Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 100 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
Marteens
20. Feb 2019, 18:21 #3561

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10679

Braucu ar:

Poh par fiatu. f10 tika atdots atpakaļ dīleram nobraucot 40tk pa gadu viss čotka...tikai degvielas patēriņš 20.litrri pie 2,0 nebija normāli.. nissan qashqai pa gadu 30tk un viss gerai. Nissanam logu slotiņas sadirsās pie 20tk.Degviela 6.0 litri.
Offline
Marteens
20. Feb 2019, 18:34 #3562

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10679

Braucu ar:


20 Feb 2019, 18:16:29 @bum_bumz rakstīja:
Paņem to 500 nost un situācija paliek līdzīga. Imo, kāds liels kantoris iepircis (noma) ...labs dīlers, saldas cenas.

Man neder kaškaji utml tāpēc man ir veca premium kūtiņa all inclusive. Pa pilsētu ar velo, papildus jaunu Fiat 500 nevaru atļauties un arī nevajag. Un var nemēģināt sākt spraust batonus, ka jauna kompaktklase ir tikpat komfortabla kā 15 gadus vecs 5-er


nedirs....nissan qashqai pačolē dēmo cenas par to naudu ko piedavā ar maziem noskrējieniem. Gribējās pašam ko salikt sev un jaunu,tad nostājās 32tk...ja negribi jau piepirstu salonu,tad ņēmu jaunu. Jauns diesels uz akciju bija 21 ,bet bez navarotiem...Un labāk braukt ar tādu nekā piepirstu e39. kur viss ir izļurkāts. Pie kam atdevvu atpakļ un zaudēju 5tk.
Offline
ixers
20. Feb 2019, 18:51 #3563

Kopš: 29. Jul 2004

No: Ludza

Ziņojumi: 3252

Braucu ar: svešu auto

gan jau ar airu komplektāciju
Offline
kars
20. Feb 2019, 18:51 #3564

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

psc tādas garlaicīgas pensionāru mašīnas pirkt pa 30k+
Offline
AdultHitler
21. Feb 2019, 17:13 #3565

Kopš: 17. Feb 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 32

Braucu ar:

Pārrakstu topic no citas diskusijas!
Esmu nobriedis iegādāties jaunāku BMW, protams no kādas rietumeiropas valsts, bet biedē, ka dokumentos redzamas eļļas maiņas tikai pie ražotāja noteiktajiem nobraukumiem. Nobraukumu skatos no 0 līdz 80k. Precīzāk interesē N57D30T1 naftas izstrādājumu dedzinošs drapaks.

Kādam ir kāda šaubīga pieredze ar mazlietotiem auto, mazu nobraukumu un retiem eļļas maiņas intervāliem, kas novedis pie pāragras motora nāves u.c. dārgām, nevajadzīgām izmaksām un rietumeiropas ignoranto iedzīvotāju lādēšanas, ko varēja novērst laicīga eļļas maiņa no iepriekšējā saimnieka puses?

Paldies par sapratni!
Offline
13lucky
21. Feb 2019, 18:52 #3566

Kopš: 28. May 2018

Ziņojumi: 629

Braucu ar:


21 Feb 2019, 17:13:10 @AdultHitler rakstīja:
Pārrakstu topic no citas diskusijas!
Esmu nobriedis iegādāties jaunāku BMW, protams no kādas rietumeiropas valsts, bet biedē, ka dokumentos redzamas eļļas maiņas tikai pie ražotāja noteiktajiem nobraukumiem. Nobraukumu skatos no 0 līdz 80k. Precīzāk interesē N57D30T1 naftas izstrādājumu dedzinošs drapaks.

Kādam ir kāda šaubīga pieredze ar mazlietotiem auto, mazu nobraukumu un retiem eļļas maiņas intervāliem, kas novedis pie pāragras motora nāves u.c. dārgām, nevajadzīgām izmaksām un rietumeiropas ignoranto iedzīvotāju lādēšanas, ko varēja novērst laicīga eļļas maiņa no iepriekšējā saimnieka puses?

Paldies par sapratni!


Vācijā ar 1 eļļu 30.000km vēl ir ok (uz robežas)
Latvijā ar 1 eļļu 30.000km - nomaini x3 un meklē jaunu motoru
Offline
Mizx
21. Feb 2019, 21:18 #3567

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5752

Braucu ar:


21 Feb 2019, 18:52:15 @13lucky rakstīja:

21 Feb 2019, 17:13:10 @AdultHitler rakstīja:
Pārrakstu topic no citas diskusijas!
Esmu nobriedis iegādāties jaunāku BMW, protams no kādas rietumeiropas valsts, bet biedē, ka dokumentos redzamas eļļas maiņas tikai pie ražotāja noteiktajiem nobraukumiem. Nobraukumu skatos no 0 līdz 80k. Precīzāk interesē N57D30T1 naftas izstrādājumu dedzinošs drapaks.

Kādam ir kāda šaubīga pieredze ar mazlietotiem auto, mazu nobraukumu un retiem eļļas maiņas intervāliem, kas novedis pie pāragras motora nāves u.c. dārgām, nevajadzīgām izmaksām un rietumeiropas ignoranto iedzīvotāju lādēšanas, ko varēja novērst laicīga eļļas maiņa no iepriekšējā saimnieka puses?

Paldies par sapratni!


Vācijā ar 1 eļļu 30.000km vēl ir ok (uz robežas)
Latvijā ar 1 eļļu 30.000km - nomaini x3 un meklē jaunu motoru
Tas fakts. Bāņa nobraukumus arī nevar salīdzināt ar nobraukumiem pilsētās. Ir jau arī tāda lieta eļļai kā darba stundas, ko kilometros nesarēķināt. Drīzāk novērtē faktu, ka vācietis ar vecu auto braucis pie dīlera ar tādiem niekiem kā eļļas maiņa — tad jau nopietnākas lietas arī būs centies labi uzturēt.
Offline
alnisg
22. Feb 2019, 09:54 #3568

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1577

Braucu ar:


21 Feb 2019, 18:52:15 @13lucky rakstīja:
========
Paldies par sapratni!


Vācijā ar 1 eļļu 30.000km vēl ir ok (uz robežas)
Latvijā ar 1 eļļu 30.000km - nomaini x3 un meklē jaunu motoru


...prātā, gan vairāk ir jāpatur, ka, pat, pērkot kaut ko pavisam ļoti mazlietotu, vienmēr jāspēlē loterija par jautājumu vai nav bijis pārsists kartera vāks un pāris kilometri bez eļļas pabraukti... Nekāda diagnostika šito neuzrādīs... Un, varbūt, tieši šāds ir patiesais pārdošanas iemesls...
Offline
alnisg
22. Feb 2019, 10:15 #3569

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1577

Braucu ar:


22 Feb 2019, 10:01:25 @bertons rakstīja:
cik biezhi taa notiek?

...nav būtiski. Kāda starpība - viens no desmit vai viens no miljona. Svarīga ir veiksme loterijā.
Civilizētu ceļu valstīs uz kaut kā asa pārsist var būt rets gadījums, bet, pat sīka avārija ir jau paaugstināta iespēja bez eļļas palikt.
Offline
jurists
22. Feb 2019, 11:12 #3570

Kopš: 27. Sep 2010

Ziņojumi: 530

Braucu ar:


20 Feb 2019, 17:31:35 @Arsmens rakstīja:
Ir kāds skaidrojums leišu pārdotajam kvantumam un lielajai mīlestībai uz Fiat 500? Kurwas izpērk LT jaunos mazauto, jo lietotos frankenšteinus pārāk augsts risks pirkt?
Firmām 500tais nešķiet piemērots, ģimenei ne tik... Jaunieši sabiezēja vai pa tādu cenu nevar neņemt Powera 20gs baudāmo premium komentāri ļoti velkomēti.


Desmit pārdotākie jauno auto modeļi Latvijā 2018. gadā bija: "VW Golf" – 894 pārdoti auto, "Nissan Qashqai" – 680, "Toyota RAV4" – 540, "VW Tiguan" – 538, "Toyota Auris" – 513, "Škoda Octavia" – 460, "VW Passat" – 449, "Toyota C-HR" – 366, "KIA Sportage" – 363; un "Toyota Avensis" – 290.

Pārdotāko jauno auto TOP-10 Lietuvā: "FIAT 500" – 5769, "FIAT Tipo" – 1899, "Škoda Octavia" – 1222, "FIAT 500X" – 1206, "Toyota C-HR" – 1010, "Toyota RAV4" – 980, "Nissan Qashqai" – 804, "VW Golf" – 789, "Toyota Auris" – 766; un "VW Passat" – 745.

Pārdotāko jauno auto TOP-10 Igaunijā: "Škoda Octavia" – 1025, "Toyota RAV4" – 997, "Renault Clio" – 861, "Toyota Avensis" – 785, "KIA Sportage" – 663, "Toyota Auris" – 653, "Škoda Superb" – 636, "Toyota C-HR" – 594, "KIA Ceed" – 572; un "VW Golf" – 564.



Mazliet zinošāka cilvēka vakardienas komentārs par šo:

Andris Kulbergs: "TVNET ņēm tik un copy paste bullshit, pat elementāri neiedziļinoties datos un informācijā. Fiat popularitāte LT nav saistīta ar pircēju mīlestību, bet gan dēļ reģistrācijām re-exportam + katram tirgum ir specifika, kas nav saistīta ar patērētāju iegribām"
Offline
RVR
22. Feb 2019, 11:19 #3571

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 21959

Braucu ar: RVR

To taču jebkurš loģiski domājošs tāpat var saprast bez visiem komentāriem - paskatieties taču uz ciparu atšķirību. Lietuvā pēkšņi pērk TIK ĻOTI daudz jaunus auto?
Offline
Arsmens
22. Feb 2019, 11:21 #3572

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13305

Braucu ar: Trim durvīm


22 Feb 2019, 11:19:27 @RVR rakstīja:
To taču jebkurš loģiski domājošs tāpat var saprast bez visiem komentāriem - paskatieties taču uz ciparu atšķirību. Lietuvā pēkšņi pērk TIK ĻOTI daudz jaunus auto?
Nu vo tāpēc jau minēju, ka kurwas iespējams importē no šiem.
Offline
daticho
22. Feb 2019, 11:23 #3573

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11365

Braucu ar: FN-15

Vairāk vai mazāk, visi turas uz re-exportu
Offline
Mizx
22. Feb 2019, 14:36 #3574

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5752

Braucu ar:


22 Feb 2019, 09:54:00 @alnisg rakstīja:

21 Feb 2019, 18:52:15 @13lucky rakstīja:
========
Paldies par sapratni!


Vācijā ar 1 eļļu 30.000km vēl ir ok (uz robežas)
Latvijā ar 1 eļļu 30.000km - nomaini x3 un meklē jaunu motoru


...prātā, gan vairāk ir jāpatur, ka, pat, pērkot kaut ko pavisam ļoti mazlietotu, vienmēr jāspēlē loterija par jautājumu vai nav bijis pārsists kartera vāks un pāris kilometri bez eļļas pabraukti... Nekāda diagnostika šito neuzrādīs... Un, varbūt, tieši šāds ir patiesais pārdošanas iemesls...
Esi mēģinājis pa Vāciju pabraukt ar eļļas noplūdi? Var rīkot totalizatoru, pēc cik km tiksi nolikts malā un cik zīmēm rakstāmu sodu saņemsi.
Offline
alnisg
22. Feb 2019, 16:15 #3575

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1577

Braucu ar:


22 Feb 2019, 14:36:15 @Mizx rakstīja:
;;;;;;;;;
Esi mēģinājis pa Vāciju pabraukt ar eļļas noplūdi? Var rīkot totalizatoru, pēc cik km tiksi nolikts malā un cik zīmēm rakstāmu sodu saņemsi.

OK! Turpmāk zināšu, ka Vācijā eļļas noplūde nav iespējama!
Offline
Mizx
22. Feb 2019, 16:18 #3576

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5752

Braucu ar:


22 Feb 2019, 16:15:44 @alnisg rakstīja:

22 Feb 2019, 14:36:15 @Mizx rakstīja:
;;;;;;;;;
Esi mēģinājis pa Vāciju pabraukt ar eļļas noplūdi? Var rīkot totalizatoru, pēc cik km tiksi nolikts malā un cik zīmēm rakstāmu sodu saņemsi.

OK! Turpmāk zināšu, ka Vācijā eļļas noplūde nav iespējama!
Uz ceļa nav, ja negribi, lai izģērbj pēc pilnas programmas. Tādu pilošu auto kustināt var sanākt dārgāk kā nopirkt pašam savu autoevakuatoru un viņi to labi zina.
Offline
Speedy626
22. Feb 2019, 16:26 #3577

Kopš: 03. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 117

Braucu ar: e30


22 Feb 2019, 11:12:48 @jurists rakstīja:

20 Feb 2019, 17:31:35 @Arsmens rakstīja:
Ir kāds skaidrojums leišu pārdotajam kvantumam un lielajai mīlestībai uz Fiat 500? Kurwas izpērk LT jaunos mazauto, jo lietotos frankenšteinus pārāk augsts risks pirkt?
Firmām 500tais nešķiet piemērots, ģimenei ne tik... Jaunieši sabiezēja vai pa tādu cenu nevar neņemt Powera 20gs baudāmo premium komentāri ļoti velkomēti.


Desmit pārdotākie jauno auto modeļi Latvijā 2018. gadā bija: "VW Golf" – 894 pārdoti auto, "Nissan Qashqai" – 680, "Toyota RAV4" – 540, "VW Tiguan" – 538, "Toyota Auris" – 513, "Škoda Octavia" – 460, "VW Passat" – 449, "Toyota C-HR" – 366, "KIA Sportage" – 363; un "Toyota Avensis" – 290.

Pārdotāko jauno auto TOP-10 Lietuvā: "FIAT 500" – 5769, "FIAT Tipo" – 1899, "Škoda Octavia" – 1222, "FIAT 500X" – 1206, "Toyota C-HR" – 1010, "Toyota RAV4" – 980, "Nissan Qashqai" – 804, "VW Golf" – 789, "Toyota Auris" – 766; un "VW Passat" – 745.

Pārdotāko jauno auto TOP-10 Igaunijā: "Škoda Octavia" – 1025, "Toyota RAV4" – 997, "Renault Clio" – 861, "Toyota Avensis" – 785, "KIA Sportage" – 663, "Toyota Auris" – 653, "Škoda Superb" – 636, "Toyota C-HR" – 594, "KIA Ceed" – 572; un "VW Golf" – 564.



Mazliet zinošāka cilvēka vakardienas komentārs par šo:

Andris Kulbergs: "TVNET ņēm tik un copy paste bullshit, pat elementāri neiedziļinoties datos un informācijā. Fiat popularitāte LT nav saistīta ar pircēju mīlestību, bet gan dēļ reģistrācijām re-exportam + katram tirgum ir specifika, kas nav saistīta ar patērētāju iegribām"

Varētu būt daļēji pie vainas tipo Lietuvas Carguru CityBee. Viņiem Fiantu ļoti daudz.
https://www.citybee.lt/lt
Offline
bum_bumz
22. Feb 2019, 17:05 #3578

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6441

Braucu ar: E34


22 Feb 2019, 16:26:19 @Speedy626 rakstīja:
Varētu būt daļēji pie vainas tipo Lietuvas Carguru CityBee. Viņiem Fiantu ļoti daudz.
https://www.citybee.lt/lt

Nu bet protams! Kulbergs atkal sūdu dzen
Offline
Tikai_lasu
22. Feb 2019, 19:11 #3579

Kopš: 12. Dec 2013

Ziņojumi: 1126

Braucu ar:


22 Feb 2019, 09:54:00 @alnisg rakstīja:

...prātā, gan vairāk ir jāpatur, ka, pat, pērkot kaut ko pavisam ļoti mazlietotu, vienmēr jāspēlē loterija par jautājumu vai nav bijis pārsists kartera vāks un pāris kilometri bez eļļas pabraukti... Nekāda diagnostika šito neuzrādīs... Un, varbūt, tieši šāds ir patiesais pārdošanas iemesls...

Šitā ir ritīga pērle!
Vienīgo pārsisto karteri, ko es zinu, ir kad Miezītis ar Žiguli uzplivināja leišu trampalīnā 3m augstumā! Ir nolauzti eļļas filtri, pielocīti karteri pie kloķenes, bet ne jau pārsisti!
Offline
Vienpatis
22. Feb 2019, 19:39 #3580

Kopš: 27. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 443

Braucu ar: BMW 535xd (f10)


22 Feb 2019, 19:11:12 @Tikai_lasu rakstīja:

22 Feb 2019, 09:54:00 @alnisg rakstīja:

...prātā, gan vairāk ir jāpatur, ka, pat, pērkot kaut ko pavisam ļoti mazlietotu, vienmēr jāspēlē loterija par jautājumu vai nav bijis pārsists kartera vāks un pāris kilometri bez eļļas pabraukti... Nekāda diagnostika šito neuzrādīs... Un, varbūt, tieši šāds ir patiesais pārdošanas iemesls...

Šitā ir ritīga pērle!
Vienīgo pārsisto karteri, ko es zinu, ir kad Miezītis ar Žiguli uzplivināja leišu trampalīnā 3m augstumā! Ir nolauzti eļļas filtri, pielocīti karteri pie kloķenes, bet ne jau pārsisti!


Manam ex F10 pārlūza xdrive kardāns uz priekšējo asi (hvz kā pareizi sauc) un pārsita karteri un pēc remonta, nobraucot 2k km noklapēja motors. Cik sapratu no mehiem, ka tas nav baigais retums! Sakritība - diezvai! Priekšējie kardānkrustiņi mēdz lūst!

[ Šo ziņu laboja Vienpatis, 22 Feb 2019, 19:52:28 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo