Online

Pašreiz BMWPower skatās 103 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Nākotnes klasika

AutorsZiņojums
CP17
12. May 2020, 00:04 #8641

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


11 May 2020, 23:26:27 @96AMG rakstīja:
kuram ir bijis kāds no vecajiem Jaguar sedaniem? XJ6, XJ40... kā ar daļām, kādi sāpīgie punkti?

http://www.bmwpower.lv/user.php?u=xjs_4
http://www.bmwpower.lv/member_gallery.php?gal_id=5459

[ Šo ziņu laboja CP17, 12 May 2020, 00:07:12 ]

Offline
Tune-L
12. May 2020, 10:33 #8642

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20259

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


11 May 2020, 23:26:27 @96AMG rakstīja:
kuram ir bijis kāds no vecajiem Jaguar sedaniem? XJ6, XJ40... kā ar daļām, kādi sāpīgie punkti?


Daļas jāpēr UK un vajag labu Jaguar entuziastu par meistaru. Ja laikus sekosi visam, tad ir ok. Rūsēt arī viņiem patīk.

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
raiviiitis
12. May 2020, 10:56 #8643

Kopš: 27. Feb 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 255

Braucu ar: 30 gadīgu piekabi aizmugurē


11 May 2020, 23:26:27 @96AMG rakstīja:
kuram ir bijis kāds no vecajiem Jaguar sedaniem? XJ6, XJ40... kā ar daļām, kādi sāpīgie punkti?
http://burnout.lv/forums/viewtopic.php?f=18&...70&start=140
Offline
96AMG
12. May 2020, 16:34 #8644

Kopš: 15. Jan 2018

Ziņojumi: 395

Braucu ar:

super, paldies kungi!
Offline
tg
14. May 2020, 11:14 #8645

Kopš: 09. Mar 2009

Ziņojumi: 888

Braucu ar: Ar ko pagadās

Rekur īsta klasika, pie tam BMW
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/retro-cars/ednhb.html
Tur būs ilgam laikam ko ņemties, lai viņu atkolhozotu un salasītu pa Eiropas plašumiem orģinālās daļās.
Bet pēc tam jau skaists, tiešām klasika!
Offline
Bimmer
14. May 2020, 12:47 #8646

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24374

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Šis vai nebija Austrumvācijas, plus tur pamatīgi lauki (GAZ tilti un motors), ka nav jēgas 'oriģinalizēt' (neatmaksājas).
Offline
tg
14. May 2020, 13:08 #8647

Kopš: 09. Mar 2009

Ziņojumi: 888

Braucu ar: Ar ko pagadās


14 May 2020, 12:47:19 @Bimmer rakstīja:
Šis vai nebija Austrumvācijas, plus tur pamatīgi lauki (GAZ tilti un motors), ka nav jēgas 'oriģinalizēt' (neatmaksājas).

nebija Autrsumvācijas vai tad viņus vēl 50-tajos gados ražoja vecajās rūpnīcās. Tur tak Wartburgus man šķiet sāka konstruēt.
Offline
Bimmer
14. May 2020, 16:40 #8648

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24374

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Šo tur ražoja līdz 1955. gadam, pēc tam tikai Wartburg'us

https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_340

https://en.wikipedia.org/wiki/Automobilwerk_Eisenach
Offline
Dzega
14. May 2020, 20:28 #8649

Kopš: 13. May 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 693

Braucu ar: 333 & 3333

Nevajag vecus jaguārus, patiešām nevajag. Labāk tad kādu Bmw vai MB. Pat tad, kad izbrauc no speciālistu servisa un kārtējo reizi visas neražas novērstas, līdz zvanam evakuatoru dienestam nav ilgi jāgaida. Izskatās smuki, var nolikt kā interjera/dārza aksesuāru (vēlams gan bez motora, lai nepiepilina visu ar smērvielām).




[ Šo ziņu laboja Bimmer, 14 May 2020, 21:05:05 ]

Offline
GirtzB
15. May 2020, 08:06 #8650

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21925

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Visrpār jau V12 e-type ir lētākais klasiskais V12 kāds nopērkakms un nedaudz upgrade un izskatās gandrīz tik pat lieliski kā series 1 roadster.
Spied "Play", lai skatītos video!

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 15 May 2020, 08:07:31 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
soulfreak
15. May 2020, 11:00 #8651

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6584

Braucu ar: tīru sirdsapziņu


15 May 2020, 08:06:54 @GirtzB rakstīja:
Visrpār jau V12 e-type ir lētākais klasiskais V12 kāds nopērkakms un nedaudz upgrade un izskatās gandrīz tik pat lieliski kā series 1 roadster.
[youtube ]WWJxhmOrirM[/ youtube]


Kā tas ir lētākais? Cik tad tāds maksā?
Offline
kars
25. May 2020, 15:46 #8652

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

500+zs/700nm stock
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/mercedes/e55/kbpnp.html
*mazais nodoklis

E55>E63

[ Šo ziņu laboja kars, 25 May 2020, 15:47:58 ]

Offline
by_magnus
25. May 2020, 17:06 #8653

Kopš: 17. Aug 2008

Ziņojumi: 1875

Braucu ar: melno


15 May 2020, 08:06:54 @GirtzB rakstīja:
Visrpār jau V12 e-type ir lētākais klasiskais V12 kāds nopērkakms un nedaudz upgrade un izskatās gandrīz tik pat lieliski kā series 1 roadster.
Spied "Play", lai skatītos video!



da lab, paskati etypiem cenas
Offline
alxz
25. May 2020, 18:50 #8654

Kopš: 15. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 2566

Braucu ar: riteni


25 May 2020, 15:46:47 @kars rakstīja:
500+zs/700nm stock
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/mercedes/e55/kbpnp.html
*mazais nodoklis

E55>E63


Bet nu E61M5>E55

-----------------
Jebkāda veida metāla konstrukciju, dizaina elementu un citi metāla izstrādājumi un uzstādīšana. 3D/2D rasējumi un renderi. PM.
Offline
kars
25. May 2020, 19:18 #8655

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

M113k un 5g tronic ir bombproof salīdzinot ar S85 / SMG

Mersim 700nm grieze jau pie 2.6k rpm
M5 520nm pie 6.1k rpm
Offline
Ruudis
25. May 2020, 20:25 #8656

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2095

Braucu ar: Pienpak

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/535/ehiji.html
Offline
Deivid
25. May 2020, 21:36 #8657

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40584

Braucu ar: E46 M3 / C5X


25 May 2020, 19:18:34 @kars rakstīja:
M113k un 5g tronic ir bombproof salīdzinot ar S85 / SMG

Mersim 700nm grieze jau pie 2.6k rpm
M5 520nm pie 6.1k rpm


Ko iesākt ar 700nm automātu vienriteni

Tā jau retais E61 M5 laikam nemaz nenāca ar manual, bet swaps ir pieejams. SMG nav uzticams un tizls ja gribi braukt mierīgi bet toties ar savu raksturu. Noteikti lielāka nākotnes klasika dēļ jocīgas kārbas un episkā v10 finansiālās katastrofas pie eksterjera pa 15 gadiem arī var sākt pierast.
Offline
Solo
25. May 2020, 21:47 #8658

Kopš: 05. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1886

Braucu ar: 996 un 986


25 May 2020, 21:36:52 @Deivid rakstīja:

25 May 2020, 19:18:34 @kars rakstīja:
M113k un 5g tronic ir bombproof salīdzinot ar S85 / SMG

Mersim 700nm grieze jau pie 2.6k rpm
M5 520nm pie 6.1k rpm


Ko iesākt ar 700nm automātu vienriteni

Tā jau retais E61 M5 laikam nemaz nenāca ar manual, bet swaps ir pieejams. SMG nav uzticams un tizls ja gribi braukt mierīgi bet toties ar savu raksturu. Noteikti lielāka nākotnes klasika dēļ jocīgas kārbas un episkā v10 finansiālās katastrofas pie eksterjera pa 15 gadiem arī var sākt pierast.

Gan jau par ietaupīto s85 remonta naudu mersim easy var atrisināt vienriteņa jautājumus
Offline
Mizx
25. May 2020, 21:58 #8659

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5753

Braucu ar:


25 May 2020, 21:36:52 @Deivid rakstīja:

25 May 2020, 19:18:34 @kars rakstīja:
M113k un 5g tronic ir bombproof salīdzinot ar S85 / SMG

Mersim 700nm grieze jau pie 2.6k rpm
M5 520nm pie 6.1k rpm


Ko iesākt ar 700nm automātu vienriteni

Tā jau retais E61 M5 laikam nemaz nenāca ar manual, bet swaps ir pieejams. SMG nav uzticams un tizls ja gribi braukt mierīgi bet toties ar savu raksturu. Noteikti lielāka nākotnes klasika dēļ jocīgas kārbas un episkā v10 finansiālās katastrofas pie eksterjera pa 15 gadiem arī var sākt pierast.
Vērtīgs telepāta komentārs, ja pēc bildēm nosaki, ka kāds auto ir "vienritenis". Savukārt swapi ir paredzēti auto nokaušanai, nevis nākotnes klasikai.
Offline
Mizx
25. May 2020, 22:01 #8660

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5753

Braucu ar:


25 May 2020, 21:47:38 @Solo rakstīja:

25 May 2020, 21:36:52 @Deivid rakstīja:

25 May 2020, 19:18:34 @kars rakstīja:
M113k un 5g tronic ir bombproof salīdzinot ar S85 / SMG

Mersim 700nm grieze jau pie 2.6k rpm
M5 520nm pie 6.1k rpm


Ko iesākt ar 700nm automātu vienriteni

Tā jau retais E61 M5 laikam nemaz nenāca ar manual, bet swaps ir pieejams. SMG nav uzticams un tizls ja gribi braukt mierīgi bet toties ar savu raksturu. Noteikti lielāka nākotnes klasika dēļ jocīgas kārbas un episkā v10 finansiālās katastrofas pie eksterjera pa 15 gadiem arī var sākt pierast.

Gan jau par ietaupīto s85 remonta naudu mersim easy var atrisināt vienriteņa jautājumus
Šim jau no rūpnīcas nāca dažādi varianti kā tos riteņus vadīt, vajadzēja tikai izvēlēties. Tā kā tas taisīts Japānas tirgum, tur vēl visādi patīkami ekstra OEM brīnumi bonusā var atklāties.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo