Online

Pašreiz BMWPower skatas 171 viesi un 38 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)

AutorsZiņojums
FR888
24. Aug 2018, 21:45 #1401

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 1829

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe

Tur tak stasta par vecu sudu golf 5 eru
Offline
Bender
25. Aug 2018, 08:52 #1402

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 747

Braucu ar: E91

Tagad skatos Touran 2013.-2015. gads. Saprotu, ka 1.6 dīzelis ir jāatmet nost gan jaudas nevella nav, gan problēmu vairāk, ka vajadzētu būt, bet kas ar to 2.0 dīzeli? Var ņemt?
DSG šiem tak visiem vienāda iet?

[ Šo ziņu laboja Bender, 25 Aug 2018, 08:52:32 ]

Offline
Lauriko
25. Aug 2018, 08:55 #1403

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4037

Braucu ar: Visādiem VW

Pa lielam 2.0 ir tāds pats kā 1.6 tik ar jaudu! Un nessgādā nekādas problēmas!
Offline
josi
25. Aug 2018, 10:45 #1404

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 2333

Braucu ar: E87 118iA ’07


25 Aug 2018, 08:52:00 @Bender rakstīja:
Tagad skatos Touran 2013.-2015. gads. Saprotu, ka 1.6 dīzelis ir jāatmet nost gan jaudas nevella nav, gan problēmu vairāk, ka vajadzētu būt, bet kas ar to 2.0 dīzeli? Var ņemt?
DSG šiem tak visiem vienāda iet?

DSG dažādi, 1.6 nāk DSG7 ar sauso sajūgu, 2.0 būs DSG6 ar slapjo sajūgu.
Online
Kaross
25. Aug 2018, 11:30 #1405

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2590

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

Abi tie dzinēji ir ļoti līdzīgi un abi sagādā vienlīdz daudz problēmas. Ja starp diviem sūdiem jāizvēlas viens, tad vismaz ar jaudu.
Izteiktas problēmas abiem ir ar EGR. NEviens nevelk ilgāk par garantiju. Vienai firmai, kuru apkalpoju, EGR no 14-15 mašīnām bija izbeidzies garantijas laikā ~10 gabalām. Pēc garantijas tie tika atslēgti. ~450Euro tāds pasākums katru reizi mainot.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
Kaross
25. Aug 2018, 11:34 #1406

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2590

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8


24 Aug 2018, 13:00:07 @Pufaix rakstīja:
Jautājums vairāk par kārbām- plānojās kaut kad upgrade uz b7/b8 pasātu vai touran/sharan, bet gribās automātu.

Cik sapratu ir 6niece ar slapjo sajūgu un 7 robu ar sauso un pēdējās esot neizturīgākas?

Sharana 7n ražošanas laikā jau esot bijusi 7tītniece, bet pie tās viņš nav ticis...

Ir kāds komentārs par DSG šajās mašīnās ar 2.0 TDI? Kādi un cik dārgi remonti mēdz būt un pie ~ kādiem noskrējieniem?




Starpība starp 7 ātrumu kārbu ar sauso sajūgu un 6 ātrumu kārbu ar slapjo ir maksimālās griezes griesti. 7 ātrumu kārbas uzstādā tikai mazajiem dzinējiem līdz 250Nm. 6 ātrumu līdz teorētiskiem 350Nm. Bet galvenais ir mainīt laicīgi eļļu. 60-80 000km. Tā kārba bez problēmām ies 400 000km.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
Bender
25. Aug 2018, 11:57 #1407

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 747

Braucu ar: E91

Mļin, nav jau īsti alternatīvu ar trim pilnvērtīgām vietām otrajā rindā. Zafiru kkā negribās.
Offline
40
25. Aug 2018, 13:03 #1408

Kopš: 11. Oct 2014

Ziņojumi: 285

Braucu ar:

Nu nezinu ...bija touran 08g 2,0, nobraucu ar vinu no 0-185k , nekádu probl.ar EGR

25 Aug 2018, 11:30:36 @Kaross rakstīja:
Abi tie dzinēji ir ļoti līdzīgi un abi sagādā vienlīdz daudz problēmas. Ja starp diviem sūdiem jāizvēlas viens, tad vismaz ar jaudu.
Izteiktas problēmas abiem ir ar EGR. NEviens nevelk ilgāk par garantiju. Vienai firmai, kuru apkalpoju, EGR no 14-15 mašīnām bija izbeidzies garantijas laikā ~10 gabalām. Pēc garantijas tie tika atslēgti. ~450Euro tāds pasākums katru reizi mainot.
Offline
shibernieks
25. Aug 2018, 14:01 #1409

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5752

Braucu ar:

Beidziet klausīties šitos šitčiptūnerus. Pats nobraucu ar 2.0tdi pačurātu līdz kādiem 230k km. Pie dzinēja tik kvēlsveci nomainīja. Dsg gan pie 200k izbeidzās
Tomēr uzņēmumā mums ir vairāki 2.0tdi. Nevienam nav bijušas būtiskas problēmas ar dzinējiem. Dažs labs vēl šobrīd tiek braukts virs 400k km nobraukumu.

Nosacījums ir nepirkt ar nepārbaudāmu noskrējienu. 300k km tie 2.0tdi griežas bez problēmām pavisam droši. Un tiem dzinējiem patīk, ka griež pedal to metal. Viss pārējais kā jau visiem citiem dzinējiem. Regulāras eļļas maiņas ik pa 15k km, negāzēt nemaņā aukstu utt.

Čiptjūneri ibio
Offline
Lauriko
25. Aug 2018, 14:29 #1410

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4037

Braucu ar: Visādiem VW


25 Aug 2018, 14:01:40 @shibernieks rakstīja:
Beidziet klausīties šitos šitčiptūnerus. Pats nobraucu ar 2.0tdi pačurātu līdz kādiem 230k km. Pie dzinēja tik kvēlsveci nomainīja. Dsg gan pie 200k izbeidzās
Tomēr uzņēmumā mums ir vairāki 2.0tdi. Nevienam nav bijušas būtiskas problēmas ar dzinējiem. Dažs labs vēl šobrīd tiek braukts virs 400k km nobraukumu.

Nosacījums ir nepirkt ar nepārbaudāmu noskrējienu. 300k km tie 2.0tdi griežas bez problēmām pavisam droši. Un tiem dzinējiem patīk, ka griež pedal to metal. Viss pārējais kā jau visiem citiem dzinējiem. Regulāras eļļas maiņas ik pa 15k km, negāzēt nemaņā aukstu utt.

Čiptjūneri ibio


Precīzi!
Ar turbodīzeļiem ir jābrauc aktīvi, tad tie nesagādās problēmas!
Offline
Bullis
25. Aug 2018, 18:43 #1411

Kopš: 14. Nov 2003

Ziņojumi: 2389

Braucu ar:

Pats 100 pakas esmu nobraucis ar 13 gada transportieri, pagaidām viss bumbās, mainam eļļas,filtrus un maucam.
Offline
Bullis
25. Aug 2018, 18:44 #1412

Kopš: 14. Nov 2003

Ziņojumi: 2389

Braucu ar:

Visi dpf un egr stāv savās vietās, problēmu nav
Offline
einaars
25. Aug 2018, 19:07 #1413

Kopš: 17. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2126

Braucu ar:


25 Aug 2018, 18:43:22 @Bullis rakstīja:
Pats 100 pakas esmu nobraucis ar 13 gada transportieri, pagaidām viss bumbās, mainam eļļas,filtrus un maucam.
+1 , esmu ar tadu jau 230 k nobraucis... Ari viss ok
Offline
Damn
25. Aug 2018, 19:33 #1414

Kopš: 24. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10494

Braucu ar:


25 Aug 2018, 11:34:55 @Kaross rakstīja:
7 ātrumu kārbas uzstādā tikai mazajiem dzinējiem līdz 250Nm.


Arteon jaudīgākajam benzīna modelim (350Nm) ir DSG-7, arī dīzelim (500Nm) ir DSG-7
Offline
us
25. Aug 2018, 19:35 #1415

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5102

Braucu ar: Pilnpievada automobīli

Skoda Octavia / Superb ap 2014. gadu ar maģiskajiem 200k odometrā un 2.0 TDI ir vērts apskatīt? Laikam palieku vecs, bet galīgi nav vēlmes starp tiem premium klases takšiem meklēt kaut ko sakarīgu, katru rītu nākt ārā no dzīvokļa un domāt par to vai būs vai nebūs ar ko aizbraukt uz darbu un bezjēdzīgi tērēt naudu remontos.

[ Šo ziņu laboja us, 25 Aug 2018, 19:36:21 ]

Offline
FR888
25. Aug 2018, 19:39 #1416

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 1829

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe


25 Aug 2018, 19:33:05 @Damn rakstīja:

25 Aug 2018, 11:34:55 @Kaross rakstīja:
7 ātrumu kārbas uzstādā tikai mazajiem dzinējiem līdz 250Nm.


Arteon jaudīgākajam benzīna modelim (350Nm) ir DSG-7, arī dīzelim (500Nm) ir DSG-7


vins laikam aizmirsa piebilst ka 7 ar sauso sajuugu. parejiem ir slapjo un tur viss kartiba.
Offline
kristapssk
25. Aug 2018, 21:59 #1417

Kopš: 29. Sep 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 107

Braucu ar: Golf VI -> e93

Bija golfs 6 2012 ar 7 dsg 60-100k kadas 4 reizes D vieta pardijas atsledzina kip serviss un tad nelikas neviena roba. Vienreiz laikam nesledzas augstak par 2 atrumu. Noslape piedarbina viss ok.
Offline
laimislaimimigais
25. Aug 2018, 22:12 #1418

Kopš: 06. Nov 2010

No: Jelgava

Ziņojumi: 51

Braucu ar:

1.6tdi bieži sūdzas par egr, pareizi atslēdzot reğenerācijas darbojas un kvēpu filtrs neaizaug,arī pēc 120.000km viss ir pim%ī.
Un 1.6 dilst degvieas augstspiediena sūknis, sadzen alumīnija skaidas pa visu sistēmu.
Offline
smudo
25. Aug 2018, 22:14 #1419

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1300

Braucu ar:


25 Aug 2018, 19:33:05 @Damn rakstīja:

25 Aug 2018, 11:34:55 @Kaross rakstīja:
7 ātrumu kārbas uzstādā tikai mazajiem dzinējiem līdz 250Nm.


Arteon jaudīgākajam benzīna modelim (350Nm) ir DSG-7, arī dīzelim (500Nm) ir DSG-7


Jaunas 7 atrumu divsajugu karbas ar slapjo sajugu Audi S-Tronic ir lidz 450nm (uz pedejo gadu audi naca ar visim mazajiem 4. Cilindru dzinejiem un 3,0tdi ar deforseto dzineju un VW DSG lidz 400NM. Jaudigajiem 3,0tdi jau nak klasiskais auomats, kas audi gadijuma saucas Tiptronic. Vel ir S un RS modeli ar divsajugu karbam un V8 bitrubo dzinejiem, kas tur 700+NM. 7. Atrumu sausa sajuga divsajugu karba bija mazajiem bendzina un disla dzinejiem. Tas prieksrociba ir mazaka rites pretestiba un lidz ar to mazaks paterins, bet toties ir viegli nosvilinat metala frikcijas diskus, kas pilda sajuga diska funkcijas.
Offline
Kaross
25. Aug 2018, 22:31 #1420

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2590

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

Precīzi! Galvenais atslēgas vārds bija sausais sajūgs!

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips