Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 88 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
uldens1
16. Jun 2020, 09:54 #3581

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15778

Braucu ar:

pačots un navaroti ir svarīgāki kā nestrādājoši airbagi,kas varētu avārijas gadījumā izglābt radiniekus,vai pašu
Offline
uldens1
16. Jun 2020, 09:55 #3582

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15778

Braucu ar:

un nelaimes gadījumā tiks vainots jekurš,tikai ne paša stulbums ka tika nopirkts auto kam drošības sistēmas nestrādā
Offline
Staris
16. Jun 2020, 13:08 #3583

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Kaspich: piemēram šeit ir nopietna air mass problēma?
https://www.youtube.com/watch?v=RcYH8W6drMA
video no interneta.


Kas nosaka to Desired air-mass vērtību, piemēram, tukšgaitā un kāpēc tā var mainīties ik pa pāris minūtēm 50-100 vienību daudzumā?
Un tā vērtību skala 0-650mg/stroke ir Inpas defaultā vērtība vai tieši konkrētajam dzinējam paredzētā? Jautāju, jo esmu redzējis video, kur pie "gāzi grīdā" tā vērtība iet pāri 1000. Kā to tulkot?

[ Šo ziņu laboja Staris, 16 Jun 2020, 13:09:07 ]

Offline
Staris
16. Jun 2020, 13:33 #3584

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

kā tu redzi pēc video datumiem, tad tas video neataino manu auto. Man bija 424/436 siltam dzinējam.
Bet tas ko nesapratu bija - kāpēc pie 90 grādiem sākotnēji tas auto prasa 370, tad 400, tad nonāk pie 424 tukšgaitā. Kas viņaprāt izmainījās? Saistīts ar braukšanas paradumu maiņu?
Offline
Staris
16. Jun 2020, 13:44 #3585

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Sapratu. Paldies!

Ja pareizi sapratu no bloga, tad SOC skatās uz SOH vērtību un pēc būtības SOC nekad nevar būt lielāks par SOH? Tur teikts, ka aķi nekad neuzlādēs vairāk par SOH noteikto un tāpēc svarīgi pie akumulatora maiņas ir SOH dzēst.
Ja man šobrīd SOH ir nulle, tad pēc kā vadās visi procesi un kā zin cik daudz uzlādēt? Lādē cik spēj? Pēc 6h uzlādes ar vadu vairāk par 75 SOC nedabūju. Te iestājās tehniskais limits ne softiskais?

[ Šo ziņu laboja Staris, 16 Jun 2020, 15:23:05 ]

Offline
Staris
16. Jun 2020, 17:40 #3586

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Pie kādas SOC vērtības auto var sākt stresot un nomest pulksteni/datumu/nobraukumu pa nullēm jeb sākt laut ko atslēgt darbināšanas laikā?
Offline
amons
17. Jun 2020, 10:19 #3587

Kopš: 14. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 842

Braucu ar: 325

Niekojoties ar INPA pamaniju, ka man ieplūdes gaisa tempertūra, manuprāt tiek rādīta nekorekta. Pilnīgi aukstam auto, iedarbinot to, kad ārā teiksim ir +15 grādi. Ieplūde rāda +45 un tad tā sāk pamazām kāpt. ņemot vērā gudro DME, viņš droši vien šādā gadījumā degmaisijumu taisa atbilstoši nomērītajiem datiem un tas manā gadījumā nav optimāls, jo reālā un izmērītā gaisa tempertūra atšķiras diezgan būtiski?
Offline
sys9291
17. Jun 2020, 10:41 #3588

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5177

Braucu ar: F20 R1200RT


17 Jun 2020, 10:19:36 @amons rakstīja:
Niekojoties ar INPA pamaniju, ka man ieplūdes gaisa tempertūra, manuprāt tiek rādīta nekorekta. Pilnīgi aukstam auto, iedarbinot to, kad ārā teiksim ir +15 grādi. Ieplūde rāda +45 un tad tā sāk pamazām kāpt. ņemot vērā gudro DME, viņš droši vien šādā gadījumā degmaisijumu taisa atbilstoši nomērītajiem datiem un tas manā gadījumā nav optimāls, jo reālā un izmērītā gaisa tempertūra atšķiras diezgan būtiski?

1. kas par auto?
2. a cik rāda neiedarbinātam aukstam motoram?
Offline
desadesa
17. Jun 2020, 10:44 #3589

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k

MAF nerāda ieplūdes gaisa temp.
Offline
sys9291
17. Jun 2020, 10:51 #3590

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5177

Braucu ar: F20 R1200RT


17 Jun 2020, 10:44:47 @desadesa rakstīja:
MAF nerāda ieplūdes gaisa temp.

kam rāda, kam nē...
Offline
amons
17. Jun 2020, 11:25 #3591

Kopš: 14. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 842

Braucu ar: 325


17 Jun 2020, 10:41:55 @sys9291 rakstīja:

17 Jun 2020, 10:19:36 @amons rakstīja:
Niekojoties ar INPA pamaniju, ka man ieplūdes gaisa tempertūra, manuprāt tiek rādīta nekorekta. Pilnīgi aukstam auto, iedarbinot to, kad ārā teiksim ir +15 grādi. Ieplūde rāda +45 un tad tā sāk pamazām kāpt. ņemot vērā gudro DME, viņš droši vien šādā gadījumā degmaisijumu taisa atbilstoši nomērītajiem datiem un tas manā gadījumā nav optimāls, jo reālā un izmērītā gaisa tempertūra atšķiras diezgan būtiski?

1. kas par auto?
2. a cik rāda neiedarbinātam aukstam motoram?


Auto E91 facelift ar m57d30N2 motoru
neatceros cik tieši, bet arī nesakrita ar reālo gaisa tempertūru.
Offline
amons
17. Jun 2020, 11:47 #3592

Kopš: 14. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 842

Braucu ar: 325


17 Jun 2020, 11:37:36 @DM-101 rakstīja:

17 Jun 2020, 11:25:53 @amons rakstīja:

17 Jun 2020, 10:41:55 @sys9291 rakstīja:

17 Jun 2020, 10:19:36 @amons rakstīja:
Niekojoties ar INPA pamaniju, ka man ieplūdes gaisa tempertūra, manuprāt tiek rādīta nekorekta. Pilnīgi aukstam auto, iedarbinot to, kad ārā teiksim ir +15 grādi. Ieplūde rāda +45 un tad tā sāk pamazām kāpt. ņemot vērā gudro DME, viņš droši vien šādā gadījumā degmaisijumu taisa atbilstoši nomērītajiem datiem un tas manā gadījumā nav optimāls, jo reālā un izmērītā gaisa tempertūra atšķiras diezgan būtiski?

1. kas par auto?
2. a cik rāda neiedarbinātam aukstam motoram?


Auto E91 facelift ar m57d30N2 motoru
neatceros cik tieši, bet arī nesakrita ar reālo gaisa tempertūru.


Un aara gaisa t kombi raada korektu?

Jap, āra gaisa tempertūra ir korekta.
Diezvai pie auksta motora ieplūdes traktā uzreiz paceltos gaisa tempertūra par tik daudz grādiem. Visdrīzāk pretestības līkne aizbraukusi. Ir kāda aptuvena vērtība kādai pretestībai ir jābūt tam sensoram pie kautkādes atskaites tempertūras?
Cik saprotu tā INPA vērtība ''air intake tempereture'' tiek lasīta no sensora Nr 10?

[ Šo ziņu laboja amons, 17 Jun 2020, 12:09:30 ]

Offline
amons
17. Jun 2020, 13:04 #3593

Kopš: 14. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 842

Braucu ar: 325


17 Jun 2020, 12:51:28 @DM-101 rakstīja:
Ja nesakriit gaisa masas un nav kljuudu,softs ir izdemoleets.
Skati egr,flapus,dpf,tad softu uz stock.

Varbūt nekorekti izteicos. ārējo gaisa tempertūru KOMBI rāda pareizi. Pieprasītā gaisa daudzums un reālais arī pēc datiem sakrīt ( reālais pulsē ap pieprasīto vērtību +/- 7 ), bet ''intake air temperture'' ir nekorekts. Šo tempertūru arī var iespējot iekš KOMBI lai rāda?
Softs stock, pirms gada tika veikta programmatūras atjaunināšana.
Offline
sys9291
17. Jun 2020, 13:56 #3594

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5177

Braucu ar: F20 R1200RT


17 Jun 2020, 13:04:28 @amons rakstīja:

17 Jun 2020, 12:51:28 @DM-101 rakstīja:
Ja nesakriit gaisa masas un nav kljuudu,softs ir izdemoleets.
Skati egr,flapus,dpf,tad softu uz stock.

Varbūt nekorekti izteicos. ārējo gaisa tempertūru KOMBI rāda pareizi. Pieprasītā gaisa daudzums un reālais arī pēc datiem sakrīt ( reālais pulsē ap pieprasīto vērtību +/- 7 ), bet ''intake air temperture'' ir nekorekts. Šo tempertūru arī var iespējot iekš KOMBI lai rāda?
Softs stock, pirms gada tika veikta programmatūras atjaunināšana.

intake air temperatūru ŠIS dzinējs ņem no gaisa trubas ar atsevišķa sensora palīdzību - uz KOMBI to izvest nevar!
Šo temperatūras rādījumu izvērtē pie auksta NEIEDARBINĀTA dzinēja, jo sensors atrodas aiz turbīnas (detaļa 11), un kā mēs zinam gaisu saspiežot (iekš turbīnas) viņš sakarts...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 17 Jun 2020, 13:57:51 ]

Offline
sys9291
17. Jun 2020, 15:40 #3595

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5177

Braucu ar: F20 R1200RT


17 Jun 2020, 14:44:38 @DM-101 rakstīja:

17 Jun 2020, 13:56:52 @sys9291 rakstīja:

17 Jun 2020, 13:04:28 @amons rakstīja:

17 Jun 2020, 12:51:28 @DM-101 rakstīja:
Ja nesakriit gaisa masas un nav kljuudu,softs ir izdemoleets.
Skati egr,flapus,dpf,tad softu uz stock.

Varbūt nekorekti izteicos. ārējo gaisa tempertūru KOMBI rāda pareizi. Pieprasītā gaisa daudzums un reālais arī pēc datiem sakrīt ( reālais pulsē ap pieprasīto vērtību +/- 7 ), bet ''intake air temperture'' ir nekorekts. Šo tempertūru arī var iespējot iekš KOMBI lai rāda?
Softs stock, pirms gada tika veikta programmatūras atjaunināšana.

intake air temperatūru ŠIS dzinējs ņem no gaisa trubas ar atsevišķa sensora palīdzību - uz KOMBI to izvest nevar!
Šo temperatūras rādījumu izvērtē pie auksta NEIEDARBINĀTA dzinēja, jo sensors atrodas aiz turbīnas (detaļa 11), un kā mēs zinam gaisu saspiežot (iekš turbīnas) viņš sakarts...


Atklaashu mazu nosleepumu.
Kaa t sensori tiek izmantoti NTC. Attieciigi,pie zemaam t to R ir liela, U uz ADC ieejaam mazs.
Lai samazinaatu sho sensoru kljuudas,tie tiek adapteeti peec aara gaisa sensora.
Taadeelj, aara gaisa sensors,kas iemonteets bamperii,var buut dzineeja t sensotu nekorekta offset (palielinaatas kljuudas pie zemaam t) iemesls.

da labi - vismaz uz BMW tādi brīnumi nav noveroti....un āra T sensors nekādi neietekmē DDE/DME, vienīgi iespaido klimata darbību...
Offline
BigDog24
17. Jun 2020, 16:15 #3596

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 829

Braucu ar: dīzeli


17 Jun 2020, 10:19:36 @amons rakstīja:
Niekojoties ar INPA pamaniju, ka man ieplūdes gaisa tempertūra, manuprāt tiek rādīta nekorekta. Pilnīgi aukstam auto, iedarbinot to, kad ārā teiksim ir +15 grādi. Ieplūde rāda +45 un tad tā sāk pamazām kāpt. ņemot vērā gudro DME, viņš droši vien šādā gadījumā degmaisijumu taisa atbilstoši nomērītajiem datiem un tas manā gadījumā nav optimāls, jo reālā un izmērītā gaisa tempertūra atšķiras diezgan būtiski?


Varbūt Tev izdodas atrast ko līdzīgu šim dokumentam. Kas būtu precīzi tavam verķim. (Tantes runā, ka boscham viņi diezgan tipveidīgi, bet gan jau ir kaut kādi izņēmumi..)

Manam vāģim no rīta uz neiedarbinātu dzinēju ambient<->IAT atšķirība ir aptuveni 4-7C (IAT siltāks). Ja ilgāku laiku padarbinu vāģi garāžā un uzkarst āra temp sensors, tad dabūju kļūdu par pārāk lielu temp atšķirību starp šiem sensoriem.
Offline
Deivid
17. Jun 2020, 16:33 #3597

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40613

Braucu ar: E46 M3 / C5X


17 Jun 2020, 15:40:16 @sys9291 rakstīja:
vienīgi iespaido klimata darbību...


nu ne tikai. uz e46 m3 man āra temp sensors rādīja visādus brīnumus, lidz izbeidzās pavisam un attiecīgi meloja ellas temperturas rādījums paneli. visu laiku radija kaut kur ap 110 ja pareizi atceros. viena foruma lidzigu pieredzi un salabojot to daciku viss notajas pa vietam. korekti zem simta pa pilsetu micoties un zemak pa soseju.
Offline
australia
17. Jun 2020, 17:53 #3598

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1795

Braucu ar: ratiem

E61 FL.
Cik prātīgi būtu pie motortelpas klemmēm pievienot servera barokli, kamēr veic kkādas manipulācijas ar noslāpētu auto? Piemēram, kādus 13V?

Ir man 44A, kuru manuāli var piešķilt un ieregulēt 12V-14,2V.
Ir arī krājumos 62A barokļi, nepiešķilti.
Offline
Angelz
17. Jun 2020, 18:00 #3599

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2869

Braucu ar: BMW E60 535D


17 Jun 2020, 17:53:23 @australia rakstīja:
E61 FL.
Cik prātīgi būtu pie motortelpas klemmēm pievienot servera barokli, kamēr veic kkādas manipulācijas ar noslāpētu auto? Piemēram, kādus 13V?

Ir man 44A, kuru manuāli var piešķilt un ieregulēt 12V-14,2V.
Ir arī krājumos 62A barokļi, nepiešķilti.


12...15v @60A pietiek, vienīgi par vadu šķērsgriezumu nevajadzētu aizmirst.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
australia
17. Jun 2020, 18:56 #3600

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1795

Braucu ar: ratiem

skatos, serveru barokļiem ir pin: "Current share - for balance load between paralell PSU"

Tas nozīmē, ka var saslēgt divus barokļus paralēli...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4