Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 125 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Nākotnes klasika

AutorsZiņojums
Deivid
25. May 2020, 22:36 #8661

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40568

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Nav nekāda naida pret auto, tik jāsaprot ka mērķauditorija jau sākotnēji bija skaidra un tie ir tie lietotāji kuri cienījamā vecuma dēļ diez vai atceras uz kurieni brauc. Ko tieši ar šo iesākt pēc vēl dažiem gadiem man nav skaidrs. Arhaisks automāts ar viena riteņa piedziņu. Manas telepata spējas saka ka tieši tā ari ir. Vedīsi radīt ģimenei gūtmaņalu vai arī taisīsi "rev battle" iekš N
Online
Agrello
25. May 2020, 22:42 #8662

Kopš: 12. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 296

Braucu ar: BMW S54B32 // G32

Par šo man ir viedoklis. Pēc pusgada +/- likšanas kopā, testēšanas, ieguvu svētdienas auto M3, kur pretīm bija likts e55 amg 2003.g wagons. (bija EE pārdošanā, arī JAP versija LHD)
Tās ir divas dažādas mašīnas. Par bmw mums katram savs viedoklis kāds tas ir vadamības ziņā. E55 ir lielgabala laineris, kur jautrība sākas virs 140 kmh, kad 2. robs pārslēdas uz 3. robu. Skaņa to nevar aizstāt ar M5/M3 šujmašīnu (sorry) . E55 vajag reāli autobāhni kur to izjust. Izbaudīt M auto attiecīgi LV ir vieglāk. Zinu divus driverus, kuriem garažā ir gan M3 gan E55 amg S211. un ar abiem apliecina to pašu.

Motors E55 ir uzticamāks nekā e63 pēc tam, to esmu ar MB mehāniķiem diskutējis.


Ja nemaldos konkrētais auto sludinājumā bija atnācis ar sistu pakaļu. Pētīju win nr. pirms vēl bija sludinājumā, kaut kur biju saglabājis japānas auction printscreenu. No extrām nekā uber nav, viss standarts. Nav ventilējamie beņķi, nav adaptīvā kruiza kontrole. Bet vai to vajag?

Te ir stāsts par to dūšīga brunete vai slaida blondā


25 May 2020, 18:50:27 @alxz rakstīja:

25 May 2020, 15:46:47 @kars rakstīja:
500+zs/700nm stock
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/mercedes/e55/kbpnp.html
*mazais nodoklis

E55>E63


Bet nu E61M5>E55
Offline
Mizx
25. May 2020, 22:54 #8663

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5735

Braucu ar:


25 May 2020, 22:36:06 @Deivid rakstīja:
Nav nekāda naida pret auto, tik jāsaprot ka mērķauditorija jau sākotnēji bija skaidra un tie ir tie lietotāji kuri cienījamā vecuma dēļ diez vai atceras uz kurieni brauc. Ko tieši ar šo iesākt pēc vēl dažiem gadiem man nav skaidrs. Arhaisks automāts ar viena riteņa piedziņu. Manas telepata spējas saka ka tieši tā ari ir. Vedīsi radīt ģimenei gūtmaņalu vai arī taisīsi "rev battle" iekš N
Kā pēc bildes zini, ka tam nav, piemēram, LSD? Šiem jau bija tāds variants. Nē, es nerunāju par ASD. Un japāņiem patīk pielikt roku tehniskām lietām, šim jau OEM risinājumi var būt stipri nestandarta.

Un nākotnes klasika pēc definicijas ir tā, kas tagad maksā relatīvi maz, bet kuras vērtība normālā stāvoklī tikai kāps. Šajā diskusijā nav vietas kādiem Ferrari, pat Bentley, jo tie ir klasikas jau uzreiz izripojot no rūpnīcas. Šādiem auto tehniskie dati vairs nav būtiski, jo tā ir tikai laikmeta liecība. Stulbi, ja "klasika" nav iedarbināma, tāpēc labāk paņemt tādu, ko iestumt angārā un bez problēmām palaist tikai pēc 10 gadiem, kad cena kāps. tāpēc pilnīgi jebkurš AMG, pilnīgi jebkurš M klasificējas nākotnes klasikai, tik cik sākas modeļu īpatnības, kas arī noteiks vērtības pieaugumu pēc 10+ gadiem.
Offline
Deivid
25. May 2020, 23:19 #8664

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40568

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Pilnīgi piekrītu ka visi vai vairums AMG un M kvalificējas šim topikam.

