Online

Pašreiz BMWPower skatās 92 viesi un 24 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
jim-beam
05. Jan 2017, 10:09 #17461

Kopš: 29. Mar 2009

Ziņojumi: 11096

Braucu ar: veļasmašīnu ~300hp

iestājoties aukstākam laikam parādījusies problēma. Momentā kad pārslēdzas uz gāzi stipra gāzes smaka salonā. Pēctam braucot pa pilsētu itkā nejūt pie krustojumiem apstājoties kad motors silts. Ko iesakat pārbaudīt?

PS: pirms 4 mēneši mainītas sprauslas.
Offline
Kalnz
05. Jan 2017, 10:11 #17462

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14295

Braucu ar:


05 Jan 2017, 10:09:44 @jim-beam rakstīja:
iestājoties aukstākam laikam parādījusies problēma. Momentā kad pārslēdzas uz gāzi stipra gāzes smaka salonā. Pēctam braucot pa pilsētu itkā nejūt pie krustojumiem apstājoties kad motors silts. Ko iesakat pārbaudīt?

PS: pirms 4 mēneši mainītas sprauslas.


90% ka šļaukas, kas pie lieliem mīnusies sakalst un rodas plaisas caur kurām ar izplūst gāze...
Offline
kexxx
05. Jan 2017, 10:14 #17463

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11573

Braucu ar:


05 Jan 2017, 10:09:44 @jim-beam rakstīja:
iestājoties aukstākam laikam parādījusies problēma. Momentā kad pārslēdzas uz gāzi stipra gāzes smaka salonā. Pēctam braucot pa pilsētu itkā nejūt pie krustojumiem apstājoties kad motors silts. Ko iesakat pārbaudīt?

PS: pirms 4 mēneši mainītas sprauslas.


Pirmkārt jau visus šļauku hamutus- aukstā laikā gumija cietāka un sliktāk noblīvējas, moš kkur bik laiž garām
Online
Shkodists
05. Jan 2017, 10:22 #17464

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


05 Jan 2017, 09:51:31 @kexxx rakstīja:
Ja līdz reduktoram ir divmetrīgas šļaukas un/vai tas ir pieslēgts nepareizi ( virknē), tad tas varētu būt ļoti ticams iemesls, kāpēc aukstumā pārslēdzas krietni vēlāk

Manam drapakam kkādi "meistari" bij pieslēguši virknē pie pečkas izejošās šļaukas- ar ieslēgtu pečku vispār teju līdz darba temp bija jāgaida


Būs jāpiesakās uz diagnostiku pie Valmieras BRC meistariem, lai paskatās. Nākošnedēļ pielikšu priekšapsildi. Tad uzreiz būs 40-50 grādi antifrīzam. Redzēs, cik tad ātri slēgāsies.
Offline
Ri
05. Jan 2017, 12:17 #17465

Kopš: 08. Sep 2009

No: Preiļi

Ziņojumi: 1069

Braucu ar: japāņu kabrioletu un spāņu dīzeli


05 Jan 2017, 09:55:40 @sergis15 rakstīja:

05 Jan 2017, 09:51:31 @kexxx rakstīja:
Ja līdz reduktoram ir divmetrīgas šļaukas un/vai tas ir pieslēgts nepareizi ( virknē), tad tas varētu būt ļoti ticams iemesls, kāpēc aukstumā pārslēdzas krietni vēlāk

Manam drapakam kkādi "meistari" bij pieslēguši virknē pie pečkas izejošās šļaukas- ar ieslēgtu pečku vispār teju līdz darba temp bija jāgaida


man exam bija tas pats
un vasarā, kad iemet kompī 18C, principā, opcijas braukt uz gāzi nebija

+1 arī šībrīža braucamajam bija tāds pats slēgums. To izmainīju un tagad viss čotka, pārslēdzas aši
Ex īpašnieks teicās, ka gāze esot uzstādīta pie viena no powera darboņiem
Offline
Shkodists
05. Jan 2017, 12:40 #17466

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


05 Jan 2017, 10:09:44 @jim-beam rakstīja:
iestājoties aukstākam laikam parādījusies problēma. Momentā kad pārslēdzas uz gāzi stipra gāzes smaka salonā. Pēctam braucot pa pilsētu itkā nejūt pie krustojumiem apstājoties kad motors silts. Ko iesakat pārbaudīt?

PS: pirms 4 mēneši mainītas sprauslas.

Man bija līdzīgi. Pievilku homutus, un smaka pazuda
Offline
Shkodists
05. Jan 2017, 12:41 #17467

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


05 Jan 2017, 12:17:55 @Ri rakstīja:

05 Jan 2017, 09:55:40 @sergis15 rakstīja:

05 Jan 2017, 09:51:31 @kexxx rakstīja:
Ja līdz reduktoram ir divmetrīgas šļaukas un/vai tas ir pieslēgts nepareizi ( virknē), tad tas varētu būt ļoti ticams iemesls, kāpēc aukstumā pārslēdzas krietni vēlāk

Manam drapakam kkādi "meistari" bij pieslēguši virknē pie pečkas izejošās šļaukas- ar ieslēgtu pečku vispār teju līdz darba temp bija jāgaida


man exam bija tas pats
un vasarā, kad iemet kompī 18C, principā, opcijas braukt uz gāzi nebija

+1 arī šībrīža braucamajam bija tāds pats slēgums. To izmainīju un tagad viss čotka, pārslēdzas aši
Ex īpašnieks teicās, ka gāze esot uzstādīta pie viena no powera darboņiem

Tad jau sanāk, ka vienkāršākais tests ir izslēgt pečku un paskatīties, cik tad ātri pārslēdzas, ne?
Offline
kexxx
05. Jan 2017, 13:27 #17468

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11573

Braucu ar:


05 Jan 2017, 12:41:34 @Shkodists rakstīja:

05 Jan 2017, 12:17:55 @Ri rakstīja:

05 Jan 2017, 09:55:40 @sergis15 rakstīja:

05 Jan 2017, 09:51:31 @kexxx rakstīja:
Ja līdz reduktoram ir divmetrīgas šļaukas un/vai tas ir pieslēgts nepareizi ( virknē), tad tas varētu būt ļoti ticams iemesls, kāpēc aukstumā pārslēdzas krietni vēlāk

Manam drapakam kkādi "meistari" bij pieslēguši virknē pie pečkas izejošās šļaukas- ar ieslēgtu pečku vispār teju līdz darba temp bija jāgaida


man exam bija tas pats
un vasarā, kad iemet kompī 18C, principā, opcijas braukt uz gāzi nebija

+1 arī šībrīža braucamajam bija tāds pats slēgums. To izmainīju un tagad viss čotka, pārslēdzas aši
Ex īpašnieks teicās, ka gāze esot uzstādīta pie viena no powera darboņiem

Tad jau sanāk, ka vienkāršākais tests ir izslēgt pečku un paskatīties, cik tad ātri pārslēdzas, ne?


vienkāršāk un pareizāk būtu atvērt motora pārsegu un paskatīties
Online
marcis74
05. Jan 2017, 14:02 #17469

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1037

Braucu ar: 330g; S1000XR


05 Jan 2017, 08:27:50 @Shkodists rakstīja:
Iestājoties aukstumam piefiksēju vienu nesaprotamu sakarību. Siltajā laikā uz gāzi pārslēdzas, kad antifrīza temperatūras dačiks pacēlās par divām iedaļām, kas varētu būt 40grādi. Tagad, kad ir auksts, datčiks uzkāpj līdz 70-80 grādiem un tikai tad pārslēdzas uz gāzi. Šodien 5 min sildīju un pēc tam vēl 7 min braucu pa pilsētu 60km/h. Tikai tad pārslēdzās. Superbam ar 1.8T un gāzi parasti jau pēc 2km arī pie -20 pārslēdzās.
Varbūt BRC iekārtai kaut kāda īpatnība?


Man i bijis, ka pa dzesēšanas sistēmu klejo kaut kāds burbulis, kuru, izdzenot, ziemā gāze pieslēdzas pie 40 C.
Offline
edgarsp
05. Jan 2017, 14:48 #17470

Kopš: 02. Nov 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 906

Braucu ar: nilu

Interesanti Jums, man ziemā mašīna pārslēdzas uz gāzi pēc aptuveni 10min, visas ir stāvot uz vietas, pēc grādiem nezinu.

Bet varbūt kāds zin, kas par vainu, vakardien braucot prom no veikala, mašīna mazliet tā kā noraustijās un gāzes sistēma atslēdzās, kā ieslēdzu atpakaļ, tā 15sec viss iet, atkal motors noraustās un gāzes sistēma atslēdzas.

Vienreiz jau šādi bija, aizdzinu uz gāzes servisu, pieslēdza pie kompīša un visu sataisīja, bet kas bija vainīgs, arī nepateica un pats aizmirsu pajautāt.
Offline
kexxx
05. Jan 2017, 14:56 #17471

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11573

Braucu ar:

10 min ir dafiga ilgi...
Tā slēgāšanās parasti ir dēļ tā, ka nokrīt gāzes spiediens, bet iemeslu tam var būt 100 un 1
Online
sergis15
05. Jan 2017, 14:58 #17472

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 11943

Braucu ar: pikapu


05 Jan 2017, 13:27:24 @kexxx rakstīja:

05 Jan 2017, 12:41:34 @Shkodists rakstīja:

05 Jan 2017, 12:17:55 @Ri rakstīja:

05 Jan 2017, 09:55:40 @sergis15 rakstīja:

05 Jan 2017, 09:51:31 @kexxx rakstīja:
Ja līdz reduktoram ir divmetrīgas šļaukas un/vai tas ir pieslēgts nepareizi ( virknē), tad tas varētu būt ļoti ticams iemesls, kāpēc aukstumā pārslēdzas krietni vēlāk

Manam drapakam kkādi "meistari" bij pieslēguši virknē pie pečkas izejošās šļaukas- ar ieslēgtu pečku vispār teju līdz darba temp bija jāgaida


man exam bija tas pats
un vasarā, kad iemet kompī 18C, principā, opcijas braukt uz gāzi nebija

+1 arī šībrīža braucamajam bija tāds pats slēgums. To izmainīju un tagad viss čotka, pārslēdzas aši
Ex īpašnieks teicās, ka gāze esot uzstādīta pie viena no powera darboņiem

Tad jau sanāk, ka vienkāršākais tests ir izslēgt pečku un paskatīties, cik tad ātri pārslēdzas, ne?


vienkāršāk un pareizāk būtu atvērt motora pārsegu un paskatīties

nē, tieši otrādi, ja pečka ir atslēgta, tad cirkulācijas nav.
un gāzes truba ir pieslegta tieši pie pečkas abratkas.


-----------------

Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
edgarsp
05. Jan 2017, 15:03 #17473

Kopš: 02. Nov 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 906

Braucu ar: nilu


05 Jan 2017, 14:56:08 @kexxx rakstīja:
10 min ir dafiga ilgi...
Tā slēgāšanās parasti ir dēļ tā, ka nokrīt gāzes spiediens, bet iemeslu tam var būt 100 un 1


Bet tās 10min ir tikai stāvot uz vietas, nekur nebraucot, ja brauc uz benzīna, tad parasti max 5min un pāŗslēdzas uz gāzi.

Labi, šodien tāpat braucu uz gāzes servisu, pajautāšu vai tās 8-10min tiešām ir tik ilgi.
Offline
Gachaans
05. Jan 2017, 15:04 #17474

Kopš: 05. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 756

Braucu ar: OOOO

Cik Volvo V70 2008g. 2.5T automāts(197zs) priekšpieedziņai, vajadzētu gāzi tērēt vidēji uz simta? Sprauslas AEB I-Plus, Reduktors KME Gold, vadības bloks KME Nevo. šobrīd ar iepildītiem 47litriem gāzes max ko izdevies nobraukt pa sausu šoseju uz 100km/h kruīzā ir 370 km. liekas kaut kā drusku par maz. vai moš tas ir normāli?
Offline
Mikus188
05. Jan 2017, 15:05 #17475

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 707

Braucu ar: E39 528 un E60 530xD


05 Jan 2017, 14:48:51 @edgarsp rakstīja:
Interesanti Jums, man ziemā mašīna pārslēdzas uz gāzi pēc aptuveni 10min, visas ir stāvot uz vietas, pēc grādiem nezinu.

Bet varbūt kāds zin, kas par vainu, vakardien braucot prom no veikala, mašīna mazliet tā kā noraustijās un gāzes sistēma atslēdzās, kā ieslēdzu atpakaļ, tā 15sec viss iet, atkal motors noraustās un gāzes sistēma atslēdzas.

Vienreiz jau šādi bija, aizdzinu uz gāzes servisu, pieslēdza pie kompīša un visu sataisīja, bet kas bija vainīgs, arī nepateica un pats aizmirsu pajautāt.
bija šitā , kad temperatūras dačiks gāja uz galu, tas kurš ieskrūvējas reduktorā.
Offline
PICOVSKIS
05. Jan 2017, 15:13 #17476

Kopš: 17. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 188

Braucu ar: 848


05 Jan 2017, 15:04:06 @Gachaans rakstīja:
Cik Volvo V70 2008g. 2.5T automāts(197zs) priekšpieedziņai, vajadzētu gāzi tērēt vidēji uz simta? Sprauslas AEB I-Plus, Reduktors KME Gold, vadības bloks KME Nevo. šobrīd ar iepildītiem 47litriem gāzes max ko izdevies nobraukt pa sausu šoseju uz 100km/h kruīzā ir 370 km. liekas kaut kā drusku par maz. vai moš tas ir normāli?


man šķiet, ka ir ok, man ir vidējais uz šosejas braucot tā +/- 100-120 km/h, ~ 400 km, 55l balons, sanāk tie paši ~45l kurus var max iepildīt..

ā, auto x-type, 3.0, automāts, 4x4, kompis rāda vidējo patēriņu 11.3l, visbiežāk šajos braucienos gadās, ka auto ir diez gan pilns gan cilvēku ziņā, gan mantu!

Offline
kexxx
05. Jan 2017, 15:19 #17477

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11573

Braucu ar:


05 Jan 2017, 14:58:17 @sergis15 rakstīja:

05 Jan 2017, 13:27:24 @kexxx rakstīja:

05 Jan 2017, 12:41:34 @Shkodists rakstīja:

05 Jan 2017, 12:17:55 @Ri rakstīja:

05 Jan 2017, 09:55:40 @sergis15 rakstīja:

05 Jan 2017, 09:51:31 @kexxx rakstīja:
Ja līdz reduktoram ir divmetrīgas šļaukas un/vai tas ir pieslēgts nepareizi ( virknē), tad tas varētu būt ļoti ticams iemesls, kāpēc aukstumā pārslēdzas krietni vēlāk

Manam drapakam kkādi "meistari" bij pieslēguši virknē pie pečkas izejošās šļaukas- ar ieslēgtu pečku vispār teju līdz darba temp bija jāgaida


man exam bija tas pats
un vasarā, kad iemet kompī 18C, principā, opcijas braukt uz gāzi nebija

+1 arī šībrīža braucamajam bija tāds pats slēgums. To izmainīju un tagad viss čotka, pārslēdzas aši
Ex īpašnieks teicās, ka gāze esot uzstādīta pie viena no powera darboņiem

Tad jau sanāk, ka vienkāršākais tests ir izslēgt pečku un paskatīties, cik tad ātri pārslēdzas, ne?


vienkāršāk un pareizāk būtu atvērt motora pārsegu un paskatīties

nē, tieši otrādi, ja pečka ir atslēgta, tad cirkulācijas nav.
un gāzes truba ir pieslegta tieši pie pečkas abratkas.



Volvo pečkām nav vārstu, kas aizver šķidruma padevi kā bembjiem...
Online
kexxx
05. Jan 2017, 15:24 #17478

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11573

Braucu ar:


05 Jan 2017, 15:04:06 @Gachaans rakstīja:
Cik Volvo V70 2008g. 2.5T automāts(197zs) priekšpieedziņai, vajadzētu gāzi tērēt vidēji uz simta? Sprauslas AEB I-Plus, Reduktors KME Gold, vadības bloks KME Nevo. šobrīd ar iepildītiem 47litriem gāzes max ko izdevies nobraukt pa sausu šoseju uz 100km/h kruīzā ir 370 km. liekas kaut kā drusku par maz. vai moš tas ir normāli?


Man vecākam drapakam 2.4T ar sūdīgākajām valtekveidīgajām sprauslām pa šosi ir 10-11l, tev ir gandrīz 13...
Vienīgi man ir manuālis, kruīzā uz 100-105km/h nepilni 2500rpm... Mok automātam apgriezieni lielāki?

Online
kkas
05. Jan 2017, 15:34 #17479

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8890

Braucu ar: zviedru ledusskapi

man pa šoseju 05 xc70 automāts 2.5t, hana sprauslas, +-11,5 litri
Offline
Shkodists
05. Jan 2017, 15:42 #17480

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


05 Jan 2017, 15:34:33 @kkas rakstīja:
man pa šoseju 05 xc70 automāts 2.5t, hana sprauslas, +-11,5 litri


Man pa šoseju ar XC90 3.2 automāts kruīzā turot uz 110km/h 11 litri. Turot 95km/h ap 10litriem
BRC iekārta
Pilsētā šķiet būs visi 18 litri. Pirmo nedēļu braukājos pa pilsētu. Drīz redzēšu

[ Šo ziņu laboja Shkodists, 05 Jan 2017, 15:43:33 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo