Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 58 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
FFL
11. Jun 2020, 16:33 #3541

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 834

Braucu ar:

Moš jau kkur izmalta tēma, bet kas tieši bija muhļīts tajā "dieselgeitas" skandālā?
Offline
uldens1
11. Jun 2020, 17:04 #3542

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15719

Braucu ar:


11 Jun 2020, 16:33:03 @FFL rakstīja:
Moš jau kkur izmalta tēma, bet kas tieši bija muhļīts tajā "dieselgeitas" skandālā?

programaturā bij iešūts kad tiek veikts tests,auto strādā specialā režīmā lai iekļaujas izmeši,ikdienas braucienā strādāja savādāk un izmeši ne tuvu nebij normām
Offline
FFL
11. Jun 2020, 17:27 #3543

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 834

Braucu ar:

Kaspar
To Tu pats uzrakstīji - Lieki piebilst, auto, kuri iekljaujas normaas, veraas suudiigaak, pateeree vairaak
Offline
FFL
11. Jun 2020, 17:29 #3544

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 834

Braucu ar:


11 Jun 2020, 17:04:28 @uldens1 rakstīja:

11 Jun 2020, 16:33:03 @FFL rakstīja:
Moš jau kkur izmalta tēma, bet kas tieši bija muhļīts tajā "dieselgeitas" skandālā?

programaturā bij iešūts kad tiek veikts tests,auto strādā specialā režīmā lai iekļaujas izmeši,ikdienas braucienā strādāja savādāk un izmeši ne tuvu nebij normām

Mm, es kkā biju iedomājies ka viņš aiziet citā režīmā pie iespraustas obd'eškas. Jo skatē arī iebāž obdešku kad mēra atgāzes
Offline
smudo
11. Jun 2020, 18:00 #3545

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3498

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


11 Jun 2020, 17:02:21 @DM-101 rakstīja:

11 Jun 2020, 16:33:03 @FFL rakstīja:
Moš jau kkur izmalta tēma, bet kas tieši bija muhļīts tajā "dieselgeitas" skandālā?



Publiski jau zinaama tikai dalja.
Ideja:
a. zinaatnieki/ekologi testeeja lietotu VAG auto, meeriija taa izmeshus reaalos apstaakljos.
b. izraadiijaas, ka nitriiti, MP, CO - viss bija krietni [lasi - paardesmit reizes] virs normas. Tas izskatiijaas ljoti aizdomiigi.
c. tad panjeema jaunu VAG aparaatu, izradiijaas, ka situaacija ir identiska.
d. uzlika to VAG uz rulljiem un pameeriija atgaazes saskanjaa ar prasiiibaam. Peeksnji atgaazes ietilpa normaas!
e. publiski nav zinaams, kursh pirmais raskoljiijaas - kaads no izstraades team, vai vadiibas, vai pieprasot dokumentaaciju, pedas galiigi nebija sleeptas. Bet ideja bija prasta - sanjemot signaalu no stuures/DSC modulja, u.c. tika identificeets testa rezhiims, kuraa DDE straadaaja saskanjaa ar vienu rezhiimu. Realos apstaakljos DDE straadaaja pavisam citos rezhiimos.
VAG teemu ''risinaaja'', daljai iepluudes traktaa ievietojot plastmasas pluusmas virziitaju, kursh ljaujot preciizaak izmeeriit ieplustosho gaisu + cits dofts, daljai - vnk cits softs [kas nekraapjas].
Lieki piebilst, auto, kuri iekljaujas normaas, veraas suudiigaak, pateeree vairaak.


Summary - vecot testus bija viena vadibas programma, bet real life (pec noklusejuma), bija krietni liesaks maisijums daudzos rezimos, kas mazinaja paterinu, CO2 un kvepu daudzumu, bet tas viss uz NOx pieauguma rekina tagad to risina ar AdBlue un NOx katalizatoru.
Offline
smudo
11. Jun 2020, 18:31 #3546

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3498

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


11 Jun 2020, 18:26:01 @DM-101 rakstīja:
cik saprotu, pie palielaakas pieprasiitaas griezes vinji nekautreejaas taisiit normaalu trekno, tad, savukaart, co un kveeps bija debesiis. toties ceeliens labaaks..


Iespejams - man pasam kadreiz bija VW ar so nelegalo pielagojumu (2012. Gada VW CC facelift). Kaut kad 2016. Gada sanemu no Moller pazinojumu, ka varu braukt parrakstit programmu, bet kad beidzas garantija, isi pec tam auto paredevu. Nezinu, ka rikojas jaunais ipasnieks. Pamata tie bija 2.0l tdi ar 140 un 170zs. Tadam jaudam nekds ipasais degvielas daudzums nav nepieciesams. Pie tam tie auto jau bija ar DPFiem.
Offline
Oke
11. Jun 2020, 19:20 #3547

Kopš: 10. Apr 2020

Ziņojumi: 562

Braucu ar:

Kā virzās tā CSDD doma TA mērīt cietās daļiņas?
Offline
Digital
11. Jun 2020, 21:15 #3548

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3718

Braucu ar: Elektrību


11 Jun 2020, 19:48:00 @DM-101 rakstīja:

11 Jun 2020, 19:41:52 @Kaross rakstīja:
Kādu vēl pačotu. Visparastākais 2.7T motors. Ko nozīmē tas locked? China KESS nelasa? Tak paņem un nolodē nost mikreni un aiziet. Man šitiem datubāze ir vismaz uz 25 auto. Nedomāju, ka būs problēmas piemeklēt failu ja arī tur kaut kas ir sačakarēts.


piemekleet failu?
te nu bija - es straadaaju ar karteem, individuaali, es saprotu, kas tur notiek..

Vaitad vag nevar kā bmw vienkārši ieliet stock image? Pie viena var intrgrāciju pacelt vai tml?
Offline
uldens1
11. Jun 2020, 22:49 #3549

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15719

Braucu ar:


11 Jun 2020, 22:37:26 @DM-101 rakstīja:
diizelisti/sprauslu remontnjiki saka, ka dirselju piezo sprauslu kodeejumu datus varot nolasiit no pashas sprauslas. Sprauslaa esot esot chipsets, kas komunicee.
Pirmo reizi ko shaadu dzirdu. Kaads ko vairaak zina?
tad kāda huja pēc tā sprausla būtu japieraksta?? Bet nu hvz,pirmo reiz ko tādu dzirdu
Offline
australia
11. Jun 2020, 23:00 #3550

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1795

Braucu ar: ratiem


11 Jun 2020, 22:37:26 @DM-101 rakstīja:
diizelisti/sprauslu remontnjiki saka, ka dirselju piezo sprauslu kodeejumu datus varot nolasiit no pashas sprauslas. Sprauslaa esot esot chipsets, kas komunicee.
Pirmo reizi ko shaadu dzirdu. Kaads ko vairaak zina?

Tu neko nesaproti.
tās ir plug-n-play šprices. iekšā ir čipsets, kas dzesējas no dirseļa abratkas.
Offline
uldens1
11. Jun 2020, 23:48 #3551

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15719

Braucu ar:


11 Jun 2020, 23:14:02 @DM-101 rakstīja:
nu, taa izskataas. vnk choms aizstiepa M57 pjezo sprauslas uz testu.
2 izbraakjeetas deelj ''pjezo elementa defekta''.
tas esot - apriikojumam neesot izdevies sazinaaties ar chipu sprauslaa!

nu te vairāk izklausās ka ir,vai'nu baigais ''spečuks'',jeb klientam mēģinājis kaut kādā saprotamā valoda paskaidrot
Offline
sys9291
12. Jun 2020, 00:11 #3552

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5168

Braucu ar: F20 R1200RT


11 Jun 2020, 23:14:02 @DM-101 rakstīja:
nu, taa izskataas. vnk choms aizstiepa M57 pjezo sprauslas uz testu.
2 izbraakjeetas deelj ''pjezo elementa defekta''.
tas esot - apriikojumam neesot izdevies sazinaaties ar chipu sprauslaa!


starp citu ir gadījušies variants (iekš ISTA pat aprakstīts), ka atsevišķus sprauslu kodus DDE neņem pretī - tad esot jāievada "neitrālās" vērtības...
P.S vienreiz esmu ar tādu joku saskāries...uz M57...
Offline
sys9291
12. Jun 2020, 13:35 #3553

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5168

Braucu ar: F20 R1200RT


12 Jun 2020, 13:06:03 @DM-101 rakstīja:

12 Jun 2020, 12:17:12 @Atrl rakstīja:
Sveiki, man ir BMW 318i e46 2004g 2.0l bendzīns ar 143hp. Pieliku pie kompja un izmeta kļūdu: P0140 Heated oxygen sensor 2 bank 1-no activity detected. Viņam ir 2 lambda zondes, tikai īsti nesaprotu ar kuru ir problēmas- priekšējo vai aizmugurējo? Paldies jau iepriekš!


laikam jau luugt paariet uz EDIABAS, atsuutiit live data - kaa parasti, bezjeedziigi...


da labi aizkata zonde sensor2 bank1 (jo otras bankas 2 zondu konfigā nav) a pirmā platjoslas... tur visdrīzāk N42 2 zondu konfigurācijā... bet var būt arī tas, ka 4 zondu konfigurācijā aizmugurējās pilsonis nav pamanījis...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 12 Jun 2020, 13:37:04 ]

Offline
sys9291
12. Jun 2020, 14:20 #3554

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5168

Braucu ar: F20 R1200RT


12 Jun 2020, 13:51:18 @DM-101 rakstīja:

12 Jun 2020, 13:35:13 @sys9291 rakstīja:

12 Jun 2020, 13:06:03 @DM-101 rakstīja:

12 Jun 2020, 12:17:12 @Atrl rakstīja:
Sveiki, man ir BMW 318i e46 2004g 2.0l bendzīns ar 143hp. Pieliku pie kompja un izmeta kļūdu: P0140 Heated oxygen sensor 2 bank 1-no activity detected. Viņam ir 2 lambda zondes, tikai īsti nesaprotu ar kuru ir problēmas- priekšējo vai aizmugurējo? Paldies jau iepriekš!


laikam jau luugt paariet uz EDIABAS, atsuutiit live data - kaa parasti, bezjeedziigi...


da labi aizkata zonde sensor2 bank1 (jo otras bankas 2 zondu konfigā nav) a pirmā platjoslas... tur visdrīzāk N42 2 zondu konfigurācijā... bet var būt arī tas, ka 4 zondu konfigurācijā aizmugurējās pilsonis nav pamanījis...

Nu,un ja nu izpluudee bisku gaisu piesuuc un tuksgaitaa nokjeera.. jeb pilniigi nekoeekts degmaisijums pa cilindriem un peec kata skaabeklis?
Jebkuraa gadiijumaa - mineeshana un neprofesionaali..

a domāju, ka problēma vēl banālāka - aprauti vadi - sabirusi zonde un protams komplektā sen izbeidzies katalizators...
Offline
Grubby
12. Jun 2020, 16:00 #3555

Kopš: 26. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 591

Braucu ar:

Man ieteica so servisu - https://kaross-chip.lv/ .



Kursh ir shi topika oficialais neuzmeteju serviss?

[ Šo ziņu laboja Grubby, 12 Jun 2020, 16:10:04 ]

Offline
sys9291
12. Jun 2020, 16:12 #3556

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5168

Braucu ar: F20 R1200RT


12 Jun 2020, 15:32:51 @DM-101 rakstīja:

12 Jun 2020, 14:39:51 @sys9291 rakstīja:

12 Jun 2020, 14:17:22 @Atrl rakstīja:
ja tiešām tikai 2 zondes - tad problēma ar aizmugurējio - vai arī ar viņas vadiem...

Es ar domāju, ka varētu būt aizmugurējā. Itkā kontakts smuki vietā, bet jāpārbauda vai nav “aizaudzis”.

tu paskaties, vai vadi dzīvi - ja tur viss labi - maini zondi (parastā 1V zonde). A CAT vēl ir iekšā? kas bija ar atgāzēm skatē?
P.S ja CAT beigts - nav jēgas neko darīt...


Deelj katas taa kljuuda nebuus. Un ja primaaraa ir platjosla,kontrolniece jaapiesleedz obligaati! Kontroles zonde trimee platjoslu!

ja CAT ir beidzies - tad dabūsim citu erroru un nekāda trim nebūs... Toties būs izmisīgi DME mēģinājumi uzsildīt neesošo CAT (pat pēc ierakstītas kļūdas) - degvielas patēriņš augšā, bet limp mode paliek... pat uz MS42 par ME9 nerunājot...
Offline
bmwaddict
13. Jun 2020, 02:16 #3557

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

man E90 tas pats suuds notiek. zinu ka akjis ir labs, nav jauns bet startee bez jebkaadaam probleemaam un arii esmu uzlaadeejis pilniibaa ar laadeetaaju lai paarliecinaatos, akjis ilgi tur stabiilu voltagi ne mazaak 12.6V un battery testeris saka 99% capacity bet nezkaapeec mashiinaa arii regulaari pazuud datums un ik pa laikam iezvanaas low battery warnings.
par cik man pietiek citu lielaaku probleemu ko risinaat tad uz shito ir kautkaa pajaat jo nu zinu ka akjis labs vienk mashiinai kautkaads sapisiens praatinjaa.

vareetu ielikt citu akji kas arii nav jauns bet ir labs akjis bet nu par cik bmw gjeeniaalie inzhenieri ir izdariijushi visu iespeejamo lai E90 gadiijumaa izpildiit pat taadu triviaalu proceduutu kaa nomainiit akji nerastos nemazaakaa veelme tad es to arii nedaru un turpinju likt miiksto

varu tikai vilkt paraleeles ar to kaapeec bija jaalikvidee elljas liimenja meerstienis. BMW gribeeja ietaupiit paaris centus? Jaa kaatad. Dara un dariis visu iespeejamo lai tikai apgruutinaatu apkopi, par remotiem nemaz nerunaasim. Novaakt elljas liimenja meerstieni ir kretiiinisms un nekas vairaak. Tieshi tas pats kas norakt akumulaatoru taa lai to nomainiitu ir jaaizjauc power distribution box un ir nepiecieshamas kaa minimums 3 rokas.

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 13 Jun 2020, 02:35:59 ]

Offline
Staris
13. Jun 2020, 06:32 #3558

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Kaspicha blogā ir aprakstīts par šo problēmu. Bez dažādiem mērijumiem tev pienākas tikai nodirsiens no viņa
Šī problēma ir ļoti populāra. Dīleris pat nemāk ar viņu tikt galā.
Offline
sys9291
13. Jun 2020, 10:16 #3559

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5168

Braucu ar: F20 R1200RT


13 Jun 2020, 02:16:05 @bmwaddict rakstīja:
man E90 tas pats suuds notiek. zinu ka akjis ir labs, nav jauns bet startee bez jebkaadaam probleemaam un arii esmu uzlaadeejis pilniibaa ar laadeetaaju lai paarliecinaatos, akjis ilgi tur stabiilu voltagi ne mazaak 12.6V un battery testeris saka 99% capacity bet nezkaapeec mashiinaa arii regulaari pazuud datums un ik pa laikam iezvanaas low battery warnings.
par cik man pietiek citu lielaaku probleemu ko risinaat tad uz shito ir kautkaa pajaat jo nu zinu ka akjis labs vienk mashiinai kautkaads sapisiens praatinjaa.

vareetu ielikt citu akji kas arii nav jauns bet ir labs akjis bet nu par cik bmw gjeeniaalie inzhenieri ir izdariijushi visu iespeejamo lai E90 gadiijumaa izpildiit pat taadu triviaalu proceduutu kaa nomainiit akji nerastos nemazaakaa veelme tad es to arii nedaru un turpinju likt miiksto

varu tikai vilkt paraleeles ar to kaapeec bija jaalikvidee elljas liimenja meerstienis. BMW gribeeja ietaupiit paaris centus? Jaa kaatad. Dara un dariis visu iespeejamo lai tikai apgruutinaatu apkopi, par remotiem nemaz nerunaasim. Novaakt elljas liimenja meerstieni ir kretiiinisms un nekas vairaak. Tieshi tas pats kas norakt akumulaatoru taa lai to nomainiitu ir jaaizjauc power distribution box un ir nepiecieshamas kaa minimums 3 rokas.


Tātad jāpieslēdz diagnostika (ISTA), jāpaskatās akumulatora uzlādes vēsture iekš IBS, akumulatoru nomainot tas JĀPIERAKSTA, ja mainam akumulatora tipu vai kapacitāti uz citu nekā parāda ISTA auto vēl jākodē...
Offline
Staris
13. Jun 2020, 10:19 #3560

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Vari par ISTA pateikt, kur precīzi to var redzēt? Kurā sadaļā/apakšsadaļā?
Paldies!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4