Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 100 viesi un 24 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
BigDog24
03. Mar 2020, 22:42 #2041

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 828

Braucu ar: dīzeli


03 Mar 2020, 21:39:24 @Modrs rakstīja:
kur dabūt, piemēram, padsmitgadīgam VAGam orižinal softu, vai softa update?


Ir tāda lapa mhhauto (simboliska maksas reģistrācija), tur zēni dalās ar tādiem datiem kā:

VAG DATAFLASH 08.2019 until 31.08.2019 inclusive 23008 files:
Dataflash VAG (Audi, Volkswagen, Skoda, SEAT, Bentley, Lamborghini, MAN)
Offline
smudo
03. Mar 2020, 22:46 #2042

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX

Es 2013. Gada pavasari veicu vadibas bloka parprogrammesanu pie Kaross savam 2012. Gada pirktam auto, kam uz to bridi bija 9k km nobraukums (gribejas sakuma piebraukt dzineju). Pec kada laika, kad biju pabraucis, meriju ieskrejiena laikus un ieguvums bija samera jutams pirms/pec. Nobraucu ar to auto lidz 65km un pardevu, informejot pirceju par chipu. Principa jebkura bridi bija iespeja uzlikt atpakal ari OEM softu. Pie pardosanas tuksgaita stradaja perfekti - momentanais paterins bija loti neliels (0,5l/h), dzinejs stradaja loti vienmerigi un klusi - subjektivi spriezot pat labak, neka pavisam nepiebraukts nullite. Tagadejo auto gan neplanoju cipot, jo tur jau no rupnicas ir izspiests samera tuvu maksimuma un ikdienai pietiek.

Es esmu domajis par tam izjauktajam adaptacijam, par ko Kaspars raksta, jontiekot iznaukts termalais modelis. Mana versija ir tada, ka pa LV man tapat sanak biezi braukt garus gabalus pa soseju un tad dzinejs strada zemos apgriezienos un ar 30% max jaudas/griezes (piem 110kmh kruiza). Taja laika faktiski tas strada stock softa konfiguracija un tam ir pietiekami laika lai veiktu OEM algoritmos paredzetos aprekinus un adaptacijas?
Offline
Kaross
03. Mar 2020, 22:49 #2043

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


03 Mar 2020, 22:30:57 @RSAWorkshop rakstīja:

03 Mar 2020, 20:20:26 @Kaross rakstīja:
Esmu kārtējo reizi šito diršanu gatavs apstrīdēt. Ar reāliem pierādījumiem. Paņemam jaudas stendu, vienalga kādu BMW dīzeli pēc profesora vēlmes un uz vietas jebkur es veikšu tam auto chiptuningu. Vislabākais auto, kuru es neesmu redzējis, kurš nav bijis pie manis. Uz vietas nolasīšu softu, veikšu izmaiņas, varam uz jaudas stenda veikt pārbaudi pirms un pēc, lai redzētu izmaiņas. Lai redzētu to, ka jauda ir palielināta un esmu veicis reālas izmaiņas softā. Tālāk gribu redzēt kā tas dzinējs pēc manis sāk vibrēt, kā tās adaptācijas aiziet šķērsām. Vari kaut vai 50km test drive veikt. Esmu atvērts, vari piedāvāt savus "testa plāna" variantus, lai izbeigtos tā tukšā salmu kulšana un nepietiesība. Nekur nav bijuši pierādijumi visam šim farsam.
Ir tāds pacients-čipots pirms 40k km, ar nomainītām ķēdēm. Tukšgaitā raustās, korekcijas 3 no 4 sprauslām ārpus jebkādiem rāmjiem. Pēc stock ieliešanas simptomi mazāki, 2 sprauslas vēl +\- iekļaujas robežās. Vēl nezinu kas būs tālāk


Nu tātad 2 no 4 sprauslām joprojām ir ārpus rāmjiem. Ko tas izsaka? Manuprāt neko. To, ka ir defekts. Ļoti labi zināma problēma ir 2.0D 150Zs E46, kuriem bija rūpnīcas softa "defekts", kur reizēm vispār korekciju nerādīja atsevišķām sprauslām. Pie tā vainot čipotāju. Nu nez. Ierakstot rūpnīcas softu čipotam auto uz brīdi korekciju rāda. Pēc softa update problēmas vairs nav ne čipotam, ne stock.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
RSAWorkshop
03. Mar 2020, 22:57 #2044

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6064

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


03 Mar 2020, 22:49:21 @Kaross rakstīja:

03 Mar 2020, 22:30:57 @RSAWorkshop rakstīja:

03 Mar 2020, 20:20:26 @Kaross rakstīja:
Esmu kārtējo reizi šito diršanu gatavs apstrīdēt. Ar reāliem pierādījumiem. Paņemam jaudas stendu, vienalga kādu BMW dīzeli pēc profesora vēlmes un uz vietas jebkur es veikšu tam auto chiptuningu. Vislabākais auto, kuru es neesmu redzējis, kurš nav bijis pie manis. Uz vietas nolasīšu softu, veikšu izmaiņas, varam uz jaudas stenda veikt pārbaudi pirms un pēc, lai redzētu izmaiņas. Lai redzētu to, ka jauda ir palielināta un esmu veicis reālas izmaiņas softā. Tālāk gribu redzēt kā tas dzinējs pēc manis sāk vibrēt, kā tās adaptācijas aiziet šķērsām. Vari kaut vai 50km test drive veikt. Esmu atvērts, vari piedāvāt savus "testa plāna" variantus, lai izbeigtos tā tukšā salmu kulšana un nepietiesība. Nekur nav bijuši pierādijumi visam šim farsam.
Ir tāds pacients-čipots pirms 40k km, ar nomainītām ķēdēm. Tukšgaitā raustās, korekcijas 3 no 4 sprauslām ārpus jebkādiem rāmjiem. Pēc stock ieliešanas simptomi mazāki, 2 sprauslas vēl +\- iekļaujas robežās. Vēl nezinu kas būs tālāk


Nu tātad 2 no 4 sprauslām joprojām ir ārpus rāmjiem. Ko tas izsaka? Manuprāt neko. To, ka ir defekts. Ļoti labi zināma problēma ir 2.0D 150Zs E46, kuriem bija rūpnīcas softa "defekts", kur reizēm vispār korekciju nerādīja atsevišķām sprauslām. Pie tā vainot čipotāju. Nu nez. Ierakstot rūpnīcas softu čipotam auto uz brīdi korekciju rāda. Pēc softa update problēmas vairs nav ne čipotam, ne stock.
nē, tas izsaka, ka 3 no 4 sprauslām ir puslīdz ok. Es protams vēl nezinu vai korekcija ir sprauslas vai motora defekts. Ņemot vērā korekcijas lielumu es nosliecos, ka tas ir motora defekts

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RS7
03. Mar 2020, 22:59 #2045

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9315

Braucu ar: dīzeļ Teslu

Kasi, atkal tev piedava real shit, bet tu obratkā sedi?
Offline
Staris
03. Mar 2020, 23:06 #2046

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

RSA man ir 80k km nobraukti pēc iejaukšanās. Sliktākā sprausla 0.5 joprojām. Tieši tikpat cik pirms 3 gadiem.
Protams pilnu bildi nezinu par kopējo stāvokli. Tik cik Ista stāsts

[ Šo ziņu laboja Staris, 03 Mar 2020, 23:07:37 ]

Offline
RSAWorkshop
03. Mar 2020, 23:09 #2047

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6064

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


03 Mar 2020, 23:06:01 @Staris rakstīja:
RSA man ir 80k km nobraukti pēc iejaukšanās. Sliktākā sprausla 0.5 joprojām. Tieši tikpat cik pirms 3 gadiem.
Tikpat iespējams, ka tas 0,5 ir tapēc, ka netiek pārčekotas korekcijas tb nemēra cilindru efektivitāti vai arî nē, nezinot auto neko pateikt nevar un arī sprauslu korekcijas neuzrāda ne sprauslu, ne dzinēja stāvokli. Kamēr nav mērijumu, tikmēr arī nevar viennozīmīgi noteikt defektu vai NEdefektu

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Staris
03. Mar 2020, 23:20 #2048

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Istā korekcijas ir mainījušās. Vienai no 0.2 uz 0.3 ir mainījies. Bet sliktākajai viss tas pats. Var jau būt, ka ir kā sakat, bet nu statiskas vertības man tur nav
Offline
RSAWorkshop
03. Mar 2020, 23:35 #2049

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6064

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Man vairāk interesē visparīgs jautājums-kāds praktisks labums ir no EGR atsēgšanas, DPF atslēgšanas un čipojot iegūtām pāris virtuālajām sekundēm?

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Ruudis
04. Mar 2020, 07:45 #2050

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2095

Braucu ar: Pienpak


03 Mar 2020, 23:35:17 @RSAWorkshop rakstīja:
Man vairāk interesē visparīgs jautājums-kāds praktisks labums ir no EGR atsēgšanas, DPF atslēgšanas un čipojot iegūtām pāris virtuālajām sekundēm?

Pasaki to acīs CP17
Offline
cmax
04. Mar 2020, 07:58 #2051

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1007

Braucu ar:


03 Mar 2020, 23:35:17 @RSAWorkshop rakstīja:
Man vairāk interesē visparīgs jautājums-kāds praktisks labums ir no EGR atsēgšanas, DPF atslēgšanas un čipojot iegūtām pāris virtuālajām sekundēm?

EGR-nomaiņā neiztērētā nauda, jo tas sūds tikai ekoloģijai un aizdurš motoru
DPF-nomaiņā neiztērēta nauda, jo tas sūds neļauj motoram elpot
Virtuālās sekundes-virtuāli garāks krāns un svarīgāka seja veikala placī ar tādiem pašiem tusējot.
Offline
abyss
04. Mar 2020, 08:07 #2052

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7911

Braucu ar: e39 523

Lauku tjūneri vs bmw inženieru komanda.

Domāju, ka tā visa griešana laukā nāk no audi. Tā teikt pāķi no audi izdzīsi, bet cilvēks jau nemainās
Offline
RSAWorkshop
04. Mar 2020, 08:23 #2053

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6064

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


04 Mar 2020, 07:58:06 @cmax rakstīja:

03 Mar 2020, 23:35:17 @RSAWorkshop rakstīja:
Man vairāk interesē visparīgs jautājums-kāds praktisks labums ir no EGR atsēgšanas, DPF atslēgšanas un čipojot iegūtām pāris virtuālajām sekundēm?

EGR-nomaiņā neiztērētā nauda, jo tas sūds tikai ekoloģijai un aizdurš motoru
DPF-nomaiņā neiztērēta nauda, jo tas sūds neļauj motoram elpot
Virtuālās sekundes-virtuāli garāks krāns un svarīgāka seja veikala placī ar tādiem pašiem tusējot.

Palabošu mazliet-EGR-netiek samazināta temperatūra degkamerā, ilgtermiņā pārkarsuši virzuļi, paaugstināta eļļas temperatūra, lokālas cilindru pārkaršanas iespējas, iespējamais N47 cilindru plaisāšanas cēlonis
DPF-netiek filtrētas mikrodaļas, par kuru kaitīgumu te gandrīz katru dienu tiek runāts, protams aizliegums braukt kur tālāk nu jau par Poliju, nerunājot par Vāciju utt

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
DeeCee
04. Mar 2020, 08:53 #2054

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


04 Mar 2020, 07:58:06 @cmax rakstīja:

03 Mar 2020, 23:35:17 @RSAWorkshop rakstīja:
Man vairāk interesē visparīgs jautājums-kāds praktisks labums ir no EGR atsēgšanas, DPF atslēgšanas un čipojot iegūtām pāris virtuālajām sekundēm?

EGR-nomaiņā neiztērētā nauda, jo tas sūds tikai ekoloģijai un aizdurš motoru
DPF-nomaiņā neiztērēta nauda, jo tas sūds neļauj motoram elpot
Virtuālās sekundes-virtuāli garāks krāns un svarīgāka seja veikala placī ar tādiem pašiem tusējot.


pie reizes sadzīves atkritumus, riepas, eļļas arī var dedzināt pagalmā, jo tas sūds tikai ekoloģijai
Offline
RS7
04. Mar 2020, 09:37 #2055

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9315

Braucu ar: dīzeļ Teslu


04 Mar 2020, 08:07:00 @abyss rakstīja:
Lauku tjūneri vs bmw inženieru komanda.

Domāju, ka tā visa griešana laukā nāk no audi. Tā teikt pāķi no audi izdzīsi, bet cilvēks jau nemainās

nebūtu audi, bmw vispar neražotu tik labus auto




Offline
cmax
04. Mar 2020, 10:43 #2056

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1007

Braucu ar:


04 Mar 2020, 08:23:33 @RSAWorkshop rakstīja:

04 Mar 2020, 07:58:06 @cmax rakstīja:

03 Mar 2020, 23:35:17 @RSAWorkshop rakstīja:
Man vairāk interesē visparīgs jautājums-kāds praktisks labums ir no EGR atsēgšanas, DPF atslēgšanas un čipojot iegūtām pāris virtuālajām sekundēm?

EGR-nomaiņā neiztērētā nauda, jo tas sūds tikai ekoloģijai un aizdurš motoru
DPF-nomaiņā neiztērēta nauda, jo tas sūds neļauj motoram elpot
Virtuālās sekundes-virtuāli garāks krāns un svarīgāka seja veikala placī ar tādiem pašiem tusējot.

Palabošu mazliet-EGR-netiek samazināta temperatūra degkamerā, ilgtermiņā pārkarsuši virzuļi, paaugstināta eļļas temperatūra, lokālas cilindru pārkaršanas iespējas, iespējamais N47 cilindru plaisāšanas cēlonis
DPF-netiek filtrētas mikrodaļas, par kuru kaitīgumu te gandrīz katru dienu tiek runāts, protams aizliegums braukt kur tālāk nu jau par Poliju, nerunājot par Vāciju utt

Kautko lej par to EGR, Andža un Gunča jau sen brauc bez EGR, un fāteris arī vakar noglušīja-viss bumbās

Var tikai brīnīties kā viens cilvēks maina kopējo domāšanu kautvai portāla ietvaros, ielaist pa vienam tādam audistyle, e46.lv un kur tu vēl un varbūt smirdeļu skaits lēnā garā uz ielām samazinātos.
Offline
streetking
04. Mar 2020, 10:49 #2057

Kopš: 06. Nov 2017

Ziņojumi: 203

Braucu ar:


04 Mar 2020, 08:23:33 @RSAWorkshop rakstīja:

04 Mar 2020, 07:58:06 @cmax rakstīja:

03 Mar 2020, 23:35:17 @RSAWorkshop rakstīja:
Man vairāk interesē visparīgs jautājums-kāds praktisks labums ir no EGR atsēgšanas, DPF atslēgšanas un čipojot iegūtām pāris virtuālajām sekundēm?

EGR-nomaiņā neiztērētā nauda, jo tas sūds tikai ekoloģijai un aizdurš motoru
DPF-nomaiņā neiztērēta nauda, jo tas sūds neļauj motoram elpot
Virtuālās sekundes-virtuāli garāks krāns un svarīgāka seja veikala placī ar tādiem pašiem tusējot.

Palabošu mazliet-EGR-netiek samazināta temperatūra degkamerā, ilgtermiņā pārkarsuši virzuļi, paaugstināta eļļas temperatūra, lokālas cilindru pārkaršanas iespējas, iespējamais N47 cilindru plaisāšanas cēlonis
DPF-netiek filtrētas mikrodaļas, par kuru kaitīgumu te gandrīz katru dienu tiek runāts, protams aizliegums braukt kur tālāk nu jau par Poliju, nerunājot par Vāciju utt


japānis 2.0d, Denso vadība, Euro5, EGR ir ciet no 2600rpm pēc stock kartes vai ja IQ ir lielāks par 55mm3 no 80mm3 maximālajiem, tb virs 60% pieprasītā grieze egr ir ciet. Pārkarsuši virzuļi, nu nez nez, karst, kad dod bagātīgu maisijumu, tb pie lielas griezes pieprasījuma, tad sanāk, ka EGR ir ciet kad to visvairāk vajag. Labi - ilgtermiņā virzuļiem ir lielāka termiskā slodze vizinoties mierīgi (kad teoretiski EGR būtu jāstrādā) bet par cik %? Kādas izmaiņas EGT? niecīgas - pats pārbaudīju.
Dzinēja ātrāka uzsilšana? Šito gribēju pats pārbaudīt. pēc stock mapa EGR stāv ciet kad ārā ir zem +5 grādiem (nezinu, kur tas definēts, bet tas ir mans novērojums pēc logošanas), tad atkal - dzinējs neuzsilst ātrāk, kad tas ir visvairāk nepieciešams. Cik testēju +6, 7 ,8 un vairāk grādos ar egr un bez, uzsilšanas ātruma izmaiņas praktiski nejutu, varbūt dzinēja īpatnība, nezinu (atgādinu, runa nav par BMW) Dzinējam nav arī nekādu EGR termostatu, EGR cooler ir paralēli mazajam dzes. lokam.
ja man būtu jāizvēlas, es priekšroku dotu aiztaisīt EGR, vai vismaz samazināt tā darbību, un atstāt DPF. pats pārbaudīju - ar atslēgtu EGR distance starp reģenerācijām pieauga gandrīz 2x. īpaši braucot pa šoseju.
Offline
968-jk
04. Mar 2020, 10:51 #2058

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13451

Braucu ar: 30niekiem


04 Mar 2020, 09:37:39 @RS7 rakstīja:

04 Mar 2020, 08:07:00 @abyss rakstīja:
Lauku tjūneri vs bmw inženieru komanda.

Domāju, ka tā visa griešana laukā nāk no audi. Tā teikt pāķi no audi izdzīsi, bet cilvēks jau nemainās

nebūtu audi, bmw vispar neražotu tik labus auto


Arī bmw nav ne vainas, ja to uzlabo.
Offline
kb
04. Mar 2020, 11:10 #2059

Kopš: 02. Jan 2007

Ziņojumi: 195

Braucu ar: F11 / Lexus GS

Kādu motoreļļu iesakāt liet N53B30? Piemēram, Castrol 5W30 Magnatec Professional A5 der? Braukšu gan pa Rīgu, gan tālos gabalus. Plānotais maiņas intervāls 10 000 km jeb aptuveni divreiz gadā.
Offline
HiJaCKeR
04. Mar 2020, 11:32 #2060

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4494

Braucu ar: BMW E90 330i


04 Mar 2020, 11:10:59 @kb rakstīja:
Kādu motoreļļu iesakāt liet N53B30? Piemēram, Castrol 5W30 Magnatec Professional A5 der? Braukšu gan pa Rīgu, gan tālos gabalus. Plānotais maiņas intervāls 10 000 km jeb aptuveni divreiz gadā.

pēc eļļas braucu uz šo kantori Liqui Moly

vari apskatīties online, kāda eļļa ir paredzēta

var arī ar onkulīti tur aprunāties par eļļām

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 04 Mar 2020, 11:33:33 ]

Online

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4