Salīdzinot konkrēto E55 ar E61 M5 man liekas ka tiek jaukti topiki. Kurš ir uzticamaks/ertaks ikdienas braucamais vs nākotnes klasika.

Pēc gaisa izsalcis V10 ar F1 gēniem un rpm virs 8k kas aprīkots ar kārbu kādu vairs nekad neražos un kura mainot robus dauza kopā visu auto un pēc tam gribas apmeklēt fizioterapeitu pret parastu automātu ar labu kompresoru? Protams tas MB ir wow, bet tomēr, kurš būs īpašaks auto pec gadiem? Es lieku uz E61, pat ar visu briesmīgo interjeru un eksterjeru

EDIT: Sajaucu E55 ar E63 kompresors vs turbo

[ Šo ziņu laboja Deivid, 25 May 2020, 23:30:09 ]

Online
V.I.P.
26. May 2020, 10:20 #8665

Kopš: 18. May 2005

Ziņojumi: 17336

Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]


25 May 2020, 22:42:45 @Agrello rakstīja:
Motors E55 ir uzticamāks nekā e63 pēc tam, to esmu ar MB mehāniķiem diskutējis.

par sho gan domas dalaas.

kad domaaju par AMG 55/63 iegaadi, tad tieshi saklausiijos, ka 55 (5.5) varot buut probleemas ar kompresoru un labaak atmosfeerisko 63 njemt (6.2).
Offline
howitzer
26. May 2020, 14:21 #8666

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1457

Braucu ar: auto


11 May 2020, 23:26:27 @96AMG rakstīja:
kuram ir bijis kāds no vecajiem Jaguar sedaniem? XJ6, XJ40... kā ar daļām, kādi sāpīgie punkti?

Es ik pa brīdim ar skruģi bakstu iepriekš nošērotajā Burnout topikā redzamo auto.
Man bijuši daži oldskūl bmw (e30, e34, e28, ir braukts kādu laiku ar e32), pašam patīk brīvdienās paknibināties pa garāžu, tāpēc lielāko daļu visādu darbiņu daru pats.
Tātad, man ir XJ6 X300. Tas ir diezgan līdzīgs auto XJ40, tāpēc varbūt mana pieredze kaut kā noderēs.
Es nopirku ārkārtīgi nopistu eksemplāru. Bundža principā pilnīgi beigta. Rūsas praktiski nav vispār (vienu arku dabūju pārmetināt, bija burbuļos), bet uz katras virsbūves detaļas ir buktes un/vai švīkas. Bet nu sūds par to, tas visiem auto remontējas vienādi. Salabošu kaitinošākus defektus un gan jau kaut kad atdošu krāsoties. Auto bija ārkārtīgi nolaists, taču, neskatoties uz to, auto brauc un ripo ļoti uzticami. Bija viens gremlins ar beigtu releju, kuru ilgi nevarēju noķert, taču, kad atradu, galvassāpju ar elektību nav. Vecajiem Jaguāriem ir ļoti labi motori un izturīga piekare. Par to uztraukties nenāksies. Apkarē vāja vieta ir čuguna izplūdes kolektori, tie plaisā. Manam auto viens kolektors jau ir metināts. Pagaidām vēl turas. Vārstu vāka blīvi obligāti jāpērk oriģinālo, es uzliku aftermarketu un eļļa tecēja tādā apjomā uz izplūdes kolektora, ka visa motortelpa bija zilos dūmos. Pa kādai aizdedzes spolei mēdz nomirt (XJ40 gan nav spoļu, tur šis punkts atkrīt), manam auto gan vēl visas strādā. Piekarē un bremzēs detaļas maksā apmēram kā kaut kādam bmw e34/e39. Uz vietas praktiski nekā nekur nav, šo to var no InterCars saganīt pāris dienu laikā, bet es pārsvarā sūtu visu no britishparts.co.uk un sngbarratt.com.
XJ40 un X300 bāzes modeļiem ir tā pati vecā, tupā automātkārba, kas daudziem 90to gadu auto: ZF 4HP22. Neiznīcināms klucis, eļļu mājās pie motoreļļas maiņas var pats apmainīt.

Mans auto ir ar 3.2 litru motoru. Ja grib iekļauties satiksmē, tad ir ok, bet, ja grib naskāk pabraukt, tad švaki ir ar tiem 200hp uz divām tonnām pašmasas. Otro reizi ar mazo motoru noteikti nepirktu. Bāzes modeļi nekad nebūs vērtīgi. Ja gribas pievienoto vērtību, tad tikai un vienīgi V12 vai XJR (ar kompresoru).
Salons būvēts patīkami, taču sēdpozīcija pie stūres ir dīvaina, lai gan esmu jau pieradis. Aizmugurē vietas vispār nav. Šis ir "driver`s car". Salona lielākās problēmas ir griestu auduma atlupšana. Tas notiek pilnīgi visiem vecajiem Jaguāriem. Savam pārlīmēju pats. Var arī pasūtīt jaunu aftermarketu no UK, cena ap 300eur. Pogām uz klimata konsoles nolūp krāsa un LCD pulkstenis praktiski visiem beidz rādīt cipariņus. Repair kits ap 70 eur un čoms ar lodāmuru.

XJ40 un X300 ir LUCAS dzinēja vadība un šādas tādas lietas, kā, piemēram, MAFu jaunu vairs nevar dabūt. Aftermarketa nav. Var ķīmiķot kaut kādus sensorus iekšā no citiem MAFiem, vai sūtīt pārbūvēt uz Holandi (kur noteikti dara tieši to pašu, ko Tu pats garāžā ar bamsli izdarīsi 20min laikā). Kloķenes demferus arī, man liekas, vairs neražo. Jāsūta pārbūvēt.
Ir kaut kādas, sīkas, sāpīgas pozīcijas, protams. Piemēram, hroma līstes, kas nāk pie logiem uz durvīm. Konstrukcijas debilisma dēļ, tās sakorodē un pati hroma līste tiek atspiesta no gumijas nost. Izskatās nenormāli bomzīgi, nopietnākā gadījumā var sākt arī laist ūdeni durvīs. Lietotas atrast nereāli, komplekts ar jaunām ap 1300eur.
LV šrotus visus jau esmu apbraukājis, šo, to esmu sev salasījis no mazajiem knibuļiem. Leišos ir diezgan daudz visādu Jaguāru uz jaukšanu, var visādus hlamus meklēt tur.

Var skatīties arī X308, kas ir idejiski tas pats auto kā X300, tikai ar V8. Tur jāuzmanās ar pašiem motoriem. Pirmajiem gadiem nikasila problēmas un sūdīgas dzinēja ķēdes.

Verdikts - kā brīvdienu skrūvēšanas objekts man ļoti patīk, braukt arī patīk, jo gaita fantastiska un tas auto pats par sevi ir tāds,diezgan "priecīgs". Vai pirktu otrreiz? Pilnīgi noteikti, bet tikai V12 vai XJR.

[ Šo ziņu laboja howitzer, 26 May 2020, 15:48:07 ]

Offline
SnapOn
26. May 2020, 22:35 #8667

Kopš: 09. May 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 359

Braucu ar: M5


25 May 2020, 22:42:45 @Agrello rakstīja:
Par šo man ir viedoklis. Pēc pusgada +/- likšanas kopā, testēšanas, ieguvu svētdienas auto M3, kur pretīm bija likts e55 amg 2003.g wagons. (bija EE pārdošanā, arī JAP versija LHD)
Tās ir divas dažādas mašīnas. Par bmw mums katram savs viedoklis kāds tas ir vadamības ziņā. E55 ir lielgabala laineris, kur jautrība sākas virs 140 kmh, kad 2. robs pārslēdas uz 3. robu. Skaņa to nevar aizstāt ar M5/M3 šujmašīnu (sorry) . E55 vajag reāli autobāhni kur to izjust. Izbaudīt M auto attiecīgi LV ir vieglāk. Zinu divus driverus, kuriem garažā ir gan M3 gan E55 amg S211. un ar abiem apliecina to pašu.

Motors E55 ir uzticamāks nekā e63 pēc tam, to esmu ar MB mehāniķiem diskutējis.


Ja nemaldos konkrētais auto sludinājumā bija atnācis ar sistu pakaļu. Pētīju win nr. pirms vēl bija sludinājumā, kaut kur biju saglabājis japānas auction printscreenu. No extrām nekā uber nav, viss standarts. Nav ventilējamie beņķi, nav adaptīvā kruiza kontrole. Bet vai to vajag?

Te ir stāsts par to dūšīga brunete vai slaida blondā


25 May 2020, 18:50:27 @alxz rakstīja:

25 May 2020, 15:46:47 @kars rakstīja:
500+zs/700nm stock
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/mercedes/e55/kbpnp.html
*mazais nodoklis

E55>E63


Bet nu E61M5>E55


Tu salidzini m3 hvz kuru ar to e55
Ar labi v10 m5 esi braucis,vins tik no 160 sak verties vala un tur bav ko salidzinat ar e55.
Tas mans viedoklis.
Ir bijis gan e55,gan e55K gan m3,m5.
V10 ir savas problemas bet tas ir ists M5 kada otra nav un nebus.
E55 gan vecais gan ar kompresoru abi beigi forshi auto,loti labi nopskoti un forsi braucas bet vini ir kruzeri kur e60 m5 ir maucamais auto.
Offline
tg
11. Jun 2020, 17:09 #8668

Kopš: 09. Mar 2009

Ziņojumi: 882

Braucu ar: Ar ko pagadās

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/porsche/944/dkhpo.html
Atbilst statusam investīciju objekts, jeb cena galīgs perebors? Cik saprotu šis variants nekotējas jeb kļūdos?
Offline
add
11. Jun 2020, 17:17 #8669

Kopš: 27. Nov 2011

Ziņojumi: 2094

Braucu ar:


11 Jun 2020, 17:09:28 @tg rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/porsche/944/dkhpo.html
Atbilst statusam investīciju objekts, jeb cena galīgs perebors? Cik saprotu šis variants nekotējas jeb kļūdos?


Ja interesē 944, tad labāk paskatie štatos.
Piemet vēl mazliet un jau sanāk kaut kas vairāk par standarta 944.Links
Offline
CP17
11. Jun 2020, 17:33 #8670

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


11 Jun 2020, 17:17:30 @add rakstīja:

11 Jun 2020, 17:09:28 @tg rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/porsche/944/dkhpo.html
Atbilst statusam investīciju objekts, jeb cena galīgs perebors? Cik saprotu šis variants nekotējas jeb kļūdos?

šitādu tak edžulis atvilka, ir jau pārdevis? hvz imho iestrēga
Ja interesē 944, tad labāk paskatie štatos.
Piemet vēl mazliet un jau sanāk kaut kas vairāk par standarta 944.Links
Offline
CP17
11. Jun 2020, 17:35 #8671

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


11 Jun 2020, 17:17:30 @add rakstīja:

11 Jun 2020, 17:09:28 @tg rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/porsche/944/dkhpo.html
Atbilst statusam investīciju objekts, jeb cena galīgs perebors? Cik saprotu šis variants nekotējas jeb kļūdos?


Ja interesē 944, tad labāk paskatie štatos.
Piemet vēl mazliet un jau sanāk kaut kas vairāk par standarta 944.Links

šitādu S imho edžulis atvilka pirms vairākiem gadiem, imho iestrēga, vai jau nogrūda hvz nr toreiz šķiet uzlikām ES944

[ Šo ziņu laboja CP17, 11 Jun 2020, 17:49:30 ]

Offline
sn
11. Jun 2020, 17:49 #8672

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879535

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

viņam bija kaut kāds tur S2.

bet ieteikt piemaksāt un no štatiem vilkt 270k jūdzes, kas ir kaut kādi 430k km, šķiet dīvaini

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Online
CP17
11. Jun 2020, 17:59 #8673

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

jā S2 bija, ar ko atšķiras hvz

[ Šo ziņu laboja CP17, 11 Jun 2020, 17:59:32 ]

Offline
tg
11. Jun 2020, 18:01 #8674

Kopš: 09. Mar 2009

Ziņojumi: 882

Braucu ar: Ar ko pagadās


11 Jun 2020, 17:59:08 @CP17 rakstīja:
jā S2 bija, ar ko atšķiras hvz

Tur jau ir visādi S1, S2, turbo, nezinu, kurš labāks skaitās. Bet šķiet šis ir pliks variants.
Offline
janeks7
11. Jun 2020, 18:09 #8675

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3380

Braucu ar:


11 Jun 2020, 17:35:54 @CP17 rakstīja:

11 Jun 2020, 17:17:30 @add rakstīja:

11 Jun 2020, 17:09:28 @tg rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/porsche/944/dkhpo.html
Atbilst statusam investīciju objekts, jeb cena galīgs perebors? Cik saprotu šis variants nekotējas jeb kļūdos?


Ja interesē 944, tad labāk paskatie štatos.
Piemet vēl mazliet un jau sanāk kaut kas vairāk par standarta 944.Links

šitādu S imho edžulis atvilka pirms vairākiem gadiem, imho iestrēga, vai jau nogrūda hvz nr toreiz šķiet uzlikām ES944


Edzulis gan jau ciparu ierubija,tapec arì iestrèga
Offline
smudo
11. Jun 2020, 18:12 #8676

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


11 Jun 2020, 18:01:58 @tg rakstīja:

11 Jun 2020, 17:59:08 @CP17 rakstīja:
jā S2 bija, ar ko atšķiras hvz

Tur jau ir visādi S1, S2, turbo, nezinu, kurš labāks skaitās. Bet šķiet šis ir pliks variants.


Sludinajuma ir standarta 944 ar 2,5 8v dzineju. Tas ir vissizplatitakais 944. Par 4,5k pirkt neejosu un nenokomplektetu auto nav izdevigi - tas nav BMW vai VW kur detalas lielakoties ir letas un viegli dabujamas (ar iznemumiem). Labak piemaksat un panemt normala stavokli - nemaksa vini daudz. Facelift modelim jau bija ar S modelis ar 2,5v16 un Turbo (2,5 8v turbo). No 1988 ari turbo S (2,5l turbo 8v ar nedaudz lielaku turbinu, kas ir top modelis un ari retakais/dargakais. No 1989. Gada bija S2 3,0 16v - tads kadreiz bija ari Edgaram. Porsche planoja ari S3, bet bija samera daudz izmainu, tadel to parsauca par 968 (3,0 16v ar Variocam).

[ Šo ziņu laboja smudo, 11 Jun 2020, 18:14:26 ]

Offline
sn
11. Jun 2020, 18:17 #8677

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879535

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(


11 Jun 2020, 17:35:54 @CP17 rakstīja:
šitādu S imho edžulis atvilka pirms vairākiem gadiem, imho iestrēga, vai jau nogrūda hvz nr toreiz šķiet uzlikām ES944
2944 nevis 944

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Online
smudo
11. Jun 2020, 18:19 #8678

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


11 Jun 2020, 18:17:45 @sn rakstīja:

11 Jun 2020, 17:35:54 @CP17 rakstīja:
šitādu S imho edžulis atvilka pirms vairākiem gadiem, imho iestrēga, vai jau nogrūda hvz nr toreiz šķiet uzlikām ES944
2944 nevis 944


Tas bija loti labi piemeklets numrs S2 944 = ES 2 944
Offline
CP17
11. Jun 2020, 18:19 #8679

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

mjā, bija tāda lieta
p.s.paši saprotiet, man ar tiem nr tāds rosols galvā, ka maz neliekas

[ Šo ziņu laboja CP17, 11 Jun 2020, 18:20:47 ]

Offline
CP17
11. Jun 2020, 18:23 #8680

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

ā jau 2016g pārdeva, izkrita no galvas, pat komentos apsveicu lol
http://www.bmwpower.lv/member_gallery.php?gal_id=9365

[ Šo ziņu laboja CP17, 11 Jun 2020, 18:30:17 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo