Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 117 viesi un 25 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
amons
04. Dec 2021, 15:44 #9281

Kopš: 14. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 841

Braucu ar: 325

Viss jau forši, bet vai ir kaut kāds apstiprinājums tam, ka tam Xi vispār normālā darba kārtībā bija ABS, DTC sistēma, priekšējā piedziņa normāli slēdzās klāt utt?

[ Šo ziņu laboja amons, 04 Dec 2021, 15:45:20 ]

Offline
uldens1
04. Dec 2021, 15:54 #9282

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15719

Braucu ar:


04 Dec 2021, 15:44:59 @amons rakstīja:
Viss jau forši, bet vai ir kaut kāds apstiprinājums tam, ka tam Xi vispār normālā darba kārtībā bija ABS, DTC sistēma, priekšējā piedziņa normāli slēdzās klāt utt?

protams ka to neviens nezina te,varbūt strādāja,varbūt ne
Online
GirtzB
04. Dec 2021, 18:02 #9283

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21917

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


04 Dec 2021, 13:33:33 @DM-101 rakstīja:
Par sadursmeem - jo lenkjis tuvaak 0, jo suudiigaak. prasta fizika. Attieciigi - ja graavis buutiski palielina lenkji - tas ir pareizs vairnats.

Es pieņemu, ka tu runā par leņķi starp galvenajiem kustības vektoriem t.i. "0" ir paralēli un pretējos virzienos. Un no tāda viedkoļa viss ir pareizi.
Bet...
Nevajag aizmirst, ka auto ir galīgu izmēru ķermenis ar sānu un priekšas plaknēm, un leņķis starp plaknēm ir būstisks veiksmīgam iznākumam.
T.i. Leņķa, kas nav 90 dēļ daudz būtiskāk samazinās saskares laukums un būtiski vairāk trieciena enerģijas uzņem vienas puses stirpības elementi attiecīgi sekas trieciena pusē būtīski sliktākas.

Ja auto ir tikai vadītājs tad protams recepte strādā jo cietusī puse šādā situācijā būs "tukša".
Ne velti smagākie "crash" testi ir tieši small offset."

Cik pēc video var noparst Volvo smuki taisni trāpīja xam pa motortelpu, kas ir mīsktākā iespējamā vieta. Attiecīgi no volvo puses ir labākais iespējamais rezultāts.

Tas viss izksatās kaut kā šādi, cik pēc video var noprast.


T.i. leņķis starp kustības vektoriem ir "plats" kamēr sadursmes plaknes ir tuvu perpendikulāras.

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 04 Dec 2021, 18:02:49 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
uldens1
04. Dec 2021, 19:36 #9284

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15719

Braucu ar:


04 Dec 2021, 19:11:55 @DM-101 rakstīja:
btw, volgista video skaidri redzams, ka vinjsh atmetaas jau briidii, kad X veel tikai blakus apdzenamajam

Luuk, scenaarijs bisku mainaas, ne?

Nu tur baigi neko daudz nevarēja glābties tajā situācijā,šos brīžus īsti paredzēt arī nav iespējams
Online
kaprons
04. Dec 2021, 20:01 #9285

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5247

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...


04 Dec 2021, 19:11:55 @DM-101 rakstīja:
btw, volgista video skaidri redzams, ka vinjsh atmetaas jau briidii, kad X veel tikai blakus apdzenamajam

Luuk, scenaarijs bisku mainaas, ne?



Vai tas nozīmē, ka Volvo visu izdarīja pareizi?

Un vai tas nozīmē arī, ka @sn parakstā auto marka tiks nomainīta atbilstoši FAKTIEM ?
Offline
diesel
04. Dec 2021, 22:57 #9286

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6135

Braucu ar: JG 9


04 Dec 2021, 19:11:55 @DM-101 rakstīja:
btw, volgista video skaidri redzams, ka vinjsh atmetaas jau briidii, kad X veel tikai blakus apdzenamajam

Luuk, scenaarijs bisku mainaas, ne?



Paskaties vēlreiz, Volvo faktiski sāk dzēsties kad x apdzenamo jau ir apdzinis, un peld tālāk jau uz Volvo. Savukārt X uzsākot jau apdzišanas momentu, jau izlienot no savas joslas, jau sāka peldēt. A likties īpaši vairs nebija kur
Offline
kaprons
05. Dec 2021, 00:10 #9287

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5247

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...

JA TĀ, tad tur arī blakus apdzenamajam drostaliņai vajadzēja sākt dzēsties distance bija lielāka. Nejau spītīgi turpināt iesākto manevru
P.S. Vai šis nedemonstrē, ka, pērkot blondīnēm parketniekus ar augstu smaguma centru, ar domu, ka būs drošāk, patiesībā tā ir grūtāk savācama miskaste par vidēju/liela izmēra sedanu vai kūti
Offline
m8archa
05. Dec 2021, 00:14 #9288

Kopš: 28. Dec 2009

Ziņojumi: 1015

Braucu ar: Zirdzinnu


05 Dec 2021, 00:10:02 @kaprons rakstīja:
JA TĀ, tad tur arī blakus apdzenamajam drostaliņai vajadzēja sākt dzēsties distance bija lielāka. Nejau spītīgi turpināt iesākto manevru
P.S. Vai šis nedemonstrē, ka, pērkot blondīnēm parketniekus ar augstu smaguma centru, ar domu, ka būs drošāk, patiesībā tā ir grūtāk savācama miskaste par vidēju/liela izmēra sedanu vai kūti


Kā jau viens minēja, tad tādiem ieslēdzas aļņa princips, un - neskatoties ne uz ko - ies līz galam.

Offline
kexxx
05. Dec 2021, 09:43 #9289

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11503

Braucu ar:


04 Dec 2021, 18:02:02 @GirtzB rakstīja:

04 Dec 2021, 13:33:33 @DM-101 rakstīja:
Par sadursmeem - jo lenkjis tuvaak 0, jo suudiigaak. prasta fizika. Attieciigi - ja graavis buutiski palielina lenkji - tas ir pareizs vairnats.

Es pieņemu, ka tu runā par leņķi starp galvenajiem kustības vektoriem t.i. "0" ir paralēli un pretējos virzienos. Un no tāda viedkoļa viss ir pareizi.
Bet...
Nevajag aizmirst, ka auto ir galīgu izmēru ķermenis ar sānu un priekšas plaknēm, un leņķis starp plaknēm ir būstisks veiksmīgam iznākumam.
T.i. Leņķa, kas nav 90 dēļ daudz būtiskāk samazinās saskares laukums un būtiski vairāk trieciena enerģijas uzņem vienas puses stirpības elementi attiecīgi sekas trieciena pusē būtīski sliktākas.

Ja auto ir tikai vadītājs tad protams recepte strādā jo cietusī puse šādā situācijā būs "tukša".
Ne velti smagākie "crash" testi ir tieši small offset."

Cik pēc video var noparst Volvo smuki taisni trāpīja xam pa motortelpu, kas ir mīsktākā iespējamā vieta. Attiecīgi no volvo puses ir labākais iespējamais rezultāts.

Tas viss izksatās kaut kā šādi, cik pēc video var noprast.


T.i. leņķis starp kustības vektoriem ir "plats" kamēr sadursmes plaknes ir tuvu perpendikulāras.


Kāpēc bildē divi BMW? Melnajam pa vidu vajadzēja būt Volgo zīmītei
Online
GirtzB
05. Dec 2021, 10:07 #9290

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21917

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Sēdies 2.
Paskaties vēlreiz

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
kexxx
05. Dec 2021, 10:10 #9291

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11503

Braucu ar:


05 Dec 2021, 10:07:54 @GirtzB rakstīja:
Sēdies 2.
Paskaties vēlreiz


Laikam nesaprati joku
Online
Deivid
05. Dec 2021, 19:37 #9292

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40542

Braucu ar: M3 / C5X

Gribētos redzēt tā X'a riepas. Ne tikai protektoru, bet arī ražošanas gadu. DSC pat 20 gadus vecā BMW ir ar kārtu pārāks par konkurentu stabilitātes sistēmām mūsdienās.
Offline
user
05. Dec 2021, 19:39 #9293

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 12960

Braucu ar:


05 Dec 2021, 19:37:12 @Deivid rakstīja:
Gribētos redzēt tā X'a riepas. Ne tikai protektoru, bet arī ražošanas gadu. DSC pat 20 gadus vecā BMW ir ar kārtu pārāks par konkurentu stabilitātes sistēmām mūsdienās.


ja vecne negriež stūri ceļa virzienā, tad tas dsc tikai par sliktu nāk
Offline
user
05. Dec 2021, 19:52 #9294

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 12960

Braucu ar:


05 Dec 2021, 19:48:45 @DM-101 rakstīja:

05 Dec 2021, 19:39:12 @user rakstīja:

05 Dec 2021, 19:37:12 @Deivid rakstīja:
Gribētos redzēt tā X'a riepas. Ne tikai protektoru, bet arī ražošanas gadu. DSC pat 20 gadus vecā BMW ir ar kārtu pārāks par konkurentu stabilitātes sistēmām mūsdienās.


ja vecne negriež stūri ceļa virzienā, tad tas dsc tikai par sliktu nāk


klau, nu beidz dziit suudu! paskaties video. Ja par sarezgjitu, marsh uz antivaxeru topiku!


pasaki, ko normālu, ja spēj!

ar dsc ir jāsaprot ko darīt - ja rati skatīsies uz grāvi, arī auto ies uz grāvi. liekas, ka Tev pašam vajadzētu uz trasi aizbraukt vai pa ielām paslidināties, lai ko saprastu.

dsc ideja ir tā, ka daŗis visu, lai auto mauktu tur, kur "skatās riteņi"
Offline
Deivid
05. Dec 2021, 19:56 #9295

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40542

Braucu ar: M3 / C5X


05 Dec 2021, 19:47:38 @DM-101 rakstīja:
es shodien speciaali dumjaak [pa]uzvedos, lai pachekotu, vai taadu sviestu DTC pieljauj.
Nesanaaca.


Tieši tā, es ar esmu mēģinājis sistēmu "uzkārt" , nekad nav izdevies. Darbojas preventīvi. Protams, nekas nav 100%, bet video redzētais izskatās gana jocīgi.

Vairums citu ražotāju pretizslīdes darbojas e36 ASC līmenī un pat tam ir vairākas revīzijas, tāpat kā DSC
Offline
uldens1
05. Dec 2021, 20:01 #9296

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15719

Braucu ar:

iepis sniega putrā,sākas akvaplanēšana,dsc efekts tuvu nullei
Online
sys9291
05. Dec 2021, 20:07 #9297

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5170

Braucu ar: F20 R1200RT


05 Dec 2021, 19:52:14 @user rakstīja:

05 Dec 2021, 19:48:45 @DM-101 rakstīja:

05 Dec 2021, 19:39:12 @user rakstīja:

05 Dec 2021, 19:37:12 @Deivid rakstīja:
Gribētos redzēt tā X'a riepas. Ne tikai protektoru, bet arī ražošanas gadu. DSC pat 20 gadus vecā BMW ir ar kārtu pārāks par konkurentu stabilitātes sistēmām mūsdienās.


ja vecne negriež stūri ceļa virzienā, tad tas dsc tikai par sliktu nāk


klau, nu beidz dziit suudu! paskaties video. Ja par sarezgjitu, marsh uz antivaxeru topiku!


pasaki, ko normālu, ja spēj!

ar dsc ir jāsaprot ko darīt - ja rati skatīsies uz grāvi, arī auto ies uz grāvi. liekas, ka Tev pašam vajadzētu uz trasi aizbraukt vai pa ielām paslidināties, lai ko saprastu.

