Online

Pašreiz BMWPower skatas 68 viesi un 29 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)

AutorsZiņojums
smudo
25. Aug 2018, 22:14 #1401

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 2091

Braucu ar:


25 Aug 2018, 19:33:05 @Damn rakstīja:

25 Aug 2018, 11:34:55 @Kaross rakstīja:
7 ātrumu kārbas uzstādā tikai mazajiem dzinējiem līdz 250Nm.


Arteon jaudīgākajam benzīna modelim (350Nm) ir DSG-7, arī dīzelim (500Nm) ir DSG-7


Jaunas 7 atrumu divsajugu karbas ar slapjo sajugu Audi S-Tronic ir lidz 450nm (uz pedejo gadu audi naca ar visim mazajiem 4. Cilindru dzinejiem un 3,0tdi ar deforseto dzineju un VW DSG lidz 400NM. Jaudigajiem 3,0tdi jau nak klasiskais auomats, kas audi gadijuma saucas Tiptronic. Vel ir S un RS modeli ar divsajugu karbam un V8 bitrubo dzinejiem, kas tur 700+NM. 7. Atrumu sausa sajuga divsajugu karba bija mazajiem bendzina un disla dzinejiem. Tas prieksrociba ir mazaka rites pretestiba un lidz ar to mazaks paterins, bet toties ir viegli nosvilinat metala frikcijas diskus, kas pilda sajuga diska funkcijas.
Offline
Kaross
25. Aug 2018, 22:31 #1402

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3192

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

Precīzi! Galvenais atslēgas vārds bija sausais sajūgs!

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
Gi-Unit
25. Aug 2018, 23:04 #1403

Kopš: 09. May 2007

Ziņojumi: 444

Braucu ar:


25 Aug 2018, 11:30:36 @Kaross rakstīja:
Abi tie dzinēji ir ļoti līdzīgi un abi sagādā vienlīdz daudz problēmas. Ja starp diviem sūdiem jāizvēlas viens, tad vismaz ar jaudu.
Izteiktas problēmas abiem ir ar EGR. NEviens nevelk ilgāk par garantiju. Vienai firmai, kuru apkalpoju, EGR no 14-15 mašīnām bija izbeidzies garantijas laikā ~10 gabalām. Pēc garantijas tie tika atslēgti. ~450Euro tāds pasākums katru reizi mainot.
Problēmu ar viņiem jau biju atklājis. fiziski visi egr bija labi, problēma ir tajā, ka pozīcijas sensora pini ir iespiesti platē, nevis lodēti, tādēļ tie tiek ar laiku izvibrēti, nodrāzti un vairs ņikontačit. Kādreiz visi 1.6tdi caddy gāzās virsū, kā negudri.
Offline
DockuH
08. Oct 2018, 21:44 #1404

Kopš: 09. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 485

Braucu ar:

Need Help!!

skoda superb 2,0 tdi 2013 nobraukums ap 100k km.
Uz auksto braucot raustas iipaši uz 1500-2000 rpm un dzirdams troksnis priekšaa, kad uzsilst raustišana pariet bet briežiem troksnis paradas kad dod gazi.
Dileris pierunaaja 3 un iespeejams 4 sprauslas, nomainot 3 nekas iipaši neizmaniijas, ir čujs ka probleema ir citur.
Luudzu ieteikt kaa riikoties un ko dariit.
Offline
ozo
06. Sep 2019, 18:22 #1405

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18198

Braucu ar: Braucu ar

1.6 tdi tie kuri nāk Passat B8 ir briesmīgi?
Čipot drīkst?
Offline
e34
06. Sep 2019, 21:40 #1406

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3456

Braucu ar: e53 is; Insignia GS/Octavia MKII; Honda XL


25 Aug 2018, 19:35:05 @us rakstīja:
Skoda Octavia / Superb ap 2014. gadu ar maģiskajiem 200k odometrā un 2.0 TDI ir vērts apskatīt? Laikam palieku vecs, bet galīgi nav vēlmes starp tiem premium klases takšiem meklēt kaut ko sakarīgu, katru rītu nākt ārā no dzīvokļa un domāt par to vai būs vai nebūs ar ko aizbraukt uz darbu un bezjēdzīgi tērēt naudu remontos.


Par šo arī man ir aktuāls jautājums, jo īpaši par 2.0 tdi ar 135kw. Kā ir ar tiem commonrailiem, kuri ir sasnieguši vismaz 170k savos 5 gados, kā arī pieņemot,ka eļļas ir mainītas vismaz ik pa 15k tas dsg ies vēl 100k?

[ Šo ziņu laboja e34, 06 Sep 2019, 21:40:25 ]

Offline
Stators
06. Sep 2019, 21:44 #1407

Kopš: 12. Mar 2017

Ziņojumi: 75

Braucu ar: spirtu


06 Sep 2019, 18:22:20 @ozo rakstīja:
1.6 tdi tie kuri nāk Passat B8 ir briesmīgi?
Čipot drīkst?

Tagad uz sitiena neatceros vai tie ir tie paši kuriem dzinēja kods ir CAY* bet ja ir tad būtībā normāli dzinēji tikai EGR vārsti bieži mirst. Dažreiz ir novērots fenomens ,ka tek degvielas sūknis pie skriemeļa vai sliktākajā gadījumā pārlūzt plunžera asīte. Pirmajā variantā ir easy 60centu fix - jauns blīvslēgs, otrajā jāmeklē cits sūknis. Ja paaudzi jaunāki tad īsti nekādu citu problēmu nav. Čipot var un pat ir ieteicams. Braucu ar vienu tādu iekš polo ar DSG7 un likās ,ka mazjaudīgāk vairs nevar būt.

06 Sep 2019, 21:40:01 @e34 rakstīja:

25 Aug 2018, 19:35:05 @us rakstīja:
Skoda Octavia / Superb ap 2014. gadu ar maģiskajiem 200k odometrā un 2.0 TDI ir vērts apskatīt? Laikam palieku vecs, bet galīgi nav vēlmes starp tiem premium klases takšiem meklēt kaut ko sakarīgu, katru rītu nākt ārā no dzīvokļa un domāt par to vai būs vai nebūs ar ko aizbraukt uz darbu un bezjēdzīgi tērēt naudu remontos.


Par šo arī man ir aktuāls jautājums, jo īpaši par 2.0 tdi ar 135kw. Kā ir ar tiem commonrailiem, kuri ir sasnieguši vismaz 170k savos 5 gados, kā arī pieņemot,ka eļļas ir mainītas vismaz ik pa 15k tas dsg ies vēl 100k?

Motori ir diezgan buleltproof ,vismaz priekš šiem gadiem. DSG būtībā kā paveicās, parasti līdz 250-300k īsti problēmu nav.

[ Šo ziņu laboja Stators, 06 Sep 2019, 21:53:32 ]

Offline
ATB
30. Sep 2019, 08:20 #1408

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 4554

Braucu ar: ♛ ♛

Skoda Octavia 2019 1.6tdi ir ok dzinējs?

Online
smilee45
30. Sep 2019, 09:50 #1409

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 616

Braucu ar:

Man ir līdzīgs jautājums par 1.6tdi. Bet bišķ vecāku gadu. 2013-2016~~
77kw (CLHA) vai 81kw (CRKB) kāda pieredze ar šiem? Nenoliedzami abi ir ļoti populāri dzinēji, bet vārbūt kāds zinošāks var pakomentēt ko labāk izvēlēties. Kopā ar manuāli...
Offline
Kaross
30. Sep 2019, 10:38 #1410

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3192

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

Ļoti plaši izmantots dzinējs. Komerctransportā, piemēram. Apkalpoju pāris firmas, kurām ir Roomsteri un Caddy ar 1.6TDI. Standarta problēma ir EGR vārsti, kuri beidzas nost ļoti bieži. Citādi nekādas lielās problēmas neesmu pamanījis. Kāda sprausla pa reizei nobeidzas, bet tā ir normāla lieta pie lielāka nobraukuma.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
smilee45
30. Sep 2019, 10:56 #1411

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 616

Braucu ar:


30 Sep 2019, 10:38:26 @Kaross rakstīja:
Ļoti plaši izmantots dzinējs. Komerctransportā, piemēram. Apkalpoju pāris firmas, kurām ir Roomsteri un Caddy ar 1.6TDI. Standarta problēma ir EGR vārsti, kuri beidzas nost ļoti bieži. Citādi nekādas lielās problēmas neesmu pamanījis. Kāda sprausla pa reizei nobeidzas, bet tā ir normāla lieta pie lielāka nobraukuma.

Liels paldies par info, ar egr viss skaidrs likvidācija, bet kuru dzinēju drīzāk vari ieteikt 77 vai 81kw vai diži nekādu atšķirību gala lietotājs nejutīs?
Offline
RaL
20. Sep 2020, 14:13 #1412

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2701

Braucu ar: kruīzu

Nav īsti 2.0tdi, bet līdzīgs.

Tātad jautājums par VW Golf 6, 1.6tdi. Cik liels ir zobsiksnas maiņas intervāls?

Paldies!
Offline
Sancix
20. Sep 2020, 14:35 #1413

Kopš: 03. May 2008

Ziņojumi: 6526

Braucu ar:

Offline
cipargalva
20. Sep 2020, 22:13 #1414

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 4533

Braucu ar: quattro

VW centrā arī man teica, ka tagad VAG rekomendācija esot 200k dīzeļiem. Es gandrīz apkritu Pats kaut kā tomēr neriskēju un mainīju krietni ātrāk. Siksna varbūt arī iztur, bet ūdenssūknis un ruļļi gan mēdz neturēt. Ir pieredze jau ar garantijas gadījumu, un paši atzinās, ka tekoši sūkņi esot bieži.
Offline
Peecis
21. Sep 2020, 07:47 #1415

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2177

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


20 Sep 2020, 22:13:00 @cipargalva rakstīja:
VW centrā arī man teica, ka tagad VAG rekomendācija esot 200k dīzeļiem. Es gandrīz apkritu Pats kaut kā tomēr neriskēju un mainīju krietni ātrāk. Siksna varbūt arī iztur, bet ūdenssūknis un ruļļi gan mēdz neturēt. Ir pieredze jau ar garantijas gadījumu, un paši atzinās, ka tekoši sūkņi esot bieži.

Ļoti svarīgs ir auto ekspluatācijas režīms.
Zobenes resurss var atšķirties pat 2x.
Offline
didzinators
21. Sep 2020, 07:54 #1416

Kopš: 25. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1325

Braucu ar: Japāņu ņivu

1.6 dzinēji aprīkoti ar 7 robu DSG, kurām paredzēts novadīt uz asīm ne vairāk par 250nm, tāpēc čipot nav vēlams, jo kārbas taisītas bez rezerves
Offline
kkas
21. Sep 2020, 08:29 #1417

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 6469

Braucu ar: zviedru ledusskapi


20 Sep 2020, 22:13:00 @cipargalva rakstīja:
VW centrā arī man teica, ka tagad VAG rekomendācija esot 200k dīzeļiem. Es gandrīz apkritu Pats kaut kā tomēr neriskēju un mainīju krietni ātrāk. Siksna varbūt arī iztur, bet ūdenssūknis un ruļļi gan mēdz neturēt. Ir pieredze jau ar garantijas gadījumu, un paši atzinās, ka tekoši sūkņi esot bieži.


nīstajiem volvo no padsmitā gada zobenei ir 180k km un manuālī par ūdens sūkni ir nevis replacement, bet check for play and leaks
Offline
Kaross
21. Sep 2020, 09:02 #1418

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3192

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8


21 Sep 2020, 07:54:42 @didzinators rakstīja:
1.6 dzinēji aprīkoti ar 7 robu DSG, kurām paredzēts novadīt uz asīm ne vairāk par 250nm, tāpēc čipot nav vēlams, jo kārbas taisītas bez rezerves


Kādā servisa manuāli izlasīji, ka taisītas bez rezerves?
Jebkurai kārbai ir norādīts maksimālais teorētiskais griezes moments. 7 pakāpju DSG tiek čipoti un nekādu problēmu nav. Gadiem.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
didzinators
21. Sep 2020, 09:24 #1419

Kopš: 25. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1325

Braucu ar: Japāņu ņivu


21 Sep 2020, 09:02:15 @Kaross rakstīja:

21 Sep 2020, 07:54:42 @didzinators rakstīja:
1.6 dzinēji aprīkoti ar 7 robu DSG, kurām paredzēts novadīt uz asīm ne vairāk par 250nm, tāpēc čipot nav vēlams, jo kārbas taisītas bez rezerves


Kādā servisa manuāli izlasīji, ka taisītas bez rezerves?
Jebkurai kārbai ir norādīts maksimālais teorētiskais griezes moments. 7 pakāpju DSG tiek čipoti un nekādu problēmu nav. Gadiem.


Cik nm teorētiskie tad ir 7-dsg, kuru liek mazajiem dzinējiem?
Kārtējais čiperis gudrāks par rūpnīcu

Tāpat no Tavas puses neviena vārda, ka Siemens sprauslas šiem 1.6 mēdz atteikties samēra bieži un ātri

[ Šo ziņu laboja didzinators, 21 Sep 2020, 09:27:17 ]

Offline
uldens1
21. Sep 2020, 10:15 #1420

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 12108

Braucu ar:


20 Sep 2020, 22:13:00 @cipargalva rakstīja:
VW centrā arī man teica, ka tagad VAG rekomendācija esot 200k dīzeļiem. Es gandrīz apkritu Pats kaut kā tomēr neriskēju un mainīju krietni ātrāk. Siksna varbūt arī iztur, bet ūdenssūknis un ruļļi gan mēdz neturēt. Ir pieredze jau ar garantijas gadījumu, un paši atzinās, ka tekoši sūkņi esot bieži.
kad mana zobeni tie sūkņi pilnīgi vienmēr ir ar jau noplūdi,var redzēt sarkanos nosēdumus no dzes šķidruma,un??Tas ir pilnīgi pie vienas vietas ja viņš tur drusku sulo,jauztraucas tad kad peļķes ir jau apakšā
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips