Online

Pašreiz BMWPower skatās 76 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
Bender
01. Mar 2024, 08:33 #10721

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1648

Braucu ar: E91

Morgens, biedri!

CIC džoistiks ir sācis dzīvot savu dzīvi.
Ir dienas un nedēļas, kad strādā, pilnīgi viss, kā nākas un tad uznāk melnie un vienkārši ieskrienot veikalā, atgriežoties vairs nereaģē. Reizēm gan palīdz paturēt nospiestu kādu pogu ilgāk.

Pirmā doma bija, ka HDD mirst un līdz ar, ja ieķeras lādējot NAVI karti, tad iesprūst uz to brīdi - disks noklonēts uz SSD, karte pāršūta. Ielādējas viss manāmi ātrāk, bet poltergeistu tas neatrisina.

Brīžos, kad ieslēdzas salona apgaismojums (krēslā, tumsā paneļi iedegās), tad pēc tā vai džoistikam apgaismojums iedegas var vizuāli redzēt vai strādās.

Ir novērots, ka no laikapstākļiem īsti nav atkarīgs. Gadās strādā/nestrādā gan karstā vasaras dienā, gan spraigā ziemas rītā. Nav atkarīgs arī no tā, cik ilgi mašīna nav kustināta. Pilnīgs randoms.

Prātā nāk, ka kāds barošanas lodējums ir pagājis vaļā.

Kāda jums ir pieredze, pirms nomainu un saņemu līdzvērtīgu rezultātu? Diagnostiku klāt vēl slēdzis neesmu.

[ Šo ziņu laboja Bender, 01 Mar 2024, 08:36:32 ]

Offline
sys9291
01. Mar 2024, 10:07 #10722

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5175

Braucu ar: F20 R1200RT

vajadzētu gan sākt ar diagnostiku, jo var gadīties, ka problēma ir pavisam kaut kur citur..., jo kontrolieris runājās izmantojot K-CAN, un kura sēž vesels lērums ar blokiem, kā rezultātā jebkurš no viņiem var būt pie vainas (protams arī paši vadi var būt vainīgi)... Pie kam šī šina spēj strādāt avārijas režīmā (izmantojot vienu no 2 vadiem), līdz ar to viss spēcīgi bremzējas...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 01 Mar 2024, 10:13:45 ]

Offline
Jonjis
02. Mar 2024, 22:46 #10723

Kopš: 06. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1443

Braucu ar:

Tā sēdinātu can līniju, ka pilnīgi nesaņem kontrolieris wakeup un nav nekādu citu sūdzību?
Šādi jau parasti uzvedās aizlietie zbe.

-----------------
BMW CCC,CIC,NBT,Evo remonts
Custom FSC (arī MGU), CarPlay.
ID4>ID5/6 hw+sw
Offline
Trickster
05. Mar 2024, 22:07 #10724

Kopš: 28. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 235

Braucu ar: 2 x 328

Varbūt kāds ir sastapies un var komentēt šādu lietu un kurā virzienā skatīties. e90 325i 06' bez nekādām iepriekšējām pazīmēm ieliekot atslēgu rāda sabloķētas stūres simbolu un arī aizdedzi neļauj ieslēgt, auto nav iedarbināms. Izslēgtā stāvoklī ar izņemtu atslēgu stūre nav sabloķēta. Līdz ar to man aizdomas, ka bloķētājs ir mehāniski noķīlējis vai nosvilis motoriņš un kompis neļauj startēt auto.
Tā kā mašīna stāv ielas malā, nav iespējas to jaukt, izklapēju stūres kolonnu, atvienoju aķi, nekas nemainās. Tik pēc aķa atvienošanas pazuda sabloķētas stūres simbols, bet visi pārējie simptomi nav mainījušies.
Kas man šķiet aizdomīgi, ka ar atslēgu nevar ne atslēgt, ne aizslēgt auto, nestrādā radio utml..
Rīt jātiek skaidrībā, uz kurieni vest diagnosticēt un remontēt
Offline
Bmwpowerists
05. Mar 2024, 22:40 #10725

Kopš: 03. Jun 2010

Ziņojumi: 223

Braucu ar: ///M

kompi jaatjauno neveiksmigu starteshanas skaitu. tad viss stradas.
Offline
sys9291
06. Mar 2024, 10:33 #10726

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5175

Braucu ar: F20 R1200RT


05 Mar 2024, 22:07:41 @Trickster rakstīja:
Varbūt kāds ir sastapies un var komentēt šādu lietu un kurā virzienā skatīties. e90 325i 06' bez nekādām iepriekšējām pazīmēm ieliekot atslēgu rāda sabloķētas stūres simbolu un arī aizdedzi neļauj ieslēgt, auto nav iedarbināms. Izslēgtā stāvoklī ar izņemtu atslēgu stūre nav sabloķēta. Līdz ar to man aizdomas, ka bloķētājs ir mehāniski noķīlējis vai nosvilis motoriņš un kompis neļauj startēt auto.
Tā kā mašīna stāv ielas malā, nav iespējas to jaukt, izklapēju stūres kolonnu, atvienoju aķi, nekas nemainās. Tik pēc aķa atvienošanas pazuda sabloķētas stūres simbols, bet visi pārējie simptomi nav mainījušies.
Kas man šķiet aizdomīgi, ka ar atslēgu nevar ne atslēgt, ne aizslēgt auto, nestrādā radio utml..
Rīt jātiek skaidrībā, uz kurieni vest diagnosticēt un remontēt

žandra klasika..., kā risinājums - bloķētāja amputācija un emulatora uzstādīšana..., bet ir bijuši gadījumi, kad IBS izpēlē šadu joku - tā kā iesākumā varētu pārbaudes nolūkos viņu atvienot...
Offline
josi
06. Mar 2024, 10:40 #10727

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Ne-BMW

Vēl jau risinājums ir atjaunināt CAS softu, un tikai tad, ja tas nepalīdz, tad amputēt blokētāju un iešūt softu bez ELV.
Offline
karmens
09. Mar 2024, 16:27 #10728

Kopš: 18. Feb 2017

No: Sigulda

Ziņojumi: 79

Braucu ar: ragaviņām


Cik no info kas seit saprotu, ka M57 ir daudz uzticamaks dzinejs neka N57 un atkrit visas N57 problemas?
Offline
sys9291
09. Mar 2024, 20:28 #10729

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5175

Braucu ar: F20 R1200RT


09 Mar 2024, 16:27:06 @karmens rakstīja:

Cik no info kas seit saprotu, ka M57 ir daudz uzticamaks dzinejs neka N57 un atkrit visas N57 problemas?

jā tikai vecāks, nobrauktāks un ar vecuma kaitēm + izčīgātu ekoloģiju utt...
Offline
karmens
09. Mar 2024, 23:58 #10730

Kopš: 18. Feb 2017

No: Sigulda

Ziņojumi: 79

Braucu ar: ragaviņām


09 Mar 2024, 20:28:18 @sys9291 rakstīja:

09 Mar 2024, 16:27:06 @karmens rakstīja:

Cik no info kas seit saprotu, ka M57 ir daudz uzticamaks dzinejs neka N57 un atkrit visas N57 problemas?

jā tikai vecāks, nobrauktāks un ar vecuma kaitēm + izčīgātu ekoloģiju utt...


Vispār jau M57D30TU2 145kw krāmēja līdz 2010 gadam, nav kā ar M47 kas ir sastopams līdz 2006 gadam!
Offline
sys9291
10. Mar 2024, 12:03 #10731

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5175

Braucu ar: F20 R1200RT


09 Mar 2024, 23:58:31 @karmens rakstīja:

09 Mar 2024, 20:28:18 @sys9291 rakstīja:

09 Mar 2024, 16:27:06 @karmens rakstīja:

Cik no info kas seit saprotu, ka M57 ir daudz uzticamaks dzinejs neka N57 un atkrit visas N57 problemas?

jā tikai vecāks, nobrauktāks un ar vecuma kaitēm + izčīgātu ekoloģiju utt...


Vispār jau M57D30TU2 145kw krāmēja līdz 2010 gadam, nav kā ar M47 kas ir sastopams līdz 2006 gadam!

un? Sie 4 gadi daudz ko nozīmē? Pie kam M57 pēdējiem dzinējiem arī ir savas problēmas, bet ne tik katastrofālas kā nobrauktajiem N57... Jo brīnumi jau nenotiek, neviens nepērk jaunu auto, lai 10 gadus pa druskai ripinātu, ideāli uzturētu un tad pa kapeikām pārdotu...
P.S E39 ar 300K noskrējienu iet ap 9K EUR..., un tad notika brīnums - F11 ar 150K pa 10K EUR ...
Offline
Asch
24. Mar 2024, 15:00 #10732

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4194

Braucu ar:

Varbut kadam vajag N47 iepludes kolektoru? Klapites iznemtas, ir komplekta noslegs, ka ari aktuators. Viss kopa 20eur. PM
Offline
HiJaCKeR
24. Mar 2024, 15:06 #10733

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4523

Braucu ar: BMW E90 330i

Auto mēģina turēt dzinēja dzeses šķidruma temperatūru ap 80 grādiem. Braucot pa pilsētu tā arī turas ap 80 grādiem. Pa šoseju braucot dzinēja temperatūra uzkāpj līdz 98 grādiem tikai, ja ātrums ir virs 96 km/h. Braucot virs 96 km/h ūdens sūknis strādā uz 50 % un termostats 10 %. Kā samazini ātrumu zem 96 km/h, tā uzreiz termostats aiziet uz 100 % un ūdens sūknis līdz 75 % un temperatūra momentā krītas līdz 80 grādiem. Pārējie sensori rāda it kā normālus parametrus. Nekādu kļudu nav. Kārba rāda dzeses šķidrumu 75 grādus. Agrāk tā nebija. Pa pilsētu braukājot bija vienmēr virs 90 grādiem. Zemāk ir bilde, kad pēc ilgas vizināšanās un 10 minūtes stāvēšanas uz vietas. Saprotu, ka DME nedod komandu termostatam atvērties pilnībā.

Vai var bū tā, ka termostats ķīlē, kad ir uzkarsis un paliek atvērtā stāvoklī un kad atdziest motors, atkrīt? Līdz 80 grādiem, uz radiatoru neplūst siltais dzeses šķidrums.

Bilde, kad pēc ilgas vizināšanās un 10 minūtes stāvēšanas uz vietas.

Offline
Mixzzz
24. Mar 2024, 15:53 #10734

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2632

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


24 Mar 2024, 15:06:04 @HiJaCKeR rakstīja:
Auto mēģina turēt dzinēja dzeses šķidruma temperatūru ap 80 grādiem. Braucot pa pilsētu tā arī turas ap 80 grādiem. Pa šoseju braucot dzinēja temperatūra uzkāpj līdz 98 grādiem tikai, ja ātrums ir virs 96 km/h. Braucot virs 96 km/h ūdens sūknis strādā uz 50 % un termostats 10 %. Kā samazini ātrumu zem 96 km/h, tā uzreiz termostats aiziet uz 100 % un ūdens sūknis līdz 75 % un temperatūra momentā krītas līdz 80 grādiem. Pārējie sensori rāda it kā normālus parametrus. Nekādu kļudu nav. Kārba rāda dzeses šķidrumu 75 grādus. Agrāk tā nebija. Pa pilsētu braukājot bija vienmēr virs 90 grādiem. Zemāk ir bilde, kad pēc ilgas vizināšanās un 10 minūtes stāvēšanas uz vietas. Saprotu, ka DME nedod komandu termostatam atvērties pilnībā.

Vai var bū tā, ka termostats ķīlē, kad ir uzkarsis un paliek atvērtā stāvoklī un kad atdziest motors, atkrīt? Līdz 80 grādiem, uz radiatoru neplūst siltais dzeses šķidrums.

Bilde, kad pēc ilgas vizināšanās un 10 minūtes stāvēšanas uz vietas.


Kādu eļļas temp rāda? Kkur no kaspicha blogiem atminos kko par to, ka ja zema eļļas temp, tad motora temp arī dzen lejā.

Vēl jau var būt ka kkādas adaptācijas dīvaini saveidojušās, kkur vienā UK forumā džekam līdzīgi bijis, sataisījis jaunas adaptācijas un tipa bija ok.
Offline
HiJaCKeR
24. Mar 2024, 16:07 #10735

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4523

Braucu ar: BMW E90 330i


24 Mar 2024, 15:53:32 @Mixzzz rakstīja:

24 Mar 2024, 15:06:04 @HiJaCKeR rakstīja:
Auto mēģina turēt dzinēja dzeses šķidruma temperatūru ap 80 grādiem. Braucot pa pilsētu tā arī turas ap 80 grādiem. Pa šoseju braucot dzinēja temperatūra uzkāpj līdz 98 grādiem tikai, ja ātrums ir virs 96 km/h. Braucot virs 96 km/h ūdens sūknis strādā uz 50 % un termostats 10 %. Kā samazini ātrumu zem 96 km/h, tā uzreiz termostats aiziet uz 100 % un ūdens sūknis līdz 75 % un temperatūra momentā krītas līdz 80 grādiem. Pārējie sensori rāda it kā normālus parametrus. Nekādu kļudu nav. Kārba rāda dzeses šķidrumu 75 grādus. Agrāk tā nebija. Pa pilsētu braukājot bija vienmēr virs 90 grādiem. Zemāk ir bilde, kad pēc ilgas vizināšanās un 10 minūtes stāvēšanas uz vietas. Saprotu, ka DME nedod komandu termostatam atvērties pilnībā.

Vai var bū tā, ka termostats ķīlē, kad ir uzkarsis un paliek atvērtā stāvoklī un kad atdziest motors, atkrīt? Līdz 80 grādiem, uz radiatoru neplūst siltais dzeses šķidrums.

Bilde, kad pēc ilgas vizināšanās un 10 minūtes stāvēšanas uz vietas.


Kādu eļļas temp rāda? Kkur no kaspicha blogiem atminos kko par to, ka ja zema eļļas temp, tad motora temp arī dzen lejā.

Vēl jau var būt ka kkādas adaptācijas dīvaini saveidojušās, kkur vienā UK forumā džekam līdzīgi bijis, sataisījis jaunas adaptācijas un tipa bija ok.

eļļa ap 90 grādiem. man škiet ja ir augsta eļļas temperstūra, tad dzen lejā dzeses šķidrumu. un ja silda dzinēju, tad pie 80 grādiem atver termostatu, ja eļļas temperatūra būtiski atšķiras.

tas termostata 27 % atvērums es saprotu ir sarēķinātais, kādam jābūt ir būt. fiziski to nemēra. ja kaut kas nebūtu kā vajag, būtu kāds bojājums, tad laikam tas būtu 100 %, būtu tā sildīšanas komanda no DME "thermostat mode". vai tik tas termostats stāv atvēries patiesībā uz 100 %.

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 24 Mar 2024, 16:33:27 ]

Offline
sys9291
24. Mar 2024, 16:37 #10736

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5175

Braucu ar: F20 R1200RT

Ko mēs saprotam ar jēdzienu " termostata atvērums"? Vispār DME jau nemēra nekādus atvērumus, bet gan aktivizē eelktrisku sildītāju, kas atrodas pirms termostata, rezultātā termostats atveras agrāk...samazinot dzesēšanas šķidruma temperatūru...
To HiJaCKeR - vai tad tavs čoms tev nevar izpalīdzēt šajā sakarā? Ir pat oficiāls ceļš kā pieteikties pie viņa uz diagnostiku, un arī viņa blogi nekur nav pazuduši...
Bet vabūt nekas nav jādara, bet vienkārši iesākumam jāpavēro...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 24 Mar 2024, 16:51:12 ]

Offline
HiJaCKeR
24. Mar 2024, 16:46 #10737

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4523

Braucu ar: BMW E90 330i


24 Mar 2024, 16:37:28 @sys9291 rakstīja:
Ko mēs saprotam ar jēdzienu " termostata atvērums"? Vispār DME jau nemēra nekādus atvērumus, bet gan aktivizē eelktrisku sildītāju, kas atrodas pirms termostata, rezultātā termostats atveras agrāk...samazinot dzesēšanas šķidruma temperatūru...
To HiJaCKeR - vai tad tavs čoms tev nevar izpalīdzēt šajā sakarā? Ir pat oficiāls ceļš kā pieteikties pie viņa uz diagnostiku, un arī viņa blogi nekur nav pazuduši...


tad kas ir "Status Characteristics field thermostat" ?

un kāds ir oficiāls ceļš pie Kaspiča uz diagnostiku ?

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 24 Mar 2024, 16:48:17 ]

Offline
RSAWorkshop
24. Mar 2024, 16:54 #10738

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6096

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Tas arī ir, ka tas ir termostats ar sildītāju iekšā kurš izkausē kristālus un atver termostatu ja vajag, nekāda atgriezeniskā saite viņam nav

Varbūt vnk ūdenssūknis sprāgst nost

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
HiJaCKeR
24. Mar 2024, 16:58 #10739

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4523

Braucu ar: BMW E90 330i


24 Mar 2024, 16:54:35 @RSAWorkshop rakstīja:
Tas arī ir, ka tas ir termostats ar sildītāju iekšā kurš izkausē kristālus un atver termostatu ja vajag, nekāda atgriezeniskā saite viņam nav

Varbūt vnk ūdenssūknis sprāgst nost

no manis pievienotās bildes, es saprotu nav no DME atvēršanas komanda uz 100 procentiem termostata, lai uzturētu 80 grādus. varbūt jāmaina termostats. sūknis regulējas, pačekoju gan braucot gan ar INPU.
Offline
sys9291
24. Mar 2024, 16:58 #10740

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5175

Braucu ar: F20 R1200RT


24 Mar 2024, 16:46:02 @HiJaCKeR rakstīja:

24 Mar 2024, 16:37:28 @sys9291 rakstīja:
Ko mēs saprotam ar jēdzienu " termostata atvērums"? Vispār DME jau nemēra nekādus atvērumus, bet gan aktivizē eelktrisku sildītāju, kas atrodas pirms termostata, rezultātā termostats atveras agrāk...samazinot dzesēšanas šķidruma temperatūru...
To HiJaCKeR - vai tad tavs čoms tev nevar izpalīdzēt šajā sakarā? Ir pat oficiāls ceļš kā pieteikties pie viņa uz diagnostiku, un arī viņa blogi nekur nav pazuduši...


tad kas ir "Status Characteristics field thermostat" ?

un kāds ir oficiāls ceļš pie Kaspiča uz diagnostiku ?

Principā sildītāja P/W modulācija (jo lielāks cipars, jo vairāk silda sildītājs, jo pie zemākas dzeses temperatūras atveras termostats). Vai ar papildus matemātisko apstrādi vai nē nemācēšu komentēt...
P.S tu parametrisko termostatu dzīvē esi redzējis? kaut vai no M54...?
Tīri teorētiski noraujot štepseli no sildītāja dzinēja temperatūrai pie pareizi strādājoša termostata vajadzētu pārsniegt 100 grādus, jo var jau būt, ka termosta elements ir saguris...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo