Online

Pašreiz BMWPower skatās 162 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Kabluki, blakusvāģi u.c. komerctransportlīdzekļi

AutorsZiņojums
Driver
16. Aug 2014, 20:02 #121

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


16 Aug 2014, 19:52:42 Casino rakstīja:

16 Aug 2014, 19:22:11 Driver rakstīja:
Viens par otru gudraks
Vieniem reika nak tikai datciks, citiem auto reika nak ari regulators un ir ari motori, kam nak regulators gan reika, gan otrs regulators suknii.

Bet par tam 10x nelekshanas reizem labs


Nezinu kā ir citiem, manam reikas vienā galā ir dačiks uz 27 atslēgu un otrā galā ir ar divām skrūvītēm, ja nemaldos torxiem. Bet tas tā. Kas par vainu varētu būt? Kapēc nelec tik ātri ar ejošu dačiku? Bet ar beigto leca uz otrā apgrieziena.

Nezinu, neesmu telepats!
Gribi universalu padomu, nomaini dzineju, vislabak ar visu auto un pret jaunu.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
restar79
29. Nov 2014, 19:28 #122

Kopš: 24. Jan 2010

Ziņojumi: 2829

Braucu ar: Var mūžīgi skatīties kā tek ūdens, kā deg uguns un kā ukraiņi iznīcina rašistu okupantus

Powera guru,ko sakiet,pakaļējais tilts,elektronika un pārējais ir ok
Protams salons piedirsts ,bet cena nekāda
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/peugeot...tner/bbdpcm.html
Offline
depo
21. Mar 2015, 16:55 #123

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu

Kāds var apskaidrot kā atšifrējas Sprinteru modeļi, skatos visādi 310,313, 316, netieku skaidrs Googlei nemāku pareizi uzprasīt.

[ Šo ziņu laboja depo, 21 Mar 2015, 16:56:51 ]

Offline
alfijs44
21. Mar 2015, 17:26 #124

Kopš: 26. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 648

Braucu ar: Audi, Renault, BMW


21 Mar 2015, 16:55:50 depo rakstīja:
Kāds var apskaidrot kā atšifrējas Sprinteru modeļi, skatos visādi 310,313, 316, netieku skaidrs Googlei nemāku pareizi uzprasīt.

prasi lietotājam plakanais -viņš ir sprinteru guru
Offline
wheels
21. Mar 2015, 17:56 #125

Kopš: 16. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10060

Braucu ar: V8

08,10,12,13,16 ir dzinēja jauda.
2,3,4,5 vai 6 ir pilhas massas. 6 gadījumā tā var būt 6600 vai 5900, atkarībā kā īpašnieks vēlējies,ar pārējiem modeļiem tas pats


Piemēram 412 ir pilna masa var variēt no 3000kg-4600kg. Dzinēja jauda 122zs
Offline
Deivid
03. Oct 2016, 20:07 #126

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40564

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Vajag padomus busa iegādei.
Pamatā jāizmanto mēbeļu pārvadāšanai, bet lai ir opcija arī vest ķermeņus atpūsties. Vismaz 7 vietas.

Šobrīd ir Sharans. Pa lielam izmērs der un auto nav slikts, bet pirkt vēl vienu Sharanu negribas. Retu reizi noderētu lielāks auto.

Budžets kaut kur līdz 8k.

Esmu noskatījis VW T5 Caravelle. Kādi komentāri? Kuru dzinēju skatīties? Vai ir labākas alternatīvas?
Offline
Solo
09. Feb 2017, 18:40 #127

Kopš: 05. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1886

Braucu ar: 996 un 986

Radusies vajadzība pēc autobusa darbam, bet tā kā darbs ir lielākā daļa no manas DJ dzīves tad jāsaka ka arī sadzīvei.

T5 laikam nav un nebūs variants - cik dzirdu visi šausminās.

Nu paliek trafic vivaro primasta, - kādi ieteikumi par motoriem ? Kāds viņam tas pseido automāts ir ?
Offline
Usins
09. Feb 2017, 18:45 #128

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3523

Braucu ar: w163 3.2; w639 4x4; 2.5 tdi v6 fwd

esmu dzirdējis sliktu par to kārbu

Vito/Viano ir normāls automāts
4x4 pieejams
salons normāls
normāli motori
Offline
Solo
09. Feb 2017, 18:52 #129

Kopš: 05. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1886

Braucu ar: 996 un 986

Vito garais 4x4 automāts būtu ideāls bet atrast normālu pāšu pa sevi ir praktiski neiespējami un kur nu vēl ar aprīkojumu.

Offline
e34
09. Feb 2017, 19:40 #130

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3935

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL

Trafic ir ok.No 2008 gada ar vismaz 2.0dci 115zs un 6gand manual. vienkāršs un izturīgs auto.Neko nezinu par tiem DSG.
Offline
Dezinfektors
09. Feb 2017, 19:57 #131

Kopš: 08. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 480

Braucu ar: Jawu un Audi

Ar traffic nobraukti ~130k km, 2011.gada. Nopirkām ar 130k km, tagad ir 267k km. 2l dīzelis, manuālis. Mainīta trose kas ātrumu pārslēgšanai. Vienreiz mainīti gultņi kārbai, kas arī bija dārgākais remonts ~ 800 Euro. Labs buss- cinkots, ērts, labi iet, lēta uzturēšana. Droši vien, labākais price/performance savā segmentā. Tiesa, pagrūti nopirkt augstāko un garāko versiju. Pārējās garām.
Offline
KM
09. Feb 2017, 20:11 #132

Kopš: 28. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 7343

Braucu ar: ///M

vajag kadam peugeot partner 2.0hdi indiana jones edition? nav skates. pm
Offline
guzlis
09. Feb 2017, 20:14 #133

Kopš: 20. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1583

Braucu ar:


09 Feb 2017, 18:52:12 @Solo rakstīja:
Vito garais 4x4 automāts būtu ideāls bet atrast normālu pāšu pa sevi ir praktiski neiespējami un kur nu vēl ar aprīkojumu.


varu piedāvāt labu Vito 115 longu ar ļoti mazu oriģinālo nobraukumu

-----------------
Autobusu un Mikroautobusu noma
WWW.CHARTERBUS.LV
Offline
Solo
09. Feb 2017, 20:29 #134

Kopš: 05. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1886

Braucu ar: 996 un 986


09 Feb 2017, 19:57:31 @Dezinfektors rakstīja:
Ar traffic nobraukti ~130k km, 2011.gada. Nopirkām ar 130k km, tagad ir 267k km. 2l dīzelis, manuālis. Mainīta trose kas ātrumu pārslēgšanai. Vienreiz mainīti gultņi kārbai, kas arī bija dārgākais remonts ~ 800 Euro. Labs buss- cinkots, ērts, labi iet, lēta uzturēšana. Droši vien, labākais price/performance savā segmentā. Tiesa, pagrūti nopirkt augstāko un garāko versiju. Pārējās garām.


Nu es skatos garo noteikti, par motoriem 1,9 un 2.0d pa lielam lielākā atškirība ir tikai zobene/ķēde ?

Noteikti gribu pasažiernieku ar max aprīkojumu kāds nu tur viņām ir... pat kruīzs ir mega reti

kas ar 2.5 iet viņš jūtami labāk ? Man tā kā vajadzētu labu jauda/eko attiecību, piekabi nevilkšu un pilnu līdz griestiem nekraušu.

Un kādas galvenās atšķirības Reno/Opel ?
Offline
e34
09. Feb 2017, 20:40 #135

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3935

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


09 Feb 2017, 19:57:31 @Dezinfektors rakstīja:
Ar traffic nobraukti ~130k km, 2011.gada. Nopirkām ar 130k km, tagad ir 267k km. 2l dīzelis, manuālis. Mainīta trose kas ātrumu pārslēgšanai. Vienreiz mainīti gultņi kārbai, kas arī bija dārgākais remonts ~ 800 Euro. Labs buss- cinkots, ērts, labi iet, lēta uzturēšana. Droši vien, labākais price/performance savā segmentā. Tiesa, pagrūti nopirkt augstāko un garāko versiju. Pārējās garām.


Kas ar tiem kārbas gultņiem,kādas pazīmes?Man pirms gada bija problēmas ar ļoti smagu slēgšanos (kā caur zapti), tika mainītas troses un saeļļots pasākums,pagaidām viss ok. Braucu no nulles līdz 205k patreiz.
Offline
Dezinfektors
10. Feb 2017, 19:46 #136

Kopš: 08. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 480

Braucu ar: Jawu un Audi

Atšķirība starp opel un renault ir tikai zīmē uz restes un sīkumi salonā. Viņi izripo no vienas rūpnīcas. Opelim uz visiem bleķiem virsū ir renault zīmes Zinu, jo tēvs sev iepirka Vivaro. 2.5l motors laikam ejot daudz jestrāk un patēriņš ir tikai nedaudz lielāks. 1.9l motoram ir 101zs un zobene, 2.0l ir 115zs un ķēde. Figviņzin kurš labāks. Ir pabraukts ar abiem, nejutu mega atšķirību.
Kārbai sākumā grūti slēdzās 1.robs, tad 1. un 2. robs, tad vienā dienā vairs vispār nevarēja ieslēgt. Bija vēl problēma, ka pa reizei krita troses nost no svirām, bet kopš tur ir samorezs uzlikts, vispār vairs nav problēmu Viano jau noteikti salonā būs patīkamāks, jo tomēr mercedes. Pabrauc ar abiem, tad jau jutīs kurš vairāk patīk.
Offline
guzlis
10. Feb 2017, 21:37 #137

Kopš: 20. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1583

Braucu ar:

Visiem popeļiem un reņiem mīnus ir salons. Pārsvarā pretīgas krāsas neglīti sēdekļi u.t.t.
otra lieta salona apdare. visiem tās dzelzs stoikas bez apdares pret kurām klabinās debīli izvietotās drošības jostas. Protams ir FUN versija vai kkā tā bet ja arī atrod tādu tad cena tuvu MB vai VW cenai. nākamā bēda ir liels griešanās rādius. Nu pa lielam auto ar ko vadāt kkādus celtniekus bet ne ģimenes auto.
Labā lieta ir kluss un dinamisks dzinējs.
MB dzinējs būs skaļāks un ne tik mīksts.
VW hvz braucas labi bet remontos diezgan padārgs un T5 diezgan labi birst.
Pats nekad nepirktu ne Opel ne Renault un vēl jo vairāk peugeot u.t.t.
Izvēlētos starp MB, VW vai Ford Tourneo Custom.
Pēdējais no minētajiem pat ļoti pēdējā laikā iepaticies. Ļoti laba komplektācija un interesants dizains. Vienīgais kas ir liels mīnus ja jāvadā cilvēki tad tie logi aizmugurē ir tik mazi ka tik pat labi varēja vispār nebūt Max komplektācijā izmaksās lētāk kā bāzes VITO. Bet nu lietotu hvz laikam neriskētu ņēmt jo tas ir FORD un kas ar viņu pēc 200k km būs HVZ



-----------------
Autobusu un Mikroautobusu noma
WWW.CHARTERBUS.LV
Offline
Nasjurins
10. Feb 2017, 22:18 #138

Kopš: 02. Jan 2017

Ziņojumi: 302

Braucu ar:

Kāds būs budžets ko gribēsi veltīt busa iegādei? Ir bijis '06 Vivaro 1.9 (normāls motors) taču šobrīd ir '11 Trafic kuram pie 220k pāeca ķēde. Auto pirku no dīlera Euro auto. Kaut kas tīrs nav, bet stāsts ne par to. 2.0 ir daaaaudz daaudz vieglāks un maigāks par iepriekšējo 1.9. Ja neiegrābjas uz nojāteni, tad ļoti labs par to cenu. Vienu 1.9 kravinieku dzenam jau 170k. Izturīgs pēc maitas. Remonti lēti. Kārba stingri slēdzas dēļ sajātām trosēm. Ja 6niecei kārbai ielies eļļu ne to ko dīlercentros tirgo, tad pie zemām gaisa t' ātrumi slēgsies ļoti smagi vai neslēgsies vispār, bet siltā laikā eļļa izvārīsies, kas nenotiek ar to pašu eļļu 5niecei kārbai. Šajā jautājumā nevajag klausīties ko saka servisnieku par viskozitātēm, bet vnk nopirkt īsto eļļu.
Troses krīt nost dēļ izdilušiem āboliem troses galā. Jauna trose nemaksā tik daudz lai uz mūžu tur triektu samorezi vai atstātu savilci.
Auto ir lēts, taču labu komplektāciju lietotā tirgū dabūt grūti, ja vien neesi gatavs paķert Vestfalia tāpēc šobrīd tiek strādāts pie jautājuma lai ņemtu jaunus busus. Pagaidām pēc saņemtajiem piedāvājumiem izskatās, ka tie būs Trafic ar 125zs motoriem, jo Opelim klibo dīlera attieksme.
Būšu pateicīgs, ja kāds padalīsies ar Opel un Ranault servisu attieksmēm pret klientu.
Offline
suslik
10. Feb 2017, 22:46 #139

Kopš: 19. Mar 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 461

Braucu ar: Craftsman, Cub Cadet, Vespa

Ir doma par Citroen Dispatch, Fiat Scudo vai Peugeot expert, varbūt kāds var pakomentēt, kā ir ar motoriem un vispār remontiem? Atradu vienu ar 1,6 dīzeli Anglijā un 1 000 000 km noskrējienu, izbrīnīja, ka tie arī mēdz tik ilgi noiet...
Kā ir?
Offline
guzlis
10. Feb 2017, 23:44 #140

Kopš: 20. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1583

Braucu ar:


10 Feb 2017, 22:18:09 @Nasjurins rakstīja:
Kāds būs budžets ko gribēsi veltīt busa iegādei? Ir bijis '06 Vivaro 1.9 (normāls motors) taču šobrīd ir '11 Trafic kuram pie 220k pāeca ķēde. Auto pirku no dīlera Euro auto. Kaut kas tīrs nav, bet stāsts ne par to. 2.0 ir daaaaudz daaudz vieglāks un maigāks par iepriekšējo 1.9. Ja neiegrābjas uz nojāteni, tad ļoti labs par to cenu. Vienu 1.9 kravinieku dzenam jau 170k. Izturīgs pēc maitas. Remonti lēti. Kārba stingri slēdzas dēļ sajātām trosēm. Ja 6niecei kārbai ielies eļļu ne to ko dīlercentros tirgo, tad pie zemām gaisa t' ātrumi slēgsies ļoti smagi vai neslēgsies vispār, bet siltā laikā eļļa izvārīsies, kas nenotiek ar to pašu eļļu 5niecei kārbai. Šajā jautājumā nevajag klausīties ko saka servisnieku par viskozitātēm, bet vnk nopirkt īsto eļļu.
Troses krīt nost dēļ izdilušiem āboliem troses galā. Jauna trose nemaksā tik daudz lai uz mūžu tur triektu samorezi vai atstātu savilci.
Auto ir lēts, taču labu komplektāciju lietotā tirgū dabūt grūti, ja vien neesi gatavs paķert Vestfalia tāpēc šobrīd tiek strādāts pie jautājuma lai ņemtu jaunus busus. Pagaidām pēc saņemtajiem piedāvājumiem izskatās, ka tie būs Trafic ar 125zs motoriem, jo Opelim klibo dīlera attieksme.
Būšu pateicīgs, ja kāds padalīsies ar Opel un Ranault servisu attieksmēm pret klientu.

Cik dzirdēts tad reņu serviss nekas labs

-----------------
Autobusu un Mikroautobusu noma
WWW.CHARTERBUS.LV
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo