Online

Pašreiz BMWPower skatas 90 viesi un 32 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)

AutorsZiņojums
Xplod
15. Oct 2017, 10:28 #1361

Kopš: 16. Aug 2005

Ziņojumi: 103

Braucu ar: pilnpiedziņu


20 Sep 2017, 22:29:12 @Kaross rakstīja:

20 Sep 2017, 16:45:38 @DrumB rakstīja:
Ir kāds meistars, kas varētu salabot Touran Mk1 oriģinālo webasto? Visdrīzāk, ka kvēlsvece jāmaina.


@Xplod labi cērt šitos Webasto. Tikai nav Rīga.
Un uzturās citos forumos. Bet varu iedot kontaktus ja vajag.


tepat ar var PM rakstīt

jā esmu Kuldīgā , ja webasto noņemta , tad varu savākt un atgriezt atremontētu , visas webasto pirms atdošanas klientam tiek testētas uz stenda.
Offline
jankijss
28. Apr 2018, 10:24 #1362

Kopš: 31. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 861

Braucu ar: e46,Octavia RS

Braucot nomira Škoda Octavia nevar vairs piedarbināt rāda engine fault workshop error ,kas varētu būt pa vainu ? varbūt kāds var ieteikt kādu servissu spices tuvumā
Offline
G1
28. Apr 2018, 10:34 #1363

Kopš: 22. Jul 2010

Ziņojumi: 803

Braucu ar: ...


28 Apr 2018, 10:24:31 @jankijss rakstīja:
Braucot nomira Škoda Octavia nevar vairs piedarbināt rāda engine fault workshop error ,kas varētu būt pa vainu ? varbūt kāds var ieteikt kādu servissu spices tuvumā
egr vārsts?!varētu būt
Offline
jankijss
28. Apr 2018, 10:43 #1364

Kopš: 31. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 861

Braucu ar: e46,Octavia RS


28 Apr 2018, 10:34:47 @G1 rakstīja:

28 Apr 2018, 10:24:31 @jankijss rakstīja:
Braucot nomira Škoda Octavia nevar vairs piedarbināt rāda engine fault workshop error ,kas varētu būt pa vainu ? varbūt kāds var ieteikt kādu servissu spices tuvumā
egr vārsts?!varētu būt
pedëja laika diezgan pabieži bija jataisa PDF filtram regenerācija , varbūt tas viss kopā ir saistīts ar to?
Offline
MMMax
28. Apr 2018, 10:54 #1365

Kopš: 24. Jul 2015

Ziņojumi: 746

Braucu ar: 4 pa 4


28 Apr 2018, 10:43:27 @jankijss rakstīja:

28 Apr 2018, 10:34:47 @G1 rakstīja:

28 Apr 2018, 10:24:31 @jankijss rakstīja:
Braucot nomira Škoda Octavia nevar vairs piedarbināt rāda engine fault workshop error ,kas varētu būt pa vainu ? varbūt kāds var ieteikt kādu servissu spices tuvumā
egr vārsts?!varētu būt
pedëja laika diezgan pabieži bija jataisa PDF filtram regenerācija , varbūt tas viss kopā ir saistīts ar to?


Jā!
Offline
jankijss
28. Apr 2018, 10:59 #1366

Kopš: 31. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 861

Braucu ar: e46,Octavia RS

tad vienīgais risinājums ir laikam griezt vińu laukā cik saprotu ? varbūt var ieteikt kur to darīt ? un piedarbināt laikam vińu nevar vairāk sanāk vienīgais risinājums evukuātors

[ Šo ziņu laboja jankijss, 28 Apr 2018, 11:01:51 ]

Offline
Deivid
28. Apr 2018, 11:14 #1367

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 36604

Braucu ar: M3

Vienīgais viņu var ari nomainīt.
Offline
Rudzins
28. Apr 2018, 11:24 #1368

Kopš: 06. Oct 2011

Ziņojumi: 1649

Braucu ar: tavas sievas māsīcas bērna krustmātes māsu

Izgriez laukā un nebūs vairs problēmu
Offline
josi
28. Apr 2018, 12:30 #1369

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 2333

Braucu ar: E87 118iA ’07

Škoda ta kāda, 170Zs TDI? Drīzāk izskatās, ka kāda no Siemens sprauslām atdevusi galus. Ja tās vēl pēc atsaukuma nav mainītas, tad droši velc pa taisno pie dīlera uz bezmaksas akciju.
Offline
jankijss
28. Apr 2018, 12:37 #1370

Kopš: 31. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 861

Braucu ar: e46,Octavia RS

it kā mainija pēc atsaukuma 3 sprauslas 2vus gadus atpakł
Offline
uldens1
28. Apr 2018, 13:06 #1371

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 10210

Braucu ar:


28 Apr 2018, 10:59:14 @jankijss rakstīja:
tad vienīgais risinājums ir laikam griezt vińu laukā cik saprotu ? varbūt var ieteikt kur to darīt ? un piedarbināt laikam vińu nevar vairāk sanāk vienīgais risinājums evukuātors
jaunu jaliek un jasataisa viss parejais lai jauno neaizdirs
Offline
josi
28. Apr 2018, 13:34 #1372

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 2333

Braucu ar: E87 118iA ’07

Skaidrs ir tas, ka ne dēl EGR, ne dēl DPF auto gaitā nenomirs. Drizāk tomēr lieku uz sprauslām vai uz kādu no sadales vai koķvārpstas devējiem, varbūt vēl viss vadu kūlis gofrā zem akumulatora. Ja jau borta kompis pats ziņo par ķļūdu, tad skaidrs, ka ar normālu diagnostikas aprīkojumu to visu varēs nolasīt sīkāk un detalizētāk.
Offline
DjCrack
28. Apr 2018, 23:19 #1373

Kopš: 11. Jun 2002

Ziņojumi: 1309

Braucu ar: kursoru pa zrc.lv

Man vw 2.0tdi 125kw, ejot gaitaa straujak nospiezhot gazi, iesledzas WORKSHOPS, reali sak palikt nedroshi kaadu apdzit uz shosejas...
Offline
Gi-Unit
29. Apr 2018, 14:03 #1374

Kopš: 09. May 2007

Ziņojumi: 435

Braucu ar:


28 Apr 2018, 23:19:34 @DjCrack rakstīja:
Man vw 2.0tdi 125kw, ejot gaitaa straujak nospiezhot gazi, iesledzas WORKSHOPS, reali sak palikt nedroshi kaadu apdzit uz shosejas...


Visticamāk turbīnai pārspiediens.



p.s. meklēju labas PD150 sprauslas !!!
Offline
Deivid
29. Apr 2018, 19:14 #1375

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 36604

Braucu ar: M3

2012g Sharans 2.0 170zs versija. Pie cik jāmaina zobsiksna? Ir kādas vājās vietas konkrētajai dzinēja modifikācijai, kaut ko laicīgi parbaudīt/mainīt? Nobraukums 140k.
Offline
Pufaix
29. Apr 2018, 20:07 #1376

Kopš: 07. Apr 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1070

Braucu ar: Street triple, Passerati

Visdrošāk ir mainīt pie nopirkšanas

... Kur mainīta iepriekš? Pie dīlera mainītām siksnām dod vairāk km, kā garāžā mainītām...

Ja pareizi atminos manam 2.0 dīzelim Mollerā 150k, garāžā 60k

Papēti kāda tev eļļas sūknim piedziņa- seškantis ir diezgan slavens , nezinu tik ap kuru gadu tur tika kkas uzlabots.

[ Šo ziņu laboja Pufaix, 29 Apr 2018, 20:10:18 ]

Offline
Deivid
29. Apr 2018, 20:20 #1377

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 36604

Braucu ar: M3

Ir vēsture pie dīlera.
Biju dzirdējis divus variantus - jāmaina pie 180k un vēlākiem gadiem pie 220k.
domāju ka miera labad nomainīšu pēc brīža. Tik pirms tam gribu ievākt vēl info. Varbūt pie viena ir vēl kāda vāja vieta jaapskata.
Offline
MMMax
29. Apr 2018, 21:02 #1378

Kopš: 24. Jul 2015

Ziņojumi: 746

Braucu ar: 4 pa 4

Taisnība ka jāmaina pie 180 t.km pēc 2010 gada 220 t.km zobene. Pats mainīju pie 175t.km viss bija Ok lidz tam. Mollera iedeva 180 t.km protams ja maina pie viņa visu, garāžas jāmaina pēc 60 t.km
Paskaties EGR, EGR aizgāja pa pieskari pie 170 t.km, nomainīju pret jaunu nevis atslēdzu.
DPF vel dzīvs nobraukums 230 t.km

[ Šo ziņu laboja MMMax, 29 Apr 2018, 21:08:25 ]

Offline
zutis_slidens
02. May 2018, 10:26 #1379

Kopš: 15. Jul 2008

No: Aknīste

Ziņojumi: 842

Braucu ar: roku pa kokli

jaunie, 3. paaudzes a3 sedani bagi glītas mašīnas, bet kāpēc viņi tādu kosmosu maksā?
16-20 pakas par labi aprīkotu bacili..
Offline
Vantage
02. May 2018, 10:43 #1380

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 5275

Braucu ar: Ingolstadt und Togliatti


02 May 2018, 10:26:39 @zutis_slidens rakstīja:
jaunie, 3. paaudzes a3 sedani bagi glītas mašīnas, bet kāpēc viņi tādu kosmosu maksā?
16-20 pakas par labi aprīkotu bacili..


tu jocīgs vai izliecies? A3 sedani ir no 2013.gada uz augšu, ssā ir tikai reāli divi, lētākais ir 1.6tdi, bet 69k noskrējis par 16k eur. tas ir daudz? tāda paša gada jetta ir 9k, bet prastāka un ar 2x vairāk km uz tāfeles. tāda paša gada a4, lētākais ar 81k ir jau 24k, tiesa 3.0tdi, passāti b8 ar 150+kkm jau 14k+. adekvāta cena tiem a3 sedaniem, manuprāt.
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips