Online

Pašreiz BMWPower skatās 59 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
Mikus188
05. Jan 2017, 15:44 #17481

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 707

Braucu ar: E39 528 un E60 530xD

hmm tad jau mana 2.8 tarataika biki par daudz ēd , jauktajā režīmā ar 55 litriem 380 kilometri.
Offline
PICOVSKIS
05. Jan 2017, 15:46 #17482

Kopš: 17. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 188

Braucu ar: 848


05 Jan 2017, 15:44:40 @Mikus188 rakstīja:
hmm tad jau mana 2.8 tarataika biki par daudz ēd , jauktajā režīmā ar 55 litriem 380 kilometri.


man tīri pa pilsētu sanāk kkur ~300km

mierīgi braucot 15l/100km, šitādā laikā varētu būt visi 20l

[ Šo ziņu laboja PICOVSKIS, 05 Jan 2017, 15:47:29 ]

Offline
miklucis
05. Jan 2017, 15:52 #17483

Kopš: 12. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1009

Braucu ar: 330; (. )( .)


05 Jan 2017, 15:04:06 @Gachaans rakstīja:
Cik Volvo V70 2008g. 2.5T automāts(197zs) priekšpieedziņai, vajadzētu gāzi tērēt vidēji uz simta? Sprauslas AEB I-Plus, Reduktors KME Gold, vadības bloks KME Nevo. šobrīd ar iepildītiem 47litriem gāzes max ko izdevies nobraukt pa sausu šoseju uz 100km/h kruīzā ir 370 km. liekas kaut kā drusku par maz. vai moš tas ir normāli?


Man ar identisku setupu(vakarā palūrēšu precīzi) ļoti līdzīgi, auto ar e39 2.5i dzinēju
Offline
sergis15
05. Jan 2017, 16:52 #17484

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 11943

Braucu ar: pikapu


05 Jan 2017, 15:19:20 @kexxx rakstīja:

05 Jan 2017, 14:58:17 @sergis15 rakstīja:

05 Jan 2017, 13:27:24 @kexxx rakstīja:

05 Jan 2017, 12:41:34 @Shkodists rakstīja:

05 Jan 2017, 12:17:55 @Ri rakstīja:

05 Jan 2017, 09:55:40 @sergis15 rakstīja:

05 Jan 2017, 09:51:31 @kexxx rakstīja:
Ja līdz reduktoram ir divmetrīgas šļaukas un/vai tas ir pieslēgts nepareizi ( virknē), tad tas varētu būt ļoti ticams iemesls, kāpēc aukstumā pārslēdzas krietni vēlāk

Manam drapakam kkādi "meistari" bij pieslēguši virknē pie pečkas izejošās šļaukas- ar ieslēgtu pečku vispār teju līdz darba temp bija jāgaida


man exam bija tas pats
un vasarā, kad iemet kompī 18C, principā, opcijas braukt uz gāzi nebija

+1 arī šībrīža braucamajam bija tāds pats slēgums. To izmainīju un tagad viss čotka, pārslēdzas aši
Ex īpašnieks teicās, ka gāze esot uzstādīta pie viena no powera darboņiem

Tad jau sanāk, ka vienkāršākais tests ir izslēgt pečku un paskatīties, cik tad ātri pārslēdzas, ne?


vienkāršāk un pareizāk būtu atvērt motora pārsegu un paskatīties

nē, tieši otrādi, ja pečka ir atslēgta, tad cirkulācijas nav.
un gāzes truba ir pieslegta tieši pie pečkas abratkas.



Volvo pečkām nav vārstu, kas aizver šķidruma padevi kā bembjiem...

it kā jau bmwpower sēžam
nevis lolvo klubā

-----------------

Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
Mixzzz
05. Jan 2017, 16:57 #17485

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2632

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Nu man reduktors ir ieslēgts paralēli pečkai, pirms vārstiem un atpakaļ pienāk pie abratkas. Tikai tagad vienīgi hujova ir tas, ka tukšgaitā pečka hujova silda, dodot ručkā ir labi, bet nu pilsētā tas nav īsti risinājums. Ir kāds variants ko darīt?
Offline
sergis15
05. Jan 2017, 17:03 #17486

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 11943

Braucu ar: pikapu

varbūt vaina nav tavā savienojumā, bet gan tas, ka salona radiators ir aizaudzis, un sūdīgi laiž cauri.
dodot ručkā ar spiedienu noteikti dzen labāk.


-----------------

Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
kexxx
05. Jan 2017, 17:15 #17487

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11573

Braucu ar:


05 Jan 2017, 16:57:03 @Mixzzz rakstīja:
Nu man reduktors ir ieslēgts paralēli pečkai, pirms vārstiem un atpakaļ pienāk pie abratkas. Tikai tagad vienīgi hujova ir tas, ka tukšgaitā pečka hujova silda, dodot ručkā ir labi, bet nu pilsētā tas nav īsti risinājums. Ir kāds variants ko darīt?


var pielikt klāt elektrisku cirkulācijas sūknīti...
Offline
Mixzzz
05. Jan 2017, 17:19 #17488

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2632

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


05 Jan 2017, 17:15:55 @kexxx rakstīja:

05 Jan 2017, 16:57:03 @Mixzzz rakstīja:
Nu man reduktors ir ieslēgts paralēli pečkai, pirms vārstiem un atpakaļ pienāk pie abratkas. Tikai tagad vienīgi hujova ir tas, ka tukšgaitā pečka hujova silda, dodot ručkā ir labi, bet nu pilsētā tas nav īsti risinājums. Ir kāds variants ko darīt?


var pielikt klāt elektrisku cirkulācijas sūknīti...
e34 vai tad tādi vispār bija? jeb tu aftermarket kkādu domā?
Offline
kexxx
05. Jan 2017, 17:26 #17489

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11573

Braucu ar:


05 Jan 2017, 17:19:30 @Mixzzz rakstīja:

05 Jan 2017, 17:15:55 @kexxx rakstīja:

05 Jan 2017, 16:57:03 @Mixzzz rakstīja:
Nu man reduktors ir ieslēgts paralēli pečkai, pirms vārstiem un atpakaļ pienāk pie abratkas. Tikai tagad vienīgi hujova ir tas, ka tukšgaitā pečka hujova silda, dodot ručkā ir labi, bet nu pilsētā tas nav īsti risinājums. Ir kāds variants ko darīt?


var pielikt klāt elektrisku cirkulācijas sūknīti...
e34 vai tad tādi vispār bija? jeb tu aftermarket kkādu domā?


tas sūknītis no jebkā derēs, var aftermarket vai no kkāda cita auto

P.S. nu, dabiski, vadiņus jāpievelk, lai pēc auto iedarbināšanas strāvu dod

[ Šo ziņu laboja kexxx, 05 Jan 2017, 17:28:15 ]

Offline
Mixzzz
05. Jan 2017, 17:40 #17490

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2632

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


05 Jan 2017, 17:26:36 @kexxx rakstīja:

05 Jan 2017, 17:19:30 @Mixzzz rakstīja:

05 Jan 2017, 17:15:55 @kexxx rakstīja:

05 Jan 2017, 16:57:03 @Mixzzz rakstīja:
Nu man reduktors ir ieslēgts paralēli pečkai, pirms vārstiem un atpakaļ pienāk pie abratkas. Tikai tagad vienīgi hujova ir tas, ka tukšgaitā pečka hujova silda, dodot ručkā ir labi, bet nu pilsētā tas nav īsti risinājums. Ir kāds variants ko darīt?


var pielikt klāt elektrisku cirkulācijas sūknīti...
e34 vai tad tādi vispār bija? jeb tu aftermarket kkādu domā?


tas sūknītis no jebkā derēs, var aftermarket vai no kkāda cita auto

P.S. nu, dabiski, vadiņus jāpievelk, lai pēc auto iedarbināšanas strāvu dod
Nu tas skaidrs Jāpameklē kāds tad būs...
Offline
chrisk
05. Jan 2017, 21:26 #17491

Kopš: 24. Oct 2016

No: Cēsis

Ziņojumi: 37

Braucu ar:

Sveiki,

Varbūt kāds var palīdzēt ko darīt šajā situācijā:

Iedarbinot mašīnu apgriezieni sāka raustīties un mašīna noslāpa un parādijās gāzes smaka. Atverot pārsegu ir gāzes noplūde pa kautkādu trubiņu, kura turpina plūst visu laiku ārā. Bail darbināt tādu, ja vispār ir iespējams.

Ko lai vispār iesāk tālāk?

Pats labākais tas, ka tika veikta gāzes apkope pirms 2 dienām.

[ Šo ziņu laboja chrisk, 05 Jan 2017, 21:27:12 ]

Offline
BMW-Valcha
05. Jan 2017, 21:29 #17492

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1357

Braucu ar: gāzi


05 Jan 2017, 21:26:43 @chrisk rakstīja:
Sveiki,

Varbūt kāds var palīdzēt ko darīt šajā situācijā:

Iedarbinot mašīnu apgriezieni sāka raustīties un mašīna noslāpa un parādijās gāzes smaka. Atverot pārsegu ir gāzes noplūde pa kautkādu trubiņu, kura turpina plūst visu laiku ārā. Bail darbināt tādu, ja vispār ir iespējams.

Ko lai vispār iesāk tālāk?

Pats labākais tas, ka tika veikta gāzes apkope pirms 2 dienām.

antartika reduktors? jāmaina nost vai jāiztīra.
Offline
chrisk
05. Jan 2017, 21:31 #17493

Kopš: 24. Oct 2016

No: Cēsis

Ziņojumi: 37

Braucu ar:


05 Jan 2017, 21:29:12 @BMW-Valcha rakstīja:

05 Jan 2017, 21:26:43 @chrisk rakstīja:
Sveiki,

Varbūt kāds var palīdzēt ko darīt šajā situācijā:

Iedarbinot mašīnu apgriezieni sāka raustīties un mašīna noslāpa un parādijās gāzes smaka. Atverot pārsegu ir gāzes noplūde pa kautkādu trubiņu, kura turpina plūst visu laiku ārā. Bail darbināt tādu, ja vispār ir iespējams.

Ko lai vispār iesāk tālāk?

Pats labākais tas, ka tika veikta gāzes apkope pirms 2 dienām.

antartika reduktors? jāmaina nost vai jāiztīra.


Var ar tādu vispār darbināt un pārvietoties, ja visu laiku noplūst gāze? Pārslēgtu uz benzīnu pagaidām kamēr tiek līdz servisam.
Offline
BMW-Valcha
05. Jan 2017, 21:52 #17494

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1357

Braucu ar: gāzi

noteikti tikai uz bendzīnu.
Offline
chrisk
06. Jan 2017, 00:49 #17495

Kopš: 24. Oct 2016

No: Cēsis

Ziņojumi: 37

Braucu ar:


05 Jan 2017, 21:26:43 @chrisk rakstīja:
Sveiki,

Varbūt kāds var palīdzēt ko darīt šajā situācijā:

Iedarbinot mašīnu apgriezieni sāka raustīties un mašīna noslāpa un parādijās gāzes smaka. Atverot pārsegu ir gāzes noplūde pa kautkādu trubiņu, kura turpina plūst visu laiku ārā. Bail darbināt tādu, ja vispār ir iespējams.

Ko lai vispār iesāk tālāk?

Pats labākais tas, ka tika veikta gāzes apkope pirms 2 dienām.


Balons tukšs, bet nevar iedarbināt, pat negriež starteri. Kad griež atslēgu, tad sāk mirgot gaismas un kautkādi brīnumi. Varbūt bloķēts kaut kas dēļ noplūdes?

4. paaudzes iekārta.
Offline
wanksta
06. Jan 2017, 00:50 #17496

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7240

Braucu ar: muti

Ir bloķēta tukšā akumulatoru baterija
Offline
chrisk
06. Jan 2017, 01:14 #17497

Kopš: 24. Oct 2016

No: Cēsis

Ziņojumi: 37

Braucu ar:


06 Jan 2017, 00:50:47 @wanksta rakstīja:
Ir bloķēta tukšā akumulatoru baterija


Sapratu
Offline
Vecais
06. Jan 2017, 07:13 #17498

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI

Var manīt, ka aukstums atnācis... gāzes topiks aktīvs palicis

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
kasio
06. Jan 2017, 08:59 #17499

Kopš: 29. Nov 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1820

Braucu ar: E46 touring 2.0 kvēps

gāzei arī kā dīzeļiem pirms ziemas vēlams uztaisīt apkopīti, tad viss
Offline
Shkodists
06. Jan 2017, 09:32 #17500

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


06 Jan 2017, 08:59:18 @kasio rakstīja:
gāzei arī kā dīzeļiem pirms ziemas vēlams uztaisīt apkopīti, tad viss

Laikam jau būtiskāk, cik pareizi ir uzlikta gāzes iekārta un vai viss, kas benzīnniekam pie attiecīgā nobraukuma ir jāapkopj, ir apkopts. Neatceros, ka savam superb 1.8T ar 4.paaudzes gāzi būtu taisījis kādas speciālas apkopes pirms ziemas. Vienīgais, kas bija jāizdara - jāpievelk homuti, kad aizgāja pāri -20 grādiem
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo