Online

Pašreiz BMWPower skatās 96 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
ozo
10. Apr 2018, 14:36 #201

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18824

Braucu ar: Braucu ar

N52K dzinējs ir mazāk problemātisks un ne tik komplicēts kā N53?
Offline
N53series
10. Apr 2018, 15:57 #202

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


10 Apr 2018, 14:36:28 @ozo rakstīja:
N52K dzinējs ir mazāk problemātisks un ne tik komplicēts kā N53?


jaa, protams.
Offline
KaspichsS
28. Feb 2019, 22:06 #203

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

SN to izdarīja! Skriptu karalis uzvarēja!

Edzulis šodien man pasūkāja par powera postu dubultošanu. Un man tīri labi gāja, izslēdzot 99% smadzeņu.
E46 topikā tika salabots dzinējs;
E60 tēmā - vienam stūres reika atjaunota.
Nozagto auto tēmā - lohi visu vakaru mēģināja izrēķināt %.

Kungi, paldies par uzmanību. Man bija gods izbaudīt jūsu tupumu.
Offline
sn
01. Mar 2019, 08:49 #204

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879525

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

Kate, nevajag apvainoties par to, ka pats pēdējo nedēļu stum sūdu. Tev nav liegta iespēja rakstīt spečuku, e60 un e46 topikos. Pārējos gan, jo esi kārtējo reizi nozagto auto, f10 un citus topikus pataisījis par nelasāmiem. ja vēlies rakstīt vēl kādā topikā, tad padod ziņu, pielikšu.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
HiJaCKeR
01. Mar 2019, 09:36 #205

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4482

Braucu ar: BMW E90 330i

nu vismaz tagad ir skaidrs, ka OBD ligzdas vadu pārtaisīšana ir pilnīgs šits, ko te pus powera jau ir paveikusi

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 01 Mar 2019, 09:37:13 ]

Offline
KaspichsS
19. Mar 2019, 12:08 #206

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


19 Mar 2019, 11:43:29 @Kaross rakstīja:
Pa lielam kāda starpība kur?!
Visiem normāliem, mūsdienu stendiem iekšā ir datubāze pēc kuras regulētājs vadās un viss. Neviens tur no savas galvas parasti neko nedara. Tik daudz kā beigās vari pats apskatīties vai viss salikts. Sarkano no zaļās krāsas parasti visi prot atšķirt - rezultāti, kas ierakstās normā un kas neierakstās. Tas ir tas pats, kas skolas ēdnīcā ēdienu pasniegt. Prasts konveijera darbs.

Cita lieta ir sporta auto, tad jābrauc uz Dreiliņiem pie Aināra. (laikam tā viņu sauca)


Es reizi nedeeljaa ienaaku shajaa maajaslapaa. Un katru reizi paarliecinos, ka cilveeku stulbumam robezhu nav.

Kaross, piedod – varbuut atturies rakstiit par lietaam, no kuraam NEKO nejeedz?

1. Stendi un to kljuudas. Tikai jaunaakaas paaudzes stendi speej izkompenseet auto poziicijas skjiibumu attieciibaa pret horizontu. Visiem paarejiem – reizi pusgadaa/gadaa + peec konkreetu sesiju skaita jaaveic kalibreshana. Ja to nedara, tad zaljais neatbilst zaljajam. Tb., stends melo. Pat lielie kantori greeko. Piem., Gross, Zemzaros stends bija tik skjiibs, ka visiem auto stuure bija 50+ graadus skjiba, tika taisnota manuaali peec braukshanas sesijas, bez atkaartotas galvu likshanas virsuu; kaa galvas/spoguljus salikt - arii tas jaadara chotko, nevis kaut kaa/ka tik turaas virsuu;
2. Meeriishanas metodologjija. Sakariigs meistars peec kartaam izmainjaam paaris reizes asi noslogo/atslogo, ja radiijumi peld, liek noveerst briivkustibu. Ja raadiijumi nepeld, maak izreekjinaat videejo veertiibu, interpreteet datus. Stulbaaks – vnk sagroziis zalajajaa, bet reaali braucot – buus pavisam citas veertiibas;
3. Meeriishanas nosaciijumi. Tikai uz vienas rokas pirkstiem var saskaitiit kantorus, kas liek uzpildiit baaku un shofera vietaa [ja pamataa brauc viens] vai sedpoziicijaas uzliek atsvarus;
4. Jeega par savirzi. Ja meistars jeedz, vinjsh izveertees prioritaates, nevis tupa liks ‘’zaljajaa’’. Te penteris garaaks, slinkums rakstiit;
5. Datubaazes. Ljoti daudzaas datubaazees ir kljuudas. Piem., E60 LCI M pakas sagaazums prieksheejai asij – noraadiits nepareizi. Ko tad? Man bija reaals keiss. Kopaa ar savirzes veiceeju teema tika apspriesta, probleema saprasta;
6. Ja peec pareizas savirzes braucot saak vilkt – sailentbloki n shit. Atkal – diagnostam jaasaprot, kur probleema. Jo viss tachu ‘’zaljajos’’;
7. Starp citu, jaunaakaas paaudzes stendi – radikaali cita precizitaate. 1..3 sekundes. Un auto vnk iet taisni – perfekti. Un tam, kaa/kur/ar ko sataisa savirzi – MILZU noziime. Tb., zaljajos – noziimee tikai to, ka kuzovs nav pilniigi liiks. Sarkanaas robezhas ir auzas. Varbuut der Dacia, nevis normaalam aparaatam. Un te meham jaarubii, cik liela noziime katram parametram. Vnk salikt pa zaljajiem – merkakjis spees. Bet auto vilks, riepas noeediis 3X aatraak kaa LABI sareguleejot.
Offline
EimZ
19. Mar 2019, 12:28 #207

Kopš: 09. Jan 2008

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3763

Braucu ar:

paldies par pacietīgu skaidrojumu!

-----------------
Paldies par manu ļoti svarīgo viedokli, bez kura šis Visums vienkārši neizdzīvos!™
Offline
BigDog24
19. Mar 2019, 12:50 #208

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 828

Braucu ar: dīzeli

Kaspich, kur tagad Rīgā viskvalitatīvāk varētu aizbraukt izravēt/pārprogrammēt DPFu un egr'us Audi dīzelim 2006.g.? Kaross kā saprotu tur specs?
Offline
bepino
19. Mar 2019, 13:03 #209

Kopš: 01. Nov 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2192

Braucu ar: Radziņu

Par to, ka ne vienmēr savirze "zaļajos" ir saregulēta pareizi, piekrītu Kaspicham. Pašam saregulēja savirzi servisā Imantā pie tilta tā ka viss smuki un "pa zaļo" bet pēc pāris dienā pamanīju, ka priekšējai riepai ārmala riktīgi noēsta. Iazbraucu citur un tur saka, ka ritenis galīgi šķībs un vispār savirze galīgi pakaļā
Offline
spridis
19. Mar 2019, 13:07 #210

Kopš: 01. Aug 2007

Ziņojumi: 588

Braucu ar:


19 Mar 2019, 12:08:19 @KateG rakstīja:

19 Mar 2019, 11:43:29 @Kaross rakstīja:
Pa lielam kāda starpība kur?!
Visiem normāliem, mūsdienu stendiem iekšā ir datubāze pēc kuras regulētājs vadās un viss. Neviens tur no savas galvas parasti neko nedara. Tik daudz kā beigās vari pats apskatīties vai viss salikts. Sarkano no zaļās krāsas parasti visi prot atšķirt - rezultāti, kas ierakstās normā un kas neierakstās. Tas ir tas pats, kas skolas ēdnīcā ēdienu pasniegt. Prasts konveijera darbs.

Cita lieta ir sporta auto, tad jābrauc uz Dreiliņiem pie Aināra. (laikam tā viņu sauca)


Es reizi nedeeljaa ienaaku shajaa maajaslapaa. Un katru reizi paarliecinos, ka cilveeku stulbumam robezhu nav.

Kaross, piedod – varbuut atturies rakstiit par lietaam, no kuraam NEKO nejeedz?

1. Stendi un to kljuudas. Tikai jaunaakaas paaudzes stendi speej izkompenseet auto poziicijas skjiibumu attieciibaa pret horizontu. Visiem paarejiem – reizi pusgadaa/gadaa + peec konkreetu sesiju skaita jaaveic kalibreshana. Ja to nedara, tad zaljais neatbilst zaljajam. Tb., stends melo. Pat lielie kantori greeko. Piem., Gross, Zemzaros stends bija tik skjiibs, ka visiem auto stuure bija 50+ graadus skjiba, tika taisnota manuaali peec braukshanas sesijas, bez atkaartotas galvu likshanas virsuu; kaa galvas/spoguljus salikt - arii tas jaadara chotko, nevis kaut kaa/ka tik turaas virsuu;
2. Meeriishanas metodologjija. Sakariigs meistars peec kartaam izmainjaam paaris reizes asi noslogo/atslogo, ja radiijumi peld, liek noveerst briivkustibu. Ja raadiijumi nepeld, maak izreekjinaat videejo veertiibu, interpreteet datus. Stulbaaks – vnk sagroziis zalajajaa, bet reaali braucot – buus pavisam citas veertiibas;
3. Meeriishanas nosaciijumi. Tikai uz vienas rokas pirkstiem var saskaitiit kantorus, kas liek uzpildiit baaku un shofera vietaa [ja pamataa brauc viens] vai sedpoziicijaas uzliek atsvarus;
4. Jeega par savirzi. Ja meistars jeedz, vinjsh izveertees prioritaates, nevis tupa liks ‘’zaljajaa’’. Te penteris garaaks, slinkums rakstiit;
5. Datubaazes. Ljoti daudzaas datubaazees ir kljuudas. Piem., E60 LCI M pakas sagaazums prieksheejai asij – noraadiits nepareizi. Ko tad? Man bija reaals keiss. Kopaa ar savirzes veiceeju teema tika apspriesta, probleema saprasta;
6. Ja peec pareizas savirzes braucot saak vilkt – sailentbloki n shit. Atkal – diagnostam jaasaprot, kur probleema. Jo viss tachu ‘’zaljajos’’;
7. Starp citu, jaunaakaas paaudzes stendi – radikaali cita precizitaate. 1..3 sekundes. Un auto vnk iet taisni – perfekti. Un tam, kaa/kur/ar ko sataisa savirzi – MILZU noziime. Tb., zaljajos – noziimee tikai to, ka kuzovs nav pilniigi liiks. Sarkanaas robezhas ir auzas. Varbuut der Dacia, nevis normaalam aparaatam. Un te meham jaarubii, cik liela noziime katram parametram. Vnk salikt pa zaljajiem – merkakjis spees. Bet auto vilks, riepas noeediis 3X aatraak kaa LABI sareguleejot.



Atliek tikai viens jautājums - kur pie mums kaut kas tāds eksistē?
Offline
RSAWorkshop
19. Mar 2019, 14:51 #211

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6051

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


19 Mar 2019, 13:03:33 @bepino rakstīja:
Par to, ka ne vienmēr savirze "zaļajos" ir saregulēta pareizi, piekrītu Kaspicham. Pašam saregulēja savirzi servisā Imantā pie tilta tā ka viss smuki un "pa zaļo" bet pēc pāris dienā pamanīju, ka priekšējai riepai ārmala riktīgi noēsta. Iazbraucu citur un tur saka, ka ritenis galīgi šķībs un vispār savirze galīgi pakaļā
Auto 7 regulēja?

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
KaspichsS
19. Mar 2019, 15:16 #212

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


19 Mar 2019, 14:49:50 @Kaross rakstīja:

19 Mar 2019, 12:19:39 @RSAWorkshop rakstīja:
Nav nemaz tā regulēšana tik viegla un nemaz tā kompis priekšā nesaka, lielākā daļa regulētāju nopērk stendu un hujārī
Retais ņem vērā braukšanas paradumus, cik pilna bāka, cik visbiežāk cilvēki ar a/m un attiecīgi krāmē svarus un maina izsvarojumu pirms regulēšanas
Kā arī liela daļa regulēšanas frukti nemaz neapskatās kādā stāvoklī hadene un tik regulē uz noplēstām buksēm un izdauzītiem šarnīriem

Tikko kā reiz bija keiss-Alpina B3S, pāris mēnešus atpakaļ regulēta savirze, tagad bija jāmaina plaukts, 2 bukses un aizmugurē peldošās bukses jau bija izjukušas, ne tikai lufte Salika jaunas daļas un auto uz ceļa vairs neturās, skaidrs, ka ''regulētājs'' pohujā kaut ko saregulēja, noslauca savus pārdesmit eur un miers un pofig kādā stāvoklī hadene


Tā atsvaru krāmēšana ir laba, bet tiešām ja domā par izvarojumu, pie reizes regulē koiloverus u.t.t. To dara Dreiliņos. Bet ne jau ikdienas auto. Un ko man darīt, kad savirze saregulēta ar atsvaru vadītāja vietā, bet jāved 4 cilvēki 300km? Pārregulēt savirzi. Nu ne taču. Var ieslīgt "auto pederastija", bet tas nav nepieciešams. Nevienam ikdienas auto man tas nav darīts un problēmu arī nav. Riepas neēd, auto iet taisni, pa ceļu nemētā. Nezinu kā un kas jāizdara, lai pāris mēnešos bukses izbeigtos, tad tur tiešām pilnīgs līkrocis darbojies.


joptvajumaķ, ku ..

kurš vēl nesaprata, ka auto noslodzi izvēlas pēc BIEZHAAK [t.i., lielaako nobraukumu veidojoshaa] scenaarija?
brauc viens, liek vienam atsvarus. pamataa brauc ar sievu blakus - liek abiem.
jaa, pie mums tas nav populaari. un, moska arii nav vajadziigi. jo, nobraucot 10kkm gadaa ar smirdiigu diizeli un aatrumos liidz 87km/h, ir pajaat.

bet, ja BMW izmanto kaa BMW [piem., es vasaraa braucu pa valstiim, kur legaali var braukt 200+] IR noziime. un kaada veel!

jaa, piedoshanu, ka uzrakstiiju kaut ko, kas nesaskan ar juusu suudu diizeklju kapeikpiseeju teemu. es jau sev jautaaju - NAHU es ko ierakstiiju?

jums tak der Simplex auto piegaade, FFL diagnostika, vienteejo chipotaaju risinaajumi.
piedotiet, ka es radiiju jucekli juusu galvaas.
viss gerai. pohuj, kur taisa savirzi! Karosam taisniiba!
Offline
FFL
19. Mar 2019, 16:04 #213

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 834

Braucu ar:

Tu prasi lai dzēšu ārā kautkādus postus, bet pēc tam turpini atkal dirst???
Offline
bepino
19. Mar 2019, 16:06 #214

Kopš: 01. Nov 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2192

Braucu ar: Radziņu


19 Mar 2019, 14:51:36 @RSAWorkshop rakstīja:

19 Mar 2019, 13:03:33 @bepino rakstīja:
Par to, ka ne vienmēr savirze "zaļajos" ir saregulēta pareizi, piekrītu Kaspicham. Pašam saregulēja savirzi servisā Imantā pie tilta tā ka viss smuki un "pa zaļo" bet pēc pāris dienā pamanīju, ka priekšējai riepai ārmala riktīgi noēsta. Iazbraucu citur un tur saka, ka ritenis galīgi šķībs un vispār savirze galīgi pakaļā
Auto 7 regulēja?

Otrā pusē tiltam, kur vairāki servisi
Offline
uldens1
22. Mar 2019, 22:05 #215

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15724

Braucu ar:

cerams ka neviens niedomājas zils dūms ar kaut ko tamlīdzīgu
Offline
PitonZ
24. Mar 2019, 21:52 #216

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1980

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem

Kaspič, ... jāņem.KATE

[ Šo ziņu laboja PitonZ, 24 Mar 2019, 21:53:54 ]

Offline
KaspichsS
08. Apr 2019, 21:31 #217

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

Senson Paint: labākie Baltijā?

Secinājumus katrs var izdarīt pats.
Mana pieredze: aptuveni mēnesi atpakaļ uz Senson Paint pārkrāsošanai tika nogādāts dzinēja pārsega vāks. Vietām bija sākusies nolobīties laka.
Kāpēc Senson Paint? Tāpēc, ka viņiem esot laba kamera, liels, uzticams uzņēmums.
Pirms detaļas nogādāšanas auto tika atrādīts menedžerim Ivaram (29330003). Jā, protams, esot jāņem nost visa vecā laka un krāsa līdz metālam, jākrāso visa detaļa. Tāds arī bija kritiskais nosacījums - nevis lokāla paslīpēšana, bet visas detaļas notīrīšana. Ibo - nevar zināt, kurā brīdī kurā detaļas vietā nolobīsies nākošais pleķis. Cena - tas būšot dārgāk kā ''parasti'', ap 260..280 naudām.
Lieliski - nododu detaļu meistaru rokās.

Pēc pusotras nedēļas zvana krāsošanas ceha vaditājs Oskars - esot gatavs. Jautāju - vai nebūs pretenzijas, ja aizbraukšu ar krāsas biezuma mērītāju? Kāpēc? Pārbaudīt krāsas biezumu. Kāpēc?
Īsā, bet konstruktīvā sarunā noskaidroju, ka viņi nekad nekrāsojot tā: pirms tam notīrot visu detaļu. Nekad tā neesot darījuši.
Sazvanu Ivaru - nē, man esot īpašs gadījums, viss kā runājuši. Viņš pats esot redzējis notīrītu detaļu.
Jā, bet - detaļa būšot pieejama pēc 2 dienām. Atrāk - nekādi. Pārkrāsos - nodomāju.
Pēc 2 dienām ierodos Senson. Verificēts mērītājs rokās. Detaļa novietota uz stalažām, acu augstumā, pie sienas. Nebūtu man 1.90 un nestieptos pirkstgalos, detaļas tālākajai malai klāt netiktu. Tuvākā daļa: 140..160um. Ideāli. Vidū - ideāli. Tālākajā malā.. Pag: 300..320um!
Rādu mērījumu Ivaram - viņš skatās neizpratnē: viss taču esot kārtībā. Aicinu sarunai pieslēgt cilvēku, kurš saprot, ko nozīmē 320um. Nē, izrādās, Ivars arī saprot, tikai mēģināja patēlot stulbāku.
Pēc 5 minūtēm cehā stāvam 5 vīri: Ivars, ceha priekšnieks Oskars, 2 krāsotāji un es.
Oskars turpina apgalvot, ka nekad netīra visu detaļu, krāsotāji saka, ka tā varētu darīt, tikai neviens nav pateicis, Ivars īsti vairs neatcerās, ka būtu redzējis notīrītu detaļu.
Skarbākais, ka manā klātbūtnē ceha priekšnieks Oskars sāka lamāt menedžeri Ivaru, jo tas neesot pateicis, ka klients brauks ar mikromentru un vēl mācēšot ar to rīkoties. Par šādu pavērsienu (klienta klātbūtnē) biju drusku pārsteigts.
Krāsotājs sāka stāstīt, ka ''mogut poiķi volni''. Prasu - tu ar fēnu jeb lampu karsē to detaļu? Alumīniju! Protams, ka būs lokālas pārkaršanas un viļņi. Vīri stāv un skatās grīdā.
Oskars pēkšņi sāk stāstīt, ka tāds mega darbs maksāšot vismaz 500 naudas. Paskaidrot, kāpēc cipars dubultosies, notīrot atlikušo 1/3 daļu detaļas, neviens nespēj. Atkal visi skatās grīdā.
Beigās nonākam pie kopsaucēja - detaļa tiks pārkrāsota: nekas traks nav noticis. Tiek noteikts termiņš.
Paiet termiņš. Paiet otrs termiņš. Klusums.
Zvanu Ivaram, telefonu paceļ sieviete. Ivars vairs nestrādājot, bet Oskars visu nokārtošot. Zvanu Oskaram, tas aizvainota padsmitnieka balsī saka, ka detaļa nav nokrāsota, netiks pārkrāsota. Iemeslus paskaidrot nespēj.
Priekšnieks/direktors Jaroslavs mēģina pierunāt uz intīmu sarunu. Nē, konstruktīva saruna neesot iespējama pa telefonu. ''Razgovor uže ņe nalaživajetsja'' viņš nosaka, kad prasu, vai ir kādas tehniskas, vai cita veida problēmas izpildīt pasūtījumu.
Jaroslava priekšnieks ar lepnu amatu: ģenerāldirektors Dmitrijs ir Pozitīvais Solītājs. Protams, visu izdarīšot, vēl jo vairāk - ja klients gatavs maksāt par katru kustību.
Protams, solītajā laikā neatzvana, uz kontaktu iziet neraujas.
Vēl interesanta nianse - kad manu pasūtījumu pārbaudīja Senson datubāzē (dati tika vairākas reizes pārbaudīti pēc dažādiem atribūtiem) izrādījās, ka maksātājs esot AAS Balta. Vai nav izdevīgi - vienu un to pašu remontu apmaksā dubultā? Cik zinu, tad Balta ir sākuši iekšējo pārbaudi par iespējamiem krāpšanas gadījumiem. Man nav ilūziju - ja tādus atklās, visu noklusēs. Ibo - apdrošināšanas bizness ir uzticības bizness. Un, ja par visu galu galā maksā klienti/mēs - kāpēc celt lieku brēku?
Īsais kopsavilkums - manu dzinēja pārsegu neatdod, iespējams, ka ir sabojājuši. Man nav nekāda pienoda par to, ka vispār būtu detaļa nodota un kādā stāvoklī, nav nekādu papīru par paredzēto remontu.
Lūdzu nepārprast - man nav Cufika situācija. Dibens ir siltumā un sausumā. Pat smieklīgi. Bet, es iedomājos tipveida situāciju: auto atdots krāsošanai. Cilvēks taču tiek šantažēts - sak, nepiekritīsi: gaidīsi mēnesi, divus. Ved uz ekspertīzi - gaidīsi pusgadu. Mēģini tiesāties - gaidīsi gadiem. Mani tikai pārsteidz, kāda dumju, neprofesionālu čmošņiku brigāde ir salīdusi šajā uzņēmumā.
Un man nav ne mazāko ilūziju par viņu darba līmeni un stilu.
Offline
KaspichsS
08. Apr 2019, 21:42 #218

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


08 Apr 2019, 21:36:39 @cufiks rakstīja:


Izteikts LLP

Tu mahimā iepērkoties arī parasti nonāc līdz tiesu darbiem?


mans posts nebija domāts šejienes ziedam, kuri gudri dirš F, G, H sēriju topikos, bet paši brauc ar 500 EUR vērtām mašīnām.
Skaidrs, ka tu nekad uz Senson neko krāsot nevestu, jo vienas detaļas krāsošana pārsniegtu tava autoparka vērtību.
Posts bija tiem, kas ved ko vērtīgāku. Vai labo KASKO ietvaros.
un, jā, tā dirsu laizīt, kā tu to dari - es nekad neesmu darījis un nedarīšu. Tevi uzmet uz logiem, atstāj salstošu dirsu, tu vēl kaut ko mēnešiem gaidi, ņaudi, tad vēl tos sūdus instalēt uztici tiem pašiem metējiem.. Cufik - man ir kauns tavā vietā
Offline
KM
08. Apr 2019, 21:59 #219

Kopš: 28. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 7342

Braucu ar: ///M

ar to Ivaru pavisam nesen ari bija darishana, sarunajam ka nems masjinai krasot bamperi, nezvanija menesi, pec tam necela tel. tad atvedu masinu un noliku, tad sakrasoja pa nedelju bet tikai bampera sturi nevis visu (tame redzeju ciparu 300eur, jo apdroshinatajs maksa).. hz varbut ta ari kraso, bet cipars grandiozs par vienu sturiti... vairak uz sensonu neko nevedishu
Offline
KM
08. Apr 2019, 22:02 #220

Kopš: 28. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 7342

Braucu ar: ///M


08 Apr 2019, 21:42:40 @KateG rakstīja:

08 Apr 2019, 21:36:39 @cufiks rakstīja:


Izteikts LLP

Tu mahimā iepērkoties arī parasti nonāc līdz tiesu darbiem?


mans posts nebija domāts šejienes ziedam, kuri gudri dirš F, G, H sēriju topikos, bet paši brauc ar 500 EUR vērtām mašīnām.
Skaidrs, ka tu nekad uz Senson neko krāsot nevestu, jo vienas detaļas krāsošana pārsniegtu tava autoparka vērtību.
Posts bija tiem, kas ved ko vērtīgāku. Vai labo KASKO ietvaros.
un, jā, tā dirsu laizīt, kā tu to dari - es nekad neesmu darījis un nedarīšu. Tevi uzmet uz logiem, atstāj salstošu dirsu, tu vēl kaut ko mēnešiem gaidi, ņaudi, tad vēl tos sūdus instalēt uztici tiem pašiem metējiem.. Cufik - man ir kauns tavā vietā


labakais ka vins pats nebrauca pakalj naudai bet aizsutija draugu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4