Online

Pašreiz BMWPower skatas 28 viesi un 1 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Kabluki, blakusvāģi u.c. komerctransportlīdzekļi

AutorsZiņojums
MAD_DOG
29. Dec 2011, 22:49 #21

Kopš: 28. Apr 2004

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1912

Braucu ar:


29 Dec 2011, 22:46:03 daplis rakstīja:
es tieshi esmu intereseejies peedeejaa laikaa par shiem! es mekleeju kko ap 2 k eur un servisa viiri ieteica tieshi partneri vai berlingo ar 2.0 HDI!
es sev mekleeju pasazhieru variantu ar 5aam durviim ao 2000 gadu!

Partner man liekās nebija ar 2L dizeli -
Offline
MAD_DOG
29. Dec 2011, 22:51 #22

Kopš: 28. Apr 2004

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1912

Braucu ar:


29 Dec 2011, 22:47:59 Archy96 rakstīja:
Man vecais darbam paņēma Citronu Berligo mazlietotu ar kādām 60000 uz tāfeles, daži tūkstoši km un dabūja jau sajūga komplektu mainīt, jo bija nevis nodilis, bet kaut kādā rakā salūzis izspiedējmehānisms Man jau tas liekās gaužām ātri, priekš tāda nobraukuma

Nju vienam dizelim pa garantiju mainija trosi - jo kaut kāds stiprin;ajums lurkājās. sajūgi - nevienam pat pie 200 tk netika mainīti.
PS. 1.9 lai arī kusls, bet vilka labi - divasīgā piekabe ar sniega mochiem virsū - salonā 6 studenti ar alkoholu rokā un attiet uz valmieru .....
Offline
ausux
29. Dec 2011, 22:52 #23

Kopš: 18. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: četrriteni.

Hvz, Renault Kangoo, Facelift variants, 100k km tāfelē. Pilnīgi nekas nav mainīts, tik cik nu regulārās apkopes. Ā, izbira aizmugurējais stikls pats no sevis, bet nu Ranault centrā teica, ka tas tā gadās bieži. Motors: 1.6 L 16v , vidējais kkur ap 7L. Neērti krēsli, it īpaši aizmugurē. Diezgan pasmaga stūre. Dinamika ok.
Cik nu esmu pasēdējis iekš combo, tad tas patika labāk
Offline
ausux
29. Dec 2011, 22:56 #24

Kopš: 18. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: četrriteni.

Ar komerctransportu un vsp darba auto ir tā... ka daudz kas atkarīgs no braucēja un tā paradumiem. Daži :idiņi: brauc vsp tā, ka viss pie kājas. Nav jau mans auto...
Offline
morris
29. Dec 2011, 22:59 #25

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 807

Braucu ar:

Ja meklē kabloku, vajag meklēt paziņas lielos uzņēmumos, kas regulāri maina auto parku, piemēram lattelekom, latvenergo utt....
Vairāki paziņas ir tikuši par smieklīgām naudām pie sakarīgiem auto...
Offline
daplis
29. Dec 2011, 23:01 #26

Kopš: 19. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 46276

Braucu ar:


29 Dec 2011, 22:48:06 Norcha324 rakstīja:

29 Dec 2011, 22:40:15 MAD_DOG rakstīja:

Prieks, ne auto.

Bremzes asas
stūre viegla
sajūgs viegls
Sēdēt ērti - iekāpt/izkāpt vispār idēli - kāja sanāk perfektā leņķī pret zemi.

Minusi - metāls plāns - vienam darbu vadītājam norakās auto - nu ko palīdzīgie celtnieki - izstums - buktes bija visur - pat uz stoikām Uzspiežot ar pirkstu stingrāk bukte. toties pa visiem laikiem - vecākais laikam bija 6 gadi - rusas nekādu pazīmju

Tam visam pilnībā piekrītu par vadīšanas komfortu.
Motors 1,9D pilnīgs nemotors, tukšā ilgi gaidot 14 laikam varēja ieraudzīt, ar kravu bija jācīnās par 12, un ar ceturto ātrumu.

tas 14 un 12 ir top speed? tip 120 un 140?
muusu kompaanijas kaaram saakumaa, mazlietotam bija top speed 150 km/h, peec kaada gada 120 km/h!
bet vinjsh tiek jaats bezbozhna, ir klauni, kas to dara!!
Offline
oose
29. Dec 2011, 23:01 #27

Kopš: 16. Dec 2006

Ziņojumi: 4190

Braucu ar:

Mad dog, piekrītu ka svaigam partner vrb arī ir viss ok, bet reāli, ja topika autoram ir 2k Ls, tad tur sanāks mopēds ar saviem vismaz 300-400k uz tāfeles... un tas jau kko nozīmē tomēr. Ja ir interese par partner vai berlingo, tad iesaku noskriet uz mežciemu, tur pirms paša biķernieku ielas mežiņa ir servis kreisajā pusē, tur vecis ņemas tieši ar franču komercniekiem, būtu vērtīgi papļāpāt, par motoriem, un tiltu restaurēšanu daudz ko pastāstīs un parādīs
ja kādam vajag numuru, pm, mēģināšu sazīmēt vizītkarti
Offline
edgars80
29. Dec 2011, 23:07 #28

Kopš: 05. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4511

Braucu ar:


29 Dec 2011, 22:24:25 agaFU rakstīja:
es saaku skatiities uz partner, vai berlingo. obligaati pilno salonu. zinu, ka probleemas ar tiltiem un kaarbaam. mani nedaudz izbriina cena apm2000ls, par 2000-2003g
problēmas ar aizmugures torsiona tipa tiltiem (partner, berlingo un šad tad kango) ir tikai tiem, kas pārkrauj v
Offline
MAD_DOG
29. Dec 2011, 23:07 #29

Kopš: 28. Apr 2004

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1912

Braucu ar:


29 Dec 2011, 23:01:40 oose rakstīja:
Mad dog, piekrītu ka svaigam partner vrb arī ir viss ok, bet reāli, ja topika autoram ir 2k Ls, tad tur sanāks mopēds ar saviem vismaz 300-400k uz tāfeles... un tas jau kko nozīmē tomēr.

2003
Super auto (izrādās ir ar 2.0hdi )
Offline
daplis
29. Dec 2011, 23:08 #30

Kopš: 19. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 46276

Braucu ar:


29 Dec 2011, 23:07:36 MAD_DOG rakstīja:

29 Dec 2011, 23:01:40 oose rakstīja:
Mad dog, piekrītu ka svaigam partner vrb arī ir viss ok, bet reāli, ja topika autoram ir 2k Ls, tad tur sanāks mopēds ar saviem vismaz 300-400k uz tāfeles... un tas jau kko nozīmē tomēr.

2003
Super auto (izrādās ir ar 2.0hdi )

es tieshi uz shaadu teemeeju! viiri saka, ka ir the best no taada veida auto!
protams, jebko var nopirkt nojaatu un suudu!
Offline
edgars80
29. Dec 2011, 23:09 #31

Kopš: 05. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4511

Braucu ar:

mani vairāki kretinē bulcinieku bremžu dalītājs pie pakaļtilta - ja nav uzkrauts tas auto, tad pirmās ņem aizmugures bremzes
Offline
oose
29. Dec 2011, 23:11 #32

Kopš: 16. Dec 2006

Ziņojumi: 4190

Braucu ar:


29 Dec 2011, 23:07:36 MAD_DOG rakstīja:

29 Dec 2011, 23:01:40 oose rakstīja:
Mad dog, piekrītu ka svaigam partner vrb arī ir viss ok, bet reāli, ja topika autoram ir 2k Ls, tad tur sanāks mopēds ar saviem vismaz 300-400k uz tāfeles... un tas jau kko nozīmē tomēr.

2003
Super auto (izrādās ir ar 2.0hdi )

pirmais variants tīri ok jebkurā gadījumā, ja nav mega daudz jābrauc, es ņemtu benzīnnieku, jo ar berlingo. 1.4 benzīnu, motora ziņā, tikai pozitīva pieredze.
par 2.0 hdi, gan, tas pats mežciema spečuks stāstīja, ka līdz kādiem 200-300k, tas motors ir ok, bet ja noskrējiens lielāks, tad ja lūzt, tomēr jāreķinās ar krietniem ieguldījumiem, uz kuriem, tādas cenas auto, neceļas roka.
Neesmu tik kompetents izstāstīt sīkumos kas un kā, bet tādu info man teica, kad pašam bija doma par 2.0 hdi
Offline
MAD_DOG
29. Dec 2011, 23:11 #33

Kopš: 28. Apr 2004

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1912

Braucu ar:


29 Dec 2011, 23:08:52 daplis rakstīja:

29 Dec 2011, 23:07:36 MAD_DOG rakstīja:

29 Dec 2011, 23:01:40 oose rakstīja:
Mad dog, piekrītu ka svaigam partner vrb arī ir viss ok, bet reāli, ja topika autoram ir 2k Ls, tad tur sanāks mopēds ar saviem vismaz 300-400k uz tāfeles... un tas jau kko nozīmē tomēr.

2003
Super auto (izrādās ir ar 2.0hdi )

es tieshi uz shaadu teemeeju! viiri saka, ka ir the best no taada veida auto!
protams, jebko var nopirkt nojaatu un suudu!

"sitāda komplektācija , tik ar 1.6 hdi bija noskatīta , bet firmas īpašnieki izlēma labāk pašķirties un sadalīt mantu
Offline
edgars80
29. Dec 2011, 23:13 #34

Kopš: 05. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4511

Braucu ar:

diezgan bieži sastopama ir problēma ar sajūga mehanismu, bet eksperimentējot (personigi esmu 6 reizes vienas nedēļas laikā esmu ņēmis nost/licis virsū kārbu berlingo) tā arī nenovērsām izspiedējgultņa graboņu tukšgaitā ar neizspiestu sajūgu
Offline
DoubleD
29. Dec 2011, 23:13 #35

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50152

Braucu ar: HH-325


kabluki ir domāti, šie?

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
MAD_DOG
29. Dec 2011, 23:16 #36

Kopš: 28. Apr 2004

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1912

Braucu ar:


29 Dec 2011, 23:11:04 oose rakstīja:

29 Dec 2011, 23:07:36 MAD_DOG rakstīja:

29 Dec 2011, 23:01:40 oose rakstīja:
Mad dog, piekrītu ka svaigam partner vrb arī ir viss ok, bet reāli, ja topika autoram ir 2k Ls, tad tur sanāks mopēds ar saviem vismaz 300-400k uz tāfeles... un tas jau kko nozīmē tomēr.

2003
Super auto (izrādās ir ar 2.0hdi )

pirmais variants tīri ok jebkurā gadījumā, ja nav mega daudz jābrauc, es ņemtu benzīnnieku, jo ar berlingo. 1.4 benzīnu, motora ziņā, tikai pozitīva pieredze.
par 2.0 hdi, gan, tas pats mežciema spečuks stāstīja, ka līdz kādiem 200-300k, tas motors ir ok, bet ja noskrējiens lielāks, tad ja lūzt, tomēr jāreķinās ar krietniem ieguldījumiem, uz kuriem, tādas cenas auto, neceļas roka.
Neesmu tik kompetents izstāstīt sīkumos kas un kā, bet tādu info man teica, kad pašam bija doma par 2.0 hdi

1.4 pilseta 7 ārpus pilsētas šausmas.
Bet parēķinot visus izdevumus degvielu utt. firmā tika paņemts benzīns sanāca uz 100tk kopsumā lētāk nekā 1.9 gaja ar līdzīgi - tik pie 100 baigi jāzāģē - ceļojums uz tallinu vai vilņu bija sodība - ne degvielas ekonomija ne komforts uz 90 - vienmēr centos atras fūri ai kuras sēdēt - jo savādāk bāka nereāli ātri tukšojās. tagad būtu gāzi licis un braukājis.

Par 2.0 HDi nekādas pieredze izņemot Paziņu firmas citroenu, kuram 3 gadus vecam uz sliekšniem bija rūsas sēne mes vēl salīdzinot brīnījamies - mūsu darba baltie mēsli nerūs a viņa luksus komforta pasažieru metālikas krāsā esošais citrons rūsē - tas spriedām, ka rūsē metālikas krāsa. kā nekā metāla skaidas vien ir
Offline
oose
29. Dec 2011, 23:18 #37

Kopš: 16. Dec 2006

Ziņojumi: 4190

Braucu ar:

sanāk ka metālikas krāsas, metāla skaidas rūsē ?
Offline
jaks
29. Dec 2011, 23:27 #38

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3064

Braucu ar:

arī uz seat var skatīties tas pats vw vien ir
Offline
oose
29. Dec 2011, 23:39 #39

Kopš: 16. Dec 2006

Ziņojumi: 4190

Braucu ar:

nez. ja cenā ap 2k Ls, tad es laikam tomēr ņemtu 1.7 dti combo, pozitīva pieredze ar viņiem.
ja ap 5k Ls, tad tikai 1.9 tdi, caddy life.
principā francūžiem vrb arī ne vainas, bet tad jāmeklē baigā celka.
Ar berlingo 1.9d, no pagajušās ziemas vnk fucking pieredze.
-25 viņiem pat plasmasa paliek nenormāli trausla, ja taisot vaļā degvielas filtra savilcēju, viņš vnk sadalās gabalos, savukārt temperatūra ap 0 un uz augšu, ir pilnīgi normāls, un elastīgs.
Nav kkā ticība viņiem.
Protams, var jau būt vnk, ka debīla sakritība un īstenībā nav tik traki

[ Šo ziņu laboja oose, 29 Dec 2011, 23:46:55 ]

Offline
Dezinfektors
29. Dec 2011, 23:57 #40

Kopš: 08. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 438

Braucu ar: Jawu un Audi

Daudz noderīgas info te sakrājies
Kā šie dīzeļi sadzīvo ar Krievijas dīzeļdegvielu? Autiņš tiks ekspluatēts reģionā kur šāda degviela populāra Common rail atkrīt, tas uzreiz ir skaidrs. Nākošajā gadā jāsāk kko meklēt.
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, noisex, zzips