Online
Pašreiz BMWPower skatās 118 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)
Autors | Ziņojums |
sys9291 | 04. Mar 2020, 12:53 |
#2061
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5172
Braucu ar: F20 R1200RT
|
04 Mar 2020, 11:10:59 @kb rakstīja:
Kādu motoreļļu iesakāt liet N53B30? Piemēram, Castrol 5W30 Magnatec Professional A5 der? Braukšu gan pa Rīgu, gan tālos gabalus. Plānotais maiņas intervāls 10 000 km jeb aptuveni divreiz gadā.
a kapēc ne castrol edge 5W30 M ? vismaz selektors to rāda kā pirmo izvēli, otrā ir Magnatec 5W30 C3
Tak castrol mājas lapā visu var paskatīties piem www.castrol.co.uk [ Šo ziņu laboja sys9291, 04 Mar 2020, 12:54:55 ] | Offline | | |
streetking | 04. Mar 2020, 12:56 |
#2062
|
| Kopš: 06. Nov 2017
Ziņojumi: 203
Braucu ar:
|
04 Mar 2020, 11:07:23 @DM-101 rakstīja:
par tiem +5oC - driizaak teema ir nevis par aara t, bet par coolanta t.
par pieaugushu regjeneraaciju intervaalu. te sanaak pretruna. Dzineejs pussadegushus suudus [kas nonaak izpluudee, tur daljeeji dadeg/aizdirsh to] izmet tik, cik izmet.
ja GER dalju atkaartoti dadedzina, suudu slodze izpluudei samazinaas [jaa, arii peec DPF - logjiski. bet - ne tikai: arii PIRMS DPF]. Attieciigi - patiesiibaa pielaaka suudu porcija, bet vienlaicigi retaakas regjeneraacijas? Ilgterminjaa - dramatisks DPF/CO katu resursa samazinaajums.
kaut kā atceros, ka līdzko pienāk ziema, EGR stāv uz 0 grādiem, vislaik, vienalga silts vai auksts dzinējs, tikai reģenerācijās strādā,+ arī reģenerācijas ir pēc lielākām distancēm. kā nāk pavasaris, tā sāk virinātes.
Cik esmu lasijis par EGR teoriju - tas samazina NOX bet palielina PM uz zemākas sadegšanas t rēķina.
Dzinējs ražo PM, un EGR ar savu blakusefektu vēl pieliek PM.
Vai EGR darbības laikā spēj otrreizēji sadedzināt daļiņas, gan tās kuras pats ir pienesis klāt, gan kuras ir radušās dzin.darbības rezultātā, gala rezultātā kopējo daļiņu skaitu (kas jau iet uz DPF) samazinot.
Nestrīdos, bet man tas izklausās, kā barot lampiņu no saules paneļa un spīdināt uz saules paneli, lai iegūtu vēl elektrību... | Offline | | |
uldens1 | 04. Mar 2020, 13:34 |
#2063
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 15741
Braucu ar:
| https://www.youtube.com/watch?v=u5ysC1fp92o | Offline | | |
sys9291 | 04. Mar 2020, 14:24 |
#2064
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5172
Braucu ar: F20 R1200RT
|
04 Mar 2020, 13:34:58 @uldens1 rakstīja:
https://www.youtube.com/watch?v=u5ysC1fp92o
pamācoši | Offline | | |
Kaross | 04. Mar 2020, 14:58 |
#2065
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4324
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
04 Mar 2020, 10:49:30 @streetking rakstīja:
04 Mar 2020, 08:23:33 @RSAWorkshop rakstīja:
04 Mar 2020, 07:58:06 @cmax rakstīja:
03 Mar 2020, 23:35:17 @RSAWorkshop rakstīja:
Man vairāk interesē visparīgs jautājums-kāds praktisks labums ir no EGR atsēgšanas, DPF atslēgšanas un čipojot iegūtām pāris virtuālajām sekundēm?
EGR-nomaiņā neiztērētā nauda, jo tas sūds tikai ekoloģijai un aizdurš motoru
DPF-nomaiņā neiztērēta nauda, jo tas sūds neļauj motoram elpot
Virtuālās sekundes-virtuāli garāks krāns un svarīgāka seja veikala placī ar tādiem pašiem tusējot.
Palabošu mazliet-EGR-netiek samazināta temperatūra degkamerā, ilgtermiņā pārkarsuši virzuļi, paaugstināta eļļas temperatūra, lokālas cilindru pārkaršanas iespējas, iespējamais N47 cilindru plaisāšanas cēlonis
DPF-netiek filtrētas mikrodaļas, par kuru kaitīgumu te gandrīz katru dienu tiek runāts, protams aizliegums braukt kur tālāk nu jau par Poliju, nerunājot par Vāciju utt
japānis 2.0d, Denso vadība, Euro5, EGR ir ciet no 2600rpm pēc stock kartes vai ja IQ ir lielāks par 55mm3 no 80mm3 maximālajiem, tb virs 60% pieprasītā grieze egr ir ciet. Pārkarsuši virzuļi, nu nez nez, karst, kad dod bagātīgu maisijumu, tb pie lielas griezes pieprasījuma, tad sanāk, ka EGR ir ciet kad to visvairāk vajag. Labi - ilgtermiņā virzuļiem ir lielāka termiskā slodze vizinoties mierīgi (kad teoretiski EGR būtu jāstrādā) bet par cik %? Kādas izmaiņas EGT? niecīgas - pats pārbaudīju.
Dzinēja ātrāka uzsilšana? Šito gribēju pats pārbaudīt. pēc stock mapa EGR stāv ciet kad ārā ir zem +5 grādiem (nezinu, kur tas definēts, bet tas ir mans novērojums pēc logošanas), tad atkal - dzinējs neuzsilst ātrāk, kad tas ir visvairāk nepieciešams. Cik testēju +6, 7 ,8 un vairāk grādos ar egr un bez, uzsilšanas ātruma izmaiņas praktiski nejutu, varbūt dzinēja īpatnība, nezinu (atgādinu, runa nav par BMW) Dzinējam nav arī nekādu EGR termostatu, EGR cooler ir paralēli mazajam dzes. lokam.
ja man būtu jāizvēlas, es priekšroku dotu aiztaisīt EGR, vai vismaz samazināt tā darbību, un atstāt DPF. pats pārbaudīju - ar atslēgtu EGR distance starp reģenerācijām pieauga gandrīz 2x. īpaši braucot pa šoseju.
BMW 3.0D M57 ar EDC16 vadību no 2005.-2009.gadam ir precīzi tas pats. EGR tiek aizvērts virs 2500rpm. Augstākos apgriezienos tas konstanti stāv ciet.
VAG grupai gan EGR tiek aivērts virs 3000rpm pārsvarā. Reģenerācijas brīdi EGR intensitāte gan tiek palielināta un strādā pat līdz 4000rpm.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Kaross | 04. Mar 2020, 15:42 |
#2066
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4324
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Šitais jau vien pierāda to, ka no tām programmām tu neko nejēdz un neesi pat blakus nevienam stāvējis, kas būtu pats spējīgs tās rediģēt. Prasts interneta kareivis.
bla bla bla bla bla bullshit, bullshit, bla bla.
Es tev teicu, beidz tukši dirst un pierādi tos tavus tukšos melus. To Tu nevari! IR tikai nebeidzami attaisnojumi un tukši meli - pieņēmumi, prātojumi. Filozofēt visi māk, bet kad nonākam līdz darīšanai, tad bikses pilnas.
Tāda informācija par EGR ir rakstīta pat VAG servisa apmācības materiālos un TISā, bet Tu jau zini labāk kā vienmēr.
[ Šo ziņu laboja Kaross, 04 Mar 2020, 15:45:10 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
HiJaCKeR | 04. Mar 2020, 16:03 |
#2067
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4497
Braucu ar: BMW E90 330i
| a ko Kaross var citu teikt, ja piekritīs, tad jau pie viņa nebrauks a tā atbaruc vibrators, tam kaut kādus parametrus izmaina, lai tik stipri nevibrē un priecīgs ar dūmojošu izpūtēju aizbaruc, remonts pa lēto, pesso ir nopelnīti [ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 04 Mar 2020, 16:14:00 ] | Offline | | |
Kaross | 04. Mar 2020, 16:14 |
#2068
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4324
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| atkal atmazkas sākās. Tu esi tik lēts un bērnišķīgs.
Es teicu, ka vienalga kādu BMW dīzeli varam sameklēt. Esmu gatavs pat piemaksāt kādam par bezmaksas chiptuningu, lai Tu aplauztos.
Otrkārt es taču jau minēju, ka atrod jebkādu auto un programmatūras izmaiņas es veikšu klātienē, nolasot konkrētā auto softu un rediģējot to. Es nekādi tam nevaru sagatavoties, nevienam to softu aizsūtīt, lai kāds to uztaisa manā vietā. Varam atslēgt internetu, varam jaunu tukšu kompi paņemt, kurā ierakstu rediģēšanas programmu. Pilnīgi jebkādi tavi nosacījumi, bet Tu to NEVARI! VIENKĀRŠI NEVARI, jo esi pārāk gļēvs, lai aplauztos pēc visiem tiem sūdiem ko esi sarakstījis forumā.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
Kaross | 04. Mar 2020, 16:15 |
#2069
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4324
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| TUKŠI vārdi un tīņa lielīšanās. Par visiem gudrāks, visi lohi, bet kad jāatbild, tad aste kājstarpē.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
RS7 | 04. Mar 2020, 16:19 |
#2070
|
| Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9315
Braucu ar: dīzeļ Teslu
| Kasi, Tu sāc zaudēt cīņās..
300zs stends
AES
Dīzels vs 300zs benzīns
Kaross čipsis
kas tālāk?
| Offline | | |
RS7 | 04. Mar 2020, 16:28 |
#2071
|
| Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9315
Braucu ar: dīzeļ Teslu
|
04 Mar 2020, 16:22:22 @DM-101 rakstīja:
04 Mar 2020, 16:19:38 @RS7 rakstīja:
Kasi, Tu sāc zaudēt cīņās..
300zs stends
AES
Dīzels vs 300zs benzīns
Kaross čipsis
kas tālāk?
Tavaa veertiibu skalaa es sen esmu zaudeejis. Jo stulbumu uzvareet nav iespeejams. Tas ir bezgaliigs.
Kapēc nevar vienu dzīvo ekperimentu, kuri tev tā patīk?
par velti.. | Offline | | |
kb | 04. Mar 2020, 17:19 |
#2072
|
| Kopš: 02. Jan 2007
Ziņojumi: 195
Braucu ar: F11 / Lexus GS
|
04 Mar 2020, 11:10:59 @kb rakstīja:
Kādu motoreļļu iesakāt liet N53B30? Piemēram, Castrol 5W30 Magnatec Professional A5 der? Braukšu gan pa Rīgu, gan tālos gabalus. Plānotais maiņas intervāls 10 000 km jeb aptuveni divreiz gadā.
Nopirku daudz Liqui Moly Top Tec 4200 5w-30 par akcijas cenu, cerams, labi derēs. | Online | | |
by_magnus | 04. Mar 2020, 18:16 |
#2073
|
| Kopš: 17. Aug 2008
Ziņojumi: 1875
Braucu ar: melno
| Kaross man liekas, ka Tev ar jābeidz tērēt savs laiks tam lohazauram, lai viņš te ņemas un perē savas teorijas vienatnē | Offline | | |
RS7 | 04. Mar 2020, 18:52 |
#2074
|
| Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9315
Braucu ar: dīzeļ Teslu
|
04 Mar 2020, 17:05:42 @DM-101 rakstīja:
04 Mar 2020, 16:28:53 @RS7 rakstīja:
04 Mar 2020, 16:22:22 @DM-101 rakstīja:
04 Mar 2020, 16:19:38 @RS7 rakstīja:
Kasi, Tu sāc zaudēt cīņās..
300zs stends
AES
Dīzels vs 300zs benzīns
Kaross čipsis
kas tālāk?
Tavaa veertiibu skalaa es sen esmu zaudeejis. Jo stulbumu uzvareet nav iespeejams. Tas ir bezgaliigs.
Kapēc nevar vienu dzīvo ekperimentu, kuri tev tā patīk?
par velti..
Zini,kaapeec Kaross irnpelniijis kaut cienjas minimumu? Taapeec ka vinjsh kapaa un aizstaav savu lietu. Kaa nu maak. Gan vienu,gan otru.
Tu neesi pelniijis ne minimumu cienjas. Zini,kaapeec? Taapeec,ka tu no teemas nejeedz neko. Tevi neinteresee nekas. Iznjemot kaut kaada kaskja provoceeshana. Pasham turoties malaa,lai po hodu djela pa muti nejaushi pats nedabuu.
Tu esi neveertiigs kadrs sheit un pilniigi nesimpaatisks kaa cilveeks.
Vai tu maz zini kas ir cieņa?
Ja zinātu, būtu visu notestējis ar Karosu klātienē (ko piedāvāja)
Tev bail aplauzties klātienē, tomēr ir jābarojas / jauztur fake inet guru master līmenis. Tāpēc tu turpini caur kristālbumbiņu stāstīt cik visi slikti/lohi | Offline | | |
spriditis | 04. Mar 2020, 19:15 |
#2075
|
| Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 3974
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
| Nez,man liekas ka cienu var ieguut uzvarot atruma sacensibas,kaa filma atrs un bez zelastibas,ar zalu eklipsi | Offline | | |
Modrs | 04. Mar 2020, 21:29 |
#2076
|
| Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10312
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
|
04 Mar 2020, 08:53:26 @DeeCee rakstīja:
04 Mar 2020, 07:58:06 @cmax rakstīja:
03 Mar 2020, 23:35:17 @RSAWorkshop rakstīja:
Man vairāk interesē visparīgs jautājums-kāds praktisks labums ir no EGR atsēgšanas, DPF atslēgšanas un čipojot iegūtām pāris virtuālajām sekundēm?
EGR-nomaiņā neiztērētā nauda, jo tas sūds tikai ekoloģijai un aizdurš motoru
DPF-nomaiņā neiztērēta nauda, jo tas sūds neļauj motoram elpot
Virtuālās sekundes-virtuāli garāks krāns un svarīgāka seja veikala placī ar tādiem pašiem tusējot.
pie reizes sadzīves atkritumus, riepas, eļļas arī var dedzināt pagalmā, jo tas sūds tikai ekoloģijai
manuprāt, beidzamais laiks arī sākt domāt par ekoloģiju. Kā jau te rakstīja, tad jau var lepoties arī ar to, ka mežā izmet mēslus | Offline | | |
|
ss_com | 05. Mar 2020, 08:24 |
#2077
|
| Kopš: 14. Feb 2018
Ziņojumi: 301
Braucu ar: M3, M4, M5, E34 2.8Turbo, E36 kompootik
| Vai ir jēga pa 400€ pirkt lietotu Logic7 setu priekš e70 vai arī pa to pašu naudu var sapirkties normālus spīkerus un iegūt vēl labāku rezultātu? | Offline | | |
Alkaans | 05. Mar 2020, 08:35 |
#2078
|
| Kopš: 14. Nov 2011
Ziņojumi: 637
Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC
|
05 Mar 2020, 08:24:50 @ss_com rakstīja:
Vai ir jēga pa 400€ pirkt lietotu Logic7 setu priekš e70 vai arī pa to pašu naudu var sapirkties normālus spīkerus un iegūt vēl labāku rezultātu?
Aizbrauc pie kaross uzčipo vecās tumbiņas jaudīgākas | Offline | | |
sys9291 | 05. Mar 2020, 09:07 |
#2079
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5172
Braucu ar: F20 R1200RT
|
05 Mar 2020, 08:24:50 @ss_com rakstīja:
Vai ir jēga pa 400€ pirkt lietotu Logic7 setu priekš e70 vai arī pa to pašu naudu var sapirkties normālus spīkerus un iegūt vēl labāku rezultātu?
a kas ietilpst tajā lietotajā Logic7? A kas pašreiz uz auto stāv? | Offline | | |
sys9291 | 05. Mar 2020, 09:41 |
#2080
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5172
Braucu ar: F20 R1200RT
|
05 Mar 2020, 09:12:49 @DM-101 rakstīja:
05 Mar 2020, 08:24:50 @ss_com rakstīja:
Vai ir jēga pa 400€ pirkt lietotu Logic7 setu priekš e70 vai arī pa to pašu naudu var sapirkties normālus spīkerus un iegūt vēl labāku rezultātu?
es apshaubu, ka pa 400 var ko labu izpildit, bet L7 likt, manupraat, ir praata atzars.
Jaabuut ar ljoti suudiigu dzirdi un pieredzi, lai ko taadu veeleetos.
nu ja bāzes vietā ieliek logic7 tad skaņa ulabojas ievērojami, protams bum nebūs dzirdams 2 kvartālus tālāk, bet katram jau sava izpratne par kvalitāti.
P.S apsveru variantu arī savam ielikt pilno HK (instalācija plug&play mainam skaļruņus uz pastūzi - tiaki barošanas vadi resnāki jāuzliek un drošinātājs jāsamaina) | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|