Online

Pašreiz BMWPower skatās 98 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
ParaTr00per
17. Nov 2021, 18:29 #2981

Kopš: 07. Oct 2005

Ziņojumi: 2048

Braucu ar: pakaļpiedziņas plastmasas spaini vai spaini bez vāka


17 Nov 2021, 18:27:19 @daticho rakstīja:
Velies parbaudit? Laipni lugts notestet

būs ziema, piesakos pamēģināt!

tu gribi teikt, ka tev pie -25c patēriņš ir 15kwh/100km? tas man kaut kā slikti iet kopā ar fiziku
Offline
Fandulis
17. Nov 2021, 18:36 #2982

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 12928

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Domeniks ir pārdots Somiem, viņiem ir serviss, apkope un lādēšana pie centra? Ja jau viņi piedāvāja nesen.
Offline
daticho
17. Nov 2021, 18:52 #2983

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11362

Braucu ar: FN-15


17 Nov 2021, 18:29:22 @ParaTr00per rakstīja:

17 Nov 2021, 18:27:19 @daticho rakstīja:
Velies parbaudit? Laipni lugts notestet

būs ziema, piesakos pamēģināt!

tu gribi teikt, ka tev pie -25c patēriņš ir 15kwh/100km? tas man kaut kā slikti iet kopā ar fiziku




Pats esmu nobraucis pie -17, 270km un vel bija 27% bat atlikums, un tas pa šoseju, nevelkoties uz 70 bet normali braucot. Bet ir darbinieks kas ikdiena ar vinu brauc un ziema 400km ir standarts…
Offline
Marex_FF6
17. Nov 2021, 19:14 #2984

Kopš: 25. Mar 2003

Ziņojumi: 5298

Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6


17 Nov 2021, 18:25:50 @Nixx rakstīja:

17 Nov 2021, 11:17:15 @Marex_FF6 rakstīja:

17 Nov 2021, 09:54:23 @Nixx rakstīja:

Mani ģimenes stāvoklis ir piespiedis pirkt 7v mašīnas. ir bijis gan Lancia Voyager (pirku jaunu) gan volvo voyager (xc90) un tagad skatos uz Tesla vojager - model X



Model X nav minivans un nav pielīdzināms ne Voyagerim, ne MB V, kas šobrīd ir viens no mūsu ģimenes auto. Noteikti palikšu pie MB EQV, jo nu 100k par Teslas kvalitāti ir vnk perebors!!!


Ir gan X ir norm vojādžers tikai tā stūre

Ko te tauta stāsta, ka eq nevarēs nopirkt ? Man @ dominikss piedāvāja eqv Jau Sept vidū bija demo mašīna


Salonā, jā ir mīlīgāks. Bet nu elektriskā sadaļa ir pilnīgā dir$ā. Ne švunkas ne reindža tai mašīnai nav

X-am 770 Zs perdoļī norm


Pirmkārt, ģimenes minivenam 770zs nah.i nav vajadzīgi...
Otrkārt, nesalīdzini p..pi ar pirkstu... Xā nevar iekāpt un garu gabalu normāli nobraukt 6, kur nu vēl 7 cilvēki ar mantām... tas ir būvēts uz MB vieglā auto piekares bāzes un tam nav nekāda sakara ar minivanu...
Treškārt, ieleju savā Vklasē pilnu bāku un mierīgi nobraucu tuvu 1k km, ja EQV spēs vismaz 700km veikt ar uzlādi, jeb ar to varēs tikt normāli bez stresa līdz Varšavai, uzreiz nopirkšu.


Sektants...
Offline
Fandulis
17. Nov 2021, 19:38 #2985

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 12928

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom


17 Nov 2021, 19:27:05 @Vantage rakstīja:
Vklase un Multivans ir auto savā kategorijā, ārpus konkurences, tur nav ko vietā nolikt, arī cena nav nekāda mazā.


Te jau aiziet citā pļaviņā, bet ja šobrīd, tad ir gan, tikai nesaprotamu iemeslu pēc Eiropā viņus netirgo. Tipa noieta nav.
Offline
jurrus
17. Nov 2021, 20:26 #2986

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1493

Braucu ar: Obk, Leaf e+


Nesen Roterdamā trīs dienas vizinājos ar MB EQV. Absolūti un galīgi nepatika-smags un dēļ tā ļoti nebaudāms uz nekvalitatīva ceļa, pat braucot pāri guļošajiem tricinās kā sievas elektriskais Fiat ledusskapis. ICE versijā krietni patīkamāk. Patēriņš liels, range bija zem 400km,bet tas bija pēc aptuveniem aprēķiniem,jo dienā tik daudz nebraukāju.

