas HESiem LV ir liela loma, LV vispār spēj pati sev saražot ap 90% elektroenerģijas. Te gan atkal jautājums vai TEC1 un TEC2 saražotā ir uzskatāma par 100% LV, jo gāze tomēr tiek importēta

Pļaviņas uz max jaudu 40 min un ūdeņa nava...
Paradoksāli, bet Rīgas HES pamata peļņa NAV elektrības ražošana...


tieshi taa. taapeec rakstu - apguustam, kas ir baazes jaudas!

Uudnes NAV baazes jauda [pie mums]. Nav jeegas skaitiit MW, ja reaali uudens pietiek dazhiem/varbuut 10% no visa laika!

Tas pats ar veeju/sauli. Nav jeegas skaitiit GW, ja reaali tiek ''izstraadaati'' dazhi desmiti % labaakajaa gadiijumaa!

Un visbeidzot - mees savu elektriibu ''metam'' kopeejaa katlaa! Mees NEDRIIKSTAM to ''daliit'' savejiem jo ''pa leeto''.
Nee, mees metam kopeejaa katlaa, tad BIRZHAA visi to/elektriibu peerk.
Vieniigais labums: PELNJA nonaak ''atpakalj'', mees to/pelnju varam izmantot subsidejot mazturiigos, utjpr.


Latvijā HES pārliecinoši saražo visvairāk elektrības.

piemēram, pagājuājā gadā:

Daugavas HESi saražoja: 2 528 GWh
TEC1 + TEC2 saražoja: 1 475 GWh

pārējo pats saproti, ka nav vērts uzskaitīt. Līdz ar to rdzi, ka trīs Daugavas HESi saražo vairāk nekā TEC1 un TEC2


ok, mans aicinaajums apguut,kas ir baazes jaudas, palika huj gaisaa karaajoties.

Tev nav nojausma, kaapeec konkreetos briizhos veel pavisam nesen elektriiba kaadu stundu maksaaja preciizi 0?
Taapec, ka ir briizhi, kad ir elektriibas paarpalikums [ir veeji, vai ir saule kaut kur dienvidos, bet ir nakts virs EU vidusdaljas, piemeeram].
Ar uudeni veel ir bisku labaak - to bisku var kaut pa stundaam varieet [ja ir uudens kraatuvees], paardodot birzhaa par izdeviigiem cipariem.
Ar veeju un sauli ir veel suudiigaak - taa ir tad, kad ir. Un nav tad, kad nav.
TEC, AES, savukaart, ir BAAZES/pamatjaudu radiitaaji. Ties razho garanteeto energjiju.
Baazes jaudaam ir jaabuut konkretam % no kopeejaas. Un NEVAR tupa rekjinaat saules/veeja/uudens piikja jaudu kaa ''a mums pietiks''.


es rakstīju faktiski saražot elektroenerģiju 2020 gadā, tie ir visiem pieejami fakti. Tā nav nekāda tupa rēķinātā pīķa jauda, bet vēlreiz atkārtoju - reāli saražotā.

un jā, HESam lielākais plus ir tieši tāds, ka to var izslēgt un ieslēgt, kad vajag un pa naktīm mierīgi krāt ūdeni. HES nozīmi lieliski rakstoto tas, ka, piemēram, pirms 2 gadiem bija turbīnu apkope un tajā laikā cenas bija skaisti pacēlušas, ks ir nerakstūrīgi tam laikam, apkope beidzās - cenas normalizējās.

AES to izdarīt nevar - regulēt cik ražo, tādēļ Lietuviešiem bija foršs risinājums - kačāt augšā ūdeni pa naktīm, lai pēc tam to izmantotu elktrības ražošanai, tas der

[ Šo ziņu laboja hhcc, 15 Dec 2021, 18:20:53 ]

Offline
hhcc
15. Dec 2021, 18:32 #9462

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 57

Braucu ar:

Protams, jo Tu zini kā ir patiesībā, neks, ka oficiālie valstī saražotās elektroenerģijas dati lieicna par pretējo

atkārtošanai iemetīšu datus par 2020 gadu:

Daugavas HESi saražoja: 2 528 GWh
TEC1 + TEC2 saražoja: 1 475 GWh

bet protams, HESi LV nekam neder un neko nendorošina.. nu nekas, ka LV pati arī sev spēj saražot 90% elektroenerģijas, bet arī tas neko nenozīmē!

jāatzīst - Tu zini labāk

Offline
hhcc
15. Dec 2021, 18:51 #9463

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 57

Braucu ar:

reāli LV kādus 9 mēnešus iekšēji visu saražo, HES un TEC pabalsta, kad tas nav. kad hesā nav ūdens, tieši tad arī nepietiek visam, bet tas ir joprojām tajā laikā, kad elektrība biržā ir vislētākā, tādēļ vienalga.

bet ok, šī tēma izsmelta. viss. dati runā paši par sevi, katrs tos var interpetēt pa savam, bet skaitļi ir skaitļi
Offline
uldens1
15. Dec 2021, 18:56 #9464

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15744

Braucu ar:


15 Dec 2021, 18:35:51 @DM-101 rakstīja:


mums pusgadu HES nesarazho praktiski neko

kur šo rāvi??
Offline
hhcc
15. Dec 2021, 18:59 #9465

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 57

Braucu ar:


15 Dec 2021, 18:56:39 @uldens1 rakstīja:

15 Dec 2021, 18:35:51 @DM-101 rakstīja:


mums pusgadu HES nesarazho praktiski neko

kur šo rāvi??


jau minēju - skaitļi saka vienu, viņš ko citu.. viņam taisnība un viss te nav variantu
Offline
siladnad
15. Dec 2021, 19:47 #9466

Kopš: 16. May 2020

Ziņojumi: 16

Braucu ar:


12 Dec 2021, 23:21:43 @DM-101 rakstīja:
varu pastaastiit par savu shodienas pieredzi ar ICE auto. Nu, EV fani var saliidzinaat.

N53B30 jaudiigaakaa versija.
Marsruts: Spils - Saldus - Ezere - Kalni - Vainjode - Priekule - Saldus - Spils. Kopaa kaadi 550km.
Vietaam kaarpishanaas pa netiiriitiem celjiem, granteni ieskaitot.
Pa shoseju braukshana pluusmaa 90..100km/h.
Chunchinaashanaas pa apdziivotaam vietaam.

Videejais pateerinjsh: 5.5/100
Ar pilnu baaku [60 l] shaadi var nomaukt reaalus 1100km.
Atpakaljceljaa vienmeeriigi braucot 90..95km/h videejais nokrita zem 5.0/100 [DME ierubiija Eco modi], shaadi BC raadiija range ap 1300km.
Uzpildei [-3..100%] atveeleetas ap 3 minuuteem.
Salonaa uzstaadiiti 19.5oC, par to vispaar nedomaaju. Seedeklju, logu apsilde - gaumes jautaajums. Naglukastei papildus svars: skanjas/vibroizolaacija + skanjas lorinji.
Lai EV buutu liidzveertiigi, bateriju kapacitaate jaapalielina 5..10 reizes, uzlaades aatrums reizes 30+. Kaa saprotam, tas vnk nav reaali.

Šis jau sitiens zem jostas vietas, vai kādreiz vispār būs kāds motors kas spēs pietuvoties n53 jaudīgākajai versijai.
Offline
amons
15. Dec 2021, 21:17 #9467

Kopš: 14. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 842

Braucu ar: 325


15 Dec 2021, 20:37:56 @koderis rakstīja:
Mans jautājums bija par DTC atslēgšanu no gala lietotāja viedokļa. T.i. gluži kā E39 laikos patur DTC pogu ilgāk un var šķifovaķ grāvī gluži kā ar E39 padsmit gadus atpakaļ Kaspiča izpratnē pilnībā atslēgt DTC ir izdarīt to tā, ka BMW un divi priesteri apliecina, ka auto no DTC vairs nav ne smakas. Tās ir divas dažādas lietas. Lai nosistos pietiek paturēt pogu, lai nosistos tieši toā pat, bet ar BMW AG sertifikātu, ka DTC bija pavisam off, ir jāveic reverse engineering visai tai monstorzajai sistēmai, tur Kasparam ir pilnīga taisnība.

Šito lieliski varēja just kad no E36 kuram pat primitīvas dsc bija norauts, abs nestrādāja un bija pilnīgs kartings, pārsēdos uz E46. Tāpat paturot to DSC pogu arī 5 sec. Jā autiņš atļauj likt šķērsām, bet tāpat var just, ka tas tomēr ierobežo griezi un piekoriģē arī atļauto sānslīdi kautkādā līmenī. Ar E90 tas viss ir vēl vairāk ( laigan netik izteikti jūtams). Tāpat elektroniski bloķējošo diffu nodrošina tas pats DTC un to tu ar pogas turēšanu nevari atslēgt.
Vienkārši daudziem liekas ka ir baigie drifta dievi, paturot pogu un metot šķērsām, laigan patiesībā tur jorpojām autiņu piekontrolē visa DTC sistēma, kas atļauj nosacīti kontrolētu sānslīdi ( nevis nekontrolētu ). Lai saprastu un justu kas ir kas, jāpiesēžās pie kāda veca ''kartinga''.
Offline
Kaross
15. Dec 2021, 21:21 #9468

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


15 Dec 2021, 19:15:43 @DM-101 rakstīja:
Es to zinu jau peedeejos 20 gadus.


ko TU TE DIRS!? Šizik.
Vienā postā raksti, ka nav iespējams. te atkal to zini pēdējos 20 gadus. Tvaika ielā palīdz atgriezties pagātnē un mainīt notikumus?

Ielikšu vēlreiz:



05 Dec 2021, 21:34:37 @koderis rakstīja:
Vai F-kas X3 DTC var atslēgt pilnībā? Tā, ka mājās vīrs sastāsta, ka tas traucē braukt un pie straujiem manevriem jāslēdz ārā, lai var gāzīti uzdot vai pa bremzi uzsist un vadāmā sānslīdē izbraukt starp lohiem, mudakiem un terpilām Iespējams džuse atslēdza DTC un deva čībā


Visa šī diskusija sākās ar šo jautājumu par X3, kurš nokrešojās.

Tālāk indivīds ar ārpasaules doktora grādu:


05 Dec 2021, 21:41:30 @DM-101 rakstīja:

05 Dec 2021, 21:34:37 @koderis rakstīja:
Vai F-kas X3 DTC var atslēgt pilnībā? Tā, ka mājās vīrs sastāsta, ka tas traucē braukt un pie straujiem manevriem jāslēdz ārā, lai var gāzīti uzdot vai pa bremzi uzsist un vadāmā sānslīdē izbraukt starp lohiem, mudakiem un terpilām Iespējams džuse atslēdza DTC un deva čībā


cik zinu, nee. nu kuda, tupie kapitaalisti tak tad sistos nost kaa mushas!
Iedomaajies, DE baanji ziemaa tur arii meedz snigt reizeem.


Nē, Tu nezini ne sūda un tas pierāda to, ka tu nejēdz vadīt auto kritiskās situācijās, kā ši X3 vadītāja.

Un te nu sākās atkal šizofrēniskie murgi par loggeriem trasē, par to, ka mēs neko nesajēdzam. Neviens nezina, kas tur un kā tiek atslēgts. Miljons rindas, trīsdesmit bloki, iedomu fūres u.t.t.

Kaspič, TU pilnīgi STULBS ESI?!

Ja es paturu to pogu 8 sek. un varu ar savu garlaicīgo F11 automātu slāvu apli uz 70km/h izdriftēt 2x, tad viss ir skaidrs. Tu esi TOTĀLS LOHS, kurš NEJĒDZ braukt, bet māca citus.

Tur nav vajadzīgs loggeris. Tur ir vajadzīgs tikai un vienīgi Tvaika ielas aptiprinājums.



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Deivid
15. Dec 2021, 21:35 #9469

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40582

Braucu ar: E46 M3 / C5X


15 Dec 2021, 21:17:08 @amons rakstīja:
Šito lieliski varēja just kad no E36 kuram pat primitīvas dsc bija norauts, abs nestrādāja un bija pilnīgs kartings, pārsēdos uz E46. Tāpat paturot to DSC pogu arī 5 sec. Jā autiņš atļauj likt šķērsām, bet tāpat var just, ka tas tomēr ierobežo griezi un piekoriģē arī atļauto sānslīdi kautkādā līmenī. Ar E90 tas viss ir vēl vairāk ( laigan netik izteikti jūtams).


Šim īsti negribu ticēt, pilnība izslēgts ASC/DSC vismaz tevis minētajiem 3er ir pilnībā izslēgts kad paturi - nekur nejaucas. Vari rakt bedri līdz beidzas degviela. E36 vienkārši tu brauc ar konzervu bunžu un citas sajūtas

Kas tas par algoritmu kurš tev nemanot ar sliktām riepām ļauj piektajā iet škērsām vai taisīt 360

To ka tev piebremzē ratus vai noņem jaudu nevar nejust.
Offline
hhcc
15. Dec 2021, 21:41 #9470

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 57

Braucu ar:


15 Dec 2021, 19:34:14 @DM-101 rakstīja:
[IMG]
[/IMG]

Bildee - tipveida pateerinja liikne pa h.
un te mees redzam probleemu ar saules paneljiem.
Tie razho spani tad, kad ''nevajag''!


ha ha haa

ģēnijs - pirmkārt, mēs runājam par HESiem, kurus naktī vari apturēt un uzkrāt ūdeni, lai ražotu, kad vajag.

otrkārt - protams - ka Tu izvēlējies mājsaimniecību patēriņu, nevis vispārīgu elektrība patēriņu

lūdzu, rītdienas elektrības cenas. patiekšu priekšā - jo pieprasītākā elektroenerģija, jo augstāka cena un mēs ļoti labi redzam, ka arī pa dienu tā ir vajadzīga beidz stumt to, ko Tu stum.



kā jau teicu - skaitļi nemelo

tās ir rītdienas biržas cenas pa stundām.

[ Šo ziņu laboja hhcc, 15 Dec 2021, 21:42:28 ]

Offline
hhcc
15. Dec 2021, 21:46 #9471

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 57

Braucu ar:

zināju, kad nav ko teikt, paštaisnums un lepnums neļauj atzīt, ka tomēr kaut ko neizni, tad atliek uzdirst ej izglītījos vai runā tomēr par bmw
Offline
sys9291
15. Dec 2021, 21:52 #9472

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


15 Dec 2021, 21:46:37 @hhcc rakstīja:
zināju, kad nav ko teikt, paštaisnums un lepnums neļauj atzīt, ka tomēr kaut ko neizni, tad atliek uzdirst ej izglītījos vai runā tomēr par bmw

Viss ko tu rakstīji iepriekš atbilst realitātei, tikai ar mazu niansi - HES, gan Rīgas, gan Pļaviņas izpilda arī citu funkciju, proti reaktīvās jaudas kompensāciju un to veicot nopelna vairāk nekā uz ražošanu, ko parasti dara tad, kad neražo elektrību (naktīs un kad ir ūdens trūkums). Pie kam Rīgas hes nemaz nevar palaist visus 6 agregātus vienlaicīgi (viens gan pašreiz ir rekonstrukcijā, bet tas nemaina lietas būtību)
Offline
Dii
15. Dec 2021, 22:04 #9473

Kopš: 19. Feb 2015

Ziņojumi: 201

Braucu ar: e91

Kasēnam pohodu neapnīk melot par pilnīgi visu

Skarbi ir dzīvot Salaspils bloķenē - elektromagnētiskais lauks un pastāvīgs stress no hesa, noplūšanas un visu sapņu riski 24/7, bijušais Salaspils kodolreaktors, tāpat savi iztēles stresi un viegla iedomu radiācija, Paņevežas apļi, fūres, dīzeļu ekonomija, benzīna cena...


Offline
hhcc
15. Dec 2021, 22:05 #9474

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 57

Braucu ar:


15 Dec 2021, 22:04:01 @Dii rakstīja:
Kasēnam pohodu neapnīk melot par pilnīgi visu

Skarbi ir dzīvot Salaspils bloķenē - elektromagnētiskais lauks un pastāvīgs stress no hesa, noplūšanas un visu sapņu riski 24/7, bijušais Salaspils kodolreaktors, tāpat savi iztēles stresi un viegla iedomu radiācija, Paņevežas apļi, fūres, dīzeļu ekonomija, benzīna cena...





njā, laikām tādēļ vajadzētu saprast un piedot viņam
Offline
Kaross
15. Dec 2021, 22:08 #9475

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Patīkami, ka tāds deģenerāts ir iesprostots vienā topika un nevar savus melus izplatīt tālāk. Vienmēr zini, kur ienākt un palasīt kādi jauni murgi būs izdomāti. Un uzzināt to cik maz cilvēki saprot no viņa iedomu pasaules.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Deivid
15. Dec 2021, 22:09 #9476

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40582

Braucu ar: E46 M3 / C5X


15 Dec 2021, 21:46:26 @DM-101 rakstīja:
Tak saprotam, ka ir ntaas paaudzes. Ir ntaas komplektaacijas un konfiguracijas.
Un visbeidzot - tas, ka tev neierobezho pie absoluutaa aatruma 40km/h, nenoziimee, ka neirobezho pie aatruma 140km/h va kaados citos apstaakljos.
Es iemetu DTC aprakstu, huj kaads palasiija. Nu, tad par ko mees te diskuteejam? Par ko?


Lasīju, bet maz jaunumus uzzināju.

Esmu pilnīgi drošs ka vismaz e36/e46/e9x sērijas auto ar pilnībā izslēgtu DSC ļauj darīt ko vien tu vēlies. Palabo kļūdas, nestrīdos, tikai runāju par to ko pats/čomi ar tām lamatām ir darījuši.

Vai šajā video DSC kaut kur ņēma dalību un palīdzēja griezt saules vai 360? https://www.delfi.lv/auto/celu-reportieris/vide...as.d?id=50754863

Ja palīdzēja - jāsaka wow, normāls AI



Offline
hhcc
15. Dec 2021, 22:14 #9477

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 57

Braucu ar:


15 Dec 2021, 22:08:22 @DM-101 rakstīja:
Kaads var paarbaudiit mana PC kalkulatora spejas, bet:

HESu kopeejaa jauda ap 1.6GW
Gadaa sarazhoja ap 2.5TW
Teoreetiskaa jauda: 14TW

Man sanaak noslodze ap 19%
Tas arii viss, kas jaazina par muusu HES speeju gjenereet, uzglabat, nodroshinaat baazes jaudas n shit.

Protams, luugums labot, ja nemaaku matemaatiku.
Bet, ja maaku - meegjinam ko saprast vai kaut mutiites pieveert.


ļoti labi, beidzot rēķini, tad nu paturpini pastāsti, kas Latvijā ir tas pamats?

kāds ir TEC1 un TEC2 saražojums un noslodze? kopējā jauda ir ap 1000mw

paturpini iesākto
Offline
Dii
15. Dec 2021, 22:16 #9478

Kopš: 19. Feb 2015

Ziņojumi: 201

Braucu ar: e91

Jū!

Kāsi! Paprovē atbildēt uz kādu no vecajiem jautājumiem pirms tēlo vecajam Einšteinam puiku!


1. Kurš M57 dīzelis nav DI?

2. Kāpēc 523i uzstādīta sūdkārba, bet 530i kārtīga ātrumkārba?

3. Kā dilst katalizators?

4. Pēc kā mēra nolietojumu DPF?

5. Kāda ir atšķirība dīzeļdegvielai no benzīna?

Atbildēsi uz šiem, varbūt būs nākamie.
Offline
968-jk
15. Dec 2021, 22:20 #9479

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13473

Braucu ar: 30niekiem

@cufiks atgriezies?
Offline
Kaross
15. Dec 2021, 22:27 #9480

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Es kāds 325 reizes jau to esmu atbildējis. Spītīgi negribi pieņemt vai ignorē manus postus?
Fxx visiem sērijas auto paturot DTC pilnībā atslēdzas pretspolēšana, pretslīdēšana. Esmu to pārbaudījis gan uz 100km/h, gan arī uz 140km/h uz ledus. Varu arī nofilmēt.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4