Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 118 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
sys9291
04. Mar 2020, 12:53 #2061

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


04 Mar 2020, 11:10:59 @kb rakstīja:
Kādu motoreļļu iesakāt liet N53B30? Piemēram, Castrol 5W30 Magnatec Professional A5 der? Braukšu gan pa Rīgu, gan tālos gabalus. Plānotais maiņas intervāls 10 000 km jeb aptuveni divreiz gadā.

a kapēc ne castrol edge 5W30 M ? vismaz selektors to rāda kā pirmo izvēli, otrā ir Magnatec 5W30 C3
Tak castrol mājas lapā visu var paskatīties piem www.castrol.co.uk

[ Šo ziņu laboja sys9291, 04 Mar 2020, 12:54:55 ]

Offline
streetking
04. Mar 2020, 12:56 #2062

Kopš: 06. Nov 2017

Ziņojumi: 203

Braucu ar:


04 Mar 2020, 11:07:23 @DM-101 rakstīja:

par tiem +5oC - driizaak teema ir nevis par aara t, bet par coolanta t.

par pieaugushu regjeneraaciju intervaalu. te sanaak pretruna. Dzineejs pussadegushus suudus [kas nonaak izpluudee, tur daljeeji dadeg/aizdirsh to] izmet tik, cik izmet.
ja GER dalju atkaartoti dadedzina, suudu slodze izpluudei samazinaas [jaa, arii peec DPF - logjiski. bet - ne tikai: arii PIRMS DPF]. Attieciigi - patiesiibaa pielaaka suudu porcija, bet vienlaicigi retaakas regjeneraacijas? Ilgterminjaa - dramatisks DPF/CO katu resursa samazinaajums.



kaut kā atceros, ka līdzko pienāk ziema, EGR stāv uz 0 grādiem, vislaik, vienalga silts vai auksts dzinējs, tikai reģenerācijās strādā,+ arī reģenerācijas ir pēc lielākām distancēm. kā nāk pavasaris, tā sāk virinātes.
Cik esmu lasijis par EGR teoriju - tas samazina NOX bet palielina PM uz zemākas sadegšanas t rēķina.
Dzinējs ražo PM, un EGR ar savu blakusefektu vēl pieliek PM.
Vai EGR darbības laikā spēj otrreizēji sadedzināt daļiņas, gan tās kuras pats ir pienesis klāt, gan kuras ir radušās dzin.darbības rezultātā, gala rezultātā kopējo daļiņu skaitu (kas jau iet uz DPF) samazinot.
Nestrīdos, bet man tas izklausās, kā barot lampiņu no saules paneļa un spīdināt uz saules paneli, lai iegūtu vēl elektrību...
Offline
uldens1
04. Mar 2020, 13:34 #2063

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15741

Braucu ar:

https://www.youtube.com/watch?v=u5ysC1fp92o
Offline
sys9291
04. Mar 2020, 14:24 #2064

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


04 Mar 2020, 13:34:58 @uldens1 rakstīja:
https://www.youtube.com/watch?v=u5ysC1fp92o

pamācoši
Offline
Kaross
04. Mar 2020, 14:58 #2065

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


04 Mar 2020, 10:49:30 @streetking rakstīja:

04 Mar 2020, 08:23:33 @RSAWorkshop rakstīja:

04 Mar 2020, 07:58:06 @cmax rakstīja:

03 Mar 2020, 23:35:17 @RSAWorkshop rakstīja:
Man vairāk interesē visparīgs jautājums-kāds praktisks labums ir no EGR atsēgšanas, DPF atslēgšanas un čipojot iegūtām pāris virtuālajām sekundēm?

EGR-nomaiņā neiztērētā nauda, jo tas sūds tikai ekoloģijai un aizdurš motoru
DPF-nomaiņā neiztērēta nauda, jo tas sūds neļauj motoram elpot
Virtuālās sekundes-virtuāli garāks krāns un svarīgāka seja veikala placī ar tādiem pašiem tusējot.

Palabošu mazliet-EGR-netiek samazināta temperatūra degkamerā, ilgtermiņā pārkarsuši virzuļi, paaugstināta eļļas temperatūra, lokālas cilindru pārkaršanas iespējas, iespējamais N47 cilindru plaisāšanas cēlonis
DPF-netiek filtrētas mikrodaļas, par kuru kaitīgumu te gandrīz katru dienu tiek runāts, protams aizliegums braukt kur tālāk nu jau par Poliju, nerunājot par Vāciju utt


japānis 2.0d, Denso vadība, Euro5, EGR ir ciet no 2600rpm pēc stock kartes vai ja IQ ir lielāks par 55mm3 no 80mm3 maximālajiem, tb virs 60% pieprasītā grieze egr ir ciet. Pārkarsuši virzuļi, nu nez nez, karst, kad dod bagātīgu maisijumu, tb pie lielas griezes pieprasījuma, tad sanāk, ka EGR ir ciet kad to visvairāk vajag. Labi - ilgtermiņā virzuļiem ir lielāka termiskā slodze vizinoties mierīgi (kad teoretiski EGR būtu jāstrādā) bet par cik %? Kādas izmaiņas EGT? niecīgas - pats pārbaudīju.
Dzinēja ātrāka uzsilšana? Šito gribēju pats pārbaudīt. pēc stock mapa EGR stāv ciet kad ārā ir zem +5 grādiem (nezinu, kur tas definēts, bet tas ir mans novērojums pēc logošanas), tad atkal - dzinējs neuzsilst ātrāk, kad tas ir visvairāk nepieciešams. Cik testēju +6, 7 ,8 un vairāk grādos ar egr un bez, uzsilšanas ātruma izmaiņas praktiski nejutu, varbūt dzinēja īpatnība, nezinu (atgādinu, runa nav par BMW) Dzinējam nav arī nekādu EGR termostatu, EGR cooler ir paralēli mazajam dzes. lokam.
ja man būtu jāizvēlas, es priekšroku dotu aiztaisīt EGR, vai vismaz samazināt tā darbību, un atstāt DPF. pats pārbaudīju - ar atslēgtu EGR distance starp reģenerācijām pieauga gandrīz 2x. īpaši braucot pa šoseju.


BMW 3.0D M57 ar EDC16 vadību no 2005.-2009.gadam ir precīzi tas pats. EGR tiek aizvērts virs 2500rpm. Augstākos apgriezienos tas konstanti stāv ciet.
VAG grupai gan EGR tiek aivērts virs 3000rpm pārsvarā. Reģenerācijas brīdi EGR intensitāte gan tiek palielināta un strādā pat līdz 4000rpm.


-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
04. Mar 2020, 15:42 #2066

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Šitais jau vien pierāda to, ka no tām programmām tu neko nejēdz un neesi pat blakus nevienam stāvējis, kas būtu pats spējīgs tās rediģēt. Prasts interneta kareivis.
bla bla bla bla bla bullshit, bullshit, bla bla.
Es tev teicu, beidz tukši dirst un pierādi tos tavus tukšos melus. To Tu nevari! IR tikai nebeidzami attaisnojumi un tukši meli - pieņēmumi, prātojumi. Filozofēt visi māk, bet kad nonākam līdz darīšanai, tad bikses pilnas.

Tāda informācija par EGR ir rakstīta pat VAG servisa apmācības materiālos un TISā, bet Tu jau zini labāk kā vienmēr.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 04 Mar 2020, 15:45:10 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
HiJaCKeR
04. Mar 2020, 16:03 #2067

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4497

Braucu ar: BMW E90 330i

a ko Kaross var citu teikt, ja piekritīs, tad jau pie viņa nebrauks a tā atbaruc vibrators, tam kaut kādus parametrus izmaina, lai tik stipri nevibrē un priecīgs ar dūmojošu izpūtēju aizbaruc, remonts pa lēto, pesso ir nopelnīti

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 04 Mar 2020, 16:14:00 ]

Offline
Kaross
04. Mar 2020, 16:14 #2068

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

atkal atmazkas sākās. Tu esi tik lēts un bērnišķīgs.
Es teicu, ka vienalga kādu BMW dīzeli varam sameklēt. Esmu gatavs pat piemaksāt kādam par bezmaksas chiptuningu, lai Tu aplauztos.

