Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 72 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Kabluki, blakusvāģi u.c. komerctransportlīdzekļi

AutorsZiņojums
dzhiidzhii
12. May 2017, 12:26 #161

Kopš: 06. Feb 2006

Ziņojumi: 335

Braucu ar: x3 35i

Kāda pieredze ar jauniem Renault Master?
Kurš serviss Rīgā labāks?
Offline
PitonZ
12. May 2017, 13:37 #162

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1980

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem


12 May 2017, 12:03:29 @Usins rakstīja:
Nezinu,izskatās pēc Vito.
Rūsē baigi.
2.2 150zs


paldies par info
Offline
toyokawa
12. May 2017, 16:55 #163

Kopš: 09. Oct 2009

Ziņojumi: 258

Braucu ar:


12 May 2017, 12:26:19 @dzhiidzhii rakstīja:
Kāda pieredze ar jauniem Renault Master?
Kurš serviss Rīgā labāks?

Viens jau tik palicis, ja dīleri domā. MM Ulmaņa gatvē.
Offline
Spok5
13. May 2017, 18:14 #164

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103


12 May 2017, 16:55:01 @toyokawa rakstīja:

12 May 2017, 12:26:19 @dzhiidzhii rakstīja:
Kāda pieredze ar jauniem Renault Master?
Kurš serviss Rīgā labāks?

Viens jau tik palicis, ja dīleri domā. MM Ulmaņa gatvē.


Pisec ar viņiem ir. Priekšējās durvis krīt ārā jau no dzimšanas. Amju atbalsti un šari iet ap 40K. Kaut kāda figņa ir regulāri. Diviem no trijiem ir izbeidzies kloķenes škivoks/demferis un vienam tagad ir spararats tu-tū. Busi garie vadā cilvēkus, tā gan nav maršrutka, bet brauc katru nakti pa Rīgu kādus 200km. Reāli, pēc gada ekspluatācijas un ~40-50K nav nekāda ogu maize. MMR, protams, sejā pazīst.
Offline
primy
14. Jun 2017, 21:41 #165

Kopš: 19. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1034

Braucu ar: plīsušu menisku

Ko ieteiktu uzņēmuma transportam,nepieciešami busi,mazais un lielais!
kādas atsauksmes par pieejamajiem modeļiem? Mazais tīri kastēm un retu reizi kādai paletei,lielais lielākoties 4euro paletēm.

Masters jā,man tagad pie 95k tikai mainīts kloķenes skriemelis/demferis,nobraucu 15k un atkal izjuka.Nezinu vai brāķis vai dēļ aftermarket detaļas,bet tagad tika uzlikts orģinālais.Bet jā pie 100k šķiet,ka noripojis jau būtu visus 400.
Offline
Solo
08. Jul 2017, 01:33 #166

Kopš: 05. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1886

Braucu ar: 996 un 986

VW Caddy ar dsg un dizeli, ap 2010gadu

Ir 1.9 citiem ir 2.0 un ir 1.6 kurš tur ir normāls ?
Un kas ir ar DSG - visiem ir vienāds? Labs/Slikts?
Offline
PowerBMW
08. Jul 2017, 01:36 #167

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5795

Braucu ar:


08 Jul 2017, 01:33:41 @Solo rakstīja:
VW Caddy ar dsg un dizeli, ap 2010gadu

Ir 1.9 citiem ir 2.0 un ir 1.6 kurš tur ir normāls ?
Un kas ir ar DSG - visiem ir vienāds? Labs/Slikts?

pilnīgs MĒSLS
Offline
ruberc
08. Jul 2017, 12:59 #168

Kopš: 09. Oct 2006

Ziņojumi: 178

Braucu ar:


12 May 2017, 12:26:19 @dzhiidzhii rakstīja:
Kāda pieredze ar jauniem Renault Master?
Kurš serviss Rīgā labāks?


Mēsls pēdējais !
dci 165- jaudas nav ! Pateriņš 10+, ar tukšu.
Ziemā pečka nesilda.
Start-stop vispār murgs, gaitā slāpst nost !
Durvis grab vēl trakāk kā vecajiem.
Dsc varēja nebūt , jo izslēgt nevar.
Nu kleberkssta naturāla !
Citi analogi kaut ko centušies uzlabot, bet renis regresējis pamatīgi !!!
Offline
ruberc
08. Jul 2017, 13:02 #169

Kopš: 09. Oct 2006

Ziņojumi: 178

Braucu ar:


14 Jun 2017, 21:41:16 @primy rakstīja:
Ko ieteiktu uzņēmuma transportam,nepieciešami busi,mazais un lielais!
kādas atsauksmes par pieejamajiem modeļiem? Mazais tīri kastēm un retu reizi kādai paletei,lielais lielākoties 4euro paletēm.

Masters jā,man tagad pie 95k tikai mainīts kloķenes skriemelis/demferis,nobraucu 15k un atkal izjuka.Nezinu vai brāķis vai dēļ aftermarket detaļas,bet tagad tika uzlikts orģinālais.Bet jā pie 100k šķiet,ka noripojis jau būtu visus 400.



Jā, Masters ir sūds !
Labi, kad nav ar viņu jābrauc !
Offline
ruberc
08. Jul 2017, 13:05 #170

Kopš: 09. Oct 2006

Ziņojumi: 178

Braucu ar:


13 May 2017, 18:14:14 @Spok5 rakstīja:

12 May 2017, 16:55:01 @toyokawa rakstīja:

12 May 2017, 12:26:19 @dzhiidzhii rakstīja:
Kāda pieredze ar jauniem Renault Master?
Kurš serviss Rīgā labāks?

Viens jau tik palicis, ja dīleri domā. MM Ulmaņa gatvē.


Pisec ar viņiem ir. Priekšējās durvis krīt ārā jau no dzimšanas. Amju atbalsti un šari iet ap 40K. Kaut kāda figņa ir regulāri. Diviem no trijiem ir izbeidzies kloķenes škivoks/demferis un vienam tagad ir spararats tu-tū. Busi garie vadā cilvēkus, tā gan nav maršrutka, bet brauc katru nakti pa Rīgu kādus 200km. Reāli, pēc gada ekspluatācijas un ~40-50K nav nekāda ogu maize. MMR, protams, sejā pazīst.



Mums noskr. -27000, nomainīts termostats, ventilators un vēl kaut kas.
Ziemā nobraucu 10000 km , nu tā apriebās ...
Offline
Marchs
08. Jul 2017, 18:50 #171

Kopš: 19. Jun 2002

No: Jelgava

Ziņojumi: 1418

Braucu ar:

2015 gada masters ņemts jauns pa LV vien nogājis 300000 km, nekas nopietns nav darīts, tik eļļas un parastās apkopes. patēriņš ap 7.5 - 8 litri
Offline
Solo
10. Jul 2017, 15:37 #172

Kopš: 05. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1886

Braucu ar: 996 un 986


08 Jul 2017, 01:36:14 @PowerBMW rakstīja:

08 Jul 2017, 01:33:41 @Solo rakstīja:
VW Caddy ar dsg un dizeli, ap 2010gadu

Ir 1.9 citiem ir 2.0 un ir 1.6 kurš tur ir normāls ?
Un kas ir ar DSG - visiem ir vienāds? Labs/Slikts?

pilnīgs MĒSLS


Labs viedoklis Cik atceros tur bija konkrēti motori/gadi un versijas.

Kāds automāts ir jaunajiem ford komercniekiem ?
Offline
add
10. Jul 2017, 16:13 #173

Kopš: 27. Nov 2011

Ziņojumi: 2094

Braucu ar:

Angļu Primastar /Trafic / Vivaro

6 gang ātrumkārba, 350 eur
Ir pasažieru 2 sēdvietas, kuras var uzstādīt vidējā rindā 80e



2031.5033
Offline
Solo
02. Nov 2017, 23:25 #174

Kopš: 05. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1886

Braucu ar: 996 un 986

Klau aktuāls jautājums par N1 kategroriju!

Es līdz galam tā ari nevaru saprasts kam to N1 iesver un kam nē un kāpēc!

Vieni saka ka skatās pec VIN kas auto ir no rūpnīcas, otri saka ka skatās pēc vietām/jostām utt.

Par ko ir jautājums? Man ir buss kas ir no dzimšanas pasenger 8vietīgs auto bet tā kā ir ielikta papes starpsiena un nav aizmugurējās rindas man iesvēra N1 - nu ok tā kā masa ir 2805 tad viss čill ( pagaidām )


Tas ko gribu saprast ar skatu nākotne ( N1 visiem būs jāpērk vinjetes, dārga octa un utt
Vw caddy life ar 7(maxi) vai 5(parastai) vietām, it kā ir pasažieru auto bet tas izrādās pēc VIN fakta ir tīŗs komercnieks - tam arī būs N1 ? Vai tomēr tas būs vieglais pasažieru ?

Berlingo/Partner/Combo/Kango ar 5 vietām ir kas ?
Vito un Viano ? Te viens būs N1 ar vietām otrs būs viegalais ?
Transportieris ar krēsliem vs Caravele/Multivan ?

Un vispār bez N1 kādas ir vel tās kategorijas ?

[ Šo ziņu laboja Solo, 02 Nov 2017, 23:34:17 ]

Offline
BOOMER
02. Nov 2017, 23:32 #175

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1059

Braucu ar: 3333&3333

Parasti tas M1 vai N1 jau ir iepriekšējās valsts teh.pasē ... vai var te jau LV ar pirmās pakāpes pārbūvi mainīt to visu uz vēlamo pusi nezinu ...


02 Nov 2017, 23:25:09 @Solo rakstīja:
Klau aktuāls jautājums par N1 kategroriju!

Es līdz galam tā ari nevaru saprasts kam to N1 iesver un kam nē un kāpēc!

Vieni saka ka skatās pec VIN kas auto ir no rūpnīcas, otri saka ka skatās pēc vietām/jostām utt.

Par ko ir jautājums? Man ir buss kas ir no dzimšanas pasenger 8vietīgs auto bet tā kā ir ielikta papes starpsiena un nav aizmugurējās rindas man iesvēra N1 - nu ok tā kā ir 2805 tad viss čill ( pagaidām )


Tas ko gribu saprast ar skatu nākotne ( N1 visiem būs jāpērk vinjetes, dārga octa un utt
Vw caddy life ar 7(maxi) vai 5(parastai) vietām, it kā ir pasažieru auto bet tas izrādās pēc VIN fakta ir tīŗs komercnieks - tam arī būs N1 ? Vai tomēr tas būs vieglais pasažieru ?

Berlingo/Partner/Combo/Kango ar 5 vietām ir kas ?
Vito un Viano ? Te viens būs N1 ar vietām otrs būs viegalais ?
Transportieris ar krēsliem vs Caravele/Multivan ?

Un vispār bez N1 kādas ir vel tās kategorijas ?
Offline
karlsonss
02. Nov 2017, 23:36 #176

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Man bija oktavija, lt registreeta kaa n1, pilniigs pasazieru standarts. Izzinja no karlo matora un csdd pieregistreeja kaa parasto pasaziernieku. Bez taa papiirelja buutu aizgaajusi kaa n1....
Offline
Solo
02. Nov 2017, 23:39 #177

Kopš: 05. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1886

Braucu ar: 996 un 986


02 Nov 2017, 23:36:45 @karlsonss rakstīja:
Man bija oktavija, lt registreeta kaa n1, pilniigs pasazieru standarts. Izzinja no karlo matora un csdd pieregistreeja kaa parasto pasaziernieku. Bez taa papiirelja buutu aizgaajusi kaa n1....


Savu busu es nemainīšu - lai paliek tas N1 - tik cik octa mazliet dārgāka, pagaidām.

Bet ar skatu nākotne - tas pats cady life ? Tas būs ari N1 un visi pasažieru kabluki ?
Offline
Mizx
03. Nov 2017, 00:02 #178

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5769

Braucu ar:


02 Nov 2017, 23:39:45 @Solo rakstīja:

02 Nov 2017, 23:36:45 @karlsonss rakstīja:
Man bija oktavija, lt registreeta kaa n1, pilniigs pasazieru standarts. Izzinja no karlo matora un csdd pieregistreeja kaa parasto pasaziernieku. Bez taa papiirelja buutu aizgaajusi kaa n1....


Savu busu es nemainīšu - lai paliek tas N1 - tik cik octa mazliet dārgāka, pagaidām.

Bet ar skatu nākotne - tas pats cady life ? Tas būs ari N1 un visi pasažieru kabluki ?
Tie visi nav N1. Iepriekš jau izskaidroja, ka var būt dažādi.
Offline
pelu_junkurs
03. Nov 2017, 09:17 #179

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2316

Braucu ar: žurx

Kādam ir atsauksmes par Dacia kablukiem, vai oligarhi ar tādām nebrauc?

[ Šo ziņu laboja pelu_junkurs, 03 Nov 2017, 09:23:14 ]

Offline
Gordenfromlv
10. Jan 2018, 00:41 #180

Kopš: 22. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 677

Braucu ar: Pajero 2 (2.8) offroad, MB W205 FL / Phaeton FL / Suzuki GSX-R

Sveiki! Kāds māk kaut ko pastāstīt piemēram par Berlingo, 2010.g.+?
Meklēju kabluku, bet vismaz ar 5.vietām.
Ko vispār skatīties līdz 5-6k?

Iekrita acīs šis -https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/citroe...lingo/ahomk.html


Un ...

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/citroe...lingo/dnfkx.html


Paldies.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo