Online
Pašreiz BMWPower skatās 114 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II
Autors | Ziņojums |
karro | | Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4381
Braucu ar: studentu variantu
|
27 Nov 2020, 23:26:48 @RicardsP rakstīja:
27 Nov 2020, 23:18:33 @LinardsOzolins rakstīja:
Kas te notiek?
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/535/inxkh.html
Un kas tur notiek ?
diez kas nav ar kvalitētu, ja pie 190k jāmaina motors, bet kā pirmais auto (first auto) gan jau būs labs (lab, lab, offtops, dzēsiet ārā ) | Offline | | |
pelu_junkurs | | Kopš: 27. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2316
Braucu ar: žurx
|
30 Nov 2020, 16:29:21 @wanksta rakstīja:
30 Nov 2020, 15:34:16 @pelu_junkurs rakstīja:
Šobrīd pats braukāju ar 2.5 pusautomātu tādu, pēc 2.0d liekas, ka tas 2.5 kaut kāds monstrs, satiksmē iekļauties vispār problēmu nav
2ļitri saki jūtami gausāks?
Tieši pirms 2ned pilnu nedēļu nobraucu ar 2.0, tagad ar to 2.5, nu ir jūtama atšķirība, un nedomāju, ka L1 vai L2 būtiski to varētu ietekmēt (2.0 ir L2) [ Šo ziņu laboja pelu_junkurs, 30 Nov 2020, 20:02:57 ] | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 11561
Braucu ar:
|
30 Nov 2020, 20:40:07 @Vantage rakstīja:
30 Nov 2020, 17:35:17 @karro rakstīja:
27 Nov 2020, 23:26:48 @RicardsP rakstīja:
27 Nov 2020, 23:18:33 @LinardsOzolins rakstīja:
Kas te notiek?
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/535/inxkh.html
Un kas tur notiek ?
diez kas nav ar kvalitētu, ja pie 190k jāmaina motors, bet kā pirmais auto (first auto) gan jau būs labs (lab, lab, offtops, dzēsiet ārā )
muc ciet - tukuma goda vārds! stūre aizgriezta katrā bildē, lai tik nesaredz odo
Bildēs nav vēl nokruķīts, nevajag jau tāpēc piekasīties | Offline | | |
SmokeAndRide | | Kopš: 08. Mar 2010
No: Baloži
Ziņojumi: 788
Braucu ar: porku
| jautājums par Avensi T25, daudz labu atsauksmju atrasts gan te, gan citūŗ - vienkārš un izturīgs auto, bet ne līdz galam skaidrs, kurš viņiem ir jēdzīgākais dzinējs. Tik cik tas, ka pa gabalu no DCAT..
- 1.6 benzo neiet un rij tik pat cik 1.8
- 1.8 bezno neiet rij mazāk kā 2.0, bet ir OK. Vienīgi patērē eļļu prefacelifts
- 2.0 benzo ķipa neiet un rij, bet problēmu nav
- 2.4 arī nav problēmu, bet rīj vēl vairāk kā 2.0 un iet tikai mazliet labāk
- 2.0d preface - nekādu izteiktu problēmu
- 2.0d facelift - motors ar ķēdi, problēmas ar galvas blīvi ?
Visu esmu sapratis pareizi? tiek meklēt max vienkārš un izturīgs auto, tāpēc noteikti nebūtu vēlmes iegūldīt kādā no remontiem 30% no esošās tirgus verības. Zinu, ka te dažiem tādi ir vai ir bijuši, tāpēc būtu pateicīgs par kādu ieteikumu.
[ Šo ziņu laboja SmokeAndRide, 03 Dec 2020, 22:14:15 ] | Offline | | |
Corsten | | Kopš: 24. Mar 2015
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 88
Braucu ar: četriem riņķiem
|
03 Dec 2020, 22:13:15 @SmokeAndRide rakstīja:
jautājums par Avensi T25, daudz labu atsauksmju atrasts gan te, gan citūŗ - vienkārš un izturīgs auto, bet ne līdz galam skaidrs, kurš viņiem ir jēdzīgākais dzinējs. Tik cik tas, ka pa gabalu no DCAT..
- 1.6 benzo neiet un rij tik pat cik 1.8
- 1.8 bezno neiet rij mazāk kā 2.0, bet ir OK. Vienīgi patērē eļļu prefacelifts
- 2.0 benzo ķipa neiet un rij, bet problēmu nav
- 2.4 arī nav problēmu, bet rīj vēl vairāk kā 2.0 un iet tikai mazliet labāk
- 2.0d preface - nekādu izteiktu problēmu
- 2.0d facelift - motors ar ķēdi, problēmas ar galvas blīvi ?
Visu esmu sapratis pareizi? tiek meklēt max vienkārš un izturīgs auto, tāpēc noteikti nebūtu vēlmes iegūldīt kādā no remontiem 30% no esošās tirgus verības. Zinu, ka te dažiem tādi ir vai ir bijuši, tāpēc būtu pateicīgs par kādu ieteikumu.
Atkarīgs no tā pa kurieni brauksi. Pilsētā pietiks ar benzīna dzinējiem, šad tad var būt problēma ar eļļas patēriņu, gadījumos, ja iepriekš maina eļļu uz 20tkm.. Protams, par dinamiku tur vispār var aizmirst
2.0d ir ok, jāpievērš uzmanība sprauslām, kuras mēdz jūtami skaļi uzvesties un iziet no ierindas + vāka blīve var laist garām eļļu garām un pilēt uz glušaka.. Un ar šo būs lielākoties tikai ar manuālo, tomāts retums.
[ Šo ziņu laboja Corsten, 03 Dec 2020, 22:42:37 ] | Offline | | |
JURCX | | Kopš: 02. Feb 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2672
Braucu ar: ///M
|
30 Nov 2020, 17:35:17 @karro rakstīja:
27 Nov 2020, 23:26:48 @RicardsP rakstīja:
27 Nov 2020, 23:18:33 @LinardsOzolins rakstīja:
Kas te notiek?
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/535/inxkh.html
Un kas tur notiek ?
diez kas nav ar kvalitētu, ja pie 190k jāmaina motors, bet kā pirmais auto (first auto) gan jau būs labs (lab, lab, offtops, dzēsiet ārā )
Motors un pečkas motors ir 2 dažādas lietas
----------------- BMW GROUP VIN Info and History Reports:
Now also we support Mercedes Benz cars produced after 2010+
http://www.auto-records.com/?discount=premium
:) | Offline | | |
SmokeAndRide | | Kopš: 08. Mar 2010
No: Baloži
Ziņojumi: 788
Braucu ar: porku
|
03 Dec 2020, 22:32:33 @Corsten rakstīja:
03 Dec 2020, 22:13:15 @SmokeAndRide rakstīja:
jautājums par Avensi T25, daudz labu atsauksmju atrasts gan te, gan citūŗ - vienkārš un izturīgs auto, bet ne līdz galam skaidrs, kurš viņiem ir jēdzīgākais dzinējs. Tik cik tas, ka pa gabalu no DCAT..
- 1.6 benzo neiet un rij tik pat cik 1.8
- 1.8 bezno neiet rij mazāk kā 2.0, bet ir OK. Vienīgi patērē eļļu prefacelifts
- 2.0 benzo ķipa neiet un rij, bet problēmu nav
- 2.4 arī nav problēmu, bet rīj vēl vairāk kā 2.0 un iet tikai mazliet labāk
- 2.0d preface - nekādu izteiktu problēmu
- 2.0d facelift - motors ar ķēdi, problēmas ar galvas blīvi ?
Visu esmu sapratis pareizi? tiek meklēt max vienkārš un izturīgs auto, tāpēc noteikti nebūtu vēlmes iegūldīt kādā no remontiem 30% no esošās tirgus verības. Zinu, ka te dažiem tādi ir vai ir bijuši, tāpēc būtu pateicīgs par kādu ieteikumu.
Atkarīgs no tā pa kurieni brauksi. Pilsētā pietiks ar benzīna dzinējiem, šad tad var būt problēma ar eļļas patēriņu, gadījumos, ja iepriekš maina eļļu uz 20tkm.. Protams, par dinamiku tur vispār var aizmirst
2.0d ir ok, jāpievērš uzmanība sprauslām, kuras mēdz jūtami skaļi uzvesties un iziet no ierindas + vāka blīve var laist garām eļļu garām un pilēt uz glušaka.. Un ar šo būs lielākoties tikai ar manuālo, tomāts retums.
Paldies par komentāriem. Kas ar tām galvas blīvem 2d4d? Kkur atradu, ka esot bijis brāķis no rūpnīcas, ko izlabojaja tikai nākošajam 09.gadam un daudzi mainot. Benzo liekas drošāks variants, lai tas auto neradītu liekas problēmas. | Offline | | |
gilbert | | Kopš: 04. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3134
Braucu ar:
|
04 Dec 2020, 00:36:11 @SmokeAndRide rakstīja:
03 Dec 2020, 22:32:33 @Corsten rakstīja:
03 Dec 2020, 22:13:15 @SmokeAndRide rakstīja:
jautājums par Avensi T25, daudz labu atsauksmju atrasts gan te, gan citūŗ - vienkārš un izturīgs auto, bet ne līdz galam skaidrs, kurš viņiem ir jēdzīgākais dzinējs. Tik cik tas, ka pa gabalu no DCAT..
- 1.6 benzo neiet un rij tik pat cik 1.8
- 1.8 bezno neiet rij mazāk kā 2.0, bet ir OK. Vienīgi patērē eļļu prefacelifts
- 2.0 benzo ķipa neiet un rij, bet problēmu nav
- 2.4 arī nav problēmu, bet rīj vēl vairāk kā 2.0 un iet tikai mazliet labāk
- 2.0d preface - nekādu izteiktu problēmu
- 2.0d facelift - motors ar ķēdi, problēmas ar galvas blīvi ?
Visu esmu sapratis pareizi? tiek meklēt max vienkārš un izturīgs auto, tāpēc noteikti nebūtu vēlmes iegūldīt kādā no remontiem 30% no esošās tirgus verības. Zinu, ka te dažiem tādi ir vai ir bijuši, tāpēc būtu pateicīgs par kādu ieteikumu.
Atkarīgs no tā pa kurieni brauksi. Pilsētā pietiks ar benzīna dzinējiem, šad tad var būt problēma ar eļļas patēriņu, gadījumos, ja iepriekš maina eļļu uz 20tkm.. Protams, par dinamiku tur vispār var aizmirst
2.0d ir ok, jāpievērš uzmanība sprauslām, kuras mēdz jūtami skaļi uzvesties un iziet no ierindas + vāka blīve var laist garām eļļu garām un pilēt uz glušaka.. Un ar šo būs lielākoties tikai ar manuālo, tomāts retums.
Paldies par komentāriem. Kas ar tām galvas blīvem 2d4d? Kkur atradu, ka esot bijis brāķis no rūpnīcas, ko izlabojaja tikai nākošajam 09.gadam un daudzi mainot. Benzo liekas drošāks variants, lai tas auto neradītu liekas problēmas.
Bieža parādība tiem dīzeļiem bija mirkoplaisas pašā blokā. Es no tiem sūdiem pa gabalu turētos | Offline | | |
|
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5414
Braucu ar: null ziiben
|
03 Dec 2020, 22:44:31 @JURCX rakstīja:
30 Nov 2020, 17:35:17 @karro rakstīja:
27 Nov 2020, 23:26:48 @RicardsP rakstīja:
27 Nov 2020, 23:18:33 @LinardsOzolins rakstīja:
Kas te notiek?
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/535/inxkh.html
Un kas tur notiek ?
diez kas nav ar kvalitētu, ja pie 190k jāmaina motors, bet kā pirmais auto (first auto) gan jau būs labs (lab, lab, offtops, dzēsiet ārā )
Motors un pečkas motors ir 2 dažādas lietas
Paši sev kājā iešavuši
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
HS | | Kopš: 24. Apr 2014
No: Mazsalaca
Ziņojumi: 1101
Braucu ar: 523i un e65 735, ienīstu E-36, man ar besī biezie :@
| https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/323/conii.html
| Offline | | |
MPBK | | Kopš: 24. Feb 2012
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1918
Braucu ar: 500 un 800
|
04 Dec 2020, 15:11:57 @HS rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/323/conii.html
Ir nenozīmīgie defekti, sakara ar to, kā ilgi stāvēja.
| Offline | | |
streetlife | | Kopš: 25. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1254
Braucu ar: 1er
| Varbūt kādam ir sanācis šo redzēt dzīvē?
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/x3/bknbnb.html | Offline | | |
SmokeAndRide | | Kopš: 08. Mar 2010
No: Baloži
Ziņojumi: 788
Braucu ar: porku
|
04 Dec 2020, 15:29:57 @MPBK rakstīja:
04 Dec 2020, 15:11:57 @HS rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/323/conii.html
Ir nenozīmīgie defekti, sakara ar to, kā ilgi stāvēja.
vismaz nebūs slavenā pirmā 3k apkope | Offline | | |
MMMax | | Kopš: 24. Jul 2015
No: Dobele
Ziņojumi: 905
Braucu ar: 4 pa 4
|
04 Dec 2020, 15:29:57 @MPBK rakstīja:
04 Dec 2020, 15:11:57 @HS rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/323/conii.html
Ir nenozīmīgie defekti, sakara ar to, kā ilgi stāvēja.
Pēdējos mēnešus mētājas, blakus teritorijā.
Pavasari tika atvest ar trali nomest, ievācu info par to auto, pilnīgas auzas.
Pirms paris nedēļām tika aizvest ar trali prom.. nolauza plastmasus kad vilka augšā.
Pa šo laiku nevienu reizi nepiešķīla | Offline | | |
Agrello | | Kopš: 12. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 296
Braucu ar: BMW S54B32 // G32
| Bija sen T25 2.2 D4D 2008 gada facelifta 150 zs ar tolaik pieejamo Hopa chiptuningu.
Tehniski lieliski izturīgs auto, līdz brīdim kad pie 150 t km sevi pieteica galvas blīve
Toreiz atceros, cik atceros teica, ka tā ir vienīgā vājā vieta.
Būsim godīgi, šodien šādiem auto nobraukums ir krietni virs 200 t km, un ja ir bijušas problēmas tad tās ir jau iespējams remontēts.
Ja nebūtu šis piedzīvojums, tad tam auto tiešām ir grūti atrast mīnusus (šajā cenu un vecumu segmentā).
03 Dec 2020, 22:13:15 @SmokeAndRide rakstīja:
jautājums par Avensi T25, daudz labu atsauksmju atrasts gan te, gan citūŗ - vienkārš un izturīgs auto, bet ne līdz galam skaidrs, kurš viņiem ir jēdzīgākais dzinējs. Tik cik tas, ka pa gabalu no DCAT..
- 1.6 benzo neiet un rij tik pat cik 1.8
- 1.8 bezno neiet rij mazāk kā 2.0, bet ir OK. Vienīgi patērē eļļu prefacelifts
- 2.0 benzo ķipa neiet un rij, bet problēmu nav
- 2.4 arī nav problēmu, bet rīj vēl vairāk kā 2.0 un iet tikai mazliet labāk
- 2.0d preface - nekādu izteiktu problēmu
- 2.0d facelift - motors ar ķēdi, problēmas ar galvas blīvi ?
Visu esmu sapratis pareizi? tiek meklēt max vienkārš un izturīgs auto, tāpēc noteikti nebūtu vēlmes iegūldīt kādā no remontiem 30% no esošās tirgus verības. Zinu, ka te dažiem tādi ir vai ir bijuši, tāpēc būtu pateicīgs par kādu ieteikumu.
| Offline | | |
ilmars1 | | Kopš: 23. Feb 2014
Ziņojumi: 244
Braucu ar: e53, e46, DL1000
|
03 Dec 2020, 22:13:15 @SmokeAndRide rakstīja:
jautājums par Avensi T25, daudz labu atsauksmju atrasts gan te, gan citūŗ - vienkārš un izturīgs auto, bet ne līdz galam skaidrs, kurš viņiem ir jēdzīgākais dzinējs. Tik cik tas, ka pa gabalu no DCAT..
- 1.6 benzo neiet un rij tik pat cik 1.8
- 1.8 bezno neiet rij mazāk kā 2.0, bet ir OK. Vienīgi patērē eļļu prefacelifts
- 2.0 benzo ķipa neiet un rij, bet problēmu nav
- 2.4 arī nav problēmu, bet rīj vēl vairāk kā 2.0 un iet tikai mazliet labāk
- 2.0d preface - nekādu izteiktu problēmu
- 2.0d facelift - motors ar ķēdi, problēmas ar galvas blīvi ?
Visu esmu sapratis pareizi? tiek meklēt max vienkārš un izturīgs auto, tāpēc noteikti nebūtu vēlmes iegūldīt kādā no remontiem 30% no esošās tirgus verības. Zinu, ka te dažiem tādi ir vai ir bijuši, tāpēc būtu pateicīgs par kādu ieteikumu.
Krustmāte jau piekto gadu brauc ar tādu 2004 gada t25 2.0 benzīns, atvedām no Vācijas ar 170k, ieguldījumi motorā ja neskaita apkopes, tad viena lambda zonde(60€) un droseles tīrīšana, un tik lej un brauc, kopumā uzticams un garlaicīgs auto | Offline | | |
|
SmokeAndRide | | Kopš: 08. Mar 2010
No: Baloži
Ziņojumi: 788
Braucu ar: porku
| liels paldies par info. Auto tiešām ir samērā nepievilcīgs un noteikti galraicīgs, bet galvenais, lai ir izturība, maksimāli maz galvas sāpēs un ietilpība. | Offline | | |
JURCX | | Kopš: 02. Feb 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2672
Braucu ar: ///M
|
04 Dec 2020, 16:18:46 @streetlife rakstīja:
Varbūt kādam ir sanācis šo redzēt dzīvē?
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/x3/bknbnb.html
Google saka, ka no SE un KM pamaz
https://biluppgifter.se/fordon/GKC364
----------------- BMW GROUP VIN Info and History Reports:
Now also we support Mercedes Benz cars produced after 2010+
http://www.auto-records.com/?discount=premium
:) | Offline | | |
streetlife | | Kopš: 25. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1254
Braucu ar: 1er
|
04 Dec 2020, 19:29:37 @JURCX rakstīja:
04 Dec 2020, 16:18:46 @streetlife rakstīja:
Varbūt kādam ir sanācis šo redzēt dzīvē?
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/x3/bknbnb.html
Google saka, ka no SE un KM pamaz
https://biluppgifter.se/fordon/GKC364
Jā, šo jau paspēju pamanīt, pie tam izgājis caur divu leišu rokām tā, ka visādi brīnumi būs gaidāmi. Plus nav veikta neviena apkope pie oficiļā dīlera. | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6441
Braucu ar: E34
|
03 Dec 2020, 22:13:15 @SmokeAndRide rakstīja:
jautājums par Avensi T25
vienīgais, kurš kustās kaut cik, ir D-cat. mūsu veco dažas dienas atpakaļ redzēju braucam bet nu dīzelis bija skaļš. braukts tika no 0-200K. Kas notiek ar veciem, hvz
T27 fl 2d nīkuli pēc 2 gada braukšanas atdevām. Bija klusāks, komfortablāks.
Skatos, ka ietilpība interesē. 5-er u.c. friči būs ietilpīgāki, par ērtībām vispār nav runas [ Šo ziņu laboja bum_bumz, 04 Dec 2020, 21:20:50 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo
|