Online

Pašreiz BMWPower skatas 71 viesi un 40 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)

AutorsZiņojums
Kaross
21. Sep 2020, 10:15 #1421

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3295

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

Nelēkā tagad no kārbām uz sprauslām. Kur ir rakstīts, ka tās kārbas ir taisītas bez rezerves? No pirksts izzīdi. Tā izskatās, ja sākās truli tīņa uzbraucieni.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
RR04
21. Sep 2020, 10:23 #1422

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 2015

Braucu ar: Nofleksētu jumtu


21 Sep 2020, 10:15:56 @Kaross rakstīja:
Nelēkā tagad no kārbām uz sprauslām. Kur ir rakstīts, ka tās kārbas ir taisītas bez rezerves? No pirksts izzīdi. Tā izskatās, ja sākās truli tīņa uzbraucieni.

Būtu argumentēti pasniedzis atbildi, nevis kaspicha stilā devis pretī
Offline
Kaross
21. Sep 2020, 17:49 #1423

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3295

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

Nebija jautājuma. Bija tikai no pirksta izzīsti apgalvojumi. Jā, tāpat kā jebkurai citai kārbai ražotājs nosaka griezes momenta griestus teorētiskos. Tikai tas ir tālu no tā ko kārba var izturēt un ko rāda prakse. DQ200 ātrumkārbas ar pareizu kārbas software taisa pat līdz 400nm un brauc ilgtermiņā. Var palasīt ārzemju forumus un par to pārliecināties.
Pašam arī ir diezgan daudz, piemēru, kur cilvēki brauc pat 5 gadus un 150k+ km ar vienu auto bez jebkādām kārbas problēmām. Pats nobraucu tuvu 100 000km ar dīzeli, kuram griezes momenta griesti tika pārsniegti par 150nm jeb 25% no ražotāja noteiktā un tas auto brauc joprojām, jo zinu cilvēku kam viņu pārdevu.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 22 Sep 2020, 09:17:13 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
yanjux
21. Sep 2020, 23:11 #1424

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4815

Braucu ar: mīkstu jumtu


21 Sep 2020, 17:49:35 @Kaross rakstīja:
Nebija jautājuma. Bija tikai no pirksta izzīsti apgalvojumi. Jā, tāpat kā jebkurai citai kārbai ražotājs nosaka griezes momenta grieztus teorētiskos. Tikai tas ir tālu no tā ko kārba var izturēt un ko rāda prakse. DQ200 ātrumkārbas ar pareizu kārbas software taisa pat līdz 400nm un brauc ilgtermiņā. Var palasīt ārzemju forumus un par to pārliecināties.
Pašam arī ir diezgan daudz, piemēru, kur cilvēki brauc pat 5 gadus un 150k+ km ar vienu auto bez jebkādām kārbas problēmām. Pats nobraucu tuvu 100 000km ar dīzeli, kuram griezes momenta griezti tika pārsniegti par 150nm jeb 25% no ražotāja noteiktā un tas auto brauc joprojām, jo zinu cilvēku kam viņu pārdevu.



Griezti
Izstaba
Aizskari

utt.

Lūdzu, saņemās.
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips