Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 114 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
RSAWorkshop
15. Apr 2024, 11:37 #10781

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6071

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Vajag

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Elbarto
16. Apr 2024, 18:59 #10782

Kopš: 25. Nov 2013

Ziņojumi: 122

Braucu ar:

Kādu laiku nebiju braucis ar savu e91, liekas ka stūre ir palikusi smagāka, vai arī tās ir tikai manas iedomas. Pastiprinātājs negaudo, eļļa līmenī. Iesakiet ko apskatīties tālāk pirms vest uz servisu?
Offline
HiJaCKeR
16. Apr 2024, 19:33 #10783

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4504

Braucu ar: BMW E90 330i


16 Apr 2024, 18:59:56 @Elbarto rakstīja:
Kādu laiku nebiju braucis ar savu e91, liekas ka stūre ir palikusi smagāka, vai arī tās ir tikai manas iedomas. Pastiprinātājs negaudo, eļļa līmenī. Iesakiet ko apskatīties tālāk pirms vest uz servisu?

jā, stūre ir smagāka nekā opelim
Online
Elbarto
16. Apr 2024, 19:38 #10784

Kopš: 25. Nov 2013

Ziņojumi: 122

Braucu ar:


16 Apr 2024, 19:33:52 @HiJaCKeR rakstīja:

16 Apr 2024, 18:59:56 @Elbarto rakstīja:
Kādu laiku nebiju braucis ar savu e91, liekas ka stūre ir palikusi smagāka, vai arī tās ir tikai manas iedomas. Pastiprinātājs negaudo, eļļa līmenī. Iesakiet ko apskatīties tālāk pirms vest uz servisu?

jā, stūre ir smagāka nekā opelim


Kāds te sakars ar opeli? Ja nav ko teikt, tad neraksti un nevāc sev postu skaitu...
Offline
HiJaCKeR
16. Apr 2024, 20:06 #10785

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4504

Braucu ar: BMW E90 330i


16 Apr 2024, 19:38:43 @Elbarto rakstīja:

16 Apr 2024, 19:33:52 @HiJaCKeR rakstīja:

16 Apr 2024, 18:59:56 @Elbarto rakstīja:
Kādu laiku nebiju braucis ar savu e91, liekas ka stūre ir palikusi smagāka, vai arī tās ir tikai manas iedomas. Pastiprinātājs negaudo, eļļa līmenī. Iesakiet ko apskatīties tālāk pirms vest uz servisu?

jā, stūre ir smagāka nekā opelim


Kāds te sakars ar opeli? Ja nav ko teikt, tad neraksti un nevāc sev postu skaitu...

nu tad esi kļuvis vājāks, padzer vitamīnus
Online
HiJaCKeR
20. Apr 2024, 19:39 #10786

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4504

Braucu ar: BMW E90 330i


05 Apr 2024, 10:28:45 @Mixzzz rakstīja:
Adaptēt pa jaunam mēģināji?


Izdzēsu adaptācijas un veicu adaptāciju pēc visiem Kaspiča kanoniem.

Kamēr vizinājos veicot adaptācijas, vēroju temperatūru. Termostata apsilde bija visu laiku 0% un dzinējs turēja temperaturu 99 - 102 grādiem.

Pēc tam uz šosejas īsu brīdi pēkšņi nokritās uz 80 grādiem un bija termostata apsilde uz 100 %, nodomāju vot suka atkal, bet tad termostata apsilde aizgāja uz 0 % un dzinēja temperatūra uzkāpa uz 102 grādiem, nu jā tas notika pie apdzīšanas, kad jau biju pabeidzis adaptācijas.

Braucot pa pilsētu, temperatūra turas tagad 99 - 105 grādi, tas priecē. Vienā mirklī bija atkal 80 uz īsu brīdi, pēc atkārtota starta, bet pēwc tam uzcēla uz 102 grādiem, laikam DME veica testu.

Skatīsimies, ka būs tālak, pagaidām ir ok.

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 20 Apr 2024, 19:46:55 ]

Online
chaboska
20. Apr 2024, 22:03 #10787

Kopš: 22. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1318

Braucu ar: E91


16 Apr 2024, 18:59:56 @Elbarto rakstīja:
Kādu laiku nebiju braucis ar savu e91, liekas ka stūre ir palikusi smagāka, vai arī tās ir tikai manas iedomas. Pastiprinātājs negaudo, eļļa līmenī. Iesakiet ko apskatīties tālāk pirms vest uz servisu?

Man pārsēzoties no e61 uz e91 stūre ir
nesalīdzināmi smagāka, servisā teica, ka tā ir norma, jāpierod.
Offline
Mixzzz
21. Apr 2024, 15:37 #10788

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Pārsēžoties no e91 ar elektro reiku uz e91 ar parasto reiku jau likās daudz smagāka.
Offline
Kristaps5s
25. Apr 2024, 09:06 #10789

Kopš: 06. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 88

Braucu ar:


20 Apr 2024, 19:39:02 @HiJaCKeR rakstīja:

05 Apr 2024, 10:28:45 @Mixzzz rakstīja:
Adaptēt pa jaunam mēģināji?


Izdzēsu adaptācijas un veicu adaptāciju pēc visiem Kaspiča kanoniem.



Kamēr vizinājos veicot adaptācijas, vēroju temperatūru. Termostata apsilde bija visu laiku 0% un dzinējs turēja temperaturu 99 - 102 grādiem.

Pēc tam uz šosejas īsu brīdi pēkšņi nokritās uz 80 grādiem un bija termostata apsilde uz 100 %, nodomāju vot suka atkal, bet tad termostata apsilde aizgāja uz 0 % un dzinēja temperatūra uzkāpa uz 102 grādiem, nu jā tas notika pie apdzīšanas, kad jau biju pabeidzis adaptācijas.

Braucot pa pilsētu, temperatūra turas tagad 99 - 105 grādi, tas priecē. Vienā mirklī bija atkal 80 uz īsu brīdi, pēc atkārtota starta, bet pēwc tam uzcēla uz 102 grādiem, laikam DME veica testu.

Skatīsimies, ka būs tālak, pagaidām ir ok.


Varbūt noderes:

https://bimmerprofs.com/thermal-management-n-series-engines/

There are several work modes:

mapped: with lowered temperature – around 80 oC;
high power: temperature around 95 oC;
normal: temperature around 105 oC;
eco mode: temperature around 112 oC.

Mapped (around 80 oC) mode uses additional heating of thermostat. In this case – the temperature inside the thermostat reaches it’s (thermostat’s) opening level, even if the coolant is 10 – 15 oC cooler. Productivity of the water-pump is increased (till 75 – 80%) for maximum efficient cooling of the engine.
Mapped mode is used for following modes:

a) in case of essential error messages of engine, for example, if insufficient performance of CO catalytic converter is detected;

b) can be used during warming up of the engine, while the temperature of coolant is significantly different from temperature of oil.
Offline
HiJaCKeR
25. Apr 2024, 09:20 #10790

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4504

Braucu ar: BMW E90 330i


25 Apr 2024, 09:06:59 @Kristaps5s rakstīja:

20 Apr 2024, 19:39:02 @HiJaCKeR rakstīja:

05 Apr 2024, 10:28:45 @Mixzzz rakstīja:
Adaptēt pa jaunam mēģināji?


Izdzēsu adaptācijas un veicu adaptāciju pēc visiem Kaspiča kanoniem.



Kamēr vizinājos veicot adaptācijas, vēroju temperatūru. Termostata apsilde bija visu laiku 0% un dzinējs turēja temperaturu 99 - 102 grādiem.

Pēc tam uz šosejas īsu brīdi pēkšņi nokritās uz 80 grādiem un bija termostata apsilde uz 100 %, nodomāju vot suka atkal, bet tad termostata apsilde aizgāja uz 0 % un dzinēja temperatūra uzkāpa uz 102 grādiem, nu jā tas notika pie apdzīšanas, kad jau biju pabeidzis adaptācijas.

Braucot pa pilsētu, temperatūra turas tagad 99 - 105 grādi, tas priecē. Vienā mirklī bija atkal 80 uz īsu brīdi, pēc atkārtota starta, bet pēwc tam uzcēla uz 102 grādiem, laikam DME veica testu.

Skatīsimies, ka būs tālak, pagaidām ir ok.


Varbūt noderes:

https://bimmerprofs.com/thermal-management-n-series-engines/

There are several work modes:

mapped: with lowered temperature – around 80 oC;
high power: temperature around 95 oC;
normal: temperature around 105 oC;
eco mode: temperature around 112 oC.

Mapped (around 80 oC) mode uses additional heating of thermostat. In this case – the temperature inside the thermostat reaches it’s (thermostat’s) opening level, even if the coolant is 10 – 15 oC cooler. Productivity of the water-pump is increased (till 75 – 80%) for maximum efficient cooling of the engine.
Mapped mode is used for following modes:

a) in case of essential error messages of engine, for example, if insufficient performance of CO catalytic converter is detected;

b) can be used during warming up of the engine, while the temperature of coolant is significantly different from temperature of oil.


Jā, tas ir zināms

pilns internets ar šo problēmu 80 grādiem. neviens īsti nezin. cilvēki visu pēc kārtas maina un tik un tā ar temperatūru nav kārtībā. pat saliek sensorus un ieraksta garfikus ar braukšanas ātrumu un dzinēja temperatūru. tie kas ir griezušies pie BMW dīlera, atbilde ir bijusi, ka viss kārtībā.

bet adaptāciju nodzēsšana palīdz. citi raksta, ka pēc kāda laika atkal temperatūra atgreižas uz tiem 80 grādiem. bet virs 96 km/h paceļ uz 97 grādiem. varbūt viņi pēc adaptāciju dzēšanas nav veikuši readaptāciju. bet, jā adaptācijas nezkāpēc ietekmē dzinēja uzturēšanas temperatūru. varbūt tas ir ne pārāk korekti uzrakstīts DME softs. hvz.
Online

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo