Online

Pašreiz BMWPower skatās 108 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
Elviss
10. Apr 2019, 13:50 #3881

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21516

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Kur jēga pirkt automašīnu, ja var ara sabiedrisko braukt vai vasarā tīri mierīgi ar velo?

Demogoģija tīrākā.
Vēl stulbeņi atrodas, kas ar visādiem M braukā

-----------------
Offline
protams
10. Apr 2019, 14:29 #3882

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5411

Braucu ar: null ziiben


10 Apr 2019, 13:38:08 @Elviss rakstīja:

10 Apr 2019, 13:34:38 @protams rakstīja:

10 Apr 2019, 13:29:22 @Elviss rakstīja:
vot kur jēga ņemt tieši to 2.0? 4 cilindru štrunts.
Tad varbūt KIA jaņem, tur arī visas tās pašas ekstras, ja ne vairāk kā lētākajā G. Un lētāks apkopēs būs, un jauns.

Nevajag Jums BMW.

Jēga izpaužas 10keur startā

Tad nevajag stāstīt, cik 2.0 ir kruta un lielāks motors nē, jo vnk nevar pavilkt

Nevis kruta bet ja jaizvelas 3.0 ar 150kkm vai 2.0 ar 25kkm viena cenā tad izvēlos 2.0

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
GS
10. Apr 2019, 14:47 #3883

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six


10 Apr 2019, 13:38:08 @Elviss rakstīja:

10 Apr 2019, 13:34:38 @protams rakstīja:

10 Apr 2019, 13:29:22 @Elviss rakstīja:
vot kur jēga ņemt tieši to 2.0? 4 cilindru štrunts.
Tad varbūt KIA jaņem, tur arī visas tās pašas ekstras, ja ne vairāk kā lētākajā G. Un lētāks apkopēs būs, un jauns.

Nevajag Jums BMW.

Jēga izpaužas 10keur startā

Tad nevajag stāstīt, cik 2.0 ir kruta un lielāks motors nē, jo vnk nevar pavilkt


Es atkal nesaprotu kā dīzelis var būt vienlīdz kruts ar benzīna motoru pie +- vienādas jaudas. Ja kāds nedzird atšķirību starp dīzeli un benzīnu vajadzētu aiziet pie ārsta un pārbaudīt dzirdi

Izlaižot dažus modeļus G30 krutuma hierarhija varētu būt tāda -
520D -> 530D -> 520i -> 530i -> 530E -> 540i -> M5

Un pilnīgi vienalga ka dīzelis maksā dārgāk, viņš maksā dārgāk nevis tāpēc ka labāks bet tāpēc ka ražošanas izmaksas dēļ eko normām ir stipri augstākas.

-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
janisdaubergs
10. Apr 2019, 14:54 #3884

Kopš: 12. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 404

Braucu ar: E46 m54b30 cabrio


10 Apr 2019, 14:47:46 @GS rakstīja:

10 Apr 2019, 13:38:08 @Elviss rakstīja:

10 Apr 2019, 13:34:38 @protams rakstīja:

10 Apr 2019, 13:29:22 @Elviss rakstīja:
vot kur jēga ņemt tieši to 2.0? 4 cilindru štrunts.
Tad varbūt KIA jaņem, tur arī visas tās pašas ekstras, ja ne vairāk kā lētākajā G. Un lētāks apkopēs būs, un jauns.

Nevajag Jums BMW.

Jēga izpaužas 10keur startā

Tad nevajag stāstīt, cik 2.0 ir kruta un lielāks motors nē, jo vnk nevar pavilkt


Es atkal nesaprotu kā dīzelis var būt vienlīdz kruts ar benzīna motoru pie +- vienādas jaudas. Ja kāds nedzird atšķirību starp dīzeli un benzīnu vajadzētu aiziet pie ārsta un pārbaudīt dzirdi

Izlaižot dažus modeļus G30 krutuma hierarhija varētu būt tāda -
520D -> 530D -> 520i -> 530i -> 530E -> 540i -> M5

Un pilnīgi vienalga ka dīzelis maksā dārgāk, viņš maksā dārgāk nevis tāpēc ka labāks bet tāpēc ka ražošanas izmaksas dēļ eko normām ir stipri augstākas.

530i tagad iet tik pat labi un ir iemācījies 530d griezi?
530i arī iet uz gaisu?
Ja abas atbildes ir nē, tad nesaprotu kāpēc jautā kaut ko par krutumu..

3.0d pie pat pie klusa fona radio nav kaitinošas tarkšķēšanas;

Vienīgais mīnus D ir uzsilšanas laiks ziemā, ko es risinu auto turot garažā + 13 grādos, bet bmw risina liekot elektriskās pečkas, kas jau pēc 2min laiž siltu gaisu sejā.

Personīgi liekas, ka ņemot lietotu 3.0 vai 3.0d par krutumu vispār nedomāju, ka var runāt.

[ Šo ziņu laboja janisdaubergs, 10 Apr 2019, 14:55:28 ]

Offline
GS
10. Apr 2019, 15:11 #3885

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six


10 Apr 2019, 14:54:44 @janisdaubergs rakstīja:
530i tagad iet tik pat labi un ir iemācījies 530d griezi?
530i arī iet uz gaisu?
Ja abas atbildes ir nē, tad nesaprotu kāpēc jautā kaut ko par krutumu..

3.0d pie pat pie klusa fona radio nav kaitinošas tarkšķēšanas;

Vienīgais mīnus D ir uzsilšanas laiks ziemā, ko es risinu auto turot garažā + 13 grādos, bet bmw risina liekot elektriskās pečkas, kas jau pēc 2min laiž siltu gaisu sejā.

Personīgi liekas, ka ņemot lietotu 3.0 vai 3.0d par krutumu vispār nedomāju, ka var runāt.


Tie 2.0 benzīna motori sasniedz max griezi pie 1450rpm, viņam patēriņš pēc oficiālajiem datiem ir 6.9-7.3 pilsētā.

530i 0-100 6.2
530D 0-100 5.7

To 0.5sec un 2l patēriņa starpība ir tik svarīga lai brauktu ar tarkšķošu dīzeli ?


-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
RR04
10. Apr 2019, 15:17 #3886

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3679

Braucu ar: 41


10 Apr 2019, 15:11:22 @GS rakstīja:

10 Apr 2019, 14:54:44 @janisdaubergs rakstīja:
530i tagad iet tik pat labi un ir iemācījies 530d griezi?
530i arī iet uz gaisu?
Ja abas atbildes ir nē, tad nesaprotu kāpēc jautā kaut ko par krutumu..

3.0d pie pat pie klusa fona radio nav kaitinošas tarkšķēšanas;

Vienīgais mīnus D ir uzsilšanas laiks ziemā, ko es risinu auto turot garažā + 13 grādos, bet bmw risina liekot elektriskās pečkas, kas jau pēc 2min laiž siltu gaisu sejā.

Personīgi liekas, ka ņemot lietotu 3.0 vai 3.0d par krutumu vispār nedomāju, ka var runāt.


Tie 2.0 benzīna motori sasniedz max griezi pie 1450rpm, viņam patēriņš pēc oficiālajiem datiem ir 6.9-7.3 pilsētā.

530i 0-100 6.2
530D 0-100 5.7

To 0.5sec un 2l patēriņa starpība ir tik svarīga lai brauktu ar tarkšķošu dīzeli ?



Pie ārstiem esi bijis? Varbūt tev galvā kkas tarkšķ?
Offline
janisdaubergs
10. Apr 2019, 15:25 #3887

Kopš: 12. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 404

Braucu ar: E46 m54b30 cabrio


10 Apr 2019, 15:11:22 @GS rakstīja:

10 Apr 2019, 14:54:44 @janisdaubergs rakstīja:
530i tagad iet tik pat labi un ir iemācījies 530d griezi?
530i arī iet uz gaisu?
Ja abas atbildes ir nē, tad nesaprotu kāpēc jautā kaut ko par krutumu..

3.0d pie pat pie klusa fona radio nav kaitinošas tarkšķēšanas;

Vienīgais mīnus D ir uzsilšanas laiks ziemā, ko es risinu auto turot garažā + 13 grādos, bet bmw risina liekot elektriskās pečkas, kas jau pēc 2min laiž siltu gaisu sejā.

Personīgi liekas, ka ņemot lietotu 3.0 vai 3.0d par krutumu vispār nedomāju, ka var runāt.


Tie 2.0 benzīna motori sasniedz max griezi pie 1450rpm, viņam patēriņš pēc oficiālajiem datiem ir 6.9-7.3 pilsētā.