Otrkārt es taču jau minēju, ka atrod jebkādu auto un programmatūras izmaiņas es veikšu klātienē, nolasot konkrētā auto softu un rediģējot to. Es nekādi tam nevaru sagatavoties, nevienam to softu aizsūtīt, lai kāds to uztaisa manā vietā. Varam atslēgt internetu, varam jaunu tukšu kompi paņemt, kurā ierakstu rediģēšanas programmu. Pilnīgi jebkādi tavi nosacījumi, bet Tu to NEVARI! VIENKĀRŠI NEVARI, jo esi pārāk gļēvs, lai aplauztos pēc visiem tiem sūdiem ko esi sarakstījis forumā.


-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
04. Mar 2020, 16:15 #2069

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

TUKŠI vārdi un tīņa lielīšanās. Par visiem gudrāks, visi lohi, bet kad jāatbild, tad aste kājstarpē.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
RS7
04. Mar 2020, 16:19 #2070

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9315

Braucu ar: dīzeļ Teslu

Kasi, Tu sāc zaudēt cīņās..
300zs stends
AES
Dīzels vs 300zs benzīns
Kaross čipsis

kas tālāk?
Offline
RS7
04. Mar 2020, 16:28 #2071

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9315

Braucu ar: dīzeļ Teslu


04 Mar 2020, 16:22:22 @DM-101 rakstīja:

04 Mar 2020, 16:19:38 @RS7 rakstīja:
Kasi, Tu sāc zaudēt cīņās..
300zs stends
AES
Dīzels vs 300zs benzīns
Kaross čipsis

kas tālāk?



Tavaa veertiibu skalaa es sen esmu zaudeejis. Jo stulbumu uzvareet nav iespeejams. Tas ir bezgaliigs.

Kapēc nevar vienu dzīvo ekperimentu, kuri tev tā patīk?
par velti..
Offline
kb
04. Mar 2020, 17:19 #2072

Kopš: 02. Jan 2007

Ziņojumi: 195

Braucu ar: F11 / Lexus GS


04 Mar 2020, 11:10:59 @kb rakstīja:
Kādu motoreļļu iesakāt liet N53B30? Piemēram, Castrol 5W30 Magnatec Professional A5 der? Braukšu gan pa Rīgu, gan tālos gabalus. Plānotais maiņas intervāls 10 000 km jeb aptuveni divreiz gadā.

Nopirku daudz Liqui Moly Top Tec 4200 5w-30 par akcijas cenu, cerams, labi derēs.
Online
by_magnus
04. Mar 2020, 18:16 #2073

Kopš: 17. Aug 2008

Ziņojumi: 1875

Braucu ar: melno

Kaross man liekas, ka Tev ar jābeidz tērēt savs laiks tam lohazauram, lai viņš te ņemas un perē savas teorijas vienatnē
Offline
RS7
04. Mar 2020, 18:52 #2074

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9315

Braucu ar: dīzeļ Teslu


04 Mar 2020, 17:05:42 @DM-101 rakstīja:

04 Mar 2020, 16:28:53 @RS7 rakstīja:

04 Mar 2020, 16:22:22 @DM-101 rakstīja:

04 Mar 2020, 16:19:38 @RS7 rakstīja:
Kasi, Tu sāc zaudēt cīņās..
300zs stends
AES
Dīzels vs 300zs benzīns
Kaross čipsis

kas tālāk?



Tavaa veertiibu skalaa es sen esmu zaudeejis. Jo stulbumu uzvareet nav iespeejams. Tas ir bezgaliigs.

Kapēc nevar vienu dzīvo ekperimentu, kuri tev tā patīk?
par velti..


Zini,kaapeec Kaross irnpelniijis kaut cienjas minimumu? Taapeec ka vinjsh kapaa un aizstaav savu lietu. Kaa nu maak. Gan vienu,gan otru.

Tu neesi pelniijis ne minimumu cienjas. Zini,kaapeec? Taapeec,ka tu no teemas nejeedz neko. Tevi neinteresee nekas. Iznjemot kaut kaada kaskja provoceeshana. Pasham turoties malaa,lai po hodu djela pa muti nejaushi pats nedabuu.
Tu esi neveertiigs kadrs sheit un pilniigi nesimpaatisks kaa cilveeks.
Vai tu maz zini kas ir cieņa?
Ja zinātu, būtu visu notestējis ar Karosu klātienē (ko piedāvāja)
Tev bail aplauzties klātienē, tomēr ir jābarojas / jauztur fake inet guru master līmenis. Tāpēc tu turpini caur kristālbumbiņu stāstīt cik visi slikti/lohi
Offline
spriditis
04. Mar 2020, 19:15 #2075

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 3974

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Nez,man liekas ka cienu var ieguut uzvarot atruma sacensibas,kaa filma atrs un bez zelastibas,ar zalu eklipsi
Offline
Modrs
04. Mar 2020, 21:29 #2076

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10312

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


04 Mar 2020, 08:53:26 @DeeCee rakstīja:

04 Mar 2020, 07:58:06 @cmax rakstīja:

03 Mar 2020, 23:35:17 @RSAWorkshop rakstīja:
Man vairāk interesē visparīgs jautājums-kāds praktisks labums ir no EGR atsēgšanas, DPF atslēgšanas un čipojot iegūtām pāris virtuālajām sekundēm?

EGR-nomaiņā neiztērētā nauda, jo tas sūds tikai ekoloģijai un aizdurš motoru
DPF-nomaiņā neiztērēta nauda, jo tas sūds neļauj motoram elpot
Virtuālās sekundes-virtuāli garāks krāns un svarīgāka seja veikala placī ar tādiem pašiem tusējot.


pie reizes sadzīves atkritumus, riepas, eļļas arī var dedzināt pagalmā, jo tas sūds tikai ekoloģijai

manuprāt, beidzamais laiks arī sākt domāt par ekoloģiju. Kā jau te rakstīja, tad jau var lepoties arī ar to, ka mežā izmet mēslus
Offline
ss_com
05. Mar 2020, 08:24 #2077

Kopš: 14. Feb 2018

Ziņojumi: 301

Braucu ar: M3, M4, M5, E34 2.8Turbo, E36 kompootik

Vai ir jēga pa 400€ pirkt lietotu Logic7 setu priekš e70 vai arī pa to pašu naudu var sapirkties normālus spīkerus un iegūt vēl labāku rezultātu?
Offline
Alkaans
05. Mar 2020, 08:35 #2078

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC


05 Mar 2020, 08:24:50 @ss_com rakstīja:
Vai ir jēga pa 400€ pirkt lietotu Logic7 setu priekš e70 vai arī pa to pašu naudu var sapirkties normālus spīkerus un iegūt vēl labāku rezultātu?

Aizbrauc pie kaross uzčipo vecās tumbiņas jaudīgākas
Offline
sys9291
05. Mar 2020, 09:07 #2079

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


05 Mar 2020, 08:24:50 @ss_com rakstīja:
Vai ir jēga pa 400€ pirkt lietotu Logic7 setu priekš e70 vai arī pa to pašu naudu var sapirkties normālus spīkerus un iegūt vēl labāku rezultātu?

a kas ietilpst tajā lietotajā Logic7? A kas pašreiz uz auto stāv?
Offline
sys9291
05. Mar 2020, 09:41 #2080

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


05 Mar 2020, 09:12:49 @DM-101 rakstīja:

05 Mar 2020, 08:24:50 @ss_com rakstīja:
Vai ir jēga pa 400€ pirkt lietotu Logic7 setu priekš e70 vai arī pa to pašu naudu var sapirkties normālus spīkerus un iegūt vēl labāku rezultātu?


es apshaubu, ka pa 400 var ko labu izpildit, bet L7 likt, manupraat, ir praata atzars.
Jaabuut ar ljoti suudiigu dzirdi un pieredzi, lai ko taadu veeleetos.

nu ja bāzes vietā ieliek logic7 tad skaņa ulabojas ievērojami, protams bum nebūs dzirdams 2 kvartālus tālāk, bet katram jau sava izpratne par kvalitāti.
P.S apsveru variantu arī savam ielikt pilno HK (instalācija plug&play mainam skaļruņus uz pastūzi - tiaki barošanas vadi resnāki jāuzliek un drošinātājs jāsamaina)
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4