Online

Pašreiz BMWPower skatas 89 viesi un 32 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Kabluki, blakusvāģi u.c. komerctransportlīdzekļi

AutorsZiņojums
Dezinfektors
29. Dec 2011, 22:10 #1

Kopš: 08. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 427

Braucu ar: Jawu un Audi

Līdzīgu tēmu neatradu, tāpēc domāju, ka tēma būs noderīga. Šeit dalamies pieredzē par kablukiem, bulkuvāģiem u.c. komerctransportlīdzekļiem.

Man interesē kurš ir labākais kabluks-dīzelis cenu kategorijā līdz 2000 Ls. Nepieciešams lauku saimniecības vajadzībām. Ir dzirdētas labas atsauksmes par Peugeot Partner, bet pašam pieredze nekāda. Caddy, combo, partner utt. kurš
Offline
HannibalLecter
29. Dec 2011, 22:16 #2

Kopš: 13. Jan 2011

Ziņojumi: 2804

Braucu ar: E61

Spečuku topikā tika nonākts pie secinājuma, ka starp Berlingo, Kangoo, Combo un Caddy, tieši pēdējais variants it kā būtu prātīgākais, tik daudz, ka kā jau pats lasīji, ko rakstīja oose, viņš pūst un labu atrast grūti.
Offline
agaFU
29. Dec 2011, 22:24 #3

Kopš: 21. May 2006

No: Madona

Ziņojumi: 1671

Braucu ar: E-36 nemotoru

es saaku skatiities uz partner, vai berlingo. obligaati pilno salonu. zinu, ka probleemas ar tiltiem un kaarbaam. mani nedaudz izbriina cena apm2000ls, par 2000-2003g

[ Šo ziņu laboja agaFU, 29 Dec 2011, 22:24:42 ]

Offline
Norcha324
29. Dec 2011, 22:26 #4

Kopš: 14. Aug 2002

No: Saldus

Ziņojumi: 755

Braucu ar: 944

Bija reiz darbā Citroen Berlingo (Partner)- draņķis pilnīgākais ne auto, pēc 80k/km sākās visas iespējamās un neiedomājāmākās nelaimes. Priekšējā piekare laba. Pakaļējai asij torsioni, kuri gultņoti adatu gultnī, ar šo nelaimi servisā atgriezās ik pēc 50k/km.
Labākais variants šķiet Cady pēc 2004 g. Nesalaužams vereklis.
Offline
Dezinfektors
29. Dec 2011, 22:27 #5

Kopš: 08. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 427

Braucu ar: Jawu un Audi


29 Dec 2011, 22:16:07 BMW530 rakstīja:
Neesmu specialists, bet ar skaudiigu skatu ziemaa pavadiiju pasta renualt 4x4,
kura soferis lepni piepildija manu pasta kastes saturu, un augstu paceelis uusaino gjiimi aizbrauca pie citiem klientiem,
kamer es pats ar laapstu raku celju audi un bmw.

nav tā, ka šitie renaulti baigi ruus? Kaut kada iemesla dēļ reiz viena firma steidzami iztirgoja savus un sapirka citus.
Offline
uldens1
29. Dec 2011, 22:29 #6

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 9881

Braucu ar:


29 Dec 2011, 22:27:14 Dezinfektors rakstīja:

29 Dec 2011, 22:16:07 BMW530 rakstīja:
Neesmu specialists, bet ar skaudiigu skatu ziemaa pavadiiju pasta renualt 4x4,
kura soferis lepni piepildija manu pasta kastes saturu, un augstu paceelis uusaino gjiimi aizbrauca pie citiem klientiem,
kamer es pats ar laapstu raku celju audi un bmw.

nav tā, ka šitie renaulti baigi ruus? Kaut kada iemesla dēļ reiz viena firma steidzami iztirgoja savus un sapirka citus.
nevienam komerctransportam netiek piestradats lai vins nerusetu.Tur maksimali 10 gadi un tolmets
Offline
Norcha324
29. Dec 2011, 22:31 #7

Kopš: 14. Aug 2002

No: Saldus

Ziņojumi: 755

Braucu ar: 944


29 Dec 2011, 22:26:16 Norcha324 rakstīja:
Bija reiz darbā Citroen Berlingo (Partner)- draņķis pilnīgākais ne auto, pēc 80k/km sākās visas iespējamās un neiedomājāmākās nelaimes. Priekšējā piekare laba. Pakaļējai asij torsioni, kuri gultņoti adatu gultnī, ar šo nelaimi servisā atgriezās ik pēc 50k/km.
Labākais variants šķiet Cady pēc 2004 g. Nesalaužams vereklis.

Un laba cady cena sākas ar 5k eur
Par ~ 2k sanāk C4 kurš ir nesaulaužams, tik griestu augstums nav kā bulkuvāģim.
Offline
MAD_DOG
29. Dec 2011, 22:32 #8

Kopš: 28. Apr 2004

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1908

Braucu ar:

Peugeot Partner:
1.9 diesel - nonaca manas rokās ar 120 tk uz tāfeles - tika nobraukti kādi 60tk
1.9 diesel - nullite - tika nobraukti 120 tk
1.4 benzin - nullite - nobraukti 95 tk
1.6 HDI - 40tk, bet firma ien;ac;as jauns - super auto - Skr;eja aburo;si labi - ;eda ap 5 litri

1.9 motors - kusls ēd ap 6 litri
1.4 benzns pateriņš ap 7 litri uz štrāses ap 9, jo pie 100 ir ap 3900rpm

Par l;u;sanu - nek;adu kau;su nebija pa 100tk tika mainīti standarta filtri , skidrumi. nu maks pa reizei uz 50 kāds pirksts vai stabilizatora atsaite. nekādu pakaļējo tiltu remontu - kārbas nekad nav justas problēmas.

Iesaku, kā labāko komercauto
Offline
Guncha_xl
29. Dec 2011, 22:34 #9

Kopš: 11. Apr 2006

No: Cēsis

Ziņojumi: 182

Braucu ar: prieku :)


29 Dec 2011, 22:26:16 Norcha324 rakstīja:
Bija reiz darbā Citroen Berlingo (Partner)- draņķis pilnīgākais ne auto, pēc 80k/km sākās visas iespējamās un neiedomājāmākās nelaimes. Priekšējā piekare laba. Pakaļējai asij torsioni, kuri gultņoti adatu gultnī, ar šo nelaimi servisā atgriezās ik pēc 50k/km.
Labākais variants šķiet Cady pēc 2004 g. Nesalaužams vereklis.





Darba braucu ar 2007g berlingo. Nobraukums nu jau ir 200 shtukas. Neviena no tavam minetajam problemam manejam nav. Sencis brauc ar Partner 2002 gada. Tam nomainija aizmugures tiltu. Partnerim ir 1,9 dizelis, Berlingo ir 1,6hdi. otrs variants ir labaks jaudas un degvielas paterina zinaa.

[ Šo ziņu laboja Guncha_xl, 29 Dec 2011, 22:34:56 ]

Offline
MAD_DOG
29. Dec 2011, 22:34 #10

Kopš: 28. Apr 2004

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1908

Braucu ar:


29 Dec 2011, 22:26:16 Norcha324 rakstīja:
Bija reiz darbā Citroen Berlingo (Partner)- draņķis pilnīgākais ne auto, pēc 80k/km sākās visas iespējamās un neiedomājāmākās nelaimes. Priekšējā piekare laba. Pakaļējai asij torsioni, kuri gultņoti adatu gultnī, ar šo nelaimi servisā atgriezās ik pēc 50k/km.

Kaut kā netika novērotas tevis minētās problēmas. Partner, varbūt tas ko maina.
Tilti pat pie 200 tk nerādija pazīmes, kaut gan ik pa brītiņam dabūja pie 700kg
Offline
fujaks
29. Dec 2011, 22:35 #11

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2811

Braucu ar: prātu

Esmu braucis Ar caddy veco un jauno, citroen-peugeot, ar combo svaigo, fiat fiorino, kangoo. Mans favorīts laikam combo. Vis patīkamāk protams ar caddy braukt it īpaši ja ir iespēja dabūt 4motion, bet nu tas ir diezgan padārgs prieks. Combo bija tāds price performance, bija kādas tehniskas ķibeles, bet ne dārgas un pārāk bieži. Kangoo ir max mēsls. Pat atsperes viņam lūst. berlingo-partner arī daudz maz ok, bet nu sanāca tik pāri mēnešus pabraukt. Biju priecīgs pārkāpt citā. Fiat fiorino lielākais mīnuss ir dzinējs, 1.3 dīzelis neder nekam tam pašam combo 1.3 dīzelis ir kudiš labāks. Bet nu mazais fiorinos nav tik ļodzīgs kā kabluks un vairak atgādina vieglo auto braukšanas sajūtās, bet ja vajag izcilu ietilpību, tad būs slikts variants, jo vietas ziņā ir izcili tizls, vienmēr pietrūkst kādi 10cm garuma vai platuma.
Offline
agaFU
29. Dec 2011, 22:37 #12

Kopš: 21. May 2006

No: Madona

Ziņojumi: 1671

Braucu ar: E-36 nemotoru

tilti ir probleema. pats servisaa esmu vairaakiem mainiijis. bet vinus tagad var restaureet un pie gultniem ieliek nipelus, lai var ieellot.
Offline
MAD_DOG
29. Dec 2011, 22:40 #13

Kopš: 28. Apr 2004

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1908

Braucu ar:


Prieks, ne auto.

Bremzes asas
stūre viegla
sajūgs viegls
Sēdēt ērti - iekāpt/izkāpt vispār idēli - kāja sanāk perfektā leņķī pret zemi.

Minusi - metāls plāns - vienam darbu vadītājam norakās auto - nu ko palīdzīgie celtnieki - izstums - buktes bija visur - pat uz stoikām Uzspiežot ar pirkstu stingrāk bukte. toties pa visiem laikiem - vecākais laikam bija 6 gadi - rusas nekādu pazīmju
Offline
agaFU
29. Dec 2011, 22:42 #14

Kopš: 21. May 2006

No: Madona

Ziņojumi: 1671

Braucu ar: E-36 nemotoru

kas ar tiem 1.9d zinu ka vecaakiem, no 98g- bija sausmiigi gliemezi?
Offline
Norcha324
29. Dec 2011, 22:43 #15

Kopš: 14. Aug 2002

No: Saldus

Ziņojumi: 755

Braucu ar: 944


29 Dec 2011, 22:34:38 MAD_DOG rakstīja:

29 Dec 2011, 22:26:16 Norcha324 rakstīja:
Bija reiz darbā Citroen Berlingo (Partner)- draņķis pilnīgākais ne auto, pēc 80k/km sākās visas iespējamās un neiedomājāmākās nelaimes. Priekšējā piekare laba. Pakaļējai asij torsioni, kuri gultņoti adatu gultnī, ar šo nelaimi servisā atgriezās ik pēc 50k/km.

Kaut kā netika novērotas tevis minētās problēmas. Partner, varbūt tas ko maina.
Tilti pat pie 200 tk nerādija pazīmes, kaut gan ik pa brītiņam dabūja pie 700kg

Tas auto regulāri gāja ar 500+ kg.
Un bija iepirkts tiko pēc nonākšanas tirgū. Pieņemsim, ka tās nelaimes vēlāk ražošanā novērstas.
Offline
uldens1
29. Dec 2011, 22:46 #16

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 9881

Braucu ar:


29 Dec 2011, 22:37:07 agaFU rakstīja:
tilti ir probleema. pats servisaa esmu vairaakiem mainiijis. bet vinus tagad var restaureet un pie gultniem ieliek nipelus, lai var ieellot.
restaure vinus sen jau,bet neticu ka restaurejot viņi ir spejigi atjaunot cementejumu,un bez cementejuma nekas labs tur nekad nebus
Offline
daplis
29. Dec 2011, 22:46 #17

Kopš: 19. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 46276

Braucu ar:

es tieshi esmu intereseejies peedeejaa laikaa par shiem! es mekleeju kko ap 2 k eur un servisa viiri ieteica tieshi partneri vai berlingo ar 2.0 HDI!
es sev mekleeju pasazhieru variantu ar 5aam durviim ao 2000 gadu!
Offline
MAD_DOG
29. Dec 2011, 22:47 #18

Kopš: 28. Apr 2004

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1908

Braucu ar:


29 Dec 2011, 22:43:06 Norcha324 rakstīja:

29 Dec 2011, 22:34:38 MAD_DOG rakstīja:

29 Dec 2011, 22:26:16 Norcha324 rakstīja:
Bija reiz darbā Citroen Berlingo (Partner)- draņķis pilnīgākais ne auto, pēc 80k/km sākās visas iespējamās un neiedomājāmākās nelaimes. Priekšējā piekare laba. Pakaļējai asij torsioni, kuri gultņoti adatu gultnī, ar šo nelaimi servisā atgriezās ik pēc 50k/km.

Kaut kā netika novērotas tevis minētās problēmas. Partner, varbūt tas ko maina.
Tilti pat pie 200 tk nerādija pazīmes, kaut gan ik pa brītiņam dabūja pie 700kg

Tas auto regulāri gāja ar 500+ kg.
Un bija iepirkts tiko pēc nonākšanas tirgū. Pieņemsim, ka tās nelaimes vēlāk ražošanā novērstas.

HVZ bija gan 1999 gada (laikam) diesel gan 2002 jauns gan 2004 gan 2006.
1.9 tups, kā zābaks - pat 1.4 benzīns labāk iet - bet nu liekas mūžīgs - nekad netika pievīlis . 1.6 hdi super ripo perfekti - griežas zvērā, ēd maz bet common rail, a tie 1.9 ir parastie sūkņi - tik jāuzmanās no Lucas - stāsta ka tiem neko nevar dabūt - bet ar to nesaskāros - man liekās pat nevienam netika nomainītas sveces (ja uz 100tk main;as standartā - tad tika nomainīts)
Offline
Archy96
29. Dec 2011, 22:47 #19

Kopš: 04. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 996

Braucu ar: YZF R1 & CRV & Caddy

Man vecais darbam paņēma Citronu Berligo mazlietotu ar kādām 60000 uz tāfeles, daži tūkstoši km un dabūja jau sajūga komplektu mainīt, jo bija nevis nodilis, bet kaut kādā rakā salūzis izspiedējmehānisms Man jau tas liekās gaužām ātri, priekš tāda nobraukuma
Offline
Norcha324
29. Dec 2011, 22:48 #20

Kopš: 14. Aug 2002

No: Saldus

Ziņojumi: 755

Braucu ar: 944


29 Dec 2011, 22:40:15 MAD_DOG rakstīja:

Prieks, ne auto.

Bremzes asas
stūre viegla
sajūgs viegls
Sēdēt ērti - iekāpt/izkāpt vispār idēli - kāja sanāk perfektā leņķī pret zemi.

Minusi - metāls plāns - vienam darbu vadītājam norakās auto - nu ko palīdzīgie celtnieki - izstums - buktes bija visur - pat uz stoikām Uzspiežot ar pirkstu stingrāk bukte. toties pa visiem laikiem - vecākais laikam bija 6 gadi - rusas nekādu pazīmju

Tam visam pilnībā piekrītu par vadīšanas komfortu.
Motors 1,9D pilnīgs nemotors, tukšā ilgi gaidot 14 laikam varēja ieraudzīt, ar kravu bija jācīnās par 12, un ar ceturto ātrumu.
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, muldis, noisex, zzips