Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 123 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
968-jk
26. Mar 2021, 23:08 #6921

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13457

Braucu ar: 30niekiem


26 Mar 2021, 22:24:55 @DM-101 rakstīja:

26 Mar 2021, 22:19:10 @Staris rakstīja:
Kà diagnosticēt radio problēmas? Dažādās LV vietās konkrēti radio pārlec 2 sec uz priekšu/atpakaļ, citi paliek klusāki/skaļāki. Tāds lr1,lr2, swh bez problēmām. EHR Pūrē paliek ļoti kluss. Ārpus Pūres atkal skan normāli. Vai tur ir saistība ar moduli bagāžnieka vākā? Atslēgt auto var no daudzdesmit metru attāluma. Varbūt pati antena?


Tas nav defekts. Tas ir navarots. Paarsleedzas uz alternativajaam/speeciigaakajaam frekvenceem. AF fiicha.


Man pēdējās 3 dienas automašīnas radio automātiski ķer tikai LKR, LR2, LR1 un SWH. Nav kāds gļuks torņos?
Offline
kaprons
26. Mar 2021, 23:11 #6922

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5247

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...

Nē viss ir ok
Es pārsvarā klausos Europeans Hate Radio (Ehr) un nekādu traucējumu nav bijis
Offline
Katastrofa
26. Mar 2021, 23:41 #6923

Kopš: 24. Jan 2021

Ziņojumi: 130

Braucu ar:


26 Mar 2021, 23:11:58 @kaprons rakstīja:
Nē viss ir ok
Es pārsvarā klausos Europeans Hate Radio (Ehr) un nekādu traucējumu nav bijis


Tas tāpēc, ka tu caur intērnetu klausies!
Offline
Martinsse
28. Mar 2021, 00:07 #6924

Kopš: 13. Jun 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 2433

Braucu ar: Turbo Cosworth


26 Mar 2021, 17:05:46 @Angelz rakstīja:

26 Mar 2021, 16:09:45 @Martinsse rakstīja:
Par klapēm runājot uz M57 - tur ir kāds cits variants bez jauna kolektora? Piemēram tās skrūves, kas klapēm krīt ārā, uzsēdināt uz loctite?


Klapju blīvgumijas arī uz loctite uzsēdināsi?

Klapes atsevišķi priekš M57 neražo. Nebūs cits variants, kā nopirkt OEM jaunu.

Detaļai, ar resursu 200.. 250k, tik dārgi nemaz nemaksā.


Tikai filosofēju.

Kas ar aftermarket M57 kolektoriem darās? Mēsli, tikai oem var likt?
Offline
Instigater
28. Mar 2021, 00:36 #6925

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW


26 Mar 2021, 22:24:55 @DM-101 rakstīja:

26 Mar 2021, 22:19:10 @Staris rakstīja:
Kà diagnosticēt radio problēmas? Dažādās LV vietās konkrēti radio pārlec 2 sec uz priekšu/atpakaļ, citi paliek klusāki/skaļāki. Tāds lr1,lr2, swh bez problēmām. EHR Pūrē paliek ļoti kluss. Ārpus Pūres atkal skan normāli. Vai tur ir saistība ar moduli bagāžnieka vākā? Atslēgt auto var no daudzdesmit metru attāluma. Varbūt pati antena?


Tas nav defekts. Tas ir navarots. Paarsleedzas uz alternativajaam/speeciigaakajaam frekvenceem. AF fiicha.
Nepiekritīšu - skaļuma un laika nobīdes ir ļoti smags defekts, tikai ne auto, bet gan radio operatora pusē, kurš neprot sasinhronizēt dažādus raidītājus vai izvēlējies nepietiekamu pārklājumu vai raidīšanas jaudas. Te arī AF parslēgšanas loģika pašā auto aparatā var spēlēy ļaunus jokus. Nezinu vai BMW arī dinamiski slēdzas starp analogo un digitālo signālu, tas radio inženierim atver vaļā nākamo tārpu bundžu!

Kāreiz Latvijas Radio ir ļoti prefesionāli inženieri, ko nevaru apgalvot par praktiski visām komercstacijām. LR tīri praktiski ausij patīkami viss saregulēts, neņemot vērā raidīto saturu.

[ Šo ziņu laboja Instigater, 28 Mar 2021, 00:39:05 ]

Offline
HiJaCKeR
28. Mar 2021, 12:28 #6926

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4504

Braucu ar: BMW E90 330i


28 Mar 2021, 11:49:59 @DM-101 rakstīja:
MP. Miiti un realitaate


ja auto nav pareizs degmaisījums, MP apjoms pirms DPF var būt būtiski palielināts un pat ideālā kārtībā esošs DPF nelīdzēs


tas ir viens no iemesliem, kāpec esmu pret čipošanu
Offline
Zalespljavejs
28. Mar 2021, 16:05 #6927

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2345

Braucu ar: tautas auto

Izlasīju no sākuma līdz beigām. Bet gribētos uzsvērt šo rindkopu:

Chip tuneriem patiesībā īsti nav sajēgas ko viņi dara. Pareizāk sakot – viņu turbīnu vadības 99% gadījumu beidzas ar boost spiedienu nesakritībām un kļūdām par tiem; gaisa masu nesakritībām un kļūdām par gaisa masas mērītāju datu plausibilitāti. Savukārt, spēlēšanās ar degvielas padevi – pieprasītā un reāla Rail spiedienu nesakritību. Visas kļūdas, kas ‘’izlec’’, tiek maskētas – izdzēstas no kļūdu kartes.



Tev ir kāds reāls piemērs iz dzīves, vai arī Tu vienkārši esi filozofējis par to un pieņēmis kā faktu? Neapšaubu tavu kompetenci N53 dzinējos, bet novērojot tavus postus ir pamatotas aizdomas ka tev ir vienkārši personīgi aizvainojumi pret kādu ieinteresēto personu vai pusi.
Offline
BigDog24
28. Mar 2021, 18:42 #6928

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 829

Braucu ar: dīzeli

Man personīgi kreņķe tā chiptuneru noslēpumainība- "mēs izdarīsim kaut ko", kas Tev sniegs jaudu, degvielas ekonomiju utt.
Būtu jauki uzzināt kas tiek mainīts, kāpēc tiek uzskatīts ka tāda novirze no stock versijas man neliks pēc 30k km mainīt ko dārgu jktml. (viņi tak ņemas tūnēt pavisam svaigus auto modeļus, dzinējus- tur pats ražotājs vēl īsti nav ecu fw nostabilizējis)
Tuneru lapās neredz nekādus darbinieku sertifikātus, izglītības līmeņus auto nozarē jktml.

Piemēram SEDOX chip tunings- pārstāvis apgreido ecu uz svaigāko versiju (čau dīleri..), nosūta saturu uz sedox, tur tiek izmainīts saturs un nogādāts atpakaļ uz mašīnas ecu.
Kaut kāda pilnīga paļaušānās uz autoritāti - kas tiek izmainīts nav zināms. Visa info- būs klāt zirgi, grieze, atsaucīgāks gāzes pedālis utml.
Ja dodies pie dīlera- chiptuning kantoris labprāt iešūs atpakaļ stock fw, lai dīleris nepamanītu izmaiņas (viņi tomēr grib lai garantiju sedz auto ražotājs).


Offline
RR04
28. Mar 2021, 19:01 #6929

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3684

Braucu ar: 41

Mani 2 centi.
Pirms vairākiem gadiem nenoturējos spiedienam un aizvedu sačipot savu auto. Pirmos mēnesi viss ok, viss forši. Pēc tam kaut kā aizdomīgi iemetas limp mode (avārijas režīms), pazūd jauda. Patestēju/pabraukāju vairāk, saprotu, ka limp mode ieslēdzas kad tiek dots mizā, uz apdzīšanu utt. Aizbraucu pie čoma, piemet kompi, braucam, skatamies, kas notiek. Nonākam pie secinājuma, ka turbīna pūš (varbūt nepareizi izsakos) vairāk kā sensors spēj nolasīt. Attiecīgi, grafikā līkne ceļas uz augšu un tad konstanta taisna svītra. Pameklējot info netā, tiek secinats, ka svītra ir pie tik bar cik sensors spēj max nolasīt.
Aizbraucu pie čipera, uzlika oriģinālo softu, braucu bēdu nezinādams. Auto tika pārdots, līdz tam brīdim nekādu problēmu vairs nebija

P.s. Čipošanu kopš tās reizes neatbalstu
Offline
BigDog24
28. Mar 2021, 19:30 #6930

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 829

Braucu ar: dīzeli


28 Mar 2021, 19:01:21 @RR04 rakstīja:
Mani 2 centi.
Pirms vairākiem gadiem nenoturējos spiedienam un aizvedu sačipot savu auto. Pirmos mēnesi viss ok, viss forši. Pēc tam kaut kā aizdomīgi iemetas limp mode (avārijas režīms), pazūd jauda. Patestēju/pabraukāju vairāk, saprotu, ka limp mode ieslēdzas kad tiek dots mizā, uz apdzīšanu utt. Aizbraucu pie čoma, piemet kompi, braucam, skatamies, kas notiek. Nonākam pie secinājuma, ka turbīna pūš (varbūt nepareizi izsakos) vairāk kā sensors spēj nolasīt. Attiecīgi, grafikā līkne ceļas uz augšu un tad konstanta taisna svītra. Pameklējot info netā, tiek secinats, ka svītra ir pie tik bar cik sensors spēj max nolasīt.
Aizbraucu pie čipera, uzlika oriģinālo softu, braucu bēdu nezinādams. Auto tika pārdots, līdz tam brīdim nekādu problēmu vairs nebija

P.s. Čipošanu kopš tās reizes neatbalstu


Ha, man paziņam līdzīgs scenārijs pagājušā gada vasarā - pēc 2 nedēļam kļūda uz gaisa masas mērītāju, tak viņi vēl nopelnīja uz jaunu MAFu un izdzēsa tos kļūdas karti, bet viņš tāpat priecīgs ) (Varbūt tā jau atstrādātā notikumu ķēde?)

Man šķiet, tas chip tunings varētu būt dzīvs operatīvā līzinga gadījumā ar kaut kādiem tirgus lielajiem tuninga vaļiem- garantijas laiks + paļaušanās, ka tuneris patiesi spēs noslēpt izmaiņu sekas pirms apkopēm utt. (pieļauju neērtības ja jāved vāģi ar evakuatoru uz servisu , tad domājams jāizmet cilpa caur šķūneri )
Offline
zutis_slidens
30. Mar 2021, 13:29 #6931

Kopš: 15. Jul 2008

No: Aknīste

Ziņojumi: 1014

Braucu ar: roku pa kokli

nopērc jaunu mašīnu un pārbaudi. pie ne pārāk intensīvas lietošanas 2 gados sāk deformēties tā mala recaro u.c sportiska stila sēdekļiem

Offline
crime
30. Mar 2021, 13:59 #6932

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8414

Braucu ar: m635csi

hz, ko tur var pateikt pēc tā benķa, rekur benkjis un noskrējiens manam ex iksam:



Offline
CP17
30. Mar 2021, 14:08 #6933

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


30 Mar 2021, 14:00:39 @Vantage rakstīja:

30 Mar 2021, 13:58:33 @DM-101 rakstīja:

30 Mar 2021, 13:29:19 @zutis_slidens rakstīja:
nopērc jaunu mašīnu un pārbaudi. pie ne pārāk intensīvas lietošanas 2 gados sāk deformēties tā mala recaro u.c sportiska stila sēdekļiem




Nee,kaa es liidz shim iztiku bez shaadu interneta umnjiku padomiem.. prjam nezinu.

Man ir bijushas arii jaunas mashinas. Uz esmu redzeejis gana daudz tieshi bmw,lai nespriestu tikai peec "a man" pieredzes.

Tiem,kam interesee.
Paskatam seedeklja vidusdalju. Taa ir minimaali izstaipiita. Secinaajums - aciimredzot,seedeejis 60kg shallinieks vai sieviete. 100kg vecis izseezh/izstiepj nopietnaak jau pie maza nobraukuma/uzreiz.
Tajaa pat laikaa saanu mala ir ne tik daudz noseedusies,cik tieshi nodeldeeta aadas virskaarta. Ko tas noziimee?
Ir milziigs iekaapshanas/izkaapshanas reizhu skaits.
Ko tas noziimee?
Shis auto ir braucis nevis garas braukshans sesijas ar palielu videejo aatrumu,bet izpildiijis iisas sesijas,ticamaakais - pilseetas rezhiimaa un ar mazu videejo aatrumu.
Ko shis viss noziimee?
Pie 100kkm odometraa lielas daljas mezglu nolietojums buus kaa 400kkm pa baani braucot.
Piem.,motorstundas dzineejam un kaarbai.
Piem.,nojaats DPF.
Kjeedes - es shaadam mainiitu nekaveejoshi. Lai nav staasti "a man.. pie 100kkm paarpliisa".
Nu,taadi ir mani secinaajumi. Nepeerkot jaunu auto.


kā vienmēr, sēdekļu eksperti runājuši runāšu kaspiča valodā, lai viņš labāk saprastu tēmu:

tu mutiti virini bet neko nesaproti, tev da blja sajeegas pat nav ka tikai pirkstus trit pret klavieri maaki. jaa blja taa aada muusdienas [lasi smirdigas fkas uz augsu un ta talak taja skaita audi, mercedes un citi izstradajumi] nav kaa vecajos laikos bizonja kozha, plus vel taa aada ko visi sauc par aadu patiesiba ir/var but dermantins 'man-made', 'mb-tex', 'vinils', dohera nosaukumu un katram modelim/razotajam savadaki. plus ari ada ir dazadu veidu valcona utt UN VINAM VISAM NAV VIENA LIETOSANAS MANIERE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! un tava iecienita pecpuses teema ari atskiras, visadas tizlas bikses, resni dibenkauli, svars un jaa, djorgasanas pa kreeslu. protams, kads ari vinu sapis ja ieksa-ara kapj. un??? ko tas tiesi pierada??? riga-ventspils un tad n-raustisanas kalonka mizhot un kafiju cirkuli raustot un atkal talak trisana simtiem km. tas pasaka pilnigi neko par auto, shada meroga inspecesana. tu pat nespej iedomaties kaa izskatas Volvo aada pie simts paris km kur auto lietots tikai pa magistralajiem celiem (tb. lasi - soseja). tu to nejedz, pljuti, bet nejedz. tas ir virspusigi un tipiski latvijas zolidajam pircejam lietotai lamatai veikt aprekinus. aada ari ir jakopj, ja gribi feini lai vina izskatas kaa no rupnicas. bet tu jau to nesaproti, tev lidz tam limenim ash lidz maskavai rakom lai to saprastu. saule karsts, ziema minusi, kada ta ada var but, ja par vinu neviens nerupejas????? tu prjam izsaki fantaaziju kaa buutu ja buutu, bet patiesiba taisnibas VIENAS nav.

esmu savu pateicis. beidz murgot.

+ neaizmirsīsim, cik augstu ir jākāpj SUV un sedanā... tā mala noļurkāties var arī pie 30k ar biezām džinsām...
Offline
CP17
30. Mar 2021, 14:26 #6934

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


30 Mar 2021, 14:23:08 @koderis rakstīja:

30 Mar 2021, 14:08:34 @CP17 rakstīja:
+ neaizmirsīsim, cik augstu ir jākāpj SUV un sedanā... tā mala noļurkāties var arī pie 30k ar biezām džinsām...

kā kuram man ir zemu jālokās, lai iesēstos sedanā. faktiski jāpietupjās, lai iekāptu auto. suv sēdeklis ir gurnu augstumā un iekāpt ērti
gurnu? cik tev augums, 150?
Offline
968-jk
30. Mar 2021, 14:28 #6935

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13457

Braucu ar: 30niekiem


30 Mar 2021, 14:26:14 @CP17 rakstīja:

30 Mar 2021, 14:23:08 @koderis rakstīja:

30 Mar 2021, 14:08:34 @CP17 rakstīja:
+ neaizmirsīsim, cik augstu ir jākāpj SUV un sedanā... tā mala noļurkāties var arī pie 30k ar biezām džinsām...

kā kuram man ir zemu jālokās, lai iesēstos sedanā. faktiski jāpietupjās, lai iekāptu auto. suv sēdeklis ir gurnu augstumā un iekāpt ērti
gurnu? cik tev augums, 150?


Ainār, Tev nevajadzētu par garumu runāt.
Offline
CP17
30. Mar 2021, 14:29 #6936

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


30 Mar 2021, 14:28:09 @968-jk rakstīja:

30 Mar 2021, 14:26:14 @CP17 rakstīja:

30 Mar 2021, 14:23:08 @koderis rakstīja:

30 Mar 2021, 14:08:34 @CP17 rakstīja:
+ neaizmirsīsim, cik augstu ir jākāpj SUV un sedanā... tā mala noļurkāties var arī pie 30k ar biezām džinsām...

kā kuram man ir zemu jālokās, lai iesēstos sedanā. faktiski jāpietupjās, lai iekāptu auto. suv sēdeklis ir gurnu augstumā un iekāpt ērti
gurnu? cik tev augums, 150?


Ainār, Tev nevajadzētu par garumu runāt.

nu man nav 2m, cik tad viņam ir?
Offline
CP17
30. Mar 2021, 14:30 #6937

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


30 Mar 2021, 14:29:04 @koderis rakstīja:

30 Mar 2021, 14:26:14 @CP17 rakstīja:

30 Mar 2021, 14:23:08 @koderis rakstīja:

30 Mar 2021, 14:08:34 @CP17 rakstīja:
+ neaizmirsīsim, cik augstu ir jākāpj SUV un sedanā... tā mala noļurkāties var arī pie 30k ar biezām džinsām...

kā kuram man ir zemu jālokās, lai iesēstos sedanā. faktiski jāpietupjās, lai iekāptu auto. suv sēdeklis ir gurnu augstumā un iekāpt ērti
gurnu? cik tev augums, 150?

160, ja uzvelku kurpes ar augstiem papēžiem

tā apm sanāk, jo Discovery krēsla augstums ir 80cm
Offline
968-jk
30. Mar 2021, 14:39 #6938

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13457

Braucu ar: 30niekiem

Speciāli kāpu lejā. Vivaro B sēžamdaļa-asfalts 92cm.
Offline
CP17
30. Mar 2021, 14:41 #6939

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

ok sadirsu, 82/83cm P.s.beņķis nav nolaists līdz galam lejā
Offline
968-jk
30. Mar 2021, 14:43 #6940

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13457

Braucu ar: 30niekiem


30 Mar 2021, 14:41:57 @CP17 rakstīja:
ok sadirsu, 82/83cm P.s.beņķis nav nolaists līdz galam lejā



Nav grūti, kad jāizvēlas starp aizsniegt pedālus un redzēt pāri stūrei?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4