530i 0-100 6.2
530D 0-100 5.7

To 0.5sec un 2l patēriņa starpība ir tik svarīga lai brauktu ar tarkšķošu dīzeli ?


Pēc bukletiem arī par tarkšķi spried?
530d patērē ap 7-8 braucot gauja-valdlauči ar smagu kāju, ja uz šosejas ir rinda ar 70niekiem;
530i - man nav viedokļa, varu tikai bukletu lasīt, bet tur viss ir sliktāk;
Tarkšķi gan nedzirdu, to dzirdēju m47 motoram iekš e90;
Offline
GS
10. Apr 2019, 15:28 #3888

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six

Fantastiska skaņa un nekas netarkšķ
Spied "Play", lai skatītos video!

1.20min

[ Šo ziņu laboja GS, 10 Apr 2019, 15:29:24 ]



-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
janisdaubergs
10. Apr 2019, 15:37 #3889

Kopš: 12. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 404

Braucu ar: E46 m54b30 cabrio


10 Apr 2019, 15:28:45 @GS rakstīja:
Fantastiska skaņa un nekas netarkšķ

1.20min

Piekrītu - ja skaties uz tiem auto gaidot autobusu, vai youtubē - tad tarkšķ;
Ieraksti viedokli pēc tam, kad būsi izbraucis, salonā ir savādāk
Offline
Mikels
10. Apr 2019, 15:40 #3890

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4616

Braucu ar: cieņu


10 Apr 2019, 15:37:10 @janisdaubergs rakstīja:

10 Apr 2019, 15:28:45 @GS rakstīja:
Fantastiska skaņa un nekas netarkšķ

1.20min

Piekrītu - ja skaties uz tiem auto gaidot autobusu, vai youtubē - tad tarkšķ;
Ieraksti viedokli pēc tam, kad būsi izbraucis, salonā ir savādāk

Nē, ārā izkāpjot vai atverot logu netarkšķēs ne
Tātad principā, ja visu laiku paliek iekšā mašīnā tad viss ir

[ Šo ziņu laboja Mikels, 10 Apr 2019, 15:41:12 ]

Offline
GS
10. Apr 2019, 15:48 #3891

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six


10 Apr 2019, 15:25:30 @janisdaubergs rakstīja:
Tarkšķi gan nedzirdu, to dzirdēju m47 motoram iekš e90;


Esmu 2 gadus nobraucis ar e90 330D un 2 gadus ar F11 525D (N57D30) viņi abi tarkšķēja, par 2.0 dīzeļiem vispār nerunāšu.

Kamēr dīzelis rija 8 un benzīns 13 skaidrs ka dīzelis bija labāka izvēle, tagad tiem turbo motoriem tā starpība vairs nav tik liela.

Un tā ekonomija arī tāda diezgan relatīva, dēl ekoloģijas normām tiem dīzeļiem ir stipri vairāk kam noklāties, un šiem vairs apskati neredzēt ja kāda no sistēmām nestrādā.

-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
initial
10. Apr 2019, 20:16 #3892

Kopš: 19. Jul 2012

Ziņojumi: 115

Braucu ar:

Es arī esmu benzīna fanāts, bet G30 530i katalogā norādā, ka pilsētas patēriņš ir 6.9litri/100km, bet dzīvē Rīga Purvciems, Pļavnieki, Centrs rajonā braukājot ir 12litri un bez smagās kājas, vienkārša ikdienas braukšana. Šobrīd klausos N57 tarkšķi un sapņoju par benzīna auto un 530i g30 ir labs variants.
p.s. par problēmām, ka benzīnam mazāk stipri vairs es nepiekritīšu, viņi jau ir gana sarežģīti arī. Bet problēmas ir un būs visai tehnikai.
Offline
V.I.P.
10. Apr 2019, 21:07 #3893

Kopš: 18. May 2005

Ziņojumi: 17337

Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]

par tiem pateerinjiem di** visi, vajag, lai tos koncernus atkal panjem priekshaa...
es te klausos, ka pat pashvaldiibaa chalis no savas kabatas pielej klaat degvielu meenesha beigaas tiguanaa, lai graamatvediibaa buutu mazaak probleemu, jo vw reaalais pateerinjsh 2.0tdi ir vairaak kaa +20% virs razhotaaja noteiktaa.

[ Šo ziņu laboja V.I.P., 10 Apr 2019, 21:10:35 ]

Offline
GS
10. Apr 2019, 21:21 #3894

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six

Es tiem bukletu patēriņiem pārāk neticu, bet pēc spritmonitor patēriņi diezgan līdzīgi ar dīzeli.

https://www.spritmonitor.de/en/overview/6-BMW/3...&powerunit=2

101 Diesel 4,95 7,77 10,48
13 Gasoline 6,43 8,40 10,15
27 Plug-in hybrid gasoline 1,89 5,30 8,91
35 Diesel with AdBlue 5,21 7,53 9,10


-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
Elviss
10. Apr 2019, 21:29 #3895

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21516

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Nu tad atzīstas, kuram no Jums nenobrauktam F dīzelim ir bijušas tieši dīzeļa problēmas? Es nezinu nevienu.

-----------------
Offline
hasans
11. Apr 2019, 00:48 #3896

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7685

Braucu ar:

Tas 1050eur par bremzēm ir pie dīlera vai ne-dīlera servisā? Kas tieši tur var maksat tādu naudu
Offline
Murphy
11. Apr 2019, 06:54 #3897

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8471

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport

a kas tur tāds, normāls cipars 550 vai 535 bremzēm?

F30 M sport bremzei pliki textar diski maksāja ap 700 eur (ne pie dīlera)
Offline
HaL
11. Apr 2019, 10:54 #3898

Kopš: 28. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 23631

Braucu ar: Turbo


10 Apr 2019, 13:01:17 @kriii rakstīja:

09 Apr 2019, 13:50:25 @janisdaubergs rakstīja:

09 Apr 2019, 09:54:05 @RR04 rakstīja:
Kas ir obligātās lietas, kas vajadzīgas F10? Tuvākajā laikā plānots skatīties/iegādāties


Pats tagad apsveru savu iespējams tirgot nost un atkal ar kaut ko bmw no ~100-180 pavizināties.



Man F02 ar 120k jāremontē biežāk, kā F11 ar gandrīz 300k

Tūlīt laikam divus gadus piecītis būs, viens no uzticamākajiem auto kāds bijis.


2013 BMW F11 530xD preLCI, nopirkām ar 145k (netīta no DE dīlera plača), tagad laikam 230k pa 2 gadiem!
pie 170k aizlidoja xDrive razdatka (tā pie tam ir diezgan izpatīta problēma, viņas ir vienādas kā 520d tā 550d un BMAuto esot pat vienai LV pirktai 90k mašīnai pa garantiju mainījusi), izmaksas bija laika 4.5k EUR ar darbu, ja pareizi atceros.
Nosprāga āķis, tur kaut kāds rūpnīcas kasjaks, ka nav pareizi/labi noizolēta un iemetās zaļais - sataisīja gan diezgan lēti
Nosprāga pneima aizmugurē (abu balonu maiņa ap 450 EUR)
Tagad labā priekšējā pussass ir izbeigusies (rīt maina abas priekšējās) - prognozētās izmaksas 1k+
No lielajiem darbiem vēl mainīta kārbā eļļa - 350EUR

Nu nav tā, ka tas auto ir mega uzticams un mega lēts, jo arī parastā apkope maksā ap 250EUR

[ Šo ziņu laboja HaL, 11 Apr 2019, 10:57:41 ]



-----------------
Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
Offline
karlitto
11. Apr 2019, 11:41 #3899

Kopš: 22. Jan 2004

Ziņojumi: 825

Braucu ar: LUFTWAFFE, K3

nebūtu X un pneima - izmaksas nekādas

p.s. - ne velti pirms 8 gadiem X komplektāciju deva dāvanā

[ Šo ziņu laboja karlitto, 11 Apr 2019, 11:43:01 ]

Offline
Kaross
11. Apr 2019, 11:51 #3900

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

535D F11 pirku ar 203k no pirmā īpašnieka Austrijā. Pašlaik 245k km.
Aizmugurē aktīvie amortizatori - 800E
Aizmugurē pneimo spilveni 500E
Eļļas maiņa kārbā - 250E
Aizmugurē viena keyless "ručka" - neesmu vēl nomainījis.
Dīzeļa problēmas?
Apkopes, protams.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 11 Apr 2019, 11:54:38 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo