Online

Pašreiz BMWPower skatās 107 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
Elbarto
26. Mar 2024, 14:05 #10761

Kopš: 25. Nov 2013

Ziņojumi: 122

Braucu ar:


26 Mar 2024, 10:19:16 @sys9291 rakstīja:

26 Mar 2024, 07:28:02 @Elbarto rakstīja:

25 Mar 2024, 22:08:08 @jan4ik1987 rakstīja:
No pieredzes identiski simptomi kā tajā video bija, kad masas vads pie motora bija nopuvis. Starteris grieza, pilns panelis ar kļūdām.


25 Mar 2024, 15:14:25 @Elbarto rakstīja:

25 Mar 2024, 14:38:48 @sys9291 rakstīja:

25 Mar 2024, 14:01:41 @Elbarto rakstīja:
DDE relejs nevar būt pie vainas?

pie šādas problēmas nebūs interneta risinājums. Lai gan rodas jautājums: papildus signalizācijas vai imobilaizeri ir? Pēc kā tas sākās? ko darīji ar auto?


Imobilaizera un signalizācijas nav, degvielas sūknis mainīts pirms 3 mēnešiem. Nobraucu 40 km, iebraucu pagalmā, noslāpēju, pēc 20 min mēģinot iedarbināt, čušs!



Šodien paskatīšos to masas vadu. DDE releju pārbaudīju ar multimetru tur viss kārtībā, jārok citur

paskaties bagāžniekā, varbūt tur zivis dzīvo, kā arī pārbaudam vadus blakus akumulatoram...


Diagnostikā parādīja degvielas spiediena sensora kļūdu, nodzēsa un problēma pazuda, bet atbraucot no servisa atkal tas pats.
Ā, jā, un masas vads arī stīgā bija

[ Šo ziņu laboja Elbarto, 26 Mar 2024, 14:06:42 ]

Offline
Asch
26. Mar 2024, 17:17 #10762

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4190

Braucu ar:


26 Mar 2024, 14:05:50 @Elbarto rakstīja:

26 Mar 2024, 10:19:16 @sys9291 rakstīja:

26 Mar 2024, 07:28:02 @Elbarto rakstīja:

25 Mar 2024, 22:08:08 @jan4ik1987 rakstīja:
No pieredzes identiski simptomi kā tajā video bija, kad masas vads pie motora bija nopuvis. Starteris grieza, pilns panelis ar kļūdām.


25 Mar 2024, 15:14:25 @Elbarto rakstīja:

25 Mar 2024, 14:38:48 @sys9291 rakstīja:

25 Mar 2024, 14:01:41 @Elbarto rakstīja:
DDE relejs nevar būt pie vainas?

pie šādas problēmas nebūs interneta risinājums. Lai gan rodas jautājums: papildus signalizācijas vai imobilaizeri ir? Pēc kā tas sākās? ko darīji ar auto?


Imobilaizera un signalizācijas nav, degvielas sūknis mainīts pirms 3 mēnešiem. Nobraucu 40 km, iebraucu pagalmā, noslāpēju, pēc 20 min mēģinot iedarbināt, čušs!



Šodien paskatīšos to masas vadu. DDE releju pārbaudīju ar multimetru tur viss kārtībā, jārok citur

paskaties bagāžniekā, varbūt tur zivis dzīvo, kā arī pārbaudam vadus blakus akumulatoram...


Diagnostikā parādīja degvielas spiediena sensora kļūdu, nodzēsa un problēma pazuda, bet atbraucot no servisa atkal tas pats.
Ā, jā, un masas vads arī stīgā bija

Ko talak?
Offline
HiJaCKeR
26. Mar 2024, 18:02 #10763

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4499

Braucu ar: BMW E90 330i

atnāca no CSDD vēstulīte, ka jāsazinās ar ofic serviesiem, lai nomainītu stūres drošības spilvenu
Offline
sys9291
26. Mar 2024, 20:20 #10764

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


26 Mar 2024, 18:02:37 @HiJaCKeR rakstīja:
atnāca no CSDD vēstulīte, ka jāsazinās ar ofic serviesiem, lai nomainītu stūres drošības spilvenu

Ieteiktu Wess select....
Offline
HiJaCKeR
26. Mar 2024, 21:41 #10765

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4499

Braucu ar: BMW E90 330i


26 Mar 2024, 20:20:54 @sys9291 rakstīja:

26 Mar 2024, 18:02:37 @HiJaCKeR rakstīja:
atnāca no CSDD vēstulīte, ka jāsazinās ar ofic serviesiem, lai nomainītu stūres drošības spilvenu

Ieteiktu Wess select....

ok, paldies
Offline
HiJaCKeR
04. Apr 2024, 22:20 #10766

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4499

Braucu ar: BMW E90 330i

Sveicināti foruma biedri un speciālisti!

Pačekoju N52 temperatūru. Ar INPU pavadīju elektisko ūdens sūkni. Vadās atbisltoši uztotajiem procentiem. Termostata apsilde arī vadās.

Ievēroju, ka ūdens sūknis strādā ar 75% un uz augšu, ja ir ieslēgta pečka uz silto. Kā tā tiek nogriezta uz 16 grādiem un bez AC, tā sūkņa ražība staigā no 40 % un uz augšu atkarībā no brauciena dinamikas. Tas tā kā būtu loģiski.

Ārgaisa temperatūra +2 grādi un brauciens garš gabals pa šosi 100 km/h.

Ar ieslēgtu pečku - termostata apsilde 0 %, ūdens sūknis 75 %, dzinēja temperatūra 97 grādi, radiatora izeja 23 grādi.

Ar izslēgtu pečku - termostata apsilde 0 %, ūdens sūknis 40 %, dzinēja temperatūra 100 grādi, radiatora izeja 20 grādi.

Kā Jums škiet, termostats būtu tā kā kārtībā?

Kā tiek samazināts ātrums zem 96 km/h, tā notiek momentā termostata apsilde 100 % un ļoti ātri, sekundēs piecās, jau dzen no radiatora auksto škidrumu, dzinēja dzesēšanas škidrums pazeminās līdz 80 grādiem. Kad sasniedz 80 grādus, termostata apsilde arī samazinās.

Rodas iepaids, ka DME mēģina turēt eļļas temperatūru 90 grādus.

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 04 Apr 2024, 22:21:56 ]

Offline
Mixzzz
05. Apr 2024, 10:28 #10767

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Nu man pa šoseju izrubot apsildi viņš uzkāpj uz tiem 103-105C. Kā sāc sildīt tā 96-97C.

Bet nu par dzīšanu lējā uz 80C gan tā kā nav pareizi, bet nu to lai tad komentē gudrāki cilvēki. Pa pilsētu braukājot staigā 90-105C robežās man. Atkarībā no tā cik agresīvi brauc. Nekad neesmu noķēris momentu, ka piespiedu kārtā dzītu lejā uz 80C. Adaptēt pa jaunam mēģināji?

Aaa, un teici, ka tev eļļas temp ir ap 90C - nu tas tā kā par aukstu liekās, man tā staigā 100-110C, bet nu tas ļoti iespējams dēļ tiem pašiem 80C coolanta temp.

Stulbs jautājums - āra temp/ieplūdes gaisa temp utt. uzrādās normālas? Nav mazums kkādas abnormālas vērtības?

[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 05 Apr 2024, 10:47:50 ]

Offline
HiJaCKeR
05. Apr 2024, 10:50 #10768

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4499

Braucu ar: BMW E90 330i


05 Apr 2024, 10:28:45 @Mixzzz rakstīja:
Nu man pa šoseju izrubot apsildi viņš uzkāpj uz tiem 103-105C. Kā sāc sildīt tā 96-97C.

Bet nu par dzīšanu lējā uz 80C gan tā kā nav pareizi, bet nu to lai tad komentē gudrāki cilvēki. Pa pilsētu braukājot staigā 90-105C robežās man. Atkarībā no tā cik agresīvi brauc. Nekad neesmu noķēris momentu, ka piespiedu kārtā dzītu lejā uz 80C. Adaptēt pa jaunam mēģināji?

Aaa, un teici, ka tev eļļas temp ir ap 90C - nu tas tā kā par aukstu liekās, man tā staigā 100-110C, bet nu tas ļoti iespējams dēļ tiem pašiem 80C coolanta temp.

adaptēt vēl nemēģināju. bija tagad nesen karsta diena un pamanīju, ar ieslēgtu kondišku pilsētā temperatūra bija ap 95 grādi. kondiškas radiatoru dzesējot sasilda dzinēja radiatoru vai ? ar INPU nebiju pētījis šo ciklu.

jocīgi ir tas, ka kad pāršuva DME pāris gadus atpakaļ, eļļas maiņas intervāls no 30 kkm nomainījās uz 29kkm, hvz kāpēc tā. kaut kā man niez pirksti, ka to vajadzētu pārflešot.

āra gaisa un iesūces gaisa temperatūras ir ok, to paskatījos

sūdīgi kati? kļudas nav un lamda 1,0 pirms katiem 2,04 V un aiz 0,76 V, tas ir tugšgaitā, bet laikam jau vajag pačekot braucot ...

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 05 Apr 2024, 11:31:06 ]

Offline
Athe
09. Apr 2024, 14:24 #10769

Kopš: 20. Apr 2018

Ziņojumi: 139

Braucu ar:

Jautājums par facelift E90 priekšējiem lukturiem. Ieslēdzot tuvās/tālās, vai jums izslēdzas iekšējais dienas gaismas lukturis (eņģelis)? Nevaru internetā atrast kā ir no rūpnīcas un manual arī neatradu, bet šķietami vairākkārt esmu redzējis apkārtējiem, ka deg gan dienas gaismas lukturis, gan arī tuvais/tālais, jo viegli pamanīt viens vai divi apļi deg.
Offline
Bender
09. Apr 2024, 14:45 #10770

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1641

Braucu ar: E91

LCI variantā enģelacis maina spožumu.
Kopā ar gaismām deg "gabarītu" variantā, bez deg uz pilnu DRL.
Offline
Athe
09. Apr 2024, 15:10 #10771

Kopš: 20. Apr 2018

Ziņojumi: 139

Braucu ar:


09 Apr 2024, 14:45:05 @Bender rakstīja:
LCI variantā enģelacis maina spožumu.
Kopā ar gaismām deg "gabarītu" variantā, bez deg uz pilnu DRL.

Okey, paldies! Jā,taisnība pie dienas gaismām eņģelis kļūst mazāk intensīvs.

Sanāk, ka nedegot galvenajam lukturim deg abi eņģeļi, tikai iekšējais kļūst spilgtāks? Un ieslēdzot galveno lukturi turpina arī degt iekšējais eņģelis, bet blāvāk? Jautāju, jo nevaru saprast vai tā ir no rūpnīcas vai man gateris sataisīts.
Offline
Bender
09. Apr 2024, 15:19 #10772

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1641

Braucu ar: E91

Abiem rinķīšiem ir viena spuldze. H8.
Ja deg tuvās, tad spīd blāvāk.
Offline
esteban
09. Apr 2024, 20:16 #10773

Kopš: 10. Sep 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 34

Braucu ar: N57

par to pašu turpinot - ko dara iekšējā lampa? var būt tā, ka xenon lampām nekad neiedegas? tuvie/tālie/midžināšana ir ārējā
Offline
josi
09. Apr 2024, 22:24 #10774

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3015

Braucu ar: Ne-BMW

LCI lukturos iekšējās ir līkumgaismas (cornering lights), ja nedeg tad iespējams ka jāaktivizē caur iDrive.
Offline
Dii
10. Apr 2024, 07:38 #10775

Kopš: 19. Feb 2015

Ziņojumi: 200

Braucu ar: e91

Pieejamas visas detaļas no e91 preface

N47 apkare
Melnie griesti viss komplekts
Panorāmas lūka
Un daudz kas cits

PM
Offline
Bender
10. Apr 2024, 11:07 #10776

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1641

Braucu ar: E91


09 Apr 2024, 22:24:27 @josi rakstīja:
LCI lukturos iekšējās ir līkumgaismas (cornering lights), ja nedeg tad iespējams ka jāaktivizē caur iDrive.


Nav gan fakts, ka tur vispār ir spuldze. Manam nav. Tīra butaforija.
Offline
Kristaps5s
12. Apr 2024, 10:18 #10777

Kopš: 06. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 88

Braucu ar:

Vai kļūda (5E20 DSC: Hidraulic Unit: Pressure Sensor Internal ) Jāmaina ABS bloks.? Vai vel var meginat meklet kludu kontaktos drosinatajos.

[ Šo ziņu laboja Kristaps5s, 12 Apr 2024, 10:19:05 ]

Offline
josi
12. Apr 2024, 15:04 #10778

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3015

Braucu ar: Ne-BMW


12 Apr 2024, 10:18:34 @Kristaps5s rakstīja:
Vai kļūda (5E20 DSC: Hidraulic Unit: Pressure Sensor Internal ) Jāmaina ABS bloks.? Vai vel var meginat meklet kludu kontaktos drosinatajos.

Tur ir jāmaina visu DSC bloku vai vismaz tā hidraulisko daļu.

Offline
sys9291
12. Apr 2024, 15:17 #10779

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


12 Apr 2024, 15:04:58 @josi rakstīja:

12 Apr 2024, 10:18:34 @Kristaps5s rakstīja:
Vai kļūda (5E20 DSC: Hidraulic Unit: Pressure Sensor Internal ) Jāmaina ABS bloks.? Vai vel var meginat meklet kludu kontaktos drosinatajos.

Tur ir jāmaina visu DSC bloku vai vismaz tā hidraulisko daļu.



labāk, jau visu DSC bloku...
Offline
Kristaps5s
15. Apr 2024, 11:21 #10780

Kopš: 06. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 88

Braucu ar:


12 Apr 2024, 15:17:41 @sys9291 rakstīja:

12 Apr 2024, 15:04:58 @josi rakstīja:

12 Apr 2024, 10:18:34 @Kristaps5s rakstīja:
Vai kļūda (5E20 DSC: Hidraulic Unit: Pressure Sensor Internal ) Jāmaina ABS bloks.? Vai vel var meginat meklet kludu kontaktos drosinatajos.

Tur ir jāmaina visu DSC bloku vai vismaz tā hidraulisko daļu.



labāk, jau visu DSC bloku...


Paldies par info. Meklēju bloku. Vai pēc maiņas vajag piekodēt, pieraksīt, vai tikai pietiek ar kļūdas nodzēšanu?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo