Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 75 viesi un 28 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Kabluki, blakusvāģi u.c. komerctransportlīdzekļi

AutorsZiņojums
Usins
12. May 2017, 12:03 #161

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3356

Braucu ar: 1.4d

Nezinu,izskatās pēc Vito.
Rūsē baigi.
2.2 150zs
Offline
dzhiidzhii
12. May 2017, 12:26 #162

Kopš: 06. Feb 2006

Ziņojumi: 334

Braucu ar: x3 35i

Kāda pieredze ar jauniem Renault Master?
Kurš serviss Rīgā labāks?
Offline
PitonZ
12. May 2017, 13:37 #163

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1793

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem


12 May 2017, 12:03:29 @Usins rakstīja:
Nezinu,izskatās pēc Vito.
Rūsē baigi.
2.2 150zs


paldies par info
Offline
toyokawa
12. May 2017, 16:55 #164

Kopš: 09. Oct 2009

Ziņojumi: 211

Braucu ar:


12 May 2017, 12:26:19 @dzhiidzhii rakstīja:
Kāda pieredze ar jauniem Renault Master?
Kurš serviss Rīgā labāks?

Viens jau tik palicis, ja dīleri domā. MM Ulmaņa gatvē.
Offline
Spok5
13. May 2017, 18:14 #165

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1521

Braucu ar: ВАЗ 2103


12 May 2017, 16:55:01 @toyokawa rakstīja:

12 May 2017, 12:26:19 @dzhiidzhii rakstīja:
Kāda pieredze ar jauniem Renault Master?
Kurš serviss Rīgā labāks?

Viens jau tik palicis, ja dīleri domā. MM Ulmaņa gatvē.


Pisec ar viņiem ir. Priekšējās durvis krīt ārā jau no dzimšanas. Amju atbalsti un šari iet ap 40K. Kaut kāda figņa ir regulāri. Diviem no trijiem ir izbeidzies kloķenes škivoks/demferis un vienam tagad ir spararats tu-tū. Busi garie vadā cilvēkus, tā gan nav maršrutka, bet brauc katru nakti pa Rīgu kādus 200km. Reāli, pēc gada ekspluatācijas un ~40-50K nav nekāda ogu maize. MMR, protams, sejā pazīst.
Offline
primy
14. Jun 2017, 21:41 #166

Kopš: 19. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 953

Braucu ar: plīsušu menisku

Ko ieteiktu uzņēmuma transportam,nepieciešami busi,mazais un lielais!
kādas atsauksmes par pieejamajiem modeļiem? Mazais tīri kastēm un retu reizi kādai paletei,lielais lielākoties 4euro paletēm.

Masters jā,man tagad pie 95k tikai mainīts kloķenes skriemelis/demferis,nobraucu 15k un atkal izjuka.Nezinu vai brāķis vai dēļ aftermarket detaļas,bet tagad tika uzlikts orģinālais.Bet jā pie 100k šķiet,ka noripojis jau būtu visus 400.
Offline
Solo
08. Jul 2017, 01:33 #167

Kopš: 05. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1658

Braucu ar: PartyBusu

VW Caddy ar dsg un dizeli, ap 2010gadu

Ir 1.9 citiem ir 2.0 un ir 1.6 kurš tur ir normāls ?
Un kas ir ar DSG - visiem ir vienāds? Labs/Slikts?
Offline
PowerBMW
08. Jul 2017, 01:36 #168

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5401

Braucu ar:


08 Jul 2017, 01:33:41 @Solo rakstīja:
VW Caddy ar dsg un dizeli, ap 2010gadu

Ir 1.9 citiem ir 2.0 un ir 1.6 kurš tur ir normāls ?
Un kas ir ar DSG - visiem ir vienāds? Labs/Slikts?

pilnīgs MĒSLS
Offline
ruberc
08. Jul 2017, 12:59 #169

Kopš: 09. Oct 2006

Ziņojumi: 100

Braucu ar:


12 May 2017, 12:26:19 @dzhiidzhii rakstīja:
Kāda pieredze ar jauniem Renault Master?
Kurš serviss Rīgā labāks?


Mēsls pēdējais !
dci 165- jaudas nav ! Pateriņš 10+, ar tukšu.
Ziemā pečka nesilda.
Start-stop vispār murgs, gaitā slāpst nost !
Durvis grab vēl trakāk kā vecajiem.
Dsc varēja nebūt , jo izslēgt nevar.
Nu kleberkssta naturāla !
Citi analogi kaut ko centušies uzlabot, bet renis regresējis pamatīgi !!!
Offline
ruberc
08. Jul 2017, 13:02 #170

Kopš: 09. Oct 2006

Ziņojumi: 100

Braucu ar:


14 Jun 2017, 21:41:16 @primy rakstīja:
Ko ieteiktu uzņēmuma transportam,nepieciešami busi,mazais un lielais!
kādas atsauksmes par pieejamajiem modeļiem? Mazais tīri kastēm un retu reizi kādai paletei,lielais lielākoties 4euro paletēm.

Masters jā,man tagad pie 95k tikai mainīts kloķenes skriemelis/demferis,nobraucu 15k un atkal izjuka.Nezinu vai brāķis vai dēļ aftermarket detaļas,bet tagad tika uzlikts orģinālais.Bet jā pie 100k šķiet,ka noripojis jau būtu visus 400.



Jā, Masters ir sūds !
Labi, kad nav ar viņu jābrauc !
Offline
ruberc
08. Jul 2017, 13:05 #171

Kopš: 09. Oct 2006

Ziņojumi: 100

Braucu ar:


13 May 2017, 18:14:14 @Spok5 rakstīja:

12 May 2017, 16:55:01 @toyokawa rakstīja:

12 May 2017, 12:26:19 @dzhiidzhii rakstīja:
Kāda pieredze ar jauniem Renault Master?
Kurš serviss Rīgā labāks?

Viens jau tik palicis, ja dīleri domā. MM Ulmaņa gatvē.


Pisec ar viņiem ir. Priekšējās durvis krīt ārā jau no dzimšanas. Amju atbalsti un šari iet ap 40K. Kaut kāda figņa ir regulāri. Diviem no trijiem ir izbeidzies kloķenes škivoks/demferis un vienam tagad ir spararats tu-tū. Busi garie vadā cilvēkus, tā gan nav maršrutka, bet brauc katru nakti pa Rīgu kādus 200km. Reāli, pēc gada ekspluatācijas un ~40-50K nav nekāda ogu maize. MMR, protams, sejā pazīst.



Mums noskr. -27000, nomainīts termostats, ventilators un vēl kaut kas.
Ziemā nobraucu 10000 km , nu tā apriebās ...
Offline
Marchs
08. Jul 2017, 18:50 #172

Kopš: 19. Jun 2002

No: Jelgava

Ziņojumi: 1414

Braucu ar:

2015 gada masters ņemts jauns pa LV vien nogājis 300000 km, nekas nopietns nav darīts, tik eļļas un parastās apkopes. patēriņš ap 7.5 - 8 litri
Offline
Solo
10. Jul 2017, 15:37 #173

Kopš: 05. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1658

Braucu ar: PartyBusu


08 Jul 2017, 01:36:14 @PowerBMW rakstīja:

08 Jul 2017, 01:33:41 @Solo rakstīja:
VW Caddy ar dsg un dizeli, ap 2010gadu

Ir 1.9 citiem ir 2.0 un ir 1.6 kurš tur ir normāls ?
Un kas ir ar DSG - visiem ir vienāds? Labs/Slikts?

pilnīgs MĒSLS


Labs viedoklis Cik atceros tur bija konkrēti motori/gadi un versijas.

Kāds automāts ir jaunajiem ford komercniekiem ?
Offline
add
10. Jul 2017, 16:13 #174

Kopš: 27. Nov 2011

Ziņojumi: 1998

Braucu ar:

Angļu Primastar /Trafic / Vivaro

6 gang ātrumkārba, 350 eur
Ir pasažieru 2 sēdvietas, kuras var uzstādīt vidējā rindā 80e



2031.5033
Offline
Solo
02. Nov 2017, 23:25 #175

Kopš: 05. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1658

Braucu ar: PartyBusu

Klau aktuāls jautājums par N1 kategroriju!

Es līdz galam tā ari nevaru saprasts kam to N1 iesver un kam nē un kāpēc!

Vieni saka ka skatās pec VIN kas auto ir no rūpnīcas, otri saka ka skatās pēc vietām/jostām utt.

Par ko ir jautājums? Man ir buss kas ir no dzimšanas pasenger 8vietīgs auto bet tā kā ir ielikta papes starpsiena un nav aizmugurējās rindas man iesvēra N1 - nu ok tā kā masa ir 2805 tad viss čill ( pagaidām )


Tas ko gribu saprast ar skatu nākotne ( N1 visiem būs jāpērk vinjetes, dārga octa un utt
Vw caddy life ar 7(maxi) vai 5(parastai) vietām, it kā ir pasažieru auto bet tas izrādās pēc VIN fakta ir tīŗs komercnieks - tam arī būs N1 ? Vai tomēr tas būs vieglais pasažieru ?

Berlingo/Partner/Combo/Kango ar 5 vietām ir kas ?
Vito un Viano ? Te viens būs N1 ar vietām otrs būs viegalais ?
Transportieris ar krēsliem vs Caravele/Multivan ?

Un vispār bez N1 kādas ir vel tās kategorijas ?

[ Šo ziņu laboja Solo, 02 Nov 2017, 23:34:17 ]

Offline
BOOMER
02. Nov 2017, 23:32 #176

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1042

Braucu ar: 1-"er"

Parasti tas M1 vai N1 jau ir iepriekšējās valsts teh.pasē ... vai var te jau LV ar pirmās pakāpes pārbūvi mainīt to visu uz vēlamo pusi nezinu ...


02 Nov 2017, 23:25:09 @Solo rakstīja:
Klau aktuāls jautājums par N1 kategroriju!

Es līdz galam tā ari nevaru saprasts kam to N1 iesver un kam nē un kāpēc!

Vieni saka ka skatās pec VIN kas auto ir no rūpnīcas, otri saka ka skatās pēc vietām/jostām utt.

Par ko ir jautājums? Man ir buss kas ir no dzimšanas pasenger 8vietīgs auto bet tā kā ir ielikta papes starpsiena un nav aizmugurējās rindas man iesvēra N1 - nu ok tā kā ir 2805 tad viss čill ( pagaidām )


Tas ko gribu saprast ar skatu nākotne ( N1 visiem būs jāpērk vinjetes, dārga octa un utt
Vw caddy life ar 7(maxi) vai 5(parastai) vietām, it kā ir pasažieru auto bet tas izrādās pēc VIN fakta ir tīŗs komercnieks - tam arī būs N1 ? Vai tomēr tas būs vieglais pasažieru ?

Berlingo/Partner/Combo/Kango ar 5 vietām ir kas ?
Vito un Viano ? Te viens būs N1 ar vietām otrs būs viegalais ?
Transportieris ar krēsliem vs Caravele/Multivan ?

Un vispār bez N1 kādas ir vel tās kategorijas ?
Online
karlsonss
02. Nov 2017, 23:36 #177

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23037

Braucu ar:

Man bija oktavija, lt registreeta kaa n1, pilniigs pasazieru standarts. Izzinja no karlo matora un csdd pieregistreeja kaa parasto pasaziernieku. Bez taa papiirelja buutu aizgaajusi kaa n1....
Offline
Solo
02. Nov 2017, 23:39 #178

Kopš: 05. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1658

Braucu ar: PartyBusu


02 Nov 2017, 23:36:45 @karlsonss rakstīja:
Man bija oktavija, lt registreeta kaa n1, pilniigs pasazieru standarts. Izzinja no karlo matora un csdd pieregistreeja kaa parasto pasaziernieku. Bez taa papiirelja buutu aizgaajusi kaa n1....


Savu busu es nemainīšu - lai paliek tas N1 - tik cik octa mazliet dārgāka, pagaidām.

Bet ar skatu nākotne - tas pats cady life ? Tas būs ari N1 un visi pasažieru kabluki ?
Offline
Mizx
03. Nov 2017, 00:02 #179

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2900

Braucu ar: Brabus B6S; MB 450 SLC; 350 SLC; 280 SLC; 280 TE; C36 AMG


02 Nov 2017, 23:39:45 @Solo rakstīja:

02 Nov 2017, 23:36:45 @karlsonss rakstīja:
Man bija oktavija, lt registreeta kaa n1, pilniigs pasazieru standarts. Izzinja no karlo matora un csdd pieregistreeja kaa parasto pasaziernieku. Bez taa papiirelja buutu aizgaajusi kaa n1....


Savu busu es nemainīšu - lai paliek tas N1 - tik cik octa mazliet dārgāka, pagaidām.

Bet ar skatu nākotne - tas pats cady life ? Tas būs ari N1 un visi pasažieru kabluki ?
Tie visi nav N1. Iepriekš jau izskaidroja, ka var būt dažādi.
Offline
pelu_junkurs
03. Nov 2017, 09:17 #180

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1488

Braucu ar: žurx

Kādam ir atsauksmes par Dacia kablukiem, vai oligarhi ar tādām nebrauc?

[ Šo ziņu laboja pelu_junkurs, 03 Nov 2017, 09:23:14 ]

Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, muldis, noisex, zzips