Online

Pašreiz BMWPower skatas 37 viesi un 30 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)

AutorsZiņojums
konussib
14. Dec 2010, 17:57 #1

Kopš: 01. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1543

Braucu ar: visādiem volvo

Radusies interese par sekojoši dzinēju - kādas atsauksmes? Esmu lasījis, ka veras labi, priekš dīzeļa, vienīgais paskaļš.
Kā ar uzticamību? Kādam ir bijusi pieredze?
Offline
SteelRat
14. Dec 2010, 17:59 #2

Kopš: 11. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 150294

Braucu ar: E91

vwmotion.lv/audistyle.lv

-----------------
Tev mūžam dzīvot, Latvija!
DELL PORTATIVIE DATORI / DATORU APKOPE
Offline
konussib
14. Dec 2010, 18:03 #3

Kopš: 01. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1543

Braucu ar: visādiem volvo

Audistyle.lv neviens ar neko jaunāku par 1998 gada A4 nebrauc, tāpēc neviens neko par 2004./05. gada motoru nemācēs pateikt.
bmwpower'ā parasti cilvēki māk pastāstīt (ne vienmēr okjektīvi, bet tomēr)...
Offline
konussib
14. Dec 2010, 18:06 #4

Kopš: 01. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1543

Braucu ar: visādiem volvo

Un kā tur tas 300k+? Interesē Passat B6 - 2006./7. gada...
Offline
Sancix
14. Dec 2010, 18:07 #5

Kopš: 03. May 2008

Ziņojumi: 6320

Braucu ar: e39 Idividual, e46 328ti, e36, dass auto


14 Dec 2010, 18:03:10 konussib rakstīja:
Audistyle.lv neviens ar neko jaunāku par 1998 gada A4 nebrauc, tāpēc neviens neko par 2004./05. gada motoru nemācēs pateikt.
bmwpower'ā parasti cilvēki māk pastāstīt (ne vienmēr okjektīvi, bet tomēr)...

Ja tas ir tas pats motors kāds nāk 08 gada pasātam tad ir
Sievastēvs ar tādu kurina, 2.0 TDI 140 hp
Ekanomisks (ap 7 l ) un dinamisks
Hvz kā ir ar motoriem kuriem ap 200k uz odometra
Pasūdam tagad 48 k uz odometra un neviens šaizes, pilnīgi nevienas, tik brauc uz TA un viss...
Ja gribi kko specifiskāku tad PM
Offline
konussib
14. Dec 2010, 18:16 #6

Kopš: 01. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1543

Braucu ar: visādiem volvo

Varbūt kādam ir personiska pieredze (vēlams pēc 100k+), jo tas pats ir Seat'os, Škodās, rAudi & VW.
Iet viņš labi, ekonomija arī super, tikai gribētos gūt skaidrāku ieskatu uzturēšanā.
Kā vispār viņam ir ar to mīlzīgo apkopi - Zobsiksna & co?
Offline
Sancix
14. Dec 2010, 18:19 #7

Kopš: 03. May 2008

Ziņojumi: 6320

Braucu ar: e39 Idividual, e46 328ti, e36, dass auto


14 Dec 2010, 18:16:33 konussib rakstīja:
Varbūt kādam ir personiska pieredze (vēlams pēc 100k+), jo tas pats ir Seat'os, Škodās, rAudi & VW.
Iet viņš labi, ekonomija arī super, tikai gribētos gūt skaidrāku ieskatu uzturēšanā.
Kā vispār viņam ir ar to mīlzīgo apkopi - Zobsiksna & co?

Zobsiksna ir the same price kāda ir b5 passūdam ar 136 zs.... nekas baigi sarežģits nav, vienīgi ja kāda sprausla pipec tad ir kapi...1 sprausla laikam bij ap 600 Ls (nezinu kā tagad) bet tā bija.
Offline
konussib
14. Dec 2010, 18:25 #8

Kopš: 01. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1543

Braucu ar: visādiem volvo


ja kāda sprausla pipec tad ir kapi...1 sprausla laikam bij ap 600 Ls (nezinu kā tagad) bet tā bija.


600 par sprauslu - nevar būt?!?!?! BMW tak sprauslas maksā 200 gabalā.. Un pasāts tak ir tautas vāģis, ne? 600 nebūs pa 4ām (150 LS gabalā)???
Offline
Peecis
14. Dec 2010, 18:30 #9

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 1936

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Olīvīti un Golf Variant TDI


14 Dec 2010, 17:57:31 konussib rakstīja:
Radusies interese par sekojoši dzinēju - kādas atsauksmes? Esmu lasījis, ka veras labi, priekš dīzeļa, vienīgais paskaļš.
Kā ar uzticamību? Kādam ir bijusi pieredze?

Vienam paziņam ir Passats ar šito motoru un DSG. Noskrējiens ap 200k un motors cimperlīgs- panelī visu laiku kaut kādas kļūdas deg, bija arī sūkņsprausla (PD) nobeigusies, bet to atrada lietotu laikam pa 150Ls.
Man pēc 2,8 likās, ka galīgi neiet. Un tas DSG ar tāds patizls.
Ā un skaļš jau nejēgā tas traktors.
Offline
oose
14. Dec 2010, 18:30 #10

Kopš: 16. Dec 2006

Ziņojumi: 4190

Braucu ar:

apmēram uz 100-150k rēķinies ar krietniem ieguldījumiem. Principā kā jebkuram dīzelim, jau pieminētās sprauslas kuras maksā kosmosu, turbīna. Arī elektronika nav nekāda dieva dāvana.
Salīdzinoši smuks, bet neieteiktu. Salona apdarē arī parsvarā izmantota lētā plastmasa kura jau ap 50k sāk grabēt.
Mašīna projektēta uz apmēram 100k (operatīvā līzinga laiks), pēc tam sākas jautrība.
Bet ja patīk un uzrunā, tad pērc vien nost
Offline
Peecis
14. Dec 2010, 18:31 #11

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 1936

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Olīvīti un Golf Variant TDI


14 Dec 2010, 18:25:55 konussib rakstīja:

ja kāda sprausla pipec tad ir kapi...1 sprausla laikam bij ap 600 Ls (nezinu kā tagad) bet tā bija.


600 par sprauslu - nevar būt?!?!?! BMW tak sprauslas maksā 200 gabalā.. Un pasāts tak ir tautas vāģis, ne? 600 nebūs pa 4ām (150 LS gabalā)???

Tādas tās cenas ir, jo tas ir sūkņsprauslu dzinējs. Katra sprausla ir kā sūknis.
Offline
konussib
14. Dec 2010, 18:37 #12

Kopš: 01. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1543

Braucu ar: visādiem volvo

Njā, biju domājis, a pasāts varētu būt labs/lēts uzturēšanā...
Offline
konussib
14. Dec 2010, 18:42 #13

Kopš: 01. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1543

Braucu ar: visādiem volvo


14 Dec 2010, 18:30:01 Peecis rakstīja:

14 Dec 2010, 17:57:31 konussib rakstīja:
Radusies interese par sekojoši dzinēju - kādas atsauksmes? Esmu lasījis, ka veras labi, priekš dīzeļa, vienīgais paskaļš.
Kā ar uzticamību? Kādam ir bijusi pieredze?

Vienam paziņam ir Passats ar šito motoru un DSG. Noskrējiens ap 200k un motors cimperlīgs- panelī visu laiku kaut kādas kļūdas deg, bija arī sūkņsprausla (PD) nobeigusies, bet to atrada lietotu laikam pa 150Ls.
Man pēc 2,8 likās, ka galīgi neiet. Un tas DSG ar tāds patizls.
Ā un skaļš jau nejēgā tas traktors.


Ko domā ar vārdu "Cimperlīgs"? Daudz ieguldījumi? Atsakās startēt? Raustās?
Sprauslu nomainīt nav forši, bet, ja kopumā ieguldījumi nemaz nav tik traki...
Offline
oose
14. Dec 2010, 18:43 #14

Kopš: 16. Dec 2006

Ziņojumi: 4190

Braucu ar:


14 Dec 2010, 18:37:35 konussib rakstīja:
Njā, biju domājis, a pasāts varētu būt labs/lēts uzturēšanā...

B5 ir pēdējais lētais uzturēšanā. b6 tāds viennozīmīgi nav. nez kas būs ar jauno b7...
Offline
Andis
14. Dec 2010, 18:45 #15

Kopš: 12. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 344

Braucu ar: V6


14 Dec 2010, 18:19:26 Sancix rakstīja:

14 Dec 2010, 18:16:33 konussib rakstīja:
Varbūt kādam ir personiska pieredze (vēlams pēc 100k+), jo tas pats ir Seat'os, Škodās, rAudi & VW.
Iet viņš labi, ekonomija arī super, tikai gribētos gūt skaidrāku ieskatu uzturēšanā.
Kā vispār viņam ir ar to mīlzīgo apkopi - Zobsiksna & co?

Zobsiksna ir the same price kāda ir b5 passūdam ar 136 zs.... nekas baigi sarežģits nav, vienīgi ja kāda sprausla pipec tad ir kapi...1 sprausla laikam bij ap 600 Ls (nezinu kā tagad) bet tā bija.

Šis iewguldījums ja būs jāveic, tad tas būs uz saviem 200-300k km. http://www.autospares.lv/search.html?g=2&ar...de=A2&term=0

Cenņiki kā redzam sākot no 370 Ls. JA labi grib var arī sameklēt lētāk.

Ir dzirdēti nostāsti par rokeru un sadalenu slimībām(tiešī PD dzinējiem), bet nebūtiski un tikai atsevišķos gadījumos. Ir jāskatās ko pērk.

Vēl protams būtu vērts pieminēt VNT(VGT?) turbīnas esamību jaunākajos(common rail) dzinējos kā arī tie paši DPFi, kas nemaksā lēti(protams ir varianti, ka atjaunot šī filtra darbību). Common rail sākās no 2008 gada. Līdz tam PD dzinēji.


Šeit var paskatīties sīkāk. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen...p_diesel_engines


Iesaku meklēt 170zs PD + quattro kombināciju, tiešām nenožēlosi. Komplektācijas šādām versijām arī nav īpaši plikas.

Offline
konussib
14. Dec 2010, 18:48 #16

Kopš: 01. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1543

Braucu ar: visādiem volvo

Protams, 170HP Quattro izklausās labi, bet arī maksā labi.. Skatos 10k - 13k Eur robežās..

Vismaz prieks ka kada uzmundrinoša ziņa..

Bet kopumā taču lētāks uzturēšanā nekā 330d/530d?
Offline
KM
14. Dec 2010, 18:55 #17

Kopš: 28. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5597

Braucu ar: ///M

ja runa iet par A4 B7 ,tad salona nekas negrab. sprauslas jaaa, vinas saak pileet pie 50K km. maksa vinas ap 250Ls gab. labi ka tur 4as ))
Offline
Puce
14. Dec 2010, 18:57 #18

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6295

Braucu ar: BMW 315 e21

Man ģimenes auto ar ko beibe pārvietojas ir ar šādu motoru. Ar Pumpe Duse sistēmu. Motora kods BKD. Pēc nostāstiem visuzticamājais no 2L TDI saimes. Auto Seat Toledo. Motors kombinācijā ar DSG kārbu. Nobraukti ~40K km. Respektīvi tāfelē tagad ~140K km. Pagaidām nekādu problēmu ar motoru vai kārbu. Mainam laicīgi eļļu un lejam kvalitatīvu un problēmu nebūs. Pumpe Dūzēm ir speciāla eļļa paredzēta.

DSG ir vienkārši burvīgākais automāts. Slēdzas nemanāmi un zibenīgi. Klasiskie automāti tādi kādi ir e39 vienkārši sūkā. Patēriņš tāds pats kā manuālai piestai.

Ir sācis grabēt dubultmasas sapararats, bet cik saprotu, tad tas jāmaina, tik tad, kad apnīk, ka tas pagrab tukšgaitā.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Andis
14. Dec 2010, 18:59 #19

Kopš: 12. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 344

Braucu ar: V6


14 Dec 2010, 18:48:52 konussib rakstīja:
Protams, 170HP Quattro izklausās labi, bet arī maksā labi.. Skatos 10k - 13k Eur robežās..

Vismaz prieks ka kada uzmundrinoša ziņa..

Bet kopumā taču lētāks uzturēšanā nekā 330d/530d?


Man šķiet, ka piekare tur ir pat lētāka nekā visu nodirstajiem B5.
Offline
mareksM
14. Dec 2010, 19:09 #20

Kopš: 27. Nov 2007

Ziņojumi: 328

Braucu ar: SUP XP949 29''


14 Dec 2010, 18:19:26 Sancix rakstīja:

14 Dec 2010, 18:16:33 konussib rakstīja:
Varbūt kādam ir personiska pieredze (vēlams pēc 100k+), jo tas pats ir Seat'os, Škodās, rAudi & VW.
Iet viņš labi, ekonomija arī super, tikai gribētos gūt skaidrāku ieskatu uzturēšanā.
Kā vispār viņam ir ar to mīlzīgo apkopi - Zobsiksna & co?

Zobsiksna ir the same price kāda ir b5 passūdam ar 136 zs.... nekas baigi sarežģits nav, vienīgi ja kāda sprausla pipec tad ir kapi...1 sprausla laikam bij ap 600 Ls (nezinu kā tagad) bet tā bija.


Nu nedaudz gan par traku ar tiem 600 Ls par sprauslu. Man bija RS Octavia ar 170 hp un tai sprausla maksāja 400 Ls gabalā.Tā kā pieļauju, ka 140 hp dzinējam lētāk.Un patversmes ielā bija navarots ka dodot pretī vecās sprauslas, varēja dabūt pa 200Ls gabalā.
Bet tie DPF filtri...ZB man viņu tīrīšana.
Offline

Moderatori: AV, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips