Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 116 viesi un 24 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
Amphiney
04. Dec 2021, 10:58 #9261

Kopš: 04. Apr 2014

Ziņojumi: 948

Braucu ar: F11


04 Dec 2021, 10:54:01 @koderis rakstīja:

04 Dec 2021, 10:49:04 @crime rakstīja:

04 Dec 2021, 10:35:41 @koderis rakstīja:
sieviete pie stūres, nāve aiz stūra bet tik un tā, tas taču ir X3, premium segmenta SUViņš, kurš ir drošs un premiumīgs Vaina noteikti ir ceļu apsaimiekotājos, Volvo, kurš nelaikā pretī brauca utt utjp. Mentālās ģimnastikas olimpiāde ir atklāta

nu to ka vecene ir vainīga, tas tāpat bija skaidrs, tikai lolvists iespējams būtu paglābis savu ādu un naglu kasti, ja būtu kaut mazliet atmeties, kad redzēja to aitu dzenam otru auto, bet nu protams, ja vispār ko redzēja, pēc fināla manevriem spriežot

lolvists dabūja to, ko katrs fāters ir pelnījis - skarbu mācību un viģiku, ko delfos ievietot Es vienmēr atmetos, ja redzu, ka priekšā pretējā joslā sākas siržu raušana. Ja starp iesaistītajiem ir vojīts, multivans, Volvo vai vecs BMW, nometīšos zem 90 un turēšos tuvāk ceļa labajai malai. Tupi minot savu ļerkatu pretīm liktenim sanāk nobučāt X3 pirms pagozēties Delfu un Powera topiku kuluāros Volvo taču tirgo ar tekstu, ka tie ir drošākie auto, čīti ar nemirstību, bet īstajā dzīvē Ūsaini fāteri tam burtiski notic un ar prieku izraisa frontālo

Toties pēc sadursmes usainim viss okej,nav cietis, un mašīnu arī varēs nomainīt.
Offline
HiJaCKeR
04. Dec 2021, 11:05 #9262

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4495

Braucu ar: BMW E90 330i

tā bremzēšana ar moskviču taisni nebij tāpēc, ka nebija ABS ?
Offline
uldens1
04. Dec 2021, 12:02 #9263

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15740

Braucu ar:


04 Dec 2021, 10:28:36 @DM-101 rakstīja:

04 Dec 2021, 10:26:31 @CP17 rakstīja:
Pie taada aatruma tur nekaadas pretslides/stabilitates neko vairs nepalidz.


tieshi preteeji. pie lielaaka aatruma DTC n shit ir efektiivaaka

video to labi var redzēt cik efektīva bļe uz 50 tā stabilitātes kontrole tur īzī būtu tikusi galā,liels ātrums,liela inerce un netiek vairs galā tas DTC
Offline
CP17
04. Dec 2021, 12:10 #9264

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


04 Dec 2021, 12:02:48 @uldens1 rakstīja:

04 Dec 2021, 10:28:36 @DM-101 rakstīja:

04 Dec 2021, 10:26:31 @CP17 rakstīja:
Pie taada aatruma tur nekaadas pretslides/stabilitates neko vairs nepalidz.


tieshi preteeji. pie lielaaka aatruma DTC n shit ir efektiivaaka

video to labi var redzēt cik efektīva bļe uz 50 tā stabilitātes kontrole tur īzī būtu tikusi galā,liels ātrums,liela inerce un netiek vairs galā tas DTC

vinjsh tak saciija jau, ka tur nekas nav straadaajis, razdatkai pisec un droshvien arii DPF izgriezts.
Offline
uldens1
04. Dec 2021, 12:11 #9265

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15740

Braucu ar:


04 Dec 2021, 12:10:14 @CP17 rakstīja:

04 Dec 2021, 12:02:48 @uldens1 rakstīja:

04 Dec 2021, 10:28:36 @DM-101 rakstīja:

04 Dec 2021, 10:26:31 @CP17 rakstīja:
Pie taada aatruma tur nekaadas pretslides/stabilitates neko vairs nepalidz.


tieshi preteeji. pie lielaaka aatruma DTC n shit ir efektiivaaka

video to labi var redzēt cik efektīva bļe uz 50 tā stabilitātes kontrole tur īzī būtu tikusi galā,liels ātrums,liela inerce un netiek vairs galā tas DTC

vinjsh tak saciija jau, ka tur nekas nav straadaajis, razdatkai pisec un droshvien arii DPF izgriezts.
ā,tā bij,es to nezināju,droši arī tāpēc viņu smagais saspieda gandrīz
Offline
josi
04. Dec 2021, 12:15 #9266

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3015

Braucu ar: Ne-BMW


04 Dec 2021, 09:51:14 @DM-101 rakstīja:

Kam te teevs esot kaut ko maaciijis... kaads teevs, taads deels...

Un pēc šādiem tekstiem tu vēl gribi, lai tevi te kāds ciena? Neko muļķīgu jau crime nepateica, vispirms jādzēš ātrums un jāvēro kā attīstās situācija, nevis kaut kur uz dullo jārauj.
Offline
uldens1
04. Dec 2021, 12:15 #9267

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15740

Braucu ar:

cerams ka šogad ezeri aizsals un varēs ar auto uzlīst,tad es ieteiktu kaspariņam aizbraukt un pamācīties vadīt auto lai nav jāraksta visādi tupumi par DSC
Offline
uldens1
04. Dec 2021, 12:20 #9268

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15740

Braucu ar:


04 Dec 2021, 12:14:13 @DM-101 rakstīja:

04 Dec 2021, 12:02:48 @uldens1 rakstīja:

04 Dec 2021, 10:28:36 @DM-101 rakstīja:

04 Dec 2021, 10:26:31 @CP17 rakstīja:
Pie taada aatruma tur nekaadas pretslides/stabilitates neko vairs nepalidz.


tieshi preteeji. pie lielaaka aatruma DTC n shit ir efektiivaaka

video to labi var redzēt cik efektīva bļe uz 50 tā stabilitātes kontrole tur īzī būtu tikusi galā,liels ātrums,liela inerce un netiek vairs galā tas DTC


Ulden, tu pirms izdariit secinaajumus, meegjini PADOMAAT.
ja jau ir liela inerce, tad kaadeelj peedejaa posmaa Xu peeksnji saaka nest ''pa kreisi'' nabaga Volgo purnaa?
Ja X apdziishanas beigaas saaka kustiibu uz savu joslu, tad ''peec inerces'' vinjam vajadzeeja aizsljuukt graavii SAVAA pusee, ne?
Taatad, bija kaadi LIELAAKI speekki kaa shii inerce, kas lika Xam mainiit trajektoriju.
Luk, DTC sisteemas viens no uzdevumiem ir MAZINAAT/NOVEERST shos lielaakos/citus speeekus.
Un, DTC sisteemas riiciibaa ir jaudiigi riiki:
a. dzineeja jaudas/griezes ierobezhoshana liidz pat bremzeeshanai ar to;
b. prieksheejaas ass pieslegshana;
c. katra ritenja individuaala piebremzeeshana;
d. stuures pretspeeka mainishana, lai neljautu nepareizu taas sagrieshanu.

ABS/DSC modulii ir akselerometri visaam asiim, mega jaudigi procesori.

Tb, tu kaut ko redzeeji, bet 0 sajeega, 0 smadzenju darbiiba = dirsaa secinaajumi.
Bļe ko tu tupī tagad,paskaties krievu video kur ar žiguļiem ielido purnā tieši tāpat,un neviens neturpina iesākto trajektoriju uz grāvi,bet iemet pretējā joslā,tas ir psc,stāžs 2 miljkm bet sajēga 0
Offline
Biideklis
04. Dec 2021, 12:27 #9269

Kopš: 14. Jul 2008

Ziņojumi: 165

Braucu ar:



Un tagad padomaajam par tiem daudzajiem jaunajiem celjiem, kur gar malaam barjeras saliktas. SHaada scenaarija gadiijumaa ir ZHOPA. Jo mukt vairs nav kur. Luuk, par ko buutu jaacelj breeka.