dsc ideja ir tā, ka daŗis visu, lai auto mauktu tur, kur "skatās riteņi"

Tā būtu jābūt, bet iekš video redzams, ka kreisās puses riteņi ir sniega šļurā, a labie špūrē, kur visdrīzāk bija ledus, bremzes labajā pusē dēļ tā neefektīvas bet kreisā bremzējas šļurā - vēl pilota apjukums (riteņi tikai nedaudz izgriezti pa labi un noteikti bremzes to metal) un rezultāts...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 05 Dec 2021, 20:08:58 ]

Offline
Deivid
05. Dec 2021, 20:29 #9298

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40542

Braucu ar: M3 / C5X


05 Dec 2021, 20:07:07 @sys9291 rakstīja:
un noteikti bremzes to metal


+
Offline
Deivid
05. Dec 2021, 20:38 #9299

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40542

Braucu ar: M3 / C5X

To nezināju, pieņēmu ka brīdi kad centies iztumt pedāli ārpus korpusa viņš tomēr apies pārējo un tik ABS paliks. Par laimi neesmu tādā situācijā nokļuvis.

Īsāk sakot, bez info par riepām tāda tukša zīlēšana vien sanāk
Offline
sys9291
05. Dec 2021, 20:38 #9300

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5170

Braucu ar: F20 R1200RT


05 Dec 2021, 20:29:49 @DM-101 rakstīja:

05 Dec 2021, 20:07:07 @sys9291 rakstīja:

05 Dec 2021, 19:52:14 @user rakstīja:

05 Dec 2021, 19:48:45 @DM-101 rakstīja:

05 Dec 2021, 19:39:12 @user rakstīja:

05 Dec 2021, 19:37:12 @Deivid rakstīja:
Gribētos redzēt tā X'a riepas. Ne tikai protektoru, bet arī ražošanas gadu. DSC pat 20 gadus vecā BMW ir ar kārtu pārāks par konkurentu stabilitātes sistēmām mūsdienās.


ja vecne negriež stūri ceļa virzienā, tad tas dsc tikai par sliktu nāk


klau, nu beidz dziit suudu! paskaties video. Ja par sarezgjitu, marsh uz antivaxeru topiku!


pasaki, ko normālu, ja spēj!

ar dsc ir jāsaprot ko darīt - ja rati skatīsies uz grāvi, arī auto ies uz grāvi. liekas, ka Tev pašam vajadzētu uz trasi aizbraukt vai pa ielām paslidināties, lai ko saprastu.

dsc ideja ir tā, ka daŗis visu, lai auto mauktu tur, kur "skatās riteņi"

Tā būtu jābūt, bet iekš video redzams, ka kreisās puses riteņi ir sniega šļurā, a labie špūrē, kur visdrīzāk bija ledus, bremzes labajā pusē dēļ tā neefektīvas bet kreisā bremzējas šļurā - vēl pilota apjukums (riteņi tikai nedaudz izgriezti pa labi un noteikti bremzes to metal) un rezultāts...


nu, bet te deretu apguut, kaa DTC korigjee kursu!

TIESHI SHAADIEM gadijumiem, kad mashiinas kurss neatbilst klienta veelmeem, ir izgudrots un ieviests DTC. Nevis DSC, nevis ABS, bet tieshi DTC.

DTC uzdevums bija un ir - nodroshinaat pareizu [kursa atjaunoshanai] bremzheeshanas [ne bremzhu speeka] sadaliijumu pa ritenjiem individuaali, lai saglabaatu mashiinas kursu! Un pofig, bremzes liidz galam vai liidz pusiitei!


uzdevums ta uzdevums, bet fiziku neviens nav atcēlis ja labās puses ratus nevar nobremzēt, a kreisās bremzējas paši (uzskati, ka bremzes šī iemesla dēļ neiek aktivizētas nemaz) - tad ne DTC, ne DSC ne arī kas cits nelīdzēs.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4