Autors | Ziņojums |
gintc | |
Kopš: 10. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2297
Braucu ar: X5 4.0d, e90 2.0d, E36 330i, F650GS Dakar, CF1000
|
01 Feb 2024, 13:23:59 @Digital rakstīja:
01 Feb 2024, 13:19:00 @gintc rakstīja:
Swaps no N52B25 uz N52B30 cik sarežģīti vai vienkārši to izdarīt?
Dzinējs, apkare der no 2.5 viss? ECM gan jau, CAS?
Kāds gan jau ir darījis un var pateikt ko vajag!?
Paldies
ar TA un CSDD domāju nevajadzētu būt problēmām!
DME paskatītos vai nevar iepūst vajadzīgo softu uz 3.0. Sliktākajā gadījumā pie esošā CAS piešūtu klāt jauno DME. Un protams ja grib skaisti, tad visam codings.
Šo variantu arī dzirdēju, ka esošajam nomaina softu un viss. kas ar dzelžiem, uzkari, ieplūdi? |
Offline | |
|
Digital | |
Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3719
Braucu ar: Elektrību
|
01 Feb 2024, 14:04:12 @gintc rakstīja:
01 Feb 2024, 13:23:59 @Digital rakstīja:
01 Feb 2024, 13:19:00 @gintc rakstīja:
Swaps no N52B25 uz N52B30 cik sarežģīti vai vienkārši to izdarīt?
Dzinējs, apkare der no 2.5 viss? ECM gan jau, CAS?
Kāds gan jau ir darījis un var pateikt ko vajag!?
Paldies
ar TA un CSDD domāju nevajadzētu būt problēmām!
DME paskatītos vai nevar iepūst vajadzīgo softu uz 3.0. Sliktākajā gadījumā pie esošā CAS piešūtu klāt jauno DME. Un protams ja grib skaisti, tad visam codings.
Šo variantu arī dzirdēju, ka esošajam nomaina softu un viss. kas ar dzelžiem, uzkari, ieplūdi?
Pēc rakstītā saprotu, ka tiek ņemts viss komplekts. Apkare manlieks diezko nemainās, par ieplūdi gan neņemos galvot, neesu skrūvētājs. |
Offline | |
|
HiJaCKeR | |
Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4523
Braucu ar: BMW E90 330i
| ieplūdes atšķiras. 2.5 viena disa un 3.0 divas. |
Offline | |
|
Mikels | |
Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4631
Braucu ar: cieņu
|
01 Feb 2024, 18:52:45 @HiJaCKeR rakstīja:
ieplūdes atšķiras. 2.5 viena disa un 3.0 divas.
Bet tas gadījumā nebija tikai kaut kādām USA versijām
Pēc realoem Eiropas 2.5. arī nāk divi disa vārsti
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=V...p;diagId=11_3756[ Šo ziņu laboja Mikels, 01 Feb 2024, 19:49:11 ] |
Offline | |
|
HiJaCKeR | |
Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4523
Braucu ar: BMW E90 330i
|
01 Feb 2024, 19:30:12 @Mikels rakstīja:
01 Feb 2024, 18:52:45 @HiJaCKeR rakstīja:
ieplūdes atšķiras. 2.5 viena disa un 3.0 divas.
Bet tas gadījumā nebija tikai kaut kādām USA versijām
Pēc realoem Eiropas 2.5. arī nāk divi disa vārsti
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=V...p;diagId=11_3756
var jau būt, kad biju lasījis, varbūt tās bija USA tirgum apspriests. atceros INPA šo bildīti.
|
Offline | |
|
sys9291 | |
Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5175
Braucu ar: F20 R1200RT
| ieplūdes kolektori ir atšķirīgi, DISA vārsti abiem ir divi, bet atšķirīgi... virzuļi savādāki, galva arī cita - tātad rezultātā viegls update nesanāks...
P.S USA versijai 525 bija viena DISA...[ Šo ziņu laboja sys9291, 01 Feb 2024, 23:22:07 ] |
Online | |
|
Oskars89 | |
Kopš: 05. Feb 2024
Ziņojumi: 2
Braucu ar:
| Varbūt kādam ir ideja kas varētu būt pie vainas, ka e90 n47 2008 slāpst pie lēnas braukšanas, 1.,2. ātrums, parādas check engine un noslāpst, pēc tam kādas 4 senkundes griež kamēr pielec, tāda sajūta, ka degviela būtu izpumpēta no trubām.. pieslēdzu reiz kompi uzreiz kā noslāpa, uzrādīja kļūdu fuel rail pressure low. Uz šosejas nekad neslāpst… |
Offline | |
|
Kaross | |
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4325
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Jāskatās bāka, jāskatās vai augstpiediena sūknī nav skaidas. Iespējams dozācijas vārsts sūkni iet uz galu. Varianti dažādi.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
|
zaqs | |
Kopš: 31. Oct 2015
Ziņojumi: 93
Braucu ar:
| varbūt kāda sprausla gāž abratkā, ka mazos apgr. nespēj sapumpēt? |
Offline | |
|
Kaross | |
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4325
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Augstos rpm, kad vajag max daudz degvielas tad pēķšni vairs negāž un pietiek?
un visticamāk tur ir pjezo sprauslas, kurām tādu problēmu nav uzbūves dēļ. Tā ka šoreiz galīgi garām.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
sys9291 | |
Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5175
Braucu ar: F20 R1200RT
|
05 Feb 2024, 13:04:36 @Kaross rakstīja:
Jāskatās bāka, jāskatās vai augstpiediena sūknī nav skaidas. Iespējams dozācijas vārsts sūkni iet uz galu. Varianti dažādi.
es arī piekritīšu šim variantam, bet vēl kontroljautājums: pie karsta vai auksta dzinēja? |
Online | |
|
Oskars89 | |
Kopš: 05. Feb 2024
Ziņojumi: 2
Braucu ar:
| Paldies par atbildēm!
Parasti noslāpst neilgi izbraucot no stāvlaukuma, tad sanāk daļēji silts dzinējs vai uzsilis. Citreiz noslāpst 3x vienā dienā, tad mēnesi viss kartībā, tad atkal noslāpst.
Filtru nomainīju, bez izmaiņām. |
Offline | |
|
zaqs | |
Kopš: 31. Oct 2015
Ziņojumi: 93
Braucu ar:
| vai pjezo sprauslu variantam nepastāv fīča, aukstam dinējam iebarot papildus degvielas devu? kad šis bonuss beidzas, varbūt ir pa īsu |
Offline | |
|
sys9291 | |
Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5175
Braucu ar: F20 R1200RT
|
07 Feb 2024, 18:47:05 @zaqs rakstīja:
vai pjezo sprauslu variantam nepastāv fīča, aukstam dinējam iebarot papildus degvielas devu? kad šis bonuss beidzas, varbūt ir pa īsu
pilnīgi garām... |
Online | |
|
Stasss | |
Kopš: 24. Feb 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 103
Braucu ar:
| Tātad questions.
Man Bmw iet eļļa 5w30 ar BMW LL-04 standartu. Bet man garāžā mētājas iepeldējušas no kreisiem avotiem, divas jaunas 5L Motul 0W30 ar BMW LL-01 standartu.
Cik prātīgi būtu tās izmantot iekš mana braucamā?
Dvēsele N47 2.0L traktors |
Offline | |
|
snowy | |
Kopš: 05. Feb 2011
Ziņojumi: 1222
Braucu ar: Kapeiku
|
07 Feb 2024, 15:51:00 @Oskars89 rakstīja:
Paldies par atbildēm!
Parasti noslāpst neilgi izbraucot no stāvlaukuma, tad sanāk daļēji silts dzinējs vai uzsilis. Citreiz noslāpst 3x vienā dienā, tad mēnesi viss kartībā, tad atkal noslāpst.
Filtru nomainīju, bez izmaiņām.
M47, bet reiz arī slāpa pēc 5min braukšanas, pielaist te var/te nevar vispār vairākas dienas. Nomainīju bākas sūkni. Tiesa, Delphi pēc gada atkal nosprāga.. |
Offline | |
|
|
HiJaCKeR | |
Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4523
Braucu ar: BMW E90 330i
|
24 Feb 2024, 15:20:00 @Stasss rakstīja:
Tātad questions.
Man Bmw iet eļļa 5w30 ar BMW LL-04 standartu. Bet man garāžā mētājas iepeldējušas no kreisiem avotiem, divas jaunas 5L Motul 0W30 ar BMW LL-01 standartu.
Cik prātīgi būtu tās izmantot iekš mana braucamā?
Dvēsele N47 2.0L traktors
apskaties eļļas ražotāja mājas lapā vai der |
Offline | |
|
TObY | |
Kopš: 22. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 25
Braucu ar: 325i N52
|
24 Feb 2024, 15:20:00 @Stasss rakstīja:
Tātad questions.
Man Bmw iet eļļa 5w30 ar BMW LL-04 standartu. Bet man garāžā mētājas iepeldējušas no kreisiem avotiem, divas jaunas 5L Motul 0W30 ar BMW LL-01 standartu.
Cik prātīgi būtu tās izmantot iekš mana braucamā?
Dvēsele N47 2.0L traktors
Jautājums, vai ekoloģija ir vietā? Cik saprotu, LL-04 low-SAPS eļļas specene tika radīta priekš DPF.
Ja ir DPF, neriskētu liet LL-01. |
Offline | |
|
Stasss | |
Kopš: 24. Feb 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 103
Braucu ar:
| Laikam sanāk, ka LL-01 standarts vairāk benzīnam paredzēts.
Bet katrā ziņā skaidrs, labāk nevajag. |
Offline | |
|
Mikels | |
Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4631
Braucu ar: cieņu
| Ja tiek lieta degviela ārpus EU,tad pat BMW manuālis saka,ka jālieto LL-01, nevis LL-04, takā LL-01 ari der,bet 0w30 gan man liekas neatbilda specifikācijai,vismaz benzīnam [ Šo ziņu laboja Mikels, 25 Feb 2024, 01:30:48 ] |
Offline | |
|