Online
Pašreiz BMWPower skatās 114 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 3. sērija E90
Autors | Ziņojums |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 6071
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Vajag
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Elbarto | | Kopš: 25. Nov 2013
Ziņojumi: 122
Braucu ar:
| Kādu laiku nebiju braucis ar savu e91, liekas ka stūre ir palikusi smagāka, vai arī tās ir tikai manas iedomas. Pastiprinātājs negaudo, eļļa līmenī. Iesakiet ko apskatīties tālāk pirms vest uz servisu? | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4504
Braucu ar: BMW E90 330i
|
16 Apr 2024, 18:59:56 @Elbarto rakstīja:
Kādu laiku nebiju braucis ar savu e91, liekas ka stūre ir palikusi smagāka, vai arī tās ir tikai manas iedomas. Pastiprinātājs negaudo, eļļa līmenī. Iesakiet ko apskatīties tālāk pirms vest uz servisu?
jā, stūre ir smagāka nekā opelim | Online | | |
Elbarto | | Kopš: 25. Nov 2013
Ziņojumi: 122
Braucu ar:
|
16 Apr 2024, 19:33:52 @HiJaCKeR rakstīja:
16 Apr 2024, 18:59:56 @Elbarto rakstīja:
Kādu laiku nebiju braucis ar savu e91, liekas ka stūre ir palikusi smagāka, vai arī tās ir tikai manas iedomas. Pastiprinātājs negaudo, eļļa līmenī. Iesakiet ko apskatīties tālāk pirms vest uz servisu?
jā, stūre ir smagāka nekā opelim
Kāds te sakars ar opeli? Ja nav ko teikt, tad neraksti un nevāc sev postu skaitu... | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4504
Braucu ar: BMW E90 330i
|
16 Apr 2024, 19:38:43 @Elbarto rakstīja:
16 Apr 2024, 19:33:52 @HiJaCKeR rakstīja:
16 Apr 2024, 18:59:56 @Elbarto rakstīja:
Kādu laiku nebiju braucis ar savu e91, liekas ka stūre ir palikusi smagāka, vai arī tās ir tikai manas iedomas. Pastiprinātājs negaudo, eļļa līmenī. Iesakiet ko apskatīties tālāk pirms vest uz servisu?
jā, stūre ir smagāka nekā opelim
Kāds te sakars ar opeli? Ja nav ko teikt, tad neraksti un nevāc sev postu skaitu...
nu tad esi kļuvis vājāks, padzer vitamīnus | Online | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4504
Braucu ar: BMW E90 330i
|
05 Apr 2024, 10:28:45 @Mixzzz rakstīja:
Adaptēt pa jaunam mēģināji?
Izdzēsu adaptācijas un veicu adaptāciju pēc visiem Kaspiča kanoniem.
Kamēr vizinājos veicot adaptācijas, vēroju temperatūru. Termostata apsilde bija visu laiku 0% un dzinējs turēja temperaturu 99 - 102 grādiem.
Pēc tam uz šosejas īsu brīdi pēkšņi nokritās uz 80 grādiem un bija termostata apsilde uz 100 %, nodomāju vot suka atkal, bet tad termostata apsilde aizgāja uz 0 % un dzinēja temperatūra uzkāpa uz 102 grādiem, nu jā tas notika pie apdzīšanas, kad jau biju pabeidzis adaptācijas.
Braucot pa pilsētu, temperatūra turas tagad 99 - 105 grādi, tas priecē. Vienā mirklī bija atkal 80 uz īsu brīdi, pēc atkārtota starta, bet pēwc tam uzcēla uz 102 grādiem, laikam DME veica testu.
Skatīsimies, ka būs tālak, pagaidām ir ok.[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 20 Apr 2024, 19:46:55 ] | Online | | |
chaboska | | Kopš: 22. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1318
Braucu ar: E91
|
16 Apr 2024, 18:59:56 @Elbarto rakstīja:
Kādu laiku nebiju braucis ar savu e91, liekas ka stūre ir palikusi smagāka, vai arī tās ir tikai manas iedomas. Pastiprinātājs negaudo, eļļa līmenī. Iesakiet ko apskatīties tālāk pirms vest uz servisu?
Man pārsēzoties no e61 uz e91 stūre ir
nesalīdzināmi smagāka, servisā teica, ka tā ir norma, jāpierod. | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2630
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
| Pārsēžoties no e91 ar elektro reiku uz e91 ar parasto reiku jau likās daudz smagāka. | Offline | | |
|
Kristaps5s | | Kopš: 06. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 88
Braucu ar:
|
20 Apr 2024, 19:39:02 @HiJaCKeR rakstīja:
05 Apr 2024, 10:28:45 @Mixzzz rakstīja:
Adaptēt pa jaunam mēģināji?
Izdzēsu adaptācijas un veicu adaptāciju pēc visiem Kaspiča kanoniem.
Kamēr vizinājos veicot adaptācijas, vēroju temperatūru. Termostata apsilde bija visu laiku 0% un dzinējs turēja temperaturu 99 - 102 grādiem.
Pēc tam uz šosejas īsu brīdi pēkšņi nokritās uz 80 grādiem un bija termostata apsilde uz 100 %, nodomāju vot suka atkal, bet tad termostata apsilde aizgāja uz 0 % un dzinēja temperatūra uzkāpa uz 102 grādiem, nu jā tas notika pie apdzīšanas, kad jau biju pabeidzis adaptācijas.
Braucot pa pilsētu, temperatūra turas tagad 99 - 105 grādi, tas priecē. Vienā mirklī bija atkal 80 uz īsu brīdi, pēc atkārtota starta, bet pēwc tam uzcēla uz 102 grādiem, laikam DME veica testu.
Skatīsimies, ka būs tālak, pagaidām ir ok.
Varbūt noderes:
https://bimmerprofs.com/thermal-management-n-series-engines/
There are several work modes:
mapped: with lowered temperature – around 80 oC;
high power: temperature around 95 oC;
normal: temperature around 105 oC;
eco mode: temperature around 112 oC.
Mapped (around 80 oC) mode uses additional heating of thermostat. In this case – the temperature inside the thermostat reaches it’s (thermostat’s) opening level, even if the coolant is 10 – 15 oC cooler. Productivity of the water-pump is increased (till 75 – 80%) for maximum efficient cooling of the engine.
Mapped mode is used for following modes:
a) in case of essential error messages of engine, for example, if insufficient performance of CO catalytic converter is detected;
b) can be used during warming up of the engine, while the temperature of coolant is significantly different from temperature of oil.
| Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4504
Braucu ar: BMW E90 330i
|
25 Apr 2024, 09:06:59 @Kristaps5s rakstīja:
20 Apr 2024, 19:39:02 @HiJaCKeR rakstīja:
05 Apr 2024, 10:28:45 @Mixzzz rakstīja:
Adaptēt pa jaunam mēģināji?
Izdzēsu adaptācijas un veicu adaptāciju pēc visiem Kaspiča kanoniem.
Kamēr vizinājos veicot adaptācijas, vēroju temperatūru. Termostata apsilde bija visu laiku 0% un dzinējs turēja temperaturu 99 - 102 grādiem.
Pēc tam uz šosejas īsu brīdi pēkšņi nokritās uz 80 grādiem un bija termostata apsilde uz 100 %, nodomāju vot suka atkal, bet tad termostata apsilde aizgāja uz 0 % un dzinēja temperatūra uzkāpa uz 102 grādiem, nu jā tas notika pie apdzīšanas, kad jau biju pabeidzis adaptācijas.
Braucot pa pilsētu, temperatūra turas tagad 99 - 105 grādi, tas priecē. Vienā mirklī bija atkal 80 uz īsu brīdi, pēc atkārtota starta, bet pēwc tam uzcēla uz 102 grādiem, laikam DME veica testu.
Skatīsimies, ka būs tālak, pagaidām ir ok.
Varbūt noderes:
https://bimmerprofs.com/thermal-management-n-series-engines/
There are several work modes:
mapped: with lowered temperature – around 80 oC;
high power: temperature around 95 oC;
normal: temperature around 105 oC;
eco mode: temperature around 112 oC.
Mapped (around 80 oC) mode uses additional heating of thermostat. In this case – the temperature inside the thermostat reaches it’s (thermostat’s) opening level, even if the coolant is 10 – 15 oC cooler. Productivity of the water-pump is increased (till 75 – 80%) for maximum efficient cooling of the engine.
Mapped mode is used for following modes:
a) in case of essential error messages of engine, for example, if insufficient performance of CO catalytic converter is detected;
b) can be used during warming up of the engine, while the temperature of coolant is significantly different from temperature of oil.
Jā, tas ir zināms
pilns internets ar šo problēmu 80 grādiem. neviens īsti nezin. cilvēki visu pēc kārtas maina un tik un tā ar temperatūru nav kārtībā. pat saliek sensorus un ieraksta garfikus ar braukšanas ātrumu un dzinēja temperatūru. tie kas ir griezušies pie BMW dīlera, atbilde ir bijusi, ka viss kārtībā.
bet adaptāciju nodzēsšana palīdz. citi raksta, ka pēc kāda laika atkal temperatūra atgreižas uz tiem 80 grādiem. bet virs 96 km/h paceļ uz 97 grādiem. varbūt viņi pēc adaptāciju dzēšanas nav veikuši readaptāciju. bet, jā adaptācijas nezkāpēc ietekmē dzinēja uzturēšanas temperatūru. varbūt tas ir ne pārāk korekti uzrakstīts DME softs. hvz. | Online | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|