Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 34 viesi un 3 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Kaspicha topiks: N53, virtuāli 300 ZS, apsaukāšanās utt.

AutorsZiņojums
sys9291
10. Jan 2021, 21:52 #9161

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 3133

Braucu ar: F20 R1200RT

F dīzeļiem (un arī E sēriai pēc 2006 gada) CAT un DPF ir viens izstrādājums... un atsevišķi tos nomainīt laikam nesanāks...
Offline
DM-101
10. Jan 2021, 21:52 #9162

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 3611

Braucu ar:


10 Jan 2021, 21:48:12 @vadjiksBMW rakstīja:
Nu paga E34 518i nāca M40, kuram bija kaut kādi 110-113 zirgi? svars tam nabagam tāpat bija kaut kādi 1400kg?
Efkā 520d 184 zirgi un svars kaut kas ap 1700kg. reāli tāda sulaspakas efka ir drīžāk analogs senākam 520i.

Anyway nekādā jegā nevar apgalvot, ka tā ir psc raķete, bet imho ja doma ir tīri ikdienā vedāt pakaļu un iepirkumus no veikala 3.0d nah nav vajadzīgs, tas, protams, ir nepopulārs viedoklis



Nuu,toties tam M40 komplektam bija tik iisi pirmie robi,ka liidz 100 vinjsh bija ash zhiperiigaaks kaa ar 2.0.

Nee,nu teema driizaak par to,kaa mainiijusies cilveeku izpratne par auto un bmw. Bez iluuzijaam,lielaakaa dalja brauktu arii ar 2 cilindriem un 60ho,ljish bi BT skanjas straumeeshana 1 skaljrunja miskastes audiosisteemaa un 6bw bildiites priborkaa..
Offline
DM-101
10. Jan 2021, 21:54 #9163

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 3611

Braucu ar:


10 Jan 2021, 21:52:04 @sys9291 rakstīja:
F dīzeļiem (un arī E sēriai pēc 2006 gada) CAT un DPF ir viens izstrādājums... un atsevišķi tos nomainīt laikam nesanāks...


Nu,te driizaak teema - avosj tomeer,esoshajam,nopistajam bundulim galaa/papildus/vietaa var piekabinaat kaadu sertficeetu "universaalo" DPF,jo oem tomeer ir 2+k.
Offline
vadjiksBMW
10. Jan 2021, 21:59 #9164

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2140

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


10 Jan 2021, 21:52:09 @DM-101 rakstīja:

10 Jan 2021, 21:48:12 @vadjiksBMW rakstīja:
Nu paga E34 518i nāca M40, kuram bija kaut kādi 110-113 zirgi? svars tam nabagam tāpat bija kaut kādi 1400kg?
Efkā 520d 184 zirgi un svars kaut kas ap 1700kg. reāli tāda sulaspakas efka ir drīžāk analogs senākam 520i.

Anyway nekādā jegā nevar apgalvot, ka tā ir psc raķete, bet imho ja doma ir tīri ikdienā vedāt pakaļu un iepirkumus no veikala 3.0d nah nav vajadzīgs, tas, protams, ir nepopulārs viedoklis



Nuu,toties tam M40 komplektam bija tik iisi pirmie robi,ka liidz 100 vinjsh bija ash zhiperiigaaks kaa ar 2.0.

Nee,nu teema driizaak par to,kaa mainiijusies cilveeku izpratne par auto un bmw. Bez iluuzijaam,lielaakaa dalja brauktu arii ar 2 cilindriem un 60ho,ljish bi BT skanjas straumeeshana 1 skaljrunja miskastes audiosisteemaa un 6bw bildiites priborkaa..


nu reduktors tur arī bija gan jau 4.1 vai 4.4, tad jau, protams, ka kust, bet beidzas pie kaut kādiem 170-180km/h , kamēr uz tādas efkas visdrīzāk ir kaut kāds 2.5-3.15
Bet hvz 520i M50 bezvanoss E34 ar tomātu vienu brīdi bija ar 100k km braucās kā jauns, salonā klusums un kustējās diezgan patīkami

LV tagad tas viss palēnām mainīsies piespiedu kārtā, jo vnk nodokļus arī te sāk ieviest par sliktu lielākiem motoriem, attīstība tak
Offline
sys9291
10. Jan 2021, 22:02 #9165

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 3133

Braucu ar: F20 R1200RT


10 Jan 2021, 21:54:05 @DM-101 rakstīja:

10 Jan 2021, 21:52:04 @sys9291 rakstīja:
F dīzeļiem (un arī E sēriai pēc 2006 gada) CAT un DPF ir viens izstrādājums... un atsevišķi tos nomainīt laikam nesanāks...


Nu,te driizaak teema - avosj tomeer,esoshajam,nopistajam bundulim galaa/papildus/vietaa var piekabinaat kaadu sertficeetu "universaalo" DPF,jo oem tomeer ir 2+k.

kapēc kaut ko izdomāt (tu domā, ka te visi tādi izdomātāji?), ja pieejami aftermarket izstrādājumi, kas montējas oriģinālā vietā, pie kam viens pilsonis ar tādu vizinās - cik ilgi - rādīs laiks...
Offline
DM-101
10. Jan 2021, 22:06 #9166

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 3611

Braucu ar:


10 Jan 2021, 22:02:44 @sys9291 rakstīja:

10 Jan 2021, 21:54:05 @DM-101 rakstīja:

10 Jan 2021, 21:52:04 @sys9291 rakstīja:
F dīzeļiem (un arī E sēriai pēc 2006 gada) CAT un DPF ir viens izstrādājums... un atsevišķi tos nomainīt laikam nesanāks...


Nu,te driizaak teema - avosj tomeer,esoshajam,nopistajam bundulim galaa/papildus/vietaa var piekabinaat kaadu sertficeetu "universaalo" DPF,jo oem tomeer ir 2+k.

kapēc kaut ko izdomāt (tu domā, ka te visi tādi izdomātāji?), ja pieejami aftermarket izstrādājumi, kas montējas oriģinālā vietā, pie kam viens pilsonis ar tādu vizinās - cik ilgi - rādīs laiks...


Nee,nu var neko nedomat. Es vnk aktualizeeju teemu,kas,peec manas saprashanas,ir jaadara. Ieskaitot to,ka likt jaunu dpf+co nav nekaadas jeegas,ja sprauslas nav labaa kaartiibaa. A,savukart,dpf un co ir jaaliek jauns kategoriski,vairaaku iemeslu deelj. Nu,luuk,te man sanaak kaadas 3..4k uzreiz. Plus kaarbas remonts. Tas bija tas,kas man likaas buutiski pateikt.
Offline
uldens1
10. Jan 2021, 22:14 #9167

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 12003

Braucu ar:


10 Jan 2021, 21:38:33 @DM-101 rakstīja:

10 Jan 2021, 19:33:27 @abyss rakstīja:

10 Jan 2021, 15:44:59 @DM-101 rakstīja:

10 Jan 2021, 15:37:54 @vadjiksBMW rakstīja:

10 Jan 2021, 15:23:07 @RolandsK rakstīja:
Kurš te kaut kad mēģināja pārliecināt, ka divlitrīgās f-kas nedrīkst pirkt?! VLASOVs savā kanālā visu teoriju apgāza, ka normāli dzinēji un ar praktiski tādām pašām problēmām kā pārējie.


Visa tēma kāpēc nedrīkst pirkt, jo nebūs gana pačotna powerā
imho tieši divlitrīgā efka būtu way to go, bet 520d nevis 525d tad.
Brauc tie divnieki jau diezgan labi un remontos viss lētāks sanāk, kā 3.0d.


Jaa,vlasovs arii teica,ka ar jaunajiem benziiniem vuss ir slikti,kaut nevienu pat nav redzeejis. Vinjsh tak ir tups dirselju lauzeejs,kura sajeega palikusi M51 liimeni..


Kāda jēga pirkt 2 litrīgo efku, ja remonts tāds pats kā 3bla0 Tas jau taisni -. ZS pa lielam tik pat cik manam aizvēsturiskajam m54b25. Pa pilsētu, protams, ka būs labāk, bet nu izmest 10k pa 190 zs

Tas ekstra litrs pie patēriņa tik svarīgs? Gribi ekAnomēt pērc golf dīzeli, vai hibrīdu.


Tas 8hp automaats ir labs,bet taa bonusu dinamikaa noeed pati bundza,kas ir par 200..250kg smagaaka kaa ieprieksheejaa paaudze.
Reeciigi ir tas,ka savulaik,kad man bija 4 cilindru nemators ieksh vecaa E34 vienu briidi,visiem bija Viedoklis - nu,pisec. Kauns,miskaste,kasturveel. Muusdienaas,izraadaas,viss ir savaadaak. Taada pati kg/hp attieciiba der
nu nu,cik tiem abiem bij ieskrējiens no 0-100
Offline
Digital
10. Jan 2021, 22:26 #9168

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3424

Braucu ar: Elektrību


10 Jan 2021, 22:06:23 @DM-101 rakstīja:

10 Jan 2021, 22:02:44 @sys9291 rakstīja:

10 Jan 2021, 21:54:05 @DM-101 rakstīja:

10 Jan 2021, 21:52:04 @sys9291 rakstīja:
F dīzeļiem (un arī E sēriai pēc 2006 gada) CAT un DPF ir viens izstrādājums... un atsevišķi tos nomainīt laikam nesanāks...


Nu,te driizaak teema - avosj tomeer,esoshajam,nopistajam bundulim galaa/papildus/vietaa var piekabinaat kaadu sertficeetu "universaalo" DPF,jo oem tomeer ir 2+k.

kapēc kaut ko izdomāt (tu domā, ka te visi tādi izdomātāji?), ja pieejami aftermarket izstrādājumi, kas montējas oriģinālā vietā, pie kam viens pilsonis ar tādu vizinās - cik ilgi - rādīs laiks...


Nee,nu var neko nedomat. Es vnk aktualizeeju teemu,kas,peec manas saprashanas,ir jaadara. Ieskaitot to,ka likt jaunu dpf+co nav nekaadas jeegas,ja sprauslas nav labaa kaartiibaa. A,savukart,dpf un co ir jaaliek jauns kategoriski,vairaaku iemeslu deelj. Nu,luuk,te man sanaak kaadas 3..4k uzreiz. Plus kaarbas remonts. Tas bija tas,kas man likaas buutiski pateikt.

Kur problema uzlikt aftermarket to apvienoto dpf+cat, viņš nāk identisks ārēji kā oem. Vismaz cipars viņam ir pieņemams, savadak kkada auto kurš maksa 3-5k likt oem pa 2k nu nebus.
Ganjau nav tik ilgmužigs kā oem, bet nu tapat.

[ Šo ziņu laboja Digital, 10 Jan 2021, 22:27:09 ]

Offline
vadjiksBMW
10. Jan 2021, 22:28 #9169

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2140

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Īstenībā sulaspakas efka sanāk gatavā raķete pret 518i
E34 12.8sek pret F10 8.1sek
Offline
vadjiksBMW
10. Jan 2021, 22:30 #9170

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2140

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


10 Jan 2021, 22:26:11 @Digital rakstīja:

10 Jan 2021, 22:06:23 @DM-101 rakstīja:

10 Jan 2021, 22:02:44 @sys9291 rakstīja:

10 Jan 2021, 21:54:05 @DM-101 rakstīja:

10 Jan 2021, 21:52:04 @sys9291 rakstīja:
F dīzeļiem (un arī E sēriai pēc 2006 gada) CAT un DPF ir viens izstrādājums... un atsevišķi tos nomainīt laikam nesanāks...


Nu,te driizaak teema - avosj tomeer,esoshajam,nopistajam bundulim galaa/papildus/vietaa var piekabinaat kaadu sertficeetu "universaalo" DPF,jo oem tomeer ir 2+k.

kapēc kaut ko izdomāt (tu domā, ka te visi tādi izdomātāji?), ja pieejami aftermarket izstrādājumi, kas montējas oriģinālā vietā, pie kam viens pilsonis ar tādu vizinās - cik ilgi - rādīs laiks...


Nee,nu var neko nedomat. Es vnk aktualizeeju teemu,kas,peec manas saprashanas,ir jaadara. Ieskaitot to,ka likt jaunu dpf+co nav nekaadas jeegas,ja sprauslas nav labaa kaartiibaa. A,savukart,dpf un co ir jaaliek jauns kategoriski,vairaaku iemeslu deelj. Nu,luuk,te man sanaak kaadas 3..4k uzreiz. Plus kaarbas remonts. Tas bija tas,kas man likaas buutiski pateikt.

Kur problema uzlikt aftermarket to apvienoto dpf+cat, viņš nāk identisks ārēji kā oem. Vismaz cipars viņam ir pieņemams, savadak kkada auto kurš maksa 3-5k likt oem pa 2k nu nebus.
Ganjau nav tik ilgmužigs kā oem, bet nu tapat.


Nu visa problēma, ka šī topika ietvaros nav viedokļa vēl bijis jā vai nē, vai tie aftermaketi pilda kādu funkciju vai tikpat labi var braukt bez
Offline
DM-101
10. Jan 2021, 22:31 #9171

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 3611

Braucu ar:


10 Jan 2021, 22:26:11 @Digital rakstīja:

10 Jan 2021, 22:06:23 @DM-101 rakstīja:

10 Jan 2021, 22:02:44 @sys9291 rakstīja:

10 Jan 2021, 21:54:05 @DM-101 rakstīja:

10 Jan 2021, 21:52:04 @sys9291 rakstīja:
F dīzeļiem (un arī E sēriai pēc 2006 gada) CAT un DPF ir viens izstrādājums... un atsevišķi tos nomainīt laikam nesanāks...


Nu,te driizaak teema - avosj tomeer,esoshajam,nopistajam bundulim galaa/papildus/vietaa var piekabinaat kaadu sertficeetu "universaalo" DPF,jo oem tomeer ir 2+k.

kapēc kaut ko izdomāt (tu domā, ka te visi tādi izdomātāji?), ja pieejami aftermarket izstrādājumi, kas montējas oriģinālā vietā, pie kam viens pilsonis ar tādu vizinās - cik ilgi - rādīs laiks...


Nee,nu var neko nedomat. Es vnk aktualizeeju teemu,kas,peec manas saprashanas,ir jaadara. Ieskaitot to,ka likt jaunu dpf+co nav nekaadas jeegas,ja sprauslas nav labaa kaartiibaa. A,savukart,dpf un co ir jaaliek jauns kategoriski,vairaaku iemeslu deelj. Nu,luuk,te man sanaak kaadas 3..4k uzreiz. Plus kaarbas remonts. Tas bija tas,kas man likaas buutiski pateikt.

Kur problema uzlikt aftermarket to apvienoto dpf+cat, viņš nāk identisks ārēji kā oem. Vismaz cipars viņam ir pieņemams, savadak kkada auto kurš maksa 3-5k likt oem pa 2k nu nebus.


Atkariigs no..
Ja brauc tipiskaa muusu dirselista driving profile,pamatiiga slodze ir pat oem.
Otrs - es,piem.,nomaucu ap 80..90kkm gadaa. Jaa,profils labaaks,bet nobraukumi lieli. Manaa piemeeraa nav jeegas likt leetaaku,bet skaidri zinaams - ar iisaaku kalposhanas laiku.
Un treshais - ja es plaanoju vanckaaties arii pa attiistitajaam valstiim (de/nl,piem.), es negribu liekas potnciaalaas probleemas. Moska te kaadam v kaif mekleet kaut kaadus sertifikaatus,skaidroties. Man tur toch nebuus. Piedevaam,ja ir uzlikts oem,bet de sameera palielinaatu mp vai citas hernjas,es varu plaatiit rokas (piedevaam,logjiski,dpf pie diilera instaleets ar visiem ierakstiem). Ja tas buus alja analogs,sekas ir neparedzamas.
Pag,te tak oligarhu fkas,kas ir vismaz 15..20 veertas!
Offline
DM-101
10. Jan 2021, 22:32 #9172

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 3611

Braucu ar:


10 Jan 2021, 22:28:58 @vadjiksBMW rakstīja:
Īstenībā sulaspakas efka sanāk gatavā raķete pret 518i
E34 12.8sek pret F10 8.1sek


Nu, 8hp ir labas kaarbas. Taas arii pasaakumu izvelk f paaudzee.
Offline
vadjiksBMW
10. Jan 2021, 22:37 #9173

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2140

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


10 Jan 2021, 22:32:55 @DM-101 rakstīja:

10 Jan 2021, 22:28:58 @vadjiksBMW rakstīja:
Īstenībā sulaspakas efka sanāk gatavā raķete pret 518i
E34 12.8sek pret F10 8.1sek


Nu, 8hp ir labas kaarbas. Taas arii pasaakumu izvelk f paaudzee.


Nu imho arī 5-6hp bija diezgan labas savam laikam, protams, no braucēja atkarīģs utt.
Arī pēc laikiem sulaspaku E60 ir 8.6 m47 motoram un 8.3 n47, tikai hvz vai visi n47 bija ar kārbu kurai dzostiks bija vai nē
Offline
Locis
10. Jan 2021, 22:40 #9174

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 8136

Braucu ar: Ranger limited, F11, Tuareg, L200, Daily, Jumper, Stralis, Volvo FL, Atego, Deutz Fahr, Massey Fer

8hp ar sport automatic aprīkojumu vēl patīkamāks
F10 530d 245 zs 0-100, 6.3 sec
E60 LCI 535d 286zs 0-100 6.4 sec

[ Šo ziņu laboja Locis, 10 Jan 2021, 22:48:26 ]

Offline
uldens1
10. Jan 2021, 23:09 #9175

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 12003

Braucu ar:


10 Jan 2021, 22:32:55 @DM-101 rakstīja:

10 Jan 2021, 22:28:58 @vadjiksBMW rakstīja:
Īstenībā sulaspakas efka sanāk gatavā raķete pret 518i
E34 12.8sek pret F10 8.1sek


Nu, 8hp ir labas kaarbas. Taas arii pasaakumu izvelk f paaudzee.
manuālis izvelk to pašu
Offline
DM-101
10. Jan 2021, 23:25 #9176

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 3611

Braucu ar:


10 Jan 2021, 23:09:27 @uldens1 rakstīja:

10 Jan 2021, 22:32:55 @DM-101 rakstīja:

10 Jan 2021, 22:28:58 @vadjiksBMW rakstīja:
Īstenībā sulaspakas efka sanāk gatavā raķete pret 518i
E34 12.8sek pret F10 8.1sek


Nu, 8hp ir labas kaarbas. Taas arii pasaakumu izvelk f paaudzee.
manuālis izvelk to pašu


Nu,tad nojaushu,ka mainiiti meeriishanas nosaciijumi. Tb.,meera/laika atskaiti saak ar raskachegariitu dzineeju.
Offline
uldens1
10. Jan 2021, 23:27 #9177

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 12003

Braucu ar:

negudrojies,2x vairāk NM kā tavam e34 izsaka daudz ko
Offline
DM-101
10. Jan 2021, 23:46 #9178

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 3611

Braucu ar:


10 Jan 2021, 23:27:17 @uldens1 rakstīja:
negudrojies,2x vairāk NM kā tavam e34 izsaka daudz ko


shis ir tas briidis, kad es juutu, ka tev ir patieshaam specigas fizikas zinaashanas. Piedod, man nav baigaa interese shaadaa liiimenii diskuteet.
Offline
uldens1
11. Jan 2021, 00:04 #9179

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 12003

Braucu ar:


10 Jan 2021, 23:46:30 @DM-101 rakstīja:

10 Jan 2021, 23:27:17 @uldens1 rakstīja:
negudrojies,2x vairāk NM kā tavam e34 izsaka daudz ko


shis ir tas briidis, kad es juutu, ka tev ir patieshaam specigas fizikas zinaashanas. Piedod, man nav baigaa interese shaadaa liiimenii diskuteet.
ja tu mācētu rēķināt tad sanāktu ka e34 ir 12.5 kg/zs bet f10 9.2 kg/zs,un tagad ej pamācies fiziku lai saprastu kāpēc f10 rauj ātrāk nekā tavs vecais e34,savādāk tāds pazems līmenis tev
Offline
sys9291
11. Jan 2021, 00:16 #9180

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 3133

Braucu ar: F20 R1200RT


11 Jan 2021, 00:04:23 @uldens1 rakstīja:

10 Jan 2021, 23:46:30 @DM-101 rakstīja:

10 Jan 2021, 23:27:17 @uldens1 rakstīja:
negudrojies,2x vairāk NM kā tavam e34 izsaka daudz ko


shis ir tas briidis, kad es juutu, ka tev ir patieshaam specigas fizikas zinaashanas. Piedod, man nav baigaa interese shaadaa liiimenii diskuteet.
ja tu mācētu rēķināt tad sanāktu ka e34 ir 12.5 kg/zs bet f10 9.2 kg/zs,un tagad ej pamācies fiziku lai saprastu kāpēc f10 rauj ātrāk nekā tavs vecais e34,savādāk tāds pazems līmenis tev

un arī NM F dīzelim ir 3x vairāk...nekā 1.8 benzīnam... tie arī rauj nevis HP...
Offline

Moderatori: AV, CP17, Exclusivity, GirtzB, Jagr, MarC, OX, PG, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, xjs_4, zzips