[ Šo ziņu laboja jurrus, 17 Nov 2021, 20:27:07 ]

Offline
diesel
17. Nov 2021, 20:41 #2987

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6135

Braucu ar: JG 9

Nopirku Range Rover V8 ziemai. Ātrs, šausmīgi komfortabls, liels un stabīls. Uz ielas respektē

Atlikušos +-50 t. € vs normāls EV, nokurināšu dīzelī, maukās, šmigā un grāmatās.

[ Šo ziņu laboja diesel, 17 Nov 2021, 20:46:39 ]

Offline
depo
17. Nov 2021, 20:41 #2988

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu

Welcome Land Rover topikā atzīmēties tad Gads, v8 petrol vai tdv8?
Offline
diesel
17. Nov 2021, 20:43 #2989

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6135

Braucu ar: JG 9


17 Nov 2021, 20:41:47 @depo rakstīja:
Welcome Land Rover topikā atzīmēties tad Gads, v8 petrol vai tdv8?

Man jau ir bijis L322. Kam bijis RR tāpat kā ar EV kļūst par sektantu
Offline
depo
17. Nov 2021, 20:51 #2990

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu

Kam ir bijis RR uz ko citu nespēs pēc tam pārkāpt
Offline
Mixzzz
17. Nov 2021, 21:55 #2991

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


17 Nov 2021, 20:41:02 @diesel rakstīja:
Nopirku Range Rover V8 ziemai. Ātrs, šausmīgi komfortabls, liels un stabīls. Uz ielas respektē

Atlikušos +-50 t. € vs normāls EV, nokurināšu dīzelī, maukās, šmigā un grāmatās.
Esmu lkm ar no 2 paaudzēm ar RR braucis un abi godīgi sakot gaitas īpašībās likās briesmīgi Vet nu man tāpat liekas briesmīgi visi x5/x6/q7 utt uz ko visi te karstu mīž. F15 pat pa Vāciju likās ciets aizmugurē sēžot vai arī otrs grāvis kad tie suv ir pārāk mīksti un uz ceļa norm neturās
Offline
Marex_FF6
18. Nov 2021, 17:53 #2992

Kopš: 25. Mar 2003

Ziņojumi: 5298

Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6


18 Nov 2021, 13:52:25 @Nixx rakstīja:

17 Nov 2021, 19:14:43 @Marex_FF6 rakstīja:


Pirmkārt, ģimenes minivenam 770zs nah.i nav vajadzīgi...
Otrkārt, nesalīdzini p..pi ar pirkstu... Xā nevar iekāpt un garu gabalu normāli nobraukt 6, kur nu vēl 7 cilvēki ar mantām... tas ir būvēts uz MB vieglā auto piekares bāzes un tam nav nekāda sakara ar minivanu...
Treškārt, ieleju savā Vklasē pilnu bāku un mierīgi nobraucu tuvu 1k km, ja EQV spēs vismaz 700km veikt ar uzlādi, jeb ar to varēs tikt normāli bez stresa līdz Varšavai, uzreiz nopirkšu.


Sektants...


Man neprasās TIK liela mašīna ikdienā
Līdz vecajai EU (kādreiz) braucu 2-3 X gadā. Ar to pašu džeri un xc90 esam bijuši ļoti tālu. Visi 7
Tagad, pirmkārt C19 dēļ nav lustes nekur braukt. Otrkārt - bērni paliek lielāki, vecākajiem citas intereses.
Kādreiz, kad būtu bijis jānopērk 7 biļetes, tad bija viegli pieņemt lēmumu braukt ar savu auto. Tagad, saīsinātajā sastāvā lecam lidenē un heijā

Plūdeni aizbraucam līdz saprašanai, ka tas EQV man nav piemērots, jo:
1. aizbraukt uz EU ar to īsti nevar. un man nemaz braucēju nav
2. pilsētas ikdienai tas arī nebūs diezko mīlīgs Elektriskā sadaļa ir

Savukārt ar X var diezgan ērti zibināt pa rajonu. 770 koņei
Un ja nu vajag aizbraukt visiem līdz mīļotai vecmammai, tad to var izdarīt mierīgi

un X-am var pielikt piekabi



Nezinu ko tu domā ar EQV elektro daļu, mani tur viss apmierināja, izņemot reindžu.

Visu ko aprakstīji var izdarīt arī ar model 3 pa 3x lētāku ciparu kā X.

Ja vien vecmamma nedzīvo Maskavā...

[ Šo ziņu laboja Marex_FF6, 18 Nov 2021, 17:54:23 ]

Offline
DeeCee
20. Nov 2021, 18:20 #2993

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber

Just Tesla things, nevari atslēgt auto jo Teslai serveris kaput

Some Tesla owners unable to unlock cars due to server errors

https://www.bleepingcomputer.com/news/technolog...o-server-errors/

[ Šo ziņu laboja DeeCee, 20 Nov 2021, 18:22:03 ]

Offline
Samsasi
20. Nov 2021, 23:25 #2994

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 3639

Braucu ar:

Tas 0.1% pezantu ir tie paši lohi kuri nespēj savu xxi ābolu pie sava maibaha piepārot
Offline
Fandulis
21. Nov 2021, 00:10 #2995

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 12928

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Vai tad visiem elektroauto nav sava aplikācija?

Teslai viss varētu apstāties ja ekrānu kāds nolauztu
Offline
DeeCee
21. Nov 2021, 00:31 #2996

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


20 Nov 2021, 23:06:02 @Nixx rakstīja:

20 Nov 2021, 18:20:19 @DeeCee rakstīja:
Just Tesla things, nevari atslēgt auto jo Teslai serveris kaput

Some Tesla owners unable to unlock cars due to server errors

https://www.bleepingcomputer.com/news/technolog...o-server-errors/


LLP

99,9 % gadījumu mašīnu atslēdz ar telefona BT. Tur aplikācijas saziņa ar Teslas serveriem vsp nav vajadzīga.
Ja kaut kādu iemeslu dēļ tas nestrādā, ir keycard vai keyfobi.

Aplikāciju esmu izmantojis, ja pats vēl esmu veikalā, bet bērns jau ir pie mašīnas. Varu mašīnu atslēgt. Nu ja bērns pilngadīgs - varu arī iedarbināt

Tad ir 0,1 % pesanti, kuriem BT nedarbojas & keyfobs saplīsis un jaunu "vēl nav paspējuši nopirkt" Par tiem tad arī uzcepts raksts


P.S. rezerves keykards maksā 35 € un (ja ir vēl kaut viena "orģinālā" karte), to var "piekodēt" katrs pats


šī daļa
"While some Tesla models can be unlocked using the phone over Bluetooth, via key card, or via key fobs, other models do not have the "Phone Key" feature and can only be opened via the app."
Offline
Lafter
21. Nov 2021, 00:54 #2997

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 26955

Braucu ar: wv

NO- hardcore
Elektribas nepietiek- lūdz nelādēt auto vakaros, no rītiem. Jo viss pizda. Sāk pacelt tematu, ka eiforija bija īslaicīga. Un nepietiek jauda elektro auto.


P.s
Tavi mažori joprojām ar galiem. Bet no investīciju aģentūras atsaucu visu. Mani doķi vairs nav derīgi/ vai nebūs pēc īsa laika.


Kā vienmēr- nepinies ar poweru appisīs vienmēr. Bet es arī nēsmu lohs

[ Šo ziņu laboja Lafter, 21 Nov 2021, 00:55:35 ]



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.


Spama topiks
Offline
DeeCee
21. Nov 2021, 01:16 #2998

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


21 Nov 2021, 00:50:20 @Nixx rakstīja:

21 Nov 2021, 00:31:37 @DeeCee rakstīja:

20 Nov 2021, 23:06:02 @Nixx rakstīja:

20 Nov 2021, 18:20:19 @DeeCee rakstīja:
Just Tesla things, nevari atslēgt auto jo Teslai serveris kaput

Some Tesla owners unable to unlock cars due to server errors

https://www.bleepingcomputer.com/news/technolog...o-server-errors/


LLP

99,9 % gadījumu mašīnu atslēdz ar telefona BT. Tur aplikācijas saziņa ar Teslas serveriem vsp nav vajadzīga.
Ja kaut kādu iemeslu dēļ tas nestrādā, ir keycard vai keyfobi.

Aplikāciju esmu izmantojis, ja pats vēl esmu veikalā, bet bērns jau ir pie mašīnas. Varu mašīnu atslēgt. Nu ja bērns pilngadīgs - varu arī iedarbināt

Tad ir 0,1 % pesanti, kuriem BT nedarbojas & keyfobs saplīsis un jaunu "vēl nav paspējuši nopirkt" Par tiem tad arī uzcepts raksts


P.S. rezerves keykards maksā 35 € un (ja ir vēl kaut viena "orģinālā" karte), to var "piekodēt" katrs pats


šī daļa
"While some Tesla models can be unlocked using the phone over Bluetooth, via key card, or via key fobs, [B]other models{/B] do not have the "Phone Key" feature and can only be opened via the app."


paldies, ka izvilki šo fragmentu. Perfekts apliecinājums klikbaitiem un / vai paviršam žurnālista veikumam

Palūgšu nosaukt, kuri tad ir tie "other models" ?
1-st gen roadster vai kibertraks


Pēc šī sanāk ka arī citiem modeļiem, cik izmanto tikai app, tas ir cits jautājums

https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/does-mo...-model-3.147558/

[ Šo ziņu laboja DeeCee, 21 Nov 2021, 01:16:51 ]

Offline
RaL
21. Nov 2021, 14:16 #2999

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3382

Braucu ar: kruīzu

jautājums par elektrību ne elektroauto, bet šis topiks liekas atbilstošāks.

mans elektrības piegādātājs (tet) atsūtīja, ka man beidzas fiksētās cenas līgums. Līdz šim cena bija kaut kas ap 0.05Eur/kwh, tagad jauno cenu fiksētu uz 2 (!) gadiem piedāvā 0.15124 Eur/kwh, kas ir 3 reizes lielāka. Kas man liekas neadekvāti, jo, ja paskatos biržas cenas (ja pareizi skatos), tad augstākā bija septembrī un tad tā bija ~0.13Eur/kwh. Un kaut kā neliekas, ka vēlreiz tik slikti apstākļi saliksies tuvākajā laikā, lai elektrības cena uzlektu vēl augstāk (vismaz pēc šīs ziemas).

Vai es pareizi skatos biržas cenas?
paņemu mwh cenu un izdalu uz 1000. UN tad retu dienu sanāk cena virs 0.15eur/kwh, kas mēnesī kopumā, protams, sanāk krietni mazāk par 0.15eur/kwh
https://www.nordpoolgroup.com/Market-data1/Daya...aily/?view=table

ja tā, tad neredzu vispār jēgu no tāda fiksētā tarifa, kas ir augstāks par visām biržas cenām. Enefit vispār piedāvā iegādāties elektrību par biržas cenu + 2 Eur mēneša maksa, kas nekas nav. Man vidēji 400kwh mēnesī ir, kas ir 0.005Eur uz kwh uzcenojums.

Viedokļi?

p.s. man ir viedais skaitītājs, kur varu skatīties pa stundām, cik elektrību patērēju

[ Šo ziņu laboja RaL, 21 Nov 2021, 14:22:56 ]

Offline
cmax
21. Nov 2021, 15:25 #3000

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1008

Braucu ar:


21 Nov 2021, 14:16:37 @RaL rakstīja:
jautājums par elektrību ne elektroauto, bet šis topiks liekas atbilstošāks.

mans elektrības piegādātājs (tet) atsūtīja, ka man beidzas fiksētās cenas līgums. Līdz šim cena bija kaut kas ap 0.05Eur/kwh, tagad jauno cenu fiksētu uz 2 (!) gadiem piedāvā 0.15124 Eur/kwh, kas ir 3 reizes lielāka. Kas man liekas neadekvāti, jo, ja paskatos biržas cenas (ja pareizi skatos), tad augstākā bija septembrī un tad tā bija ~0.13Eur/kwh. Un kaut kā neliekas, ka vēlreiz tik slikti apstākļi saliksies tuvākajā laikā, lai elektrības cena uzlektu vēl augstāk (vismaz pēc šīs ziemas).

Vai es pareizi skatos biržas cenas?
paņemu mwh cenu un izdalu uz 1000. UN tad retu dienu sanāk cena virs 0.15eur/kwh, kas mēnesī kopumā, protams, sanāk krietni mazāk par 0.15eur/kwh
https://www.nordpoolgroup.com/Market-data1/Daya...aily/?view=table

ja tā, tad neredzu vispār jēgu no tāda fiksētā tarifa, kas ir augstāks par visām biržas cenām. Enefit vispār piedāvā iegādāties elektrību par biržas cenu + 2 Eur mēneša maksa, kas nekas nav. Man vidēji 400kwh mēnesī ir, kas ir 0.005Eur uz kwh uzcenojums.

Viedokļi?

p.s. man ir viedais skaitītājs, kur varu skatīties pa stundām, cik elektrību patērēju

Biržas cenai pieskaiti pārvadi, oik, ampēru maksu vai kā viņa tur saucas un tad salīdzini.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo