Online

Pašreiz BMWPower skatas 62 viesi un 29 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
BigDog24
26. Jan 2021, 21:29 #6081

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 619

Braucu ar: dīzeli


26 Jan 2021, 18:55:50 @Mizx rakstīja:
P.S. Oficiālie risinājumi vienmēr ir lēni, jo prasa garu analīzi un dokumentu kārtošanu. Tāpat kā avārijā kārtojot OCTA izmaksu var bez auto palikt uz ilgu. Ja pats esi bijis vainīgs — sataisi kaut nākamā dienā / atver ss.lv un nākamā dienā brauc ar nākamo 20-mit gadus veco auto. Tā ka dažreiz pie cita auto vieglāk ir tikt ja neesi saistīts ar ārējām organizācijām un viņu formalitātēm.


He, nevaru nepiekrist. Kaut kāds padsmit gadus atpakaļ Chrysleram bij mobilitātes garantijas, kas apmaksāja ģimenei lidojumu, viesnīcu mājup.

No tāda viedokļa kaut kāds 8-5 gadīgs vāģis varētu sagādāt mazāk pārsteigumus, tur problēmmezgli daudz maz zināmi, ir risinājumi.

Jaunam vāģim remonts bieži vien ir tāda paša, nepārprojektēta, mezgla uzstādīšana, kura izlaboto versiju jau pirksi pēc garantijas beigām. (pieslēdzas vēl noliktavas jautājums, kur var nākties gaidīt detaļu vairākas nedēļas).
Online
Vantage
26. Jan 2021, 21:33 #6082

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 6643

Braucu ar: Ingolstadt und Togliatti


26 Jan 2021, 21:29:56 @BigDog24 rakstīja:

26 Jan 2021, 18:55:50 @Mizx rakstīja:
P.S. Oficiālie risinājumi vienmēr ir lēni, jo prasa garu analīzi un dokumentu kārtošanu. Tāpat kā avārijā kārtojot OCTA izmaksu var bez auto palikt uz ilgu. Ja pats esi bijis vainīgs — sataisi kaut nākamā dienā / atver ss.lv un nākamā dienā brauc ar nākamo 20-mit gadus veco auto. Tā ka dažreiz pie cita auto vieglāk ir tikt ja neesi saistīts ar ārējām organizācijām un viņu formalitātēm.


He, nevaru nepiekrist. Kaut kāds padsmit gadus atpakaļ Chrysleram bij mobilitātes garantijas, kas apmaksāja ģimenei lidojumu, viesnīcu mājup.




Tagad arī Volvo tāda opcija ir. Vēl neesmu dzirdēts no zināmajiem vai izmantojuši.
Offline
kaprons
26. Jan 2021, 21:41 #6083

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 3302

Braucu ar: mīšanas transport-līdzekli

man jaunā realitāte izskatās tāda, pārlasot pēdējās pāris lapas:
-jauns širpotrebs salona cena 3000€ max
-jauns premiums salona cena 5000€ max
jo neviens nezin, kas ar to sūdu notiks rīt un kas izbeigsies, kādas neērtības sagādās

lietots, pārbaudīts, nogājis 100k, vēlams 200k (ja tītenis ar 300k+ vispār zaibis):
-mazauto objektīvā vērtība 10k€ +
-premiums 50k€+
Offline
niknais
26. Jan 2021, 21:43 #6084

Kopš: 07. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9673

Braucu ar: E34 540iA '93, E36 318iA '94, F21 116dA LCI '16, F26 X4 20dXA '15.


26 Jan 2021, 19:56:03 @Modrs rakstīja:
varētu padomāt, ka ar premium auto problēmu nav.

5 gadīgs X4 XDrive ar 86000KM oriģinālo nobraukumu.
Pie straujas stūres grozīšanas bija tāds kā klikšķis[gan pie noslāpēta un arī iedarbināta)- Dīleris secina, ka ir defekts un uzstāda jaunu reiku.

Aptuveni pēc 7000km , pie maziem ātrumiem (10-15km/h),no vidus daļas parādījās nepatīkama vibrācija. Dīleris veicot diagnostiku , secina, ka razdatkai ir defekts. attiecīgi - uzstāda jaunu razdatku.

bail iedomāties, kas par kosmiskām izmaksām būtu bijušas, gadījumā, ja nebūtu pagarinātā garantija vai arī būtu pirkts no privātā.

[ Šo ziņu laboja niknais, 26 Jan 2021, 21:56:55 ]



-----------------
Drive carefully...
Offline
smudo
26. Jan 2021, 22:24 #6085

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 2143

Braucu ar:


26 Jan 2021, 21:29:56 @BigDog24 rakstīja:

26 Jan 2021, 18:55:50 @Mizx rakstīja:
P.S. Oficiālie risinājumi vienmēr ir lēni, jo prasa garu analīzi un dokumentu kārtošanu. Tāpat kā avārijā kārtojot OCTA izmaksu var bez auto palikt uz ilgu. Ja pats esi bijis vainīgs — sataisi kaut nākamā dienā / atver ss.lv un nākamā dienā brauc ar nākamo 20-mit gadus veco auto. Tā ka dažreiz pie cita auto vieglāk ir tikt ja neesi saistīts ar ārējām organizācijām un viņu formalitātēm.


He, nevaru nepiekrist. Kaut kāds padsmit gadus atpakaļ Chrysleram bij mobilitātes garantijas, kas apmaksāja ģimenei lidojumu, viesnīcu mājup.

No tāda viedokļa kaut kāds 8-5 gadīgs vāģis varētu sagādāt mazāk pārsteigumus, tur problēmmezgli daudz maz zināmi, ir risinājumi.

Jaunam vāģim remonts bieži vien ir tāda paša, nepārprojektēta, mezgla uzstādīšana, kura izlaboto versiju jau pirksi pēc garantijas beigām. (pieslēdzas vēl noliktavas jautājums, kur var nākties gaidīt detaļu vairākas nedēļas).


Ja par to uztraukums, tad neņem jaunu modeli, bet pērc facelift un vēlams dzīves cikla beigās. Tad faktiski tas būs jau 6+ gadus ražošanā bijis auto ar novērstām lielāko daļu vai visām tipiskām slimībām un uz to brīdi būs arī skaidrības par to, vai kādi dzinēji nav švaki. Protams, nav forši braukt ar "veco" modeli pēc pāris gadiem, kad iznāks jaunais, toties šiem auto bieži ir ļoti labas cenas, īpaši pirms modeļu maiņas. Es tagad braucu ar jauno auto pēc kārtas (VW un Audi) un man 10 gadu laikā nav bijis neviens garantijas gadījums vai defekts. Varbūt vienkārši veicas?
Offline
Mizx
26. Jan 2021, 23:16 #6086

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3538

Braucu ar: Brabus B6S; MB 450 SLC; 350 SLC; 280 SLC; 280 TE; C36 AMG


26 Jan 2021, 22:24:01 @smudo rakstīja:

26 Jan 2021, 21:29:56 @BigDog24 rakstīja:

26 Jan 2021, 18:55:50 @Mizx rakstīja:
P.S. Oficiālie risinājumi vienmēr ir lēni, jo prasa garu analīzi un dokumentu kārtošanu. Tāpat kā avārijā kārtojot OCTA izmaksu var bez auto palikt uz ilgu. Ja pats esi bijis vainīgs — sataisi kaut nākamā dienā / atver ss.lv un nākamā dienā brauc ar nākamo 20-mit gadus veco auto. Tā ka dažreiz pie cita auto vieglāk ir tikt ja neesi saistīts ar ārējām organizācijām un viņu formalitātēm.


He, nevaru nepiekrist. Kaut kāds padsmit gadus atpakaļ Chrysleram bij mobilitātes garantijas, kas apmaksāja ģimenei lidojumu, viesnīcu mājup.

No tāda viedokļa kaut kāds 8-5 gadīgs vāģis varētu sagādāt mazāk pārsteigumus, tur problēmmezgli daudz maz zināmi, ir risinājumi.

Jaunam vāģim remonts bieži vien ir tāda paša, nepārprojektēta, mezgla uzstādīšana, kura izlaboto versiju jau pirksi pēc garantijas beigām. (pieslēdzas vēl noliktavas jautājums, kur var nākties gaidīt detaļu vairākas nedēļas).


Ja par to uztraukums, tad neņem jaunu modeli, bet pērc facelift un vēlams dzīves cikla beigās. Tad faktiski tas būs jau 6+ gadus ražošanā bijis auto ar novērstām lielāko daļu vai visām tipiskām slimībām un uz to brīdi būs arī skaidrības par to, vai kādi dzinēji nav švaki. Protams, nav forši braukt ar "veco" modeli pēc pāris gadiem, kad iznāks jaunais, toties šiem auto bieži ir ļoti labas cenas, īpaši pirms modeļu maiņas. Es tagad braucu ar jauno auto pēc kārtas (VW un Audi) un man 10 gadu laikā nav bijis neviens garantijas gadījums vai defekts. Varbūt vienkārši veicas?
Gadās visādi. Piemēram, VW Caddy bija normāls darba auto ar attiecīgām to gadu EURO normām. Uztaisīja FL un paralēli arī dīzeļgeitu. Rezultātā FL īpašniekiem var būt vienmēr kāda sprausla jāvadā kabatā līdzi un kompis arī var noderēt. Tā ka ne vienmēr FL kļūst pārbaudītāks un uzticamāks, lai gan normāli jau tas tā tiešām būtu.
Offline
shibernieks
26. Jan 2021, 23:49 #6087

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5874

Braucu ar:


26 Jan 2021, 10:58:56 @warchief rakstīja:
Īss stāsts par Sapņu auto Peugeot 3008 1.2 turbo

https://youtu.be/JQugEZOrZSc
Offline
Nixx
27. Jan 2021, 11:21 #6088

Kopš: 20. Apr 2017

Ziņojumi: 2270

Braucu ar:


26 Jan 2021, 21:33:52 @Vantage rakstīja:

26 Jan 2021, 21:29:56 @BigDog24 rakstīja:

26 Jan 2021, 18:55:50 @Mizx rakstīja:
P.S. Oficiālie risinājumi vienmēr ir lēni, jo prasa garu analīzi un dokumentu kārtošanu. Tāpat kā avārijā kārtojot OCTA izmaksu var bez auto palikt uz ilgu. Ja pats esi bijis vainīgs — sataisi kaut nākamā dienā / atver ss.lv un nākamā dienā brauc ar nākamo 20-mit gadus veco auto. Tā ka dažreiz pie cita auto vieglāk ir tikt ja neesi saistīts ar ārējām organizācijām un viņu formalitātēm.


He, nevaru nepiekrist. Kaut kāds padsmit gadus atpakaļ Chrysleram bij mobilitātes garantijas, kas apmaksāja ģimenei lidojumu, viesnīcu mājup.




Tagad arī Volvo tāda opcija ir. Vēl neesmu dzirdēts no zināmajiem vai izmantojuši.


Man bija Fordam tāda fīča

Nopirku Vācijā mašīnu ar 3.000 km uz šiltes, pārdevējs uzsvēra, ka ir mobilitātes garantija. braucu mājās, pie Berlīnes izbeidzās.
ADAC, viesnīca
Nākamajā rītā (6diena) dīleris pateica, ka remonts būs ilgi
Fords piedāvāja nopirkt vilciena biļetes
Tad sarunājām, ka iedošot mašīnu. Nomas. Kuru Rīgā vajadzēs atstāt nomas kantorim. Kad manu saremontēs - ar to pašu vai citu nomas mašīnu braukšu atpakaļ uz Berlīni
Herz, uzzinājis, ka es no LV, bez maz nometa klausuli
Pēc pāris stundā piezvanija national / enterprise noma. Visu sarunājām. Pateicu, no kurienes esmu. Viss viņam derēja
Ar drausmīgu kavēšanos nēģeris atveda toyotu
Atbraucu mājās.
Enterprais LV nav, tāpēc mašīnu nosviedu Baltikmotora sētā

Manu mašīnu remontēja 55 (!) dienas. Nebija kaut kādas daļas, ECU laikam
Pa to laiku no Berlīnes atlidoja enterprise dūds un to toyo savāca no BM sētas

Ford / adac man nopirka biļeti uz Berlīni, samaksāja taxi no lidostas līdz dīlerim
atbraucu ar savu mašīnu mājās

Man sāka zvanīt enterprise, lūdza samaksāt 1k € par toyo "repatriāciju" un papildus "nomas" dienas. Jo "mobilitātes garantijas" ietvaros aizstājēju fords apmaksā tikai 4 dienas. Tagad es to zinu
Ieteicu zvanīt fordam.
Arī pats fordu sazvaniju. Čalis sāka klepot, ka vispār TAS esot domāts Vācijā un vāciešiem. Nē, rakstīts nav, bet tā tas esot DOMĀTS. es pieteicu, ka ja tas attiecas uz "nur doičes lebenswelt" un "šmucigiem auslanderiem" nepienākas, tad tā arī vajadzēja uzreiz pateikt. Telefona otrā galā bija eksplozija
Pasūtiju dirst.
Tad man sāka zvanīt kredītreforma
Pasūtiju dirst

Tagad es nevaru paņemt enterpraisā/national nomā mašīnu. Reiz caur būking.kom rezervēju, samaksāju, bet pie letes neiedeva. Bukings naudu atdeva.
Sixt un Avis mani apkalpo
Par ātrajiem kredītiem nezinu, neesmu mēģinājis

Fordu esmu pārdevis
Nekad vairs
Offline
Ksneps
27. Jan 2021, 12:57 #6089

Kopš: 02. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 984

Braucu ar:

Labais raksts!!!!
Offline
peecise28
27. Jan 2021, 15:24 #6090

Kopš: 19. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3221

Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto


19 Jan 2021, 14:03:24 @Nixx rakstīja:
MAN TGE 180 Zs ar automātu, L2 H2


Uz 160 braucot gan ap 11

140 Zs versijai nēsājoties pa LV zem 10l/100 reti bija
tur gan arī ātrums ārpus apdzīvotām vietām parasti bija ap 130 km/h
pilsētā tērēja mazāk kā uz šosejas, ātrāk par 158 pēc spidometra negāja
Offline
Mizx
28. Jan 2021, 01:21 #6091

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3538

Braucu ar: Brabus B6S; MB 450 SLC; 350 SLC; 280 SLC; 280 TE; C36 AMG


27 Jan 2021, 11:21:54 @Nixx rakstīja:

26 Jan 2021, 21:33:52 @Vantage rakstīja:

26 Jan 2021, 21:29:56 @BigDog24 rakstīja:

26 Jan 2021, 18:55:50 @Mizx rakstīja:
P.S. Oficiālie risinājumi vienmēr ir lēni, jo prasa garu analīzi un dokumentu kārtošanu. Tāpat kā avārijā kārtojot OCTA izmaksu var bez auto palikt uz ilgu. Ja pats esi bijis vainīgs — sataisi kaut nākamā dienā / atver ss.lv un nākamā dienā brauc ar nākamo 20-mit gadus veco auto. Tā ka dažreiz pie cita auto vieglāk ir tikt ja neesi saistīts ar ārējām organizācijām un viņu formalitātēm.


He, nevaru nepiekrist. Kaut kāds padsmit gadus atpakaļ Chrysleram bij mobilitātes garantijas, kas apmaksāja ģimenei lidojumu, viesnīcu mājup.




Tagad arī Volvo tāda opcija ir. Vēl neesmu dzirdēts no zināmajiem vai izmantojuši.


Man bija Fordam tāda fīča

Nopirku Vācijā mašīnu ar 3.000 km uz šiltes, pārdevējs uzsvēra, ka ir mobilitātes garantija. braucu mājās, pie Berlīnes izbeidzās.
ADAC, viesnīca
Nākamajā rītā (6diena) dīleris pateica, ka remonts būs ilgi
Fords piedāvāja nopirkt vilciena biļetes
Tad sarunājām, ka iedošot mašīnu. Nomas. Kuru Rīgā vajadzēs atstāt nomas kantorim. Kad manu saremontēs - ar to pašu vai citu nomas mašīnu braukšu atpakaļ uz Berlīni
Herz, uzzinājis, ka es no LV, bez maz nometa klausuli
Pēc pāris stundā piezvanija national / enterprise noma. Visu sarunājām. Pateicu, no kurienes esmu. Viss viņam derēja
Ar drausmīgu kavēšanos nēģeris atveda toyotu
Atbraucu mājās.
Enterprais LV nav, tāpēc mašīnu nosviedu Baltikmotora sētā

Manu mašīnu remontēja 55 (!) dienas. Nebija kaut kādas daļas, ECU laikam
Pa to laiku no Berlīnes atlidoja enterprise dūds un to toyo savāca no BM sētas

Ford / adac man nopirka biļeti uz Berlīni, samaksāja taxi no lidostas līdz dīlerim
atbraucu ar savu mašīnu mājās

Man sāka zvanīt enterprise, lūdza samaksāt 1k € par toyo "repatriāciju" un papildus "nomas" dienas. Jo "mobilitātes garantijas" ietvaros aizstājēju fords apmaksā tikai 4 dienas. Tagad es to zinu
Ieteicu zvanīt fordam.
Arī pats fordu sazvaniju. Čalis sāka klepot, ka vispār TAS esot domāts Vācijā un vāciešiem. Nē, rakstīts nav, bet tā tas esot DOMĀTS. es pieteicu, ka ja tas attiecas uz "nur doičes lebenswelt" un "šmucigiem auslanderiem" nepienākas, tad tā arī vajadzēja uzreiz pateikt. Telefona otrā galā bija eksplozija
Pasūtiju dirst.
Tad man sāka zvanīt kredītreforma
Pasūtiju dirst

Tagad es nevaru paņemt enterpraisā/national nomā mašīnu. Reiz caur būking.kom rezervēju, samaksāju, bet pie letes neiedeva. Bukings naudu atdeva.
Sixt un Avis mani apkalpo
Par ātrajiem kredītiem nezinu, neesmu mēģinājis

Fordu esmu pārdevis
Nekad vairs
Man šis stāsts mazliet no citas puses.

Uzturoties Vācijā ar tobrīd jau ~10 gadus vecu LV reģistrētu Mercedes-Benz AMG tika nolemts paņemt ADAC “apdrošināšanu”. Viņu palīdzības polisē uzreiz parādījās nianse, ka “parastu” auto viņu principi liktu vest līdz tuvākajam servisam, garantijas laika auto līdz tuvākajam oficiālajam servisa centram, bet manu neuzskatīja par parastu auto un polisē ierakstīja, ka evakuācija veicama uz reģistrācijas valsts oficiālo servisa centru, tātad uz Domeniksu. Speciāli pārjautāju, vai tiešām viņi vestu auto bez maksas cauri visai Eiropai un atbilde bija, ka jā, ja paši uzreiz uz ceļa nevarētu palīdzēt (tukša riepa un tā). Ka šādam auto noteikti visa servisa vēsture fiksēta un piesaistīts “savs” konkrēts meistars, tāpēc uz tuvāko servisu nevestu. Acīmredzot klienti izdresējuši, ka savus glaunos auto pie tuvākā turka nelabos, citādi taisīs skandālus.

Pārbaudīt šo solījumu evakuēt uz Latviju neizmēģināju. Tomēr 400 EUR par uz bāņa plīsušu riepu ietaupīju gan, tā ka polises paņemšana noteikti atmaksājās. Tā ka vispār tāds serviss tiešām Eiropā no vienas puses ir pierasts, no otras puses droši vien priecājas, ja nav šādu izmaksu un visas klientu problēmas aprobežojas ar kādu tukšu riepu.
Offline
Fandulis
28. Jan 2021, 01:32 #6092

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 11303

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Vācieši vispār lāga čaļi, vismaz man gadījušies. Uz traļa nebija jāliek, bet par sīku šmuci, 1,5 gada kasko dabūju atpakaļ. Pie tam nomainīja to, ko pie mums nemainītu. Pirku kasko ne vācijā, bet pie vācieša, nezinu vai tas bija noteicošais līguma sastādīšanā.
Offline
Ginekologs
30. Jan 2021, 01:15 #6093

Kopš: 02. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 197

Braucu ar: F31 LCI


26 Jan 2021, 20:49:31 @sys9291 rakstīja:

26 Jan 2021, 18:29:50 @Ginekologs rakstīja:
Par franciem vai kur nu vinus razo/izgudro. Precizu motoru nezinu, jo neinterese pezo, 3008 GT line laikam 2019. gada ar jaudigako benzina dzineju darba kolegis nema jaunu. Pirmo sesu menesu laika vairakas reizes iedegas ellas lampina, dileris sakuma pieleja, otrreiz pec menesa apmeram atkal dega, tad mekleja, kur pazud. It ka ara nekur neesot tecejis. Kolegim apnika un panema Volvo xc 60 jaunu, ar T kkadu motoru. Nu jau kadus 8 menesus brauka priecigs.
P.S. Neprasiet, nafig vins neperk normalus auto. Laikam tapec, ka rumanis.

Pa temu, f31 lci 320d no 37 500-55 500km pagaidam tikai standarta apkopes. Pirms manis pirmais ipasnieks bagaznieka automatiskas atversanas mehanismu mainijis pa garantiju.
No minusiem esmu tgd auksta laika ieverojis, ka kkas zem auto, kamer auksts motors un vairak vibre, metaliski skan/grab. Parit apkope, redzes, ko par to teiks BMW. Tas ir izputejs vai kkas vinam tuvuma.

domāju, ka neko neatradīs, jo 4 cli BMW dīzeļiem ir tāda tendence aukstam strādāt izteikti "cietāk" un skaļāk - pat nedaudz uzsilstot viss pazūd... Nu tāda tā specifika...


Teica, ka aiz DPF ir savienojums ar talako izpludes trubu, tada ka metala gofra vai tml, nezinu, radija ETK kataloga, un ta aukstam motoram drikstot grabet(metaliska skana). Ja ari siltam grab, kad mazak vibre, tad ir slikti. Kaut nedaudz udodot gazi ari aukstam motoram nekas vairs negrab.
Un par apkopju izmaksam runajot, iedeva kkadu akcijas piedavajumu (service paket), nakamos tris gadus jeb 40000km visas apkopes kopa par 785 eur. Iznak tur ieklauta ellas maina un salona filtrs uzreiz, liela apkope ar visiem filtirem un motorella pec 2 gadiem vai 30000km, un pa vidu vel vienreiz bremzu skidrums. Palasot apkopju cenas jauniem pezo un hujdajiem, pa leto

[ Šo ziņu laboja Ginekologs, 30 Jan 2021, 01:26:26 ]

Offline
rencho
22. Feb 2021, 10:56 #6094

Kopš: 23. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1212

Braucu ar: Golf7 1.6d , Toyota Avensis T25

Vēljoprojām skatos uz auto izvēli cenā līdz 25000 eur.
Patreiz favorītos:
- Superb (papliks, bet plašs)
- Peugeot 3008 (labs dizains , laba skaņas izolācija).
Vēl kādam pieredze ar Pežo 3cilindru motoriem? Cik Powerā lasīju ,diviem jūzeriem diezgan pašvaka pieredze..
Kā ar Passūdiem , ir jega braukt testēt - būs labāks kā Superb?
Kas ar Ford Kuga , ir kādam pieredze ar 1,5 ecoboost ?
Offline
mmartins
22. Feb 2021, 11:27 #6095

Kopš: 14. Sep 2004

Ziņojumi: 1351

Braucu ar: Prius

Pasāts arī būs ļoti papliks...
Ja izskati 3008, tad uzmet aci Tiguan'iem, tur vajadzētu sanākt tīri sakarīgai benzīna bezpiedziņai.
Offline
cipargalva
22. Feb 2021, 11:32 #6096

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 4770

Braucu ar: quattro

Jā, pa 25k nekāds baigi labais pasūds nesanāk.
Tehnoloģiski jau tas pats superbs vien ir tikai citā kulītē.
Offline
Hasks
22. Feb 2021, 12:18 #6097

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 488

Braucu ar: 4wd


22 Feb 2021, 11:27:55 @mmartins rakstīja:
Pasāts arī būs ļoti papliks...
Ja izskati 3008, tad uzmet aci Tiguan'iem, tur vajadzētu sanākt tīri sakarīgai benzīna bezpiedziņai.

Tiguan 25K būs tikai bāzīte ar LED un klimatu.
Karoq gan sanāk diezgan labu salasīt. Tiesa, Karoq skaņas izolācija varēja būt labāka, un, lasot komplektāciju, nevajag aizmirst par lampu mazgātājiem...
Offline
wanksta
22. Feb 2021, 12:56 #6098

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 5969

Braucu ar: muti

Kapēc nevar nopirkt klasi mazāku auto ar mūsdienīgu aprīkojumu bet ir pa pēdējiem rubļiem jāstiepj līdz kaut kādam pasūdam vai superbam, kam pat normālu disku nebūs pa to cenu?

Domāju ļoti cilvēcīga oktāvija tur sanāks labā, smukā, aprīkojumā

Vai ja neliels apvidnieks, šobrīd paši Atecu izskatam, šobrīd pa 26k ir 1.5tsi ar dsg, digitālais panelis, ledlampas, elektro bagāžnieks, apsildāma stūre/benķi utml.

[ Šo ziņu laboja wanksta, 22 Feb 2021, 13:04:43 ]

Online
ATB
22. Feb 2021, 13:05 #6099

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 4595

Braucu ar: ♛ ♛


22 Feb 2021, 12:56:20 @wanksta rakstīja:
Kapēc nevar nopirkt klasi mazāku auto ar mūsdienīgu aprīkojumu bet ir pa pēdējiem rubļiem jāstiepj līdz kaut kādam pasūdam vai superbam, kam pat normālu disku nebūs pa to cenu?
Domāju ļoti cilvēcīga oktāvija tur sanāks labā, smukā, aprīkojumā


+daudz

Pa 25k Oktāvija ar Matrix gaismām, R18, elektrobagāžnieku, autokruīzu, apsildi visiem sēdekļiem un stūrei, displejiem panelī un citām fīčām sanāk

Tiesa gan, 1.5tsi ar 6gang

Diesel un dsg ir vēl 2-3k dārgāk

Superbs ir lielāks, bet pat facelift jūtās vecs. Jāgaida jaunais modelis.

Edit: atecu gan labāk nē seats reāli lētāks pēc sajūtāms salonā nekā pat škoda

[ Šo ziņu laboja ATB, 22 Feb 2021, 13:07:05 ]

Offline
wanksta
22. Feb 2021, 13:13 #6100

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 5969

Braucu ar: muti

Biju seatu apskatīt, ņemot vērā cik maksā, nebija nekādu pretenziju salonā, vag kā vag, nevarētu arī teikt, ka škoda līdz sim ir bijis kaut kāds salonu etalons
Online

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, noisex, zzips