Online

Pašreiz BMWPower skatās 115 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
cipargalva
01. Aug 2018, 13:52 #2861

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6488

Braucu ar: quattro

Pavāja skaņas izolācija, samērā nekomfortabla ritošā, pēc 100k piegrabošs salons. Motors diezgan liels traktors. Pa 160k mainīta viena atsaite.
Offline
Frostijs
01. Aug 2018, 14:04 #2862

Kopš: 05. Oct 2016

No: Ventspils

Ziņojumi: 616

Braucu ar: Z1000sx

Mums Oktāvija 15 gada beigas.
Mainīti tikai filtri, eļļas un diski. Salons kluss, laba vadāmība, vienīgais diezgan paciets.
Ziemas laikā touch screen ieslēdzas tikai, kad salonā remdens gaiss.
Un bagāžniekam jau rūsa virsū (nav sists).
Offline
ATB
01. Aug 2018, 15:26 #2863

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5186

Braucu ar: ♛ ♛

Jau rūsa? Psc
Offline
Vienpatis
03. Aug 2018, 08:43 #2864

Kopš: 27. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 443

Braucu ar: BMW 535xd (f10)

Man liekas, ka rūsa un piekares remonti ir ļoti atkarīgi no ekspluatācijas apstākļiem. Zinu teikt par divām 2014. gada skodām abām noskrējiens 170k, 2.0d un DSG. No tehnikas (kārba, motors, piekare) nekas nav mainīts. Vienīgi abām ir bijuši elektro gļuki ar degvielas līmeni. Un rūsa par vietās, kur krāsa apsista nav parādījusies un nekur neredzās. Pieļauju domu nākamo privāto auto ņemt arī škodu, jo pirmo reizi mūžā ar jaunu auto nav problēmu.

Salons negrab , touchscreen nejutīgs tikai tad, kad ir nenormāls mitrums mašīnā. un ar 17` riteņiem ir pieņemami braukt. Skaņas izolācija nav sliktāka, kā līdzīga budžeta konkurentiem, bet klusuma simfonija točna nav. Līdz 100km/h vēl +/- ok, bet ātrāk braucot jau ir tā, ka jāpierod pie trobeļa.

[ Šo ziņu laboja Vienpatis, 03 Aug 2018, 08:48:17 ]

Offline
13lucky
03. Aug 2018, 09:22 #2865

Kopš: 28. May 2018

Ziņojumi: 629

Braucu ar:

nebij tā ka škoda zaudē pasātam?
Offline
viesulis
03. Aug 2018, 09:34 #2866

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

VW gļuči zilais zobs, ta atslēdzās, bet kad pieslēdzas tas skaņa uz 0 un reizēm liekas, ka nav pieslēdzies un kā muļķis spaidi pogas.

Jāatjaunina kaut kas?
Offline
rihardsv
03. Aug 2018, 09:35 #2867

Kopš: 20. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1798

Braucu ar: Veseliem spoguļiem


03 Aug 2018, 09:22:22 @13lucky rakstīja:
nebij tā ka škoda zaudē pasātam?


Kā tu to domā- zaudē? Loģiski, ka zaudē, jo arī cena ir zemāka. Un Octāvia ir Golfs, bet Passat jāsalīdzina ar Superb būtu. Bet salīdzinot WV vs Škoda price/performance, laikam škoda ir izdevīgāka.
Offline
kkas
03. Aug 2018, 10:04 #2868

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8880

Braucu ar: zviedru ledusskapi


03 Aug 2018, 09:22:22 @13lucky rakstīja:
nebij tā ka škoda zaudē pasātam?


Iedomājies to tā VW ir Rimi un Šķoda ir Super netto, bet īpašnieks abiem ir viens.
Online
Arsmens
03. Aug 2018, 10:05 #2869

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13305

Braucu ar: Trim durvīm


03 Aug 2018, 09:35:51 @rihardsv rakstīja:

03 Aug 2018, 09:22:22 @13lucky rakstīja:
nebij tā ka škoda zaudē pasātam?


Kā tu to domā- zaudē? Loģiski, ka zaudē, jo arī cena ir zemāka. Un Octāvia ir Golfs, bet Passat jāsalīdzina ar Superb būtu. Bet salīdzinot WV vs Škoda price/performance, laikam škoda ir izdevīgāka.

Ne jau velti vw bija vienu laiku sacepies, ka škodu vajag nedaudz nolikt pie vietas, jo pircēji vairāk sāka skatīties škodu virzienā, nekā vw.
Personīgi man un vēl vairākus zinu, kuri vw ietu ar līkumu, bet skoda patīk Superb- oga, pasāts- 0 emociju, tāds uzņēmuma auto, lai gan vw bija iecerējis, lai ir otrādi.
Par vw pārspīlēto cenu ja auto normāli nokomplektē, vispār lieki runāt
Offline
hasans
03. Aug 2018, 10:06 #2870

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7685

Braucu ar:


01 Aug 2018, 00:09:19 @OS83 rakstīja:

16 Jul 2018, 19:16:09 @Vantage rakstīja:

par 8gang automātu kas montējas uz 3.0TDI (50TDI) - patīk tikai tas, ka ierastais automāts šķiet uzticamāks, bet NAV viņš tik ātrs kā S-Tronic nu 100% saku un pilsētā ir diezgan jocīga, raustīga uzvedība - man nepatika. Lielākais mīnuss ir tieši šīs kārbas tūļība.


Kārba viņam, varu piekrist, ir nereāli lēna, tieši konkrēti A7, jo testēju arī A8 ar to pašu motoru un kārbu, tur viss čikeniekā, nav aizture, kad iespied pedāli. Bet nu, pēc pāris menēšiem redzēs kas izleks arā, tikko iegādāts A7 priekš sievas.

Pats laikam palikšu pie pārbaudītām vērtībām - RS7, kamēr vēl ir garantija, var braukāt.

Bet ja pa tēmu, tad tam pašam RS7 šobrīd nobraukti 53k km, mainītas visas četras paduškas, ziemā čakarējās spoguļu mehānisms pielokot, to mainīja un tagad pavasarī pa garantiju nomainija priekšējo bremžu disku (keramiku) izrāvis biju gabalus ārā, atstiepu max 305km/h, atmetos, bet ne tā, ka bremžu pedālis lidz galam nospiests, tā mierīgi, bet disks metams, varbūt brāķis gadījās.
Savādāk gan viss ok, lej tik un brauc.

Gadījumā Tev nebija tās nedienas ar jauno Q7?
Offline
suhariks1
03. Aug 2018, 10:09 #2871

Kopš: 06. Jul 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 410

Braucu ar: 4x4


03 Aug 2018, 08:43:28 @Vienpatis rakstīja:
Man liekas, ka rūsa un piekares remonti ir ļoti atkarīgi no ekspluatācijas apstākļiem. Zinu teikt par divām 2014. gada skodām abām noskrējiens 170k, 2.0d un DSG. No tehnikas (kārba, motors, piekare) nekas nav mainīts. Vienīgi abām ir bijuši elektro gļuki ar degvielas līmeni. Un rūsa par vietās, kur krāsa apsista nav parādījusies un nekur neredzās. Pieļauju domu nākamo privāto auto ņemt arī škodu, jo pirmo reizi mūžā ar jaunu auto nav problēmu.

Salons negrab , touchscreen nejutīgs tikai tad, kad ir nenormāls mitrums mašīnā. un ar 17` riteņiem ir pieņemami braukt. Skaņas izolācija nav sliktāka, kā līdzīga budžeta konkurentiem, bet klusuma simfonija točna nav. Līdz 100km/h vēl +/- ok, bet ātrāk braucot jau ir tā, ka jāpierod pie trobeļa.


Piekritīšu par to ekspluatāciju, man pašam ir jau ceturtā oktāvija , visas ir 2014 gads un jaunākas. Pēdējā pa gadu ir 100 000 km dabūjusi, es ar viņu velku uz 130 pa visiem Latvijas super ceļiem un piekare vēl negrab, tikai amortizatoriem nav vairs asuma. Rūsa man ir vienā punktā, kur krāsa nosista, un tas ir loģiski, jo ziemā es auto amzgāju ik pa 2,5 mēnešiem, akd tiek veiktas apkopes. Starp mazgāšanām pa sāli tiek nobraukti 15 000 km. Es drīzāk apbrīnoju, ka tas plikais bleķis vēl nav caurs, bet tikai apduļķojies ar rūsu.

Ps. Dīzeļi griežās labi, tikai nevajag 15k intervālu taisīt, labāk 10k.

DSG - turās godam , man vēl nav sanācis nojāt nevienu no tām 3 , kas bija ( lielākais ko nobraucu bija 170 k ar vienu)

Amortizatori - ja vilksi sporta režīmā pa visiemģerevņas ceļiem un regulāri paleksies uz asvalta viļņiem , pie 100k amortizatorus būs jāmaina, jo tur stāv Monroe oriģināli. Viņi vairāk netur. Tie, kas brauc pilsētas variantā, pie 200 000 vēl varēs lietot viņus.

Salons ir kluss un ērts, vadāmība ir super. Piekare turās labi uz ceļa ( kamēr jauna) Var droši vilkt pa nomali ar vienu riteni uz grants un viņa nekur nepeldēs

Par mīnusiem - prātīgi ar TSI dzinējiem, pie 100 000 km, vārstus sāk arvien labāk dzirdēt, baigi liekās ka pie 200k tiem motoriem ir kapitālais jātaisa. Mēs firmā turam ~ 50 oktāvijas, TSi tiek tirgotas pie 120 - 150 k km. Dīzeļus atļaujamies palaist līdz 170 - 180 k km.

2.0 dīzelis ir normāla raķete, viņam ieskrējiens no 0 - 100 ir tāds pats kā manam 2.2 turbo audim no 97 gada, protams virs 100 tā bilde ir jau otrā zīmē. Pa lielam grieze ir tā, aks to dīzeli izvelk, pēc 140 km/h viņi neiet.
Offline
OS83
03. Aug 2018, 10:29 #2872

Kopš: 06. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 183

Braucu ar: GTG


03 Aug 2018, 10:06:30 @hasans rakstīja:

01 Aug 2018, 00:09:19 @OS83 rakstīja:

16 Jul 2018, 19:16:09 @Vantage rakstīja:

par 8gang automātu kas montējas uz 3.0TDI (50TDI) - patīk tikai tas, ka ierastais automāts šķiet uzticamāks, bet NAV viņš tik ātrs kā S-Tronic nu 100% saku un pilsētā ir diezgan jocīga, raustīga uzvedība - man nepatika. Lielākais mīnuss ir tieši šīs kārbas tūļība.


Kārba viņam, varu piekrist, ir nereāli lēna, tieši konkrēti A7, jo testēju arī A8 ar to pašu motoru un kārbu, tur viss čikeniekā, nav aizture, kad iespied pedāli. Bet nu, pēc pāris menēšiem redzēs kas izleks arā, tikko iegādāts A7 priekš sievas.

Pats laikam palikšu pie pārbaudītām vērtībām - RS7, kamēr vēl ir garantija, var braukāt.

Bet ja pa tēmu, tad tam pašam RS7 šobrīd nobraukti 53k km, mainītas visas četras paduškas, ziemā čakarējās spoguļu mehānisms pielokot, to mainīja un tagad pavasarī pa garantiju nomainija priekšējo bremžu disku (keramiku) izrāvis biju gabalus ārā, atstiepu max 305km/h, atmetos, bet ne tā, ka bremžu pedālis lidz galam nospiests, tā mierīgi, bet disks metams, varbūt brāķis gadījās.
Savādāk gan viss ok, lej tik un brauc.

Gadījumā Tev nebija tās nedienas ar jauno Q7?


Bija, jā.
Offline
13lucky
03. Aug 2018, 10:33 #2873

Kopš: 28. May 2018

Ziņojumi: 629

Braucu ar:


03 Aug 2018, 10:09:07 @suhariks1 rakstīja:

03 Aug 2018, 08:43:28 @Vienpatis rakstīja:
Man liekas, ka rūsa un piekares remonti ir ļoti atkarīgi no ekspluatācijas apstākļiem. Zinu teikt par divām 2014. gada skodām abām noskrējiens 170k, 2.0d un DSG. No tehnikas (kārba, motors, piekare) nekas nav mainīts. Vienīgi abām ir bijuši elektro gļuki ar degvielas līmeni. Un rūsa par vietās, kur krāsa apsista nav parādījusies un nekur neredzās. Pieļauju domu nākamo privāto auto ņemt arī škodu, jo pirmo reizi mūžā ar jaunu auto nav problēmu.

Salons negrab , touchscreen nejutīgs tikai tad, kad ir nenormāls mitrums mašīnā. un ar 17` riteņiem ir pieņemami braukt. Skaņas izolācija nav sliktāka, kā līdzīga budžeta konkurentiem, bet klusuma simfonija točna nav. Līdz 100km/h vēl +/- ok, bet ātrāk braucot jau ir tā, ka jāpierod pie trobeļa.


Piekritīšu par to ekspluatāciju, man pašam ir jau ceturtā oktāvija , visas ir 2014 gads un jaunākas. Pēdējā pa gadu ir 100 000 km dabūjusi, es ar viņu velku uz 130 pa visiem Latvijas super ceļiem un piekare vēl negrab, tikai amortizatoriem nav vairs asuma. Rūsa man ir vienā punktā, kur krāsa nosista, un tas ir loģiski, jo ziemā es auto amzgāju ik pa 2,5 mēnešiem, akd tiek veiktas apkopes. Starp mazgāšanām pa sāli tiek nobraukti 15 000 km. Es drīzāk apbrīnoju, ka tas plikais bleķis vēl nav caurs, bet tikai apduļķojies ar rūsu.

Ps. Dīzeļi griežās labi, tikai nevajag 15k intervālu taisīt, labāk 10k.

DSG - turās godam , man vēl nav sanācis nojāt nevienu no tām 3 , kas bija ( lielākais ko nobraucu bija 170 k ar vienu)

Amortizatori - ja vilksi sporta režīmā pa visiemģerevņas ceļiem un regulāri paleksies uz asvalta viļņiem , pie 100k amortizatorus būs jāmaina, jo tur stāv Monroe oriģināli. Viņi vairāk netur. Tie, kas brauc pilsētas variantā, pie 200 000 vēl varēs lietot viņus.

Salons ir kluss un ērts, vadāmība ir super. Piekare turās labi uz ceļa ( kamēr jauna) Var droši vilkt pa nomali ar vienu riteni uz grants un viņa nekur nepeldēs

Par mīnusiem - prātīgi ar TSI dzinējiem, pie 100 000 km, vārstus sāk arvien labāk dzirdēt, baigi liekās ka pie 200k tiem motoriem ir kapitālais jātaisa. Mēs firmā turam ~ 50 oktāvijas, TSi tiek tirgotas pie 120 - 150 k km. Dīzeļus atļaujamies palaist līdz 170 - 180 k km.

2.0 dīzelis ir normāla raķete, viņam ieskrējiens no 0 - 100 ir tāds pats kā manam 2.2 turbo audim no 97 gada, protams virs 100 tā bilde ir jau otrā zīmē. Pa lielam grieze ir tā, aks to dīzeli izvelk, pēc 140 km/h viņi neiet.


Vienkārši reizi pa 100k vajag tīrīt vārstus
https://www.youtube.com/watch?v=LraJb2SG8do
Offline
suhariks1
03. Aug 2018, 11:54 #2874

Kopš: 06. Jul 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 410

Braucu ar: 4x4


03 Aug 2018, 10:33:43 @13lucky rakstīja:

03 Aug 2018, 10:09:07 @suhariks1 rakstīja:

03 Aug 2018, 08:43:28 @Vienpatis rakstīja:
Man liekas, ka rūsa un piekares remonti ir ļoti atkarīgi no ekspluatācijas apstākļiem. Zinu teikt par divām 2014. gada skodām abām noskrējiens 170k, 2.0d un DSG. No tehnikas (kārba, motors, piekare) nekas nav mainīts. Vienīgi abām ir bijuši elektro gļuki ar degvielas līmeni. Un rūsa par vietās, kur krāsa apsista nav parādījusies un nekur neredzās. Pieļauju domu nākamo privāto auto ņemt arī škodu, jo pirmo reizi mūžā ar jaunu auto nav problēmu.

Salons negrab , touchscreen nejutīgs tikai tad, kad ir nenormāls mitrums mašīnā. un ar 17` riteņiem ir pieņemami braukt. Skaņas izolācija nav sliktāka, kā līdzīga budžeta konkurentiem, bet klusuma simfonija točna nav. Līdz 100km/h vēl +/- ok, bet ātrāk braucot jau ir tā, ka jāpierod pie trobeļa.


Piekritīšu par to ekspluatāciju, man pašam ir jau ceturtā oktāvija , visas ir 2014 gads un jaunākas. Pēdējā pa gadu ir 100 000 km dabūjusi, es ar viņu velku uz 130 pa visiem Latvijas super ceļiem un piekare vēl negrab, tikai amortizatoriem nav vairs asuma. Rūsa man ir vienā punktā, kur krāsa nosista, un tas ir loģiski, jo ziemā es auto amzgāju ik pa 2,5 mēnešiem, akd tiek veiktas apkopes. Starp mazgāšanām pa sāli tiek nobraukti 15 000 km. Es drīzāk apbrīnoju, ka tas plikais bleķis vēl nav caurs, bet tikai apduļķojies ar rūsu.

Ps. Dīzeļi griežās labi, tikai nevajag 15k intervālu taisīt, labāk 10k.

DSG - turās godam , man vēl nav sanācis nojāt nevienu no tām 3 , kas bija ( lielākais ko nobraucu bija 170 k ar vienu)

Amortizatori - ja vilksi sporta režīmā pa visiemģerevņas ceļiem un regulāri paleksies uz asvalta viļņiem , pie 100k amortizatorus būs jāmaina, jo tur stāv Monroe oriģināli. Viņi vairāk netur. Tie, kas brauc pilsētas variantā, pie 200 000 vēl varēs lietot viņus.

Salons ir kluss un ērts, vadāmība ir super. Piekare turās labi uz ceļa ( kamēr jauna) Var droši vilkt pa nomali ar vienu riteni uz grants un viņa nekur nepeldēs

Par mīnusiem - prātīgi ar TSI dzinējiem, pie 100 000 km, vārstus sāk arvien labāk dzirdēt, baigi liekās ka pie 200k tiem motoriem ir kapitālais jātaisa. Mēs firmā turam ~ 50 oktāvijas, TSi tiek tirgotas pie 120 - 150 k km. Dīzeļus atļaujamies palaist līdz 170 - 180 k km.

2.0 dīzelis ir normāla raķete, viņam ieskrējiens no 0 - 100 ir tāds pats kā manam 2.2 turbo audim no 97 gada, protams virs 100 tā bilde ir jau otrā zīmē. Pa lielam grieze ir tā, aks to dīzeli izvelk, pēc 140 km/h viņi neiet.


Vienkārši reizi pa 100k vajag tīrīt vārstus
https://www.youtube.com/watch?v=LraJb2SG8do


Mums cita filozofija, mēs mašīnas neremontējam, mēs tās laicīgi pārdodam un ņemam vietā jaunas. Retu reizi gadās, ka ir jāveic remonts jo konkrētais eksemplārs vēl nav paspēts pārdot. Nu jau virzamies uz modeli pamazām, ka 120 k ir pārdošanas laiks, retus eksemplārus, kas ir bijuši pie saudzīgām rokām paturam uz 150 tagad.
Offline
josi
03. Aug 2018, 11:59 #2875

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3017

Braucu ar: Ne-BMW


03 Aug 2018, 10:51:53 @halloween rakstīja:
Kādu aķa lādētāju/uzturētāju pirkt un kur LV tādu nopirkt, lai droši varētu flašot/upgreidot firmwares caur ISTAP? Ar jaudu vismaz 30A+ un precīzi pietūnējamiem voltiem..

Ko tev dos tie precīzie volti? Man programmēšanai ir 1KW barošanas bloks mo veca Compaq servera ar nedaudz piepaceltu 12V spriegumu - ja neesi elīts autoserviss, tad privātiem mērķiem ar tādu pilnīgi pietiek.

Netā ir daudx piemēru, kaut via šeit:
https://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?...r-Power-Supplies
Offline
R_S
07. Aug 2018, 17:27 #2876

Kopš: 08. Jul 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 761

Braucu ar: nākotnes klasiku

Ko Powers par šo saka?
Price/performance šim ir ok?
https://www.mazliet.lv/mazlietoti-automobili/10...PORT-NAVI-CAMERA
Offline
Jods
07. Aug 2018, 22:41 #2877

Kopš: 29. Jan 2007

No: Varakļāni

Ziņojumi: 1206

Braucu ar: 600


07 Aug 2018, 17:27:19 @raimisE30 rakstīja:
Ko Powers par šo saka?
Price/performance šim ir ok?
https://www.mazliet.lv/mazlietoti-automobili/10...PORT-NAVI-CAMERA


Maz ticams, ka te kādam būs objektīvs viedoklis. Labākajā gadijumā, kāds būs riepas pačamdijis pie dīlera.
Offline
Sandis_UR
08. Aug 2018, 07:44 #2878

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3933

Braucu ar: BITURBO


07 Aug 2018, 17:27:19 @raimisE30 rakstīja:
Ko Powers par šo saka?
Price/performance šim ir ok?
https://www.mazliet.lv/mazlietoti-automobili/10...PORT-NAVI-CAMERA


Ja neskaita kameru tad lielākā daļa e46 ir krietni labāk aprīkoti. Pa to naudu manuprāt var nopirkt labāku un krietni ērtāku auto. Domāju, ka vēlāk būs gruti pārdot jo tagad jau sludinājumā raksta, ka labprāt mainītu.
Bet ja galvenais ir bmw bļemba uz kapota tad tik droši ņem ciet- nenožēlosi.
Offline
Mikels
08. Aug 2018, 08:38 #2879

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4617

Braucu ar: cieņu


08 Aug 2018, 07:44:51 @Sandis_UR rakstīja:

07 Aug 2018, 17:27:19 @raimisE30 rakstīja:
Ko Powers par šo saka?
Price/performance šim ir ok?
https://www.mazliet.lv/mazlietoti-automobili/10...PORT-NAVI-CAMERA


Ja neskaita kameru tad lielākā daļa e46 ir krietni labāk aprīkoti.

Offline
R_S
08. Aug 2018, 12:51 #2880

Kopš: 08. Jul 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 761

Braucu ar: nākotnes klasiku


08 Aug 2018, 08:38:49 @Mikels rakstīja:

08 Aug 2018, 07:44:51 @Sandis_UR rakstīja:

07 Aug 2018, 17:27:19 @raimisE30 rakstīja:
Ko Powers par šo saka?
Price/performance šim ir ok?
https://www.mazliet.lv/mazlietoti-automobili/10...PORT-NAVI-CAMERA


Ja neskaita kameru tad lielākā daļa e46 ir krietni labāk aprīkoti.



Man arī patīk, kā aukstos ziemas vakaros e46 stūre apsildās. īsti nesaskatu, kas no aprīkojuma viņam īsti trūkst. Jāatceras, ka tas nav 7er.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo