Online

Pašreiz BMWPower skatās 86 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
KaspichsS
08. Apr 2019, 23:20 #241

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


08 Apr 2019, 23:15:27 @PowerBMW rakstīja:

08 Apr 2019, 23:07:31 @KateG rakstīja:

08 Apr 2019, 23:05:06 @hasans rakstīja:
Ko uzreiz nevedi pie Speed3? Ir dzirdētas tikai labas atsauksmes.



iespējams, ka viņš būs nākošais, kam piedāvāšu uzņeties stafeti. Nu, ja neatmetīsies izdzirdot, ka lietošu mikrometru


nu OK pat ja esi mega auto pederast,kam tas sūds ir vajadzīgs
tas E60 tak ir parasta misene ko gandrīz jebkurš var nopirkt,kam nakuj vajag tur šausmīgo mikronizēt
Tu ar čībiņām brauc,vai ar botām

laikam vajadzīgs plašāks paskaidrojums.
konkrētajā situācijā: DE dīleris krāsojis pārsegu, bet, acīmredzot, nav ievērota krāsošanas tehnoloģija. Vai nu krāsa nedažāvēta vai pāržāvēta, nekorekts žāvēšanas process lakai - krāsotāji zina, kādi apstākļi jāievēro konkrētai krāsai/lakai.
Attiecīgi, ja laka sākusi lobīties nost, tas jebkurā brīdī var notikt jebkurā vietā. Po, cik tas maksā, bet uzmaukt vēl vienu slāni - tur plaisas u.c. defekti var būt jau pēc nedēļas.
Garantija? ok, un ko tā dod? ņemt pārsegu nost, labot gļukus (klāt 3.šo slāni???), gaidīt, čakarēties... Un pēc 366 dienām - krāsot, gaidīt, maksāt vēlreiz? Ko tādu var darīt pilnīgs nejēga jeb bomzis.

Mans posts vairāk bija par to, ka rupji tiek čakarēti klienti: solīta pilna attīrīšana, bet nekad tas netiek darīts, alumīnija detaļas karsētas ar fēnu (jo tā tak ātrāk), melo visi pēc kārtas, pat par klienta naudu - nelabo lažas, šantažē, velk laiku.

Un, ja krāso ko vērtīgāku par 500 EUR autoparku, šāds - nekvalitatīvs remonts auto vērtību nosit par 4 ciparu skaitli vienā setā. Un nemaināmajām detaļām - pat nav labojams (ja vienu reizi savāra sūdus). Piedevām, to auto īpašnieks uzzina auto pārdodot (kad visas ''garantijas'' jau beigušās). Protams, pie nosacījuma, ja pircējs māk diagnostiku.
Ibo, viens gadījums - kvalitatīvi veikts krāsojums, otrs - vairāki slāņi, špaktele, plaisas, u.t.t.

Kad jūs piekakājiet apakšbikses, jūs arī uzvelciet citas pa virsu un - job done?
Es tomēr iesaku mainīt piekakātās.
Offline
KaspichsS
08. Apr 2019, 23:22 #242

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


08 Apr 2019, 23:20:12 @highlander rakstīja:
var kāds apskaidrot cilvēkam, kurš tikai parastus bleķus ir patīrījis un pakrāsojis, kas ir tik sarežģīts, lai nenotīrītu pie viena visu to dzinēja pārsega vāku? tur kādas asākas kantes vai kas pie kā netiek klāt?


es domāju, ka čaļi, ar fēnu karsējot, salaida viļņos to kapotu. Parādījās špaktele n shit.
Un tagad nezina/nesaprot, kā tēmu atrisināt. Jo svimpis klients nav cufikoīds. Vienkāršākais viņiem šķiet - uzlikt ignore.
Offline
RSAWorkshop
08. Apr 2019, 23:28 #243

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6077

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


08 Apr 2019, 23:20:12 @highlander rakstīja:
var kāds apskaidrot cilvēkam, kurš tikai parastus bleķus ir patīrījis un pakrāsojis, kas ir tik sarežģīts, lai nenotīrītu pie viena visu to dzinēja pārsega vāku? tur kādas asākas kantes vai kas pie kā netiek klāt?
es ar nesaprotu, viens aerosola balons un pēc 15min ar slotu noslauki krāsu un viss ir tīrs, nomazgā, attauko, gruntē un krāso. Tak līdz tīram metālam notīrīt maksā 10eur un pusstundas darbs

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
PowerBMW
08. Apr 2019, 23:30 #244

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5795

Braucu ar:

tad vis skaidrs

Šeit atpzīstams personāžs ar krāsoja man mašinu.
pēc 3 mēnešiem izlīda rūsa(auto 12 gada),tad vēl krāsa noleca nost pēc maza skrāpējuma(krāsu varēja nomazgāt ar ūdens spiedienu)..... VAG rūsē bija atbilde....
Darbu pārdarija,lieki piebilst kad vis atkārtojās!
(rūs+laka noleca gan no auto,gan no lietajiem diskiem )

Tagad Speed3 cīnās ar to
Offline
KaspichsS
08. Apr 2019, 23:32 #245

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


08 Apr 2019, 23:28:04 @RSAWorkshop rakstīja:

08 Apr 2019, 23:20:12 @highlander rakstīja:
var kāds apskaidrot cilvēkam, kurš tikai parastus bleķus ir patīrījis un pakrāsojis, kas ir tik sarežģīts, lai nenotīrītu pie viena visu to dzinēja pārsega vāku? tur kādas asākas kantes vai kas pie kā netiek klāt?
es ar nesaprotu, viens aerosola balons un pēc 15min ar slotu noslauki krāsu un viss ir tīrs, nomazgā, attauko, gruntē un krāso. Tak līdz tīram metālam notīrīt maksā 10eur un pusstundas darbs


+ piedevām, nav jācīnās par pārejām...
Bet, šajā kantorī tas maksā:
+50..100 naudas Ivara (klientu menedžera) izpratnē;
+300 naudas Oskara (krāsošanas ceha priekšnieka) izpratnē.
Par to jau stāsts - pat pieķerti melos, mēģina uzmest.
Offline
hasans
08. Apr 2019, 23:37 #246

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7685

Braucu ar:


08 Apr 2019, 23:28:04 @RSAWorkshop rakstīja:

08 Apr 2019, 23:20:12 @highlander rakstīja:
var kāds apskaidrot cilvēkam, kurš tikai parastus bleķus ir patīrījis un pakrāsojis, kas ir tik sarežģīts, lai nenotīrītu pie viena visu to dzinēja pārsega vāku? tur kādas asākas kantes vai kas pie kā netiek klāt?
es ar nesaprotu, viens aerosola balons un pēc 15min ar slotu noslauki krāsu un viss ir tīrs, nomazgā, attauko, gruntē un krāso. Tak līdz tīram metālam notīrīt maksā 10eur un pusstundas darbs

Kas par aerosolu?
Offline
highlander
08. Apr 2019, 23:38 #247

Kopš: 03. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1971

Braucu ar: diviem pedāļiem


08 Apr 2019, 23:32:23 @KateG rakstīja:

08 Apr 2019, 23:28:04 @RSAWorkshop rakstīja:

08 Apr 2019, 23:20:12 @highlander rakstīja:
var kāds apskaidrot cilvēkam, kurš tikai parastus bleķus ir patīrījis un pakrāsojis, kas ir tik sarežģīts, lai nenotīrītu pie viena visu to dzinēja pārsega vāku? tur kādas asākas kantes vai kas pie kā netiek klāt?
es ar nesaprotu, viens aerosola balons un pēc 15min ar slotu noslauki krāsu un viss ir tīrs, nomazgā, attauko, gruntē un krāso. Tak līdz tīram metālam notīrīt maksā 10eur un pusstundas darbs


+ piedevām, nav jācīnās par pārejām...
Bet, šajā kantorī tas maksā:
+50..100 naudas Ivara (klientu menedžera) izpratnē;
+300 naudas Oskara (krāsošanas ceha priekšnieka) izpratnē.
Par to jau stāsts - pat pieķerti melos, mēģina uzmest.


ka tik kādu uzmest un/vai noslinkot
Offline
Rockstar
08. Apr 2019, 23:48 #248

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3411

Braucu ar:


08 Apr 2019, 23:32:23 @KateG rakstīja:

08 Apr 2019, 23:28:04 @RSAWorkshop rakstīja:

08 Apr 2019, 23:20:12 @highlander rakstīja:
var kāds apskaidrot cilvēkam, kurš tikai parastus bleķus ir patīrījis un pakrāsojis, kas ir tik sarežģīts, lai nenotīrītu pie viena visu to dzinēja pārsega vāku? tur kādas asākas kantes vai kas pie kā netiek klāt?
es ar nesaprotu, viens aerosola balons un pēc 15min ar slotu noslauki krāsu un viss ir tīrs, nomazgā, attauko, gruntē un krāso. Tak līdz tīram metālam notīrīt maksā 10eur un pusstundas darbs


+ piedevām, nav jācīnās par pārejām...
Bet, šajā kantorī tas maksā:
+50..100 naudas Ivara (klientu menedžera) izpratnē;
+300 naudas Oskara (krāsošanas ceha priekšnieka) izpratnē.
Par to jau stāsts - pat pieķerti melos, mēģina uzmest.

Ir bijusi saskare ar kasko gadījumu. Atrādīju auto, safotografēja, utt. Teica zvanīs pēc nedēļas, tad tā arī aizmirsa vairākas reizes. Vienaldzīga attieksme.
Beigās sanāca auto nodot citam kolēģim, kuram speciāli piekodināju, lai mašīnu dod labākajam gatavotājam, jo es būšu prasīgs. Nu un veiksmīgi sašpaktelēja un uzdzina formu spārna buktei, nokrāsoja ļoti labi.
Bet, lai man taurens piedod, nemērīju ar biezuma mērītāju

Kaspiča gadījumā Ivars safantazēja stāstu par tīrīšanu līdz metālam. Pilnīgi lieka procedūra, šeit bija vajadzīgs remonts nevis restaurācija - ceha vadītājam taisnība.
Ja lobās laka, tad pirmajā reizē čāļi visu izdarīja pareizi - vnk vajadzēja noslīpēt visu lakas slāni un noslīpēt bāzes virskārtu, aizvilkt buktītes, špaktelētās vietas piegruntēt, saslīpēt un maukt pa jaunam visu kapotu. Un nav nekas jāmēra, jo tāda ir ikdienas autotransporta remonta tehnoloģija.
Sensons ir liels kantoris, kuri specializējušies noslaukt apdrošinātājus. Ja gribi labu kvalitāti, tad jābrauc pie meistariem ar labu reputāciju..

[ Šo ziņu laboja Rockstar, 08 Apr 2019, 23:50:01 ]

Offline
KaspichsS
08. Apr 2019, 23:56 #249

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


08 Apr 2019, 23:48:45 @Rockstar rakstīja:

08 Apr 2019, 23:32:23 @KateG rakstīja:

08 Apr 2019, 23:28:04 @RSAWorkshop rakstīja:

08 Apr 2019, 23:20:12 @highlander rakstīja:
var kāds apskaidrot cilvēkam, kurš tikai parastus bleķus ir patīrījis un pakrāsojis, kas ir tik sarežģīts, lai nenotīrītu pie viena visu to dzinēja pārsega vāku? tur kādas asākas kantes vai kas pie kā netiek klāt?
es ar nesaprotu, viens aerosola balons un pēc 15min ar slotu noslauki krāsu un viss ir tīrs, nomazgā, attauko, gruntē un krāso. Tak līdz tīram metālam notīrīt maksā 10eur un pusstundas darbs


+ piedevām, nav jācīnās par pārejām...
Bet, šajā kantorī tas maksā:
+50..100 naudas Ivara (klientu menedžera) izpratnē;
+300 naudas Oskara (krāsošanas ceha priekšnieka) izpratnē.
Par to jau stāsts - pat pieķerti melos, mēģina uzmest.

Ir bijusi saskare ar kasko gadījumu. Atrādīju auto, safotografēja, utt. Teica zvanīs pēc nedēļas, tad tā arī aizmirsa vairākas reizes. Vienaldzīga attieksme.
Beigās sanāca auto nodot citam kolēģim, kuram speciāli piekodināju, lai mašīnu dod labākajam gatavotājam, jo es būšu prasīgs. Nu un veiksmīgi sašpaktelēja un uzdzina formu spārna buktei, nokrāsoja ļoti labi.
Bet, lai man taurens piedod, nemērīju ar biezuma mērītāju

Kaspiča gadījumā Ivars safantazēja stāstu par tīrīšanu līdz metālam. Pilnīgi lieka procedūra, šeit bija vajadzīgs remonts nevis restaurācija - ceha vadītājam taisnība.
Ja lobās laka, tad pirmajā reizē čāļi visu izdarīja pareizi - vnk vajadzēja noslīpēt visu lakas slāni un noslīpēt bāzes virskārtu, aizvilkt buktītes, špaktelētās vietas piegruntēt, saslīpēt un maukt pa jaunam visu kapotu. Un nav nekas jāmēra, jo tāda ir ikdienas autotransporta remonta tehnoloģija.
Sensons ir liels kantoris, kuri specializējušies noslaukt apdrošinātājus. Ja gribi labu kvalitāti, tad jābrauc pie meistariem ar labu reputāciju..


wat????
ko tu tur sarakstīji?
tātad - man ir kapots, kuram ir 1 slānis krāsas + 1 slānis lakas, kopējais biezums ap 140..150um. Visā laukumā. Nekādu virsmas defektu.

Laka lobās nost.
Pēc remonta man 1/3 kapota ir 300+um.

kādu dumumu tu tur sarakstīji? noslīpēt krāsu, noslīpēt pamatslāni - jā, par to arī bija stāsts! Tas netika izdarīts!
Nekur nekas nebija buktēts, nekur nekas nebija jāslīpē!
Tajās 2/3, kur bija notīrīts, nekas arī nebija spaktelēts, tam nebija nekādas nepieciešamības.
Offline
Rockstar
09. Apr 2019, 00:23 #250

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3411

Braucu ar:


08 Apr 2019, 23:56:02 @KateG rakstīja:

08 Apr 2019, 23:48:45 @Rockstar rakstīja:

08 Apr 2019, 23:32:23 @KateG rakstīja:

08 Apr 2019, 23:28:04 @RSAWorkshop rakstīja:

08 Apr 2019, 23:20:12 @highlander rakstīja:
var kāds apskaidrot cilvēkam, kurš tikai parastus bleķus ir patīrījis un pakrāsojis, kas ir tik sarežģīts, lai nenotīrītu pie viena visu to dzinēja pārsega vāku? tur kādas asākas kantes vai kas pie kā netiek klāt?
es ar nesaprotu, viens aerosola balons un pēc 15min ar slotu noslauki krāsu un viss ir tīrs, nomazgā, attauko, gruntē un krāso. Tak līdz tīram metālam notīrīt maksā 10eur un pusstundas darbs


+ piedevām, nav jācīnās par pārejām...
Bet, šajā kantorī tas maksā:
+50..100 naudas Ivara (klientu menedžera) izpratnē;
+300 naudas Oskara (krāsošanas ceha priekšnieka) izpratnē.
Par to jau stāsts - pat pieķerti melos, mēģina uzmest.

Ir bijusi saskare ar kasko gadījumu. Atrādīju auto, safotografēja, utt. Teica zvanīs pēc nedēļas, tad tā arī aizmirsa vairākas reizes. Vienaldzīga attieksme.
Beigās sanāca auto nodot citam kolēģim, kuram speciāli piekodināju, lai mašīnu dod labākajam gatavotājam, jo es būšu prasīgs. Nu un veiksmīgi sašpaktelēja un uzdzina formu spārna buktei, nokrāsoja ļoti labi.
Bet, lai man taurens piedod, nemērīju ar biezuma mērītāju

Kaspiča gadījumā Ivars safantazēja stāstu par tīrīšanu līdz metālam. Pilnīgi lieka procedūra, šeit bija vajadzīgs remonts nevis restaurācija - ceha vadītājam taisnība.
Ja lobās laka, tad pirmajā reizē čāļi visu izdarīja pareizi - vnk vajadzēja noslīpēt visu lakas slāni un noslīpēt bāzes virskārtu, aizvilkt buktītes, špaktelētās vietas piegruntēt, saslīpēt un maukt pa jaunam visu kapotu. Un nav nekas jāmēra, jo tāda ir ikdienas autotransporta remonta tehnoloģija.
Sensons ir liels kantoris, kuri specializējušies noslaukt apdrošinātājus. Ja gribi labu kvalitāti, tad jābrauc pie meistariem ar labu reputāciju..


wat????
ko tu tur sarakstīji?
tātad - man ir kapots, kuram ir 1 slānis krāsas + 1 slānis lakas, kopējais biezums ap 140..150um. Visā laukumā. Nekādu virsmas defektu.

Laka lobās nost.
Pēc remonta man 1/3 kapota ir 300+um.

kādu dumumu tu tur sarakstīji? noslīpēt krāsu, noslīpēt pamatslāni - jā, par to arī bija stāsts! Tas netika izdarīts!
Nekur nekas nebija buktēts, nekur nekas nebija jāslīpē!
Tajās 2/3, kur bija notīrīts, nekas arī nebija spaktelēts, tam nebija nekādas nepieciešamības.

Es ticu, ka viņi pirmajā reizē uztaisīja tā, ka laka nekad neatlups.
Offline
KaspichsS
09. Apr 2019, 00:28 #251

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


09 Apr 2019, 00:23:13 @Rockstar rakstīja:

08 Apr 2019, 23:56:02 @KateG rakstīja:

08 Apr 2019, 23:48:45 @Rockstar rakstīja:

08 Apr 2019, 23:32:23 @KateG rakstīja:

08 Apr 2019, 23:28:04 @RSAWorkshop rakstīja:

08 Apr 2019, 23:20:12 @highlander rakstīja:
var kāds apskaidrot cilvēkam, kurš tikai parastus bleķus ir patīrījis un pakrāsojis, kas ir tik sarežģīts, lai nenotīrītu pie viena visu to dzinēja pārsega vāku? tur kādas asākas kantes vai kas pie kā netiek klāt?
es ar nesaprotu, viens aerosola balons un pēc 15min ar slotu noslauki krāsu un viss ir tīrs, nomazgā, attauko, gruntē un krāso. Tak līdz tīram metālam notīrīt maksā 10eur un pusstundas darbs


+ piedevām, nav jācīnās par pārejām...
Bet, šajā kantorī tas maksā:
+50..100 naudas Ivara (klientu menedžera) izpratnē;
+300 naudas Oskara (krāsošanas ceha priekšnieka) izpratnē.
Par to jau stāsts - pat pieķerti melos, mēģina uzmest.

Ir bijusi saskare ar kasko gadījumu. Atrādīju auto, safotografēja, utt. Teica zvanīs pēc nedēļas, tad tā arī aizmirsa vairākas reizes. Vienaldzīga attieksme.
Beigās sanāca auto nodot citam kolēģim, kuram speciāli piekodināju, lai mašīnu dod labākajam gatavotājam, jo es būšu prasīgs. Nu un veiksmīgi sašpaktelēja un uzdzina formu spārna buktei, nokrāsoja ļoti labi.
Bet, lai man taurens piedod, nemērīju ar biezuma mērītāju

Kaspiča gadījumā Ivars safantazēja stāstu par tīrīšanu līdz metālam. Pilnīgi lieka procedūra, šeit bija vajadzīgs remonts nevis restaurācija - ceha vadītājam taisnība.
Ja lobās laka, tad pirmajā reizē čāļi visu izdarīja pareizi - vnk vajadzēja noslīpēt visu lakas slāni un noslīpēt bāzes virskārtu, aizvilkt buktītes, špaktelētās vietas piegruntēt, saslīpēt un maukt pa jaunam visu kapotu. Un nav nekas jāmēra, jo tāda ir ikdienas autotransporta remonta tehnoloģija.
Sensons ir liels kantoris, kuri specializējušies noslaukt apdrošinātājus. Ja gribi labu kvalitāti, tad jābrauc pie meistariem ar labu reputāciju..


wat????
ko tu tur sarakstīji?
tātad - man ir kapots, kuram ir 1 slānis krāsas + 1 slānis lakas, kopējais biezums ap 140..150um. Visā laukumā. Nekādu virsmas defektu.

Laka lobās nost.
Pēc remonta man 1/3 kapota ir 300+um.

kādu dumumu tu tur sarakstīji? noslīpēt krāsu, noslīpēt pamatslāni - jā, par to arī bija stāsts! Tas netika izdarīts!
Nekur nekas nebija buktēts, nekur nekas nebija jāslīpē!
Tajās 2/3, kur bija notīrīts, nekas arī nebija spaktelēts, tam nebija nekādas nepieciešamības.

Es ticu, ka viņi pirmajā reizē uztaisīja tā, ka laka nekad neatlups.


cik vērta ir tava ticība? Ar ko esi gatavs garantēt?
Laikam prasīt kādu tehnisku pamatojumu ir bezcerīgi.
Es pat neprasīšu, kā tas ir iespējams - uzmaucot uz nost lūpošas krāsas vēl vienu slāni, nodrošināt visu, lai tas burgers neliptu nost
bija smieklīgi, turpini.
Offline
VLD
09. Apr 2019, 00:30 #252

Kopš: 20. May 2003

Ziņojumi: 5766

Braucu ar:

Kad jūs piekakājiet apakšbikses, jūs arī uzvelciet citas pa virsu un - job done?
Es tomēr iesaku mainīt piekakātās.

LABS

p.s. ir visnotaļ interesanti palasīt ko tu raksti, ieskaitot N53 blogu. Tā turēt !
Offline
Rockstar
09. Apr 2019, 00:34 #253

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3411

Braucu ar:


09 Apr 2019, 00:28:57 @KateG rakstīja:

09 Apr 2019, 00:23:13 @Rockstar rakstīja:

08 Apr 2019, 23:56:02 @KateG rakstīja:

08 Apr 2019, 23:48:45 @Rockstar rakstīja:

08 Apr 2019, 23:32:23 @KateG rakstīja:

08 Apr 2019, 23:28:04 @RSAWorkshop rakstīja:

08 Apr 2019, 23:20:12 @highlander rakstīja:
var kāds apskaidrot cilvēkam, kurš tikai parastus bleķus ir patīrījis un pakrāsojis, kas ir tik sarežģīts, lai nenotīrītu pie viena visu to dzinēja pārsega vāku? tur kādas asākas kantes vai kas pie kā netiek klāt?
es ar nesaprotu, viens aerosola balons un pēc 15min ar slotu noslauki krāsu un viss ir tīrs, nomazgā, attauko, gruntē un krāso. Tak līdz tīram metālam notīrīt maksā 10eur un pusstundas darbs


+ piedevām, nav jācīnās par pārejām...
Bet, šajā kantorī tas maksā:
+50..100 naudas Ivara (klientu menedžera) izpratnē;
+300 naudas Oskara (krāsošanas ceha priekšnieka) izpratnē.
Par to jau stāsts - pat pieķerti melos, mēģina uzmest.

Ir bijusi saskare ar kasko gadījumu. Atrādīju auto, safotografēja, utt. Teica zvanīs pēc nedēļas, tad tā arī aizmirsa vairākas reizes. Vienaldzīga attieksme.
Beigās sanāca auto nodot citam kolēģim, kuram speciāli piekodināju, lai mašīnu dod labākajam gatavotājam, jo es būšu prasīgs. Nu un veiksmīgi sašpaktelēja un uzdzina formu spārna buktei, nokrāsoja ļoti labi.
Bet, lai man taurens piedod, nemērīju ar biezuma mērītāju

Kaspiča gadījumā Ivars safantazēja stāstu par tīrīšanu līdz metālam. Pilnīgi lieka procedūra, šeit bija vajadzīgs remonts nevis restaurācija - ceha vadītājam taisnība.
Ja lobās laka, tad pirmajā reizē čāļi visu izdarīja pareizi - vnk vajadzēja noslīpēt visu lakas slāni un noslīpēt bāzes virskārtu, aizvilkt buktītes, špaktelētās vietas piegruntēt, saslīpēt un maukt pa jaunam visu kapotu. Un nav nekas jāmēra, jo tāda ir ikdienas autotransporta remonta tehnoloģija.
Sensons ir liels kantoris, kuri specializējušies noslaukt apdrošinātājus. Ja gribi labu kvalitāti, tad jābrauc pie meistariem ar labu reputāciju..


wat????
ko tu tur sarakstīji?
tātad - man ir kapots, kuram ir 1 slānis krāsas + 1 slānis lakas, kopējais biezums ap 140..150um. Visā laukumā. Nekādu virsmas defektu.

Laka lobās nost.
Pēc remonta man 1/3 kapota ir 300+um.

kādu dumumu tu tur sarakstīji? noslīpēt krāsu, noslīpēt pamatslāni - jā, par to arī bija stāsts! Tas netika izdarīts!
Nekur nekas nebija buktēts, nekur nekas nebija jāslīpē!
Tajās 2/3, kur bija notīrīts, nekas arī nebija spaktelēts, tam nebija nekādas nepieciešamības.

Es ticu, ka viņi pirmajā reizē uztaisīja tā, ka laka nekad neatlups.


cik vērta ir tava ticība? Ar ko esi gatavs garantēt?
Laikam prasīt kādu tehnisku pamatojumu ir bezcerīgi.
Es pat neprasīšu, kā tas ir iespējams - uzmaucot uz nost lūpošas krāsas vēl vienu slāni, nodrošināt visu, lai tas burgers neliptu nost
bija smieklīgi, turpini.

Laka lobās ja netiek ievērota krāsošanas darbu tehnoloģija. Punkts.
Offline
hasans
09. Apr 2019, 01:01 #254

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7685

Braucu ar:

Nē nu labi, ja čaļi varēja 2/3 notrīt, tad kas liedza atlikušo 1/3 norāvēt un Kaspičš priecīgs?
Offline
RSAWorkshop
09. Apr 2019, 07:09 #255

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6077

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


08 Apr 2019, 23:37:45 @hasans rakstīja:

08 Apr 2019, 23:28:04 @RSAWorkshop rakstīja:

08 Apr 2019, 23:20:12 @highlander rakstīja:
var kāds apskaidrot cilvēkam, kurš tikai parastus bleķus ir patīrījis un pakrāsojis, kas ir tik sarežģīts, lai nenotīrītu pie viena visu to dzinēja pārsega vāku? tur kādas asākas kantes vai kas pie kā netiek klāt?
es ar nesaprotu, viens aerosola balons un pēc 15min ar slotu noslauki krāsu un viss ir tīrs, nomazgā, attauko, gruntē un krāso. Tak līdz tīram metālam notīrīt maksā 10eur un pusstundas darbs

Kas par aerosolu?
Krāsas noņēmējs

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
doriftoo
09. Apr 2019, 09:17 #256

Kopš: 01. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 705

Braucu ar: ///M50


09 Apr 2019, 07:09:57 @RSAWorkshop rakstīja:

08 Apr 2019, 23:37:45 @hasans rakstīja:

08 Apr 2019, 23:28:04 @RSAWorkshop rakstīja:

08 Apr 2019, 23:20:12 @highlander rakstīja:
var kāds apskaidrot cilvēkam, kurš tikai parastus bleķus ir patīrījis un pakrāsojis, kas ir tik sarežģīts, lai nenotīrītu pie viena visu to dzinēja pārsega vāku? tur kādas asākas kantes vai kas pie kā netiek klāt?
es ar nesaprotu, viens aerosola balons un pēc 15min ar slotu noslauki krāsu un viss ir tīrs, nomazgā, attauko, gruntē un krāso. Tak līdz tīram metālam notīrīt maksā 10eur un pusstundas darbs

Kas par aerosolu?
Krāsas noņēmējs
Alumīnijam varētu ļoti nepatikt. Manuprāt sodas strūkla ir labs variants, nekarsē, nebojā kā smiltis un noņem visu.
Offline
markelis
09. Apr 2019, 09:42 #257

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12850

Braucu ar: eFku


09 Apr 2019, 09:32:54 @cufiks rakstīja:

Kādam ir jābūt emulatoram, lai aizvestu rezerves daļu uz servisu un pat nedabūtu viņu atpakaļ?


gan jau tev tuuliit kaut ko par logiem, avansu un speeju to sanjemt atapaklj pastaastiis.
Offline
KaspichsS
09. Apr 2019, 09:43 #258

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


09 Apr 2019, 00:34:17 @Rockstar rakstīja:

09 Apr 2019, 00:28:57 @KateG rakstīja:

09 Apr 2019, 00:23:13 @Rockstar rakstīja:

08 Apr 2019, 23:56:02 @KateG rakstīja:

08 Apr 2019, 23:48:45 @Rockstar rakstīja:

08 Apr 2019, 23:32:23 @KateG rakstīja:

08 Apr 2019, 23:28:04 @RSAWorkshop rakstīja:

08 Apr 2019, 23:20:12 @highlander rakstīja:
var kāds apskaidrot cilvēkam, kurš tikai parastus bleķus ir patīrījis un pakrāsojis, kas ir tik sarežģīts, lai nenotīrītu pie viena visu to dzinēja pārsega vāku? tur kādas asākas kantes vai kas pie kā netiek klāt?
es ar nesaprotu, viens aerosola balons un pēc 15min ar slotu noslauki krāsu un viss ir tīrs, nomazgā, attauko, gruntē un krāso. Tak līdz tīram metālam notīrīt maksā 10eur un pusstundas darbs


+ piedevām, nav jācīnās par pārejām...
Bet, šajā kantorī tas maksā:
+50..100 naudas Ivara (klientu menedžera) izpratnē;
+300 naudas Oskara (krāsošanas ceha priekšnieka) izpratnē.
Par to jau stāsts - pat pieķerti melos, mēģina uzmest.

Ir bijusi saskare ar kasko gadījumu. Atrādīju auto, safotografēja, utt. Teica zvanīs pēc nedēļas, tad tā arī aizmirsa vairākas reizes. Vienaldzīga attieksme.
Beigās sanāca auto nodot citam kolēģim, kuram speciāli piekodināju, lai mašīnu dod labākajam gatavotājam, jo es būšu prasīgs. Nu un veiksmīgi sašpaktelēja un uzdzina formu spārna buktei, nokrāsoja ļoti labi.
Bet, lai man taurens piedod, nemērīju ar biezuma mērītāju

Kaspiča gadījumā Ivars safantazēja stāstu par tīrīšanu līdz metālam. Pilnīgi lieka procedūra, šeit bija vajadzīgs remonts nevis restaurācija - ceha vadītājam taisnība.
Ja lobās laka, tad pirmajā reizē čāļi visu izdarīja pareizi - vnk vajadzēja noslīpēt visu lakas slāni un noslīpēt bāzes virskārtu, aizvilkt buktītes, špaktelētās vietas piegruntēt, saslīpēt un maukt pa jaunam visu kapotu. Un nav nekas jāmēra, jo tāda ir ikdienas autotransporta remonta tehnoloģija.
Sensons ir liels kantoris, kuri specializējušies noslaukt apdrošinātājus. Ja gribi labu kvalitāti, tad jābrauc pie meistariem ar labu reputāciju..


wat????
ko tu tur sarakstīji?
tātad - man ir kapots, kuram ir 1 slānis krāsas + 1 slānis lakas, kopējais biezums ap 140..150um. Visā laukumā. Nekādu virsmas defektu.

Laka lobās nost.
Pēc remonta man 1/3 kapota ir 300+um.

kādu dumumu tu tur sarakstīji? noslīpēt krāsu, noslīpēt pamatslāni - jā, par to arī bija stāsts! Tas netika izdarīts!
Nekur nekas nebija buktēts, nekur nekas nebija jāslīpē!
Tajās 2/3, kur bija notīrīts, nekas arī nebija spaktelēts, tam nebija nekādas nepieciešamības.

Es ticu, ka viņi pirmajā reizē uztaisīja tā, ka laka nekad neatlups.


cik vērta ir tava ticība? Ar ko esi gatavs garantēt?
Laikam prasīt kādu tehnisku pamatojumu ir bezcerīgi.
Es pat neprasīšu, kā tas ir iespējams - uzmaucot uz nost lūpošas krāsas vēl vienu slāni, nodrošināt visu, lai tas burgers neliptu nost
bija smieklīgi, turpini.

Laka lobās ja netiek ievērota krāsošanas darbu tehnoloģija. Punkts.


man ir prieks, ka zini šo interpunkcijas rīku.
un ko es rakstu? tieši par to arī rakstu.

un tieši par to ir stāsts - ja lobās laka, un tādai lakai uzmauc vēl vienu slāni virsū, bet tu raksti ''esmu pārliecināts...'' - tur vnk loģikas nav.
saņemies un saproti šo sarežģīto keisu! Jeb man bildītes jāsāk zīmēt? Tiešām?
Offline
KaspichsS
09. Apr 2019, 09:48 #259

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


09 Apr 2019, 01:01:23 @hasans rakstīja:
Nē nu labi, ja čaļi varēja 2/3 notrīt, tad kas liedza atlikušo 1/3 norāvēt un Kaspičš priecīgs?


es jau rakstu - man ir versija, ka otro reizi raujot nost, visu sačakarēja. ja rāva nost. ja nerāva - iespējams, smalkos meistarus aizvainoja stāsts, ka pieķēru melos un norādīju uz lažām.
Offline
KaspichsS
09. Apr 2019, 09:53 #260

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


09 Apr 2019, 09:17:54 @doriftoo rakstīja:

09 Apr 2019, 07:09:57 @RSAWorkshop rakstīja:

08 Apr 2019, 23:37:45 @hasans rakstīja:

08 Apr 2019, 23:28:04 @RSAWorkshop rakstīja:

08 Apr 2019, 23:20:12 @highlander rakstīja:
var kāds apskaidrot cilvēkam, kurš tikai parastus bleķus ir patīrījis un pakrāsojis, kas ir tik sarežģīts, lai nenotīrītu pie viena visu to dzinēja pārsega vāku? tur kādas asākas kantes vai kas pie kā netiek klāt?
es ar nesaprotu, viens aerosola balons un pēc 15min ar slotu noslauki krāsu un viss ir tīrs, nomazgā, attauko, gruntē un krāso. Tak līdz tīram metālam notīrīt maksā 10eur un pusstundas darbs

Kas par aerosolu?
Krāsas noņēmējs
Alumīnijam varētu ļoti nepatikt. Manuprāt sodas strūkla ir labs variants, nekarsē, nebojā kā smiltis un noņem visu.

nu, idejiski - ir taču risinājumi. nu, negribi daudz jāties ar sodu, lielumus noņem ar šmirģeli vai ķīmiju, tad ar sodu noeit pāri. varianti taču ir!

mans stāsts tikai apstiprina - viņi NEKAD netīra detaļas. ja jau šī ir tāa traģēdija. un tagad iedomājamies - jauns auto ar kādas noņemamās detaļas rūpniecisku defektu, piem. pēc viņu ''remonta'' auto momentā nonāk sisto un sūdīgi taisīto kategorijā!
ibo, pārdodot - katrs, kurš māk krāsas biezuma mērītāju, redz tos 300um, un, kaut auto nav reģistrēti negadījumi, saprot - vai nu dubults slānis, vai špektelis apakšā. + slēpts negadījums, kas var nozīmēt hvz ko.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4