Jap. Šitas man arī daudzreiz ir ienācis prātā.
Tā ceļubuve tagad ir tā sapista ar saviem dziļajiem grāvjiem un attiecīgi saliktām barjerām,ka frontālais ir gandrīz garantēts...
Offline
uldens1
04. Dec 2021, 12:28 #9270

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15740

Braucu ar:


04 Dec 2021, 12:19:55 @DM-101 rakstīja:

04 Dec 2021, 12:15:09 @uldens1 rakstīja:
cerams ka šogad ezeri aizsals un varēs ar auto uzlīst,tad es ieteiktu kaspariņam aizbraukt un pamācīties vadīt auto lai nav jāraksta visādi tupumi par DSC


kas tev bija par auto?
25 gadus vecs BMW? Nee, Skoda?
Kaadas tev bija tehniskaas zinaashanas teemaa? nekaadas?
nu, tad par ko mees te diskuteejam??? par DSC/DTC sisteemas darbiibu?
Man nav jabūt guru elektronikā lai saprastu ka jo ātrāk brauc jo mazāk iespēju ka DSC kaut k spēs izvilkt,un uz ezera to labi var pārbaudīt,ap 50km/h samest auto nemaz nevar,tas dsc tiek galā,bet virs 100 tur aizvazā tāpat kā video,un esmu braucis ne tikai ar e46 ja nu kas,bet turpini vien būt spec tēmā no kuras nerubī neko.Bet uz ezera gan apsolies uzbraukt,tad cerība ka nākamgad nedrukāsi šo tupumu
Offline
uldens1
04. Dec 2021, 12:31 #9271

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15740

Braucu ar:


04 Dec 2021, 12:24:58 @DM-101 rakstīja:

04 Dec 2021, 12:20:03 @uldens1 rakstīja:

04 Dec 2021, 12:14:13 @DM-101 rakstīja:

04 Dec 2021, 12:02:48 @uldens1 rakstīja:

04 Dec 2021, 10:28:36 @DM-101 rakstīja:

04 Dec 2021, 10:26:31 @CP17 rakstīja:
Pie taada aatruma tur nekaadas pretslides/stabilitates neko vairs nepalidz.


tieshi preteeji. pie lielaaka aatruma DTC n shit ir efektiivaaka

video to labi var redzēt cik efektīva bļe uz 50 tā stabilitātes kontrole tur īzī būtu tikusi galā,liels ātrums,liela inerce un netiek vairs galā tas DTC


Ulden, tu pirms izdariit secinaajumus, meegjini PADOMAAT.
ja jau ir liela inerce, tad kaadeelj peedejaa posmaa Xu peeksnji saaka nest ''pa kreisi'' nabaga Volgo purnaa?
Ja X apdziishanas beigaas saaka kustiibu uz savu joslu, tad ''peec inerces'' vinjam vajadzeeja aizsljuukt graavii SAVAA pusee, ne?
Taatad, bija kaadi LIELAAKI speekki kaa shii inerce, kas lika Xam mainiit trajektoriju.
Luk, DTC sisteemas viens no uzdevumiem ir MAZINAAT/NOVEERST shos lielaakos/citus speeekus.
Un, DTC sisteemas riiciibaa ir jaudiigi riiki:
a. dzineeja jaudas/griezes ierobezhoshana liidz pat bremzeeshanai ar to;
b. prieksheejaas ass pieslegshana;
c. katra ritenja individuaala piebremzeeshana;
d. stuures pretspeeka mainishana, lai neljautu nepareizu taas sagrieshanu.

ABS/DSC modulii ir akselerometri visaam asiim, mega jaudigi procesori.

Tb, tu kaut ko redzeeji, bet 0 sajeega, 0 smadzenju darbiiba = dirsaa secinaajumi.
Bļe ko tu tupī tagad,paskaties krievu video kur ar žiguļiem ielido purnā tieši tāpat,un neviens neturpina iesākto trajektoriju uz grāvi,bet iemet pretējā joslā,tas ir psc,stāžs 2 miljkm bet sajēga 0



cieniijamais pilsoni: zhiguljiem NAV DTC, nav pat ABS.

DTC sisteemas uzdevums - NOVEERST shaadu scenaariju. Kaa man veel vienkaarshaak uzrakstiit? KAA?
vot mudak uzbrauc uz ezera šoziem un pārbaudi cik īzī šādu iznākumu dabūt,jā,ja ceļš būtu ar vienmērīgu segumu,būtu mazāk iespēju,bet ja ir sniega špūre kur rati peld,tur bez variantiem
Offline
uldens1
04. Dec 2021, 12:32 #9272

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15740

Braucu ar:

un par žiguļiem tev tāpēc rakstīju ka nav stabilitātes kontroles,un tāpat aizvelk uz pretējo joslu
Offline
crime
04. Dec 2021, 13:00 #9273

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8413

Braucu ar: m635csi

tavā shēmā nav scenārija D - kaut nedaudz atmesties, redzot, ka preti braucošais veic apdzīšanas manevru, zinot, ka celjš ir slidens, ir rises un starp joslām vēl ir sniega putras valnis. pie tam, situācija ir labi paredzama, jo iksu sameta jau pie atgriešanās joslā, nevis to izmeta lolvista joslā negaidīti no pretim braucošo joslas.
Offline
Svakcina
04. Dec 2021, 13:15 #9274

Kopš: 31. Jul 2021

Ziņojumi: 46

Braucu ar: nepārbaudītu žļurgu


04 Dec 2021, 12:34:11 @DM-101 rakstīja:

04 Dec 2021, 12:32:18 @uldens1 rakstīja:
un par žiguļiem tev tāpēc rakstīju ka nav stabilitātes kontroles,un tāpat aizvelk uz pretējo joslu


uldeen, neesi maniijis, ka jaadirsh [nu, tur - uudens jateeree, navda par tualetes papiiru, bikses nost jaavelk] peec eeshanas? neēd un nebuus jaakakaa!

p.s. shodien notika 2 trakas lietas.
1. uldeens mani uzvareja;
2. es zaudeeju vinja cienju.

Josi - tirzaa ir
galvenais nezaude "cieņu" vina dibenbralim vaxxxerim
Offline
GirtzB
04. Dec 2021, 13:20 #9275

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21920

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

par DSC un DTC tēmu ir tikai pierdeze ar aizvēsturisku e46 un e90. Abos gadījumos sistēma ir "tizla" jā jāglābj pāsākums pie atlaistas gāze/slīdēšana sākas līkuma vidū(reakcijas vēlas, trajektorija paplašinās). Savukārt ja pirms manevra/līkuma sistēmu nedaudz izprovoce ār lieku gāzes pedāļa kustību un neatmetāš lieki un strauji, tad auto iet kā pa sliedēm.

par situāciju - bremzē taisni līdz pēdējam brīdim un savā grāvī jau ar kaut nedaudz samazinātu ātrumu. Pretējā josla ir "tabu".

Un jebkurš "plakans" trieciens ar visu priekšas platumu ir n reizes labāks un "drošāks" par jebkru "offset" lai cik modenrs nebūtu auto. T.i. ja no sadursmes nevar izvairīties tad tikai taisni virsū ar visu purntu un sāniski nākošā auto vēlams ne pa centrālo stoiku.

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 04 Dec 2021, 13:26:24 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
sys9291
04. Dec 2021, 13:45 #9276

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


04 Dec 2021, 12:14:13 @DM-101 rakstīja:

04 Dec 2021, 12:02:48 @uldens1 rakstīja:

04 Dec 2021, 10:28:36 @DM-101 rakstīja:

04 Dec 2021, 10:26:31 @CP17 rakstīja:
Pie taada aatruma tur nekaadas pretslides/stabilitates neko vairs nepalidz.


tieshi preteeji. pie lielaaka aatruma DTC n shit ir efektiivaaka

video to labi var redzēt cik efektīva bļe uz 50 tā stabilitātes kontrole tur īzī būtu tikusi galā,liels ātrums,liela inerce un netiek vairs galā tas DTC


Ulden, tu pirms izdariit secinaajumus, meegjini PADOMAAT.
ja jau ir liela inerce, tad kaadeelj peedejaa posmaa Xu peeksnji saaka nest ''pa kreisi'' nabaga Volgo purnaa?
Ja X apdziishanas beigaas saaka kustiibu uz savu joslu, tad ''peec inerces'' vinjam vajadzeeja aizsljuukt graavii SAVAA pusee, ne?
Taatad, bija kaadi LIELAAKI speekki kaa shii inerce, kas lika Xam mainiit trajektoriju.
Luk, DTC sisteemas viens no uzdevumiem ir MAZINAAT/NOVEERST shos lielaakos/citus speeekus.
Un, DTC sisteemas riiciibaa ir jaudiigi riiki:
a. dzineeja jaudas/griezes ierobezhoshana liidz pat bremzeeshanai ar to;
b. prieksheejaas ass pieslegshana;
c. katra ritenja individuaala piebremzeeshana;
d. stuures pretspeeka mainishana, lai neljautu nepareizu taas sagrieshanu.

ABS/DSC modulii ir akselerometri visaam asiim, mega jaudigi procesori.

Tb, tu kaut ko redzeeji, bet 0 sajeega, 0 smadzenju darbiiba = dirsaa secinaajumi.

Kopš kura laika BMW DSC sācis stūri koriģēt ar kaut kādiem pretspēkiem?

[ Šo ziņu laboja sys9291, 04 Dec 2021, 13:46:22 ]

Offline
sys9291
04. Dec 2021, 13:58 #9277

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


04 Dec 2021, 13:48:40 @DM-101 rakstīja:

04 Dec 2021, 13:45:34 @sys9291 rakstīja:

04 Dec 2021, 12:14:13 @DM-101 rakstīja:

04 Dec 2021, 12:02:48 @uldens1 rakstīja:

04 Dec 2021, 10:28:36 @DM-101 rakstīja:

04 Dec 2021, 10:26:31 @CP17 rakstīja:
Pie taada aatruma tur nekaadas pretslides/stabilitates neko vairs nepalidz.


tieshi preteeji. pie lielaaka aatruma DTC n shit ir efektiivaaka

video to labi var redzēt cik efektīva bļe uz 50 tā stabilitātes kontrole tur īzī būtu tikusi galā,liels ātrums,liela inerce un netiek vairs galā tas DTC


Ulden, tu pirms izdariit secinaajumus, meegjini PADOMAAT.
ja jau ir liela inerce, tad kaadeelj peedejaa posmaa Xu peeksnji saaka nest ''pa kreisi'' nabaga Volgo purnaa?
Ja X apdziishanas beigaas saaka kustiibu uz savu joslu, tad ''peec inerces'' vinjam vajadzeeja aizsljuukt graavii SAVAA pusee, ne?
Taatad, bija kaadi LIELAAKI speekki kaa shii inerce, kas lika Xam mainiit trajektoriju.
Luk, DTC sisteemas viens no uzdevumiem ir MAZINAAT/NOVEERST shos lielaakos/citus speeekus.
Un, DTC sisteemas riiciibaa ir jaudiigi riiki:
a. dzineeja jaudas/griezes ierobezhoshana liidz pat bremzeeshanai ar to;
b. prieksheejaas ass pieslegshana;
c. katra ritenja individuaala piebremzeeshana;
d. stuures pretspeeka mainishana, lai neljautu nepareizu taas sagrieshanu.

ABS/DSC modulii ir akselerometri visaam asiim, mega jaudigi procesori.

Tb, tu kaut ko redzeeji, bet 0 sajeega, 0 smadzenju darbiiba = dirsaa secinaajumi.

Kopš kura laika BMW DSC sācis stūri koriģēt ar kaut kādiem pretspēkiem?


DTC maina elektriskajai reikai pretspeku [tb., pastiprinaajumu] atkariibaa no virziena. tb., ''pareizajaa'' virzienaa pretestiiba minimaala, ''nepareizajaa'' - maksimaala.
Atceros, ka sho esmu lasiijis.

taa kaa ieknaabt gribeeji? puk, puk! saudzee galvu!

tev atkal paranoja vai kā? es tikai kautrīgi apvaicājos... jebšu jautājums nozīmē uzbraucienu?
Offline
abyss
04. Dec 2021, 14:08 #9278

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7911

Braucu ar: e39 523

Kā ar riepām? Labas r19 ziemenes maksā savi 800-900 eur.

E39 dsc taču tikai atmet jaudu aizmugurējiem riteņiem, nekādu papildus bremzēšanu neesmu izjutis. Hz, man ar to pilnīgi pietiek, ziemā parasti slēdzu laukā. Sieva braukā ar ieslēgtu, vispār nekādu diskomfortu neizjūt. Kā arī ziemas apstākļiem x manevri diezgan strauji.

Mans minējums, pārāk straujas kustības ar stūri, sudīgas riepas un nekāda elektronika tur vairs nevar palīdzēt

P.s kopš kura laika.. nav kautrīgi apvaicājos. Tas ir apmēram, Tu bļat jobanutais kropli, ko Tu tagad dirs, aizej labāk pakaries, nah. Nu es tā saprotami pārtulkoju, nekad neesmu sapratis to jūsu liekvārdību.

[ Šo ziņu laboja abyss, 04 Dec 2021, 14:10:52 ]

Offline
sys9291
04. Dec 2021, 14:24 #9279

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


04 Dec 2021, 14:08:59 @abyss rakstīja:
Kā ar riepām? Labas r19 ziemenes maksā savi 800-900 eur.

E39 dsc taču tikai atmet jaudu aizmugurējiem riteņiem, nekādu papildus bremzēšanu neesmu izjutis. Hz, man ar to pilnīgi pietiek, ziemā parasti slēdzu laukā. Sieva braukā ar ieslēgtu, vispār nekādu diskomfortu neizjūt. Kā arī ziemas apstākļiem x manevri diezgan strauji.

Mans minējums, pārāk straujas kustības ar stūri, sudīgas riepas un nekāda elektronika tur vairs nevar palīdzēt

P.s kopš kura laika.. nav kautrīgi apvaicājos. Tas ir apmēram, Tu bļat jobanutais kropli, ko Tu tagad dirs, aizej labāk pakaries, nah. Nu es tā saprotami pārtulkoju, nekad neesmu sapratis to jūsu liekvārdību.

uz E39 ir DSC prmā paauedze - kopš tā laika daudz kas ir mainījies....
P.S tulks no tevis izskatās nesanāk...
Offline
crime
04. Dec 2021, 14:43 #9280

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8413

Braucu ar: m635csi

varbūtība, ka D=A, ir stipri mazāka kā varbūtība izpildīties variantam B vai C, jo ikss veic apdzīšanu, un, iksam tiekot samestam, tas nonāks vienā vai otrā grāvī, stūre pagriezta, utt. un par to atmešanos, nu hz, video neizskatījās, ka atmestos, tikai beigās, kad jau viss slikti, rauj grāvī.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4