Online

Pašreiz BMWPower skatas 35 viesi un 2 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Kaspicha topiks: N53, virtuāli 300 ZS, apsaukāšanās utt.

AutorsZiņojums
DM-101
11. Jan 2021, 05:07 #9181

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 3611

Braucu ar:

rauj jums huj zina kas.

umnjiki jo*anie. paskaidorjiet, luudzu:
ja ir 535d ar 200kW un N53B30 ar 200kW

liidz 100km/h dirselim -0.2 sekundes.
100..200 benziins ar uzviju atguust.

blja, kur te ir juusu raujoshie Nm? KUR? hulji dirselis nav 2X aatraaks? Jo Nm tachu tur ir KUDA vairaak?

nee, nahuj, variet nesaakt savas paargudriishu matemaatikas. vienreiz es meegjinaaju sho skaidrot. tas bija par sarezgjiitu. ja smadzene nevelk, njehuj suudu stumt.
reizeem goda vaards tas tupums meedz izbesiit.
Offline
streetking
11. Jan 2021, 08:28 #9182

Kopš: 06. Nov 2017

Ziņojumi: 108

Braucu ar:

Kā tur bija - KW parāda cik ātri ietrieksies sienā, NM parāda cik tālu sienu aizstumsi
Offline
maasters
11. Jan 2021, 09:19 #9183

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 528

Braucu ar:

vispār jau KW ir RPM/min reizināti ar griezes momentu ... tas tā ja kas.

Savukārt to, cik ātri ieskrien sienā parasti nosaka braukšanas prasmes un tehniskais stāvoklis hadenei

[ Šo ziņu laboja maasters, 11 Jan 2021, 09:20:42 ]

Offline
amons
11. Jan 2021, 11:29 #9184

Kopš: 14. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 664

Braucu ar: 325

E91 LCI šoziem parādijusies nedaudz neadekvāta Run flat indikatora darbība. Kamēr līdzens ceļa segums, tikmēr vispār nekādu problēmu, bet brīžos kad uzkrīt sniegs, mēdz izmest ka spiediens zems riepās. Šādi ir bijis šoziem 3 reizes. visas reizes pārbaudot spiedienu, nav novērota nekāda lielā atšķirība. Dažos gadījumos 0,2 Bāri mazāk, kā tika pirms laika iepumpēti ( bet iespējams ka benzīntanku monometri rāda atšķirīgus rezultātus ).
Ieprieš biju novērojis, ka lai izmestu paziņojumu, kādai riepai jānokrīt spiedienam apmēram par 0,6 Bāriem ( tas bija gadījumos, kad tiešām bija dabūta nagla riepā ).
Riepas ir ziemenes ar šipiem, otrā sezona', tāpat kā diski. Pagāšgad nebija šādu problēmu.
Katru reizi pēc spiediena uzpildes, borta datorā aktivizēju riepu spiediena izmaiņu.

Kur sākt meklēt vainu?
Run flat indikatora adoptāciju slieksnis kaut kā samazinājies, kļuvis šaurāks vai korekti nedarbojas?
Diski jāpārbalansē? ( bet uz sausa asfolta nekad nav bijis nepatiess paziņojums par spiediena zudumu riepā )
Kāds no ABS sensoriem iet uz beigām un ir adoptācijas koridora pašā malā un tāpēc ''jūtīgāk'' reaģē Run flat sistēma?
Slidinoties pa tikko uzsnigušu sniegu, diskos sakrājas sniegs, kas izsauc disbalansu un sistēmas kļūdu?
INPA nekādas kļūdas nerāda.
Offline
DM-101
11. Jan 2021, 11:46 #9185

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 3611

Braucu ar:

es ieteiktu - braucot paskati ABS sensoru datus ar INPA. Vai kaadam nav palielinaats jittering/atskjiriigs aatrums [kaadu zobu neredz]. Teoreetiski iespeejams, ka tev nevis RDC, bet gan tieshi peec ABS sensoru datiem tas pasaakums nofeilo. Man shaadas pieredzes nav, bet softa nianses jau zina tikai izstraadaataaji...
Offline
DM-101
11. Jan 2021, 12:00 #9186

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 3611

Braucu ar:


11 Jan 2021, 11:27:06 @michals1 rakstīja:
Par ieguldījumie f11.
Autiņš pirkts tieši gadu atpakaļ,ar nobraukumu 147k.km. Gada laikā veiktas tikai eļļas maiņas un mainīts viens gultnis 280eur vērtībā.
Viss!
Nekādi 3k.,kā te raksta.
Tagad nobraukums 180k.km.
Paskatīsimies,ko rādīs šis gads.


nav ko lepoties ar nekoptu mashiinu.
Shobriid jau ir pienaakusi kaarbas pilnajai apkopei 2. reizi, bet patiesiibaa taa nav veikta ne reizi.
Tuvu beigaam [vai jau sen beidzies] ir DPF resurss.
Tuvu ir kjeedes mainja.

Pirmaas divas - peec TIS/reglamenta. Bet, ja neko nedara, tad nav arii izdevumu. Lielisks auto!
Offline
DM-101
11. Jan 2021, 12:01 #9187

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 3611

Braucu ar:


11 Jan 2021, 11:56:24 @sadell rakstīja:
F07, 2014.g paņemts ar 160k, tagad 217k
no remontiem - nomainīti abi pneimas baloni, sīkumi ritošajā un ķēde pie 200k


un pie viena - pieregjistreets jauns DPF, to nemainot. Smalki. Kopts auto!
Un atkal - kaarbai jau vajadzeeja buut 3.elljai un filtram, bet joprojaam - maucam ar pirmo. Lieliski!
Offline
sadell
11. Jan 2021, 12:10 #9188

Kopš: 20. Jul 2015

Ziņojumi: 26

Braucu ar: N57


11 Jan 2021, 12:01:58 @DM-101 rakstīja:

11 Jan 2021, 11:56:24 @sadell rakstīja:
F07, 2014.g paņemts ar 160k, tagad 217k
no remontiem - nomainīti abi pneimas baloni, sīkumi ritošajā un ķēde pie 200k


un pie viena - pieregjistreets jauns DPF, to nemainot. Smalki. Kopts auto!
Un atkal - kaarbai jau vajadzeeja buut 3.elljai un filtram, bet joprojaam - maucam ar pirmo. Lieliski!


Nez pēc kā tu izpīēji kas ir darīts ar dpf, eļļu, utt?
Sakarā ar dpf nekas nav darīts, reģistrēts, utt. Viss ir vietā, nekas nesmird, nekūp un izputējs tīrs.
P.S
1.Es rakstīju tikai par remontiem.
2.Par riepu, bremžu maiņu un virsbūves/salona kopšanu izmirsi ierakstīt...
Offline
DM-101
11. Jan 2021, 12:13 #9189

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 3611

Braucu ar:


11 Jan 2021, 12:10:47 @sadell rakstīja:

11 Jan 2021, 12:01:58 @DM-101 rakstīja:

11 Jan 2021, 11:56:24 @sadell rakstīja:
F07, 2014.g paņemts ar 160k, tagad 217k
no remontiem - nomainīti abi pneimas baloni, sīkumi ritošajā un ķēde pie 200k


un pie viena - pieregjistreets jauns DPF, to nemainot. Smalki. Kopts auto!
Un atkal - kaarbai jau vajadzeeja buut 3.elljai un filtram, bet joprojaam - maucam ar pirmo. Lieliski!


Nez pēc kā tu izpīēji kas ir darīts ar dpf, eļļu, utt?
Sakarā ar dpf nekas nav darīts, reģistrēts, utt. Viss ir vietā, nekas nesmird, nekūp un izputējs tīrs.
P.S
1.Es rakstīju tikai par remontiem.
2.Par riepu, bremžu maiņu un virsbūves/salona kopšanu izmirsi ierakstīt...


es uzskaitiiju daargos darbus, kas daraami peec regmaneta/INTERVAALA.

nu, par to, MP nesmird un nekuup, runaat vispaar nav jegas. Tas ir sarezgjiiti.

taatad, razhotaajs nosaka, cik biezhi kas ir jaamaina. tas nav dariits. kaadus veel paskaidrojumus tu veelies dzirdeet?
Offline
sadell
11. Jan 2021, 12:19 #9190

Kopš: 20. Jul 2015

Ziņojumi: 26

Braucu ar: N57

Kā es, kā regular draivers varu zināt pie kura nobraukuma kas maināms? Borta kompis saka, ka viss ok. Dīleris saka ka viss ok.

Nesen biju pie dīlera, kādēļ viņš man neko neteica par DPF maiņu?

Kam, ja ne dīlerim tas būtu jāzina un jāpaziņo man?

Ok, par kārbas eļļu zinu, ka dīleris uzskata, ka tā nav jāmaina, īpaši pie 200k...
Offline
DM-101
11. Jan 2021, 12:31 #9191

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 3611

Braucu ar:


11 Jan 2021, 12:19:41 @sadell rakstīja:
Kā es, kā regular draivers varu zināt pie kura nobraukuma kas maināms? Borta kompis saka, ka viss ok. Dīleris saka ka viss ok.

Nesen biju pie dīlera, kādēļ viņš man neko neteica par DPF maiņu?

Kam, ja ne dīlerim tas būtu jāzina un jāpaziņo man?

Ok, par kārbas eļļu zinu, ka dīleris uzskata, ka tā nav jāmaina, īpaši pie 200k...


nu.. taads mums tas diileris ir. ja dileris tev ieteiktu visu sho mainiit, tu dariitu? nee, maurotu, ka dileris pumpee izdevumus/met, jo viss tak straadaa.

Attieciigi, kad es tev sho esmu pateicis [datus var redzeet CBS sadaljaa par DPF, par kaarbu: razhotaaja Service manual], tu skriesi mainiit? Protams, ka nee

Nu, redz, attieciigi - muusu situaacijai siileris riikojas ''pareizi'' - viss ir kaartiibaa
Offline
sadell
11. Jan 2021, 12:35 #9192

Kopš: 20. Jul 2015

Ziņojumi: 26

Braucu ar: N57

Tev par mani ir radies priekšstats mani nezinot..
Man tagad arī ir priekšstats par tevi, ne velti tu te sēdi viens pats savā 'smilškastē'...
Visu gaišu.
Offline
DM-101
11. Jan 2021, 12:42 #9193

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 3611

Braucu ar:


11 Jan 2021, 12:35:55 @sadell rakstīja:
Tev par mani ir radies priekšstats mani nezinot..
Man tagad arī ir priekšstats par tevi, ne velti tu te sēdi viens pats savā 'smilškastē'...
Visu gaišu.


es tev smurguli, pateicu info, kas ljaus izvairiities no nopietnaakam probleemam naakotnee. Piem., 2500 EUR par kaarbas remontu. Bet tu? tik vien vari, kaa proveet mutiiti palaist...

o, jaa, shaadu taktiku es paziistu. meegjinam kaut ko pablatot, paariet uz privaatiem apvainojumiem.
un turpinam visiem klaareet, cik kopts auto
ne tu viens te taads smulis esi. te 99% BMW lietoaaji taadi.

galvenais, ka jums nez kaapeec skjiet, ka taa MP/plaushu teema skar hvz, ko, tikai ne juus.
Offline
smudo
11. Jan 2021, 12:58 #9194

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 2075

Braucu ar:

Tāpēc ka nav datu, ka DPF kalpo konkrētus KM. Daudz kas atkarīgs no konkrētā auto lietošanas apstākļiem un vismaz Audi gadījumā (runa jau ir par pēdējo pāris gadu post dieselgate auto, kur VAG CEO vairs neriskēs ar reālu cietumsodu par ES regulu pārkāpumiem), kas, ar lielu varbūtību izmanto tos pašus DPF OEM piegādātājus, kā BMW, ir noteikts, ka līdz 180k km nekas nav jāskatās - jāseko tikai līdzi tam, ko rāda panelī (piemēram, ja izilgstoši nebūs veikta reģenerācija, tad par to var būs paziņojums arī jaunam un maz km nobraukušam auto) un sākot no 180k km ik pēc 30k km (kas sakrīt ar regulāro apkopes intervālu (nejaukt ar eļļas maiņu)) ir jāpārbauda DPF stāvoklis - faktiski skatās, vai tas nav aizsērējies ar pelniem, kas atšķirībā no kvēpiem reģenerācijas laikā nedeg. Kanālu apaugšanas ar pelnu slāni samazina caurplūdi un palielina slodzi uz dzinēju (dēļ lielāka nekā paredzēts izplūdes pretspiediena), bet nekur neesmu atradis datus, ka tas ietekmētu filtra filtrēšanas spējas, kas lielā mērā ir loģisks pieņēmums, jo samazinoties filtra kanāliem, mikro daļiņām (kvēpiem) ir grūtāk tikt cauri filtram.

DM-101 ir bieži minējis, ka režģis var tikt bojāts, bet šiem apgalvojumiem nav bijusi atsauce uz konkrētiem pētījumiem vai piemēriem, ka filtra režģis mehāniski sabojātos pie 200k km nobraukuma. Tā kā dīzelim ir zemākas izplūdes t vs benzīns un tikai pie reģenerācijas vai augstas slodzes apstākļos tas sasniedz temperatūras, pie kurām kvēpi sadeg (bet OPF dēļ lielākām izplūdes t kvēpu dedzināšanai nav vajadzīga aktīvā reģenerācija). Ja benzīna auto katalizators var noiet 200+k km, tad var pieņemt, ka arī DPF var noiet vairāk kā 200+k km. Protams, ka varbūt BMW ir kādi iemesli, kādēļ atšķirībā no citiem ražotājiem tam ir fiksēts DPF darbības periods, tādēļ labprāt tos uzklausītu. Man pašam auto pagaidām ir 42k km un neplānoju ar to braukt līdz 200k km, bet tomēr ja tiek izteikti apgalvojumi, ka tieši BMW DPFi pēc 200k km vairs nefiltrē izmešus, tad visiem būtu noderīgi redzēt pamatojumu un tad nākotnē visus foruma biedrus ar 200k km PDFu varētu nosūtīt uz konkrēto postu.

Man arī ļoti nepatīk braukt aiz dīzeļiem bez PDF/katalizatora un beigtu degvielas padeves sistēmu, bet nezinu vai pareizi ir tagad ieteikt visiem pie 200k km automātiski mainīt DPFu (un tie kas to darītu, lielā procentā gadījumu uzliktu analogu aftermarket detaļu, kas iespējams, kalpos sliktāk) vai arī kāds padomās, ka ja jau pēc 200 k km tas vairs nefiltrē, tad tikpat labi to var ņemt vispār ārā.

Šis posts jāuztver kā konstruktīvs jautājums un būšu priecīgs, par konstruktīvu atbildi, pat ja Tavi izteikumi ir balstīti uz BMW noteikto DPF servisa intervālu. Kā jau teicu, tad VAG servisa intervāls ir 180k km, bet tas konkrēti pasaka, ka pie tā nobraukuma pārbauda filtra stāvokli un "pagarina" tā izmantošanu par vēl 30k km, bet nav runa par automātisku tā maiņu. Zinu gadījumus, kur auto (VW), kas pamatā brauc pa šoseju, kur filtrs ir nokalpojis 400k km un kvēpus cauri nelaida, jo izplūde bija tīra (pavisam mazās daļiņas laiž cauri gan DPF, gan OPF, bet ir ES regulas, kas nosaka, kādos apjomos tas var notikt - par šo mēs diskutējām pāris mēnešus atpakaļ).
Offline
DM-101
11. Jan 2021, 13:02 #9195

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 3611

Braucu ar:

Re,juus suudzieties,ka neesot labu diagnostu. Un? Reku piemeers. Buutiski lielaakaa dalja no jums tieshi taa arii uzvedaas. Atbrauc taads shallinieks un blato ar savu kopto auto. Pateiksi,ka 3k jaaiegulda,lai pusliidz droshi un legaali paarvietotos,nejaajot pasha plaushas? Tak vinjsh 10 gadus kauks visos forumos un sudzibas.lv,ka reku - 3k ielomiija,a pat diileris teica,ka 0 investiiciju.

Ja pateizi atceros, Elvis pieeja bija tieshi taada pati. Sak,danuna. Un ko tagad? Tagad ir 2.5k par kaarbas remontu. Ok,vinjam pietiek iekshas to lazhu atziit un pietiek naudas to noveerst. Jums nepietiks. Juus proveesiet kaadam to luuzhi iesmeereet. Vai iebaaziisiet citu,nojaatu kaarbu. Vai banka atnjems. Jums taadi oslovi,pavlovi,vlasovi,mudakovi ir tieshi reizee.
Offline
DM-101
11. Jan 2021, 13:07 #9196

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 3611

Braucu ar:


11 Jan 2021, 12:58:41 @smudo rakstīja:
Tāpēc ka nav datu, ka DPF kalpo konkrētus KM. Daudz kas atkarīgs no konkrētā auto lietošanas apstākļiem un vismaz Audi gadījumā (runa jau ir par pēdējo pāris gadu post dieselgate auto, kur VAG CEO vairs neriskēs ar reālu cietumsodu par ES regulu pārkāpumiem), kas, ar lielu varbūtību izmanto tos pašus DPF OEM piegādātājus, kā BMW, ir noteikts, ka līdz 180k km nekas nav jāskatās - jāseko tikai līdzi tam, ko rāda panelī (piemēram, ja izilgstoši nebūs veikta reģenerācija, tad par to var būs paziņojums arī jaunam un maz km nobraukušam auto) un sākot no 180k km ik pēc 30k km (kas sakrīt ar regulāro apkopes intervālu (nejaukt ar eļļas maiņu)) ir jāpārbauda DPF stāvoklis - faktiski skatās, vai tas nav aizsērējies ar pelniem, kas atšķirībā no kvēpiem reģenerācijas laikā nedeg. Kanālu apaugšanas ar pelnu slāni samazina caurplūdi un palielina slodzi uz dzinēju (dēļ lielāka nekā paredzēts izplūdes pretspiediena), bet nekur neesmu atradis datus, ka tas ietekmētu filtra filtrēšanas spējas, kas lielā mērā ir loģisks pieņēmums, jo samazinoties filtra kanāliem, mikro daļiņām (kvēpiem) ir grūtāk tikt cauri filtram.

DM-101 ir bieži minējis, ka režģis var tikt bojāts, bet šiem apgalvojumiem nav bijusi atsauce uz konkrētiem pētījumiem vai piemēriem, ka filtra režģis mehāniski sabojātos pie 200k km nobraukuma. Tā kā dīzelim ir zemākas izplūdes t vs benzīns un tikai pie reģenerācijas vai augstas slodzes apstākļos tas sasniedz temperatūras, pie kurām kvēpi sadeg (bet OPF dēļ lielākām izplūdes t kvēpu dedzināšanai nav vajadzīga aktīvā reģenerācija). Ja benzīna auto katalizators var noiet 200+k km, tad var pieņemt, ka arī DPF var noiet vairāk kā 200+k km. Protams, ka varbūt BMW ir kādi iemesli, kādēļ atšķirībā no citiem ražotājiem tam ir fiksēts DPF darbības periods, tādēļ labprāt tos uzklausītu. Man pašam auto pagaidām ir 42k km un neplānoju ar to braukt līdz 200k km, bet tomēr ja tiek izteikti apgalvojumi, ka tieši BMW DPFi pēc 200k km vairs nefiltrē izmešus, tad visiem būtu noderīgi redzēt pamatojumu un tad nākotnē visus foruma biedrus ar 200k km PDFu varētu nosūtīt uz konkrēto postu.

Man arī ļoti nepatīk braukt aiz dīzeļiem bez PDF/katalizatora un beigtu degvielas padeves sistēmu, bet nezinu vai pareizi ir tagad ieteikt visiem pie 200k km automātiski mainīt DPFu (un tie kas to darītu, lielā procentā gadījumu uzliktu analogu aftermarket detaļu, kas iespējams, kalpos sliktāk) vai arī kāds padomās, ka ja jau pēc 200 k km tas vairs nefiltrē, tad tikpat labi to var ņemt vispār ārā.

Šis posts jāuztver kā konstruktīvs jautājums un būšu priecīgs, par konstruktīvu atbildi, pat ja Tavi izteikumi ir balstīti uz BMW noteikto DPF servisa intervālu. Kā jau teicu, tad VAG servisa intervāls ir 180k km, bet tas konkrēti pasaka, ka pie tā nobraukuma pārbauda filtra stāvokli un "pagarina" tā izmantošanu par vēl 30k km, bet nav runa par automātisku tā maiņu. Zinu gadījumus, kur auto (VW), kas pamatā brauc pa šoseju, kur filtrs ir nokalpojis 400k km un kvēpus cauri nelaida, jo izplūde bija tīra (pavisam mazās daļiņas laiž cauri gan DPF, gan OPF, bet ir ES regulas, kas nosaka, kādos apjomos tas var notikt - par šo mēs diskutējām pāris mēnešus atpakaļ).


Nu,nav tik smuki. F seerijas co benziina kati biezhi vien jau ir zaraa pie 80..100..120kkm. Braucot normalaa profilaa. Pie mums,chunchinot,laikaa nemainot piloshas sprauslas.. da man uz diag naak mashiinas,kuraam jau pie 40..50kkm ir zaraa co kati. Diemzheel.

Otra teema - pashu plaushas. Ja taas nav taa veertas,lai sekotu razhotaaja noraadiijumiem,tad jebkuri citi pieraadiijumi ir lieki. BMW nosaka ka,saskanjaa ar cbs,tas dpf ir jaamaina. Punkts. Slikti straadaajosh dpf izraisa pashu plaushu veezi. Ar lielaaku probabilitaati siichiem. Man vispaar ne mirkli nenaak praataa ko veel kombineet. Es negribu kaa Viesturs - mociities pusgadu,un spljaujot asinis,nospraagt Ziemassveetkos,atstaajot mazu siici bez teeva. Es te neredzu diskusijai baazi.
Offline
smudo
11. Jan 2021, 13:38 #9197

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 2075

Braucu ar:

Paldies par info. Tas nozīmē, ka BMW servisa procedūras atšķiras no Audi, paredzot DPF maiņu. Man ļoti gribētos saprast, kāds ir galvenais iemesls šādai procedūrai: 1) dabisks pelnu uzdegums filtra kanālos un attiecīgi pieaugošs pretspiediens ar visām izrietošajām sekām (t.i. rūpes par dzineja drošu darbību pēc 200 k km) vai 2) sliktāka filtrēšana (jo ir risks par filtra režģa noturību) un no tā izrietošās rūpes par pilsētu iedzīvotāju veselību, 3) vai abi.

Bet ar tādiem datiem publiski neviens laikam nedalās, vai arī nemāku meklēt. Šo tēmu lasa daudzi, arī tie, kas nav šeit reģistrējušies un atsauces uz ārējiem avotiem kādu var pamudināt veikt attiecīgo soli (vai arī kā nākamo auto neizvēlēties dīzeli ar lielu nobraukumu).

Protams, var pateikt, ka iemesls nav svarīgs un filtrs ir jāmaina, bet realitāte ir tāda, ka pat meklējot info vācu valodā par šo tēmu, redzams, ka tur DPF "tīrīšana", lai pagarinātu to mūžu ir milzīga industrija un uzgāju mājaslapas, kur arī tiek skaidrots, ka ir dažādas metodes, kur dažas ir izstrādātas tā, lai būtu maksimāli mehāniski saudzīgas pret filtru tīrīšanas procesā. Tas man liek domāt, ka ja ne BMW, tad citu ražotāju filtriem, kuriem nav servisa procedūras ar fiksētu KM apjomu, arī pie lielākiem km DPF filtra režģis ir saglabājis sākotnējo struktūru un galveno uzdevumu vēl pilda, jo citādi Vācietis nemaksātu 400-500 EUR (noņemšana servisā, sūtīšana DPF tīrītājam un uzlikšana atpakaļ), ja par 1000-2000 EUR var dabūt jaunu filtru? Ja palasa auto forumus vācu valodā, arī tur šī ir daudz apspriesta tēma, bet vairāk personiskās pieredzes līmenī, nevis ar atsaucēm uz pētījumiem.

Edit: https://www.dpf-reinigung-24.de/

Šeit un daudzās vietās sola, ka sasniegs līdz 98% no jauna stāvokļa (attiecībā pret pelnu uzdegumu), pie tam process ir TUV pārbaudīts un sertificēts.

Edit 2: Šeit citā lapā īsi apraksta procesu, detaļas neatklājot:

https://dpf-clean.de/reinigungsverfahren/

Tiek tikai uzsvērts, ka DPF netiek tīrīts ķīmiski (bet gan gan kombinējot mehāniskas, pneimatiskas un termālas apstrādes soļus). ņemot vērā šādu TUV apstiprinātu nozari Vācijā, tas man netieši liek secināt, ka DPF, kas ir nokalpojis savu mūžu (t.i pelnu uzdegums ir sasniedzis kritisko), pēc pelnu uzdeguma noņemšanas tomēr turpina pildīt filtrēšanas funkciju, jo citādi nevaru iedomāties, ka pēc visiem dieselgate skandāliem un pie tā, ka Vācijā ļoti stingri noteikumi par to, kādas klases/kategorijas dīzeļu var iebraukt kurā pilsētā, varētu pastāvēt šāds TUV sertificēts bizness. Tas tomēr nav tas pats, ka garāžā pašam ņemt nost DPFu un to programmēt ārā.

Par Tevis minēto CO2 katu izbeigšanos - pieņemu, ka tie izbeidzas arī dēļ "uzdegumiem" mazas slodzes apstākļos (kā rezultātā vairs nevar notikt ķīmiskā reakcija, jo aktīvā virsma ar cēlmetālu ir pārklāta ar pelniem/kvēpiem) vai citu problēmu gadījumā, nevis pie 100k km pats filtra režģis zaudē sākotnējo struktūru?

[ Šo ziņu laboja smudo, 11 Jan 2021, 14:00:25 ]

Offline
DM-101
11. Jan 2021, 14:06 #9198

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 3611

Braucu ar:

Man izskataas,ka viss iespeejamais kopaa. Piedevaam,viena tekosha sprausla var to visu bunduli izniicinaat ljoti iisa laikaa..

Tas,kas ir zinaams: LCI versijaas,kur ir adBlue,paraadaas arii MP sensors. Peec taa datiem tiek korigjeets paliekoshais DPF sesurss. Sensors sazinaas pa virknes interfeisu,tupa/analogi to apiet nevar.

Es saprotu taa - ja tie DPF tik skaisti kalpotu,nebuutu nekaadas nepiecieshamiibas peec shii sensora. Reekjinaatu matemaatiski,peec regen un pretspiediena. Veel vairaak - max intervaals ir izdeviigaaks razhotaajam,jo motivee "tupa" mainiit.
Sensora ievieshana man noziimee - nekalpo. Neaizkavee MP pat,ja regen ir korekti un pretspiediens normaa. Ieviesa,lai nebuutu VW saagas nr 2.

Es paskatiishu,varbuut sanaaks atrast. Es vienaa whitepaper biju atradis grafiku ar tipisku DPF MP filtreeshanas koefu vs lifetime. Pie 0km bija 95+%, pie 200kkm bija tipiski ap 15..20%.

Tas pats jaunarii ar co katiem. Kljuudas par tiem paraadaas,kad palikusii efektivitaate ir zem 15..20%. M seerijas benziiniem vispaar - tikai tad,ja vispaar to katu vairs nav. Un dalja useru taas kljuudas neredz,jo DME mocaas ar citaam probleemaam (co katu testi netiek veikti,ja ir kaadas probleemas citaas dzineeja sisteemaas).

P.s. par tiem co katiem - neviens jau isti nezina. Varbuut uzdegums. Varbuut strukturaali bojaami deelj paarkarseeshanas (pilosha sprausla).

Ar DPF jau tas pats. Pietiek speeciigaak aizdirst,pa pilseetu chunchinot. Tad,neattiriitam iedot slodzi riktiigu. Kas zina,vai kaut kur vnk mikroshuunas nepademolee. Vai uzsist pret zemi,vai ar akmeni traapiit. Atklapeet to rezgji no sienaam... Diizelim jau vispaar skarbi -izpluudee gaisa daudz. Ja kaada sprausla tek,tur/izpluudee degshana notiek ne pa jokam!

[ Šo ziņu laboja DM-101, 11 Jan 2021, 14:10:30 ]

Offline
DM-101
11. Jan 2021, 14:35 #9199

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 3611

Braucu ar:

Man bisku zb malt. Taatad, bez specializeetas aparaturas neviens nezina,cik labi tas DPF attiira MP. Un,pat,ja shodien veel attiira,vai riit tas 10 gadus vecais DPF nenofeilos. Jaa,vaacietim par 500 naudaam iztiira mehaaniski. Bet mikroshuunu staavokli nezina neviens. Jaa,bez iluuzijaam,arii DE negrib lieki ieguldiit 2k taadaa DPF. Taadeelj,kad CBS saka,ka resurss beidzis - ko dara vaacietis? Tupa pieregjistreet nevar,jo DDE nomeeriis pretspiedienu un identificees nojaatu DPF. Tad nu vaacietis iegulda 500 naudas tiiriishanaa,un auto nogruuzh uz paardoshanu uz latvaaniju.
Latvaanijaa baalelinjsh nopeerk un mauc. Tas,ka "nomainiishanas" vietaa patiesiibaa atlikts atpakalj vecais filtrs,vinju neinteresee. Arii diileri tas neinteresee,jo.. nu,tur straadaa nekvalificeets stafs. Un vinjiem pajaat. Nav vinju uzdevums katra loha plaushas vakteet.
Offline
Angelz
11. Jan 2021, 16:50 #9200

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2213

Braucu ar: ///Montu


11 Jan 2021, 13:07:27 @DM-101 rakstīja:

Nu,nav tik smuki. F seerijas co benziina kati biezhi vien jau ir zaraa pie 80..100..120kkm. Braucot normalaa profilaa. Pie mums,chunchinot,laikaa nemainot piloshas sprauslas.. da man uz diag naak mashiinas,kuraam jau pie 40..50kkm ir zaraa co kati. Diemzheel.

Otra teema - pashu plaushas. Ja taas nav taa veertas,lai sekotu razhotaaja noraadiijumiem,tad jebkuri citi pieraadiijumi ir lieki. BMW nosaka ka,saskanjaa ar cbs,tas dpf ir jaamaina. Punkts. Slikti straadaajosh dpf izraisa pashu plaushu veezi. Ar lielaaku probabilitaati siichiem. Man vispaar ne mirkli nenaak praataa ko veel kombineet. Es negribu kaa Viesturs - mociities pusgadu,un spljaujot asinis,nospraagt Ziemassveetkos,atstaajot mazu siici bez teeva. Es te neredzu diskusijai baazi.


Kas ir Viesturs?

[ Šo ziņu laboja Angelz, 11 Jan 2021, 16:50:19 ]



-----------------
▫▪□■ Dažāda profila BMW elektronikas remontdarbi ■□▪▫

@ Bavarian Workshop

MASK/CCC/CIC/NBT/NBT EVO/MGU jauninājumi..
Offline

Moderatori: AV, CP17, Exclusivity, GirtzB, Jagr, MarC, OX, PG, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, xjs_4, zzips