Online

Pašreiz BMWPower skatās 71 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
Arsmens
08. Aug 2018, 22:18 #2901

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13305

Braucu ar: Trim durvīm


08 Aug 2018, 22:07:32 @viesulis rakstīja:

08 Aug 2018, 21:36:53 @Arsmens rakstīja:
30k tas vags un viņa piekritēji tak piespiedu kārtā jāārstē Uz pakaļas biju, ka polo samērā pilns 27k, paceļam šo augstāku ar prikoļniem pagriezieniem, ok komplektāciju un 30


Led lukturi, digi speedo kaut ko maksā, bet es labāk tad izvēlētos lielāko Tiguanu kuru šajā budžetā arī varētu dabūt labu.
digi speedo bija jau kadetam 89tajā gadā
Offline
shiirs_legit
08. Aug 2018, 22:26 #2902

Kopš: 16. Jul 2018

Ziņojumi: 2405

Braucu ar: Tavu muteri uz Biķernieku mežu

mierīgi kāda razņica, tā tikai pediņu problema, juku pat noparkot bez kameras
Offline
Belluuns
08. Aug 2018, 22:26 #2903

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9518

Braucu ar: quattro

Tad nahum tāfs luznis vajadzīgs kuru nevar noparkot?
Offline
grunchs
08. Aug 2018, 22:26 #2904

Kopš: 30. Sep 2014

No: Kuldīga

Ziņojumi: 610

Braucu ar: e21


08 Aug 2018, 22:23:53 @bertons rakstīja:
Gribu redzeet kaa tu piemeeram X6 bez kameras parkosi


Kas tas par pedonu jautājumu?? Tāpat, kā jebkuru kravas busu
Offline
Jordis
08. Aug 2018, 22:29 #2905

Kopš: 11. May 2004

Ziņojumi: 13

Braucu ar:

Gribu redzeet kaa tu piemeeram X6 bez kameras parkosi

Kas tev jūtu nav?? Auto gabarīti bez visām kamerām ir jājūt! :P
Offline
jancuksz
08. Aug 2018, 23:51 #2906

Kopš: 09. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1687

Braucu ar: ziemas miskasti visu gadu


08 Aug 2018, 16:52:10 @Mikels rakstīja:

08 Aug 2018, 15:25:47 @jancuksz rakstīja:

08 Aug 2018, 14:14:26 @kurlis rakstīja:

08 Aug 2018, 13:42:41 @jancuksz rakstīja:

08 Aug 2018, 12:51:09 @raimisE30 rakstīja:

08 Aug 2018, 08:38:49 @Mikels rakstīja:

08 Aug 2018, 07:44:51 @Sandis_UR rakstīja:

07 Aug 2018, 17:27:19 @raimisE30 rakstīja:
Ko Powers par šo saka?
Price/performance šim ir ok?
https://www.mazliet.lv/mazlietoti-automobili/10...PORT-NAVI-CAMERA


Ja neskaita kameru tad lielākā daļa e46 ir krietni labāk aprīkoti.



Man arī patīk, kā aukstos ziemas vakaros e46 stūre apsildās. īsti nesaskatu, kas no aprīkojuma viņam īsti trūkst. Jāatceras, ka tas nav 7er.


head up, normāls dzinējs un harman kardon


Tas TT 4cyl ir tik dranķīgs?


benCīniem esot problēmiņas

Var sīkāk lūdzu par šo? Tev šis konkrētais dzinējs ir bijis vai bijusi saskarsme ar to vai vienkārši tukši murgo ? kad pajautā, kuram ir bijis šāds dzinējs, ir kapa klusums, bet powera bomāriem viedoklis ir par visu


nevar sīkāk, jo esmu powera bomārs un paņēmu dīzeli un izvairījos no šīs saskarsmes

p.s. kapa klusums ir, jo cilvēki, kas veic research mazlietotajam auto, nevis ņem operatīvajā (šajā gadījumā principā pie dirsas), neizvēlas to dzinēju

[ Šo ziņu laboja jancuksz, 08 Aug 2018, 23:52:18 ]

Offline
Murphy
09. Aug 2018, 07:14 #2907

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8471

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport


08 Aug 2018, 21:48:28 @Belluuns rakstīja:
Es protams atvainojos, bet kam tas viss vajadzīgs, adaptivie kruizi, kameras, aklo zonu hujņas utt? Tieš kads ir pielietojums braukajot pa Latviju? Es saprotu ka pa autobāni katru dienu vicojot to visu vajag.


Es ikdienā norullēju 100+km pa šoseju - adaptīvais kruīzs ir izgudrojums.
Tāpat aklo zonu asistents - 99% gadījumu viņš ir lieks, bet tajā 1% viņš izglābs no incidenta.
Front assist - ir jau pāris reizes nolicis pa mēmajiem jo esi aizskatījies telefonā vai uz minisvārkiem
Kameras - piekrītu, bezjēdzīga lieta, normālam vecim jāmāk noparkoties pašam. Lai gan, pēdējā laikā esmu sācis izmantot pat parking asistentu ie_slinkuma_pierod:

Visas šīs lietas ir jau pieejamas parastam kompaktklases Kia vai Hyundai gandrīz vai bāzītē, tāpēc muļķīgi pirkt premium klases pārstāvi ar komplektāciju kā 2000 gadā

Šajā gadījumā iet runa par elementāru tehnoloģiju progresu, gluži tāpat kā kādreiz elektro logi, centrālā atslēga, kondiška, klimats utt kas jau ir defacto standarts jebkurā auto.
Offline
Rhs1992
09. Aug 2018, 07:42 #2908

Kopš: 09. Apr 2016

Ziņojumi: 628

Braucu ar: W211 E350

T-ROC ir Golfs nevis Polo. T-Cross būs pacelts Polo
Offline
Pauliic
09. Aug 2018, 07:59 #2909

Kopš: 01. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 8768

Braucu ar: 10, 101

T- Roc ļoti plastmasīgs salons, Golfam par kārtu labāks. + ja pērk jaunu, tad uz Golfu arī ir labas akcijas uz bezmaksas papildus komplektāciju

+ ja grib kā preses foto - divkrāsu utt,(kad viņš arī +/- izskatās) tad tur sanāk papliks passat vai pilns golfs

-----------------
Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes
Offline
Agritis
09. Aug 2018, 08:16 #2910

Kopš: 25. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2087

Braucu ar: Astra ST

Ap Jāņiem sūtījām golfu, un tad arī mēģināja "iestāstīt" t-rocu. Salonā viens bija uz vietas, apskatīju - tā arī ir, ka "uzpūsts" polo. Nesaprotu, nah vw štancē tos sīkos suvus vienu pēc otra - tagad atkal būs vēl kautkas jauns.

Pie kam tas t-roc sanāk golfa cenā vai pat to pārsniedz, bet salona apdare ir no polo tizlās plastmasas.

Ā, krāsas var dabūt smukākas nekā golfam, sievai tas šķita pluss

Edit: kamēr klabināju klavieri, kāds jau paspēja ierakstīt

[ Šo ziņu laboja Agritis, 09 Aug 2018, 08:17:03 ]

Offline
BigDog24
09. Aug 2018, 08:23 #2911

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 828

Braucu ar: dīzeli


09 Aug 2018, 07:14:27 @Murphy rakstīja:
Es ikdienā norullēju 100+km pa šoseju - adaptīvais kruīzs ir izgudrojums.
Tāpat aklo zonu asistents - 99% gadījumu viņš ir lieks, bet tajā 1% viņš izglābs no incidenta.


Ar ACC braucu kopš 2006. gada, un joprojām to uzskatu par tādu pašu draņķi kā automātiskajiem tālajiem lukturiem (nejaukt ar adaptīvajiem LED), stūres vibrāciju pametot joslu, elektrisko bagāžnieka aizvēršanos (kādam slaistam vai baltrocītim jābūt lai neizbaudītu vienu teicamu bagāžnieka aizvēršanu ), aklo zonu indikāciju (atgādina sievas māti, kas sēž blakus un saka priekšā kas notiek, bet tu tāpat viņai neuzticies) utml.

Tikko @LV atslābstu uz šosejas braucot ar ACC tā attopos ka esmu iesēdies kādam pakaļā braucot uz 95 nevis 109. Vienīgā vieta, kur tas patika- autobānis, tur ātra braukšana mani nogurdina, uzlieku ~170 un mizoju, tur veci passāti iet garām uz 190.

ACC varētu būt jauks korķos, bet scenārijā ja pēc apstāšanās nav atkal jāspiež akselerators lai turpinātu braukšanu.
Offline
Krizdole
09. Aug 2018, 08:54 #2912

Kopš: 27. Jun 2018

Ziņojumi: 43

Braucu ar: G31 520i


09 Aug 2018, 08:23:26 @BigDog24 rakstīja:

09 Aug 2018, 07:14:27 @Murphy rakstīja:
Es ikdienā norullēju 100+km pa šoseju - adaptīvais kruīzs ir izgudrojums.
Tāpat aklo zonu asistents - 99% gadījumu viņš ir lieks, bet tajā 1% viņš izglābs no incidenta.


Ar ACC braucu kopš 2006. gada, un joprojām to uzskatu par tādu pašu draņķi kā automātiskajiem tālajiem lukturiem (nejaukt ar adaptīvajiem LED), stūres vibrāciju pametot joslu, elektrisko bagāžnieka aizvēršanos (kādam slaistam vai baltrocītim jābūt lai neizbaudītu vienu teicamu bagāžnieka aizvēršanu ), aklo zonu indikāciju (atgādina sievas māti, kas sēž blakus un saka priekšā kas notiek, bet tu tāpat viņai neuzticies) utml.

Tikko @LV atslābstu uz šosejas braucot ar ACC tā attopos ka esmu iesēdies kādam pakaļā braucot uz 95 nevis 109. Vienīgā vieta, kur tas patika- autobānis, tur ātra braukšana mani nogurdina, uzlieku ~170 un mizoju, tur veci passāti iet garām uz 190.

ACC varētu būt jauks korķos, bet scenārijā ja pēc apstāšanās nav atkal jāspiež akselerators lai turpinātu braukšanu.


Pilnībā piekrītu par Adaptīvo kruīza kontroli, bija man tāda Passat B8, standartā Highline komplektācijai, vairākas reizes jautāju dīlerim vai nevar to stulbību atslēgt, šie teica ka nevar un es neesmu vienīgais, kas to vēlas. Mani tracināja, ka braucot pa šoseju uz 105km/h nonākot līdz priekšā braucošam objektam, kas pārvietojas ar 95, auto nu ļoti laicīgi sabremzējas, mazākā problēma, ka to nepamani un kādu laiku velcies uz 95, lielākā ar apdzīšanu. Auto turas kādus 40m aizmugurē (arī ar tuvāko iestatīto attālumu), tu sagaidi brīvu apdzīšanas vietu, nospied Cruise Res un lēni tiek uzņemts ātrums līdz 105, tas viss prasa lielu laiku un apdzīšanas vietu, kā dēļ ir nepieciešams spiest grīdā, apdzīt un pēc tam atkal nomest. Ar manuālo apdzīšanu tas viss tiek paveikts daudz plūdenāk, jo var braukt tuvāk vai arī paātrināties laicīgāk vēl pirms pretimbraucošais nav pabraucis garām un līgani apdzīt. Pie nākamā jaunā auto pasūtīšanas fakts, ka standartā nāk tikai parastais kruīzs bija paliels pluss. Un jā sastrēgumos Passat bija iespēja neizmantot ne gāzi, ne bremzi viss notika automātiski, bet bremzēšana notika diezgan strauji kā arī ātruma uzņemšana, pats to var izdarīt līganāk un pārējiem pasažieriem komfortablākā manierē.
Par bagāžnieku gan nepiekrītu, elektrisks ir must have, ciest nevaru, ka sēžot iekšā kāds to aizcērt tā, ka liekas izbirs logi utt.
Offline
dirtyice
09. Aug 2018, 09:05 #2913

Kopš: 27. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 483

Braucu ar: Iroc-Z, 126p, 4x4 ķenguru


08 Aug 2018, 19:17:35 @HE9600 rakstīja:
Nu es to noteikti sauktu par nebraukšanu. Pie 10k km gadā imho jauns auto ir bezjēdzīgs pasākums.

Sēņošana ir biežākais bremžu nāves cēlonis. Nu vajag, vajag ik pa laikam tās bremzes 'izkustināt'. Sevišķi japāņu autobūvei, kam sēņojot iepūst kluči skāvās, kas beigās noved līdz ķīlējošam ratam un metamiem diskiem.

Pieredze tik ar volvo s40/v50 pie tādas pašas lietošanas nekad neesmu mainijis bremžu diskus. Liekās dīvaini ka 1x kompleks kluču uz vienu disku.
Par to jaunu vai lietotu katram savs, ir kas čurā kasrtu uz iPhone un ņem jaunāko, bet izmanto tik sms un zvanus, ko tad par tiem teikt?
Offline
968-jk
09. Aug 2018, 09:17 #2914

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13446

Braucu ar: 30niekiem

Jūs gribējāt lai ACC brauc kā @user? :3mdistancear140km/h: :apdzensavlaicīgiparedzotkajādodmizā:
Offline
Napalm
09. Aug 2018, 09:19 #2915

Kopš: 02. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1226

Braucu ar: 234

Kā tieši augstāk minētais lietājs iedomājas ka parastā kruīza kontrole varbūt paliels pluss pret adaptīvo kk?

Vai nu slikts auto, vai problēma autovadītājā vai nezinu kas vēl.

Adaptīvā kk ir ļoti ērti un es domāju ka visiem ir regulējams attālums. Īsākais atālums ir ļoti ok, ja mēs domājam par drošību (nē, nav jālien priekša braucošam pakaļā), sieva izmanto vidējo attālumu un jūtas droši.

Sensors par iespējamo sadursmi gan tāds viltīgs. 2 gadu laikā kādas 5x mašīna ir strauji bremzējusi, no kuriem varbūt es varēju nepaspēt nobremzēt (domāju ka būtu paspējis). Vissmaz 2x tas bija pilnīgi lieki, es spiedu gāzes pedāli, kad priekšā esošais jau bija gandrīz nogriezies pa labi, bet sistēma domāja ka netikšu garām vai ka ir šķērslis. Forši nav, bet labāk 2x tā un ir cerība ka kādreiz tas nostrādās man par labu.
Offline
BigDog24
09. Aug 2018, 09:44 #2916

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 828

Braucu ar: dīzeli


09 Aug 2018, 09:17:02 @bertons rakstīja:
@bigdog centraalaa atsleega tev liekas ok izgudrojums vai taa nevisai


Man šķiet ,ka dēļ stūres pastiprinātāja parādīšanās katrā vāģī pilsētās samazināja ātrumu no 60 uz 50
Offline
smudo
09. Aug 2018, 09:53 #2917

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX

Katram savs - man arī ACC nepatīk Latvijā, ja sanāk braukt nedaudz virs vidējās plūsmas ātruma - ar parasto kruīza kontroli var piebraukt apdzenamajam auto tuvāk, sagaidot īsto brīdi iespiest grīdā un atgriežoties joslā atlaist gāzes pedāli un auto pats atgriežas uzstādītajā ātrumā. Ar to es nemēģinu teikt, ka ACC ir slikts, bet man personīgi tas nepatīk pat ar tuvāko distanci. Jāsaprot, ka ražotāji šīs sistēmas mēģina izveidot muļķu drošas. Automātiskā bremzēšana man pēdējā gada laikā (A6 C7), nevienu reizi nav nostrādājusi braucot dinamiski, tādēļ tā noteikti laba fīča, jo man patīk, ka palīgsistēmas darbojas nemanāmi - tā paša iemesla dēļ neciešu joslu asistentu sistēmu - pietiek jau ar to, ka jaunajiem auto stūres jūtība ir viduvēja dēļ elektriskajiem pastiprinātājiem (Porsche kā ražotājam visveiksmīgāk ir izdevies ar šo tikt galā), bet ja vēl visu laiku jūti tādu knapi manāmu piestūrēšanu, tad braukšanas prieka nav nekāda. Ja man būtu jābrauc ļoti gari maršruti pa ļoti pilniem ceļiem vairākas stundas dienā, tad, iespējams, ka spētu novērtēt šo sistēmu plusus un pieciestu minētos trūkumus. P.S. Parkingi + kamera gan šķiet ērta sistēma, jo var droši piebraukt šķērslim 5 cm distancē, ja ir vajadzība parkojoties šaurā vietā - hobijauto, kam nav ne parkingu (nav pat ne ABS) ir vairāk jāiespringst, lai ieparkotos šaurā vietā, lai arī tas ir gandrīz par metru īsāks, nekā ikdienas braucamais.
Offline
Pauliic
09. Aug 2018, 09:58 #2918

Kopš: 01. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 8768

Braucu ar: 10, 101

domāju ka problēma ir galvā ja pie 95 braucot parādās stress un 109 to mazina

acc ir must have, tie kas prasa atslēgt atgādina automātu heiterus pirms 10 gadiem : x5_ar_ruchku:

[ Šo ziņu laboja Pauliic, 09 Aug 2018, 09:58:17 ]



-----------------
Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes
Offline
Napalm
09. Aug 2018, 10:16 #2919

Kopš: 02. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1226

Braucu ar: 234

Varbūt es kaut ko nesaprotu -
Kapēc parastajai kruīza kontrolei distance būtu mazāka nekā adaptīvai?

Kapēc vispār būtu jābūt dažādiem ražotāju standartiem kruīza kontrolēm no drošības viedokļa? Ok, es saprotu bremzēšanas ceļš, braukšanas ātrums, auto svars un citi faktori, bet kopumā taču jebkurš auto ražotājs gribētu minimālo distanci likt tādu, lai ja priekša braucošais auto bremzētu, tad arī tavs auto to paspēj izdarīt.
Offline
Napalm
09. Aug 2018, 10:25 #2920

Kopš: 02. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1226

Braucu ar: 234


09 Aug 2018, 10:21:55 @bertons rakstīja:
Adaptiivajai distanci var pats reguleet


Es zinu, bet minimalā distance ir minimālā "drošā" distance.

Parastai kk taču arī, ja kāds brauc ar tieši tādu pašu ātrumu kā tu, tu taču nevari ielikt ka brauksi 5m aiz viņa uz 100km/h. Vai arī esmu jau aizmirsis un kaut ko jaucu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo