Online
Pašreiz BMWPower skatās 162 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Kabluki, blakusvāģi u.c. komerctransportlīdzekļi
Autors | Ziņojums |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31527
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
16 Aug 2014, 19:52:42 Casino rakstīja:
16 Aug 2014, 19:22:11 Driver rakstīja:
Viens par otru gudraks
Vieniem reika nak tikai datciks, citiem auto reika nak ari regulators un ir ari motori, kam nak regulators gan reika, gan otrs regulators suknii.
Bet par tam 10x nelekshanas reizem labs
Nezinu kā ir citiem, manam reikas vienā galā ir dačiks uz 27 atslēgu un otrā galā ir ar divām skrūvītēm, ja nemaldos torxiem. Bet tas tā. Kas par vainu varētu būt? Kapēc nelec tik ātri ar ejošu dačiku? Bet ar beigto leca uz otrā apgrieziena.
Nezinu, neesmu telepats!
Gribi universalu padomu, nomaini dzineju, vislabak ar visu auto un pret jaunu.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
restar79 | | Kopš: 24. Jan 2010
Ziņojumi: 2829
Braucu ar: Var mūžīgi skatīties kā tek ūdens, kā deg uguns un kā ukraiņi iznīcina rašistu okupantus
| Powera guru,ko sakiet,pakaļējais tilts,elektronika un pārējais ir ok
Protams salons piedirsts ,bet cena nekāda
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/peugeot...tner/bbdpcm.html | Offline | | |
depo | | Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20924
Braucu ar: Zirgu
| Kāds var apskaidrot kā atšifrējas Sprinteru modeļi, skatos visādi 310,313, 316, netieku skaidrs Googlei nemāku pareizi uzprasīt. [ Šo ziņu laboja depo, 21 Mar 2015, 16:56:51 ] | Offline | | |
alfijs44 | | Kopš: 26. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 648
Braucu ar: Audi, Renault, BMW
|
21 Mar 2015, 16:55:50 depo rakstīja:
Kāds var apskaidrot kā atšifrējas Sprinteru modeļi, skatos visādi 310,313, 316, netieku skaidrs Googlei nemāku pareizi uzprasīt.
prasi lietotājam plakanais -viņš ir sprinteru guru | Offline | | |
wheels | | Kopš: 16. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 10060
Braucu ar: V8
| 08,10,12,13,16 ir dzinēja jauda.
2,3,4,5 vai 6 ir pilhas massas. 6 gadījumā tā var būt 6600 vai 5900, atkarībā kā īpašnieks vēlējies,ar pārējiem modeļiem tas pats
Piemēram 412 ir pilna masa var variēt no 3000kg-4600kg. Dzinēja jauda 122zs | Offline | | |
Deivid | | Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40564
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Vajag padomus busa iegādei.
Pamatā jāizmanto mēbeļu pārvadāšanai, bet lai ir opcija arī vest ķermeņus atpūsties. Vismaz 7 vietas.
Šobrīd ir Sharans. Pa lielam izmērs der un auto nav slikts, bet pirkt vēl vienu Sharanu negribas. Retu reizi noderētu lielāks auto.
Budžets kaut kur līdz 8k.
Esmu noskatījis VW T5 Caravelle. Kādi komentāri? Kuru dzinēju skatīties? Vai ir labākas alternatīvas? | Offline | | |
Solo | | Kopš: 05. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1886
Braucu ar: 996 un 986
| Radusies vajadzība pēc autobusa darbam, bet tā kā darbs ir lielākā daļa no manas DJ dzīves tad jāsaka ka arī sadzīvei.
T5 laikam nav un nebūs variants - cik dzirdu visi šausminās.
Nu paliek trafic vivaro primasta, - kādi ieteikumi par motoriem ? Kāds viņam tas pseido automāts ir ? | Offline | | |
Usins | | Kopš: 14. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3523
Braucu ar: w163 3.2; w639 4x4; 2.5 tdi v6 fwd
| esmu dzirdējis sliktu par to kārbu
Vito/Viano ir normāls automāts
4x4 pieejams
salons normāls
normāli motori | Offline | | |
|
Solo | | Kopš: 05. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1886
Braucu ar: 996 un 986
| Vito garais 4x4 automāts būtu ideāls bet atrast normālu pāšu pa sevi ir praktiski neiespējami un kur nu vēl ar aprīkojumu.
| Offline | | |
e34 | | Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 3935
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
| Trafic ir ok.No 2008 gada ar vismaz 2.0dci 115zs un 6gand manual. vienkāršs un izturīgs auto.Neko nezinu par tiem DSG. | Offline | | |
Dezinfektors | | Kopš: 08. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 480
Braucu ar: Jawu un Audi
| Ar traffic nobraukti ~130k km, 2011.gada. Nopirkām ar 130k km, tagad ir 267k km. 2l dīzelis, manuālis. Mainīta trose kas ātrumu pārslēgšanai. Vienreiz mainīti gultņi kārbai, kas arī bija dārgākais remonts ~ 800 Euro. Labs buss- cinkots, ērts, labi iet, lēta uzturēšana. Droši vien, labākais price/performance savā segmentā. Tiesa, pagrūti nopirkt augstāko un garāko versiju. Pārējās garām. | Offline | | |
KM | | Kopš: 28. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 7343
Braucu ar: ///M
| vajag kadam peugeot partner 2.0hdi indiana jones edition? nav skates. pm | Offline | | |
guzlis | | Kopš: 20. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1583
Braucu ar:
|
09 Feb 2017, 18:52:12 @Solo rakstīja:
Vito garais 4x4 automāts būtu ideāls bet atrast normālu pāšu pa sevi ir praktiski neiespējami un kur nu vēl ar aprīkojumu.
varu piedāvāt labu Vito 115 longu ar ļoti mazu oriģinālo nobraukumu
----------------- Autobusu un Mikroautobusu noma
WWW.CHARTERBUS.LV
| Offline | | |
Solo | | Kopš: 05. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1886
Braucu ar: 996 un 986
|
09 Feb 2017, 19:57:31 @Dezinfektors rakstīja:
Ar traffic nobraukti ~130k km, 2011.gada. Nopirkām ar 130k km, tagad ir 267k km. 2l dīzelis, manuālis. Mainīta trose kas ātrumu pārslēgšanai. Vienreiz mainīti gultņi kārbai, kas arī bija dārgākais remonts ~ 800 Euro. Labs buss- cinkots, ērts, labi iet, lēta uzturēšana. Droši vien, labākais price/performance savā segmentā. Tiesa, pagrūti nopirkt augstāko un garāko versiju. Pārējās garām.
Nu es skatos garo noteikti, par motoriem 1,9 un 2.0d pa lielam lielākā atškirība ir tikai zobene/ķēde ?
Noteikti gribu pasažiernieku ar max aprīkojumu kāds nu tur viņām ir... pat kruīzs ir mega reti
kas ar 2.5 iet viņš jūtami labāk ? Man tā kā vajadzētu labu jauda/eko attiecību, piekabi nevilkšu un pilnu līdz griestiem nekraušu.
Un kādas galvenās atšķirības Reno/Opel ?
| Offline | | |
e34 | | Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 3935
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
|
09 Feb 2017, 19:57:31 @Dezinfektors rakstīja:
Ar traffic nobraukti ~130k km, 2011.gada. Nopirkām ar 130k km, tagad ir 267k km. 2l dīzelis, manuālis. Mainīta trose kas ātrumu pārslēgšanai. Vienreiz mainīti gultņi kārbai, kas arī bija dārgākais remonts ~ 800 Euro. Labs buss- cinkots, ērts, labi iet, lēta uzturēšana. Droši vien, labākais price/performance savā segmentā. Tiesa, pagrūti nopirkt augstāko un garāko versiju. Pārējās garām.
Kas ar tiem kārbas gultņiem,kādas pazīmes?Man pirms gada bija problēmas ar ļoti smagu slēgšanos (kā caur zapti), tika mainītas troses un saeļļots pasākums,pagaidām viss ok. Braucu no nulles līdz 205k patreiz. | Offline | | |
Dezinfektors | | Kopš: 08. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 480
Braucu ar: Jawu un Audi
| Atšķirība starp opel un renault ir tikai zīmē uz restes un sīkumi salonā. Viņi izripo no vienas rūpnīcas. Opelim uz visiem bleķiem virsū ir renault zīmes Zinu, jo tēvs sev iepirka Vivaro. 2.5l motors laikam ejot daudz jestrāk un patēriņš ir tikai nedaudz lielāks. 1.9l motoram ir 101zs un zobene, 2.0l ir 115zs un ķēde. Figviņzin kurš labāks. Ir pabraukts ar abiem, nejutu mega atšķirību.
Kārbai sākumā grūti slēdzās 1.robs, tad 1. un 2. robs, tad vienā dienā vairs vispār nevarēja ieslēgt. Bija vēl problēma, ka pa reizei krita troses nost no svirām, bet kopš tur ir samorezs uzlikts, vispār vairs nav problēmu Viano jau noteikti salonā būs patīkamāks, jo tomēr mercedes. Pabrauc ar abiem, tad jau jutīs kurš vairāk patīk. | Offline | | |
|
guzlis | | Kopš: 20. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1583
Braucu ar:
| Visiem popeļiem un reņiem mīnus ir salons. Pārsvarā pretīgas krāsas neglīti sēdekļi u.t.t.
otra lieta salona apdare. visiem tās dzelzs stoikas bez apdares pret kurām klabinās debīli izvietotās drošības jostas. Protams ir FUN versija vai kkā tā bet ja arī atrod tādu tad cena tuvu MB vai VW cenai. nākamā bēda ir liels griešanās rādius. Nu pa lielam auto ar ko vadāt kkādus celtniekus bet ne ģimenes auto.
Labā lieta ir kluss un dinamisks dzinējs.
MB dzinējs būs skaļāks un ne tik mīksts.
VW hvz braucas labi bet remontos diezgan padārgs un T5 diezgan labi birst.
Pats nekad nepirktu ne Opel ne Renault un vēl jo vairāk peugeot u.t.t.
Izvēlētos starp MB, VW vai Ford Tourneo Custom.
Pēdējais no minētajiem pat ļoti pēdējā laikā iepaticies. Ļoti laba komplektācija un interesants dizains. Vienīgais kas ir liels mīnus ja jāvadā cilvēki tad tie logi aizmugurē ir tik mazi ka tik pat labi varēja vispār nebūt Max komplektācijā izmaksās lētāk kā bāzes VITO. Bet nu lietotu hvz laikam neriskētu ņēmt jo tas ir FORD un kas ar viņu pēc 200k km būs HVZ
----------------- Autobusu un Mikroautobusu noma
WWW.CHARTERBUS.LV
| Offline | | |
Nasjurins | | Kopš: 02. Jan 2017
Ziņojumi: 302
Braucu ar:
| Kāds būs budžets ko gribēsi veltīt busa iegādei? Ir bijis '06 Vivaro 1.9 (normāls motors) taču šobrīd ir '11 Trafic kuram pie 220k pāeca ķēde. Auto pirku no dīlera Euro auto. Kaut kas tīrs nav, bet stāsts ne par to. 2.0 ir daaaaudz daaudz vieglāks un maigāks par iepriekšējo 1.9. Ja neiegrābjas uz nojāteni, tad ļoti labs par to cenu. Vienu 1.9 kravinieku dzenam jau 170k. Izturīgs pēc maitas. Remonti lēti. Kārba stingri slēdzas dēļ sajātām trosēm. Ja 6niecei kārbai ielies eļļu ne to ko dīlercentros tirgo, tad pie zemām gaisa t' ātrumi slēgsies ļoti smagi vai neslēgsies vispār, bet siltā laikā eļļa izvārīsies, kas nenotiek ar to pašu eļļu 5niecei kārbai. Šajā jautājumā nevajag klausīties ko saka servisnieku par viskozitātēm, bet vnk nopirkt īsto eļļu.
Troses krīt nost dēļ izdilušiem āboliem troses galā. Jauna trose nemaksā tik daudz lai uz mūžu tur triektu samorezi vai atstātu savilci.
Auto ir lēts, taču labu komplektāciju lietotā tirgū dabūt grūti, ja vien neesi gatavs paķert Vestfalia tāpēc šobrīd tiek strādāts pie jautājuma lai ņemtu jaunus busus. Pagaidām pēc saņemtajiem piedāvājumiem izskatās, ka tie būs Trafic ar 125zs motoriem, jo Opelim klibo dīlera attieksme.
Būšu pateicīgs, ja kāds padalīsies ar Opel un Ranault servisu attieksmēm pret klientu. | Offline | | |
suslik | | Kopš: 19. Mar 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 461
Braucu ar: Craftsman, Cub Cadet, Vespa
| Ir doma par Citroen Dispatch, Fiat Scudo vai Peugeot expert, varbūt kāds var pakomentēt, kā ir ar motoriem un vispār remontiem? Atradu vienu ar 1,6 dīzeli Anglijā un 1 000 000 km noskrējienu, izbrīnīja, ka tie arī mēdz tik ilgi noiet...
Kā ir? | Offline | | |
guzlis | | Kopš: 20. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1583
Braucu ar:
|
10 Feb 2017, 22:18:09 @Nasjurins rakstīja:
Kāds būs budžets ko gribēsi veltīt busa iegādei? Ir bijis '06 Vivaro 1.9 (normāls motors) taču šobrīd ir '11 Trafic kuram pie 220k pāeca ķēde. Auto pirku no dīlera Euro auto. Kaut kas tīrs nav, bet stāsts ne par to. 2.0 ir daaaaudz daaudz vieglāks un maigāks par iepriekšējo 1.9. Ja neiegrābjas uz nojāteni, tad ļoti labs par to cenu. Vienu 1.9 kravinieku dzenam jau 170k. Izturīgs pēc maitas. Remonti lēti. Kārba stingri slēdzas dēļ sajātām trosēm. Ja 6niecei kārbai ielies eļļu ne to ko dīlercentros tirgo, tad pie zemām gaisa t' ātrumi slēgsies ļoti smagi vai neslēgsies vispār, bet siltā laikā eļļa izvārīsies, kas nenotiek ar to pašu eļļu 5niecei kārbai. Šajā jautājumā nevajag klausīties ko saka servisnieku par viskozitātēm, bet vnk nopirkt īsto eļļu.
Troses krīt nost dēļ izdilušiem āboliem troses galā. Jauna trose nemaksā tik daudz lai uz mūžu tur triektu samorezi vai atstātu savilci.
Auto ir lēts, taču labu komplektāciju lietotā tirgū dabūt grūti, ja vien neesi gatavs paķert Vestfalia tāpēc šobrīd tiek strādāts pie jautājuma lai ņemtu jaunus busus. Pagaidām pēc saņemtajiem piedāvājumiem izskatās, ka tie būs Trafic ar 125zs motoriem, jo Opelim klibo dīlera attieksme.
Būšu pateicīgs, ja kāds padalīsies ar Opel un Ranault servisu attieksmēm pret klientu.
Cik dzirdēts tad reņu serviss nekas labs
----------------- Autobusu un Mikroautobusu noma
WWW.CHARTERBUS.LV
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|