Online

Pašreiz BMWPower skatās 108 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
smudo
18. Aug 2018, 08:53 #3041

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX

Es nepirktu RX tikai tāpēc, ka tas tērē 2 - 3 litri uz simtu mazāk. RX300 bez hibrīda sistēmas ir lēns auto ar 2l turbo dzinēju un 2 tonnu svaru. Ar hibrīda sistēmu tas vismaz kustas uz priekšu. Bet nākas vadāt vēl papildus 140+ kg, kas ir tās sistēmas svars. Nu un visu laiku nākas to lietot start & stop režīmā, lai gūtu ietaupījumu no tās sistēmas. Katram auto ir savs pircējs - šāds hibrīds ļoti labi aizstāj trolejbusa funkcijas braukājot ikdienā pa lielas pilsētas sastrēgumiem. Man C7 jau vairāk kā gads apkārt uz jau nobraukti 19k km - patēriņa statistikas vācējiem varu veikt update, ka pēc vasaras brīvdienu izbraucieniem vidējais kopš iegādes nokrities uz 5.8 l un tas auto ir aptuveni tikpat ātrs kā RX450. Bet degvielas izmaksas pret vērtības kritumu pirmajos trīs - četros gados, kamēr es ar to braukšu, ir kapeikas.
Online
smudo
18. Aug 2018, 15:16 #3042

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX

Tev taisnība - hibrīdam tiešām vēl arvien ir V6 + elektromotors. Pārsteidzoši, ka ar visu V6 un 100+ KW elektromotoru, tā veiktspēja ir sliktāka nekā vecajam x5 ar divu litru dzinēju Man kolēģei tāds ir jau kādi 3. gadi un tērē pilsētā tos pašu 8 - 9 l. Tas V6 arī ir iemesls kādēļ, ja gribi Lexus RX, ņemt 450, nevis 300. No 2019. gada stājas spēkā jaunie normatīvi, kad NEFZ aizstās WLTP patēriņa un CO2 testi un tur šādiem hibrīdiem klāsies samērā grūti, jo būtiski tiek samazināts stāvēšanas laiks un palielināti vidējie ātrumi. Principā visiem ražotājiem nāksies iespringt, tādēļ daudzi ieviesīs ļoti lielu elektro auto modeļu gammu.
Online
FR888
18. Aug 2018, 15:20 #3043

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2642

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe

pipec nu gan tas jaunums par tiem ljeksus hibridiem
Offline
Nerds
18. Aug 2018, 18:34 #3044

Kopš: 24. Sep 2017

Ziņojumi: 341

Braucu ar:


18 Aug 2018, 13:48:12 @lm rakstīja:

18 Aug 2018, 02:17:34 @Nerds rakstīja:
Vispār jau tie hibrīdi ir padjobkas un mārketinga triks,nekas vairāk.

Pierādiet pretējo.
Kaut vai ar 3 gadu izmaksām.Ieskaitot protams visus remontus/apkopes un visu ar ko saskaries viņus lietojot.


Nesaprotu jefus,kas tos lūžņus pērk par lielu naudu un vēl mēģina iestāstīt,ka esot ar ko izdevīgi.




p.s. Vai nu brauc ar Tesla vai ar v8(bez gāzes),viss pārējais ir fufelis.

Atkal sākās, kārtējais, kurš pat nesaprot elementāras lietas, kā tas strādā.
Malacis

Tava glupā piebilde bez pamatojuma ir kamieļa spļāviena vērta.


Tev pašam ir nojēgas vismaz par kaut ko,vai vienkārši nopirki iphone tapēc,ka visi tā dara?
Offline
Mizx
18. Aug 2018, 23:16 #3045

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5735

Braucu ar:

Tiem, kas grib rēķināt hibrīdu iegādes izdevīgumu pret tradicionālu auto pēdējās lapās piemirsušies divi kritēriji:
1) LV ikgadējais nodoklis. Ja uz firmu, tad vēl otrs nodoklis jāapskata.
2) "bāzes" modeļu aprīkojums visbiežāk stipri vien atšķiras. Ja tradicionālu auto aprīko ar ekstrām, kas hibridam ir bāzes aprikojumā, tad starta cena arī jau ir pilnīgi cita un starpības aprēķins mainās.
Offline
Christian
21. Aug 2018, 14:47 #3046

Kopš: 19. Jun 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 972

Braucu ar: Blitzkrieg darba zirgu un Suzuki GSF 600S

Viens no mītiem, ka jaunai mašīnai vajag pirmos X tūkstošus km braukt saudzīgā režīmā. Tas arī ir aktuāli mūsdienās jeb tikai PSRS laikiem?
Offline
13lucky
21. Aug 2018, 14:51 #3047

Kopš: 28. May 2018

Ziņojumi: 629

Braucu ar:

Nav aktuāli mūsdienās
Offline
Bender
21. Aug 2018, 14:52 #3048

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1641

Braucu ar: E91

Izlasi lietotāja rokasgrāmatiņā. Pirmo 1k km iesaka izvairīties no pastiprinātas slodzes, kā arī ilgstošas braukšanas, turot apgriezienus vienmērīgi.
Offline
cipargalva
21. Aug 2018, 14:55 #3049

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6486

Braucu ar: quattro

Benders paspēja pirmais.
+1 un pačots

[ Šo ziņu laboja cipargalva, 21 Aug 2018, 14:56:14 ]

Offline
shiirs_legit
21. Aug 2018, 15:02 #3050

Kopš: 16. Jul 2018

Ziņojumi: 2405

Braucu ar: Tavu muteri uz Biķernieku mežu


21 Aug 2018, 14:51:53 @13lucky rakstīja:
Nav aktuāli mūsdienās

Ir aktuāli. Vismaz subaru. Par citiem šrotiem nezinu.
Offline
AV
21. Aug 2018, 15:30 #3051

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17399

Braucu ar: 500


21 Aug 2018, 14:47:02 @Christian rakstīja:
Viens no mītiem, ka jaunai mašīnai vajag pirmos X tūkstošus km braukt saudzīgā režīmā. Tas arī ir aktuāli mūsdienās jeb tikai PSRS laikiem?

Ir aktuali jebkuram auto, ja ir plans to ilgstosi lietot. Principa labi butu pec 1k nomainit ellu, lai tas piedilusas metala dalinas lieki nedzenatu pa motoru.
Offline
arba
21. Aug 2018, 15:34 #3052

Kopš: 19. Jun 2007

Ziņojumi: 939

Braucu ar: AR gtv 1975, Macan

Par to eļļu ir viens liels mīts !
ja arī tiek skaidas, kas ir ļoti apšaubāmi, tad viņas paliek filtrā !
Bez šaubām , ka lietotājam šķiet, ka labāk mainīt es arī mainu
Offline
shiirs_legit
21. Aug 2018, 15:38 #3053

Kopš: 16. Jul 2018

Ziņojumi: 2405

Braucu ar: Tavu muteri uz Biķernieku mežu


21 Aug 2018, 15:34:55 @bertons rakstīja:
Peec idejas elljas filtram taas daljinas netiek cauri

Viens diilers saka vienu, otrs citu

Lai naakamais pisaas(tm)


Man vēl pārdevējs pieteica lai nedod pišamajā pirmos 1000km. Bet manuālī arī tā rakstīts.

Tagad 10tk esu nogāzis. Patēriņs arī nokrities uz 9.6

Offline
shiirs_legit
21. Aug 2018, 15:47 #3054

Kopš: 16. Jul 2018

Ziņojumi: 2405

Braucu ar: Tavu muteri uz Biķernieku mežu

Es arī brīnos, pietam gāžu es visu laiku s#.

Mega price performance auto. Tiklīdz iznaks jaunais modelis ta mainīšu.
Offline
kvatra
21. Aug 2018, 16:01 #3055

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1148

Braucu ar: Audi Quattro

Manam "parastajam" foresterim tūlīt 95 tk, pa garantiju nomainīja abus aizmugurējos gultņus pie 80tk un priekšējo suportu skavas, kā arī pie 60 tk kārbai smadzenes. Bet nu tiek ekspluatēts diezgan skarbos apstākļos

[ Šo ziņu laboja kvatra, 21 Aug 2018, 16:01:33 ]

Offline
protams
21. Aug 2018, 19:23 #3056

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5408

Braucu ar: null ziiben

Kurš vēl ievēroja, ka daudzos konfigurātoros nav pieeejami benzīna modeļi?
BMW, Skoda..

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
smudo
21. Aug 2018, 19:36 #3057

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


21 Aug 2018, 19:23:50 @protams rakstīja:
Kurš vēl ievēroja, ka daudzos konfigurātoros nav pieeejami benzīna modeļi?
BMW, Skoda..


Arī audi (no Moller dzirdēju, ka Audi vispār apturēja ražošanu uz ilgāku laiku) - Eiropas ražotāji pāriet no NEZF patēriņa un izmešu testiem uz WLTP, tādēļ daudzi tagad visu testē pa jaunu un ir apturējuši ražošanu. Kolēģe nesen pasūtīja jauno X3 un piegādi pārcēla no septembra beigām uz decembri. Jaunās normas ir pietuvinātas reālākiem apstākļiem un daudziem tagad neskaidrības, kā tiks izpildītas izmešu normas un principā no rudens lielai daļai benzīna dzinēju būs kvēpu filtr - welcome to the future Piemēram, jaunam M2 Competition tāds ir un arī citi jaudīgāki auto būs spiesti tādus likt, lai izpildītu stingrākas izmešu prasības. Varbūt, kāds, kas ir pētījis šo sīkāk, var paskaidrot plašāk?
Online
Damn
21. Aug 2018, 19:52 #3058

Kopš: 24. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10796

Braucu ar:

Ja pēc jaunajiem testiem būs lielāks patēriņš, tātad lielāks CO2 -> CSDD priecīgs par ekspluatācijas nodokļa likmēm.
Offline
smudo
21. Aug 2018, 19:55 #3059

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


21 Aug 2018, 19:52:21 @Damn rakstīja:
Ja pēc jaunajiem testiem būs lielāks patēriņš, tātad lielāks CO2 -> CSDD priecīgs par ekspluatācijas nodokļa likmēm.


Es to pašu biju domājis, jo mums likumos nav atsauces, kā tas CO2 nodokļiem ir noteikts - vienkārši ražotāja noteiktais. Jālobē izmaiņas, bet ļoti iespējams, ka jauno un ekonomisko auto lietotāji no 2019. gada maksās lielākus nodokļus un tiks lieliski "sasniegts" likuma sākotnējais mērķis un nodoms

Es pētīju vienu dīzeļa audi, ka pēc vecā testa CO2 bija 172g/km, bet pēc WLTP 212 līdz 230 g/1km. Pēc jaunajiem noteikumiem jātestē modeļi ar visiem riepu/disku veidiem un aprīkojuma kombinācijām, kas var ietekmēt izmešus un patēriņu, tādēļ, piemēram, tas pats auto ar standarta 17 collu diskiem nākotnē var būt ar zemāku nodokli, nekā tas pats ar M paku uz dažāda platuma 19 collu diskiem.

[ Šo ziņu laboja smudo, 21 Aug 2018, 20:00:39 ]

Online
e34
21. Aug 2018, 20:22 #3060

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3935

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


21 Aug 2018, 15:02:25 @shiirs_legit rakstīja:

21 Aug 2018, 14:51:53 @13lucky rakstīja:
Nav aktuāli mūsdienās

Ir aktuāli. Vismaz subaru. Par citiem šrotiem nezinu.

Subaru jau pa lielam ir plānu bleķu šrots
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo