Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 66 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
968-jk
15. Jun 2018, 12:03 #2741

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13488

Braucu ar: 30niekiem

Sajūgs brāķis. Autoblitz bez ierunām maina sajūgu un visu, kas ar to saistās.
Nevar būt tā, ka Kia dīleris no klienta slauc, bet ražotājam to uzraksta kā garantiju?
Un, kas tās par summām pie apkopēm? Jums tur arī riepas maina?

[ Šo ziņu laboja 968-jk, 15 Jun 2018, 12:04:03 ]

Offline
ATB
15. Jun 2018, 12:12 #2742

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5188

Braucu ar: ♛ ♛

Jaunais Iveco daily 2018.gada 180zs
10k nobraukts. Viss dīleris -scuba arī gan attieksme, gan serviss

Iesaku, ja meklē komerctransportu servisu
Offline
beerzinsh
15. Jun 2018, 12:16 #2743

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2528

Braucu ar:


15 Jun 2018, 12:03:21 @968-jk rakstīja:
Sajūgs brāķis. Autoblitz bez ierunām maina sajūgu un visu, kas ar to saistās.
Nevar būt tā, ka Kia dīleris no klienta slauc, bet ražotājam to uzraksta kā garantiju?
Un, kas tās par summām pie apkopēm? Jums tur arī riepas maina?


Opelim 100% sajūgu nemaina, ja nav ārkārtas defekts uz maziem kilometriem! Pat servisa grāmatiņā ir uzskaitīts, ka sajūgs, bremzes utt ir ārpus garantijas! Cik zinu, tas ir visiem ražotājiem, var atšķirties tikai kilometru daudzums, kad var akceptēt, ja ir kāds lielais klients utt
Spararatu, izspiedējgultni var mainīt, tur problēmu nav!
Offline
968-jk
15. Jun 2018, 12:21 #2744

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13488

Braucu ar: 30niekiem


15 Jun 2018, 12:16:12 @beerzinsh rakstīja:

15 Jun 2018, 12:03:21 @968-jk rakstīja:
Sajūgs brāķis. Autoblitz bez ierunām maina sajūgu un visu, kas ar to saistās.
Nevar būt tā, ka Kia dīleris no klienta slauc, bet ražotājam to uzraksta kā garantiju?
Un, kas tās par summām pie apkopēm? Jums tur arī riepas maina?


Opelim 100% sajūgu nemaina, ja nav ārkārtas defekts uz maziem kilometriem! Pat servisa grāmatiņā ir uzskaitīts, ka sajūgs, bremzes utt ir ārpus garantijas! Cik zinu, tas ir visiem ražotājiem, var atšķirties tikai kilometru daudzums, kad var akceptēt, ja ir kāds lielais klients utt
Spararatu, izspiedējgultni var mainīt, tur problēmu nav!

Tas, ka Tu strādā ar Opeļiem nenozīmē, ka visu zini. Starp citu, pirms 2 nedēļām pazaudētājāt vēl vienu klientu sakarā ar to, ka Amserv'ā opeļus tirgo cilvēki ar dīvainu domāšanu.

[ Šo ziņu laboja 968-jk, 15 Jun 2018, 12:28:33 ]

Offline
zhidrunas
15. Jun 2018, 12:31 #2745

Kopš: 04. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 64

Braucu ar: slikiem


15 Jun 2018, 11:46:34 @nikoo rakstīja:
Dzenu ik pa 30k, jo ilgāk par garantiju tāpat netiks braukts, neinteresē, kas notiks tālāk. 60k apkope bija 620 EUR eļļas/filtri/bremžu kluči/pāris sīkumi, 90k apkope bija 275 EUR, tikai filtri un eļļa.


Kā var būt tik dārgas apkopes? Man cee'd 200EUR gan pirmā gan 60k apkope.

[ Šo ziņu laboja zhidrunas, 15 Jun 2018, 12:31:40 ]

Offline
beerzinsh
15. Jun 2018, 12:36 #2746

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2528

Braucu ar:


15 Jun 2018, 12:21:46 @968-jk rakstīja:

15 Jun 2018, 12:16:12 @beerzinsh rakstīja:

15 Jun 2018, 12:03:21 @968-jk rakstīja:
Sajūgs brāķis. Autoblitz bez ierunām maina sajūgu un visu, kas ar to saistās.
Nevar būt tā, ka Kia dīleris no klienta slauc, bet ražotājam to uzraksta kā garantiju?
Un, kas tās par summām pie apkopēm? Jums tur arī riepas maina?


Opelim 100% sajūgu nemaina, ja nav ārkārtas defekts uz maziem kilometriem! Pat servisa grāmatiņā ir uzskaitīts, ka sajūgs, bremzes utt ir ārpus garantijas! Cik zinu, tas ir visiem ražotājiem, var atšķirties tikai kilometru daudzums, kad var akceptēt, ja ir kāds lielais klients utt
Spararatu, izspiedējgultni var mainīt, tur problēmu nav!

Tas, ka Tu strādā ar Opeļiem nenozīmē, ka visu zini. Starp citu, pirms 2 nedēļām pazaudētājāt vēl vienu klientu sakarā ar to, ka Amserv'ā opeļus tirgo cilvēki ar dīvainu domāšanu.


Nav runa vai es zinu visu vai nezinu! Noteikumi visiem ir vienādi, kas ir rakstīti servisa grāmatiņā, neatkarīgi, vai tas ir Opel, Mersedes vai KIA!
Par to uzbraucienu īsti nesapratu, šobrīd, kad ir 3 dīleri, cilvēki kā prostitūtas staigā apkārt un meklējās kurš tad atdosies pa lētāko cenu.........
Offline
cp8819
15. Jun 2018, 12:38 #2747

Kopš: 02. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 123

Braucu ar: Kodiaq

Tiek skatīti lietoti (2016 gada līdz 50 000km) honda civic(FL) un toyota corolla(FL) , benzīns, automāts.

Kādas atsauksmes, problēmas?
Varbūt, labāk skatīt ko citu?
Offline
uldens1
15. Jun 2018, 12:40 #2748

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15778

Braucu ar:

gribi teikt ka normāli cilvēki kas nav kā prostitūtas ņems to ko viņiem grib iesmērēt pa dārgo??Es tādus sauktu par lohiem
Offline
nikoo
15. Jun 2018, 12:49 #2749

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 248

Braucu ar: divi ar pusi


15 Jun 2018, 12:31:08 @zhidrunas rakstīja:

15 Jun 2018, 11:46:34 @nikoo rakstīja:
Dzenu ik pa 30k, jo ilgāk par garantiju tāpat netiks braukts, neinteresē, kas notiks tālāk. 60k apkope bija 620 EUR eļļas/filtri/bremžu kluči/pāris sīkumi, 90k apkope bija 275 EUR, tikai filtri un eļļa.


Kā var būt tik dārgas apkopes? Man cee'd 200EUR gan pirmā gan 60k apkope.



Tajā 620 bija bremžu kluči/slotiņas klāt un, protams, spuldzītes nomaiņa, kas, piemēram, vien ir 7 EUR. Klučus ielika zelta cenā, kaut bija alternatīva /2, bet, redz, pats to nepateicu.
Par to sajūgu vispār jautājums vai tiešām 100k ir robeža, kad sajūgam vajadzētu beigties, bet nu moš braukt nemāku. Alternatīvi varētu aizdzīt uz to pašu Jelgavu pie dīlera un paklausīties ko tur saka.
Offline
jeg
15. Jun 2018, 12:55 #2750

Kopš: 14. May 2018

Ziņojumi: 39

Braucu ar:


15 Jun 2018, 12:36:19 @beerzinsh rakstīja:

Nav runa vai es zinu visu vai nezinu! Noteikumi visiem ir vienādi, kas ir rakstīti servisa grāmatiņā, neatkarīgi, vai tas ir Opel, Mersedes vai KIA!
Par to uzbraucienu īsti nesapratu, šobrīd, kad ir 3 dīleri, cilvēki kā prostitūtas staigā apkārt un meklējās kurš tad atdosies pa lētāko cenu.........


Sauc kā gribi. Cena nav problēma. Problēma ir ar iegūto vērtību - komforts, kvalitāte, rokas paturēšana sēžot pie servismena galda utt. Ja visi stumj sūdu, nu tad mauc kur lētāk. Kur problēma Mācies kustomer releijšenšipu un ekperiecu.

Edits: lai būtu pa tēmu.
Wess man atdeva nesalabotu mašīnu. No Wess`a man piezvanīja tante ar pēcservisa apmierinātības anketu. Izstāstīju sāpi. Kopš tās dienas neko neesmu saņēmis - zvanu, vēstuli, siltu rokasspiedienu. Kā tieši Wess sagaida mani tur atgriežamies

[ Šo ziņu laboja jeg, 15 Jun 2018, 13:01:02 ]

Offline
beerzinsh
15. Jun 2018, 13:00 #2751

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2528

Braucu ar:


15 Jun 2018, 12:55:45 @jeg rakstīja:

15 Jun 2018, 12:36:19 @beerzinsh rakstīja:

Nav runa vai es zinu visu vai nezinu! Noteikumi visiem ir vienādi, kas ir rakstīti servisa grāmatiņā, neatkarīgi, vai tas ir Opel, Mersedes vai KIA!
Par to uzbraucienu īsti nesapratu, šobrīd, kad ir 3 dīleri, cilvēki kā prostitūtas staigā apkārt un meklējās kurš tad atdosies pa lētāko cenu.........


Sauc kā gribi. Cena nav problēma. Problēma ir ar iegūto vērtību - komforts, kvalitāte, rokas paturēšana sēžot pie servismena galda utt. Ja visi stumj sūdu, nu tad mauc kur lētāk. Kur problēma Mācies kustomer releijšenšipu un ekperiecu.



Vīri, mazliet offtopic esam aizgājuši... tas, ka sajūgs nav garantijas mezgls, ir atrunāts grāmatiņā! Tas, ka misteram JK visu maina pēc kārtas, ir izņēmums, varbūt, viņš Mūsas akcionārs tikpat labi ir!
Tehniski sajūgu sapist var arī vienā kilometrā, tāka šeit kipišs ir nevietā!
Offline
968-jk
15. Jun 2018, 13:29 #2752

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13488

Braucu ar: 30niekiem


15 Jun 2018, 12:36:19 @beerzinsh rakstīja:

15 Jun 2018, 12:21:46 @968-jk rakstīja:

15 Jun 2018, 12:16:12 @beerzinsh rakstīja:

15 Jun 2018, 12:03:21 @968-jk rakstīja:
Sajūgs brāķis. Autoblitz bez ierunām maina sajūgu un visu, kas ar to saistās.
Nevar būt tā, ka Kia dīleris no klienta slauc, bet ražotājam to uzraksta kā garantiju?
Un, kas tās par summām pie apkopēm? Jums tur arī riepas maina?


Opelim 100% sajūgu nemaina, ja nav ārkārtas defekts uz maziem kilometriem! Pat servisa grāmatiņā ir uzskaitīts, ka sajūgs, bremzes utt ir ārpus garantijas! Cik zinu, tas ir visiem ražotājiem, var atšķirties tikai kilometru daudzums, kad var akceptēt, ja ir kāds lielais klients utt
Spararatu, izspiedējgultni var mainīt, tur problēmu nav!

Tas, ka Tu strādā ar Opeļiem nenozīmē, ka visu zini. Starp citu, pirms 2 nedēļām pazaudētājāt vēl vienu klientu sakarā ar to, ka Amserv'ā opeļus tirgo cilvēki ar dīvainu domāšanu.


Nav runa vai es zinu visu vai nezinu! Noteikumi visiem ir vienādi, kas ir rakstīti servisa grāmatiņā, neatkarīgi, vai tas ir Opel, Mersedes vai KIA!
Par to uzbraucienu īsti nesapratu, šobrīd, kad ir 3 dīleri, cilvēki kā prostitūtas staigā apkārt un meklējās kurš tad atdosies pa lētāko cenu.........

Pateikšu priekšā- runa nav par cenu. Potenciālais klients (vienā gadījumā pats, otrā pirms 2 nedēļām nejaušs cilvēks) no Jums aizmūk, jo pārdevējs nevis dara to, ko prasa klients, bet smērē ķeksīšus komplektācijas tabulā pēc saviem ieskatiem, mērauklām u.c. kritērijiem. Pārdevējs, kas ar Mani kontaktēja bija (varbūt joprojām ir) galīgi ne tajā vietā, kur viņam vajadzētu būt. Tas kā Jūs tur komunicējat ar potenciālajiem klientiem ir šausmas. Es gan nepajautāju vārdu, iespējams abos gadījumos biji viens un tas pats cilvēks. Vēlāk pameklēšu vārdu.
Offline
beerzinsh
15. Jun 2018, 13:41 #2753

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2528

Braucu ar:


Pateikšu priekšā- runa nav par cenu. Potenciālais klients (vienā gadījumā pats, otrā pirms 2 nedēļām nejaušs cilvēks) no Jums aizmūk, jo pārdevējs nevis dara to, ko prasa klients, bet smērē ķeksīšus komplektācijas tabulā pēc saviem ieskatiem, mērauklām u.c. kritērijiem. Pārdevējs, kas ar Mani kontaktēja bija (varbūt joprojām ir) galīgi ne tajā vietā, kur viņam vajadzētu būt. Tas kā Jūs tur komunicējat ar potenciālajiem klientiem ir šausmas. Es gan nepajautāju vārdu, iespējams abos gadījumos biji viens un tas pats cilvēks. Vēlāk pameklēšu vārdu.


Sūti PM, nav mana nodaļa, bet nodošu info kolēģiem, lai paanalizē!
Offline
jurrus
15. Jun 2018, 15:09 #2754

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1496

Braucu ar: Obk, Leaf e+, CBF1000

Kurš no dīleriem jebkad ir piedāvājis sajūgu saremontēt pa garantiju Ja nu tikai savulaik bensons auto, jo tur bija atsevišķa, nekad vairs neredzēta, attieksme pret klientu.
Offline
IELEJAM
15. Jun 2018, 16:30 #2755

Kopš: 28. Jan 2008

Ziņojumi: 3147

Braucu ar: prieku


15 Jun 2018, 09:52:44 @nikoo rakstīja:
Kia ceed '13 pie 105k atbrauca sajūgs. Kopumā garantija vēl ir, bet sajūgs dilstošā detaļa, tātad ārpus garantijas darbi. OEM detaļas + darbs = 640 EUR, aftermarket detaļas + darbs = 500 EUR. Neatkarīgā servisā detaļas + darbs = ~330 EUR. Palasīju šo: https://www.kp.gov.lv/lv/aktualitates/713-autom...pojumu-sniedzeja, bet skaidrs netiku - vai var mainīt to sajūgu citur, saglabājot esošo granatiju visam pārējam, jebšu dīleris var piesieties, ka, mainot sajūgu, aiztikti arī citi mezgli un tml.? Kāda pieredze?

Nezinu, ko Latvijā, vai pat jāsaka ES saka patērētāju aizsardzības normas, bet paskatoties šo kanālu, tapa skaidrs, ka auto dīleri nonstopā pārkāpj patērētāju tiesības. Krievu jurists tur skaidro, ka tāds termins "garantijas pārtraukšana" vispār nepastāv. Tu drīksti mašīnu remontēt, kur vien vēlies, čipot, tjūnēt n-shit, un ja garantijas laikā atgadās kāda liksta, tad dīleris var atteikt remontu tikai gadījumā, ja viņš spēj pierādīt, ka tavas darbības ir radījušas tiešu ietekmi uz defektu. Vārdu sakot, ja tu sajūgu nomaini pie čigāniem morga pagrabā, bet nākamajā dienā tavam pepelacam noklājas logu tīrītāji, tad dīleris varēs atteikt remontu tikai gadījumā, ja spēs pierādīt, ka jaunais sajūga disks ietriecies tīrītāju vadības blokā. Tas ir Krievijā, bet domāju, ka diez vai ES varētu būt zemākas patērētāju aizstāvošas normas. Te jāņem vērā tikai nianse, ka patērētāju aizsardzības likums attiecas tikai uz fiziskām personām. Gan jau ka juridiskām personām pastāv kāds cits regulējums. Ja es būtu auto žurnālists, vai jurists/blogeris, tad noteikti pievērstos šai tēmai LV, jo domājams, ka dīleri bieži izbrauc uz klientu nezināšanas rēķina. Krievijā vēl bija interesants fakts, ja mašīna ar kādu konkrētu defektu, garantijas laikā servisā pie dīlera ir pavadījusi vairāk kā 40 kalendārās dienas, tad auto īpašniekam ir tiesības pieprasīt auto maiņu uz jaunu, vai 100% naudas apmaksu un tas var būt kaut vai pēc 3 lietošanas gadiem. Svarīgi, par katru sīkumu servisā prasīt papīrus un skatīties, ko paraksta. Tagad esmu wannabee spečuks

[ Šo ziņu laboja IELEJAM, 15 Jun 2018, 16:31:57 ]

Offline
kexxx
15. Jun 2018, 18:14 #2756

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11620

Braucu ar:

A kāds ir tas sajūga defekts? Ja, piem, cilvēks nejēdz uzsākt braukt un nejēgā slidina sajūgu un tas sadilst, tad skaidra lieta, ka nav garantijas gadījums

Bet ja piem sajūgs vnk sadalās kkādas plaisas dēļ nu tad jau tas ir cits jautājums...

Problēma tāda, ka pie mums ir bezzobains ptac, kas spēj tik kā memļaki vervelēt "sazinājāmies ar uzņēmumu, ieteicām šo un to bla bla, pakratījām ar pirkstu"
Tāpēc arī pēc iespējas šmauc cilvēkus...
Nu atsaka garantiju, griezties īsti nav kur, dēļ pāris sotakiem tak nealgosi juristu un neiesi 5 gadus tiesāties... Atliek vienīgi pa tv izvazāt, ja ir baigā apņēmība
Offline
Agritis
16. Jun 2018, 22:59 #2757

Kopš: 25. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2087

Braucu ar: Astra ST

Kā Molleram ir ar servisa kvalitāti? Vairāk interesē tieši garantijas periodā - obligātās apkopes utml.

Un kā ir ar jaunu auto cenām, visos Molleros ir vienādas? Cenu lapa gan ir viena un tā pati, tad jau laikam būtu jābūt, ja nu tik kādas akcijas atšķiras vai atlaižu līmeņi?
Offline
BigDog24
17. Jun 2018, 09:04 #2758

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 829

Braucu ar: dīzeli

Par Molleri- pēdējos 3 servisa apmeklējumos vienmēr esmu atgriezies lai "pabeigtu darbus līdz galam". Piem, ritošās remonts- pēc servisa grab vāģis kā nekad- izrādas mehāniķis darbu veikšanai bija atbrīvojis/atskrūvējis augšējo sviru, bet pēc darbu veikšanas bija aizmirsis pieskrūvēt atpakaļ. Nezinu, kam tas par godu- mehu stress, steiga jeb kas cits. Bet tā klienta redzamā daļa servisā ir teicama- kafija un cepumi vienmēr pieejami, telpas ar kondicionieri, personāls laipns
Offline
wanksta
17. Jun 2018, 10:26 #2759

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7242

Braucu ar: muti

Lidostas mollerā apmeklētāju stūrītis tīri patīkams, kafija, vasarā saldējums utt
Par servisu nu tā, pieņēmēju attieksme parasti pretīga, par darbu pa lielam ok, bet nu gumijas stiepšana tur sanāk kapitāla, piem., ja klients aizved auto uz diagnostiku, kura aizņem, kā sola, 1.5-2h, tad 20minūtes paiet kamēr iedzen boksā, tad viens pienāk pabakstās 10min un raksta papīrus, atkal 20min klusums, nākamais pabakstās papilda papīrus, atkal autiņš stāv utt, un rezultātā sanāk 2.5h
Offline
jurkalpg
17. Jun 2018, 12:16 #2760

Kopš: 13. Nov 2017

Ziņojumi: 287

Braucu ar:


17 Jun 2018, 10:26:57 @wanksta rakstīja:
Lidostas mollerā apmeklētāju stūrītis tīri patīkams, kafija, vasarā saldējums utt
Par servisu nu tā, pieņēmēju attieksme parasti pretīga, par darbu pa lielam ok, bet nu gumijas stiepšana tur sanāk kapitāla, piem., ja klients aizved auto uz diagnostiku, kura aizņem, kā sola, 1.5-2h, tad 20minūtes paiet kamēr iedzen boksā, tad viens pienāk pabakstās 10min un raksta papīrus, atkal 20min klusums, nākamais pabakstās papilda papīrus, atkal autiņš stāv utt, un rezultātā sanāk 2.5h


ieslēdz dashcam ierakstu. varētu sanākt labs timelapse
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo