Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 42 viesi un 26 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)

AutorsZiņojums
kristapssk
25. Aug 2018, 21:59 #1421

Kopš: 29. Sep 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 100

Braucu ar: Golf VI -> e93

Bija golfs 6 2012 ar 7 dsg 60-100k kadas 4 reizes D vieta pardijas atsledzina kip serviss un tad nelikas neviena roba. Vienreiz laikam nesledzas augstak par 2 atrumu. Noslape piedarbina viss ok.
Offline
laimislaimimigais
25. Aug 2018, 22:12 #1422

Kopš: 06. Nov 2010

No: Jelgava

Ziņojumi: 51

Braucu ar:

1.6tdi bieži sūdzas par egr, pareizi atslēdzot reğenerācijas darbojas un kvēpu filtrs neaizaug,arī pēc 120.000km viss ir pim%ī.
Un 1.6 dilst degvieas augstspiediena sūknis, sadzen alumīnija skaidas pa visu sistēmu.
Offline
smudo
25. Aug 2018, 22:14 #1423

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1263

Braucu ar:


25 Aug 2018, 19:33:05 @Damn rakstīja:

25 Aug 2018, 11:34:55 @Kaross rakstīja:
7 ātrumu kārbas uzstādā tikai mazajiem dzinējiem līdz 250Nm.


Arteon jaudīgākajam benzīna modelim (350Nm) ir DSG-7, arī dīzelim (500Nm) ir DSG-7


Jaunas 7 atrumu divsajugu karbas ar slapjo sajugu Audi S-Tronic ir lidz 450nm (uz pedejo gadu audi naca ar visim mazajiem 4. Cilindru dzinejiem un 3,0tdi ar deforseto dzineju un VW DSG lidz 400NM. Jaudigajiem 3,0tdi jau nak klasiskais auomats, kas audi gadijuma saucas Tiptronic. Vel ir S un RS modeli ar divsajugu karbam un V8 bitrubo dzinejiem, kas tur 700+NM. 7. Atrumu sausa sajuga divsajugu karba bija mazajiem bendzina un disla dzinejiem. Tas prieksrociba ir mazaka rites pretestiba un lidz ar to mazaks paterins, bet toties ir viegli nosvilinat metala frikcijas diskus, kas pilda sajuga diska funkcijas.
Offline
Kaross
25. Aug 2018, 22:31 #1424

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2482

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

Precīzi! Galvenais atslēgas vārds bija sausais sajūgs!

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
Gi-Unit
25. Aug 2018, 23:04 #1425

Kopš: 09. May 2007

Ziņojumi: 434

Braucu ar:


25 Aug 2018, 11:30:36 @Kaross rakstīja:
Abi tie dzinēji ir ļoti līdzīgi un abi sagādā vienlīdz daudz problēmas. Ja starp diviem sūdiem jāizvēlas viens, tad vismaz ar jaudu.
Izteiktas problēmas abiem ir ar EGR. NEviens nevelk ilgāk par garantiju. Vienai firmai, kuru apkalpoju, EGR no 14-15 mašīnām bija izbeidzies garantijas laikā ~10 gabalām. Pēc garantijas tie tika atslēgti. ~450Euro tāds pasākums katru reizi mainot.
Problēmu ar viņiem jau biju atklājis. fiziski visi egr bija labi, problēma ir tajā, ka pozīcijas sensora pini ir iespiesti platē, nevis lodēti, tādēļ tie tiek ar laiku izvibrēti, nodrāzti un vairs ņikontačit. Kādreiz visi 1.6tdi caddy gāzās virsū, kā negudri.
Offline
DockuH
08. Oct 2018, 21:44 #1426

Kopš: 09. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 484

Braucu ar:

Need Help!!

skoda superb 2,0 tdi 2013 nobraukums ap 100k km.
Uz auksto braucot raustas iipaši uz 1500-2000 rpm un dzirdams troksnis priekšaa, kad uzsilst raustišana pariet bet briežiem troksnis paradas kad dod gazi.
Dileris pierunaaja 3 un iespeejams 4 sprauslas, nomainot 3 nekas iipaši neizmaniijas, ir čujs ka probleema ir citur.
Luudzu ieteikt kaa riikoties un ko dariit.
Offline
ozo
06. Sep 2019, 18:22 #1427

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 17825

Braucu ar: Braucu ar

1.6 tdi tie kuri nāk Passat B8 ir briesmīgi?
Čipot drīkst?
Offline
e34
06. Sep 2019, 21:40 #1428

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3236

Braucu ar: e53 is; Skoda OCT MK2; Honda XL


25 Aug 2018, 19:35:05 @us rakstīja:
Skoda Octavia / Superb ap 2014. gadu ar maģiskajiem 200k odometrā un 2.0 TDI ir vērts apskatīt? Laikam palieku vecs, bet galīgi nav vēlmes starp tiem premium klases takšiem meklēt kaut ko sakarīgu, katru rītu nākt ārā no dzīvokļa un domāt par to vai būs vai nebūs ar ko aizbraukt uz darbu un bezjēdzīgi tērēt naudu remontos.


Par šo arī man ir aktuāls jautājums, jo īpaši par 2.0 tdi ar 135kw. Kā ir ar tiem commonrailiem, kuri ir sasnieguši vismaz 170k savos 5 gados, kā arī pieņemot,ka eļļas ir mainītas vismaz ik pa 15k tas dsg ies vēl 100k?

[ Šo ziņu laboja e34, 06 Sep 2019, 21:40:25 ]

Offline
Stators
06. Sep 2019, 21:44 #1429

Kopš: 12. Mar 2017

Ziņojumi: 37

Braucu ar: spirtu


06 Sep 2019, 18:22:20 @ozo rakstīja:
1.6 tdi tie kuri nāk Passat B8 ir briesmīgi?
Čipot drīkst?

Tagad uz sitiena neatceros vai tie ir tie paši kuriem dzinēja kods ir CAY* bet ja ir tad būtībā normāli dzinēji tikai EGR vārsti bieži mirst. Dažreiz ir novērots fenomens ,ka tek degvielas sūknis pie skriemeļa vai sliktākajā gadījumā pārlūzt plunžera asīte. Pirmajā variantā ir easy 60centu fix - jauns blīvslēgs, otrajā jāmeklē cits sūknis. Ja paaudzi jaunāki tad īsti nekādu citu problēmu nav. Čipot var un pat ir ieteicams. Braucu ar vienu tādu iekš polo ar DSG7 un likās ,ka mazjaudīgāk vairs nevar būt.

06 Sep 2019, 21:40:01 @e34 rakstīja:

25 Aug 2018, 19:35:05 @us rakstīja:
Skoda Octavia / Superb ap 2014. gadu ar maģiskajiem 200k odometrā un 2.0 TDI ir vērts apskatīt? Laikam palieku vecs, bet galīgi nav vēlmes starp tiem premium klases takšiem meklēt kaut ko sakarīgu, katru rītu nākt ārā no dzīvokļa un domāt par to vai būs vai nebūs ar ko aizbraukt uz darbu un bezjēdzīgi tērēt naudu remontos.


Par šo arī man ir aktuāls jautājums, jo īpaši par 2.0 tdi ar 135kw. Kā ir ar tiem commonrailiem, kuri ir sasnieguši vismaz 170k savos 5 gados, kā arī pieņemot,ka eļļas ir mainītas vismaz ik pa 15k tas dsg ies vēl 100k?

Motori ir diezgan buleltproof ,vismaz priekš šiem gadiem. DSG būtībā kā paveicās, parasti līdz 250-300k īsti problēmu nav.

[ Šo ziņu laboja Stators, 06 Sep 2019, 21:53:32 ]

Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, muldis, noisex, zzips