Online
Pašreiz BMWPower skatās 72 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Kabluki, blakusvāģi u.c. komerctransportlīdzekļi
Autors | Ziņojums |
dzhiidzhii | | Kopš: 06. Feb 2006
Ziņojumi: 335
Braucu ar: x3 35i
| Kāda pieredze ar jauniem Renault Master?
Kurš serviss Rīgā labāks? | Offline | | |
PitonZ | | Kopš: 18. Dec 2003
No: Balvi
Ziņojumi: 1980
Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem
|
12 May 2017, 12:03:29 @Usins rakstīja:
Nezinu,izskatās pēc Vito.
Rūsē baigi.
2.2 150zs
paldies par info | Offline | | |
toyokawa | | Kopš: 09. Oct 2009
Ziņojumi: 258
Braucu ar:
|
12 May 2017, 12:26:19 @dzhiidzhii rakstīja:
Kāda pieredze ar jauniem Renault Master?
Kurš serviss Rīgā labāks?
Viens jau tik palicis, ja dīleri domā. MM Ulmaņa gatvē. | Offline | | |
Spok5 | | Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1615
Braucu ar: ВАЗ 2103
|
12 May 2017, 16:55:01 @toyokawa rakstīja:
12 May 2017, 12:26:19 @dzhiidzhii rakstīja:
Kāda pieredze ar jauniem Renault Master?
Kurš serviss Rīgā labāks?
Viens jau tik palicis, ja dīleri domā. MM Ulmaņa gatvē.
Pisec ar viņiem ir. Priekšējās durvis krīt ārā jau no dzimšanas. Amju atbalsti un šari iet ap 40K. Kaut kāda figņa ir regulāri. Diviem no trijiem ir izbeidzies kloķenes škivoks/demferis un vienam tagad ir spararats tu-tū. Busi garie vadā cilvēkus, tā gan nav maršrutka, bet brauc katru nakti pa Rīgu kādus 200km. Reāli, pēc gada ekspluatācijas un ~40-50K nav nekāda ogu maize. MMR, protams, sejā pazīst. | Offline | | |
primy | | Kopš: 19. Feb 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1034
Braucu ar: plīsušu menisku
| Ko ieteiktu uzņēmuma transportam,nepieciešami busi,mazais un lielais!
kādas atsauksmes par pieejamajiem modeļiem? Mazais tīri kastēm un retu reizi kādai paletei,lielais lielākoties 4euro paletēm.
Masters jā,man tagad pie 95k tikai mainīts kloķenes skriemelis/demferis,nobraucu 15k un atkal izjuka.Nezinu vai brāķis vai dēļ aftermarket detaļas,bet tagad tika uzlikts orģinālais.Bet jā pie 100k šķiet,ka noripojis jau būtu visus 400. | Offline | | |
Solo | | Kopš: 05. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1886
Braucu ar: 996 un 986
| VW Caddy ar dsg un dizeli, ap 2010gadu
Ir 1.9 citiem ir 2.0 un ir 1.6 kurš tur ir normāls ?
Un kas ir ar DSG - visiem ir vienāds? Labs/Slikts? | Offline | | |
PowerBMW | | Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5795
Braucu ar:
|
08 Jul 2017, 01:33:41 @Solo rakstīja:
VW Caddy ar dsg un dizeli, ap 2010gadu
Ir 1.9 citiem ir 2.0 un ir 1.6 kurš tur ir normāls ?
Un kas ir ar DSG - visiem ir vienāds? Labs/Slikts?
pilnīgs MĒSLS | Offline | | |
ruberc | | Kopš: 09. Oct 2006
Ziņojumi: 178
Braucu ar:
|
12 May 2017, 12:26:19 @dzhiidzhii rakstīja:
Kāda pieredze ar jauniem Renault Master?
Kurš serviss Rīgā labāks?
Mēsls pēdējais !
dci 165- jaudas nav ! Pateriņš 10+, ar tukšu.
Ziemā pečka nesilda.
Start-stop vispār murgs, gaitā slāpst nost !
Durvis grab vēl trakāk kā vecajiem.
Dsc varēja nebūt , jo izslēgt nevar.
Nu kleberkssta naturāla !
Citi analogi kaut ko centušies uzlabot, bet renis regresējis pamatīgi !!! | Offline | | |
|
ruberc | | Kopš: 09. Oct 2006
Ziņojumi: 178
Braucu ar:
|
14 Jun 2017, 21:41:16 @primy rakstīja:
Ko ieteiktu uzņēmuma transportam,nepieciešami busi,mazais un lielais!
kādas atsauksmes par pieejamajiem modeļiem? Mazais tīri kastēm un retu reizi kādai paletei,lielais lielākoties 4euro paletēm.
Masters jā,man tagad pie 95k tikai mainīts kloķenes skriemelis/demferis,nobraucu 15k un atkal izjuka.Nezinu vai brāķis vai dēļ aftermarket detaļas,bet tagad tika uzlikts orģinālais.Bet jā pie 100k šķiet,ka noripojis jau būtu visus 400.
Jā, Masters ir sūds !
Labi, kad nav ar viņu jābrauc ! | Offline | | |
ruberc | | Kopš: 09. Oct 2006
Ziņojumi: 178
Braucu ar:
|
13 May 2017, 18:14:14 @Spok5 rakstīja:
12 May 2017, 16:55:01 @toyokawa rakstīja:
12 May 2017, 12:26:19 @dzhiidzhii rakstīja:
Kāda pieredze ar jauniem Renault Master?
Kurš serviss Rīgā labāks?
Viens jau tik palicis, ja dīleri domā. MM Ulmaņa gatvē.
Pisec ar viņiem ir. Priekšējās durvis krīt ārā jau no dzimšanas. Amju atbalsti un šari iet ap 40K. Kaut kāda figņa ir regulāri. Diviem no trijiem ir izbeidzies kloķenes škivoks/demferis un vienam tagad ir spararats tu-tū. Busi garie vadā cilvēkus, tā gan nav maršrutka, bet brauc katru nakti pa Rīgu kādus 200km. Reāli, pēc gada ekspluatācijas un ~40-50K nav nekāda ogu maize. MMR, protams, sejā pazīst.
Mums noskr. -27000, nomainīts termostats, ventilators un vēl kaut kas.
Ziemā nobraucu 10000 km , nu tā apriebās ... | Offline | | |
Marchs | | Kopš: 19. Jun 2002
No: Jelgava
Ziņojumi: 1418
Braucu ar:
| 2015 gada masters ņemts jauns pa LV vien nogājis 300000 km, nekas nopietns nav darīts, tik eļļas un parastās apkopes. patēriņš ap 7.5 - 8 litri | Offline | | |
Solo | | Kopš: 05. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1886
Braucu ar: 996 un 986
|
08 Jul 2017, 01:36:14 @PowerBMW rakstīja:
08 Jul 2017, 01:33:41 @Solo rakstīja:
VW Caddy ar dsg un dizeli, ap 2010gadu
Ir 1.9 citiem ir 2.0 un ir 1.6 kurš tur ir normāls ?
Un kas ir ar DSG - visiem ir vienāds? Labs/Slikts?
pilnīgs MĒSLS
Labs viedoklis Cik atceros tur bija konkrēti motori/gadi un versijas.
Kāds automāts ir jaunajiem ford komercniekiem ? | Offline | | |
add | | Kopš: 27. Nov 2011
Ziņojumi: 2094
Braucu ar:
| Angļu Primastar /Trafic / Vivaro
6 gang ātrumkārba, 350 eur
Ir pasažieru 2 sēdvietas, kuras var uzstādīt vidējā rindā 80e
2031.5033 | Offline | | |
Solo | | Kopš: 05. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1886
Braucu ar: 996 un 986
| Klau aktuāls jautājums par N1 kategroriju!
Es līdz galam tā ari nevaru saprasts kam to N1 iesver un kam nē un kāpēc!
Vieni saka ka skatās pec VIN kas auto ir no rūpnīcas, otri saka ka skatās pēc vietām/jostām utt.
Par ko ir jautājums? Man ir buss kas ir no dzimšanas pasenger 8vietīgs auto bet tā kā ir ielikta papes starpsiena un nav aizmugurējās rindas man iesvēra N1 - nu ok tā kā masa ir 2805 tad viss čill ( pagaidām )
Tas ko gribu saprast ar skatu nākotne ( N1 visiem būs jāpērk vinjetes, dārga octa un utt
Vw caddy life ar 7(maxi) vai 5(parastai) vietām, it kā ir pasažieru auto bet tas izrādās pēc VIN fakta ir tīŗs komercnieks - tam arī būs N1 ? Vai tomēr tas būs vieglais pasažieru ?
Berlingo/Partner/Combo/Kango ar 5 vietām ir kas ?
Vito un Viano ? Te viens būs N1 ar vietām otrs būs viegalais ?
Transportieris ar krēsliem vs Caravele/Multivan ?
Un vispār bez N1 kādas ir vel tās kategorijas ? [ Šo ziņu laboja Solo, 02 Nov 2017, 23:34:17 ] | Offline | | |
BOOMER | | Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1059
Braucu ar: 3333&3333
| Parasti tas M1 vai N1 jau ir iepriekšējās valsts teh.pasē ... vai var te jau LV ar pirmās pakāpes pārbūvi mainīt to visu uz vēlamo pusi nezinu ...
02 Nov 2017, 23:25:09 @Solo rakstīja:
Klau aktuāls jautājums par N1 kategroriju!
Es līdz galam tā ari nevaru saprasts kam to N1 iesver un kam nē un kāpēc!
Vieni saka ka skatās pec VIN kas auto ir no rūpnīcas, otri saka ka skatās pēc vietām/jostām utt.
Par ko ir jautājums? Man ir buss kas ir no dzimšanas pasenger 8vietīgs auto bet tā kā ir ielikta papes starpsiena un nav aizmugurējās rindas man iesvēra N1 - nu ok tā kā ir 2805 tad viss čill ( pagaidām )
Tas ko gribu saprast ar skatu nākotne ( N1 visiem būs jāpērk vinjetes, dārga octa un utt
Vw caddy life ar 7(maxi) vai 5(parastai) vietām, it kā ir pasažieru auto bet tas izrādās pēc VIN fakta ir tīŗs komercnieks - tam arī būs N1 ? Vai tomēr tas būs vieglais pasažieru ?
Berlingo/Partner/Combo/Kango ar 5 vietām ir kas ?
Vito un Viano ? Te viens būs N1 ar vietām otrs būs viegalais ?
Transportieris ar krēsliem vs Caravele/Multivan ?
Un vispār bez N1 kādas ir vel tās kategorijas ?
| Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| Man bija oktavija, lt registreeta kaa n1, pilniigs pasazieru standarts. Izzinja no karlo matora un csdd pieregistreeja kaa parasto pasaziernieku. Bez taa papiirelja buutu aizgaajusi kaa n1.... | Offline | | |
|
Solo | | Kopš: 05. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1886
Braucu ar: 996 un 986
|
02 Nov 2017, 23:36:45 @karlsonss rakstīja:
Man bija oktavija, lt registreeta kaa n1, pilniigs pasazieru standarts. Izzinja no karlo matora un csdd pieregistreeja kaa parasto pasaziernieku. Bez taa papiirelja buutu aizgaajusi kaa n1....
Savu busu es nemainīšu - lai paliek tas N1 - tik cik octa mazliet dārgāka, pagaidām.
Bet ar skatu nākotne - tas pats cady life ? Tas būs ari N1 un visi pasažieru kabluki ? | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 5769
Braucu ar:
|
02 Nov 2017, 23:39:45 @Solo rakstīja:
02 Nov 2017, 23:36:45 @karlsonss rakstīja:
Man bija oktavija, lt registreeta kaa n1, pilniigs pasazieru standarts. Izzinja no karlo matora un csdd pieregistreeja kaa parasto pasaziernieku. Bez taa papiirelja buutu aizgaajusi kaa n1....
Savu busu es nemainīšu - lai paliek tas N1 - tik cik octa mazliet dārgāka, pagaidām.
Bet ar skatu nākotne - tas pats cady life ? Tas būs ari N1 un visi pasažieru kabluki ?
Tie visi nav N1. Iepriekš jau izskaidroja, ka var būt dažādi. | Offline | | |
pelu_junkurs | | Kopš: 27. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2316
Braucu ar: žurx
| Kādam ir atsauksmes par Dacia kablukiem, vai oligarhi ar tādām nebrauc? [ Šo ziņu laboja pelu_junkurs, 03 Nov 2017, 09:23:14 ] | Offline | | |
Gordenfromlv | | Kopš: 22. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 677
Braucu ar: Pajero 2 (2.8) offroad, MB W205 FL / Phaeton FL / Suzuki GSX-R
| Sveiki! Kāds māk kaut ko pastāstīt piemēram par Berlingo, 2010.g.+?
Meklēju kabluku, bet vismaz ar 5.vietām.
Ko vispār skatīties līdz 5-6k?
Iekrita acīs šis -https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/citroe...lingo/ahomk.html
Un ...
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/citroe...lingo/dnfkx.html
Paldies. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|