Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 146 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Kabluki, blakusvāģi u.c. komerctransportlīdzekļi

AutorsZiņojums
zaza
23. Feb 2013, 14:37 #101

Kopš: 23. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 10

Braucu ar:

Ir tāds, vēl pat varētu uzskatīt par jaunumu
Offline
ixers
23. Feb 2013, 17:00 #102

Kopš: 29. Jul 2004

No: Ludza

Ziņojumi: 3252

Braucu ar: svešu auto


23 Feb 2013, 12:49:06 SpOrcMeN rakstīja:
kaut kur neta vai pa tv dzirdeju kaut ko par mercedes kablukiem kas esot laikam uz pezho via reno bazes kaut kas tads zin kads kaut ko par tadiem ir tadi modelji ???

Uz Renault Kangoo bāzes,

Citan jeb šaitan video
Offline
romizz
12. Apr 2013, 14:05 #103

Kopš: 27. Jan 2008

No: Madona

Ziņojumi: 4271

Braucu ar: VAG

Ko varat pateikt par Ford Transit Connect 2004-2005 gada ar 1.8 td?
Offline
dainz
12. Apr 2013, 15:11 #104

Kopš: 19. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 698

Braucu ar:


Offline
v530D
12. Apr 2013, 23:26 #105

Kopš: 16. Feb 2010

Ziņojumi: 82

Braucu ar: traktoru

lieta sekojosa mekleju salidzinosi letu busu savam vajadzibam planotais budzets 1000-1300 paslaik esmu apstajies pie 2viem variantiem.vecais mersi un wolksvagen lt kuru no grabuliem ieteiksiet?
Offline
reaktors
10. Jun 2014, 18:05 #106

Kopš: 08. Jul 2003

Ziņojumi: 686

Braucu ar: Quattro riteni


18 Feb 2013, 11:35:21 Shrota_prieksnieks rakstīja:

05 Jun 2012, 21:04:45 beerzinsh rakstīja:
Kungi, kursh no kablukiem sanaak ar visgaraako kravas kasti? runa vareetu buut par Combo, Partner utt drapakiem!


Opel combo 1997.g kravas kastes garums 1.8m


esmu mazliet ja sap...sies ar to kabluku analizēšanu un salīdzināšanu. vajag itkā neko tik ļoti specifisku bet atrast ne sūda nevaru.

īsāk sakot, vajag kabluku(pasažieru) ar domu ka kkad var savajadzēties izskrūvēt pakaļējos beņķus kad to vajag un tad attiecīgi kravas nodalījumam ir jābūt vismaz 1,5m. Tad vēl tādi sīkumi kā pakaļējai durvij jābūt paceļamai uz augšu(kā saprast kuriem gāja divas uz sānu verāms pakaļ durvis un kuriem viena uz augšu - hvz. tad obligāti jābūt piekabes āķim - āri kkāda nereāla ekstra izrādās, nu un dīzelis vai benz/gāze.

skatos uz berlingo un partneriem 03-05gada bet kko netopu skaidrība ar to durvi pakaļējo


Ja ir kādam kablukistam kāds viedoklis ,kas no augstāk minētā varētu būt reāls auto?

un varbūt ir kādam reāli zināmas klasiskās kaites franču un vācu kablukiem.
Offline
rosigais
10. Jun 2014, 18:49 #107

Kopš: 05. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4512

Braucu ar: nekārtību

opel combo 04- palete iet iekšā, augstums virs metra, platums arī, beņķus nolaiž un grīda ir līdzena, priekšējo beņķi vēl var atmest kā kupejai, dziļums kadi 1.7, ir gan ar āķiem gan uz augšu ceļamām durvīm.
priekšauzlikt koilas, aimugurē žurkas atsperes un pat sak palikt interesanti braukt
Offline
reaktors
10. Jun 2014, 21:22 #108

Kopš: 08. Jul 2003

Ziņojumi: 686

Braucu ar: Quattro riteni


10 Jun 2014, 18:49:30 rosigais rakstīja:
opel combo 04- palete iet iekšā, augstums virs metra, platums arī, beņķus nolaiž un grīda ir līdzena, priekšējo beņķi vēl var atmest kā kupejai, dziļums kadi 1.7, ir gan ar āķiem gan uz augšu ceļamām durvīm.
priekšauzlikt koilas, aimugurē žurkas atsperes un pat sak palikt interesanti braukt


padoms par tūninga iespējām starpcitu vērā ņemams, paldies. ir ko aizdomāties

[ Šo ziņu laboja reaktors, 10 Jun 2014, 21:29:31 ]

Offline
fujaks
10. Jun 2014, 22:20 #109

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2891

Braucu ar: prātu

Combo visrealakais variants 1.7 turbo dizelis, var dabut ar akkji un pasazierniekiem pakala veras uz augshu. Vienigi naksies pameklēt, bet kas meklē, tas atrod
Offline
MK-I
10. Jun 2014, 22:29 #110

Kopš: 16. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 210

Braucu ar: Volgo un velo

Vairākus gadus lietojam Combo ( kaut kas ap 2005.gada izlaidumu). Raksturīgākās kaites - lūst aizmugures atsperes ( šad tad arī kādus 300kg jāved) un priekšā plaukta bukses jāmaina diezgan regulāri.
Ir bijuši vēl sī.kumi, bet šīs divas lietas jau bijušas 3x piecos gados. Un skaties aizmugures vāku- mums ceļams uz augšu un izlūza eņģes. Ir tikai iespēja nopirkt jaunas kopā ar visām durvīm pie dīlera eņģe ir iemetināta durvīs.

Pārējais - piekrāmē un brauc
Offline
32cm
10. Jun 2014, 22:30 #111

Kopš: 14. Apr 2008

Ziņojumi: 2231

Braucu ar: EK

Citroen Berlingo L2 trīsvietīgajā versijā ar nolokāmu blakussēdētāja sēdekli EXTENSO:

Kravas kastes garums bez nolocītiem sēdekļiem 2050 mm, ar nolocītiem sēdekļiem 3250 mm.

Parastajā Berlingo kravas telpas garums 1800 mm, ar nolocītu EXTENSO sēdekli 3000 mm.

Offline
Oldijs
09. Jul 2014, 00:53 #112

Kopš: 20. Jun 2012

No: Ainaži

Ziņojumi: 1397

Braucu ar: Igauņu divipieci

ko butu labak nemt ja vajag ar sakarigu ietilpibu, un menesi nevajadzes braukt vairak par 3000km.
1) Kadas izmaksas uzturesana konkretajam modelim.
2) Ietilpiba
3) Dzivotspeja (cik atri puust, vai motori jamaina ik pa 50k )
4) Salidzinajumi...?

p.s. Jaunu nevajag, bet lidz 3.5k eur vajadzetu ieklauties. Ka ari der pilniga naglu kaste, galvenais lai uzticams!
Offline
Casino
16. Aug 2014, 17:24 #113

Kopš: 29. May 2010

Ziņojumi: 29

Braucu ar: slotas kātu

Sveiki,jautājums par sprinter 311 2.2cdi 2004 gada. Iedarbinot dzinēju bija dīvaina klaboņa un motors nevienmērīgi darbojās un dega edc sarkanā lampiņa. Diagnostikā uzrādija ka degvielas spiediena regulators beigts tas kas uz reikas stāv. Nomainiju visu reiku ar citu regulatoru, tagad motors strādā pareizi un vienmērīgi klusi, bet lai piedarbinātu ir 10 sekundes jāzāģē starters. Lampiņa arī vairs nedeg. Kas varētu būt par problēmu? Jo ar beigtu regulatoru pieleca uz otrā apgrieziena.
Offline
koijotins
16. Aug 2014, 19:14 #114

Kopš: 29. May 2011

No: Limbaži

Ziņojumi: 61

Braucu ar: ALFA 159 ALFA 90 QO, GAZ 3507

uz reikas nak tik daciks kas mera spiedienu, regulators nak sukni ieskruvets nomainot spiediena daciku biezi vien nakas ilgak pastartet, pec kada 10tav starta paries

[ Šo ziņu laboja koijotins, 16 Aug 2014, 19:18:24 ]

Offline
Driver
16. Aug 2014, 19:22 #115

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Viens par otru gudraks
Vieniem reika nak tikai datciks, citiem auto reika nak ari regulators un ir ari motori, kam nak regulators gan reika, gan otrs regulators suknii.

Bet par tam 10x nelekshanas reizem labs

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
koijotins
16. Aug 2014, 19:26 #116

Kopš: 29. May 2011

No: Limbaži

Ziņojumi: 61

Braucu ar: ALFA 159 ALFA 90 QO, GAZ 3507

zosi tak vajag padzit
Offline
restar79
16. Aug 2014, 19:32 #117

Kopš: 24. Jan 2010

Ziņojumi: 2829

Braucu ar: Var mūžīgi skatīties kā tek ūdens, kā deg uguns un kā ukraiņi iznīcina rašistu okupantus

Mums firma sakuma bija Renault Kangoo,suds,it seviski ziema,ne piesildit,ne normali pabraukt,tad panema Opel Combo, itka vienkars aparats,lai vestu buvniecibai nepieciesamo,bet buda pa isu. Tad iepirka Fiat doblo ar garo bazi,firma 3 tadi autini,visi brauc,gaita forsa,ekanomisks,ziema uzsilst atri,erts garos gabalos,un ka darba auto ko visi lieto pofiga nefiga neplist.domas par fiatu mainijas uz plusu
Offline
Artis
16. Aug 2014, 19:52 #118

Kopš: 16. May 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 32262

Braucu ar: Renault


16 Aug 2014, 17:24:58 Casino rakstīja:
Sveiki,jautājums par sprinter 311 2.2cdi 2004 gada. Iedarbinot dzinēju bija dīvaina klaboņa un motors nevienmērīgi darbojās un dega edc sarkanā lampiņa. Diagnostikā uzrādija ka degvielas spiediena regulators beigts tas kas uz reikas stāv. Nomainiju visu reiku ar citu regulatoru, tagad motors strādā pareizi un vienmērīgi klusi, bet lai piedarbinātu ir 10 sekundes jāzāģē starters. Lampiņa arī vairs nedeg. Kas varētu būt par problēmu? Jo ar beigtu regulatoru pieleca uz otrā apgrieziena.


Nomaini degvielas filtru uz MB dilera piedavato nevis analago.

Offline
Casino
16. Aug 2014, 19:52 #119

Kopš: 29. May 2010

Ziņojumi: 29

Braucu ar: slotas kātu


16 Aug 2014, 19:22:11 Driver rakstīja:
Viens par otru gudraks
Vieniem reika nak tikai datciks, citiem auto reika nak ari regulators un ir ari motori, kam nak regulators gan reika, gan otrs regulators suknii.

Bet par tam 10x nelekshanas reizem labs


Nezinu kā ir citiem, manam reikas vienā galā ir dačiks uz 27 atslēgu un otrā galā ir ar divām skrūvītēm, ja nemaldos torxiem. Bet tas tā. Kas par vainu varētu būt? Kapēc nelec tik ātri ar ejošu dačiku? Bet ar beigto leca uz otrā apgrieziena.
Offline
Grizlijs
16. Aug 2014, 19:57 #120

Kopš: 31. Aug 2013

No: Valmiera

Ziņojumi: 244

Braucu ar:

Iepriekšējā darba vietā bija vecie fiat dublo... turbīnas bruka gandrīz biežāk nekā logu šķīdums jāpilda
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo