Online

Pašreiz BMWPower skatās 110 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
Ards
15. Aug 2018, 11:46 #3001

Kopš: 22. Feb 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 485

Braucu ar: Toyotu


15 Aug 2018, 11:33:27 @Sternwolf rakstīja:
Klau eksperti, palīdzat izlemt.


Ņem Škodu Superb, nenožēlosi.
Offline
uzo
15. Aug 2018, 12:01 #3002

Kopš: 09. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: dārgu pasātu


15 Aug 2018, 11:33:27 @Sternwolf rakstīja:
Klau eksperti, palīdzat izlemt. Vajag universāli, baudāmu bezproblēmu auto ģimenei 10k-20k EUR. Patērīņs ekonomijas ziņā neinteresē, vairāk satrauc remontu izmaksu biežums un apmērs.
Audi A6 C7
BMW F30
VW passat B8

Ir kādam reāla pieredze ar šiem? Savadak lasot netā visu ko var atrast un vispār pāriet gribēšana pirkt jebko


Varu par B8 teikt, ka bez problēmam 3 gadus.

Uzņēmumā 2 gab Highline TSI DSG, viens sedans un viens universālis
Vienam 65K, otram 45K

Nav baigi daudz ko stāstīt
Pa garantiju mainīts spoguļa motoriņš
Ārpus garantijas apkope un bremžu kluči

Pietiekoši komfortabls un ar lielo NAVI un aktīvo displeju tīri moderni izskatās

Pirms tam uzņēmumā bija A4 lietots ar gandrīz 200K, tas likās par dārgu remontos pie dīlera. Bet fīlingā, protams, foršāks kā vēl pirms tam esošais B7 Passat.

Pasāti vispār ies uz tirdziņu, jāizdomā tik ko vietā
Ja izdomā par B8, varu info atsūtīt.

[ Šo ziņu laboja uzo, 15 Aug 2018, 12:02:29 ]

Offline
BigDog24
15. Aug 2018, 12:04 #3003

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 828

Braucu ar: dīzeli

Es ņemtu Passat B8 comfort line, priekšpiedziņu, DSG.

Ar superb biju pagājušā gadā testa braucienā, apdare šķita krietni izteiktāk ar cirvi tēsta nekā B8, sēdekļa regulēšanas iespējas tādas pašās kā 10 gadus atpakaļ- uz priekšu, atpakaļ, augstāk-zemāk, mugura tuvāk-tālāk, lordozīte.

Ja ar B8 paveiksies, pasažiera sēdeklim būs muguras noliekšanas funkcijā, ka varēsi aizmugurē sēdēt izstieptām kājām un dzert limonādi kamēr sieva stūrē
Offline
Napalm
15. Aug 2018, 13:31 #3004

Kopš: 02. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1226

Braucu ar: 234


15 Aug 2018, 11:33:27 @Sternwolf rakstīja:
Audi A6 C7


Ir kādam reāla pieredze ar šiem?


Braucu ikdienā, nu jau 2.5g ar audi. Gandrīz nekādu problēmu līdz šim nav bijis (gandrīz, jo pagājušonedeļ brīvdienās bērni kaut ko izdarīja blakussēdētāja elektriksajam sēdeklim un tad ir nobeidzies. Neesmu vēl aizbraucis konstatēt problēmu, varbūt tikai kāds vads izrauts varbūt kas nopietns). Pārējais viss ir ļoti labi.
Offline
RG
15. Aug 2018, 14:21 #3005

Kopš: 02. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar:

2.8k eur par ķēdes maiņu skaitās nekādu problēmu? Nu gan standarti mainījušies
Offline
Krizdole
15. Aug 2018, 14:32 #3006

Kopš: 27. Jun 2018

Ziņojumi: 43

Braucu ar: G31 520i


15 Aug 2018, 11:33:27 @Sternwolf rakstīja:
Klau eksperti, palīdzat izlemt. Vajag universāli, baudāmu bezproblēmu auto ģimenei 10k-20k EUR. Patērīņs ekonomijas ziņā neinteresē, vairāk satrauc remontu izmaksu biežums un apmērs.
Audi A6 C7
BMW F30
VW passat B8

Ir kādam reāla pieredze ar šiem? Savadak lasot netā visu ko var atrast un vispār pāriet gribēšana pirkt jebko


Bija 0-96km Passat B8 Highline ar 1.4TSI un DSG
Vienā vārdā sakot - labākais darba auto, ka man ir bijis. Joprojām uzskatu, ka tā ir labākā izvēle šajā cenu un vidējās klases segmentā, esmu vīlies jaunajā Kodiaq.
Par remontiem:
pie ~40tkm tika mainīti pakaļējie amortizatori, jo man likās, ka ir kādi nevajadzīgi trokšņi, man gan traucē jebkurš neiederīgs troksnis, pat pustukša ūdens pudele durvīs mēdz izdvest kādas nevēlamas skaņas braucot
bija kaut kāds atsaukums durvju rokturim, tā arī nesapratu ko tur nomainīja
pārējais ir eļļas maiņa un filtri, pat bremžu uzlikas līdz 96tkm netika nomainītas
Reizēm neieslēdzās radio, parādās Starting Radio un nekas nenotiek, pie aizslēgšanas un atslēgšanas problēma pazūd.
Vidējais patēriņš bija 6L/100km, pa šoseju varēja iekļauties arī 5L/100km uzliekot uz 105km/h. Nesaprotu tos, kas pērk skaļākus dīzeļus un jā, esmu braucis arī ar 2.0TDI B8, zinu par ko runāju.
Uz 120 tkm būtu jānomaina sveces, tas arī viss. Tas auto ir mēģināts uztaisīt tā lai TCO (uzturēšanas izmaksas) būtu pēc iespējas zemākas, tāpēc arī tik daudzi uzņēmumu autoparki tos iepērk.
Reāli nožēloju, ka pārdevu.
Offline
KF
15. Aug 2018, 15:05 #3007

Kopš: 16. May 2011

Ziņojumi: 1446

Braucu ar: 7


15 Aug 2018, 11:33:27 @Sternwolf rakstīja:
Audi A6 C7
BMW F30
VW passat B8


Ir bijuši visi. No šiem loģiski ka izvēlētos A6 C7. Mazliet garlaicīgs, bet izturīgs auto.


[ Šo ziņu laboja KF, 15 Aug 2018, 15:05:40 ]

Offline
Krizdole
15. Aug 2018, 15:19 #3008

Kopš: 27. Jun 2018

Ziņojumi: 43

Braucu ar: G31 520i


15 Aug 2018, 15:05:19 @bertons rakstīja:
Bled kaa var mizeejsviras kluchi un diski 100k noiet?


Škoda Superb arī nogāja līdz pat 110tkm, savukārt Kia Sportage bija jāmaina pie 50tkm
Offline
Arsmens
15. Aug 2018, 15:31 #3009

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13305

Braucu ar: Trim durvīm


15 Aug 2018, 15:26:14 @bertons rakstīja:
Tas kkaadiem tirdznieciibas paarstaavjiem kuri tikai pa shosi mauc?
Nai, ir citi kuriem tiešām tie kluči nedilst Par CR-V lasīju, tur citiem līdz 25k nedavelk.
Offline
AV
15. Aug 2018, 15:32 #3010

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17397

Braucu ar: 500


15 Aug 2018, 14:14:50 @1UP rakstīja:
Pirmstam bija C6 3.2 FSI Quattro, arī nebija nekādu problemu

Man tevs ar tadu brauc - jau 2. reizi kedi nacas mainit Cipars katrreiz
Neteiktu, ka tas kvalificejas zem 'nekadu problemu'.

[ Šo ziņu laboja AV, 15 Aug 2018, 15:32:53 ]

Offline
kb
15. Aug 2018, 16:22 #3011

Kopš: 02. Jan 2007

Ziņojumi: 195

Braucu ar: F11 / Lexus GS

Octavia 2015.g. tikko pie 124 000 km tika pirmoreiz nomainīti bremžu diski un kluči, priekšā un aizmugurē. Manuālā kārba, daudz braucu pa šoseju, viss godīgi.
Offline
Mizx
15. Aug 2018, 17:27 #3012

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5730

Braucu ar:


15 Aug 2018, 15:32:30 @AV rakstīja:

15 Aug 2018, 14:14:50 @1UP rakstīja:
Pirmstam bija C6 3.2 FSI Quattro, arī nebija nekādu problemu

Man tevs ar tadu brauc - jau 2. reizi kedi nacas mainit Cipars katrreiz
Neteiktu, ka tas kvalificejas zem 'nekadu problemu'.

Es arī to nesaprotu — no kā to ķēdi (un saistītos elementus) taisa, ja maiņas intervāls apmēram kā zobsiksnai, bet izmaksas gandrīz x10? Izklausās pēc liela fail.
Offline
Murphy
15. Aug 2018, 18:55 #3013

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8471

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport


15 Aug 2018, 14:32:57 @Krizdole rakstīja:

15 Aug 2018, 11:33:27 @Sternwolf rakstīja:
Klau eksperti, palīdzat izlemt. Vajag universāli, baudāmu bezproblēmu auto ģimenei 10k-20k EUR. Patērīņs ekonomijas ziņā neinteresē, vairāk satrauc remontu izmaksu biežums un apmērs.
Audi A6 C7
BMW F30
VW passat B8

Ir kādam reāla pieredze ar šiem? Savadak lasot netā visu ko var atrast un vispār pāriet gribēšana pirkt jebko


Bija 0-96km Passat B8 Highline ar 1.4TSI un DSG
Vienā vārdā sakot - labākais darba auto, ka man ir bijis. Joprojām uzskatu, ka tā ir labākā izvēle šajā cenu un vidējās klases segmentā, esmu vīlies jaunajā Kodiaq.
Par remontiem:
pie ~40tkm tika mainīti pakaļējie amortizatori, jo man likās, ka ir kādi nevajadzīgi trokšņi, man gan traucē jebkurš neiederīgs troksnis, pat pustukša ūdens pudele durvīs mēdz izdvest kādas nevēlamas skaņas braucot
bija kaut kāds atsaukums durvju rokturim, tā arī nesapratu ko tur nomainīja
pārējais ir eļļas maiņa un filtri, pat bremžu uzlikas līdz 96tkm netika nomainītas
Reizēm neieslēdzās radio, parādās Starting Radio un nekas nenotiek, pie aizslēgšanas un atslēgšanas problēma pazūd.
Vidējais patēriņš bija 6L/100km, pa šoseju varēja iekļauties arī 5L/100km uzliekot uz 105km/h. Nesaprotu tos, kas pērk skaļākus dīzeļus un jā, esmu braucis arī ar 2.0TDI B8, zinu par ko runāju.
Uz 120 tkm būtu jānomaina sveces, tas arī viss. Tas auto ir mēģināts uztaisīt tā lai TCO (uzturēšanas izmaksas) būtu pēc iespējas zemākas, tāpēc arī tik daudzi uzņēmumu autoparki tos iepērk.
Reāli nožēloju, ka pārdevu.


Šim varu ielikt treknu +

Man bija tāds no 0-80k km, nomainīja tikai āra temperatūras sensoru. Pat ar visām sēdinātajām atsperēm un R19 hadenei nebija nekādas vainas arī atdodot dīlerim pie 80k km.

Bet nu B8 ir baudāms ja ir ručkā pilns ar panorāmu, R line, Nappa ādu, Dynaudio, pilnajiem lediem un asistentiem. Citādi tāds Sanitex sagādnieku variants

ā, atcerējos - ar klimu viņiem gļuki, īsti labi nestrādā, dīleris arī raustīja plecus. Lielākā daļa kolēģu arī sūdzās par šo pašu
Offline
e34
15. Aug 2018, 20:55 #3014

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3934

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


12 Aug 2018, 21:21:54 @e34 rakstīja:
Ko tauta pasacīs par volvo s60 D4 ar 133kw un 6 vai 8 pakāpju automātiem?Vai ir tipiskās kaites?Kautko lasīju par EGR problēmām.Skatos kā uz ikdienas auto ar max 15k nobraukumu gadā, plānoju aizvietot oktāviju.Un vispār tas D4 2.0 vs D5 2.4.


Nu kas ar šīm volgām, tiešām normālus auto neviens nelieto assat: :golf: utt
Offline
viesulis
15. Aug 2018, 21:23 #3015

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

D5 noteikti, būtisks trūkums- skaļš tarkšķis
Offline
e34
15. Aug 2018, 21:37 #3016

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3934

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


15 Aug 2018, 21:34:59 @Nixx rakstīja:

15 Aug 2018, 21:23:57 @viesulis rakstīja:
D5 noteikti, būtisks trūkums- skaļš tarkšķis



Kas kuram.
Kad volgo parādijās jaunās "sulaspakas", paņēmu testā .... un ātri nopirku vienu no pēdējiem D5. Man patīk 5cyl motora urkšķēšana
Un pilnīgi fofig, ka jaunais it kā ir straujāks


Līdz kuram gadam tas 2.4 D5 nāca?
Offline
Damn
16. Aug 2018, 08:21 #3017

Kopš: 24. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10794

Braucu ar:

Longlife apkopes ik pa 20k km,
Offline
Cumpars
16. Aug 2018, 08:40 #3018

Kopš: 25. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6968

Braucu ar: KK-555

Bet Volvo jau arī ir 20tkst apkopju intervāls, jau daudzus gadus
Offline
RR04
16. Aug 2018, 09:47 #3019

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3672

Braucu ar: 41


15 Aug 2018, 20:55:45 @e34 rakstīja:

12 Aug 2018, 21:21:54 @e34 rakstīja:
Ko tauta pasacīs par volvo s60 D4 ar 133kw un 6 vai 8 pakāpju automātiem?Vai ir tipiskās kaites?Kautko lasīju par EGR problēmām.Skatos kā uz ikdienas auto ar max 15k nobraukumu gadā, plānoju aizvietot oktāviju.Un vispār tas D4 2.0 vs D5 2.4.


Nu kas ar šīm volgām, tiešām normālus auto neviens nelieto assat: :golf: utt


Ja volvo, tad viennozīmīgi D5 2.4. Par tiem 2.0 ir dzirdēts daudz un ne tas labākais.
Ir tie D5 2.4l skaļāki, bet ''jaunie'' (tiem kam nāk divas turbīnas) nav nemaz tik skaļi.
ir vairāki volvo lietošanā, visi D5, 136kw ar vienu turbīnu, 150kw ar divām turbīnām un jaunais V90CC. Viss bumbās, braukšanas vaina
Offline
AV
16. Aug 2018, 11:01 #3020

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17397

Braucu ar: 500


15 Aug 2018, 15:54:38 @1UP rakstīja:
Kur remontē? Tas nav tupa ķēdi nomainīt, es tādu darbu uzticētu tikai dīlerim vai Auto Union, kas IMHO ir labāks par dīleri, bet dārgs. Viņam varbūt uzlika spriegotājus ar to pašu kodu, tur ir upgrade versija jāliek, ne tikai spriegotāji. Par cik tā ir vienīga nopietnā lieta kas tam motoram notiek, tad kapeiku tur pist nevajadzētu, bet pat uzliekot vecā tipa spriegotājus vajadzētu ~100k nobraukt. Iespējams servisā nerubī ko dara.

Abas reizes Auto Union mainija, jaa un lika kautkadas jaunakas/upgreidotas detalas, bet kaa prakse raada tas neiet ne kapeiku ilgak. Cik saprotu tur vajag ari kautkadu spec instrumentu, lai to varetu paveikt. Apmeram taa ari ir - kops ieprieksejas kedes mainas nobraukti ~100kkm, intervals tiesam kaa zobsiksnai..
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo