Online

Pašreiz BMWPower skatās 92 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
CP17
30. Mar 2021, 14:46 #6941

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


30 Mar 2021, 14:43:24 @koderis rakstīja:
nu tad zem gurna, bet tā pat ērti

neviens jau nesaka ka neērti, neērti ir kamazā iekāpt, runa iet par krēsla malas sapišanu, lai viņu nesapistu krēsla augstumam jābūt zem ceļa loģiski ka 5er mazāk sapisīsies nekā x5
Offline
cipargalva
30. Mar 2021, 15:17 #6942

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6485

Braucu ar: quattro

Acīmredzot tu kāp iekšā ar galvu pa priekšu un ārā ar dirsu pa priekšu. Ērtāk tomēr ir otrādi.
Offline
kexxx
30. Mar 2021, 16:31 #6943

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11527

Braucu ar:

99% filtra "atlikums", pie 0 jāmaina
5- cik reizes jau manīts

Pareizi sapratu?

[ Šo ziņu laboja kexxx, 30 Mar 2021, 16:32:39 ]

Offline
smudo
30. Mar 2021, 17:09 #6944

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


30 Mar 2021, 16:11:44 @DM-101 rakstīja:

30 Mar 2021, 15:47:13 @Nixx rakstīja:

29 Mar 2021, 22:20:16 @DM-101 rakstīja:
Diizelis. DPF filtrs



Izlasiju. Kopumā piekrītu

Tikai viena lieta mani mulsina. No kurienes ir ņemts cipars 200k ?
Tādēļ, DPF, kurš paredzēts kādu 200.000km resursa Vācijas tipiskam braukšanas profilam, mūsu braukšanas apstākļos tiek ''piebeigts'' ļoti ātri.


Es vēl varu saprast, ka kaut kāda beefa dēļ man neatbildi pēc būtības
Bet šo jautājumu arī uzdeva 101 % pieklājīgais & korektais Smudo. Arī viņam atbildēji apm. - vaita tu gribi lai tavi bērni nosprāgst asinis klepodami ?

Ja vari - tomēr lūdzu pamato to ciparu.


Kad var gaidīt rakstu par bendzīnu pdf-iem ?


Sore,ja kaadteiz kaadam neatbildu. Nav iz ljauna praata.
Taatad,BMW AG savos diizeljaparaatos ir ieviesis km skaitiitaaju DPF filtirm. Shis skaitiitaajs saakotneeiji ir 200/250kkm,atkariibaa no softa teliizes/paaudzes.
Shis skaitiitaajs,aciimredzot,ir maksimaalais optimistsiakis videejais resurss korektaa braukshanas profilaa,ja regen notiek sekmiigi,utml.
Ja ir probleemas ar regen,vai dde konstatee palielinaatu pretspiedienu peec regen,ilgaaku laiku regen nav iespeejams,shis atlikushais resurss dilst aatraak kaa nobrauktie km.
Attieciigi,pie 200kkm jau praktiski visiem BMW dirseljiem kalkuleetais (optimistiskais) filtra resurss ir tuvu beigaam vai beidzies.

Vai shaads skaidrojums ir gana autoritatiivs?


Iespējams, ka par šo tēmu nav konkrētu norāžu, jo daudz kas atkarīgs no auto ekspluatācijas apstākļiem. Piemēram, Tevis bieži piesauktās motorstundas ietekmēs sadedzinātās degvielas daudzumu uz 200k km diviem citādi vienādiem auto.

VAG pēdējo paaudžu filtriem nav noteicis konkrētus kilometrus to maiņai, tomēr ir noteicis pirmo pārbaudi pie 180k km, pēc kā seko 30k inspekcijas. Tātad ražotājs uzskata, ka 180k km ir nevis optimālais, bet vidējais vai pat vairāk pesimistiskais filtra kalpošanas ilgums (kam tā būtu jābūt, jo ražotājs tomēr atbildīgs par sava produkta radītajām sekām, īpaši ņemot vērā, ka var nopirkt 5 gadu 200k km pagarināto garantiju). Turklāt, viņi neizdod atšķirīgas instrukcijas Vācijas un citu valstu tirgiem, kur nav ātrgaitas šoseju. Vēl arvien neesmu atradis info, ka liels nobraukums pats par sevi būtiski bojātu filtra struktūru (tajā pašā laikā, ka termālā slodze pieaug ar km, nav apstrīdams, tomēr filtrs jau startā tādām slodzēm ir būvēts) un tas filtrētu sliktāk. Ierobežotajos avotos atrodu tieši pretējo, ka filtra poras (kanālu sienās) samazinās, jo uz tām veidojas pelnu slānis no kvēpu dedzināšanas procesa, kas palielina pretspiedienu un liecina par filtra mūža beigām. Bet nav īsti pētījumu, kas apliecinātu, ka tajā brīdī, tas laiž cauri lielākas daļiņas, kas savā ziņā būtu pretēji fizikas likumiem (jo ja laistu cauri lielākas daļiņas, tad pretspiedienam nevajadzētu vairākas reizes palielināties vs normas rādītāji).

Bet kā jau teicu, šie ir vairāk common sense secinājumi, nevis uz pētījumiem balstīti. Pētījumi varētu arī atklāt citu ainu.

Summary ir tāds, ka VAG ļauj braukt ar filtru tik ilgi, kamēr pretspiediens ir normas robežās (un tas pēc dieselgate, kur vairāki vadītāji dabūja garus cietumsodus un plus VAG ir paziņojis, ka vairs neattīstīs ICE un pāries tikai uz EV tuvākās desmitgades laikā).

Kontekstā ar to, ka visi lielie koncerni izmanto vienus filtru piegādātājus, pieņemu, ka BMW vienkārši neinteresē, kas ar auto notiek pēc 200k vai 250k km (par ko liecina kaut vai eļļas maiņas intervāla jautājums, ķēdes u.c.). Kas ir OK, jo viņi pelna no jauno auto pircējiem.

Vēlos norādīt, ka neatbalstu kūpošus auto un man pašam bijuši tikai 2 dīzeļi, kur neviens no tiem nav pat pietuvojies 100k km, tā kā nav personīgas sāpes. Tomēr, iesaistos diskusijā, jo tēma ir aktuāla. Nevēlos, lai kāds pie 200k vai 250k km izdomā noņemt DPF, jo garām ejot izlasa BMWPower.lv, ka pēc 200 vai 250k km tas tāpat vairs funkciju īsti nepilda

Ja kāds gatavs mainīt DPF pie 200k km - to tikai atbalstu - par sliktu tas nevar nākt.
Offline
gandalf
30. Mar 2021, 17:49 #6945

Kopš: 11. Nov 2020

Ziņojumi: 116

Braucu ar: f11, flhrc

Pirmkārt, paldies par šo topiku, tieši šī iespaidā izvēlējos benzīna dzinēju, starp citu, kā arī visu ko lietderīgu esmu uzzinājis, bez nekādas ironijas saku.

Skatoties šo diskusiju, gribās pajautāt, kā ir ar ne-OEM DPF filtriem? Sūds vai ir ok? Gan jau kaut kāda china par 300 EUR nekam neder, bet normāls ražotājs par nu, nezinu, cik viņi maksā, 1000 EUR?
Offline
gandalf
30. Mar 2021, 18:37 #6946

Kopš: 11. Nov 2020

Ziņojumi: 116

Braucu ar: f11, flhrc

Paldies par atbildi, ziņkārība apmierināta
Offline
CP17
30. Mar 2021, 18:59 #6947

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


30 Mar 2021, 18:37:04 @gandalf rakstīja:
Paldies par atbildi, ziņkārība apmierināta

https://www.delfi.lv/auto/zinas/zebra-ja-auto-i...es.d?id=52565805
Offline
kexxx
30. Mar 2021, 19:07 #6948

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11527

Braucu ar:


30 Mar 2021, 18:59:28 @CP17 rakstīja:

30 Mar 2021, 18:37:04 @gandalf rakstīja:
Paldies par atbildi, ziņkārība apmierināta

https://www.delfi.lv/auto/zinas/zebra-ja-auto-i...es.d?id=52565805


Eksperti!

" tā saucamie zelta roku meistari ir atraduši veidu, kā nenoņemot pašu cieto daļiņu filtru, var to "atprogrammēt". Proti, pats kvēpu filtrs joprojām ir vietā, bet tā darbība ir apturēta"
Offline
Ruudis
30. Mar 2021, 19:49 #6949

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2095

Braucu ar: Pienpak


30 Mar 2021, 19:07:45 @kexxx rakstīja:

30 Mar 2021, 18:59:28 @CP17 rakstīja:

30 Mar 2021, 18:37:04 @gandalf rakstīja:
Paldies par atbildi, ziņkārība apmierināta

https://www.delfi.lv/auto/zinas/zebra-ja-auto-i...es.d?id=52565805


Eksperti!

" tā saucamie zelta roku meistari ir atraduši veidu, kā nenoņemot pašu cieto daļiņu filtru, var to "atprogrammēt". Proti, pats kvēpu filtrs joprojām ir vietā, bet tā darbība ir apturēta"

Pa kurieni izplūdes gāzes tiks ārā, ja filtrs ciet?
Offline
CP17
30. Mar 2021, 19:59 #6950

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


30 Mar 2021, 19:49:14 @Ruudis rakstīja:

30 Mar 2021, 19:07:45 @kexxx rakstīja:

30 Mar 2021, 18:59:28 @CP17 rakstīja:

30 Mar 2021, 18:37:04 @gandalf rakstīja:
Paldies par atbildi, ziņkārība apmierināta

https://www.delfi.lv/auto/zinas/zebra-ja-auto-i...es.d?id=52565805


Eksperti!

" tā saucamie zelta roku meistari ir atraduši veidu, kā nenoņemot pašu cieto daļiņu filtru, var to "atprogrammēt". Proti, pats kvēpu filtrs joprojām ir vietā, bet tā darbība ir apturēta"

Pa kurieni izplūdes gāzes tiks ārā, ja filtrs ciet?

labrīt, iemet google drilled dpf

[ Šo ziņu laboja CP17, 30 Mar 2021, 20:04:18 ]

Offline
sys9291
30. Mar 2021, 20:11 #6951

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


30 Mar 2021, 19:07:45 @kexxx rakstīja:

30 Mar 2021, 18:59:28 @CP17 rakstīja:

30 Mar 2021, 18:37:04 @gandalf rakstīja:
Paldies par atbildi, ziņkārība apmierināta

https://www.delfi.lv/auto/zinas/zebra-ja-auto-i...es.d?id=52565805


Eksperti!

" tā saucamie zelta roku meistari ir atraduši veidu, kā nenoņemot pašu cieto daļiņu filtru, var to "atprogrammēt". Proti, pats kvēpu filtrs joprojām ir vietā, bet tā darbība ir apturēta"

re kā....
Dzīvē saskāros ar E60 , kam veikls vīrs bija "izņēmis" DPF un pārprogrammējis auto - tikai visā pasākumā bija mazas nianse -šis veiklais pisonis nezināja, ka DDE5 DPF atrodas atsevišķi (auto pa vidu) un tā vietā bija izravējis tikai CAT. Rezultātā auto pēc nedēļās bija pārvietojams tikai ar evakuatoru... Toties softu pārliet viņam tiešām nebija problēmas...
Offline
sys9291
30. Mar 2021, 20:13 #6952

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


30 Mar 2021, 19:18:31 @Vantage rakstīja:
ja viss_tik_slikti

BMW B58 zem 100kkm var ņemt vai nē? g30/g01/g02? braukt vēl simts kkm.

nu kapēc ne - domāju, ka var - tikai nedaudz apbēdināšu - viņam arī ir kvēpu filtrs...
Offline
sys9291
30. Mar 2021, 20:34 #6953

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


30 Mar 2021, 20:21:11 @DM-101 rakstīja:

30 Mar 2021, 20:13:41 @sys9291 rakstīja:

30 Mar 2021, 19:18:31 @Vantage rakstīja:
ja viss_tik_slikti

BMW B58 zem 100kkm var ņemt vai nē? g30/g01/g02? braukt vēl simts kkm.

nu kapēc ne - domāju, ka var - tikai nedaudz apbēdināšu - viņam arī ir kvēpu filtrs...


jaa, bet izskataas, ka tas pasaakums ir ar kaartu vienkaarshaaks. Tikai diff spidiena sensors i viss. Benziins jau tomeer ar kaatru mazaak visaadu suudu met aaraa..

nu kad paskatījos savējam info par reģenerāciju - tad km pēc pēdējās reģenerācijas 0km - tātad reģenerācijas pa 30K nav bijis...
Offline
kexxx
30. Mar 2021, 20:42 #6954

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11527

Braucu ar:


30 Mar 2021, 19:59:53 @CP17 rakstīja:

30 Mar 2021, 19:49:14 @Ruudis rakstīja:

30 Mar 2021, 19:07:45 @kexxx rakstīja:

30 Mar 2021, 18:59:28 @CP17 rakstīja:

30 Mar 2021, 18:37:04 @gandalf rakstīja:
Paldies par atbildi, ziņkārība apmierināta

https://www.delfi.lv/auto/zinas/zebra-ja-auto-i...es.d?id=52565805


Eksperti!

" tā saucamie zelta roku meistari ir atraduši veidu, kā nenoņemot pašu cieto daļiņu filtru, var to "atprogrammēt". Proti, pats kvēpu filtrs joprojām ir vietā, bet tā darbība ir apturēta"

Pa kurieni izplūdes gāzes tiks ārā, ja filtrs ciet?

labrīt, iemet google drilled dpf




Tu laikam nesaprati joku... Tur raksta, ka izprogrammēšana nozīmē deaktivizēt filtru, to neaiztiekot
Izprogrammēšanu veic, lai filtru nededzinātu un lai nebūtu kkādu kļūdu
Bez filtra izgriešanas/saurbšanas tāda izprogrammēšana nedos neko- tikai padarīs visu sliktāk
Offline
CP17
30. Mar 2021, 20:46 #6955

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


30 Mar 2021, 20:42:09 @kexxx rakstīja:
Tu laikam nesaprati joku... Tur raksta, ka izprogrammēšana nozīmē deaktivizēt filtru, to neaiztiekot
Izprogrammēšanu veic, lai filtru nededzinātu un lai nebūtu kkādu kļūdu
Bez filtra izgriešanas/saurbšanas tāda izprogrammēšana nedos neko- tikai padarīs visu sliktāk

Kāpēc mājsaimniecēm jāstāsta ka kāds saurbj DPF? hvz, izprogrammē un viss
loģiski ka neviens bez izgriešanas vai saurbšanas to bunduli neatstāj ar aizdirstu filtru, tas ir tas pats, kas iespraust kartupeli izpūtējā
Offline
smudo
30. Mar 2021, 20:48 #6956

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


30 Mar 2021, 17:15:07 @DM-101 rakstīja:
VAG to modelju sakariibaa glaaba viens apstaaklis - tie auto vairs jauni nenaaca aaraa no konveiera. Attieciigi, shii te DPF filtru chekoshanas metodologjija lietotiem - tur ir gruuti pieshuut ljuanpraatiibu [sak, lietotajs pats nojaajis, pats atbildiigs].
Man ir vairaaki jautaajumiiebildes:
a. ko ietver taa chekoshanas proceduura? Vasja veic vizuaalu apskati? Jebshu diileris ar speciaalu pribambasu meera MP?
b. jaasaprot, ka pieshujot VW MP teemu [apzinaatu cilveeku plaushu indeeshanu], sagaaztos 100.000 darbavietas, tas monstrs bankroteetu momenta. Te jau teema tuvojas asfalta/celju sadaljai. Pat, ja peetiijumi paraadiitu, ka asfalts izraisa plaushu veezi, teemu maskeetu/vilktu, cik cvar. Jo nav risinaajumu tuuliiteeji visu nomainiit. Nerunaajot par mistiskaam kompensaacijaam 3 miljardiem cilveeku.

Kopsavilkumaa - es redzu, ka BMW peec buutiibas korekti pieiet gan CO katu, gan NOx teemai benziiniem. Te nav rupjas smaukshanaas. Attieciigi - sore, bet izpluudes gaazu teemaa es vairaak uzticos BMW, nevis VW, kuru vairaakas reizes/posmos piekjeera RUPJI smaucoties [sore, bet NOx liimenis bija ap 100 reizeem virs korekta! 100!!!].


Cik saprotu, tad mera pretspiedienu tikai. MP, protams, ka dileris nevar izmerit un toas nav paredzets. Bet tas ir ari 2020. Gada razotiem auto, ne tikai lietotiem pre-dieselgate. Es nevaru komentet vai VAG vel arvien smaucas, vai ne. Starp citu es par Audi, nevis VW runaju un lai ari viens koncerns, tomer viniem R&D funkcijas ir samera nodalitas.
Offline
smudo
30. Mar 2021, 21:23 #6957

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


30 Mar 2021, 17:39:15 @DM-101 rakstīja:
p.s. veel par to VW saagu: kompensaacijas, ko VW izmaksaaja lietotaajam vulgaris, bija neadekvaatas tiiri NOx teemai. Man izskataas, ka te bija ietverts ''jebkaads'' paarinodariijums, saprotot arii MP teemu. Preteejaa gadiijumaa - neiet kopaa 9+K EUR kompensaacija, nomainja pret benziinu, utjpr.
Es pienjemu, ka vienoshanaas [starp VW, valdiibu, kas tur veel piedaliijaas] konfidenciaalaa dalja paredzeeja ''rosinaajumu'' paariet uz benziinu, subsiidijas tam, jaunu hibriidu izstraadi, utml.
un shajaa situaacijaa es/tu/mees EU nomalee esam palikushi maleejie. Noermaalaas valstiis normaalie cilveki atkratiijaas no saviem dirseljiem, bet te - aparbauda ik peec 30kkm....


No ta, ko esmu lasijis, tas tomer bija tikai par NOx. Faktiski sareguleja liesu maisijumu, kura ir mazaks paterins, mazak kvepu, bet NOx butiski pieauga un tiem auto AdBlue vel nebija (es, protams, vienkarsoju). Ari visi risinajumi faktiski bija cita programma (mehaniski nekas netika mainits, vai ari simboliski kaut kadi sikumi), bet DPF sistemu neaiztika.
Offline
kb
30. Mar 2021, 21:41 #6958

Kopš: 02. Jan 2007

Ziņojumi: 195

Braucu ar: F11 / Lexus GS

Kaspar, Rheingold raksta, ka jaunam auto no rūpnīcas visi CBS skaitītāji ir "1", tas redzams tavā screenshot. Tātad pat /0 laikam CBS nekur nevar redzēt.
Offline
kb
30. Mar 2021, 22:01 #6959

Kopš: 02. Jan 2007

Ziņojumi: 195

Braucu ar: F11 / Lexus GS

Nestrīdēšos. Bet būtu interesanti redzēt pilnīgi jauna BMW CBS sarakstu.
Offline
kexxx
30. Mar 2021, 22:22 #6960

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11527

Braucu ar:


30 Mar 2021, 22:15:07 @DM-101 rakstīja:
manas shiis sezonas mazaas izmaksas.

1. viena svira priekshaa, mazaa svira aizmuguree [luftes veel nebija priekshaa, bet - bisku aizdomiigi], viena trubinja coolantam. matora gaisa filtrs, salona filtri, slotas, sveces: 500
2. ellja, filtrs dzineejaa: 100
3. pr. lukturu puleeshana, radiators [bija saacis suloties/teceet]: 1000
4. riepas [2 gaudoja, 1 paarduuru, disku valceeshana]: 400
5. savirze: 50

6. aukstumaa viena sprausla bija bisku aizdomiiga, ja taa jaamaina: 300

nu, man sanaak 2350 EUR. Vrodji par neko.



Tā jau ok, bet 3) ?!? Lukturu pulēšana nevarētu būt traki dārga, cik tad maksāja tas radiators?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4