Online

Pašreiz BMWPower skatās 114 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II

AutorsZiņojums
karro
30. Nov 2020, 17:35 #57881

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4381

Braucu ar: studentu variantu


27 Nov 2020, 23:26:48 @RicardsP rakstīja:

27 Nov 2020, 23:18:33 @LinardsOzolins rakstīja:
Kas te notiek?

https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/535/inxkh.html




Un kas tur notiek ?


diez kas nav ar kvalitētu, ja pie 190k jāmaina motors, bet kā pirmais auto (first auto) gan jau būs labs (lab, lab, offtops, dzēsiet ārā )
Offline
pelu_junkurs
30. Nov 2020, 20:02 #57882

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2316

Braucu ar: žurx


30 Nov 2020, 16:29:21 @wanksta rakstīja:

30 Nov 2020, 15:34:16 @pelu_junkurs rakstīja:
Šobrīd pats braukāju ar 2.5 pusautomātu tādu, pēc 2.0d liekas, ka tas 2.5 kaut kāds monstrs, satiksmē iekļauties vispār problēmu nav


2ļitri saki jūtami gausāks?



Tieši pirms 2ned pilnu nedēļu nobraucu ar 2.0, tagad ar to 2.5, nu ir jūtama atšķirība, un nedomāju, ka L1 vai L2 būtiski to varētu ietekmēt (2.0 ir L2)

[ Šo ziņu laboja pelu_junkurs, 30 Nov 2020, 20:02:57 ]

Offline
kexxx
30. Nov 2020, 20:44 #57883

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11561

Braucu ar:


30 Nov 2020, 20:40:07 @Vantage rakstīja:

30 Nov 2020, 17:35:17 @karro rakstīja:

27 Nov 2020, 23:26:48 @RicardsP rakstīja:

27 Nov 2020, 23:18:33 @LinardsOzolins rakstīja:
Kas te notiek?

https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/535/inxkh.html




Un kas tur notiek ?


diez kas nav ar kvalitētu, ja pie 190k jāmaina motors, bet kā pirmais auto (first auto) gan jau būs labs (lab, lab, offtops, dzēsiet ārā )


muc ciet - tukuma goda vārds! stūre aizgriezta katrā bildē, lai tik nesaredz odo


Bildēs nav vēl nokruķīts, nevajag jau tāpēc piekasīties
Offline
SmokeAndRide
03. Dec 2020, 22:13 #57884

Kopš: 08. Mar 2010

No: Baloži

Ziņojumi: 788

Braucu ar: porku

jautājums par Avensi T25, daudz labu atsauksmju atrasts gan te, gan citūŗ - vienkārš un izturīgs auto, bet ne līdz galam skaidrs, kurš viņiem ir jēdzīgākais dzinējs. Tik cik tas, ka pa gabalu no DCAT..

- 1.6 benzo neiet un rij tik pat cik 1.8
- 1.8 bezno neiet rij mazāk kā 2.0, bet ir OK. Vienīgi patērē eļļu prefacelifts
- 2.0 benzo ķipa neiet un rij, bet problēmu nav
- 2.4 arī nav problēmu, bet rīj vēl vairāk kā 2.0 un iet tikai mazliet labāk
- 2.0d preface - nekādu izteiktu problēmu
- 2.0d facelift - motors ar ķēdi, problēmas ar galvas blīvi ?

Visu esmu sapratis pareizi? tiek meklēt max vienkārš un izturīgs auto, tāpēc noteikti nebūtu vēlmes iegūldīt kādā no remontiem 30% no esošās tirgus verības. Zinu, ka te dažiem tādi ir vai ir bijuši, tāpēc būtu pateicīgs par kādu ieteikumu.


[ Šo ziņu laboja SmokeAndRide, 03 Dec 2020, 22:14:15 ]

Offline
Corsten
03. Dec 2020, 22:32 #57885

Kopš: 24. Mar 2015

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 88

Braucu ar: četriem riņķiem


03 Dec 2020, 22:13:15 @SmokeAndRide rakstīja:
jautājums par Avensi T25, daudz labu atsauksmju atrasts gan te, gan citūŗ - vienkārš un izturīgs auto, bet ne līdz galam skaidrs, kurš viņiem ir jēdzīgākais dzinējs. Tik cik tas, ka pa gabalu no DCAT..

- 1.6 benzo neiet un rij tik pat cik 1.8
- 1.8 bezno neiet rij mazāk kā 2.0, bet ir OK. Vienīgi patērē eļļu prefacelifts
- 2.0 benzo ķipa neiet un rij, bet problēmu nav
- 2.4 arī nav problēmu, bet rīj vēl vairāk kā 2.0 un iet tikai mazliet labāk
- 2.0d preface - nekādu izteiktu problēmu
- 2.0d facelift - motors ar ķēdi, problēmas ar galvas blīvi ?

Visu esmu sapratis pareizi? tiek meklēt max vienkārš un izturīgs auto, tāpēc noteikti nebūtu vēlmes iegūldīt kādā no remontiem 30% no esošās tirgus verības. Zinu, ka te dažiem tādi ir vai ir bijuši, tāpēc būtu pateicīgs par kādu ieteikumu.





Atkarīgs no tā pa kurieni brauksi. Pilsētā pietiks ar benzīna dzinējiem, šad tad var būt problēma ar eļļas patēriņu, gadījumos, ja iepriekš maina eļļu uz 20tkm.. Protams, par dinamiku tur vispār var aizmirst

2.0d ir ok, jāpievērš uzmanība sprauslām, kuras mēdz jūtami skaļi uzvesties un iziet no ierindas + vāka blīve var laist garām eļļu garām un pilēt uz glušaka.. Un ar šo būs lielākoties tikai ar manuālo, tomāts retums.

[ Šo ziņu laboja Corsten, 03 Dec 2020, 22:42:37 ]

Offline
JURCX
03. Dec 2020, 22:44 #57886

Kopš: 02. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2672

Braucu ar: ///M


30 Nov 2020, 17:35:17 @karro rakstīja:

27 Nov 2020, 23:26:48 @RicardsP rakstīja:

27 Nov 2020, 23:18:33 @LinardsOzolins rakstīja:
Kas te notiek?

https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/535/inxkh.html




Un kas tur notiek ?


diez kas nav ar kvalitētu, ja pie 190k jāmaina motors, bet kā pirmais auto (first auto) gan jau būs labs (lab, lab, offtops, dzēsiet ārā )

Motors un pečkas motors ir 2 dažādas lietas

-----------------
BMW GROUP VIN Info and History Reports:
Now also we support Mercedes Benz cars produced after 2010+
http://www.auto-records.com/?discount=premium

:)
Offline
SmokeAndRide
04. Dec 2020, 00:36 #57887

Kopš: 08. Mar 2010

No: Baloži

Ziņojumi: 788

Braucu ar: porku


03 Dec 2020, 22:32:33 @Corsten rakstīja:

03 Dec 2020, 22:13:15 @SmokeAndRide rakstīja:
jautājums par Avensi T25, daudz labu atsauksmju atrasts gan te, gan citūŗ - vienkārš un izturīgs auto, bet ne līdz galam skaidrs, kurš viņiem ir jēdzīgākais dzinējs. Tik cik tas, ka pa gabalu no DCAT..

- 1.6 benzo neiet un rij tik pat cik 1.8
- 1.8 bezno neiet rij mazāk kā 2.0, bet ir OK. Vienīgi patērē eļļu prefacelifts
- 2.0 benzo ķipa neiet un rij, bet problēmu nav
- 2.4 arī nav problēmu, bet rīj vēl vairāk kā 2.0 un iet tikai mazliet labāk
- 2.0d preface - nekādu izteiktu problēmu
- 2.0d facelift - motors ar ķēdi, problēmas ar galvas blīvi ?

Visu esmu sapratis pareizi? tiek meklēt max vienkārš un izturīgs auto, tāpēc noteikti nebūtu vēlmes iegūldīt kādā no remontiem 30% no esošās tirgus verības. Zinu, ka te dažiem tādi ir vai ir bijuši, tāpēc būtu pateicīgs par kādu ieteikumu.





Atkarīgs no tā pa kurieni brauksi. Pilsētā pietiks ar benzīna dzinējiem, šad tad var būt problēma ar eļļas patēriņu, gadījumos, ja iepriekš maina eļļu uz 20tkm.. Protams, par dinamiku tur vispār var aizmirst

2.0d ir ok, jāpievērš uzmanība sprauslām, kuras mēdz jūtami skaļi uzvesties un iziet no ierindas + vāka blīve var laist garām eļļu garām un pilēt uz glušaka.. Un ar šo būs lielākoties tikai ar manuālo, tomāts retums.



Paldies par komentāriem. Kas ar tām galvas blīvem 2d4d? Kkur atradu, ka esot bijis brāķis no rūpnīcas, ko izlabojaja tikai nākošajam 09.gadam un daudzi mainot. Benzo liekas drošāks variants, lai tas auto neradītu liekas problēmas.
Offline
gilbert
04. Dec 2020, 09:49 #57888

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3134

Braucu ar:


04 Dec 2020, 00:36:11 @SmokeAndRide rakstīja:

03 Dec 2020, 22:32:33 @Corsten rakstīja:

03 Dec 2020, 22:13:15 @SmokeAndRide rakstīja:
jautājums par Avensi T25, daudz labu atsauksmju atrasts gan te, gan citūŗ - vienkārš un izturīgs auto, bet ne līdz galam skaidrs, kurš viņiem ir jēdzīgākais dzinējs. Tik cik tas, ka pa gabalu no DCAT..

- 1.6 benzo neiet un rij tik pat cik 1.8
- 1.8 bezno neiet rij mazāk kā 2.0, bet ir OK. Vienīgi patērē eļļu prefacelifts
- 2.0 benzo ķipa neiet un rij, bet problēmu nav
- 2.4 arī nav problēmu, bet rīj vēl vairāk kā 2.0 un iet tikai mazliet labāk
- 2.0d preface - nekādu izteiktu problēmu
- 2.0d facelift - motors ar ķēdi, problēmas ar galvas blīvi ?

Visu esmu sapratis pareizi? tiek meklēt max vienkārš un izturīgs auto, tāpēc noteikti nebūtu vēlmes iegūldīt kādā no remontiem 30% no esošās tirgus verības. Zinu, ka te dažiem tādi ir vai ir bijuši, tāpēc būtu pateicīgs par kādu ieteikumu.





Atkarīgs no tā pa kurieni brauksi. Pilsētā pietiks ar benzīna dzinējiem, šad tad var būt problēma ar eļļas patēriņu, gadījumos, ja iepriekš maina eļļu uz 20tkm.. Protams, par dinamiku tur vispār var aizmirst

2.0d ir ok, jāpievērš uzmanība sprauslām, kuras mēdz jūtami skaļi uzvesties un iziet no ierindas + vāka blīve var laist garām eļļu garām un pilēt uz glušaka.. Un ar šo būs lielākoties tikai ar manuālo, tomāts retums.



Paldies par komentāriem. Kas ar tām galvas blīvem 2d4d? Kkur atradu, ka esot bijis brāķis no rūpnīcas, ko izlabojaja tikai nākošajam 09.gadam un daudzi mainot. Benzo liekas drošāks variants, lai tas auto neradītu liekas problēmas.

Bieža parādība tiem dīzeļiem bija mirkoplaisas pašā blokā. Es no tiem sūdiem pa gabalu turētos
Offline
protams
04. Dec 2020, 13:39 #57889

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5414

Braucu ar: null ziiben


03 Dec 2020, 22:44:31 @JURCX rakstīja:

30 Nov 2020, 17:35:17 @karro rakstīja:

27 Nov 2020, 23:26:48 @RicardsP rakstīja:

27 Nov 2020, 23:18:33 @LinardsOzolins rakstīja:
Kas te notiek?

https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/535/inxkh.html




Un kas tur notiek ?


diez kas nav ar kvalitētu, ja pie 190k jāmaina motors, bet kā pirmais auto (first auto) gan jau būs labs (lab, lab, offtops, dzēsiet ārā )

Motors un pečkas motors ir 2 dažādas lietas

Paši sev kājā iešavuši

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
HS
04. Dec 2020, 15:11 #57890

Kopš: 24. Apr 2014

No: Mazsalaca

Ziņojumi: 1101

Braucu ar: 523i un e65 735, ienīstu E-36, man ar besī biezie :@

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/323/conii.html
Offline
MPBK
04. Dec 2020, 15:29 #57891

Kopš: 24. Feb 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1918

Braucu ar: 500 un 800


04 Dec 2020, 15:11:57 @HS rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/323/conii.html


Ir nenozīmīgie defekti, sakara ar to, kā ilgi stāvēja.
Offline
streetlife
04. Dec 2020, 16:18 #57892

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1254

Braucu ar: 1er

Varbūt kādam ir sanācis šo redzēt dzīvē?
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/x3/bknbnb.html
Offline
SmokeAndRide
04. Dec 2020, 16:21 #57893

Kopš: 08. Mar 2010

No: Baloži

Ziņojumi: 788

Braucu ar: porku


04 Dec 2020, 15:29:57 @MPBK rakstīja:

04 Dec 2020, 15:11:57 @HS rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/323/conii.html


Ir nenozīmīgie defekti, sakara ar to, kā ilgi stāvēja.



vismaz nebūs slavenā pirmā 3k apkope
Offline
MMMax
04. Dec 2020, 16:37 #57894

Kopš: 24. Jul 2015

No: Dobele

Ziņojumi: 905

Braucu ar: 4 pa 4


04 Dec 2020, 15:29:57 @MPBK rakstīja:

04 Dec 2020, 15:11:57 @HS rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/323/conii.html


Ir nenozīmīgie defekti, sakara ar to, kā ilgi stāvēja.



Pēdējos mēnešus mētājas, blakus teritorijā.
Pavasari tika atvest ar trali nomest, ievācu info par to auto, pilnīgas auzas.
Pirms paris nedēļām tika aizvest ar trali prom.. nolauza plastmasus kad vilka augšā.
Pa šo laiku nevienu reizi nepiešķīla
Offline
Agrello
04. Dec 2020, 17:07 #57895

Kopš: 12. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 296

Braucu ar: BMW S54B32 // G32

Bija sen T25 2.2 D4D 2008 gada facelifta 150 zs ar tolaik pieejamo Hopa chiptuningu.
Tehniski lieliski izturīgs auto, līdz brīdim kad pie 150 t km sevi pieteica galvas blīve
Toreiz atceros, cik atceros teica, ka tā ir vienīgā vājā vieta.
Būsim godīgi, šodien šādiem auto nobraukums ir krietni virs 200 t km, un ja ir bijušas problēmas tad tās ir jau iespējams remontēts.
Ja nebūtu šis piedzīvojums, tad tam auto tiešām ir grūti atrast mīnusus (šajā cenu un vecumu segmentā).


03 Dec 2020, 22:13:15 @SmokeAndRide rakstīja:
jautājums par Avensi T25, daudz labu atsauksmju atrasts gan te, gan citūŗ - vienkārš un izturīgs auto, bet ne līdz galam skaidrs, kurš viņiem ir jēdzīgākais dzinējs. Tik cik tas, ka pa gabalu no DCAT..

- 1.6 benzo neiet un rij tik pat cik 1.8
- 1.8 bezno neiet rij mazāk kā 2.0, bet ir OK. Vienīgi patērē eļļu prefacelifts
- 2.0 benzo ķipa neiet un rij, bet problēmu nav
- 2.4 arī nav problēmu, bet rīj vēl vairāk kā 2.0 un iet tikai mazliet labāk
- 2.0d preface - nekādu izteiktu problēmu
- 2.0d facelift - motors ar ķēdi, problēmas ar galvas blīvi ?

Visu esmu sapratis pareizi? tiek meklēt max vienkārš un izturīgs auto, tāpēc noteikti nebūtu vēlmes iegūldīt kādā no remontiem 30% no esošās tirgus verības. Zinu, ka te dažiem tādi ir vai ir bijuši, tāpēc būtu pateicīgs par kādu ieteikumu.



Offline
ilmars1
04. Dec 2020, 17:35 #57896

Kopš: 23. Feb 2014

Ziņojumi: 244

Braucu ar: e53, e46, DL1000


03 Dec 2020, 22:13:15 @SmokeAndRide rakstīja:
jautājums par Avensi T25, daudz labu atsauksmju atrasts gan te, gan citūŗ - vienkārš un izturīgs auto, bet ne līdz galam skaidrs, kurš viņiem ir jēdzīgākais dzinējs. Tik cik tas, ka pa gabalu no DCAT..

- 1.6 benzo neiet un rij tik pat cik 1.8
- 1.8 bezno neiet rij mazāk kā 2.0, bet ir OK. Vienīgi patērē eļļu prefacelifts
- 2.0 benzo ķipa neiet un rij, bet problēmu nav
- 2.4 arī nav problēmu, bet rīj vēl vairāk kā 2.0 un iet tikai mazliet labāk
- 2.0d preface - nekādu izteiktu problēmu
- 2.0d facelift - motors ar ķēdi, problēmas ar galvas blīvi ?

Visu esmu sapratis pareizi? tiek meklēt max vienkārš un izturīgs auto, tāpēc noteikti nebūtu vēlmes iegūldīt kādā no remontiem 30% no esošās tirgus verības. Zinu, ka te dažiem tādi ir vai ir bijuši, tāpēc būtu pateicīgs par kādu ieteikumu.




Krustmāte jau piekto gadu brauc ar tādu 2004 gada t25 2.0 benzīns, atvedām no Vācijas ar 170k, ieguldījumi motorā ja neskaita apkopes, tad viena lambda zonde(60€) un droseles tīrīšana, un tik lej un brauc, kopumā uzticams un garlaicīgs auto
Offline
SmokeAndRide
04. Dec 2020, 18:18 #57897

Kopš: 08. Mar 2010

No: Baloži

Ziņojumi: 788

Braucu ar: porku

liels paldies par info. Auto tiešām ir samērā nepievilcīgs un noteikti galraicīgs, bet galvenais, lai ir izturība, maksimāli maz galvas sāpēs un ietilpība.
Offline
JURCX
04. Dec 2020, 19:29 #57898

Kopš: 02. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2672

Braucu ar: ///M


04 Dec 2020, 16:18:46 @streetlife rakstīja:
Varbūt kādam ir sanācis šo redzēt dzīvē?
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/x3/bknbnb.html

Google saka, ka no SE un KM pamaz

https://biluppgifter.se/fordon/GKC364

-----------------
BMW GROUP VIN Info and History Reports:
Now also we support Mercedes Benz cars produced after 2010+
http://www.auto-records.com/?discount=premium

:)
Offline
streetlife
04. Dec 2020, 19:37 #57899

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1254

Braucu ar: 1er


04 Dec 2020, 19:29:37 @JURCX rakstīja:

04 Dec 2020, 16:18:46 @streetlife rakstīja:
Varbūt kādam ir sanācis šo redzēt dzīvē?
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/x3/bknbnb.html

Google saka, ka no SE un KM pamaz

https://biluppgifter.se/fordon/GKC364


Jā, šo jau paspēju pamanīt, pie tam izgājis caur divu leišu rokām tā, ka visādi brīnumi būs gaidāmi. Plus nav veikta neviena apkope pie oficiļā dīlera.
Offline
bum_bumz
04. Dec 2020, 21:18 #57900

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6441

Braucu ar: E34


03 Dec 2020, 22:13:15 @SmokeAndRide rakstīja:
jautājums par Avensi T25

vienīgais, kurš kustās kaut cik, ir D-cat. mūsu veco dažas dienas atpakaļ redzēju braucam bet nu dīzelis bija skaļš. braukts tika no 0-200K. Kas notiek ar veciem, hvz
T27 fl 2d nīkuli pēc 2 gada braukšanas atdevām. Bija klusāks, komfortablāks.
Skatos, ka ietilpība interesē. 5-er u.c. friči būs ietilpīgāki, par ērtībām vispār nav runas

[ Šo ziņu laboja bum_bumz, 04 Dec 2020, 21:20:50 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo