Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 94 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
7788
03. Mar 2020, 17:23 #2021

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


03 Mar 2020, 15:16:24 @Kaross rakstīja:

03 Mar 2020, 14:31:37 @Alkaans rakstīja:
Tad jau visi kas izbrauc no kaross ir ar tādām sprauslu korekcijām? Nu labi puslatvija un no šī foruma 70%+ stabili


ES tev to miskasti programmēju? Nē, ta kā nedirs.
Pie sava nopistā auto vari vainot tikai to līkroci, kas tev viņu tur programmēja. Atceros jau stāstu par EGR. KAut ko programmēja, kaut ko darīja, tad EGR neizprogrammēja. Ja lohi lien pie auto, kas neko nerubī, tad tā notiek.
Un tavā kadījumā ir kārtējais kapeikpišanas gadījums. Sprauslas beigtas, auto neiet, bet mēģina kaut ko ar adaptācijām izbraukt. Tīrākais LLP.
Tipiskais bomzis, kas nopircis auto, kuru nevar atļauties.
P.S. Vienīgais pidars esi Tu pats. Ne tu mani esi dzīvē redzējis, ne saticis, kad vari spriest par orientāciju, lauķi.

Mēģini atspēkot kaut kādu pamuļķu spriedelējumus? vai patiešām nekādu sakarīgāku laika kavēkli nevari atrast?
Offline
RS7
03. Mar 2020, 17:32 #2022

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9315

Braucu ar: dīzeļ Teslu


03 Mar 2020, 16:36:42 @Alkaans rakstīja:
Sprauslas tiks vestas uz distehnik, vienkārši te forumā katrs deķi rauj uz savu pusi, kaspičs raksta blogā ka motors jaadaptē pēc lielākiem remontiem, kas tad man ko neizdarīt, man visi tooli ir, beigās saka ka man tur nav jēgas neko adaptēt, ja tur viss izgriezts, kaross klaigā ka pēc līkročiem viss bus slikti, ka pēc viņa auto ies uz urrā a kā auto var iet pēc viņa, ja adaptācijas pēc kaspiča teiktā vairs motoram nevar veikt jo tur viss čau. Nu man protams interesanti kam taisnība. Pa sprauslām varat neteikt vairs neko, es pirms jums jau gribēju viņas vest restaurēt

tātad abu reklāma strādā
Offline
R_S
03. Mar 2020, 18:18 #2023

Kopš: 08. Jul 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 763

Braucu ar: nākotnes klasiku

Pēc tavām domām cik saprotu nekāda iejaukšanās dzinēju vadībās nav pieļaujamas.

Interesē tad, ko tu saki par JB4 piggy bank ecu vai MHD flash tune priekš visiem bmw turbo benzīna dzinējiem? N54, N55, S55, B58, N13.

Pus pasaule lieto šos tūnus un liek catless downpaipus un kaut kā neviens par neko nesūdzas.

https://burgertuning.com/collections/jb4
https://mhdtuning.com/

[ Šo ziņu laboja R_S, 03 Mar 2020, 18:18:50 ]

Offline
Modrs
03. Mar 2020, 19:03 #2024

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10313

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Tātad, iejaucoties vadības blokā un tikai noglušījot EGR jau tiek safistas adaptācijas? Nemaz nerunājot par dpf off... ?

Es pareizi saprotu, ka visiem šiem čipotajiem kūpošajiem šrotiem motors strādā avārijas režīmā?
Vai tomēr pārgudrie čipotāji tomēr var filigrāni kaut ko samudrīt?

vnk nesen mani viens čipotājs sūtīja lasīt enciklopēdijas, jo redz viņš jēdzot čipot, un visi pārējie ir lohi, kura darbus viņam esot "jāpārtaisa"

[ Šo ziņu laboja Modrs, 03 Mar 2020, 19:16:49 ]

Offline
spriditis
03. Mar 2020, 20:15 #2025

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 3979

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Nu gan,izgriez cat,dpf,egr, nocipo,lielas ar ekonomiju,jaudu,domaju,cik ilgs laiks paies,ka rakstiis, eu,turbina neiet,nav adaptacijas,sprauslas miizz. Kautgan citi lietotaji jau ar rikstniecibas speejaam paredzeeja siis sekas.
Offline
Kaross
03. Mar 2020, 20:20 #2026

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Esmu kārtējo reizi šito diršanu gatavs apstrīdēt. Ar reāliem pierādījumiem. Paņemam jaudas stendu, vienalga kādu BMW dīzeli pēc profesora vēlmes un uz vietas jebkur es veikšu tam auto chiptuningu. Vislabākais auto, kuru es neesmu redzējis, kurš nav bijis pie manis. Uz vietas nolasīšu softu, veikšu izmaiņas, varam uz jaudas stenda veikt pārbaudi pirms un pēc, lai redzētu izmaiņas. Lai redzētu to, ka jauda ir palielināta un esmu veicis reālas izmaiņas softā. Tālāk gribu redzēt kā tas dzinējs pēc manis sāk vibrēt, kā tās adaptācijas aiziet šķērsām. Vari kaut vai 50km test drive veikt. Esmu atvērts, vari piedāvāt savus "testa plāna" variantus, lai izbeigtos tā tukšā salmu kulšana un nepietiesība. Nekur nav bijuši pierādijumi visam šim farsam.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Rockstar
03. Mar 2020, 20:29 #2027

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3411

Braucu ar:


03 Mar 2020, 20:20:26 @Kaross rakstīja:
Esmu kārtējo reizi šito diršanu gatavs apstrīdēt. Ar reāliem pierādījumiem. Paņemam jaudas stendu, vienalga kādu BMW dīzeli pēc profesora vēlmes un uz vietas jebkur es veikšu tam auto chiptuningu. Vislabākais auto, kuru es neesmu redzējis, kurš nav bijis pie manis. Uz vietas nolasīšu softu, veikšu izmaiņas, varam uz jaudas stenda veikt pārbaudi pirms un pēc, lai redzētu izmaiņas. Lai redzētu to, ka jauda ir palielināta un esmu veicis reālas izmaiņas softā. Tālāk gribu redzēt kā tas dzinējs pēc manis sāk vibrēt, kā tās adaptācijas aiziet šķērsām. Vari kaut vai 50km test drive veikt. Esmu atvērts, vari piedāvāt savus "testa plāna" variantus, lai izbeigtos tā tukšā salmu kulšana un nepietiesība. Nekur nav bijuši pierādijumi visam šim farsam.

Šeit svarīgā doma ir korekta motora darbība pēc dažu tk km nobraukšanas nevis KW jauda uz riteņiem. KW uz riteņiem Jūs dabūsiet, par to jau neviens nestrīdās.
Offline
Modrs
03. Mar 2020, 20:33 #2028

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10313

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Kaspič - es vienalga nesapratu - tad kāds nelīkrocis to var izdarīt, vai tomēr tas nemaz nav pat teorētiski iespējams?

Kaross - tevis beidzamais posts ne ar ko neatšķiras no visu pārējo čipotāju sacītā. T.i, jūs tikai fokusējieties uz veiktspēju, bet nevis motora korektu darbību, fail-safe, adaptācijām. Es personīgi neapšaubu veiktspējas uzlabošanos, bet, pļac, ja motors strādā avārijas režīmā, nokvēpis, smirdīgs un teikt, ka tur viss ir zaibis, nu hvz...

Visi čipotāji var izpausties sporta disciplīnās, tur lai jums veicas, pavisam nopietni, bet ikdienas lietošanas autiņam, manuprāt, tas neder

[ Šo ziņu laboja Modrs, 03 Mar 2020, 20:35:23 ]

Offline
sys9291
03. Mar 2020, 20:40 #2029

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


03 Mar 2020, 18:18:30 @R_S rakstīja:
Pēc tavām domām cik saprotu nekāda iejaukšanās dzinēju vadībās nav pieļaujamas.

Interesē tad, ko tu saki par JB4 piggy bank ecu vai MHD flash tune priekš visiem bmw turbo benzīna dzinējiem? N54, N55, S55, B58, N13.

Pus pasaule lieto šos tūnus un liek catless downpaipus un kaut kā neviens par neko nesūdzas.

https://burgertuning.com/collections/jb4
https://mhdtuning.com/

jā piemēram par B58 runājot(pilns Youtube ar video) tauta pērk JAUNUS autiņus un tjūnē nevis mēģina ar tjūņa palīdzību "saremontēt" jau kārtīgi sagurušu braucamrīku. Pie kam tūninga cienītājus iekš DE tehniskās apskates čīgā uz nebēdu..., jo kā pieslēdzot diagnozi ierauga manipulaciju ar ECU tā game over...vizīte pie dīlera pēc izziņas, ka viss atbilst ražotāja noteiktajam...
Offline
sys9291
03. Mar 2020, 20:45 #2030

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


03 Mar 2020, 20:28:37 @DM-101 rakstīja:

03 Mar 2020, 20:20:26 @Kaross rakstīja:
Esmu kārtējo reizi šito diršanu gatavs apstrīdēt. Ar reāliem pierādījumiem. Paņemam jaudas stendu, vienalga kādu BMW dīzeli pēc profesora vēlmes un uz vietas jebkur es veikšu tam auto chiptuningu. Vislabākais auto, kuru es neesmu redzējis, kurš nav bijis pie manis. Uz vietas nolasīšu softu, veikšu izmaiņas, varam uz jaudas stenda veikt pārbaudi pirms un pēc, lai redzētu izmaiņas. Lai redzētu to, ka jauda ir palielināta un esmu veicis reālas izmaiņas softā. Tālāk gribu redzēt kā tas dzinējs pēc manis sāk vibrēt, kā tās adaptācijas aiziet šķērsām. Vari kaut vai 50km test drive veikt. Esmu atvērts, vari piedāvāt savus "testa plāna" variantus, lai izbeigtos tā tukšā salmu kulšana un nepietiesība. Nekur nav bijuši pierādijumi visam šim farsam.


Tu jau vispaar teemu nesaproti. Es runaaju par sprauslu adaptaacijaam,cilindru mehhaaniskaas,kjiimiskaas efektivitaates meeriijumiem,tu - par jaudas stendu. Mees vispaar viens otru pamatlietaas nesaprotam.
Es enapsttriidu,ka tu vari iepist vairaak degvileas un buus it kaa tuuliitewjs rezultats. Bet tu neceert neoo,kas pirms prastaakaa limenja. Piedod par atklaatiobu manos tekstos.

Man liekas, ka ar vārdu tunings te daži saprot DPF off, EGR off, utt..., jo pareizi un ar prātu pamainot degvielas kartes adaptācijas nenojuks. Te nu aktuāls jautājiens - kur tad ir tā saprāta robeža...
Offline
Modrs
03. Mar 2020, 20:58 #2031

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10313

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Nu bet, piemēram, tajā pašā vcds vagiem ir pieprasītais parametrs un aktuālais. Ja EGR noglušī, tad pēc idejas vajag iesmidzes momentu nedaudz vēlāku. Bet to tak vai tad kāds maina? Ja noglušī EGR, tad arī izmainās ieplūdē spiedieni, kuri neatbilst pieprasītajam. Tātad, ja tupa noglušī, izdzēšot no kļūdu tabulām šo kļūdu, tad vadība ko dara - defaltā vēla iesmidze = avārijas režīms = klusums panelī, jo "nevar izteikties" ?

es esmu mēģinājis braukt ar atvienotu vakuuma trubiņu EGR kādu brīdi, un sapratu, ka motors asāks, nekāda ekAnomoja, ilgāk silst. Un, interesanti, vadības bloks to pirmajās minūtēs pamanīja
Offline
Kaross
03. Mar 2020, 21:23 #2032

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


03 Mar 2020, 20:33:41 @Modrs rakstīja:
Kaspič - es vienalga nesapratu - tad kāds nelīkrocis to var izdarīt, vai tomēr tas nemaz nav pat teorētiski iespējams?

Kaross - tevis beidzamais posts ne ar ko neatšķiras no visu pārējo čipotāju sacītā. T.i, jūs tikai fokusējieties uz veiktspēju, bet nevis motora korektu darbību, fail-safe, adaptācijām. Es personīgi neapšaubu veiktspējas uzlabošanos, bet, pļac, ja motors strādā avārijas režīmā, nokvēpis, smirdīgs un teikt, ka tur viss ir zaibis, nu hvz...

Visi čipotāji var izpausties sporta disciplīnās, tur lai jums veicas, pavisam nopietni, bet ikdienas lietošanas autiņam, manuprāt, tas neder


Man liekas, ka uzrakstīju elementāri vienkārši, bet tomēr nē.

Nepiekasies tai veiktspējai vai kW vai jaudas stendam.
Tas ir tikai kā elementārs pierādijums tam, ka es veicu izmaiņas vadības blokā, lai nav gudra runāšana, ka es neko neizdarīju, ierakstīju stock softu vēlreiz vai dajebkādas citas atrunas.
Elementāri - veicu izmaiņas vadības blokā, pēc profesora vārdiem "sačakarēju adaptācija" vai īslaicīgi palielinu jaudu. o.k. Tad veicam testdrive - 50 -100, kaut vai 500km. Kaut vai 2000km, man pilnigi vienalga un skatamies adaptācijas. Skatamies sprauslas, vēlreiz pārbaudam to jaudu, kura teorētiski vairs nav, jo viss izdarīts taču nepareizi. Piedāvā savu testa variantu! Man pilnīgi vienalga kā jūs aplauzīsieties.

Varam testēt limp mode, jebko ko vien vēlies. Apraut devējus, jebkuru no mezgliem, pārbaudīt kļūdas, lai redzētu, ka nekas nav dzēsts. Ir taču 100 un 1 variants kā parbaudīt. Es domāju te profam jābūt pat 1000 variantiem kā pierādīt to esošo limp mode vai sapistās adaptācijas.

Lai nebūtu tā tukša kladzināšana: Tu neko nesaproti, nerubī tematu, nav sajēgas, necērt par ko runāju bla, bla, blaa. Tukša pamatskolnieka šļupstēšana bez neviena pierādījuma.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 03 Mar 2020, 21:27:26 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
BigDog24
03. Mar 2020, 21:27 #2033

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 829

Braucu ar: dīzeli

Kā tur ar tur chiptuning, piemēram, scenārijs:

1) pasažieris ir bijis uz čipošanu pie Karossa
2) pēc pusgada šim izbeidzas gaisa masas sensors
3) cilvēks aizbrauc uz WESS un pēc sensora maiņas tehniķis automātiski reseto "mean quantity adaptation" (kā saprotu, bmw instrukcijā ir norādīta šāda adaptācijas nonullēšana noteiktos modeļos pie MAF, rail spiediena sensora maiņas)

Tas scenārijs to tūni sajāj/nesajāj?
Offline
Kaross
03. Mar 2020, 21:29 #2034

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Nē, šāds scenārijas neko nesajāj. Protams, te dažiem ir cits viedoklis, bet esmu gatavs to apgāzt, tikai šaubos vai kādam te pietieks drosmes un būs spējīgs atbildēt par saviem vārdiem.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Modrs
03. Mar 2020, 21:39 #2035

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10313

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Ja tas nav komercnoslēpums, tad kādas manipulācijas Tu veic. Detaļās var nestāstīt.
Piemēram, atbrauc pacients, pieslēdzos....

A ko darīt, ja ir aizdomas, ka pirms tam kāds ir "izdemolējis" vadības bloku? kur dabūt, piemēram, padsmitgadīgam VAGam orižinal softu, vai softa update?

[ Šo ziņu laboja Modrs, 03 Mar 2020, 21:43:07 ]

Offline
Kaross
03. Mar 2020, 21:57 #2036

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


03 Mar 2020, 21:39:24 @Modrs rakstīja:
Ja tas nav komercnoslēpums, tad kādas manipulācijas Tu veic. Detaļās var nestāstīt.
Piemēram, atbrauc pacients, pieslēdzos....

A ko darīt, ja ir aizdomas, ka pirms tam kāds ir "izdemolējis" vadības bloku? kur dabūt, piemēram, padsmitgadīgam VAGam orižinal softu, vai softa update?


Atbrauc pacients, uztaisu diagnostiku uz vietas un gaitā, pārbaudu reālos parametrus - turbo, rail, gaisa masa, degvielas daudzums u.t.t. Nolasu softu, ja ir aizdomas, ka ir veiktas izmaiņas salīdzinu ar oriģinālo no datubāzes. To diezgan viegli konstatēt pēc reālajiem diagnostikas datiem.
Tālāk veic izmaiņas programmā, raksta atpakaļ iekšā vadības bloka un veic test-drive. Salīdzinu vai izpildās uzdotās vērtības/parametri.

Ja ir aizdomas, salīdzinam ar oriģinālo softu. Pēc softa numura atrodot oriģinālo rūpnīcas softu. Pilnīgi nekādu problēmu dabūt kaut vai 20 gadīgam VAG/BMW original softu. Ja nav manā datubāzē, ir citās datubāzes, kuras par maksu tiek abonētas.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
03. Mar 2020, 22:01 #2037

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


03 Mar 2020, 21:42:46 @DM-101 rakstīja:

03 Mar 2020, 21:29:39 @Kaross rakstīja:
Nē, šāds scenārijas neko nesajāj. Protams, te dažiem ir cits viedoklis, bet esmu gatavs to apgāzt, tikai šaubos vai kādam te pietieks drosmes un būs spējīgs atbildēt par saviem vārdiem.


Nez,kaa tunkaut ko apgaaziisi,ja tehniskaas lietaas neko nesaproti. Kaa?
Kaa tu piraadiosi,ka sprauslu adaptaaciju karteem tiek korekti upgreidotas ref veertiibas? Kaa?
Ka tiek meeriiti spararata segmenti,ne tikai katra cilindra sektors? Kaa?



Man nekas nav jāpierāda. Tev ir jāpierāda, jo stāsti, ka viss ir dirsā. Lai arī fiziski autovadītājs, piemēram, nejūt nekādas negatīvas izmaiņas vai sekas. Pēc tā var secināt, ka viss ir tikai tavā galvā. Pierādi, ka tie nav tarakāni tavā galvā, bet realitāte kaut kas ļauns, ko tas auto īpašnieks nejūt, nezina un par ko viņam būtu jābūt informētam.
Citādi tie ir tikai tukši vārdi internetā. Raksti tonnām tukšu tekstu, bet neesmu redzējis nevienu kaut mazāko pierādījumu.

Es to pašu jautāju: KĀ? KĀ pierādīsi tos murgus ko esi sarakstījis?! Es pieņemu, ka tev jabūt kompetentam to pierādīt/parādīt ja esi tik ļoti zinošs, informēts šajā tēmā.
Tev lieliski jāpārzina adaptācijas un elementāri jāvar parādīt man muļķim, ka tur viss ir slikti. Bet Tu taču to nevari. tikai ļer, ļer, ļer, ļer.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 03 Mar 2020, 22:07:19 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
BigDog24
03. Mar 2020, 22:06 #2038

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 829

Braucu ar: dīzeli

Es, protams, nezinu, bet tie BMW TIS, kas ir online, kaut kādi trešās puses info jktml?

Te, piem., norādīts ka jāreseto. Pieļauju gan ka ISTA/D tajā resetošanas procesa vednī ko vairāk uzraksta?


Offline
Kaross
03. Mar 2020, 22:09 #2039

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Nu par ko es runāju! Bet tu jau noteikti esi kārtējais losis, kas neko nerubī no temata un tas nemaz nav domāts tev.



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
RSAWorkshop
03. Mar 2020, 22:30 #2040

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6082

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


03 Mar 2020, 20:20:26 @Kaross rakstīja:
Esmu kārtējo reizi šito diršanu gatavs apstrīdēt. Ar reāliem pierādījumiem. Paņemam jaudas stendu, vienalga kādu BMW dīzeli pēc profesora vēlmes un uz vietas jebkur es veikšu tam auto chiptuningu. Vislabākais auto, kuru es neesmu redzējis, kurš nav bijis pie manis. Uz vietas nolasīšu softu, veikšu izmaiņas, varam uz jaudas stenda veikt pārbaudi pirms un pēc, lai redzētu izmaiņas. Lai redzētu to, ka jauda ir palielināta un esmu veicis reālas izmaiņas softā. Tālāk gribu redzēt kā tas dzinējs pēc manis sāk vibrēt, kā tās adaptācijas aiziet šķērsām. Vari kaut vai 50km test drive veikt. Esmu atvērts, vari piedāvāt savus "testa plāna" variantus, lai izbeigtos tā tukšā salmu kulšana un nepietiesība. Nekur nav bijuši pierādijumi visam šim farsam.
Ir tāds pacients-čipots pirms 40k km, ar nomainītām ķēdēm. Tukšgaitā raustās, korekcijas 3 no 4 sprauslām ārpus jebkādiem rāmjiem. Pēc stock ieliešanas simptomi mazāki, 2 sprauslas vēl +\- iekļaujas robežās. Vēl nezinu kas būs tālāk

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4